In princiepe jatten ze niks. De user die de meeste schade heeft gedaan op een monster heeft als eerste de mogelijkheid om de spullen te pakken, de tweede pas na 2 seconden en iedereen daarna pas na 4 seconden geloof ik. Dus als iemand spullen wegpakt bij jou, wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze meegeholpen hebben met het killen, en misschien zelfs meer schade gedaan hebben dan jij.Op woensdag 24 april 2002 20:01 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
![]()
Waarom kunnen ze de ene keer trouwens wel men items jatten en de andere keer niet?
de 3de map links van prontera, dus de aller linkse mapOp woensdag 24 april 2002 20:10 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ja ok maar ik bedoel meer details, jij zegt bijv. je moet naar Hornets Coast maar dat kan ik natuurlijk niet op die map vinden
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Mja, dan komt er bijv. een feather en een jellopy uit, dan pak ik per ongeluk eerst die jellopy en eerdat ik die heb (lag) hebben hun mijn feather alOp woensdag 24 april 2002 20:11 schreef obsidian het volgende:
[..]
In princiepe jatten ze niks. De user die de meeste schade heeft gedaan op een monster heeft als eerste de mogelijkheid om de spullen te pakken, de tweede pas na 2 seconden en iedereen daarna pas na 4 seconden geloof ik. Dus als iemand spullen wegpakt bij jou, wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze meegeholpen hebben met het killen, en misschien zelfs meer schade gedaan hebben dan jij.

Best wel frustrerend af en toe
Of het waren zoveel spullen dat hij de tijd niet had om alles te pakkenOp woensdag 24 april 2002 20:11 schreef obsidian het volgende:
[..]
In princiepe jatten ze niks. De user die de meeste schade heeft gedaan op een monster heeft als eerste de mogelijkheid om de spullen te pakken, de tweede pas na 2 seconden en iedereen daarna pas na 4 seconden geloof ik. Dus als iemand spullen wegpakt bij jou, wil dat waarschijnlijk zeggen dat ze meegeholpen hebben met het killen, en misschien zelfs meer schade gedaan hebben dan jij.
Val ook nooit een beest aan als iemand eerder is, dat beest is dan van hem..., dus niet "helpen".
Verwijderd
Nee dat doe ik idd ook nooit, alleen wel als ik iemand zie die half dood aan het gaan is door iets wat sterker als hem is.Op woensdag 24 april 2002 20:14 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Val ook nooit een beest aan als iemand eerder is, dat beest is dan van hem..., dus niet "helpen".
Hehehe, zoals een novice die wil laten zien hoe aardig hij die golem vind.Op woensdag 24 april 2002 20:16 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Nee dat doe ik idd ook nooit, alleen wel als ik iemand zie die half dood aan het gaan is door iets wat sterker als hem is.
Ik denk dat ik pas weer in het weekend echt tijd heb om te spelen, zit nu heel erg druk met dat Project week... ik ben nu nog maar lvl 33
, maar dat zal ik dan wel weer omhoogschoppen, hehehe..., als iemand iets nodig heeft kan die dat altijd effe vragen, stuur een off-line berichtje naar icq of als ik online ben op pindasaus40@hotmail.com effe iets zeggen...
Heeft er iemand trouwens een map waarop ook alle namen staan zoals rocker field enzo?
Verwijderd
Zou iemand mij uit willen leggen hoe ik er nou bijv. achter kom wat een redelijke prijs is om bijv. een poring doll te verkopen, want ik kijk op http://www.merchantguild.net/ maar van die grafieken begrijp ik weinig..staat ook geen uitleg bij

ik heb er effe 1tje gemaakt, misschien wel handig, de belangrijkste staan erop:Op woensdag 24 april 2002 21:08 schreef obsidian het volgende:
Heeft er iemand trouwens een map waarop ook alle namen staan zoals rocker field enzo?
mangora= Mandragora uiteraard
Trouwens, mijn Ragnarok nick is Mini Sjaffer en ik zit nu net zolang te hakken in Geffen Field totdat ik lvl 9 ben om Magician te worden
Misschien Orcs erbij ?Op woensdag 24 april 2002 21:29 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ik heb er effe 1tje gemaakt, misschien wel handig, de belangrijkste staan erop:
[afbeelding]
mangora= Mandragora uiteraarden moet uiteraard geen desert zijn lolz
Euh Culvert ingang ?
Pyramide ?
aangepaste versie
Edit
Nu komen we al ver, hehehehe, ik ga nu slapen

paar kleine dingen erbij 
Die Acolyte Guild (Church) zit hier:

