Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Idd er zijn ook lezers :)

Maar een hoop mensen die lezen en niks posten zie ik wel in got cowgames/boosts/chat (irc)

Maar bij sommige vraag ik me af .. ?? who the fuck are you
Nog nooit gezien/gesproken/meegespeeld. Dan vraag ik me dus ook het nut af van in deze lijst staan :)

Dit is dus niet als flame of sow bedoeld, Maar meer zoiets van ... Laat van je horen op irc zou wel leuk zijn, loopt nu toch wel meer dan 15 man rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotkoe01//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 21:07 schreef Soullie het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hier blij mee ben.. geen items van voor 1.10 ?...

Trouwens niet gezien of het al gepost is... maar doe het toch maar ff
klote dit, kan iedereen cker op een gegeven moment zn oude characters weggooien, bedoel je zult toch echt wel een x nieuwe chars willen, en als die niet samen met oude kunnen.. zuigzooi ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 21:08 schreef Kage het volgende:

[..]

maak dan ff nieuwe lijst met 1337 h4x0rs en n00bs ofzo :P
:S en dan :S
ff nog iemand die een indicatie kan geven van de prijs van die dual leech ring? (5ll/4ml 29mf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Ik heb al zoveel gehoord/gelezen over die 1.10 patch .. eerst maar es er zijn en dan maar es druk om maken.

Die wf is nog steeds niet te trade soullie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 23 april 2002 21:07 schreef Soullie het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hier blij mee ben.. geen items van voor 1.10 ?...

Trouwens niet gezien of het al gepost is... maar doe het toch maar ff
WOOOOOOOT
en ik lees er bekant overheen omdat er WC3 voor staat |:(

vet vet
geen eindeloze leech partyen meer
meer runewords. lvl'en heeft weer een echte betekenis

kwa items weer redelijk overnieuw beginnen
weer eens goed kunnen questen omdat niemand waypoints heeft.
en hopelijk nog een regelmatige reset om het zo te houden

SWEEEEEEET
ikwillemIkwillemIkwillem

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 21:13 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

:S en dan :S
ff nog iemand die een indicatie kan geven van de prijs van die dual leech ring? (5ll/4ml 29mf)
nou zeg kom op weet iemand iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

doh dit was geen edit.......
Op dinsdag 23 april 2002 21:09 schreef barrel het volgende:
Idd er zijn ook lezers :)

Maar een hoop mensen die lezen en niks posten zie ik wel in got cowgames/boosts/chat (irc)

Dit is dus niet als flame of sow bedoeld, Maar meer zoiets van ... Laat van je horen op irc zou wel leuk zijn, loopt nu toch wel meer dan 15 man rond
mmmmm idd op irc zit ik nooit omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb en niet zo fijn vind, en gotcows zit ik om tijdredenen en hardcore ook al niet vaak meer

zal ik dan toch mezelf er maar uitgooien :)

maar mijn punt was dat die lijst in den beginne mijn friendslist was.en die was dus bedoelt voor de mensen die ik van hier kende doordat ze redelijk wat poste.......
Op dinsdag 23 april 2002 21:23 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

nou zeg kom op weet iemand iets??
blijkbaar niet |:(s
maar goku had laatst al dezelfde meen ik
nieuwe dupe?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:23

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 23 april 2002 21:14 schreef barrel het volgende:
Ik heb al zoveel gehoord/gelezen over die 1.10 patch .. eerst maar es er zijn en dan maar es druk om maken.

Nope sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 23 april 2002 21:14 schreef barrel het volgende:

uuuh...ik weet niet waarom jij die wf wilt, maar was jij niet tegen knockback omdat dat het spelplezier vergalde ?

ik kan het fout hebben, maar dacht dat je het had gezegd ...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Hebben is 1 .. ermee spelen is iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 23 april 2002 21:49 schreef barrel het volgende:
neeeeeeee niet weer zon mafkees
meest goddelijke boog die er is, en vervolgens mag ie wegrotten op een mule........ |:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 23 april 2002 21:49 schreef barrel het volgende:
Vind het zonde om zo'n duur item op een mule te pleuren, maarja als jij er alleen naar wilt kijken :P

Maar je verzamelt dus ok kan...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 april 2002 22:02 schreef heuveltje het volgende:

[..]

meest goddelijke boog die er is, en vervolgens mag ie wegrotten op een mule........ |:)
hij verzamelt alles :P

en als ik nog een wf vind houd ik um ook voor de heb ;p
en die gevonden gf bestaat nog steeds :D lol vind het nog steeds vaag :) ga je in cow game repairen ligt dat ding daar :) natuurlijk 249 :D of niet barrel dat was echt vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op dinsdag 23 april 2002 22:02 schreef heuveltje het volgende:

[..]

