Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Wauw, hij wordt echt mooi zeg !!Op donderdag 23 mei 2002 22:22 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hier even een pic van mijn SpaceCase tot zover, nu nog even MoBo en de Mini voeding.. en dan afwerken
Laat even horen wat jullie ervan vinden
Ik heb hier nu een kartonnendoosje liggen met dezelfde afmetingen als mijn plexi. Over een paar daagjes is mijn eindexamen voorbij en dan ga ik als ik dat bordje heb eerst in dat kartonnendingetje passen en meten hoe het er het mooiste ingaat. En dan lekker met plexi knutselen.
Ik wil het voorboren + schroefbusje erin lijmen en dan vastschroeven.
Het enige waar ik nog mee zit is hoe ik die schotjes precies onder een hoek van 90 graden vast krijg.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Asociaal veel winst zullen ze zeker wel maken, maar het blijft een mooi gebaar vind ik. Alternate laat me ook rustig anderhalve week wachten zonder iets van zig te laten horen.Op vrijdag 24 mei 2002 11:10 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
of misschien hebben ze bedacht dat ze toch wel asociaal veel winst maken met het doorschuiven van 50 plankjes.... maargoed toch lekker meegenomen, hoop wel dat ik m voor het weekend nog heb......
Toen heb ik ze gebeld en hebben ze beloofd om het alsnog op te sturen. Blijkt de MSI K7 T266 Pro-2 niet op korte termijn leverbaar te zijn hebben ze maar een KT333 ultra gestuurd
En ook dat vind ik een mooi gebaar.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Erg mooi!!!Op donderdag 23 mei 2002 22:22 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hier even een pic van mijn SpaceCase tot zover, nu nog even MoBo en de Mini voeding.. en dan afwerken
Laat even horen wat jullie ervan vinden
Die plexieglas buis zal wel wat kosten he? Eurotje of 20?
Maar vind hem wel erg vet!!!!!!
voedingen zijn besteld en komen waarschijnlijk begin volgende week binnen.
http://www.comptechworld.nlOp vrijdag 24 mei 2002 11:38 schreef atmoz het volgende:
Wat is de link van CTW? Ik heb me kapot gezocht, maar kan hem niet vinden
DubbelpostOp vrijdag 24 mei 2002 11:31 schreef epsilon het volgende:
voor spyro nogmaals (beetje ongeduldig):
voedingen zijn besteld en komen waarschijnlijk begin volgende week binnen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13727623#13727623
maar bedankt voor de info
Maar binnen: waar komen ze binnen: bij jouw of bij Equa
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
.....Op vrijdag 24 mei 2002 11:43 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
DubbelpostStaat ook in:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13727623#13727623
maar bedankt voor de info
Maar binnen: waar komen ze binnen: bij jouw of bij Equa
Bij mij
Kijk dat wilde ik horenOp vrijdag 24 mei 2002 11:45 schreef epsilon het volgende:
[..]
.....
Bij mij, ze zijn op vooraad dus dat scheelt
heb btw nog wel een excuus om deze week voor mijn werk een keer naar Brabant te gaan, dus dat gaan we ff afstemmen als jij die voedingen binnenhebt. Kan ik mooi ff langskomen om m op te halen......
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13729164#13729164
ze komen dus 100% zeker binnen vandaag bij CTW... volgens de auteur van het bericht. Heb jij tijd om ze op te halen vandaag?
Verwijderd
Re-lekstOp vrijdag 24 mei 2002 12:52 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Super_V; dit al gelezen?
ze komen dus 100% zeker binnen vandaag bij CTW... volgens de auteur van het bericht. Heb jij tijd om ze op te halen vandaag?
Verwijderd
Beter, he heeft Superman mijn geld al op zijn rekening ontvangen?Op vrijdag 24 mei 2002 12:52 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Super_V; dit al gelezen?
is maar een vraag en ter info: als Bob ze ophaalt bij CTW ga ik daar ook naartoe omdat ik er om de hoek werk. Hoef ik niet naar Alphen te rijdenOp vrijdag 24 mei 2002 13:01 schreef RadioHoofd het volgende:
[..]
Re-lekst
Verwijderd
Beuh, vrijdag is een super rustige dag. Voel me echt eenOp vrijdag 24 mei 2002 13:06 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
is maar een vraag en ter info: als Bob ze ophaalt bij CTW ga ik daar ook naartoe omdat ik er om de hoek werk. Hoef ik niet naar Alphen te rijden. Dus is het wel makkelijk om te weten.... Daarnaast waait het en wil ik vanmiddag ook lekker surfen.....
Maar verder alles flex hier hoor.... komt misschien wel omdat het op mijn werk erg rustig
is en dat ik daardoor veel te veel tijd heb om GoT in de gaten te houden.....

Maargoed, we horen het wel van Super_V, denk dat ik zo eens naar het water ga.....
Verwijderd
Veel plezier,Op vrijdag 24 mei 2002 13:14 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Sinds ik Hottopic gebruik is er helemaal geen houden meer aan...... zie je gelijk als er gereageerd is en ik kan het dan niet laten weer iets te posten..... (zoals deze reply)
Maargoed, we horen het wel van Super_V, denk dat ik zo eens naar het water ga.....
Maar nu weer even on-topic? Ik vind dit een heel mooi design voor een kast, althans, als het origineel er net zo uit komt te zien als de render...
DivX
Kut
Verwijderd
Nee, nix Re-lexOp vrijdag 24 mei 2002 13:01 schreef RadioHoofd het volgende:
[..]
Re-lekst
Maar das wel mooi als ze er zouden zijn vandaag, vooral omdat ik hem dan ook vandaag krijg.
Spyro neemt hem voor mij mee
Enne... kan die korting van 15€ ook op het mobootje? Dat zou wel heel mooi zijn
Ik heb goed nieuws voor de mensen (van de inkoopactie), de mobo's zijn binnen bij ons (CTW) en ze worden vanmiddag opgehaald
Veel plezier ermee
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
da's erg goed om te weten, ik kom samen met Jaap naar Alphen vanavond dus dat loopt wel los...
Verwijderd
Ik wil mijn bordje bij CTW ophalen maar dan moet Bob er ook zijn
Verwijderd
Ik moet morgenochtend in Woerden zijn, dan wil ik het bordje daarna wel komen ophalen! In tegenstelling tot het versturen per post.
Kun je mij daar even over bellen? Ik zal je mijn gsm nummer even mailen.
Bart zal wel rond 6 uur weeer even bellenOp vrijdag 24 mei 2002 14:59 schreef SEFje het volgende:
Hoe laat ben je terug van CTW? Of heeft Bart_banaan al contact met je opgenomen?
Moet eerst even kijken hoelaat ik het ga halen. Dus zal zo meer wetenOp vrijdag 24 mei 2002 15:08 schreef FirmPete het volgende:
Super_v: Hoe laat hou je vanavond "spreekuur"?
Verwijderd
Wat bedoel je precies, ga je iedereen bellen als je daar bent. Lijkt me niet echt makkelijk, voordat ik er dan ben is het al sluitingstijd.Op vrijdag 24 mei 2002 15:18 schreef super_vegeta het volgende:
ga hier rond 6 uur weg, dus denk dat daar ben met 1,5 uur even ruim genomen. Dan bel ik iedereen die ook naar CTW wil komen.
Je moet gewoon ff bellen als je weg gaat. En dan weten wij wel hoe laat je der ongeveer bent.
maare... dan ben je pas om half acht bij CTW...Op vrijdag 24 mei 2002 15:18 schreef super_vegeta het volgende:
ga hier rond 6 uur weg, dus denk dat daar ben met 1,5 uur even ruim genomen. Dan bel ik iedereen die ook naar CTW wil komen.
Koopavond???Op vrijdag 24 mei 2002 17:09 schreef SEFje het volgende:
[..]
maare... dan ben je pas om half acht bij CTW...Heb je met hun geregeld dat ze langer open blijven voor jou ofzo?
Maare je bent dus pas laat terug in Alphen neem ik aan???
Hmm dan denk maar morgen ophalen...
http://www.comptechworld.nl/overctw_openingstijden.htmlOp vrijdag 24 mei 2002 17:09 schreef SEFje het volgende:
[..]
maare... dan ben je pas om half acht bij CTW...Heb je met hun geregeld dat ze langer open blijven voor jou ofzo?
(ze zijn tot 20:00 open)
Ik heb ff anwb routeplanner gedaan en die kwam uit op 45 min. Maar misschien file en ff zoeken naar CTW dan maximaal 1.15 u...Op vrijdag 24 mei 2002 17:16 schreef ferdivdw het volgende:
ps het is echt geen 1,5 uur rijden uit Alphen aan de Rijn. Denk eerder 1 uur max
cya there
* eightValve ving op dat er nog 70 bordjes lagen te wachten op een 'stelletje tweakers'
en als zlle 70 bordjes vanavond met bob meegaan, heb ik nog steeds niets

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
net ff lekker gesurft maar het stopte met waaien dus zit ik sinds 17.30 weer op mijn werk (ff klussen en stille hoop) maar nu moet ik dus wachten tot 19.00..... of iets later... maar anders moet ik morgen naar Alphen... wacht maar ff hier denk ik....
Hoe laat zijn jullie bij CTW??
Nog niet meteenOp vrijdag 24 mei 2002 17:45 schreef Flat© het volgende:
hopen dat er nog wel een paar over zijn, ik heb er twee weken geleden bij CTW eentje besteld maar nog steeds niets
en als zlle 70 bordjes vanavond met bob meegaan, heb ik nog steeds niets![]()
dat zou wel mooi zijn, als 'ie er morgen al is
* flat is vandaag 3dubbel-happy:
25% loonsverhoging gekregen, wiskudeB12-eindexamen ging goed (dus ben in principe al geslaagd, mag nog een 3.0 en een 2.1 halen), en waarschijnlijk morgen m'n via eden binnen
* flat is echt wel blij nu !
--Roy Goodman
Verwijderd
Op vrijdag 24 mei 2002 17:55 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Hoe laat zijn jullie bij CTW??
Moet dus zo rond 7 uur zijn...Op vrijdag 24 mei 2002 17:16 schreef ferdivdw het volgende:
ps het is echt geen 1,5 uur rijden uit Alphen aan de Rijn. Denk eerder 1 uur max
Als je terug ben kan je dat dan ff posten hier, dan kom ik me plankie bij jouw ophalen k?
Ik ben dan rond die tijd ook wel, tenminste nog een tweaker...Op vrijdag 24 mei 2002 17:28 schreef Jantjevlaam het volgende:
Ik heb met Bob afgesproken dat ik mijn bordje morgen tussen 12:00 en 13:00 uur oppik.
Maar wel vroeg opstaan voor de zaterdag wordt dat
zou misschien kunnen ja, maar ik heb het volgende week druk want heb 4 exames...Op vrijdag 24 mei 2002 11:50 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Kijk dat wilde ik horen
heb btw nog wel een excuus om deze week voor mijn werk een keer naar Brabant te gaan, dus dat gaan we ff afstemmen als jij die voedingen binnenhebt. Kan ik mooi ff langskomen om m op te halen......
moet eigenlijk al thuis zijn.... vanavond vriendin-avond...lulsmoes over druk op werk dat ik pas om 19.30 op weg naar huis kas.... dus ik dump m wel ff bij jouw denk ik. Kortelaan 1 toch? Is dat aan de kant van het weiland? aan de rechterkant of links?Op vrijdag 24 mei 2002 18:00 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
[..]
Moet dus zo rond 7 uur zijn...
Als je terug ben kan je dat dan ff posten hier, dan kom ik me plankie bij jouw ophalen k?
ben in 5 minuten klaarOp vrijdag 24 mei 2002 18:11 schreef epsilon het volgende:
[..]
zou misschien kunnen ja, maar ik heb het volgende week druk want heb 4 exames...
het ging mij er meer om dat je dan voor 12.00 uur of na 5 uur moet komenOp vrijdag 24 mei 2002 18:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
ben in 5 minuten klaar![]()
Verwijderd
Als je vanaf jouw richting de diependaalsedijk rijd langs het gemeente huis (kruising bij klokjeslaan) voorbij. Dan de 2e rechts (Kortelaan) dan is het 2e huis aan de linker kant.
/edit

Zo moet het wel lukken denk
en het is idd nummer 1
Das geeeeen probleem.... mijn baas vind het altijd fijn als ik tussen 12 en 17 werk....... dus dat kan geregeld worden. Zal wel na 17 worden...Op vrijdag 24 mei 2002 18:22 schreef epsilon het volgende:
[..]
het ging mij er meer om dat je dan voor 12.00 uur of na 5 uur moet komen
Verwijderd
Ik heb mijn bordje, net opgehaald bij CTW..
WOW wat is ie mooi, gelijk even een DVD spelertje en 256MB mem gehaald met de kortingsbon... echt super
Verwijderd
Thnx Super_vegeta voor de inkoop actie!
En Spyro voor de bezorging natuurlijk.
Maare is het goed als ik morgen zo rond half één langs kom??
Kan namelijk niet wachten tot ik hem heb!!
Ten eerste, TE GEK, GOED GEDAAN BOB!! BEDANKT !!!
En jullie die allemaal met smart op de postbode wachten;
dit mooie pakketje kunnen jullie op je deurmat verwachten
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd
Heb je ook een foto van die waardebon voor CTW
En is het bekend wanneer de bordjes binnen zijn voor de mensen waarvan het bordje verstuurd zou worden
Bijv naar mij in Tilburg
Verwijderd
Het zal waarschijnlijk wel aan mij liggen
Maar wat is nu de eindprijs geworden voor het mobotje
Aangezien er op het einde volgens mij meerdere mensen nog zijn bijgekomen??
Het bedrag wat ik namelijk heb overgemaakt is 140 euro
Kan de topicstarter dit trouwens bevestigen want de site is nooit meer geupdated
Alvast bedankt
Verwijderd
Hier je bonOp vrijdag 24 mei 2002 22:39 schreef mikevanvliet18 het volgende:
Halleee
Heb je ook een foto van die waardebon voor CTW
En is het bekend wanneer de bordjes binnen zijn voor de mensen waarvan het bordje verstuurd zou worden
Bijv naar mij in Tilburg

En nog wat doos, mobo plaatjes

Maakt de actieve koeler veel geluid of is ie onwijs stil???
Verwijderd
Goede kwaliteit fototjes zeg
Wat voor cam gebruik je
En heeft iemand zijn via eden al getest of in gebruik genomen.
Want ik ben zo benieuwd naar de pic's hiervan
Prijs was 137 euro, inclusief de 15euro waardebon!
Denk je eens in: een echt kompleet MoBo, met alles wat je kan bedenken onboard, incl proc voor nog geen 125 euro!!
Goeie actie Super_Vegeta!!!
Verwijderd
Is het zo dat deze alleen te besteden is in het filiaal zelf, of zit er ook een internetcode of voor de mensen die niet in de buurt wonen van CTW
Natuurlijk bij CTW even aan een voeding gehangen, en ja hij is echt STIL!!Op vrijdag 24 mei 2002 22:48 schreef pietervl het volgende:
ff vraagje aan iedereen die het mobo al heeft en al heeft aangesloten:
Echt bijna niet te horen...
Verwijderd
En de 3 euro meer betaald geef ik graag aan de inkoopactie regelaar
Alleen worden de bordje vandaag nog de deur uit gedaan.
En bob kun je bevestigen dat je het geld binnen heb van mij
Eant ik ben helemaal enthousiast geworden door heel die plaatjes
Ik heb hem aan gesloten, power led gaat aan, ik druk op de power knop en alles gaat draaien etc. maar de HDD LED komt niet op en ik krijg geen beeld
Zou die van mij stuk zijn of heb ik iets verkeerd gedaan...
verder ben ik ook nog vergeten om die 4 euro terug te vragen aan super_vegeta

Ik denk dat ik het maar laat zitten voor de moeite
Verwijderd
ja wat zal ik er van zeggen. Hij is voor zo'n klein koelertje niet echt stil. maar op 7 of 5 volt waarschijnlijk wel.Op vrijdag 24 mei 2002 22:48 schreef pietervl het volgende:
ff vraagje aan iedereen die het mobo al heeft en al heeft aangesloten:
Verwijderd
hey, kan je ff contact met me opnemen via mail of icq op 156992701? alvast bedanktOp vrijdag 24 mei 2002 22:56 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Natuurlijk bij CTW even aan een voeding gehangen, en ja hij is echt STIL!!
Echt bijna niet te horen...![]()
Ik was daar ook bij namelijk of gaat het niet om die quote
Verwijderd
Ik zie altijd veel zwarte laptops van dell
Is het mogelijk om bij hun een slimline zwarte dvd te bestellen, weet iemand dat ??
Verwijderd
Want ik heb er helemaal zin in
euh, Super_vegeta heeft ze vandaag opgehaald, dus ik denk dat hij ze maandag naar het postkantoor gaat brengen en dan is het een beetje de vraag hoe laat hij daadwerkelijk aan gaat komen. Woensdag/Donderdag ofzoOp vrijdag 24 mei 2002 23:10 schreef mikevanvliet18 het volgende:
iemand enige idee wanneer het bordje op de stoep ligt voor de mensen die hem op de post wilde ??
Want ik heb er helemaal zin in
Morgen is het postkantoor tot 1:30 u open dus hij moet wel vroeg gaan om ze te verzenden..
Krijg je ze dus op z'n vroegst maandag maar misschien ook pas later...
Enne SEFje, doet 'ie al iets?
Krijg je helemaal geen beeld (shared mem, van geheugen...)
Verwijderd
niet echt, maar ik gooi em wel ff in de groep.Op vrijdag 24 mei 2002 23:06 schreef SEFje het volgende:
misschien kun je de vraag ook in de groep gooien
Ik was daar ook bij namelijk of gaat het niet om die quote
Ja ben dus ff beniewd hoe het zit met divx en dvd playback over die c3 proc. En of die tv-out een beetje goeie kwali bied. Moet anders misschien zelf ook maar eens z'n bordje ophalen bij CTW, tis hier immers om de hoek. Mijn andere keus is een SS50 van shuttle, maar dat loopt echt zwaar in de knaken, en om nou 700+ euro uit te geven voor een divx/dvd koffermodje vind ik ook een beetje te dol.
helemaal niks. monitor springt ook niet aan (oranje led naar groen, je kent het wel) en de TV blijft gewoon zwart. (allebei namelijk ff geprobeerd.)Op vrijdag 24 mei 2002 23:14 schreef Bart_Banaan het volgende:
Nog even een plaatje van de tegoed bon.
[afbeelding]
Enne SEFje, doet 'ie al iets?
Krijg je helemaal geen beeld (shared mem, van geheugen...)
Misschien maar ff een draadje maken...
Verwijderd
Ik denk het niet. Je zou dan zowie zo een serial van zo'n laptop moeten hebben om te bestellen ivm anti diefstal.Op vrijdag 24 mei 2002 23:07 schreef mikevanvliet18 het volgende:
Over een slimline dvd
Ik zie altijd veel zwarte laptops van dell
Is het mogelijk om bij hun een slimline zwarte dvd te bestellen, weet iemand dat ??
Buiten dat lijkt het me een duur grapje worden...
Als je bijvoorbeeld kijkt wat geheugen bij dell kost dan is dat 3 x zo duur als dat je het gewoon bij een winkel uit de price watch haalt.
Wat je wel zouw kunnen doen is op van die marktplaats site's kijken. www.2ehands.nl bv. soms blijfen die dingen over van kapotte laptop's.
Daarna moet je trouwens ook nog ergens zo'n convertor stukje zien te bemachtigen...
Verwijderd
Maar wat ik even zeker wil weten
slimline dvd speler = gelijk aan laptop dvd speler ?
Uit reviews weet ik dat hij divx en dvd speelt (en ook van bart_banaan, want hij had al een andere C3 proc) Verder is de TV-Out erg goede kwaliteit (ook volgens reviews)Op vrijdag 24 mei 2002 23:16 schreef Hermanator het volgende:
[..]
niet echt, maar ik gooi em wel ff in de groep.
Ja ben dus ff beniewd hoe het zit met divx en dvd playback over die c3 proc. En of die tv-out een beetje goeie kwali bied. Moet anders misschien zelf ook maar eens z'n bordje ophalen bij CTW, tis hier immers om de hoek. Mijn andere keus is een SS50 van shuttle, maar dat loopt echt zwaar in de knaken, en om nou 700+ euro uit te geven voor een divx/dvd koffermodje vind ik ook een beetje te dol.
Ik hoorde van Shuttle eigenaars dat de TV-out echt slecht was, en dat ze daarom gedwongen waren om een PCI Tv-Out kaart te kopen

Verwijderd
Tja, schijnt beter te zijn op dat nieuwe geval. Maar vind het wel leuk om ff wat meningen te horen van mede-tweakers, heb ik meer vertrouwen in dan in een review ofzoOp vrijdag 24 mei 2002 23:18 schreef SEFje het volgende:
[..]
Uit reviews weet ik dat hij divx en dvd speelt (en ook van bart_banaan, want hij had al een andere C3 proc) Verder is de TV-Out erg goede kwaliteit (ook volgens reviews)
Ik hoorde van Shuttle eigenaars dat de TV-out echt slecht was, en dat ze daarom gedwongen waren om een PCI Tv-Out kaart te kopen
is niet helemaal duidelijk (bij mij) maar het is zo dat een laptop dvd speler geen IDE aankan, tenzij je er een connector tussen gooit.Op vrijdag 24 mei 2002 23:18 schreef mikevanvliet18 het volgende:
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dell, met de vraag of hun laptop dvd spelers verkopen in het zwart
Maar wat ik even zeker wil weten
slimline dvd speler = gelijk aan laptop dvd speler ?
Laten we even stellen dat slimline dvd spelers dan wél zon connectortje hebben, dan verschillen ze dus van elkaar.
Als dat niet zo is dan verschillen ze niet. MAW het connectortje is het enige wat er verschillend aan is.
mja die van mij werkt helaas nog niet anders had ik je al op weg kunnen helpenOp vrijdag 24 mei 2002 23:20 schreef Hermanator het volgende:
[..]
Tja, schijnt beter te zijn op dat nieuwe geval. Maar vind het wel leuk om ff wat meningen te horen van mede-tweakers, heb ik meer vertrouwen in dan in een review ofzo
*edit: nog twee posts en ik heb er 1000... iets zegt me dat ik dat vanavond wel ga halen
Verwijderd
laten we hopen dat ie snel werkt, als je nou nog ff hierop reageert, dan hoef je er nog maar 1Op vrijdag 24 mei 2002 23:21 schreef SEFje het volgende:
[..]
mja die van mij werkt helaas nog niet anders had ik je al op weg kunnen helpen
*edit: nog twee posts en ik heb er 1000... iets zegt me dat ik dat vanavond wel ga halen*
yupOp vrijdag 24 mei 2002 23:24 schreef Hermanator het volgende:
[..]
laten we hopen dat ie snel werkt, als je nou nog ff hierop reageert, dan hoef je er nog maar 1
maare... volgens mij is mijn mobootje dus gewoon stuk... of zeg maar, alleen het videokaart gedeelte.
