Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:26 schreef Plantje het volgende:

[..]

hehe 21 jaartjes hierzo :P
ook ICT-er loop nu stage
weinig tijd om te diabloen en al helemaal niet om te traden :(
vervelend he? ik ken het...dan ook nog eens een vriendin, en ook nog wat sporten..jaaaaaaaaaaaaaa weinig tijd in het leven van een ict-er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:28 schreef Jive het volgende:

[..]

Denk maar zo ... vergeleken bij een echte elite hacker, zijn die gassies daarzo een stelletje scriptkiddies ..

Als een hack op cheatlist of d2networks komt, dan is ie script-kiddie-ready zeg maar, en kun je er donder-op zeggen dat je je d2-cd een week in zijn mapje kunt stoppen, tot het gefixed is.
En maar hopen dat de aandacht van de goeie hackers naar wc3 gaat, want die knakkers kunnen gewoon trucs uithalen & windforces bij gheed op normal kopen (om maar een voorbeeld te geven).
nou koop er voor mij es 1 dan :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:27 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ach, ik lig er niet wakker van.. Ik zorg gewoon dat ik de meeste spullen zelf vind en trade wat kleine zaken of een item wat ik gewoon echt mis. Het zijn toch vaak dezelfde items die geduped worden (wf, gf, doom, eagle?, storms, etc) Aangezien je bijna nooit kan weten of het wel of niet een dupe is (uitgezonderd die overbekende named e.d.) lig ik er niet wakker van.
Ik heb laatst een stormshield socketed met perf diamond getrade. Zou best een dupe kunnen zijn, maar speel er al een tijdje mee. Kon er ook redelijk goedkoop aankomen. Ik vond mijn prijs redelijk en heb er veel plezier van.
Misschien beetje naief, maar ja.. Ik game voor mijn plezier; cheaten zit er dus voor mij niet in. Als je duped zit je de volgende keer echt niet te springen van geluk als er een bijv shako valt of zo.

Ik heb zelf trouwens al een aantal maal een hack gezien; iemand die wil traden, uit game gaat, terug komt, tradewindow opent et voila, de skullders ligt er al :)
Het linke is wel, dat ik geen geluid aan had. Als je even niet oplet ben je dus genaaid. Maar goed, ik vraag altijd nog maar even of ze ermee willen bewegen.

Verder de bekende wisseltruc.. plaats een item dat er qua image hetzelfde uitziet. Maar die zie ik graag langskomen, want die kan je zo lekker voor lul zetten 8-)
Als ik een dupe zou traden terwijl ik het niet weet en ik speel ermee en hij verdwijnt nooit vind ik het niet zo'n ramp maar als ik van mijn sojs iets koop dat opeens verdwijnt lijkt me dat heel erg klote :)

De wisseltruc is nog nooit bij mij uitgehaald maar misschien zou ik er ook nog intrappen ook, een keer ruilde ik charms, het moesten allemaal dezelfde zijn (wat ook zo was) maar ik had er maar 2 van de 5 bekeken ofzo... ik was eerst makkelijk om de tuin te leiden.. nu pas ik wel meer op met dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:28 schreef miessie het volgende:

[..]

vervelend he? ik ken het...dan ook nog eens een vriendin, en ook nog wat sporten..jaaaaaaaaaaaaaa weinig tijd in het leven van een ict-er :P
Alle aankomende it'ers zullen tijd genoeg hebben, want op dit moment is er geen baan te krijgen, zeker niet bij de grote jongens. Cap, CMG, allemaal massaontslagen. KPN idem dito. Ik mag blij zijn dat ik er nog zit (bij Solidium dan). Enige voordeel dat de nieuwe lichting heeft, is dat op dit moment het weer heel zachtjes aan aan begint te trekken. Tenminste, dat is wat ik merk in de detacheringswereld. Maar goed, compleet offtopic.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef miessie het volgende:

[..]

nou koop er voor mij es 1 dan :+ :P
LOL :D

Zou dat echt mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mana zouden jullie een HC sorc geven?
Of hoeveel Vit.?

