DusOp dinsdag 23 april 2002 20:30 schreef Dannyke het volgende:
*heb lekker Joure1.fr.nl.home.com*
ik heb gorre1.fr.blaat, lekker interresant
DusOp dinsdag 23 april 2002 20:30 schreef Dannyke het volgende:
*heb lekker Joure1.fr.nl.home.com*
Er is hier weldegelijk gecapped. Met geen mogelijkheid komt speedtest hoger dan 256KB/sec en ook downloads van snelle servers gaan niet harder meer.Op dinsdag 23 april 2002 20:38 schreef IceStorm het volgende:
Er is nog niet gecapped en er is ook nog nergens bekend gemaakt dat dat gaat gebeuren.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat verklaard mischien waarom @Home hier de laatste dagen een stuk sneller looptOp dinsdag 23 april 2002 22:49 schreef Destruction het volgende:
[..]
Mischien is er dan bij jou nog niet gecapped, maar hier dus wel.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Misschien moet je dat iets groter neerzetten, want de mensen hiero begrijpen het niet zo.Op dinsdag 23 april 2002 20:38 schreef IceStorm het volgende:
*KUCH* Nogmaals het verzoek om sommige posts een tikkeltje te nuanceren.
Er is nog niet gecapped en er is ook nog nergens bekend gemaakt dat dat gaat gebeuren.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nee er komt hier ook geen cap meer, want die zit er gvd al op!!!Op woensdag 24 april 2002 07:10 schreef Blue_White_Army het volgende:
ER KOMT GEEN CAP OP DE DOWN/UPLOAD!!!!
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Kennelijk had je gisteren gewoon pech.Op woensdag 24 april 2002 12:58 schreef Destruction het volgende:
Hmmz, kennelijk ligt ie er af
@home kennende zal het wel een foutje zijn dat ie er nu afligt hier.Op woensdag 24 april 2002 12:59 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Kennelijk had je gisteren gewoon pech.
Kun je zelf wel lezen? hij zat er hier op. Zal me niks verbazen als ik straks ook niet sneller dan 250kb/sec kan downen.. nu gaat het al een stuk trager.Op woensdag 24 april 2002 13:16 schreef Blue_White_Army het volgende:
pffff, kan iemand ff laten zien waar @home zegt dat je maar maximaal 256 kan downloaden met de Plus abbo.
Mensen, maak je niet druk, er komt geen cap op de download.
Dit is de laatste x dat ik het zeg. Als jullie niet begrijpend kunnen lezen en alleen maar lopen paniek te zaaien zonder ff met @home te bellen of op troubles@home te kijken, dan blijf maar lekker in paniek
Dacht jij dat ik daar nog niet ben geweest ofzo?Op woensdag 24 april 2002 13:21 schreef Blue_White_Army het volgende:
Doe eens bellen, dan kan je hier meteen neerzetten dat er geen cap is. Ga daarna naar troubles@home en vertel hier ff wat hun zeggen over het bericht
Die cap is er. Als jij dat niet gelooft is dat niet mijn probleem maar het jouwe.Op woensdag 24 april 2002 13:29 schreef Blue_White_Army het volgende:
0800-0094 is gratis hoor. Maar ok, geloof jij maar in die cap verhalen, laat mij wel ff zien waar jij gelezen hebt dat ze een cap geplaatst hebben. Dus niet dat plaatje die je net liet zien, maar een linkje naar een @home pagina waarin staat de er een cap opzit.
Laat dan ff een linkie zien??? Of is het omdat je vanmiddag die snelheid haalde????Op woensdag 24 april 2002 13:34 schreef Destruction het volgende:
[..]
Die cap is er. Als jij dat niet gelooft is dat niet mijn probleem maar het jouwe.
Dat is de gemiddelde snelheid die je kan verwachten als je de + abbo neemt.Op woensdag 24 april 2002 13:48 schreef valkenier het volgende:
welles-nietes schiet lekker op.
Hier staan @home produkt specificaties. Er staat niet keihard dat de snelheid aan banden wordt gelegd, maar wel dat de te behalen snelheid 1-2 Mbps is, dat is wel verdacht...
http://help.home.nl/wijziging
er staat ook bijOp woensdag 24 april 2002 13:48 schreef valkenier het volgende:
welles-nietes schiet lekker op.
Hier staan @home produkt specificaties. Er staat niet keihard dat de snelheid aan banden wordt gelegd, maar wel dat de te behalen snelheid 1-2 Mbps is, dat is wel verdacht...
http://help.home.nl/wijziging
hmm, idd erg verdacht.* Dit is een theoretische snelheid. De maximale snelheid hangt van een aantal factoren af. Onder andere het tijdstip dat u gebruik maakt
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Waar heb jij een officieel bericht gelezen over het gele kaarten gedoe? Ergens op de website van @Home? In hun nieuwe voorwaarden? Post thuis gehad van hun? Nee, ik ook niet. Toch worden die kaarten uitgedeeld. Hoe verklaar je dat? Dat is namelijk het probleem bij @Home: ze gaan hun gehele beleid veranderen, maar juridisch hebben ze geen poot op te staan met die gele kaartenshit en die datalimiet.Op woensdag 24 april 2002 13:29 schreef Blue_White_Army het volgende:
0800-0094 is gratis hoor. Maar ok, geloof jij maar in die cap verhalen, laat mij wel ff zien waar jij gelezen hebt dat ze een cap geplaatst hebben. Dus niet dat plaatje die je net liet zien, maar een linkje naar een @home pagina waarin staat de er een cap opzit.
