Het grote Ragnarok topic deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

hmmzz. het gaat id wel lekker.. op Loki is mij char ook weg, en op chaos is het spel zo ongeveer turn based geworden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van RoPack:
Chars 25.Apr.2002 - 01:05 CET
Bosco
And the characters are restored already!

But the server seems to be still having some troubles.
O well, they"re obviosly working on it :)

Chars 24.Apr.2002 - 23:48 CET
Bosco
Well everybodies characters are missing from Loki at the moment. We"re not sure why. But please be patient, gravity will deal with the problem.
Nou is het hier de 27ste maar toch :P
Het zal er wel iets mee te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hm dan post ik nu mooi ff een vage bug die ik zo heel af en toe tegenkom met onze merchant.

http://www.endoria.net/upload/index.php/1404942910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 16:58 schreef ItSnows het volgende:
Van RoPack:
[..]

Nou is het hier de 27ste maar toch :P
Het zal er wel iets mee te maken hebben...
ja, toen was ook dat probleem dat je je chars niet meer zag, maar ze komen wel weer terug hoor :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 17:03 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm dan post ik nu mooi ff een vage bug die ik zo heel af en toe tegenkom met onze merchant.

http://www.endoria.net/upload/index.php/1404942910
heb ik ook, heeft iedereen, is inderdaad erg vaak. Als je veel potions verkoopt krijg je dat na een tijdje. Supervaag, maar wel grappig opzich :P Het irritante is dat je ook niet meer ziet hoeveel potions je heb. Je moet dus helemaal naar character select gaan, en opnieuw je char "ingaan", dan doet ie ut weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens zo dat je een newbie char gewoon bv een Tsurugi ofzoiets zwaard kan geven via je stash en dat dat char em dan gelijk kan wielden zeg maar? :)
Want ik zie nergens required Str ofzo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 17:04 schreef zanac het volgende:
Is het trouwens zo dat je een newbie char gewoon bv een Tsurugi ofzoiets zwaard kan geven via je stash en dat dat char em dan gelijk kan wielden zeg maar? :)
Klopt, er is in heel ragnarok geen required STr voor een zwaard ofzo nodig, alleen sommige zwaarden kunnen de ene char wel aan, en de andere weer niet. Dus alleen scheiding in classes. Een novice kan alle zwaarden dacht ik dragen (staat ook bij beschrijving van een bepaald wapen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Nouw jah dat kan nog wel, ik las net de changes voor de Korean test server daar komen ze binnenkort met een restrictie (dus required lvl oid) voor de sterkere wapens.

Hele stuk er ook maar ff bij:
Hello, this is Gravity Ragnarok Online Operation Team.

In order to change the Game Server's DB control and also update it to the new structure, we will have to reset entire Sakrai game server database in April 29th, Monday.

The things that will be reset will be - Current items, Zeny, Storage items, Experience and Level, and Party information. Your character's basic information will be still the same (such as name and hairstyle). Everyone will be changed into Level 1 state.

Along with the DB update, we are adding new features to Ragnarok Online as follows:

1. Experience table change

- To change the balance of leveling up and monster's EXP, we are going to change: 1) The amount of EXP the monster gives, 2) and the necessary EXP required for next level up.

2. 3 Head equipments at once

- The equipments that can be put on the head will have Top-Middle-Bottom method of detecting, which enables you to put up to 3 different head equipments at once.

- Each equipments will still provide their functions.

3. New head equipments

- There will be around 20 NEW head equipments to be added!

4. Monster's AI will be strengthened (hopefully, that means no more stupid mummies who get hit by archers attacking from the cliff)

5. Shield display

- During battle, currently equipped shield will be shown.
- Even with the shield, the item's effect won't change.

6. Item Level restriction

- Now there will be level restrictions imposed on the equipments (depending on specialty), and this will only affect the future items.
- Each items will require certain levels in order to use it.

7. Bunny Hairband & Item Combination NPC will finally return

8. Party EXP share options

- New options along with 'each take' and 'share' will appear as following.
- 'Each take even EXP': Regardless of character level, the EXP given will be same to everyone (depending on amount of people). However, this will not work if the level difference between highest level and lowest level is more than 5.

This server reset was a necessary in order to process the massive server DB update. We respectfully request that the testers would understand our situation. We're very sorry for this problem.

