Op zaterdag 20 april 2002 15:52 schreef Dannyke het volgende:
*rateld jwbagger zijn post uit de printer*
maandag ff bellen
maare moest je ook nog aantonen waarneer je je monitor heb gekocht ? k kan ff geen kassabon vinden
heb nog wel het bank afschrift

kan ook wel denk ik ???
alles is telefonisch gegaan. ik heb ze alleen maar mn serienummer en mn adres hoeven te geven. Niks kassabon / garantiebewijs / bankafschrift dus.
Ze hebben natuurlijk in hun database ook wel ergens de productiedatum van een serienummer zitten (en daarmee
ongeveer de verkoopdatum). Misschien dat ze bij grensgevallen wél om een aankoopbewijs kunnen vragen, maar de mijne was maar 2 weken oud...
en heb je die oude dooje monitor ook laten fixen bij de locale monitor reparateur voor een paar eurotjes ?

2 vete monitoren voor de prijs van 1 en een beetje

nope, ik heb dus een nieuwe monitor gekregen van een iets ander merk, maar verder wel gelijkwaardig.
De Gericom heb ik nog steeds (naja, wat heet "steeds") sinds maandag dus in een doos op de gang staan. Als ze halverwege volgende week nog niet terug gekomen zijn om te halen, ga ik ze wel bellen. Ik ben weer véél te eerlijk wat dat betreft

( me pa had um ff open gesjort en zat er 1 klein draadje los ook wat zwart geworden draadje heb die dus weer ff vast gesoldeert zouden ze dat nou merken ?

)
monitor is nog zo dood as wijlen
tja, dat is natuurlijk wel héél dom eigenlijk. Want als je garantie op je monitor hebt, dan heb je wel een probleem als je em open hebt gesjort. Meestal moet je voordat je bij een of meerdere schroeven kan komen, een stikkertje verwijderen.
En als je dan nog es gaat zitten solderen in de monitor.... ik hoop voor je dat je goeie apparatuur hebt om mee te solderen, en dat je er ook redelijk bedreven in bent. Want van sommige personen kan je zó zien dat ze dat nog niet vaker hebben gedaan, en als de binnenkant van je monitor er op die manier uitziet, zal ik je weinig kans geven...
maar als het bij jou net zo gaat als bij mij (zou horen te gaan) dan gaat het zo:
- *tring* ups staat aan de deur met een doos
- ups geeft jou de doos
- jij haalt uit het (rode) zakje wat op de doos zit, een adresstikker, en die plak je op je oude doos.
- Je geeft de oude doos weer mee aan de man van ups. (die stap hebben ze bij mij maar voor het gemak overgeslagen)
- Man van ups doet je hartelijk de groeten
- Jij doet hem ook effe de groeten natuurlijk, en je bedankt hem hartelijk
- UPS man gaat weer weg, en laat jou achter met een nieuwe monitor

Dus als het zó gaat, komen ze pas achter die "reparatie" van jou als je vader al lang en breed weer zit te genieten van zn nieuwe schermpje

Topic waarin ik me dus afvroeg of ik wel tot de aanschaf moest overgaan, en waar ik de eerste storingen van de monitor kenbaar maak.
•
Monitor omgewisseld....
Topic waarin ik verhaal doe over het wisselen van de monitor, hoe dat alles is gegaan, en waarbij ik graag een vergelijking van de 2 monitoren wilde zien. (helaas wist niemand wat
)
* jwbagger ben je hiermee genoeg geholpen