Godelijke ?? zit knockback op dus .. nah :(
Geef mij maar eaglehorn :)

Als ik met alle stuff chars moet maken, damn ... damn ben ik wel ff zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Doombringer gevonden :D eindelijk :D :D :D 231%

iemand nog intresse in een arreats ? unIDed... /w *NM_Soullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Me zoekt alleen nog een eaglehorn, maar heb maar 7sojs en kan er dus niet 1 in de channels halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op dinsdag 23 april 2002 22:26 schreef Soullie het volgende:

Gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

kennen jullie dat Diblo met noobs. dat is echt erg mijn ervaringen van de afgelope 2 dagen
noob had maphack geinstalled gevolg instabiele diablo kortom wij vast ff de summoner slopen komt hij na een half uur terug wat hebben jullie die quest al gedaan nu kan ik hem neit meer doen
lekker belangrijk als wij maar weten welke tombe
Vervolgens heb je de staf eigenlijk al nee eigenlijk niet kortom wij opzoek naar de staf eerst headpiece gezocht prima. Ja nu nog de staff of kings. Ja die ligt toch bij de summoner. |:(
Prima wij staff gevonden tegen noob2 mijn tp voor de staff. Nee ik heb al een goede staff aaaaarrrggghhh. Na een paar minuten had hij zijn staf hoor.

Goed vandaag wij naar die orrifice toe voor noob3 hij heeft er zeker 2 minuten over gedaan om dat ding erin te krijgen.
zucht.

Overegens we spelen HC dus ze hebben allemaal reeds een keer baal gesloopt

help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op dinsdag 23 april 2002 22:33 schreef barrel het volgende:

[..]

Gratz :)
Eindelijk af van die 2 lightsabres :P... die wel erg fijn zijn... maar dees is een stapje zwaarder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op dinsdag 23 april 2002 22:39 schreef Soullie het volgende:

[..]

Eindelijk af van die 2 lightsabres :P... die wel erg fijn zijn... maar dees is een stapje zwaarder :)
Dual lightsabre is lekker lighstabre+storm is lekker voor tank maar storm+doom is erg fijn in cow.

Ik heb dual doom geprobeerd en dat is niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

verw8 ook niet nog een de komende tijd te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

heeft iemand hier maybe de naj's set of hoe die ook heet,

maar dan voor de gewoone single player ?
een vriend van me wil de set hebben, maar heeft geen internet, ik had hem zelf al op single play, maar me char is gewist |:(

en ik had geen backup gemaakt |:( |:(

en ik heb ook geen zin om hem te gaan hacken oid
kweet ook geen eens waarmee :P

anyway... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woopie, ik ben blij. Ik heb net een baranars gevonden. Dat is de eerste goede unique sinds vorige week. :) :) :)
Alleen wel een beetje kut dat ze geen stormshield geven voor sojs op HC :(
Nu kanik nog niet roeleren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand nog een HC char opnieuw wilt beginnen, ik ook.

/w *KMileHC_

ik bouw een pally, maar weet nog niet wat voor 1... zo'n ranger misschien, blessed aim/WF oid :P

of een meer normale build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 19:48 schreef heuveltje het volgende:

[..]
ow en jive leuke 1e post, IK EIS COPYRIGHT :)
en dat probleem van 1500 keer edditen had ik ook al. probleem is dat je dat vanaf morgen niet meer mag..

verder meen ik me nog te herinderen dat barrel en rammie niet dezelfde waren. en is het misschien handiger om de lijst op aanwezigheid te selecteren.......
Barrel & Rammie zijn wel dezelfde ;p .....
Ennuh .. wat copyleft betreft ... me bachanaal ...
Had je dat ding gelijk maar zonder spelvautuh moetuh doen .... heb er een berg uitgehaald .... en layout ietwat verbeterd & info toegevoegd.... (j/k)

tja, en morgen om 12 uur is ut over ... en de nicks .. mja ... ik heb em al zo ge-edit dat nock voor staat, en de tig accounts erachter, en aanwezigheid is moeilijk .... in verband met lurkers enzo ... gewoon kijken wie er in #12 actief is, en dan beetje opschonen denkik ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 23:30 schreef klomp het volgende:
heeft iemand hier maybe de naj's set of hoe die ook heet,

maar dan voor de gewoone single player ?
een vriend van me wil de set hebben, maar heeft geen internet, ik had hem zelf al op single play, maar me char is gewist |:(

en ik had geen backup gemaakt |:( |:(

en ik heb ook geen zin om hem te gaan hacken oid
kweet ook geen eens waarmee :P

anyway... iemand?
www.avault.com

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 23 april 2002 23:47 schreef K-Mile het volgende:
als iemand nog een HC char opnieuw wilt beginnen, ik ook.