Gravity Corp. Ragnarok Online Operation Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja een Novice kan een Tsu gebruiken :)
Is dan ook het beste wapen voor een Novice. Nog sterker: een Tsu misstaat een Swordie ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 17:07 schreef M a a r t e n het volgende:

[..]

Nouw jah dat kan nog wel, ik las net de changes voor de Korean test server daar komen ze binnenkort met een restrictie (dus required lvl oid) voor de sterkere wapens.

Hele stuk er ook maar ff bij:
[..]
Dat zou wel cool zijn..., is ook wel zo realistisch vind ik..., ik hoop ook dat ze required Str etc. erin stoppen.

Dat betekent dus dat ik WEEER helemaal opnieuw moet beginnen ***zucht*** Maar dat is deze maandag nog niet bij ons toch? Maarja, dat gaat wel betekenen dat als ik straks een hoog level bereik weet dat ik ooit weer helemaal opnieuw moet beginnen, zo blijf ik bezig..., hmmmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

Obs, ik moet je morgen ff spreken over een lening :D

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een Connection Failed.
Kom terug en geen char meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:59
Problemen met de inlog server dus, werd op pak0 forum ook al als reden aangewezen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakrai gameserver is de test server dus denk niet dat ze onze server zullen resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
Op zaterdag 27 april 2002 17:06 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Klopt, er is in heel ragnarok geen required STr voor een zwaard ofzo nodig, alleen sommige zwaarden kunnen de ene char wel aan, en de andere weer niet. Dus alleen scheiding in classes. Een novice kan alle zwaarden dacht ik dragen (staat ook bij beschrijving van een bepaald wapen)...
Novices kunnen alleen 1 handed swords dragen, dus geen Slayer, Bastard Sword of (originele naam :? ) 2Handed Sword :7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 17:15 schreef --N9-- het volgende:
sakrai gameserver is de test server dus denk niet dat ze onze server zullen resetten...
Hmmm, dat hoop ik dan maar niet, maar het is dus echt een TEST server, zo heet die dan ook??, een server om het even op te testen enzo...

Lijkt mij wel dat als ze het op de andere servers doorvoeren deze ook op lvl 1 weer starten, of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

En ja hoor, weg is mijn char... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 27 april 2002 17:12 schreef Oxin het volgende:
Obs, ik moet je morgen ff spreken over een lening :D
De Tsu zeker? :)

Enne, als dat geintje dus echt gaan flikken stop ik ermee... Ik ga dus niet alweer opnieuw beginnen omdat zij dat zo leuk vinden. Gegarandeerd dat je dus de eerste paar dagen niet meer normaal kan spelen omdat iedereen ineens bij Geffen gaat levellen. Je weer een week kan wachten voorsat je alles fatsoenlijk kan verkopen en kopen, en nog meer van die ongein.

Ik begin een beetje genoeg te krijgen van die dingen die ze zomaar denken te kunnen doen. En wat is dat van die gebalanceerde EXP enzo? Duurt het nu langer of korter dat je een level up kan? En waarom nu restricties aan wapens? Omdat je anders als novice zijnde te snel kan levellen ofzo? Ik moet zeggen dat de lol er dan al snel vanaf is. Er is toch helemaal geen lol aan om novice te zijn? Je kan niks, doet amper dmg en voor een leuke uitrusting kan je 3 weken sparen.

Ik denk dat dit een hele foute zet zal zijn voor ze.
Mensen willen niet eeuwig op het novice, of in elk geval beneden de lvl 30 blijven omdat ze gedwongen worden om steeds opnieuw te beginnen. Ik wil ook eens lekker een dungeon kunnen binnenlopen en alles af kunnen slachten zonder 1000 reds mee te moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mijn chars zijn weer terug, alleen de party info is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Trouwens, als ze gaan balanceren, dan mogen ze ook wel eens naar de uitrusting kijken. Als je als swordie het beste draagt wat je kan kopen, dan nog vind ik dat beesten teveel schade doen.