FF snel een vraag tussendoor gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Alle aankomende it'ers zullen tijd genoeg hebben, want op dit moment is er geen baan te krijgen, zeker niet bij de grote jongens. Cap, CMG, allemaal massaontslagen. KPN idem dito. Ik mag blij zijn dat ik er nog zit (bij Solidium dan). Enige voordeel dat de nieuwe lichting heeft, is dat op dit moment het weer heel zachtjes aan aan begint te trekken. Tenminste, dat is wat ik merk in de detacheringswereld. Maar goed, compleet offtopic.. :)
haha de nieuwe lichting heeft een k*t opleiding. Hij is afgelopen jaar veradnerd in een ict-academie, hier moeten ze al na een half jaar stage lopen, ze hebben dan nog geen donder geleerd. Bovendien zitten ze 2 dagen van de week in een grote computer ruimte waar de leraar 3 x op een dag langskomt om te vragen of alles goed gaat. Bovendien is de opleiding gezakt van niveau 4 naar 3. Ik ben blij dat ik nog van de oude opleiding ben, die nieuwe opleiding is (ook in de ogen van docenten) echt bagger. Ze gaan steeds een stap lager zodat steeds meer mensen zo'n opleiding kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:32 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

LOL :D

Zou dat echt mogelijk zijn?
ik geloof er vrij weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Topicstarter

[..]

* Jive had mazzel ...
Net een jaarcontract binnen voor de grote klap kwam ...
En ja .. goed bevallen dus nu vaste dienst ....
Blij dat ik op tijd uit de detachering gegaan ben ... want dat kwam me na 5 jaar ook wel de strot uit.

Merk idd dat de markt weer wat aan begint te trekken, maar naast de big-balloon-bang van al die lege it-bedrijfies heeft 11 sept ook aardig meegespeeld, zo las ik laatst in de krant dat LANDIS over de kop was ... had ook geen kleine it-onderneming erbij zitten ...

Maar tis waar .. IT'rs kunnen heel veel tijd hebben om tussendoor te GOT'n ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:36 schreef Jive het volgende:

[..]

* Jive had mazzel ...
Blij dat ik op tijd uit de detachering gegaan ben ... want dat kwam me na 5 jaar ook wel de strot uit.

Merk idd dat de markt weer wat aan begint te trekken, maar naast de big-balloon-bang van al die lege it-bedrijfies heeft 11 sept ook aardig meegespeeld, zo las ik laatst in de krant dat LANDIS over de kop was ... had ook geen kleine it-onderneming erbij zitten ...

het bedrijf waar ik werk had ook een hele moeilijke tijd toen, ze hebben een aantal mensen weg moeten sturen, nu gaat echt weer fantastisch, veel nieuwe en grote orders. t wisselt heel sterk. Toen ik aan mijn opleiding begon was het zo dat je alleen maar hoefde te zwaaien met je diploma of je had 4 banen...nu is dat veel minder..maar goed, dat komt wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/offtopic]

ff stomme vraag, wat deed een ber rune ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
8% dmg reduced >:)

erg lekkertjes dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021

[..]

Heb het idee dat alle beroepen weer wat aantrekken. Zelfs telecom bedrijven gooien er niet veel mensen meer uit >:)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

[..]

offtopic:
valt heel erg mee hoor ik heb op me stageplek al vaste plaats aangeboden gekregen :) . Niet zo'n groot bedrijf maar wel erg snel groeiend en succesvol. Maar idd bij de grote bedrijven gaat het op dit moment 'ietje' minder

ik moet weer werken anders wordt me baas gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:43 schreef barrel het volgende:
8% dmg reduced >:)

erg lekkertjes dus :)
ow ja...das waar |:( , *g* die dingen zie je ook niet iedere dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 11:36 schreef miessie het volgende:

[..]

ik geloof er vrij weinig van
Ik zou het ook best willen weten ...
Maar het enige bewijs wat ik toen zag was een screenshot met een hydra-bow for sale. en daarna een screenshot met die hydrabow in inv. un-id'd met dezelfde eigenschappen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, lijkt me erg onwaarschijnlijk, uiteindelijk zou dat toch wel uitlekken/public released worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:44 schreef Plantje het volgende:

[..]