/w *KMileHC_

ik bouw een pally, maar weet nog niet wat voor 1... zo'n ranger misschien, blessed aim/WF oid :P

of een meer normale build :)
hehe
mocht ik vanavond op tijd thuis zijn (wat ik niet verwacht :( )
dan doe ik wel mee. bear druid of een ama........ of zal ik toch maar onderhand die necro es maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep m'n GF ingeruild en nog wat andere spulletjes. Ik heb nu 22 sojs.

Ik ben op zoek naar een WF. Ik geef er 22 sojs voor, SILINCE collosus blade, Stormshield, Arreat's Face Shaftstop, string of ears, 2 ravenfrosts en Cat's eye (das dus m'n pvp barb + 22 sojs)!

Ik ben trouwens wel blij dat wanneer pets 1.10 uitkomt dat je met de nieuwe chars alleen bij de nieuwe chars kan blijven. (een soort nieuwe realm). Kan iedereen opnieuw beginnen. :) Ik baal er namelijk van dat wanneer ik iets legaals gevonden trade voor iets anders dat dat dus geduped kan zijn (zoals de GF die ik heb gehad). Zelfs de Fury die ik heb gehad bleek een dupe te zijn, ongelovelijk!

er draait trouwens wel een anti dupe systeem op bnet, gisteren had ik 2 tal's eye op 1 char (allebei gevonden) wil ik ze mulen, dus ik flikker ze op de grond, verdwijnt er 1tje! ?? (terwijl ze dus allebei orgineel gevonden waren) (waarom zou je dat ding trouwens willen dupen :) )
Ik moet wel zeggen dat ik grabbit vergeten was uit te zetten maar ook op de char was het ding niet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op woensdag 24 april 2002 06:53 schreef heuveltje het volgende:

[..]

hehe
mocht ik vanavond op tijd thuis zijn (wat ik niet verwacht :( )
dan doe ik wel mee. bear druid of een ama........ of zal ik toch maar onderhand die necro es maken :)
Als ik vanmiddag thuis ben (wat ik hoop), dan gaat ik verder met mijn HC Necro :), na het tragisch verlies van mijn ama :( . Ander morgen avond. Hij is pas lvl 5 ofzo dus alle nieuwe kunnen meedoen :).

ps. Wat post jij idioot vroeg zeg :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb nog een lvl 12 HC barb die ook wel wil meedoen :D

Ben alleen vanavond wat later maar dat moet de pret niet drukken.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 22:26 schreef Soullie het volgende:

Holy crap! Vind jij de laatste tijd niet een beetje teveel super elite items? ;)
Waar heb je die Doom gevonden? Cow of Mephi?
In ieder geval gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 08:31 schreef Muppet het volgende:
Ik heb nog een lvl 12 HC barb die ook wel wil meedoen :D

Ben alleen vanavond wat later maar dat moet de pret niet drukken.
Wat later als in....? Ben er vanavond toch niet (of na 11 en)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, ik zit met een probleem, nadat mijn 2 beste chars op HC doodgegaan zijn, ben ik van plan een sorc te maken.
Nu is mijn vraag, ervaren diablo 2 spelers :), welke skills en welke stats moet ik nemen, voornamelijk voor het omlegen van Mephisto.
Ik heb namelijk op sc een sorc, maar die gaat grergeld dood, en dat is dus niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 08:13 schreef duckface het volgende:
Kep m'n GF ingeruild en nog wat andere spulletjes. Ik heb nu 22 sojs.

Ik ben op zoek naar een WF. Ik geef er 22 sojs voor, SILINCE collosus blade, Stormshield, Arreat's Face Shaftstop, string of ears, 2 ravenfrosts en Cat's eye (das dus m'n pvp barb + 22 sojs)!