edit:
sorry voor de 3 berichten achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan er weer in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhh dus als ik het goed begrijp staat er ook in die post van de makers dat er maandag een totale reset komt? Dan ga ik nu maar weer wat anders spelen en maandag wel weer opnieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Volgens mij is het hele party systeem down atm, als ik namelijk nieuwe party wil maken krijg ik dat de naam al bestaat. En nou niet denken dat die echt al bestaat, ik heb namelijk geprobeerd "Party_name", "Doemaarwat", "verzin_iets" en zelfs "lalalala" maar niks werkte, dus ik denk dat we tot morgen moeten wachten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 17:53 schreef zanac het volgende:
Euhh dus als ik het goed begrijp staat er ook in die post van de makers dat er maandag een totale reset komt? Dan ga ik nu maar weer wat anders spelen en maandag wel weer opnieuw...
Nee
In order to change the Game Server's DB control and also update it to the new structure, we will have to reset entire Sakrai game server database in April 29th, Monday.
Dus voor te testen gaan ze die server weer op lvl 1 laten beginnen. Mijn vraag was dus dat ze dit waarschijnlijk uiteindelijk met alle servers gaan doen..., het is namelijk denk ik (of dat vinden zij), niet eerlijk dat iemand die een hoog lvl is niet alle nadelen aantreft als een nieuwe NooB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Party info is weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die Sakrai gameserver dan? Ik ken alleen Chaos en Loki. En het zijn toch allemaal "test-servers" in principe? Spel is toch gratis beta test zeg maar? Ik vind iig dat die updates die ze gaan doen juist wel de gameplay positief zullen beinvloeden.
Slaat natuurlijk nergens op (RPG gewijs dan) dat je geen levelrequirements in een game stopt. Van mij mogen ze dus ook die Loki server asap updaten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 27 april 2002 18:32 schreef zanac het volgende:
Wat is die Sakrai gameserver dan? Ik ken alleen Chaos en Loki. En het zijn toch allemaal "test-servers" in principe? Spel is toch gratis beta test zeg maar? Ik vind iig dat die updates die ze gaan doen juist wel de gameplay positief zullen beinvloeden.
Slaat natuurlijk nergens op (RPG gewijs dan) dat je geen levelrequirements in een game stopt. Van mij mogen ze dus ook die Loki server asap updaten :Y)
Van mij dus niet, ik vind het niet erg om een paar keer opnieuw te beginnen..., maar ik wil ook wel eens een bepaald level kunnen halen. Verder als skel warriors ben ik nog niet gekomen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 27 april 2002 18:32 schreef zanac het volgende:
Sakurai test server is alleen available in Korea, dus alleen geregistreerde beta testers op de Koreanse servers mogen er op klooien.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Op zaterdag 27 april 2002 19:07 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Sakurai test server is alleen available in Korea, dus alleen geregistreerde beta testers op de Koreanse servers mogen er op klooien.
ook niet helemaal, ik zit nog @ de koreaanse beta, maar als ik de sakurai wil joinen moet ik pass invullen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Trouwens, M@nic, welke skin heb jij?? Hij lijkt me wel mooi, maar hoe heet-ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Heej Trinity en Koetjeboer, de mighty's zijn al verkocht @100k per stuk! :Y)

Merchant zit in prontera.

De shop heette "Gandalf's Mighty Staves"
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF!!! nu al verkocht????? Damn hmmm haal van die 100k maar 4500af heb nog 300 pots van legolas

en HEEL ERG BEDANKT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja maarten, sehr veel bedankt :D :*

/edit
Wie beheert de merchant party? El Koetje wil er graag in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Woei net 2000 pots verkocht aan Gotenx (!) @18z per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF ik ben met een andere char bezig om merchant te worden, was ik eindelijk op job level 9, ga ik naar de merchant guild, moest ik 3000z hebben, ok balen dus.
Ik weer terug, 30.0000 porings gemold, ik weer terug, krijg een of andere opdracht dat ik een boodschap moet afleveren bij de kitshop, whatever.
Gebeurde niets, ik weer terug naar die merchant guild, zegt ie dat ik job level 9 moet hebben?? :( :( :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

O_o
raar...ik ben nu net 5 minuten ook merchant met mijn 2e char en dat ging best goed...

Nog best duur een complete merchant uitrusting >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 23:37 schreef MaafKloon het volgende:
O_o
raar...ik ben nu net 5 minuten ook merchant met mijn 2e char en dat ging best goed...

