hmmzz. het gaat id wel lekker.. op Loki is mij char ook weg, en op chaos is het spel zo ongeveer turn based geworden

Verwijderd
Nou is het hier de 27ste maar tochChars 25.Apr.2002 - 01:05 CET
Bosco
And the characters are restored already!
But the server seems to be still having some troubles.
O well, they"re obviosly working on it![]()
Chars 24.Apr.2002 - 23:48 CET
Bosco
Well everybodies characters are missing from Loki at the moment. We"re not sure why. But please be patient, gravity will deal with the problem.
ja, toen was ook dat probleem dat je je chars niet meer zag, maar ze komen wel weer terug hoorOp zaterdag 27 april 2002 16:58 schreef ItSnows het volgende:
Van RoPack:
[..]
Nou is het hier de 27ste maar toch
Het zal er wel iets mee te maken hebben...
BF1: Don-Panio
heb ik ook, heeft iedereen, is inderdaad erg vaak. Als je veel potions verkoopt krijg je dat na een tijdje. Supervaag, maar wel grappig opzichOp zaterdag 27 april 2002 17:03 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm dan post ik nu mooi ff een vage bug die ik zo heel af en toe tegenkom met onze merchant.
http://www.endoria.net/upload/index.php/1404942910
Verwijderd
Klopt, er is in heel ragnarok geen required STr voor een zwaard ofzo nodig, alleen sommige zwaarden kunnen de ene char wel aan, en de andere weer niet. Dus alleen scheiding in classes. Een novice kan alle zwaarden dacht ik dragen (staat ook bij beschrijving van een bepaald wapen)...Op zaterdag 27 april 2002 17:04 schreef zanac het volgende:
Is het trouwens zo dat je een newbie char gewoon bv een Tsurugi ofzoiets zwaard kan geven via je stash en dat dat char em dan gelijk kan wielden zeg maar?
Want ik zie nergens required Str ofzo staan.
Nouw jah dat kan nog wel, ik las net de changes voor de Korean test server daar komen ze binnenkort met een restrictie (dus required lvl oid) voor de sterkere wapens.Op zaterdag 27 april 2002 17:04 schreef zanac het volgende:
Is het trouwens zo dat je een newbie char gewoon bv een Tsurugi ofzoiets zwaard kan geven via je stash en dat dat char em dan gelijk kan wielden zeg maar?
Hello, this is Gravity Ragnarok Online Operation Team.
In order to change the Game Server's DB control and also update it to the new structure, we will have to reset entire Sakrai game server database in April 29th, Monday.
The things that will be reset will be - Current items, Zeny, Storage items, Experience and Level, and Party information. Your character's basic information will be still the same (such as name and hairstyle). Everyone will be changed into Level 1 state.
Along with the DB update, we are adding new features to Ragnarok Online as follows:
1. Experience table change
- To change the balance of leveling up and monster's EXP, we are going to change: 1) The amount of EXP the monster gives, 2) and the necessary EXP required for next level up.
2. 3 Head equipments at once
- The equipments that can be put on the head will have Top-Middle-Bottom method of detecting, which enables you to put up to 3 different head equipments at once.
- Each equipments will still provide their functions.
3. New head equipments
- There will be around 20 NEW head equipments to be added!
4. Monster's AI will be strengthened (hopefully, that means no more stupid mummies who get hit by archers attacking from the cliff)
5. Shield display
- During battle, currently equipped shield will be shown.
- Even with the shield, the item's effect won't change.
6. Item Level restriction
- Now there will be level restrictions imposed on the equipments (depending on specialty), and this will only affect the future items.
- Each items will require certain levels in order to use it.
7. Bunny Hairband & Item Combination NPC will finally return
8. Party EXP share options
- New options along with 'each take' and 'share' will appear as following.
- 'Each take even EXP': Regardless of character level, the EXP given will be same to everyone (depending on amount of people). However, this will not work if the level difference between highest level and lowest level is more than 5.
This server reset was a necessary in order to process the massive server DB update. We respectfully request that the testers would understand our situation. We're very sorry for this problem.