Ik ben trouwens wel blij dat wanneer pets 1.10 uitkomt dat je met de nieuwe chars alleen bij de nieuwe chars kan blijven. (een soort nieuwe realm). Kan iedereen opnieuw beginnen. :) Ik baal er namelijk van dat wanneer ik iets legaals gevonden trade voor iets anders dat dat dus geduped kan zijn (zoals de GF die ik heb gehad). Zelfs de Fury die ik heb gehad bleek een dupe te zijn, ongelovelijk!

er draait trouwens wel een anti dupe systeem op bnet, gisteren had ik 2 tal's eye op 1 char (allebei gevonden) wil ik ze mulen, dus ik flikker ze op de grond, verdwijnt er 1tje! ?? (terwijl ze dus allebei orgineel gevonden waren) (waarom zou je dat ding trouwens willen dupen :) )
Ik moet wel zeggen dat ik grabbit vergeten was uit te zetten maar ook op de char was het ding niet te vinden
dat van die nieuwe patch vind ik zuigen, ik wil ZEKER mijn pvpbarb niet kwijt, dat vind ik echt zuigen, die heeft hele dure items en die kan ik na 1.10 niet meer spelen samen met nieuwe characters? Ik zit in een clan, waar ik regelmatig mensen boost of help, dus dat lijkt me dan zeer k*t.

waar kan ik daar iets over lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 08:49 schreef Forau_diavolina het volgende:
Heren, ik zit met een probleem, nadat mijn 2 beste chars op HC doodgegaan zijn, ben ik van plan een sorc te maken.
Nu is mijn vraag, ervaren diablo 2 spelers :), welke skills en welke stats moet ik nemen, voornamelijk voor het omlegen van Mephisto.
Ik heb namelijk op sc een sorc, maar die gaat grergeld dood, en dat is dus niet de bedoeling.
Veel life en mana (strenght en dex alleen voor de gear reqs). Orb/fw ofzo kan wel werken (neem wel altijd wat in static en iets in warmth), voor de rest hopen op goede gear (+skills, faster cast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

Op dinsdag 23 april 2002 15:35 schreef Jive het volgende:

[..]

Heb jij em gekocht of zo gemaakt ??
gekocht voor een prikkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op dinsdag 23 april 2002 20:54 schreef barrel het volgende:
Belt = 3 soj's
Helm = 5 soj's
rest is crap

:)
oops :)

afgelopen vrijdag nog die helm gevonden bij mepi maar ik heb hem weggepleurd :)

ik dacht dat alleen de belt wat waard was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op woensdag 24 april 2002 09:12 schreef anc het volgende:

[..]

Is die helm echt 5 soj's waard ?? Geloof dat niemand in trade dat realiseert. Iemand intresse in die helm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Btw kan iemand mij vertellen hoeveel een UNid doombringer is?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 09:12 schreef anc het volgende:

[..]

Slappe ouwehoer .. mephisto hell kan die helm helemaal niet droppen, of je lult uit je nek, of je kent je items niet :D

Daarom is ie ook redlijk prijzig, hij is best rare. Act5 monsters +diablo en baal en Hell bovine kan hem droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op woensdag 24 april 2002 09:19 schreef barrel het volgende:

[..]

Slappe ouwehoer .. mephisto hell kan die helm helemaal niet droppen, of je lult uit je nek, of je kent je items niet :D
Even voor de duidelijkheid het gaat dus om de Set Bone Visage, TC 84 als ik met niet vergis. Net zo rare als Tal's Armor dus . . . Troll belt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens wel blij dat wanneer pets 1.10 uitkomt dat je met de nieuwe chars alleen bij de nieuwe chars kan blijven. (een soort nieuwe realm). Kan iedereen opnieuw beginnen. Ik baal er namelijk van dat wanneer ik iets legaals gevonden trade voor iets anders dat dat dus geduped kan zijn (zoals de GF die ik heb gehad). Zelfs de Fury die ik heb gehad bleek een dupe te zijn, ongelovelijk!
Is dit iets wat jij graag zou willen of gaat dit echt gebeuren? want ik zou dit dus zeer klote vinden. alle items kwijt snif snif. beetje hetzelfde idee als met gewone diablo, daar waren wij ook aardig goed aan het worden, we waren net een beetje op dreef toen lod kwam, konden we weer overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 09:24 schreef Muppet het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid het gaat dus om de Set Bone Visage, TC 84 als ik met niet vergis. Net zo rare als Tal's Armor dus . . . Troll belt ook.
Idd no way dat mephi die laat vallen... hoeveel mf je ook hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 01:20 schreef Jive het volgende:

[..]

www.avault.com
ik kan geen character hacker vinden hoor voor single player games. ik zou dat misschien wel makkelijk vinden, dan kan ik op single player mijn pvp characters nabouwen en experimenteren met poison charms en gear om ze te perfectioneren en dan vervolgens op de realm weer na te bouwen/traden, scheelt een hoop werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 24 april 2002 09:19 schreef barrel het volgende:

[..]

Daarom is ie ook redlijk prijzig, hij is best rare. Act5 monsters +diablo en baal en Hell bovine kan hem droppen
ik lul niet dwaas. Dan was het niet mij mepi maar dat ding had ik gevonden en heb ik weggepleurd omdat ik dacht dat alleen de belt van die set wat waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op woensdag 24 april 2002 09:36 schreef anc het volgende:

[..]

ik lul niet dwaas. Dan was het niet mij mepi maar dat ding had ik gevonden en heb ik weggepleurd omdat ik dacht dat alleen de belt van die set wat waard was.
M.A.W. STOM |:(

vind ik meer van jouw een "dwaze" actie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteravond in een 1p game op hell met mijn barb 249 koeien geteld, duurde erg lang maar goed, tis gelukt. (misschien heb ik 1 koe gemist en zijn het er 250?!? iemand zin om dit ook te testen :D ?!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 24 april 2002 08:34 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Holy crap! Vind jij de laatste tijd niet een beetje teveel super elite items? ;)
Waar heb je die Doom gevonden? Cow of Mephi?
In ieder geval gratz :)
Mephi... maar ik ben ook een die hard mfder ;) op de een of andere manier veranderen al mijn chars in mf chars =)

http://members.home.nl/soullie/clan/got/jam.zip

Hier is trouwens die Open Realm / Single Player editor... er zitten wel wat bugs in dus je moet je char ff backuppen :).. ik use ehm heel soms voor dingetjes te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 09:24 schreef miessie het volgende:

[..]

Is dit iets wat jij graag zou willen of gaat dit echt gebeuren? want ik zou dit dus zeer klote vinden. alle items kwijt snif snif. beetje hetzelfde idee als met gewone diablo, daar waren wij ook aardig goed aan het worden, we waren net een beetje op dreef toen lod kwam, konden we weer overnieuw beginnen.
zie bericht soullie:

[topic=476022/4/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 09:48 schreef miessie het volgende:
ik heb gisteravond in een 1p game op hell met mijn barb 249 koeien geteld, duurde erg lang maar goed, tis gelukt. (misschien heb ik 1 koe gemist en zijn het er 250?!? iemand zin om dit ook te testen :D ?!?)
249 koeien met 1 king denk ik dan :) 250 is mooier getal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach man krijg de t*ring daar bij blizzard, ik kan dit dus echt niet hebben, moeten we weer helemaal overnieuw beginnen. Als ze het nou gewoon zo doen dat je wel met nieuwe characters kunt samen spelen maar niet kunt transferen dan vind ik t niet erg maar dit vind ik belachelijk...je bent nu gewoon gedwongen om overnieuw te beginnen...zondeer ook maar 1 item terwijl je nu zo goed gaat..heel matig van blizzard. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Mja hoe langer ik er over na denk hoe on realistischer ik het vind... er zijn mega veel mensen tegen... ik denk eerder zoals op DiabloII.net word uitgelegd dat dit alleen geld voor 1.10 ladder chars... kan me niet voorstellen dat ze bepaalde 2 jaar oude items opeens onbruikbaar maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

kan iemand me zeggen wat shaft tegenwoordig waard is? heb er nu 3 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 24 april 2002 10:09 schreef Plantje het volgende:
kan iemand me zeggen wat shaft tegenwoordig waard is? heb er nu 3 liggen :)
Met wat geluk 3 sojs.. voor 2 kom je ze iig zeker kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 10:07 schreef Soullie het volgende:
Mja hoe langer ik er over na denk hoe on realistischer ik het vind... er zijn mega veel mensen tegen... ik denk eerder zoals op DiabloII.net word uitgelegd dat dit alleen geld voor 1.10 ladder chars... kan me niet voorstellen dat ze bepaalde 2 jaar oude items opeens onbruikbaar maken :)
staat er toch? items zullen niet kunnen worden getrade met nieuwe characters, characters zullen nu vanaf lvl 75 al als heel hoog worden beschouwd..