Nog best duur een complete merchant uitrusting >_<
He, kzag je volgens mij staan dan?
Wat is je merchant naam?
Weet niet meer precies maar er stond iemand naast me met "koe" in zen naam oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

El Koetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 23:44 schreef MaafKloon het volgende:
El Koetje :D
Jup dan stond ik naast je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hehe, niet gezien :P Wat zijn je ingame names? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 23:47 schreef MaafKloon het volgende:
Hehe, niet gezien :P Wat zijn je ingame names? :D
Nick van die merchant is ScitzoMerch (tja :+ kwist ff geen naam)
En mage is gewoon ScitzoFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele domme vraag waarschijnlijk maar ik kan het echt niet vinden..
Hoe maak ik nu zo'n 'winkeltje'dat ik alle zooi kan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 28 april 2002 00:47 schreef ScitzoFreak het volgende:
Hele domme vraag waarschijnlijk maar ik kan het echt niet vinden..
Hoe maak ik nu zo'n 'winkeltje'dat ik alle zooi kan verkopen?
Het lijkt mij dat je daar eerst aparte skills voor moet levelen als merchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmf, levellen gaat @ lvl 21 wel verdomd traag :/
Als ik een steel chonchon kill dan is er nog maar 1% van men base lvl bij :(

Golems gaan wel aardig trouwens nu gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Op zondag 28 april 2002 01:39 schreef ScitzoFreak het volgende:
Grmf, levellen gaat @ lvl 21 wel verdomd traag :/
Als ik een steel chonchon kill dan is er nog maar 1% van men base lvl bij :(

Golems gaan wel aardig trouwens nu gelukkig :)
Hihi :)
Wacht maar... binnenkort doe je een hele dag over 1lvl met een beetje mazzel :D
Gaat steeds langzamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee voor hoeveel ik Rough Oridecon kan verkopen :?

[edit] En weet iemand waar ik sunglasses/earrings kan kopen?
Heb ze wel eens gezien van iemand die ze te koop aanbood maar had geen geld toen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
check merchantguild voor alle normale prijzen.. maarja je kan ook kijken voor overcharge/discount prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 04:13 schreef ADMK het volgende:
check merchantguild voor alle normale prijzen.. maarja je kan ook kijken voor overcharge/discount prijzen
Ja, daar staat 1z, maar daar geloof ik weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

earrings was op chaos, rond de 1.6M zeny..., en sunglasses kan je kopen voor ~~600z zeny in de weaponshop van Alberta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

Ik kreeg net een Poring Card uit een Poring, hoeveel is deze waard?

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

6000z toch? En een poring card is volgens mij nog geen 1k waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A

Oxin|A

hoi

hmmm hoeveel dan in de shop iets van 1z
maar ik dacht dat ik er wel meer voor kon krijgen
iemand een idee?
zoeits van in de buurt van ... zenny?

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 28 april 2002 12:21 schreef Oxin het volgende:
hmmm hoeveel dan in de shop iets van 1z
maar ik dacht dat ik er wel meer voor kon krijgen
iemand een idee?
zoeits van in de buurt van ... zenny?
Ik begrijp niet wat je bedoelt..., maar rares zijn altijd in de shop maar 1z waard. Deze zal je dus zelf moeten verkopen voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt wel dat ze binnenkort een patch uitbrengen waarmee (al) die rare items en ingredienten enzo geactiveerd worden. Zou zwaar cool zijn als je je Tsu kan "upgraden" met een Picky card ofzo. Of een doll tot leven wekken oid zodat ie met je meevecht. Nu is het alleen maar verkopen voor wat de gek ervoor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 10:06 schreef Predator_NL het volgende:
rond de 1.6M zeny
:X

Ok daar wachten we dus ff mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb vanmorgen nog effe gespeelt, maar er was echt superveel lag..., ook het aantal users is met 1000 toegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een lamers @ Golem field :r :r

Ik kan Golems nog niet in 1 keer aan, dus moet 1 keer wegrennen, attack ik 1 keer, loop ik weer terug om nog een keer aan te vallen, loopt zo'n n00b em lekker neer te meppen en pakt men items eerdat ik er ben met die lag :r :r