offtopic:
valt heel erg mee hoor ik heb op me stageplek al vaste plaats aangeboden gekregen :) . Niet zo'n groot bedrijf maar wel erg snel groeiend en succesvol. Maar idd bij de grote bedrijven gaat het op dit moment 'ietje' minder

ik moet weer werken anders wordt me baas gek :P
het bedrijf waar ik werk is 15 man groot :s ook niet erg groot dus, maar een klein bedrijf moet uitkijken dat het niet te snel groeit anders dan gaat het fout, (hier ook bijna gebeurd namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op donderdag 25 april 2002 11:45 schreef miessie het volgende:

[..]

ow ja...das waar |:( , *g* die dingen zie je ook niet iedere dag
Nee muppet had er 1 gevonden van de week :9 jammer dat ie hem getrade heeft, Ber in perf gaze is toch wel heel erg lekkertjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:45 schreef Jive het volgende:

[..]

Ik zou het ook best willen weten ...
Maar het enige bewijs wat ik toen zag was een screenshot met een hydra-bow for sale. en daarna een screenshot met die hydrabow in inv. un-id'd met dezelfde eigenschappen.
ja wat bedoel je daar nou mee..das dan toch gewoon2 x hetzelfde ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:36 schreef Jive het volgende:

[..]

* Jive had mazzel ...

Precies. Ik heb na mijn afstuderen eerst een traineeship gehad (dat was dus al een teken dat het minder ging) maar heb laten weten dat ik zulke zaken begrijp en er achter sta. Als je op dat moment flexibiliteit, begrip en professionaliteit laat zien, dan ziet een werkgever potentie. Na die traineeship (5-6 maanden) dus meteen onbepaalde tijd :9
Mag nu dan ook niet klagen; leuk salaris, auto, goede voorwaarden. Alleen groeien is nu moeilijk.
Bij ons zijn tot de dag van vandaag dus redelijk veel ontslagen gevallen, vooral in systemmanagement (zeg maar beheer). Vooral de dure, structurele bankzitters. Niet goed voor het vertrouwen, zeker niet op deze krappe markt. Je moet er echt niet aan denken dat je nu op straat komt te staan.

Ik wil de huidige lichting niet bang maken, maar zorg in hemelsnaam dat je realistisch omspringt met je kansen. De dagen van starten met 5k netto en een mercedes zijn voorbij ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

socketed armor met veel def en leuke extras + 4x ber erin ofzo :P lijkt me ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef miessie het volgende:

[..]

ja wat bedoel je daar nou mee..das dan toch gewoon2 x hetzelfde ding?
En wat is volgens jou dan een Un-ID Unique Hydra-Bow ????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:46 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Mwah, lijkt me erg onwaarschijnlijk, uiteindelijk zou dat toch wel uitlekken/public released worden denk ik
ik neem aan dat hij het over de post van jive had? maak anders gewoon gebruik vn de quote knop die helemaal rechts staat, dan kan iemand anders ook zien op wat je reageert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:47 schreef barrel het volgende:

[..]

Nee muppet had er 1 gevonden van de week :9 jammer dat ie hem getrade heeft, Ber in perf gaze is toch wel heel erg lekkertjes >:)
Ik zou dat ding er meteen uitpleuren voor een berg sojs / items :)
Uiteraard eerst naar de tweakers toe ;)
Lekker een arcain halen of zo, of doombringer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:49 schreef miessie het volgende:

[..]

