mijn vraag is dus of ik geen buil ga vallen aan een monitor van het merk "gericom" (never heard of) .... maar hij is zo lekker goedkoop! 
hier staat ongeveer de monitor omschreven (de bovenste dus), maarde specificaties op de site komen niet helemaal overeen met die uit de lidl folder...
site: 0,26 mm
folder: 0,25 mm
site: 30-95KHz
folder: 30-98KHz
site: 50-150 Hz
folder: 50-160 Hz
Maar het belangrijkste punt vind ik dit:
site: Empfohlen: 1280x1024 bei 75 Hz
folder: ???staat er niet???
Want ik wil toch wel errug graag 1280x1024 draaien op een niet te lage frequentie... moet dat toch wel mogelijk zijn met die monitor uit de folder? op alle andere punten is hij toch ook beter dan die op de site van Gericom?
oja: op de folder wordt geen typenummer vermeld
Ik wilde die monitor waarschijnlijk nog deze ochtend (voordat ik naar m'n tentamen moet
) gaan kopen, omdat ze anders misschien snel uitverkocht zijn... dus is er misschien iemand die snel een oordeel zou kunnen vellen over deze monitor? 
* jwbagger en nu zie ik dus pas onderaan de folder staan dattie vanaf woensdag geldig is
nog ff langer de tijd om na te denken dus 
* jwbagger Kut, omdat ik zo snel alles wilde typen ben ik helemaal de prijs vergeten te vermelden: 249 euro staat in de folder. Dat is dus minder dan op de site (die prijs is ex btw, en folder inc
)
hier staat ongeveer de monitor omschreven (de bovenste dus), maarde specificaties op de site komen niet helemaal overeen met die uit de lidl folder...
site: 0,26 mm
folder: 0,25 mm
site: 30-95KHz
folder: 30-98KHz
site: 50-150 Hz
folder: 50-160 Hz
Maar het belangrijkste punt vind ik dit:
site: Empfohlen: 1280x1024 bei 75 Hz
folder: ???staat er niet???
Want ik wil toch wel errug graag 1280x1024 draaien op een niet te lage frequentie... moet dat toch wel mogelijk zijn met die monitor uit de folder? op alle andere punten is hij toch ook beter dan die op de site van Gericom?
oja: op de folder wordt geen typenummer vermeld
Ik wilde die monitor waarschijnlijk nog deze ochtend (voordat ik naar m'n tentamen moet
* jwbagger en nu zie ik dus pas onderaan de folder staan dattie vanaf woensdag geldig is
* jwbagger Kut, omdat ik zo snel alles wilde typen ben ik helemaal de prijs vergeten te vermelden: 249 euro staat in de folder. Dat is dus minder dan op de site (die prijs is ex btw, en folder inc