Gravity Corp. Ragnarok Online Operation Team.
Verwijderd
Ja een Novice kan een Tsu gebruikenOp zaterdag 27 april 2002 17:04 schreef zanac het volgende:
Dat zou wel cool zijn..., is ook wel zo realistisch vind ik..., ik hoop ook dat ze required Str etc. erin stoppen.Op zaterdag 27 april 2002 17:07 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Nouw jah dat kan nog wel, ik las net de changes voor de Korean test server daar komen ze binnenkort met een restrictie (dus required lvl oid) voor de sterkere wapens.
Hele stuk er ook maar ff bij:
[..]
STUFU hl2
There is no magic.
Novices kunnen alleen 1 handed swords dragen, dus geen Slayer, Bastard Sword of (originele naamOp zaterdag 27 april 2002 17:06 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Klopt, er is in heel ragnarok geen required STr voor een zwaard ofzo nodig, alleen sommige zwaarden kunnen de ene char wel aan, en de andere weer niet. Dus alleen scheiding in classes. Een novice kan alle zwaarden dacht ik dragen (staat ook bij beschrijving van een bepaald wapen)...
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Hmmm, dat hoop ik dan maar niet, maar het is dus echt een TEST server, zo heet die dan ook??, een server om het even op te testen enzo...Op zaterdag 27 april 2002 17:15 schreef --N9-- het volgende:
sakrai gameserver is de test server dus denk niet dat ze onze server zullen resetten...
De Tsu zeker?Op zaterdag 27 april 2002 17:12 schreef Oxin het volgende:
Obs, ik moet je morgen ff spreken over een lening
Verwijderd
There is no magic.
NeeOp zaterdag 27 april 2002 17:53 schreef zanac het volgende:
Euhh dus als ik het goed begrijp staat er ook in die post van de makers dat er maandag een totale reset komt? Dan ga ik nu maar weer wat anders spelen en maandag wel weer opnieuw...
Dus voor te testen gaan ze die server weer op lvl 1 laten beginnen. Mijn vraag was dus dat ze dit waarschijnlijk uiteindelijk met alle servers gaan doen..., het is namelijk denk ik (of dat vinden zij), niet eerlijk dat iemand die een hoog lvl is niet alle nadelen aantreft als een nieuwe NooB....In order to change the Game Server's DB control and also update it to the new structure, we will have to reset entire Sakrai game server database in April 29th, Monday.
Verwijderd
Van mij dus niet, ik vind het niet erg om een paar keer opnieuw te beginnen..., maar ik wil ook wel eens een bepaald level kunnen halen. Verder als skel warriors ben ik nog niet gekomen volgens mij...Op zaterdag 27 april 2002 18:32 schreef zanac het volgende:
Wat is die Sakrai gameserver dan? Ik ken alleen Chaos en Loki. En het zijn toch allemaal "test-servers" in principe? Spel is toch gratis beta test zeg maar? Ik vind iig dat die updates die ze gaan doen juist wel de gameplay positief zullen beinvloeden.
Slaat natuurlijk nergens op (RPG gewijs dan) dat je geen levelrequirements in een game stopt. Van mij mogen ze dus ook die Loki server asap updaten
Sakurai test server is alleen available in Korea, dus alleen geregistreerde beta testers op de Koreanse servers mogen er op klooien.Op zaterdag 27 april 2002 18:32 schreef zanac het volgende:
Wat is die Sakrai gameserver dan? Ik ken alleen Chaos en Loki. En het zijn toch allemaal "test-servers" in principe? Spel is toch gratis beta test zeg maar? Ik vind iig dat die updates die ze gaan doen juist wel de gameplay positief zullen beinvloeden.
Slaat natuurlijk nergens op (RPG gewijs dan) dat je geen levelrequirements in een game stopt. Van mij mogen ze dus ook die Loki server asap updaten
Signature?
ook niet helemaal, ik zit nog @ de koreaanse beta, maar als ik de sakurai wil joinen moet ik pass invullenOp zaterdag 27 april 2002 19:07 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Sakurai test server is alleen available in Korea, dus alleen geregistreerde beta testers op de Koreanse servers mogen er op klooien.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
He, kzag je volgens mij staan dan?Op zaterdag 27 april 2002 23:37 schreef MaafKloon het volgende:
O_o
raar...ik ben nu net 5 minuten ook merchant met mijn 2e char en dat ging best goed...