ik neem aan dat hij het over de post van jive had? maak anders gewoon gebruik vn de quote knop die helemaal rechts staat, dan kan iemand anders ook zien op wat je reageert ;)
Zo, een quote :P
Ja dat was een reactie op die post over die WF's die ze bij gheed kochten ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:50 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik zou dat ding er meteen uitpleuren voor een berg sojs / items :)
Uiteraard eerst naar de tweakers toe ;)
Lekker een arcain halen of zo, of doombringer >:)
hmmm ik krijg de indruk dat een ber rune een heleboel sojs is :+ hoeveel issie vandaag de dag dan? mijn broertje vertelde mij dat hij voor onze pvpbarb een andere gear gaat maken met idd perfect gaze met ber, een armor vol met 40/15 ed enzovoorts omdat een barb met zo'n combi gewoon nog sterker is als onze arreat, shaft string, storm fury barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:50 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Zo, een quote :P
Ja dat was een reactie op die post over die WF's die ze bij gheed kochten ofzo :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Precies. Ik heb na mijn afstuderen eerst een traineeship gehad (dat was dus al een teken dat het minder ging) maar heb laten weten dat ik zulke zaken begrijp en er achter sta. Als je op dat moment flexibiliteit, begrip en professionaliteit laat zien, dan ziet een werkgever potentie. Na die traineeship (5-6 maanden) dus meteen onbepaalde tijd :9
Mag nu dan ook niet klagen; leuk salaris, auto, goede voorwaarden. Alleen groeien is nu moeilijk.
Bij ons zijn tot de dag van vandaag dus redelijk veel ontslagen gevallen, vooral in systemmanagement (zeg maar beheer). Vooral de dure, structurele bankzitters. Niet goed voor het vertrouwen, zeker niet op deze krappe markt. Je moet er echt niet aan denken dat je nu op straat komt te staan.

Ik wil de huidige lichting niet bang maken, maar zorg in hemelsnaam dat je realistisch omspringt met je kansen. De dagen van starten met 5k netto en een mercedes zijn voorbij ;) :+
hehe shit dan maar een vette bmw :+
[ontopic]
voor trade :P ik heb geen tijd om het achter me eigen computer te doen
- 2x shaft
- 1x valk
- vele titans
- oculus
[/ontopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef Jaxe het volgende:

waar ik werk krijg je nu als je hier begint als mbo-er E 1588,= een vw polo van de zaak en een gsm..voor iemand die net begint helemaal niet onaardig. hbo iets meer..nog steeds polo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:53 schreef Plantje het volgende:

[..]

hehe shit dan maar een vette bmw :+
[ontopic]
voor trade :P ik heb geen tijd om het achter me eigen computer te doen
- 2x shaft
- 1x valk
- vele titans
- oculus
[/ontopic]
lol :+

maar idd, ontopic.. die valk wil ik weleens proberen op mijn ama, maar wat moet dat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 25 april 2002 11:57 schreef miessie het volgende:

[..]

waar ik werk krijg je nu als je hier begint als mbo-er E 1588,= een vw polo van de zaak en een gsm..voor iemand die net begint helemaal niet onaardig. hbo iets meer..nog steeds polo.
yep als ik om me heen kijk zal het geen enorme leasebak worden maar idd zoiets.. (/me hbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:57 schreef miessie het volgende:

[..]

bruto neem ik aan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:58 schreef Jaxe het volgende:

[..]

bruto neem ik aan he?
vind je het niet genoeg voor iemand die nog thuis woont :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:00 schreef miessie het volgende:

[..]

vind je het niet genoeg voor iemand die nog thuis woont :7
haha, bruto is het zeer zeker een mooi start salaris hoor :)
Mag je echt wel tevreden mee zijn. Ik heb redelijk wat start-bedragen langs zien komen (ook in officiele berichten) en dan zit je met dat bedrag plus een polo goed hoor. :)
Ik woon ook nog thuis trouwens, wel op zoek nu met mijn gf, maar dan (laten we zeggen) stroomt het geld lekker binnen. Werken is zo gek nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het hier nou nog over d2 of over je salaris :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, laat ze lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah.. [/offtopic]

iemand nog een leuke discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:04 schreef Forau_diavolina het volgende:
sorry, idd zeer offtopic :)
Ik hoop niet dat het overkomt als een "laat mij eens patsen met baan/salaris/auto" of whatever. Tis meer globale interesse in mijn mede diablo-gotter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie items kopen op Ebay enzo ook zo sick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:08 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Vinden jullie items kopen op Ebay enzo ook zo sick?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een unid arcaine valor kopen? ik heb em staan op ibazar bieden vanaf E150,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:08 schreef miessie het volgende:

[..]

ja
ok :P

ow nee, dit is forumchatten, mag niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:09 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

ok :P

ow nee, dit is forumchatten, mag niet :o
?!? forumchatten? waar hebbiet over? lol daar heb ik nog nooit eits over gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op donderdag 25 april 2002 12:04 schreef Forau_diavolina het volgende:
ja het zijn patsers met hun auto/salaris :P

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:10 schreef bachus het volgende:

[..]

blab :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:10 schreef miessie het volgende:

[..]

?!? forumchatten? waar hebbiet over? lol daar heb ik nog nooit eits over gelezen
Oh nee, dat is op Gameforum ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Ik denk dat ber een soj of 8 a 10 is.

Maar er is wat stranges going on the market (vind ik) Toen alle dupes waren verwijderd gingen de prijzen gigantisch omhoog, simpel omdat er veel vraag was naar items, maar nu lijkt wel of de markt weer verzadigd is, iedereen is als een mongool gaan mf'en. Items waar ik een maand terug binnen no time vanaf was kom ik nu aan de straat stenen niet kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:11 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Oh nee, dat is op Gameforum ^^
ah...nog reclame maken ook lees faq.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:12 schreef miessie het volgende:

[..]

ah...nog reclame maken ook lees faq.... :P
Jeetje, de naam noemen van een ander forum word gezien als reclame? Blergh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:10 schreef bachus het volgende:

[..]

Vergeten alleen meestal wel dat een leasebak gewoon bij je bruto-jaarsalaris word gegooid ....
Kleine lettertjez lezen .....

* Jive wil ook best een dure bak van de baas, alsie dan de belasting er ook maar van betaald, want anders heb ik er geen kloot aan en kun je hem beter zelf kopen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:13 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Jeetje, de naam noemen van een ander forum word gezien als reclame? Blergh :P
just kiddin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:12 schreef barrel het volgende:
Ik denk dat ber een soj of 8 a 10 is.

Maar er is wat stranges going on the market (vind ik) Toen alle dupes waren verwijderd gingen de prijzen gigantisch omhoog, simpel omdat er veel vraag was naar items, maar nu lijkt wel of de markt weer verzadigd is, iedereen is als een mongool gaan mf'en. Items waar ik een maand terug binnen no time vanaf was kom ik nu aan de straat stenen niet kwijt :(
* Jive offert zich op als straatsteen bij barrel voor de deur.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:14 schreef Jive het volgende:

[..]

hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:13 schreef miessie het volgende:

[..]

just kiddin'
dan is 't goed :D
Op donderdag 25 april 2002 12:14 schreef Jive het volgende:

[..]

LOL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:13 schreef Jive het volgende:

[..]

Vergeten alleen meestal wel dat een leasebak gewoon bij je bruto-jaarsalaris word gegooid ....
Kleine lettertjez lezen .....

* Jive wil ook best een dure bak van de baas, alsie dan de belasting er ook maar van betaald, want anders heb ik er geen kloot aan en kun je hem beter zelf kopen.
op zich heb ik daar geen last van :D polo is geen dure bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Gaat leuk worden strax met de nieuwe patch.
Nie heb je al een marktsplitsing ... Realms * hc + sc
Dan word het Realms * ((hc + sc) + (ladHC + ladSC))

En gewoon helemaal clean beginnen is wel redelijk relaxed denk ik ... om SOJ zal er ook niet getrade worden, want die worden te weinig gevonden .... dus ben benieuwd wat de currency word.

En dat is dan nog helemaal afgezien van de ladder-resets, waar ladder-chars met al hun items teruggezet worden naar het normale realm. En je weer van voor af aan kan beginnen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic gaat wel heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:18 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Dit topic gaat wel heel snel :)
Moet je je prefs van GOT op 100 per pagina zetten, dan is het goed bijhouden.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:18 schreef Jive het volgende:
Gaat leuk worden strax met de nieuwe patch.
Nie heb je al een marktsplitsing ... Realms * hc + sc
Dan word het Realms * ((hc + sc) + (ladHC + ladSC))

En gewoon helemaal clean beginnen is wel redelijk relaxed denk ik ... om SOJ zal er ook niet getrade worden, want die worden te weinig gevonden .... dus ben benieuwd wat de currency word.

En dat is dan nog helemaal afgezien van de ladder-resets, waar ladder-chars met al hun items teruggezet worden naar het normale realm. En je weer van voor af aan kan beginnen.
Dit snap ik niet :( er komen nieuwe realms bij met de nieuwe patch?
Door Jive - donderdag 25 april 2002 12:21

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 25 april 2002 12:18 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Dit topic gaat wel heel snel

Gedaan :) veel beter zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:22 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Nee, er komen 2 nieuwe char-vormen bij.
Realms blijven.
Soft core & Hardcore blijft.
Ladder komt erbij (waarschijnlijk ook in soft & hardcore uitvoering).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:22 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

nee gewoon zelfde realm zie het maar net zo als je nu hardcore en softcore ehbt

[/edit] te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je kunt een char starten dat dan op een ladder komt? Alle chars die zo spelen komen er dan op ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:21 schreef Jive het volgende:

[..]

of gewoon keurig netjes op 999 als je beetje snel internet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:25 schreef miessie het volgende:

[..]

of gewoon keurig netjes op 999 als je beetje snel internet hebt
LOL, als je dan in een topic met 999 of meer replies hebt moet je denk ik wel heeeeeel lang laden met Mxstream :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiero dan nogmaals dat engelse stukkie van die bill kerel
Being at a Warcraft III press event we had the opportunity to have an interview with his highness Bill Roper. Present were Bryionak representing D2Watchtower as well as Gunslinger and Sandro from D2Network. While the primary subject of the event was of course the upcoming release of Warcraft III, we were able to ask a few questions about Diablo II. Bill Roper was happy to provide us with a few very interesting answers about the upcoming Patch 1.10.
The Patch will contain a lot of new content including new crafting recipes and runewords.
Blizzard will continue to fight duping, hacking and cheating with the patch providing additional security against those actions.
The real sensation: There will be another ladder reset Only people who create completely new characters will be able to participate, twinking (the transfer of items from other, older chracters and mules) will not be possible for these character. It seems that it will be even impossible for old and new characters to play together in one game.
The experience system will be completely redone, according to Bill Roper a character at level 75 will already count as a very high level character. However the cap of 99 levels will remain.
There isn't any exact date of release known yet, expect the patch late the end of june to early july, which would put the release shortly after the release of Warcraft III.
This sounds like big news and indeed we thought that we should provide this piece of news in English for our American colleagues.
------------------------------------------------------
I dont see what all the
> fuss is about, you can still play you existing characters, duel,
pk
> mf or even make new characters, but for the people who have
> countless level 99 chars with all the best items and are getting
> bored making new chars with a ladder option is GREAT. People you
> should think of it like this, not a relm wipe but a fresh
> relm...just like they did with asia1, 2 and 3...
Yep. But people should be reminded that no characters
are disappearing. It's just a new option.

aldus een blizz medewerker
-------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:29 schreef miessie het volgende:
hiero dan nogmaals dat engelse stukkie van die bill kerel
Being at a Warcraft III press event we had the opportunity to have an interview with his highness Bill Roper. Present were Bryionak representing D2Watchtower as well as Gunslinger and Sandro from D2Network. While the primary subject of the event was of course the upcoming release of Warcraft III, we were able to ask a few questions about Diablo II. Bill Roper was happy to provide us with a few very interesting answers about the upcoming Patch 1.10.
The Patch will contain a lot of new content including new crafting recipes and runewords.
Blizzard will continue to fight duping, hacking and cheating with the patch providing additional security against those actions.
The real sensation: There will be another ladder reset Only people who create completely new characters will be able to participate, twinking (the transfer of items from other, older chracters and mules) will not be possible for these character. It seems that it will be even impossible for old and new characters to play together in one game.
The experience system will be completely redone, according to Bill Roper a character at level 75 will already count as a very high level character. However the cap of 99 levels will remain.
There isn't any exact date of release known yet, expect the patch late the end of june to early july, which would put the release shortly after the release of Warcraft III.
This sounds like big news and indeed we thought that we should provide this piece of news in English for our American colleagues.

zal zo dat andere stukje ff opzoeken van het forum
Ik zit niet op zoiets te wachten, misschien leuk voor anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:31 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

Ik zit niet op zoiets te wachten, misschien leuk voor anderen
ja ikke wel als ik er zo eens over nagedacht heb..in het begin had ik ook zoiets van gatver..maar goed..lekker teamgamen dadelijk...soort hc maar dan zonder dood te gaan..lekker weer alles zelf doen enzo..zo ben ik 2 jaar geleden ook begonnen, ik was gewoon trots op mijn lvl 34 maul barb..met z'n leap attack in act2 nm...thenookie heette die. "those good old times"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:34 schreef miessie het volgende:

[..]

ja ikke wel als ik er zo eens over nagedacht heb..in het begin had ik ook zoiets van gatver..maar goed..lekker teamgamen dadelijk...soort hc maar dan zonder dood te gaan..lekker weer alles zelf doen enzo..zo ben ik 2 jaar geleden ook begonnen, ik was gewoon trots op mijn lvl 34 maul barb..met z'n leap attack in act2 nm...thenookie heette die :) "those good old times"
Dat is wel zo, alles lekker zelf doen, met een party alle quests doen, net zoals met m'n eerste char... maar ik heb nog geen lvl 99 chars en al helemaal geen mules vol met super items dus ik hou het nog wel ff uit op de normale SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:36 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Dat is wel zo, alles lekker zelf doen, met een party alle quests doen, net zoals met m'n eerste char... maar ik heb nog geen lvl 99 chars en al helemaal geen mules vol met super items dus ik hou het nog wel ff uit op de normale SC
ehm dat was overigen sook op sc he..ik speel nooit hc..dat zuigt..ga je dood door lag dan kijk je lullig hoor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Lijkt me wel geinig om met z'n achten een party te maken en met z'n allen alle quests enzo doen. Zonder mh natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....Toen kwam spearnookie, die was wel goed voor die tijd, had een 270 dam lance met cold dam erop, een blauwe 806 def armor met een leuke stat erop, ik weet niet eens meer wat, deed enorm veel damage (2000 ofzo :) )en was goed in lvl-en. Ik wilde eerst niet naar de LOD omdat ik dan mijn goede character kwijt zou zijn...moet je nu es een lance barb maken ...iedereen lacht je uit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:36 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

Tja, das ook niet bij iedereen zo hoor ...
Mijn hoogste is nog steeds een lvl 90 sorc ..

Maar wat wel leuk is, helemaal opnieuw beginnen, en lekker questen & lvl'n met elkaar.
Dat is ook de reden wrom ik geen HC doen ... vind het wel leuk .. maar letterlijk dagen weg zien vliegen door een lagkill zou erg slecht zijn voor mijn spelplezier.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:41 schreef Jive het volgende:

[..]

Tja, das ook niet bij iedereen zo hoor ...
Mijn hoogste is nog steeds een lvl 90 sorc ..

Maar wat wel leuk is, helemaal opnieuw beginnen, en lekker questen & lvl'n met elkaar.
Dat is ook de reden wrom ik geen HC doen ... vind het wel leuk .. maar letterlijk dagen weg zien vliegen door een lagkill zou erg slecht zijn voor mijn spelplezier.
pjesies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ff een andere monitor ritselen..deze golft als een golfslagbad...kl*te ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Mijn Druid is nu lvl 3x en ik vraag me af waar ik het beste mijn skills in kan dumpen ( ik doe het nu in me beer en in me wolven skil (shap shifting))

edit
En met beer bedoel ik dus dat ik die beer kan oproepen.

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Concentreer je op 1 skill-tab... b.v. op shapeshifting en dan de werebear in combinatie met maul ofzo (ik weenie of dat een goede skill is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

hoeveel kost een unid eagle vandaag de dag?
en een ist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ist is een soj of 6, eagle weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 12:51 schreef anc het volgende:
hoeveel kost een unid eagle vandaag de dag?
en een ist?
Dacht dat een Eagle voor eensoj of 14 ging .... un-id weetiknie.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:52 schreef Jive het volgende:

[..]