Ik ga snel naar CTW mailen want anders moet ik 3 weken wachten op de volgende lading
Verwijderd
dan zou ik nog een x-aantal kadobonnen van ze eisenOp vrijdag 24 mei 2002 23:28 schreef SEFje het volgende:
[..]
yup
maare... volgens mij is mijn mobootje dus gewoon stuk... of zeg maar, alleen het videokaart gedeelte.
Ik ga snel naar CTW mailen want anders moet ik 3 weken wachten op de volgende lading![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
[topic=504883/1/25]
Verwijderd

Bij dutch_man werd hij herkent als een Matshita.
En niet als een Fujitsu Siemens.

Matshita wordt gemaakt door Matsushita-kotobuki electronics.
Matsushita-kotobuki electronics maakt ze weer voor Panasonic.
Panasonic
Matsushita Kotobuki Electronics Ind., Ltd.
Kawauchi Onsen-gun, Ehime-ken, 791-0395 Japan
TEL(089)966-2111/FAX(089)966-2118
http://www.mke.panasonic.co.jp/en/device/cdrom/cdrom176.html
**Het model is CR-176-B ipv CR-176-N op de foto
**Misschien een nieuwere/latere versie van CD-rom
Nou ging ik ff kijken op de Compu Tech World website kijken, of ik iets kon vinden om me waardebon aan uit te geven.
Wat kom ik tegen: Panasonic CD-Player Slimline € 104,-
Bij Mr.AT kost die Slimline CD-ROM speler € 60,-
Vond ik toch wel ff grappig om te vertellen
Het metalen huis van beide zijn indentiek. In dit metalen huis zit een connector. Deze connector is op beide gelijk.
Op deze connector komt een merk-eigen female-->female connector (dus bv Dell heeft een Dell connector, Sony een Sony connector specifiek voor hun eigen laptops).
Bij een slimline bestaat deze connector uit een, op een printje gesoldeerde, 40polige IDE stekker met aan de andere kant de universele connector die in het metalen huis slimline behuizing past.
Helaas is dit printje met universele slimline connector aan de ene kant, en een 40polige IDE aan de andere kant helemaal NIET los te krijgen, je moet dus een slimline CD kopen en het printje los schroeven en overzetten om een notebook CDROM aan te sluiten.
ps) Hermanator, mailtje ontvangen, je krijgt er nog een terug...
Verwijderd
Heb je hem ook direct op de TV geprobeerd? hij geeft namelijk vanaf het bios al direct TV-ou beeld als het goed is.Op vrijdag 24 mei 2002 23:28 schreef SEFje het volgende:
[..]
yup
Ik ga snel naar CTW mailen want anders moet ik 3 weken wachten op de volgende lading![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had gelezen dat de video uitgang multi functioneel was... Je kon hem dmv een jumper instellen als spdif of gewoon video uitgang.
correct me if i'm wrong
ja, met de s-video tv-out ik heb volgens mij geen andere tulp kabeltjes...Op vrijdag 24 mei 2002 23:39 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
Heb je hem ook direct op de TV geprobeerd? hij geeft namelijk vanaf het bios al direct TV-ou beeld als het goed is.
Ik had gelezen dat de video uitgang multi functioneel was... Je kon hem dmv een jumper instellen als spdif of gewoon video uitgang.
correct me if i'm wrong
Hebben jullie dat ook eerst gedaan om hem aan het draaien te krijgen?
[crosspost]Op zaterdag 25 mei 2002 00:01 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik ga morgen ermee aan de slag, dan kan ik je misschien wat verder helpen, om 'm vanavond aan de praat brengen lukt me echt niet...
same here
dan zien we het morgen wel he...
[/crosspost]
Dit topic is gesloten.