Verwijderd
Ze hebben het hier over 1-2 Megabits per seconde, oftewel 125-250 kilobytes per secondeOp woensdag 24 april 2002 23:34 schreef pentium een verhaaltje
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
Wel gvd .. onder de 256 KB!Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 04:39:08 UTC+0200)
Download : 253.4 KByte/sec
Internationaal VS : 205.8 KByte/sec
Upload : 15.0 KByte/sec
Connection : 791.0 Conn/min
Ping test Nederland : 27.0 ms
PfewResultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 25 2002 om 04:40:13 UTC+0200)
Download : 436.3 KByte/sec
Internationaal VS : 192.7 KByte/sec
Upload : 15.2 KByte/sec
Connection : 859.0 Conn/min
Ping test Nederland : 24.0 ms
Die gele kaarten doen ze al vanaf het verdomde begin. Doet iedereen nou net of dat nog nergens staat?Op woensdag 24 april 2002 23:02 schreef Melf het volgende:
Waar heb jij een officieel bericht gelezen over het gele kaarten gedoe? Ergens op de website van @Home? In hun nieuwe voorwaarden? Post thuis gehad van hun? Nee, ik ook niet. Toch worden die kaarten uitgedeeld. Hoe verklaar je dat? Dat is namelijk het probleem bij @Home: ze gaan hun gehele beleid veranderen, maar juridisch hebben ze geen poot op te staan met die gele kaartenshit en die datalimiet.
Het gaat dus niet om de max maar een gemiddelde er wordt dus niet gecapped.De door @Home gecommuniceerde snelheid van @Home plus is een indicatie van de gemiddelde snelheid, zoals die nu via de meetsystemen van @Home wordt gemeten. Het is dus niet zo dat zij de snelheid op dit moment op 2 Mbit/sec. aftoppen. @Home zal in de communicatie over snelheden beter kenbaar maken of het om gemiddelden danwel om maxima gaat.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Euh, even denk hoor....Op donderdag 25 april 2002 08:40 schreef Klubbheads het volgende:
of dacht je dat ze zo de schakelaar gaan overhalen?
Tada, weer een probleem de wereld uit
Tja, dat hadden we gisteren ook al vertelt.Op donderdag 25 april 2002 11:56 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Tada, weer een probleem de wereld uit.
Ja maar ik hoop dat ze ons nou eindelijk gelovenOp donderdag 25 april 2002 12:38 schreef Blue_White_Army het volgende:
Tja, dat hadden we gisteren ook al vertelt.
Dat is vrij simpel te controlerenOp donderdag 25 april 2002 15:33 schreef Destruction het volgende:
Ik zit hier nu met de fijne nodemove denk ik..
Yep.nodemove.home.nl
Op donderdag 25 april 2002 15:55 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat is vrij simpel te controleren. Maar ik zal het wel even voor je doen
[..]
Yep.
Verwijderd
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Deze opmerking heeft weinig tot niks te maken met het verhaal in de draadOp vrijdag 26 april 2002 11:20 schreef Damian het volgende:
pfff lekker is dat, @home kan niet schrijven en tweakers.net kan niet lezen!!!
komt nu steeds vaker voor, van die suggestieve nieuwspostings
laat ze eerst eens kijken of wel goed lezen, en dan pas posten, ipv van domweg posten, en ons een beetje bang maken
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ben het volledig met je eensOp donderdag 25 april 2002 23:52 schreef pentium het volgende:
[knip]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Gedeeltelijk waar maar je had ook zelf kunnen lezen natuurlijk.Op vrijdag 26 april 2002 11:20 schreef Damian het volgende:
laat ze eerst eens kijken of wel goed lezen, en dan pas posten, ipv van domweg posten, en ons een beetje bang maken
Verwijderd
Bron: Mijn mail box
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw melding ontvangen.
Dit betreft slechts een gemiddelde van de snelheid. Het maximum is in
dit artikel niet aangegeven.
Met vriendelijke groet,
@Home
Jean Pierre Coppens
Abuse Agent
Bezoek de portal van @Home op http://start.home.nl
Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help
http://help.home.nl
Original Message Follows:
------------------------
in een overzichtje op deze :
http://www.troublesathome.nl/index.php?section=nieuws&page=item&id=313
Pagina is te lezen dat de snelheid van de @home plus abbonement 250 kb/s
bedraagt.
Betekend dit dat de snelheid omlaag gaat of klopt het gewoon niet wat er
staat?
Als de snelheid inderdaad gehalveerd word wil ik hierbij een klacht
indienen.
Voor @home moest ik vanaf begin dit jaar 5 euro meer betaalen om de
kwaliteit hoog te houden en vervolgens word de snelheid gehalveerd?
Dacht het niet!
Als dit toch gebeurt zal het jullie veel klanten gaan kosten (onder
andere mij)
Met deze email wil ik ook nog even klagen over het groote beveilegings
lek wat al maanden in Raalte aan de gang is.
Als ik tussen mijn netwerk omgeving kijk zie ik tientalle computers
staat en ik kan zo overal naar binnen lopen.
Dit lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb hioerover al meerdere malen de helpdesk gebeld en telkens kreeg
ik te horen dat het opgelost zou worden, maar het probleem is er nog
steeds!
Ik hoop dat dit snel opgelost word.
M.V.G
J. ********