moet je nu kijken lvl 75 is in mijn ogen een newbie char man. Vanaf lvl 85-90 vind ik dat je een aardige character hebt gebouwd, dan heeft er in ieder geval een paar dagen werk in gezeten. Wat dat betreft vind ik het wel goed. (ik schat ik dat cowlvl nu nog aantrekkelijker word omdat je meer moet expen om hoog lvl te worden, maar dat terzijde). Dat ze items onbruikbaar maken vind in nog het ergste, de gear die nu alleen al op mijn pvpbarb zit is zo'n 30 soj waard als ik die opnieuw moet maken/traden, dat vind ik toch wel heel zonde als ik die niet meer kan spelen met nieuwe characters. Dat zou betekenen dat je die in de loop der tijd gewoon niet meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

weer een vraag (ja ik ben lastig vandaag :) )
wat kost doom ongeveer en is die de moeite waard om te gebruiken. Is het beter als dual lightsabre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 10:23 schreef Plantje het volgende:
weer een vraag (ja ik ben lastig vandaag :) )
wat kost doom ongeveer en is die de moeite waard om te gebruiken. Is het beter als dual lightsabre?
voor pvm vind ik dual lightsabre het best voor een barb (cowgames dus) doom is wel aardig maar ik vind het een beetje een rare kwaliteit/prijs verhouding hebben. maar goed das mijn mening...dual lightsabre gaat heel aardig iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op woensdag 24 april 2002 10:24 schreef miessie het volgende:

[..]

voor pvm vind ik dual lightsabre het best voor een barb (cowgames dus) doom is wel aardig maar ik vind het een beetje een rare kwaliteit/prijs verhouding hebben. maar goed das mijn mening...dual lightsabre gaat heel aardig iig
Doom vind ik lekker rap (rapper dan gf) Je hebt life leech 20% to life +ar en de dmg doet niet onder aan een gf.

Voor een slecht % doom betaal je 8 soj's ongeveer voor een goeie wat meer en voor een unidented zie ik ze gaan voor 15 soj's ong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

dan is het tijd om een doom te gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 10:00 schreef Soullie het volgende:

[..]

Mephi... maar ik ben ook een die hard mfder ;) op de een of andere manier veranderen al mijn chars in mf chars =)
[
haha, ik ken het ja. :) Uiteindelijk loop ik met elk karakter toch mephi / cows af te stropen. Maar ik vind echt bizar weinig zelf de laatste tijd. Alleen gf heeft nog geluk. Maar goed, dat houdt de spanning erin :)
Een gouden text met Champion Sword.. damn wat geil :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 10:27 schreef barrel het volgende:

[..]

Doom vind ik lekker rap (rapper dan gf) Je hebt life leech 20% to life +ar en de dmg doet niet onder aan een gf.

Voor een slecht % doom betaal je 8 soj's ongeveer voor een goeie wat meer en voor een unidented zie ik ze gaan voor 15 soj's ong.
hmm ik zou toch zweren dat een gf veel meer damage doet als een doom, maar veel langzamer is. Ik vind doom te duur voor wat je krijgt, als je wilt pvm-en denk ik dat je het best dual lightsabre kunt hebben maar ik zou zeggen probeer het uit in single ofzo...daar hebben we het net nog over gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 09:29 schreef miessie het volgende:

[..]

ik kan geen character hacker vinden hoor voor single player games. ik zou dat misschien wel makkelijk vinden, dan kan ik op single player mijn pvp characters nabouwen en experimenteren met poison charms en gear om ze te perfectioneren en dan vervolgens op de realm weer na te bouwen/traden, scheelt een hoop werk.
:z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z
Diablo 2 Page bij AVAULT

Ennuh .. je kan dan alleen maar je PvP char testen als je hem in open battle.net laad tegen iemand anders (die je kent waar je mee wilt testen dan)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Doe ik me verdomme de moeite om een char editor te uppen en dan lezen ze er overheen tsssss. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 10:39 schreef Soullie het volgende:

Doe ik me verdomme de moeite om een char editor te uppen en dan lezen ze er overheen tsssss. :P
blab |:(

heb em hoor...zal em vanavond ff testen. *michel baalt nog steeds van patch 1.10 en overweegt gewoon te stoppen als ie helemaal overnieuw moet beginnen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

sjit man gisteren zag ik een aardig goede staan voor 6 soj in trade had ik het nou toch maar gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 10:40 schreef miessie het volgende:

[..]

blab |:(

heb em hoor...zal em vanavond ff testen. *michel baalt nog steeds van patch 1.10 en overweegt gewoon te stoppen als ie helemaal overnieuw moet beginnen*
Er is heel veel onduidelijkheid over die uitspraak.
Sommige mensen denken dat je helemaal geen interactie kunt doen tussen de pre 1.10 en de 1.10 chars ... (samen spelen & stuff ruilen).
Anderen denken dat er een soort splitsing komt...
Ladders Chars & Non-Ladder chars ... net als HC & SC nu.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

nog meer afscheiding ... word alleen maar nog klotere ... als groep moet je dan of zo doorspelen of allemaal naar de ladder toe gaan.
ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:01 schreef Jive het volgende:

[..]

Er is heel veel onduidelijkheid over die uitspraak.
Sommige mensen denken dat je helemaal geen interactie kunt doen tussen de pre 1.10 en de 1.10 chars ... (samen spelen & stuff ruilen).
Anderen denken dat er een soort splitsing komt...
Ladders Chars & Non-Ladder chars ... net als HC & SC nu.
wat is nou het verschil tussen geen interactie of hc/sc splitsing? je kan in geen van beide gevallen samen spelen, ik denk dat ik in mijn clan het voorstel ga doen om dan per direct over te stappen naar 1.10 en dan gezamelijk weer te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 24 april 2002 11:09 schreef miessie het volgende:

[..]

wat is nou het verschil tussen geen interactie of hc/sc splitsing? je kan in geen van beide gevallen samen spelen, ik denk dat ik in mijn clan het voorstel ga doen om dan per direct over te stappen naar 1.10 en dan gezamelijk weer te beginnen.
ik denk ook dat dat een goed idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik vind het ook een goed id, ik word namelijk een beetje ziek van die gasten met 50+ soj's. Verneukt het hele traden voor de rest.

Vroeger ruilde je nog met items, dat wil bijna niemand meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:11 schreef anc het volgende:

[..]

ik denk ook dat dat een goed idee is.
Vroeg me eigenlijk af hoeveel gotters niet in een clan zitten? Misschien een leuk idee om er eentje te beginnen, alhoewel ik niet precies weet wat een clan mij nu extra kan bieden:
-Ik heb met Gotters altijd iemand om mee te mulen
-Ik heb altijd wel iemand online om mee te game, testen etc
-Er zijn boostgames
-Er zijn leuke, snelle cowgames
-Traden gaat vaak ook met tweakerprijsje
-Tis onderling over het algemeen gezellig / lache

Enige "nadeel" van tweakers is dat een aantal mensen die ik online zie in bijv cowgames, nooit hier zie. Maar ja, altijd de mogelijkheid om ze daar dan te leren kennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
http://forums.battle.net/d2-general/posts/sg/39382.shtml

Enigszins logische uitzoeking wat het zou kunnen betekenen ...
Common Sense included.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 11:17 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Vroeg me eigenlijk af hoeveel gotters niet in een clan zitten? Misschien een leuk idee om er eentje te beginnen, alhoewel ik niet precies weet wat een clan mij nu extra kan bieden:
-Er zijn boostgames

Enige "nadeel" van tweakers is dat een aantal mensen die ik online zie in bijv cowgames, nooit hier zie. Maar ja, altijd de mogelijkheid om ze daar dan te leren kennen. :)
GoT al een halve clan

/edit had al op enter gedrukt voor ik wat getypt had |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

jaxe ga es ff online met je msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:16 schreef Muppet het volgende:
Ik vind het ook een goed id, ik word namelijk een beetje ziek van die gasten met 50+ soj's. Verneukt het hele traden voor de rest.

Vroeger ruilde je nog met items, dat wil bijna niemand meer.
Gisteren wilde iemand 2 sojs voor een vex (cheapo). Ik reageerde, maar bood 1 soj + een hele zooi items, waaronder een fireskill charm, unidhellslayer, 190+ bartucs, etc. In ieder geval erkende ook hij dat de waarde meer rond de 4 sojs lag. Maar toch no go -> hij had liever de ene soj ipv items.
Daarom hoop ik eigenlijk dat de database van K-Mile wat gaat worden. Mijn ervaring is persoonlijk dat GOTters onderling nl wel tof traden.
Eergisteren nog 3 5% run charms van Jivey overgenomen voor een Kuko. Boeien wat meer waard is, hij bow nodig, ik charms, allebei tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Voor de HC spelers onder ons ik ben om ong 13.00-13.30 thuis en ga ff verder met mijn Necro (lvl 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:20 schreef anc het volgende:
jaxe ga es ff online met je msn
MSN? Gebruik ik niet en ik zit op mijn werk. Wil wel MIRC opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

hmmmz ok irc moment ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

tjsa MSN doet het hier wel en Mirc juist niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:24 schreef anc het volgende:
hmmmz ok irc moment ...
ik ben er..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

jaxe kom ff op ircnet .. irc.xs4all.nl bijv :) en dan channel #stox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik zit al een beetje half in een Clan, daarom zien jullie mij niet in GotKoe games :P

Stuk of 5 man waar ik al 2 jaar lang mee speel :D en stuk of 5 andere waar ik af en toe mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:25 schreef anc het volgende:
Ben aan het proberen... beetje nieuw met mIRC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 11:27 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ben aan het proberen... beetje nieuw met mIRC :+
Ik HAAT jullie met irc op het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:29 schreef bachus het volgende:

[..]

Ik HAAT jullie met irc op het werk :)
mjah...lang leve msn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 11:17 schreef Jaxe het volgende:

[..]

afhankelijk hoe groot de clan is, en waar ze zitten
clan ook, en omdat je die mischien beter kent nog betrouwbaarder ook
moet je ook maar net op het juiste moment online zijn
-Er zijn boostgames
moet je ook maar net op het juiste moment online zijn, maar kan met clan makkelijker/sneller/georganiseerder gebeuren

Ik zit momentele ook niet in een clan ... ik zat vroeger wel in een Dune2k clan, en dat was ook leuk gamen... en op het forum chatten & strategie'n uitwisselen ... en mekaar trucjes leren ...
Het beste van die clan vond ik de communicatie op het forum ... hij was behoorlijk internationaal, dus elk moment van de dag was er wel iemand online ergens ...

Ik denk wel dat een voorwaarde voor een clan een prive-forum is ergens ... waar je met elkaar kan communiceren ...
Dan zie ik GOT meer als het public gedeelte voor de clans onderling ...

Nadeel is alleen die klere f-list van max25 .... das echt klotuh dat het niet beter geregeld is.

* Jive zou er best aan mee willen doen, aan een clan ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens is er iemand die mij nu aan een savegame kan helpen voor een barb?

ik wil die single player hack testen maar ik kan hier niet diablo-en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 11:25 schreef anc het volgende:
wat dacht je van irc.tweakers.net #diablo2

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 11:30 schreef miessie het volgende:

[..]

mjah...lang leve msn :D
Mauh heb icq hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op woensdag 24 april 2002 11:35 schreef Jive het volgende:

[..]

wat dacht je van irc.tweakers.net #diablo2
ja als wel allemaal naar dezelfde servert gaan is wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op woensdag 24 april 2002 11:32 schreef miessie het volgende:
jongens is er iemand die mij nu aan een savegame kan helpen voor een barb?

ik wil die single player hack testen maar ik kan hier niet diablo-en..
Ik speel nooit single player :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Hebbes
>I dont see what all the
> fuss is about, you can still play you existing characters, duel,
pk
> mf or even make new characters, but for the people who have
> countless level 99 chars with all the best items and are getting
> bored making new chars with a ladder option is GREAT. People you
> should think of it like this, not a relm wipe but a fresh
> relm...just like they did with asia1, 2 and 3...

Yep. But people should be reminded that no characters
are disappearing. It's just a new option.
Dit zegt een Blizz persoon op het Bnet forum, ik ga er van uit dat het dus wel goed komt :)

http://forums.battle.net/d2-general/posts/mg/39376.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:39 schreef Muppet het volgende:

[..]

Ik speel nooit single player :D
daar gaat t niet om, ik wil mijn online pvp barb nog beter maken, eerst ff offline een paar dingen testen en als ik wat verbetering heb online pas verbouwen, anders gaat er teveel tradewerk in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:39 schreef Soullie het volgende:
Hebbes
[..]

Dit zegt een Blizz persoon op het Bnet forum, ik ga er van uit dat het dus wel goed komt :)

http://forums.battle.net/d2-general/posts/mg/39376.shtml
hieruit maak i kdus op dat je wel kunt blijven spelen en nieuwe pre1.10 characters kunt blijven maken, ....dan geeft het niet..dan is het beter zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

trouwens nog ff over julie GoT clan gedoe... ik zit al in een clan maar ik zou wel een soort "safe" trade partner status of whatever hebben :P... altijd leuk om een goeie groep traders te hebben waarvan je weet dat ze geen troep verkopen of je niet scammen of whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 24 april 2002 11:41 schreef miessie het volgende:

[..]

hieruit maak i kdus op dat je wel kunt blijven spelen en nieuwe pre1.10 characters kunt blijven maken, ....dan geeft het niet..dan is het beter zo
Beter als we eerst dachten, voel er namelijk ook weinig voor om me 40soj+ equip van me pvp barb te moeten dumpen :(

Maruh iemand eaglehorn te ruil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 11:43 schreef Soullie het volgende:
trouwens nog ff over julie GoT clan gedoe... ik zit al in een clan maar ik zou wel een soort "safe" trade partner status of whatever hebben :P... altijd leuk om een goeie groep traders te hebben waarvan je weet dat ze geen troep verkopen of je niet scammen of whatever :)
wat d8 je van alle gotters? ik ga er vanuit dat alle gotting diablo spelers geen rotzooi uithalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

*gna gna gna*

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.