Iedere keer weer, ze doen het er gewoon om :r :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
lloll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
aaaaahhhh!!! HEB ik eindelijk met me char (14/12/swordman)

een GOLEM verslagen waar ik zowat 80 pots voor nodig had
kwam er eindelijk een RARE item uit (ik had niet gezien maar leek op een CB) KOMT ER EEN achterlijke n00b Merchant die gaat looten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Ziehier mijn laatste kunstwerk

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/screenloki154.jpg

Ik noem het:
"The burried lady"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 28 april 2002 16:09 schreef ADMK het volgende:

kwam er eindelijk een RARE item uit (ik had niet gezien maar leek op een CB) KOMT ER EEN achterlijke n00b Merchant die gaat looten!!
Dat zal wel geen CB geweest zijn, die droppen alleen maar smikies, ik denk een strik van 25z. Weet effe niet hoe die dingen heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Een Ribbon Preddie! :Y)

(speel jij nog wel eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Op zondag 28 april 2002 16:09 schreef ADMK het volgende:

heeel irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 28 april 2002 16:11 schreef M a a r t e n het volgende:
Een Ribbon Preddie! :Y)

(speel jij nog wel eigenlijk?)
ik heb vanmorgen nog effe gespeelt, maar er was helemaal niemand en het lagde enorm..., dus na een uurtje weer gestopt. Verder moest ik nog aan een website werken, en nog een paar dingetjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu niet eens weglopen door de lag als ik eenmaal aangevallen heb, ben iedere keer dood :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nu dus gewoon een stuk of 8 of 9 keer achterelkaar op golem field men kill 'gejat' :r

Als ik dan zeg killsteeler of looter antwoorden ze meestal "?"

GVD zeg als ze daar iets tegen kunnen programmeren zou dat een heeeele verbetering zijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm er is echt helemala niemand vanmiddag ben dus nu maar met min merchant aan het levelen. El koetje kan geadd woren door mij. Mijn Merchant heet --N9-- (hoe verassend)

whisper haar maar ff

%nog 2 joblevels en ik kan venden jippie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Oh ik had nog iets mede te delen, ik had het al verdrongen :X
Ik was lekker aan het smokie killen komt die bot (___ ___ __ _____ is z'n naam |:() weer langs en loot m'n Cat Hairband.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik me ook wel aan kan ergeren is dat er extreem verschrikkelijk veel spelfouten in zitten en kromme zinnen, ziet er echt te amateuristisch uit.

Wat is een 'freind'?
Etc zo nog veeel meer.

[edit] Even een vraagje, werkt firebolt goed tegen smokies?
Dan ga ik die wel killen ipv golems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik snap niet dat jullie zo zeuren over looters. Je hebt tijd zat om de spullen die vallen te pakken, behalve als het heel erg veel is. Als je weet dat er een cat hairband ligt, dan pak je die toch als eerste? En niet zeggen dat je niet wist dat ie er lag, want dan kan je ook niet weten dat ie geloot is.

Er zitten al genoeg regels in het spel gebakken zodat niemand je spullen kan pakken de eerste 3 seconden. Als je zoiets als cards of hairbands laat liggen tot het laatste dan vraag je er gewoon om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Vaak genoeg is het ook zo dat je een yoyo aan het slaan bent ofzow en dat iemand komt 'helpen'. Nou, als die aap net iets meer dmg als jij doet (bash ofzow) en hij jat je mink dan is dat kut. En soms werkt die loot beveiliging niet goed hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 18:23 schreef obsidian het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo zeuren over looters. Je hebt tijd zat om de spullen die vallen te pakken, behalve als het heel erg veel is. Als je weet dat er een cat hairband ligt, dan pak je die toch als eerste? En niet zeggen dat je niet wist dat ie er lag, want dan kan je ook niet weten dat ie geloot is.

Er zitten al genoeg regels in het spel gebakken zodat niemand je spullen kan pakken de eerste 3 seconden. Als je zoiets als cards of hairbands laat liggen tot het laatste dan vraag je er gewoon om.
Als ik firebolt doe bij een golem, en ik loop weg en kom weer terug om nog een keer aan te vallen, dan vallen hun die golem aan terwijl mijn firewbolt aan het laden is..
Ik moet dan naar die golem heenlopen als ie dood is, en eerdat ik daar ben hebben hun vaak mijn items al.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op zondag 28 april 2002 18:23 schreef obsidian het volgende:

Dan heb jij nog nooit een goede bot aan het werk gezien.. |:(

Die bypassen zonder problemen de 3 en 6sec. delay en die cat HB lag 'achter' een van de andere monsters die op de loot afkwamen en ik zag het pas toen ik bij toeval even de cam draaide.