Dacht dat een Eagle voor eensoj of 14 ging .... un-id weetiknie.
klopt wel aardig ja 12/14 soj geven/nemen. compaq s710, is al een verbetering... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Volgens mij is hottopic behoorlijk ongezond voor het grote Diablo2 boek ...
Als dit zo doorgaat zitten we ineens zaterdag weer in deel13 ofzow.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:56 schreef Jive het volgende:
is dat een probleem dan? :D 482 posts pas ...moeten nog ff door dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Soullie

Planeshift

Ging hier iemand items sellen op ebay ? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zuigt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:02 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Dat zuigt :S
ja als patch 1.10 komt gaat mijn broertje z'n arcaine valor enzo verkopen..doet ie toch niets meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef maar aan mij dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:04 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Geef maar aan mij dan :P
VERKOPEN he..niet weggeven..maar goed eerst maar eens kijken wat die patch nou echt gaat doen en wat een av op i bazar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Op donderdag 25 april 2002 12:56 schreef Jive het volgende:
Het is mischien wel ongezond maar het is wel lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:05 schreef miessie het volgende:

[..]

VERKOPEN he..niet weggeven..maar goed eerst maar eens kijken wat die patch nou echt gaat doen en wat een av op i bazar doet.
Dat snapte ik wel :) j/k

Er zou met die patch toch ook iets met het cowen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:07 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

daar heb ik niets over gelezen/gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher

Splasher

Met nieuw icon.

Op donderdag 25 april 2002 12:50 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Concentreer je op 1 skill-tab... b.v. op shapeshifting en dan de werebear in combinatie met maul ofzo (ik weenie of dat een goede skill is)
Ik ben me zelf eigelijk meer op de wolf skill laten richten om dat die je attack rating lekker omhoog boost dus dan raak je een stuk meer toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Nu online

Soullie

Planeshift

Op donderdag 25 april 2002 13:03 schreef miessie het volgende:

[..]

ja als patch 1.10 komt gaat mijn broertje z'n arcaine valor enzo verkopen..doet ie toch niets meer mee.
Mja in deel 3 of 4 staat ergens wat ik denk van mensen die sellen en kopen op ebay =)...

Bij 1.10 kun je nog gewoon je items gebruiken... alleen geen zin om weer te herhalen waarom ik daar van overtuigd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op donderdag 25 april 2002 13:07 schreef Liquido_Lagarto het volgende:

[..]

klopt niet, weer zo'n hoaxje ofzo, net zoiets als necro max 5 minions zouden krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:10 schreef Plantje het volgende:

[..]

klopt niet, weer zo'n hoaxje ofzo, net zoiets als necro max 5 minions zouden krijgen :)
OK, gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:09 schreef Soullie het volgende:

[..]

Mja in deel 3 of 4 staat ergens wat ik denk van mensen die sellen en kopen op ebay =)...

Bij 1.10 kun je nog gewoon je items gebruiken... alleen geen zin om weer te herhalen waarom ik daar van overtuigd ben :)
ja ik ben het emt je eens als je t hebt over KOPEN, verkopen ..das me broertjes idee, hij heeft die av gevonden en dat ding schijnt gewoon harde knaken op te kunnen leveren...heel vreemd als je het mij vraagt, maar goed als ie daar nou geld voor kan krijgen dan kan hij op z'n 16e ook een brommertje kopen :D

hij denkt ook alleen maar zakelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Nu online

Soullie

Planeshift

ok ok kopers zijn erger als de sellers maar toch... het is een van de redenen waarom mensen dupen etc...

hoop dat je boertje veel geld krijgt voor zijn arkaines... ook al ben ik zwaar tegen dit soort spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:14 schreef Soullie het volgende:
ok ok kopers zijn erger als de sellers maar toch... het is een van de redenen waarom mensen dupen etc...

hoop dat je boertje veel geld krijgt voor zijn arkaines... ook al ben ik zwaar tegen dit soort spul :)
je gelooft het niet maar ik heb een wf zien gaan voor 750 gulden...das toch ziek jongens? ik d8 dat we het hadden over een paar tientjes ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je verkoopt ondersteun je het kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:17 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Als je verkoopt ondersteun je het kopen ;)
ja klets niet...als ik mijn oude sokken ga verkopen..koop jij ze dan? er moet eerst vraag naar zijn...750,= dat geeft toch niemand ervoor? dan ben je toch ziek?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.