En je moet dan naar een vent en die zit hier:
Die Acolyte Guild (Church) zit hier:
En je moet dan naar een vent en die zit hier:
Verwijderd
Me char is pleitte...als ik in wil loggen zijn alle 3 de vakjes leeg...
Wat nu
[edit]
Kunnen jullie wel gewoon normaal inloggen, vakjes zijn hier nog steeds leeg...als men char gedelete is dan draai ik door
Wat nu
[edit]
Kunnen jullie wel gewoon normaal inloggen, vakjes zijn hier nog steeds leeg...als men char gedelete is dan draai ik door

de character select server is down van loki
zal wel daardoor komen
hoop alleen niet dat ze een rollback hebben gedaan
even iets anders: stickywebfoot
waar is het voor en hoeveel is het in godsnaam waard?
sommige lui zag ik het voor 500z verkopen, maar ik heb met mijn merch met 100z gestaan en ik verkocht 24 uur 0.0 aan voetjes.
zelfs preddie wist het niet
zal wel daardoor komen
sommige lui zag ik het voor 500z verkopen, maar ik heb met mijn merch met 100z gestaan en ik verkocht 24 uur 0.0 aan voetjes.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ik denk wel dat Christy er voor zorgt dat er niet nog eens een roleback komt..Op woensdag 24 april 2002 23:41 schreef knightofn1 het volgende:
de character select server is down van loki
zal wel daardoor komen
Verwijderd
Lol, kijk het forum op http://enweb.ragnarokonline.com/...
Iedereen pissed
Status van char server is wel "good" trouwens
[edit]
status = Dead nu.
Iedereen pissed

[edit]
status = Dead nu.
Hm idd ze zijn wel ergens mee bezig god (poing) mag weten waarmee...Op woensdag 24 april 2002 23:46 schreef ScitzoFreak het volgende:
Lol, kijk het forum op http://enweb.ragnarokonline.com/...
Iedereen pissed
[edit]
status = Dead nu.
Verwijderd
Volgens mij zijn de chars gewoon echt allemaal wegOp donderdag 25 april 2002 00:03 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Hm idd ze zijn wel ergens mee bezig god (poing) mag weten waarmee...

[edit]
PatchServer
LoginServer
CharSelectServer
Deze 3 servers zijn nu zo'n beetje afwisselend dead, good, en closed.
Hm daar ga ik niet vanuit, mocht het wel zo zijn dan kap ik er zeer waarschijnlijk mee..Op donderdag 25 april 2002 00:10 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de chars gewoon echt allemaal weg![]()
[edit]
PatchServer
LoginServer
CharSelectServer
Deze 3 servers zijn nu zo'n beetje afwisselend dead, good, en closed.
Verwijderd
Ik zeker weten... blijf niet overnieuw beginnenOp donderdag 25 april 2002 00:15 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Hm daar ga ik niet vanuit, mocht het wel zo zijn dan kap ik er zeer waarschijnlijk mee..
OMG...er staan 20 draadjes op het forum op www.ro.pak0.com
Hm ik denk echt dat jullie de enigste zijn

Was jij niet lvl 13 Mage ofzo.
OMG, sorry ik lig echt in een deuk

LOL! Moet je deze gast horen!Op donderdag 25 april 2002 00:16 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ik zeker weten... blijf niet overnieuw beginnen
Verwijderd
Ik ben gisteren avond overnieuw begonnen en ben nu in 1 dag bij lvl 15, en ik voel er weinig voor om weer overnieuw te beginnen ja, is dat zo vreemd?Op donderdag 25 april 2002 00:17 schreef M@NIC het volgende:
OMG...er staan 20 draadjes op het forum op www.ro.pak0.com
[..]
LOL! Moet je deze gast horen!
Jah dat is vreemd...Op donderdag 25 april 2002 00:20 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ik ben gisteren avond overnieuw begonnen en ben nu in 1 dag bij lvl 15, en ik voel er weinig voor om weer overnieuw te beginnen ja, is dat zo vreemd?
lvl 15 ben je zo weer

Kijk als je nu over 30+ praat

true...true...Op donderdag 25 april 2002 00:22 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Jah dat is vreemd...
lvl 15 ben je zo weer
(jah halloow ik ben moe dus ik ga er geen argumenten bij zetten
Verwijderd
Dus?Op donderdag 25 april 2002 00:22 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Jah dat is vreemd...
lvl 15 ben je zo weer
Heb jij zin om weer opnieuw moeite te doen als je weet dat ieder moment je char opnieuw gedelete kan worden?
Je hoeft je niet oppermachtig te voelen omdat je toevallig iets langer speelt hoor

Nee nee, M@NIC IS oppermachtigOp donderdag 25 april 2002 00:25 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Dus?
Heb jij zin om weer opnieuw moeite te doen als je weet dat ieder moment je char opnieuw gedelete kan worden?
Je hoeft je niet oppermachtig te voelen omdat je toevallig iets langer speelt hoor![]()
--
Maarum, je hebt wel een beetje gelijk hoor, vanaf scratch weer beginnen is niet echt leuk.
Hoewel het ook zo z'n charmes heeft. Ik zal er even goed over na moeten denken of ik weer opnieuw begin.
Ik blijf iig optimistisch en ik hoop dat het er niet van zal komen.
Verwijderd
UPDATE
Alles werkt weer!
[edit]
Eh, iets te vroeg, alles is nu down behalve de patchserver
Alles werkt weer!
[edit]

Hm ik zit lekker te lullen in IzludeOp donderdag 25 april 2002 00:35 schreef ScitzoFreak het volgende:
UPDATE
Alles werkt weer!
[edit]
Verwijderd
Kon je gewoon inloggen?Op donderdag 25 april 2002 01:19 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Hm ik zit lekker te lullen in Izlude
Ik heb het al 20 keer getest nu
[edit]
Ik ben er met een nieuwe char ook in, ga van deze maar een merchant maken..
[edit2]
Zit nu op 5/5 maar ik stop er ook maar mee en kijk morgen wel of ik weer met mijn mage in kan loggen.
Woei dat was leuk 
Ik kwam met 13k oid, en ik ben nu net gestopt @24k
Ik kwam met 13k oid, en ik ben nu net gestopt @24k
in 1 dag lvl 15? Doe ik iets verkeerds dan dat ik na 2 dagen pas lvl 8 ben?Op donderdag 25 april 2002 00:20 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ik ben gisteren avond overnieuw begonnen en ben nu in 1 dag bij lvl 15, en ik voel er weinig voor om weer overnieuw te beginnen ja, is dat zo vreemd?
Je doet niks fout, je heb de verkeerde equipement.... , mijn archer had ik vanaf NooB status in 3 uur op lvl 12. Maar dat is dus gewoon je merchant 1200 reds in stash gooien, en burnen maar tegen spores met je Tsu in je hand.Op donderdag 25 april 2002 08:16 schreef NG het volgende:
[..]
in 1 dag lvl 15? Doe ik iets verkeerds dan dat ik na 2 dagen pas lvl 8 ben?
Mijn merchant had ik pas in ~10 uur op lvl 13, maar dat is vanaf den beginning. Dus met knife etc. In geffen levelen gaat het snelst, dus de map naast geffen... (voor low levels), en later de culvert lvl 2, en dan overstappen op yoyoland
Aha, je kan dus je equipment van je oude account doorgeven aan je nieuwe novice.. Tsja, dat heb ik dus nietOp donderdag 25 april 2002 08:58 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Je doet niks fout, je heb de verkeerde equipement.... , mijn archer had ik vanaf NooB status in 3 uur op lvl 12. Maar dat is dus gewoon je merchant 1200 reds in stash gooien, en burnen maar tegen spores met je Tsu in je hand.
Mijn merchant had ik pas in ~10 uur op lvl 13, maar dat is vanaf den beginning. Dus met knife etc. In geffen levelen gaat het snelst, dus de map naast geffen... (voor low levels), en later de culvert lvl 2, en dan overstappen op yoyoland.
.
In het begin maakte ik een char, toen ik het spel net probeerde, ik was uiteindelijk lvl 15 archer, maar toen had ik ZOVEEL punten verkeerd gedaan dat ik opnieuw wilde beginnen.
Die char ging erg goed, na een kleine week zat die op lvl 31, en ik maakte toen ook nog een merchant aan tot lvl 13. Toen kwam de Roleback van Christy, en toen was me archer compleet weg, en me merchant. Het enigste wat ik nog had was een lvl 5 NooB met 5k op zak. En ik had toen net een Mighty Staff gevonden....
Ik begon toen dus direct een merchant, na lang levelen had ik deze op lvl 20 job lvl, en lvl 26 ofzo. Toen begon ik aan me Archer, en die was lvl 41... Toen kwam het bericht dat de Loki server eraan kwam. En ik bereide me al voor om over te stappen
Op deze server me merchant nu lvl 18 job level, dus lvl 24 ofzo. Me archer nu lvl 33/23...
Dus als jij dat veel moeite vind op dat lvl.........
Ja, dat vind ik zeeeeer vreemd, je wilt niet weten hoe vaak ik opnieuw begonnen ben:Ik ben gisteren avond overnieuw begonnen en ben nu in 1 dag bij lvl 15, en ik voel er weinig voor om weer overnieuw te beginnen ja, is dat zo vreemd?
In het begin maakte ik een char, toen ik het spel net probeerde, ik was uiteindelijk lvl 15 archer, maar toen had ik ZOVEEL punten verkeerd gedaan dat ik opnieuw wilde beginnen.
Die char ging erg goed, na een kleine week zat die op lvl 31, en ik maakte toen ook nog een merchant aan tot lvl 13. Toen kwam de Roleback van Christy, en toen was me archer compleet weg, en me merchant. Het enigste wat ik nog had was een lvl 5 NooB met 5k op zak. En ik had toen net een Mighty Staff gevonden....
Ik begon toen dus direct een merchant, na lang levelen had ik deze op lvl 20 job lvl, en lvl 26 ofzo. Toen begon ik aan me Archer, en die was lvl 41... Toen kwam het bericht dat de Loki server eraan kwam. En ik bereide me al voor om over te stappen
Op deze server me merchant nu lvl 18 job level, dus lvl 24 ofzo. Me archer nu lvl 33/23...
Dus als jij dat veel moeite vind op dat lvl.........
Je char word helemaal niet verwijderd.Op donderdag 25 april 2002 00:25 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Dus?
Je hoeft je niet oppermachtig te voelen omdat je toevallig iets langer speelt hoor![]()
Alleen als je bots of wat dan ook gebruikt kan het gebeuren.
En ik voel me neit oppermachtig, ik vind gewoon dat je neit zo moet zeuren want je zit zoweer op jou level.
En nee steeds overnieuw gaan is neit leuk maar het zal ook neit gebeuren.
Tja en met die ene mage van je, als je niet overnieuw wilt gaan omdat je stats helemaal brak zijn moet je toch lekker zelf weten ?
Dan speel je gewoon met een char die 2x zo minder sterk is als ie had moeten zijn

Tja, opnieuw beginnen met goede equip vind ik geen probleem. Opnieuw beginnen met niks is wat minder ja. Als ik opnieuw begin, dan gaat mijn Tsu mee en dan kan ik binnen 4 uur weer een job kiezen. Maar zonder Tsu doe je daar 4 keer zolang over ofzo.
Hoe verplaats ik dan eigenlijk items van het ene character naar de andere? Kan dat via een storage van zo'n 'savegirl'?
ja, kost 35 z, en alle chars kunnen dat stukje gebruiken (dus 35z per keer)Op donderdag 25 april 2002 10:03 schreef NG het volgende:
Hoe verplaats ik dan eigenlijk items van het ene character naar de andere? Kan dat via een storage van zo'n 'savegirl'?
huh, als ik nu die storage wil gebruiken staat dat het 100z kost.Op donderdag 25 april 2002 10:03 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
ja, kost 35 z
in welke stad ben jij dan?Op donderdag 25 april 2002 10:04 schreef NG het volgende:
[..]
huh, als ik nu die storage wil gebruiken staat dat het 100z kost.
GeffenOp donderdag 25 april 2002 10:04 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
in welke stad ben jij dan?
Jah dat betalen aan die Kapra is een beetje vreemd.
M'n Merchant op chaos hoeft weer niks te betalen
[EDIT]
Ik heb ff hulp nodig jongens, wie wie is.
Want ik ben ff bezig met een sig.
Of kunnen we beter ff een nieuwe party pic maken ?
[EDIT]
Ik sta links boven
Legolas is de 3e van links (boven)
Legolas is de 3e van links (boven)
-Ik sta rechtsonder, met de zonnebrilOp donderdag 25 april 2002 11:03 schreef M@NIC het volgende:
Jah dat betalen aan die Kapra is een beetje vreemd.
[EDIT]
[afbeelding]
-Naast mij is koetjeboer
-daarnaast nijn-virnocte?
-en helemaal links zit (volgens mij), Seiko-Chan, die iss nu mage
-linksboven staat Haldyr
-Naast Haldyr manic
-daarnaast legolas
-en helemaal rechtsboven weet ik nie meer...
Woei, ben nu eindelijk mage
Maar ik heb alleen het idee dat ik mijn puntenverdeling niet helemaal goed doe, ga nu dus eerst wat items, geld scoren en dan maar overnieuw beginnen.
Op donderdag 25 april 2002 12:09 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
-Ik sta rechtsonder, met de zonnebril
-Naast mij is koetjeboer
-daarnaast Trinity-virNocte
-en helemaal links zit (volgens mij), Seiko-Chan, die iss nu mage
-linksboven staat Timothy
-Naast Timothy manic
-daarnaast legolas
-en helemaal rechtsboven Margera
ik ben nu 9/10, maar ik kan nog geen job kiezen..
Moet waarschijnlijk 10/10 zijn of niet?
Nee, 9/10 is genoeg. Maar je moet wel je punten allemaal in novice skill gepropt hebben, dus niet 1 of meer open hebben. Die moet op 9 staan.Op donderdag 25 april 2002 14:54 schreef da_rippah het volgende:
ik ben nu 9/10, maar ik kan nog geen job kiezen..Moet waarschijnlijk 10/10 zijn of niet?
Wat bedoel je daar precies mee? Bedoel je dat ik al mijn punten, die ik in het statusschermpje kan verdelen, opgebruikt moet hebben?Op donderdag 25 april 2002 14:56 schreef obsidian het volgende:
Nee, 9/10 is genoeg. Maar je moet wel je punten allemaal in novice skill gepropt hebben, dus niet 1 of meer open hebben. Die moet op 9 staan
misschien dat een screenie duidelijkheid geeft?
die base/job levels moeten dan wel allebei 1 hoger zijn nu he
//edit//
ff screenie geupdate
Nee, in het skill schermpje. Die moet je allemaal opgebruikt hebben. Statusscherm maakt niks uit, daar mogen nog punten ongebruikt zijn. Skill schermpje niet.Op donderdag 25 april 2002 14:59 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? Bedoel je dat ik al mijn punten, die ik in het statusschermpje kan verdelen, opgebruikt moet hebben?
edit:
en op die screenie ben je pas bij job level 9, en niet 10. Dus je komt er nog een tekort.
en op die screenie ben je pas bij job level 9, en niet 10. Dus je komt er nog een tekort.
In mijn skillscherm staat nu alleen nog maar "Basic Skill" (level 7 nu), en ik kan geloof ik nog twee skill point gebruiken. Moet ik dan gewoon die twee points op de Basic skills gooien?
Ja, die moet op 9 staan voor je een job mag kiezen.Op donderdag 25 april 2002 15:03 schreef da_rippah het volgende:
In mijn skillscherm staat nu alleen nog maar "Basic Skill" (level 7 nu), en ik kan geloof ik nog twee skill point gebruiken. Moet ik dan gewoon die twee points op de Basic skills gooien?
da_rippah jij wilt Swordsman worden neem ik aan
Jep, daar heb ik (hoop ik) ook de goede puntenverdeling voor... (int 1
)
//edit
Jee! Ben nu Swordsman..
Heb gelijk extra skills d'r bij, Bash/Provoke... (hoe gebruik je die
en kun je die ook aan een hotkey binden?)
//edit
Jee! Ben nu Swordsman..
Hm Prontera doet erg wazig, ik kan er niet lopen en ik receive geen data van de server..
Was vannacht ook al zo met Izlude.
Was vannacht ook al zo met Izlude.
Hm idee is errug goed!Op donderdag 25 april 2002 15:49 schreef M@NIC het volgende:
[afbeelding]
Euh, eerst maar ff tijdelijk dan
Alleen vind ik het lettertype van de namen niet zo geslaagd, misschien iets meer 'handwriting' achtigs.. ?
En is het misschien ook leuker om het in poring roze of in popo groen te doen ipv donker blauw?
-----
damn 2 posts achter elkaar, forgive me
-- even zeiken hoor --
Godver de Godver, ik heb een CTX 17" trinitron, maar het beeld daarvan liep krom, nu is ie al eens omgewisseld maar bij deze is het zelfs nog erger.
Zouden ze em vandaag "tussen 9:00 en 17:00" omwisselen..
Net een telefoontje.. "Ehhe sorry hij zat in de verkeerde auto, nu staat uw monitor in Vlissingen"

Nu komen ze morgen tussen 10:00 en 14:00..
naja kan gebeuren heh.
En ik zit helemaal rechtsboven
Verwijderd
Moet je ff op F12 drukken en dan zie je je quickbar. Dan kun je je skills naar die bar slepen. Maar ook potions enzoOp donderdag 25 april 2002 15:09 schreef da_rippah het volgende:
Jep, daar heb ik (hoop ik) ook de goede puntenverdeling voor... (int 1)
//edit
Jee! Ben nu Swordsman..Heb gelijk extra skills d'r bij, Bash/Provoke... (hoe gebruik je die
en kun je die ook aan een hotkey binden?)
Door dan bv daarna op F1 te drukken gebruik je meteen hetgeen je naar het eerste slotje gesleept had.
Ik heb trouwens ff twee vragen: Hoe kun je een vrouwelijk character maken? Lijkt erop dat ik alleen een man kan maken als ik een nieuw char maak..
Weet iemand, of weet iemand een link naar hoe je precies het beste je skills kan instellen als je een nieuw char maakt. Dus per class de ideale beginwaarden voor Str, Int, Luck enz? Ik snap natuurlijk ook wel dat je voor een fighter meer Str moet nemen en voor een mage meer Int, maar ik zoek iets gespecificeerders.
Voor een vrouwelijke char moet je in je profile opgeven dat je een vrouw bent.
There is no magic.
Kunnen jullie momenteel wel spelen dan? @Home doet hier zó moeilijk dat ik alleen nog maar servers in NL kan surfen, dus google.com is zelfs onmogelijk nu.
kweet niet zeker, maar volgens mij is voor de swordsman het beste dat je AGI, STR en VIT op 9 heb staan... Voor de mage is dat dat geloof ik INT, DEX en LUC (correct me if i'm wrong)Op donderdag 25 april 2002 16:04 schreef zanac het volgende:
[..]
Moet je ff op F12 drukken en dan zie je je quickbar. Dan kun je je skills naar die bar slepen. Maar ook potions enzo
Door dan bv daarna op F1 te drukken gebruik je meteen hetgeen je naar het eerste slotje gesleept had.
Ik heb trouwens ff twee vragen: Hoe kun je een vrouwelijk character maken? Lijkt erop dat ik alleen een man kan maken als ik een nieuw char maak..
Weet iemand, of weet iemand een link naar hoe je precies het beste je skills kan instellen als je een nieuw char maakt. Dus per class de ideale beginwaarden voor Str, Int, Luck enz? Ik snap natuurlijk ook wel dat je voor een fighter meer Str moet nemen en voor een mage meer Int, maar ik zoek iets gespecificeerders.
Mage: Int, Agi, Vit. Aan Dex en Luk heb je niks omdat je toch niet slaat (naja alleen in het begin, dus dan is het klote) maar later roeleer je met die verdeling
There is no magic.
Wat iedereen mij heeft verteld is Int tot 77 ofzo.Op donderdag 25 april 2002 16:58 schreef The Will het volgende:
Mage: Int, Agi, Vit. Aan Dex en Luk heb je niks omdat je toch niet slaat (naja alleen in het begin, dus dan is het klote) maar later roeleer je met die verdeling
En dan Agi pompen.
En dan ben je lvl 99
Trouwens ik zit eraan te denken om een nieuwe mage te beginnen.
Ik maak nu een Pure Fire Mage...errug leuk, maar ik wil een elemental mage maken denk ik.
Want ik zit nu een beetje vast...of zwakke monsters killen of te sterke monster
[EDIT]
Maarten wil je het psd-tje hebben
Als je alleen agi en int pompt kan je ze toch beide tot lvl 99 zetten?, ik met me archer wel iig. Als ik lvl 99 (ooit) word dan heb ik lvl 99 dex en agi...Op donderdag 25 april 2002 17:16 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Wat iedereen mij heeft verteld is Int tot 77 ofzo.
En dan Agi pompen.
En dan ben je lvl 99
Trouwens ik zit eraan te denken om een nieuwe mage te beginnen.
Ik maak nu een Pure Fire Mage...errug leuk, maar ik wil een elemental mage maken denk ik.
Want ik zit nu een beetje vast...of zwakke monsters killen of te sterke monster
[EDIT]
Maarten wil je het psd-tje hebben![]()
Geen flauw idee joh.Op donderdag 25 april 2002 17:51 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Als je alleen agi en int pompt kan je ze toch beide tot lvl 99 zetten?, ik met me archer wel iig. Als ik lvl 99 (ooit) word dan heb ik lvl 99 dex en agi...
iig Komt Int als aller eerst en dan Agi, voor het ontwijken + casting time
Ik ga wel eens ff kijken met de calculator, kijken of je Int en Agi kan maxen 
Edit: Je haalt het makkelijk, that is, als je 2 Earrings, Arcwand, Tiara hebt, anders haal je het ook wel, maar op een wat hoger level.
Edit: Je haalt het makkelijk, that is, als je 2 Earrings, Arcwand, Tiara hebt, anders haal je het ook wel, maar op een wat hoger level.
There is no magic.
Verwijderd
Even een paar vraagjes,
Hoe duur moet ik een poring doll, honey, en een hinalle verkopen?
Heb echt geen idee
[edit]
Iemand een Stiletto kopen voor 7k? 2.5k onder de verkoopprijs.
Heb het geld ff snel nodig
Hoe duur moet ik een poring doll, honey, en een hinalle verkopen?
Heb echt geen idee
[edit]
Iemand een Stiletto kopen voor 7k? 2.5k onder de verkoopprijs.
Heb het geld ff snel nodig
Poring doll rond de 1000 zeny, zijn in de winkel dacht ik 900, maar 1k verkopen lukt meestal wel.
Honey: Tsja, op chaos werden ze voor 2k wel eens verkocht, maar soms niet eens voor 1k, dus daarover durf ik niets te zeggen.
Hinalle: Kun je proberen voor 2k maar aangezien je er geen reet mee kan, sta je uren te verkopen zonder succes
Honey: Tsja, op chaos werden ze voor 2k wel eens verkocht, maar soms niet eens voor 1k, dus daarover durf ik niets te zeggen.
Hinalle: Kun je proberen voor 2k maar aangezien je er geen reet mee kan, sta je uren te verkopen zonder succes
There is no magic.
Verwijderd
Thx.Op donderdag 25 april 2002 18:41 schreef The Will het volgende:
Maar hmz, je kan er geen reet mee
Het brengt in de shop 1z op
Klopt, maar rares doen dat ook, dus prijs zegt niet zo veel. Het is niet erg makkelijk om te vinden, maar voor zover ik weet is het net zo zinloos als een bloemetje wat je voor 2z koopt
There is no magic.
Verwijderd
Arrgh, niemand wil men Stiletto voor 7k, en dat terwijl 7k nou niet echt duur is 
[edit]
Zit er nu een op de chat te zeiken dat ie em gratis wil
[edit]
Zit er nu een op de chat te zeiken dat ie em gratis wil

* M@NIC hakt de knoop door.
Ik begin een nieuwe mage, ik bewaar m'n oude nog wel.
OMG...ik heb strakke plannen
We beginnen morgen, nu naar de bios
Ik begin een nieuwe mage, ik bewaar m'n oude nog wel.
OMG...ik heb strakke plannen
We beginnen morgen, nu naar de bios
Met dat elke keer opnieuw beginnen zien we nooit een lvl 99 char hier op GoT.
ik ben al lvl41...dus...dat is nog niet eens 1/10e 
En munaks vreten potions als ze met meer dan 1 tegelijk aanvallen
En munaks vreten potions als ze met meer dan 1 tegelijk aanvallen
Ik weet nu precies hoe het meot.Op donderdag 25 april 2002 19:15 schreef obsidian het volgende:
Met dat elke keer opnieuw beginnen zien we nooit een lvl 99 char hier op GoT.
Ik zit zoweer op lvl30.
En trouwens, ik heb nu een Tsu
Ja met die Tsu ben je snel @ level 10, maar daarna is het gewoon weer met je wand kloten omdat een mage geen Tsu aan kan
There is no magic.
MightyOp donderdag 25 april 2002 19:30 schreef The Will het volgende:
Ja met die Tsu ben je snel @ level 10, maar daarna is het gewoon weer met je wand kloten omdat een mage geen Tsu aan kan
O ja die heb je ook nog 
/me Will kan _net_ Peco's aan, als ik mijn 2e bolt heb gecharged voor hij aanvalt is hij dood, anders ben ik dood
/me Will kan _net_ Peco's aan, als ik mijn 2e bolt heb gecharged voor hij aanvalt is hij dood, anders ben ik dood
There is no magic.
Verwijderd
Hoe weet je dat nou eigenlijk allemaal, want ik heb nou weer een Picky Card en ik heb geen idee wat ie waard isOp donderdag 25 april 2002 18:41 schreef The Will het volgende:
Poring doll rond de 1000 zeny, zijn in de winkel dacht ik 900, maar 1k verkopen lukt meestal wel.
Verwijderd
Hoe kom ik erachter dan wat dat picky geval waard is, want als ik het aan iemand daar vraag zegt ie natuurlijk 10z ofzoOp donderdag 25 april 2002 19:58 schreef The Will het volgende:
Ervaring van Chaos
je komt daarachter, als je langer speelt..., je leert dan de markt etc. kennen. Een picky card zal je wel voor 3/4 k kwijtkunnen.Op donderdag 25 april 2002 19:59 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Hoe kom ik erachter dan wat dat picky geval waard is, want als ik het aan iemand daar vraag zegt ie natuurlijk 10z ofzo
http://www.si.hhs.nl/~20011475/cardprijzen.htm
Die prijzen zijn echt gemiddeld...., maar wel een redelijke houdvast. Ik ben er trouwens nu niet, doordat ik nog iets moest doen
Preddie, plaatjes van die cards werken niet meer. En niet alle cards staat al plaatje bij. En prijslijst moeten we nog ff gaan doen, een keer
There is no magic.
dat de plaatjes niet werken klopt, die heb ik niet upgeload, maar het gaat even om de prijzen....
Verwijderd
Vandaar dat die gast zo happy was waaraan ik em net voor 900z verkochtOp donderdag 25 april 2002 20:41 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
je komt daarachter, als je langer speelt..., je leert dan de markt etc. kennen. Een picky card zal je wel voor 3/4 k kwijtkunnen.

Verwijderd
Ik heb effe geen zin om het hele topic te doorzoeken dus deze vraag is vast al eens beantwoord 
Maar wat kan ik doen met een chonchon doll? Alleen verkopen of..?
Maar wat kan ik doen met een chonchon doll? Alleen verkopen of..?
Op het moment kun je hem idd alleen nog verkopen. Het schijnt dat je er later monsters mee kan temmen, maar ik weet niet of dat gewoon een rumor is of dat dat _echt_ is. Ik raad je dus aan ze te verkopen.
There is no magic.
ik wil graag een party joinen ben lv 13/8/merchant (ok its laag maar ik speel best wel vaak maar zit met geld probs hehe..)
heeft iemand hier een party??
heeft iemand hier een party??
Jongens onderste rij is:Op donderdag 25 april 2002 13:19 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
-links---->Rechts
Seiko-chan
Trinity-virNocte
Margera
Preddie
Bovenste rij is:
-links---->rechts
Timothy
manic
legolas
koetjeboer
Jullie hadden koetje en margera omgewisseld...kom vanavond nie meer online wil ff slaap inhalen. Ben er morgen van af 21:00 tot heeeeel laat ;P
Verwijderd
En let ff goed op voor welke prijs je het verkoopt, zoals ik. (Op donderdag 25 april 2002 21:31 schreef The Will het volgende:
Op het moment kun je hem idd alleen nog verkopen. Het schijnt dat je er later monsters mee kan temmen, maar ik weet niet of dat gewoon een rumor is of dat dat _echt_ is. Ik raad je dus aan ze te verkopen.

Verwijderd
Yep we hebben hier een party. 2 zelfs volgens mij. 1tje is de party onder mijn "leiding". En eentje is een partyonder leiding van the will of obsidian.
Je kan onze party joinen als de rest van de partymembers het ermee eens is. voorwaarde is wel dat je eerlijk speelt (dat wil zeggen GEEN bots gebruiken,NIET killstealen of Looten.kijk per ongeluk kan wel eens gebeuren door lag maar je moet er geen gewoonte van maken ;P )
Ook moet de rest van de party het ermee eens zijn uiteraard.
We hebben bovendien een merchant party en een maincharacter party. Dit omdat 2 chars van 1 acount niet in dezelfde party kunnen. dus je moet maar aangeven in welke je wilt,ik raad je aan om je merchant als support character te houden en binnenkort een andere class erbij te nemen.
Ik hoor het wel ennuh partymembers laat ff weten wat je ervan vind. We hebben nog 2 plekken open in de party namelijk....
Je kan onze party joinen als de rest van de partymembers het ermee eens is. voorwaarde is wel dat je eerlijk speelt (dat wil zeggen GEEN bots gebruiken,NIET killstealen of Looten.kijk per ongeluk kan wel eens gebeuren door lag maar je moet er geen gewoonte van maken ;P )
Ook moet de rest van de party het ermee eens zijn uiteraard.
We hebben bovendien een merchant party en een maincharacter party. Dit omdat 2 chars van 1 acount niet in dezelfde party kunnen. dus je moet maar aangeven in welke je wilt,ik raad je aan om je merchant als support character te houden en binnenkort een andere class erbij te nemen.
Ik hoor het wel ennuh partymembers laat ff weten wat je ervan vind. We hebben nog 2 plekken open in de party namelijk....
Hmmm, ik had best mazzel. Ik zie een pupke een farmilair killen en daar dropt een card uit. Mazzelpik denk ik toen. Wat blijkt nou, blijft ie stokstijf staan. Ik denk wtf? Even wachten, nog steeds niks. Ik loop naar hem toe, nog niks. Disconnect ie ineens. Nou, ik card opgeraapt, even gewacht. Hij connecte niet meer, dusse.... Ik heb er een farmilair card bij.
Die is van The Will, moet je hem even vragen als je wilt joinen. Ik zit wel in die party met mijn 2 chars.Op donderdag 25 april 2002 22:00 schreef --N9-- het volgende:
Yep we hebben hier een party. 2 zelfs volgens mij. 1tje is de party onder mijn "leiding". En eentje is een partyonder leiding van the will of obsidian.
en ik zit er nu ook inOp donderdag 25 april 2002 22:05 schreef obsidian het volgende:
[..]
Die is van The Will, moet je hem even vragen als je wilt joinen. Ik zit wel in die party met mijn 2 chars.
obsidian, check je ICQ eens..
edit: Sorry, ken d'r niks aan doen..
Hij is niet van mij hoor obsidian, ik kan alleen mensjes adden 
En NG is nu ook member
Edit: Moet dat nou zo snel?
En NG is nu ook member
Edit: Moet dat nou zo snel?
There is no magic.
Dit topic is gesloten.