-ge-edit naar Preddie's inzicht-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 28 april 2002 18:43 schreef M a a r t e n het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit een goede bot aan het werk gezien.. |:(

Die bypassen zonder problemen de 3 en 6sec. delay en die cat HB lag 'achter' een van de andere monsters die op de loot afkwamen en ik zag het pas toen ik bij toeval even de cam draaide.
Bots kunnen een hoop, maar ze zullen zich echt aan de spelregels moeten houden, net zoals alle "wel menselijke" spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hey, ik keek net ff in dat help filetje, en daar staat "/snap: turn snap on or off"
Maar wat is snap??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 28 april 2002 18:46 schreef da_rippah het volgende:
Hey, ik keek net ff in dat help filetje, en daar staat "/snap: turn snap on or off"
Maar wat is snap??
Dan krijg word je zegmaar als je over de items gaat "geholpen" naar de item toe. Dus als je erg scheel bent of de item ligt in bosjes waar je het niet kan zien, zal je muis erop gezet worden.

Erg handig, ik gebruik het ook!, (heb alle snapfuncties aanstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
AAh,... weet je hoe irritant. Ik heb net een nieuwe account gemaakt samen met mijn buurjongen (wous).. Afijn, ik maak een character, ik log in op Loki, kom ik op een soort toren/kasteel achtig iets met heeel veel andere characters, met daaronder een kerker. Ik kom daar niet weg :? Overal staan characters aan te bieden om me weg te teleporteren voor 200z (wat ik als net nieuw character nog niet heb) en iedereen staat daar maar. Hoe kan ik hier wegkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
ScitzoFreak, je moet je wel ff bedenken dat dit een bèta is en dat de developers Koreaans zijn. Ik vind dat ze het nog best aardig hebben gedaan, Engels leren als je Koreaans bent lijkt me nogal moeilijk namelijk. Anyway, ik denk dat ze voordat hij echt in de winkels komt wel ff een Engelse alles laten controleren.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan gewoon niet meer levellen nu met die firebolt, laad traag en moet golems 2 keer aanvallen en iedere keer weer (:r) als ik de 2de keer wil aanvallen jat iemand men kill.

Iemand een tip waar ik beter kan levellen en waar ik een monster in 1 keer kapot kan maken :? lvl 23/17

(en nu niet met porings aankomen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Fabre's in Prontera Field :+

Misschien naar yoyo land gaan ofzo?? En Creamy's zijn dat geen goede beesten voor het level van jou? (tis maar een idee :?)

//edit//
Het levelen gaat bij mij nu vrij moeizaam ;( Ik kan nu al wel Hornets en Rockers aan, (Rockers beter dan Hornets) maar het is zo irritant dat ik er meestal maar 2 ofzo achter elkaar kan neerbashen, dan moet ik weer HP en vooral SP gaan oplaaien..... Zo schiet het niet echt op want die SP duurt f*cking lang voordat hij opgeladen is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 19:25 schreef da_rippah het volgende:
Fabre's in Prontera Field :+

Misschien naar yoyo land gaan ofzo?? En Creamy's zijn dat geen goede beesten voor het level van jou? (tis maar een idee :?)
Ja creamy's lukte een paar levels terug al simpel, maar ik kan er niet echt veel vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Op zondag 28 april 2002 19:27 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Ja creamy's lukte een paar levels terug al simpel, maar ik kan er niet echt veel vinden :?
je hebt firebolt toch ?
dan moet je naar yoyoland gaan en smokies/yoyo's killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 19:38 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