Nog best duur een complete merchant uitrusting >_<
Verwijderd
Jup dan stond ik naast jeOp zaterdag 27 april 2002 23:44 schreef MaafKloon het volgende:
El Koetje
Verwijderd
Nick van die merchant is ScitzoMerch (tjaOp zaterdag 27 april 2002 23:47 schreef MaafKloon het volgende:
Hehe, niet gezienWat zijn je ingame names?
Het lijkt mij dat je daar eerst aparte skills voor moet levelen als merchant.Op zondag 28 april 2002 00:47 schreef ScitzoFreak het volgende:
Hele domme vraag waarschijnlijk maar ik kan het echt niet vinden..
Hoe maak ik nu zo'n 'winkeltje'dat ik alle zooi kan verkopen?
Verwijderd
HihiOp zondag 28 april 2002 01:39 schreef ScitzoFreak het volgende:
Grmf, levellen gaat @ lvl 21 wel verdomd traag
Als ik een steel chonchon kill dan is er nog maar 1% van men base lvl bij
Golems gaan wel aardig trouwens nu gelukkig
Verwijderd
Verwijderd
Ja, daar staat 1z, maar daar geloof ik weinig van..Op zondag 28 april 2002 04:13 schreef ADMK het volgende:
check merchantguild voor alle normale prijzen.. maarja je kan ook kijken voor overcharge/discount prijzen
STUFU hl2
STUFU hl2
Ik begrijp niet wat je bedoelt..., maar rares zijn altijd in de shop maar 1z waard. Deze zal je dus zelf moeten verkopen voor meer.Op zondag 28 april 2002 12:21 schreef Oxin het volgende:
hmmm hoeveel dan in de shop iets van 1z
maar ik dacht dat ik er wel meer voor kon krijgen
iemand een idee?
zoeits van in de buurt van ... zenny?
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 28 april 2002 10:06 schreef Predator_NL het volgende:
rond de 1.6M zeny
Verwijderd
Dat zal wel geen CB geweest zijn, die droppen alleen maar smikies, ik denk een strik van 25z. Weet effe niet hoe die dingen heten.Op zondag 28 april 2002 16:09 schreef ADMK het volgende:
aaaaahhhh!!! HEB ik eindelijk met me char (14/12/swordman)
een GOLEM verslagen waar ik zowat 80 pots voor nodig had
kwam er eindelijk een RARE item uit (ik had niet gezien maar leek op een CB) KOMT ER EEN achterlijke n00b Merchant die gaat looten!!
heeel irritantOp zondag 28 april 2002 16:09 schreef ADMK het volgende:
aaaaahhhh!!! HEB ik eindelijk met me char (14/12/swordman)
een GOLEM verslagen waar ik zowat 80 pots voor nodig had
kwam er eindelijk een RARE item uit (ik had niet gezien maar leek op een CB) KOMT ER EEN achterlijke n00b Merchant die gaat looten!!
ik heb vanmorgen nog effe gespeelt, maar er was helemaal niemand en het lagde enorm..., dus na een uurtje weer gestopt. Verder moest ik nog aan een website werken, en nog een paar dingetjes doen.Op zondag 28 april 2002 16:11 schreef M a a r t e n het volgende:
Een Ribbon Preddie!
(speel jij nog wel eigenlijk?)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ik firebolt doe bij een golem, en ik loop weg en kom weer terug om nog een keer aan te vallen, dan vallen hun die golem aan terwijl mijn firewbolt aan het laden is..Op zondag 28 april 2002 18:23 schreef obsidian het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo zeuren over looters. Je hebt tijd zat om de spullen die vallen te pakken, behalve als het heel erg veel is. Als je weet dat er een cat hairband ligt, dan pak je die toch als eerste? En niet zeggen dat je niet wist dat ie er lag, want dan kan je ook niet weten dat ie geloot is.