je hebt firebolt toch ?
dan moet je naar yoyoland gaan en smokies/yoyo's killen
Ben er inmiddels, w00t gelijk een raccoon doll :P
FF checken wat ie waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 19:25 schreef da_rippah het volgende:
Het levelen gaat bij mij nu vrij moeizaam ;( Ik kan nu al wel Hornets en Rockers aan, (Rockers beter dan Hornets) maar het is zo irritant dat ik er meestal maar 2 ofzo achter elkaar kan neerbashen, dan moet ik weer HP en vooral SP gaan oplaaien..... Zo schiet het niet echt op want die SP duurt f*cking lang voordat hij opgeladen is ;(
Ik had van precies hetzelfde last...Gelukkig heb ik nu redelijk wat in VIT gestopt en heb ik nu iets van 350 HP ofzo (ben lvl 20 of 21). Maare je moet maar eens gaan denken aan groot inslaan op het gebied van Red Potions. Dus bv gelijk 100 ofzo kopen bij iemand voor 1500-1600z
Dan houd je het al veel langer vol en je kunt sneller enemies hakken. De ene keer ga ik effe zitten healen, de andere keer sla ik een Red achterover. Werkt beterrr....
Ben nu op weg naar kapitaal om een Tsu zwaard te kopen. Lukt vanavond nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Op zondag 28 april 2002 20:04 schreef zanac het volgende:

[..]

Ik had van precies hetzelfde last...Gelukkig heb ik nu redelijk wat in VIT gestopt en heb ik nu iets van 350 HP ofzo (ben lvl 20 of 21). Maare je moet maar eens gaan denken aan groot inslaan op het gebied van Red Potions. Dus bv gelijk 100 ofzo kopen bij iemand voor 1500-1600z
Dan houd je het al veel langer vol en je kunt sneller enemies hakken. De ene keer ga ik effe zitten healen, de andere keer sla ik een Red achterover. Werkt beterrr....
Ben nu op weg naar kapitaal om een Tsu zwaard te kopen. Lukt vanavond nog
wel :)
Tjah, ik level nu vooral met Hornet's, want in die gebieden waar Rockers veel voorkomen is het altijd zooo druk en dan gaat het zo laggen :X Maar nu heb ik level 5 bash en dat gaat wel aardig... Maar waar zal ik mijn volgende skillpoint in stoppen? (swordsman he, :))

-Sword Mastery (nu lvl 2)
-Increase HP (nu lvl 1)
-Bash (nu lvl 5)
-Provoke (nu lvl 0)
-Magnum (nog iets... :?) (nu lvl 0)

Nou? :)

..::|edit|::..
zanac, je bent waarschijnlijk swordsman, maar hoe heet je char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In yoyo land ben je al een looter als je je eigen items oppakt :D

Ik kill zo'n geval, pak men items op, 1 gast gelijk "looter!"

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Op zondag 28 april 2002 20:07 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Tjah, ik level nu vooral met Hornet's, want in die gebieden waar Rockers veel voorkomen is het altijd zooo druk en dan gaat het zo laggen :X Maar nu heb ik level 5 bash en dat gaat wel aardig... Maar waar zal ik mijn volgende skillpoint in stoppen? (swordsman he, :))

-Increase HP (nu lvl 1)
-Bash (nu lvl 5)
-Provoke (nu lvl 0)

wtf, je moet VEEEL MEEER hp recovery pompen, ik snap NIET hoe jij het uithoud zo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 20:13 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

wtf, je moet VEEEL MEEER hp recovery pompen, ik snap NIET hoe jij het uithoud zo :o
Gewoon hp recovery eerst eens tot lvl 6 ofzo denk ik?
Ik zelf heb em nu op 4 en vind het ook wel tijd worden om die weer te upgraden, elke keer een jaar gaan zitten schiet ook niet op |:(

[edit]
Nog een klein vraagje, iets wat zeer irritant is.
Als ik een paar keer alt tab heb gedaan om weer eens op got te kijken en ik ga terug naar het spel, dan loopt het echt met 2 a 3 frames per seconde (niet overdreven) hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Op zondag 28 april 2002 19:18 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik kan gewoon niet meer levellen nu met die firebolt, laad traag en moet golems 2 keer aanvallen en iedere keer weer (:r) als ik de 2de keer wil aanvallen jat iemand men kill.

Iemand een tip waar ik beter kan levellen en waar ik een monster in 1 keer kapot kan maken :? lvl 23/17

(en nu niet met porings aankomen :+)
Nou op die lvl moet je makkelijk smokies en yoyos kunnen killen.
Trouwens ik hoor je steeds over die vast time...je hebt je FB toch niet hogen dan lvl5 hoop ik ?

Oja en over die golems.
Ga gewoon geen golems killen als je ze niet aan kunt.
Want dat schiet niet op...ik kon op een gegeven moment fluitend door het golem veldje lopen.
Ik kilde ze dus ook makkelijk, maakte ik 1tje dood dan kwam er weer een mage uit 1 of andere uithoek van de map lopen dat ik z'n kill jatten.
Tja sorry hoor |:(

Gewoon lekker lang @ yoyos & smokies.
Daar gaat het mega snel en is financieel ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 20:15 schreef M@NIC het volgende:

[..]
Trouwens ik hoor je steeds over die vast time...je hebt je FB toch niet hogen dan lvl5 hoop ik ?
Jawel en ik weet dat dat fout is :+
Weet ook even niet wat ik nu ga kiezen...
(wet wel dat ik niet weer overnieuw ga beginnen |:()

[edit]
Wat is het slimste op nu te gaan upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 20:07 schreef da_rippah het volgende:

[..]

-Increase HP (nu lvl 1)
-Bash (nu lvl 5)
-Provoke (nu lvl 0)

Yep ik ben een swordie, en mijn char heet ra ra.... zanac :)
Dus message me maar ofzo een keer, is koel.
Ik raad je iig aan om die HP regenerate skill flink omhoog te gooien. Ikzelf heb m nu op 4. Dus elke 10 seconden krijg ik er 20 HP bij, hoe meer hoe beter, zeker als je vaak moet zitten. Ohja wat wel koel is, is dat als je een ei of zo'n larve ding (iig iets dat niet terughakt) gaat beuken, dan regenereer je ook HP alsof je stil staat. Dus dan heal je, terwijl je wel ff effectief bezig bent met xp en loot door iets te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien ik morgen ofzo lekke rga munakhunten heb ik mijn avatar maar meteen aangepast. Ben nu trouwens aan het venden met merch vandaar dat ik nie reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat een raccoon doll op moet brengen, kan het op die sites allemaal niet vinden.

En ik heb mijn firebolt op lvl 10 |:(
zou ik nutoch weer overnieuw moeten beginnen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op zondag 28 april 2002 20:47 schreef ScitzoFreak het volgende:
Weet iemand wat een raccoon doll op moet brengen, kan het op die sites allemaal niet vinden.

En ik heb mijn firebolt op lvl 10 |:(
zou ik nutoch weer overnieuw moeten beginnen of niet.
Ik heb er ook nog 1 die sell ik vanavond voor 20k, ik wil die van jou er wel bij doen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 21:23 schreef M a a r t e n het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog 1 die sell ik vanavond voor 20k, ik wil die van jou er wel bij doen hoor!
Ow ok :)
Moet ik em ff komen brengen :?

(en weet jij of ik overnieuw moet beginnen vanwege die lvl 10 FB of niet? als dat namelijk moet dan begin ik maar weer overnieuw :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43
Op zondag 28 april 2002 20:14 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Gewoon hp recovery eerst eens tot lvl 6 ofzo denk ik?
Ik zelf heb em nu op 4 en vind het ook wel tijd worden om die weer te upgraden, elke keer een jaar gaan zitten schiet ook niet op |:(

[edit]
Nog een klein vraagje, iets wat zeer irritant is.
Als ik een paar keer alt tab heb gedaan om weer eens op got te kijken en ik ga terug naar het spel, dan loopt het echt met 2 a 3 frames per seconde (niet overdreven) hoe kan dat?
Probeer anders de game in een window te spelen , doe ik ook.

Dan krijg je dat probleempje namelijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Hmm gaat lekker nu met die condors in de desert ten zuiden van Prontera... Heb nu bijna 9,000 z... Nog ff sparen voor die Tsurugi :9~

Enne, zanac, nog bedankt voor die hoed he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hm login en orc/smokie forest liggen op hun gat..

..heej kommen nu misschien de mandragora's ?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 21:31 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm login en orc/smokie forest liggen op hun gat..
:?

Weird, heb 10 seconden geleden ingelogged, zal zo wel weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
jah, werd er net ook uitgedonderd...... (hoe doe je dat 'teleurgestelde gezichtje ook alweer? ik dacht altijd ':|' maar dat is het dus niet....)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.