Er zitten al genoeg regels in het spel gebakken zodat niemand je spullen kan pakken de eerste 3 seconden. Als je zoiets als cards of hairbands laat liggen tot het laatste dan vraag je er gewoon om.
Dan heb jij nog nooit een goede bot aan het werk gezien..Op zondag 28 april 2002 18:23 schreef obsidian het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo zeuren over looters. Je hebt tijd zat om de spullen die vallen te pakken, behalve als het heel erg veel is. Als je weet dat er een cat hairband ligt, dan pak je die toch als eerste? En niet zeggen dat je niet wist dat ie er lag, want dan kan je ook niet weten dat ie geloot is.
Er zitten al genoeg regels in het spel gebakken zodat niemand je spullen kan pakken de eerste 3 seconden. Als je zoiets als cards of hairbands laat liggen tot het laatste dan vraag je er gewoon om.
Bots kunnen een hoop, maar ze zullen zich echt aan de spelregels moeten houden, net zoals alle "wel menselijke" spelers.Op zondag 28 april 2002 18:43 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een goede bot aan het werk gezien..
Die bypassen zonder problemen de 3 en 6sec. delay en die cat HB lag 'achter' een van de andere monsters die op de loot afkwamen en ik zag het pas toen ik bij toeval even de cam draaide.
Dan krijg word je zegmaar als je over de items gaat "geholpen" naar de item toe. Dus als je erg scheel bent of de item ligt in bosjes waar je het niet kan zien, zal je muis erop gezet worden.Op zondag 28 april 2002 18:46 schreef da_rippah het volgende:
Hey, ik keek net ff in dat help filetje, en daar staat "/snap: turn snap on or off"
Maar wat is snap??
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Ja creamy's lukte een paar levels terug al simpel, maar ik kan er niet echt veel vindenOp zondag 28 april 2002 19:25 schreef da_rippah het volgende:
Fabre's in Prontera Field
Misschien naar yoyo land gaan ofzo?? En Creamy's zijn dat geen goede beesten voor het level van jou? (tis maar een idee)
je hebt firebolt toch ?Op zondag 28 april 2002 19:27 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ja creamy's lukte een paar levels terug al simpel, maar ik kan er niet echt veel vinden
Verwijderd
Ben er inmiddels, w00t gelijk een raccoon dollOp zondag 28 april 2002 19:38 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
je hebt firebolt toch ?
dan moet je naar yoyoland gaan en smokies/yoyo's killen
Verwijderd
Ik had van precies hetzelfde last...Gelukkig heb ik nu redelijk wat in VIT gestopt en heb ik nu iets van 350 HP ofzo (ben lvl 20 of 21). Maare je moet maar eens gaan denken aan groot inslaan op het gebied van Red Potions. Dus bv gelijk 100 ofzo kopen bij iemand voor 1500-1600zOp zondag 28 april 2002 19:25 schreef da_rippah het volgende:
Het levelen gaat bij mij nu vrij moeizaamIk kan nu al wel Hornets en Rockers aan, (Rockers beter dan Hornets) maar het is zo irritant dat ik er meestal maar 2 ofzo achter elkaar kan neerbashen, dan moet ik weer HP en vooral SP gaan oplaaien..... Zo schiet het niet echt op want die SP duurt f*cking lang voordat hij opgeladen is
Tjah, ik level nu vooral met Hornet's, want in die gebieden waar Rockers veel voorkomen is het altijd zooo druk en dan gaat het zo laggenOp zondag 28 april 2002 20:04 schreef zanac het volgende:
[..]
Ik had van precies hetzelfde last...Gelukkig heb ik nu redelijk wat in VIT gestopt en heb ik nu iets van 350 HP ofzo (ben lvl 20 of 21). Maare je moet maar eens gaan denken aan groot inslaan op het gebied van Red Potions. Dus bv gelijk 100 ofzo kopen bij iemand voor 1500-1600z
Dan houd je het al veel langer vol en je kunt sneller enemies hakken. De ene keer ga ik effe zitten healen, de andere keer sla ik een Red achterover. Werkt beterrr....
Ben nu op weg naar kapitaal om een Tsu zwaard te kopen. Lukt vanavond nog
wel
Verwijderd
wtf, je moet VEEEL MEEER hp recovery pompen, ik snap NIET hoe jij het uithoud zoOp zondag 28 april 2002 20:07 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Tjah, ik level nu vooral met Hornet's, want in die gebieden waar Rockers veel voorkomen is het altijd zooo druk en dan gaat het zo laggenMaar nu heb ik level 5 bash en dat gaat wel aardig... Maar waar zal ik mijn volgende skillpoint in stoppen? (swordsman he,
)
-Sword Mastery (nu lvl 2)
-Increase HP (nu lvl 1)
-Bash (nu lvl 5)
-Provoke (nu lvl 0)
-Magnum (nog iets...) (nu lvl 0)
Nou?
..::|edit|::..
zanac, je bent waarschijnlijk swordsman, maar hoe heet je char?
Verwijderd
Gewoon hp recovery eerst eens tot lvl 6 ofzo denk ik?Op zondag 28 april 2002 20:13 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
wtf, je moet VEEEL MEEER hp recovery pompen, ik snap NIET hoe jij het uithoud zo
Nou op die lvl moet je makkelijk smokies en yoyos kunnen killen.Op zondag 28 april 2002 19:18 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik kan gewoon niet meer levellen nu met die firebolt, laad traag en moet golems 2 keer aanvallen en iedere keer weer () als ik de 2de keer wil aanvallen jat iemand men kill.
Iemand een tip waar ik beter kan levellen en waar ik een monster in 1 keer kapot kan makenlvl 23/17
(en nu niet met porings aankomen)
Verwijderd
Jawel en ik weet dat dat fout isOp zondag 28 april 2002 20:15 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Trouwens ik hoor je steeds over die vast time...je hebt je FB toch niet hogen dan lvl5 hoop ik ?
Verwijderd
Yep ik ben een swordie, en mijn char heet ra ra.... zanacOp zondag 28 april 2002 20:07 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Tjah, ik level nu vooral met Hornet's, want in die gebieden waar Rockers veel voorkomen is het altijd zooo druk en dan gaat het zo laggenMaar nu heb ik level 5 bash en dat gaat wel aardig... Maar waar zal ik mijn volgende skillpoint in stoppen? (swordsman he,
)
-Sword Mastery (nu lvl 2)
-Increase HP (nu lvl 1)
-Bash (nu lvl 5)
-Provoke (nu lvl 0)
-Magnum (nog iets...) (nu lvl 0)
Nou?
..::|edit|::..
zanac, je bent waarschijnlijk swordsman, maar hoe heet je char?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er ook nog 1 die sell ik vanavond voor 20k, ik wil die van jou er wel bij doen hoor!Op zondag 28 april 2002 20:47 schreef ScitzoFreak het volgende:
Weet iemand wat een raccoon doll op moet brengen, kan het op die sites allemaal niet vinden.
En ik heb mijn firebolt op lvl 10
zou ik nutoch weer overnieuw moeten beginnen of niet.
Verwijderd
Ow okOp zondag 28 april 2002 21:23 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1 die sell ik vanavond voor 20k, ik wil die van jou er wel bij doen hoor!
Probeer anders de game in een window te spelen , doe ik ook.Op zondag 28 april 2002 20:14 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Gewoon hp recovery eerst eens tot lvl 6 ofzo denk ik?
Ik zelf heb em nu op 4 en vind het ook wel tijd worden om die weer te upgraden, elke keer een jaar gaan zitten schiet ook niet op
[edit]
Nog een klein vraagje, iets wat zeer irritant is.
Als ik een paar keer alt tab heb gedaan om weer eens op got te kijken en ik ga terug naar het spel, dan loopt het echt met 2 a 3 frames per seconde (niet overdreven) hoe kan dat?
Verwijderd
Op zondag 28 april 2002 21:31 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm login en orc/smokie forest liggen op hun gat..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq