[UT] Poll voor instagib of normal weapons!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb uiteraard voor NW gekozen. Ik vind het namelijk lekkerder spelen. Dat er ook mensen zijn die instagib spelen is best, maar daar heb ik weinig mee te maken.

Wat ik wel meemaak is dat ik toch vaak win, ondanks het feit dat de server op IG staat. Of dat nou te maken heeft met het de skill van de players die IG spelen of de skill die op GoT heerst weet ik niet, maar het is wel grappig.

Ik vind het trouwens ook wel triest dat hier zo veel mensen zich ergeren aan bepaalde dingen die nou eenmaal vast in UT zitten. Of die mensen raken geïrriteerd door het feit dat er iemand met GoT voor z'n naam loopt of dat er iemand wat vreemde tekentjes in zijn naam heeft.

Speel gewoon UT, zeik niet en leer respect voor elkaar opbrengen.

...en instagib zuigt

:D

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Same for me :D

Misschien win je omdat ik dan niet op de server ben? :P

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 21:22
Op donderdag 18 april 2002 19:53 schreef RexomniuM het volgende:
Of die mensen raken geïrriteerd door het feit dat er iemand met GoT voor z'n naam loopt of dat er iemand wat vreemde tekentjes in zijn naam heeft.
sorry, maar ik wou gewoon een nutteloze flame terug posten tegen een nutteloze opmerking van een mede tweaker...

dank u

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op donderdag 18 april 2002 20:50 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

sorry, maar ik wou gewoon een nutteloze flame terug posten tegen een nutteloze opmerking van een mede tweaker...

dank u
Nutteloos + nutteloos = 0 = ongedaan gemaakt :?

Nee...negeer dat soort mensen dan gewoon. Jij speelt met GoT voor je naam en zolang dat geen geregistreerd handelsmerk of whatever is, kan je het gewoon gebruiken. Wat één of andere jongetje, thuis achter zijn computertje, ook zegt.

Kom op mensen...het is een stom spelletje. Het is het absoluut niet waard om hier nou zo triest over te doen.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
ISTAGIB RULEZZ

met istagib moet je tenminste richten... en met normal weapons kan je gewoon doelloos om je heen knallen met je rocket launcher

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 april 2002 20:58 schreef Rexcore het volgende:
met istagib moet je tenminste richten... en met normal weapons kan je gewoon doelloos om je heen knallen met je rocket launcher
:Z :Z :Z

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 18 april 2002 20:58 schreef Rexcore het volgende:
ISTAGIB RULEZZ

Ga jij het draadje nou maar eens lezen :O :z :Z

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:59

mymind*

A Beautiful Mind

Is het niet mogelijk om op een server om en om te doen? dus om het potje wisselen van mode? dat lijkt me redelijk eerlijk, of zeg ik nu iets doms?

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 april 2002 21:06 schreef mymind* het volgende:
Is het niet mogelijk om op een server om en om te doen? dus om het potje wisselen van mode? dat lijkt me redelijk eerlijk, of zeg ik nu iets doms?
Der zijn mapvotes die mods kunnen votes dus et zou kunnen ;)

Maar ik ben handmatig iig niet van plan om te changen na elke game :P

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:31

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Geef mij maar een assault rifle in me poten, wie dan nog voor mij durft te staan >:)
Mijn mening: lekker een beetje afwisselen. Houd het leuk. :)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 17:33 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

ach, zeik niet man,
ik zeik niet, ik vraag het alleen vriendelijk, maar als je ZOIETS zelfs niet kan opbrengen voor je medemens... :{
Op donderdag 18 april 2002 19:37 schreef [DI][DeadlY] het volgende:

[..]

Hij mag van mij BEST [GoT] gebruiken, het is toch geen clan.. Als hij het leuk vind.. :+

GoT = UTF so never mind his tag.. :D
[GoT] is nu ~UFT~ inderdaad, maar dan mag ik het nog wel vriendlijk vragen, toch?

/me voelt zich nog steeds meer [GoT]-er dan ~UFT~-er...
Op donderdag 18 april 2002 19:53 schreef RexomniuM het volgende:[/me]
Of die mensen raken geïrriteerd door het feit dat er iemand met GoT voor z'n naam loopt
soz :*
Op donderdag 18 april 2002 20:50 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

dank u
maw je zegt dat je flamede net?
OW :?

iig, die post van mij was niet bepaald nutteloos, maja...
Op donderdag 18 april 2002 20:55 schreef RexomniuM het volgende:
Wat één of andere jongetje, thuis achter zijn computertje, ook zegt.
ik zeg niet, ik vraag vriendelijk...
en tja, dan kan je gaan flamen, of je kan sociaal doen
www.vandale.nl
so·ci·Žaal (bn.)

1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving
Op donderdag 18 april 2002 21:09 schreef DR het volgende:

[..]

Der zijn mapvotes die mods kunnen votes dus et zou kunnen ;)

Maar ik ben handmatig iig niet van plan om te changen na elke game :P
kunnen er dan iig op bepaalde tijden changes in worden gezet, dat je zegt bijv. "tussen 20.00 en 21.00 insta, en tussen 21.00 en 22.00 nw" oid?
of geef mij adminpass joh ;)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NW werd na 1.5 jaar saai --> Insta :)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op donderdag 18 april 2002 17:03 schreef Type het volgende:

[..]

neej hoor, ik heb ig gekozen...

ennuh, nog even hier een vraagje, omdat je het niet op de server zelf schijnt te willen gebruiken:
de server IS een server alleen voor GoT-ers, dus [GoT] voor je nick zetten is
1. lame, want je zat niet in de clan, en de clan bestaat nu niet meer
2. onnodig

of je dus gewoon met je eigen nick wil spelen, en voortaan (al is het maar voor mij :* ) dat [GoT] weg wil halen,
ik irriteer me er nml mateloos aan...
En op donderdag 18 april 2002 22:07 schreef Type het volgende:

maw je zegt dat je flamede net?
OW :?

iig, die post van mij was niet bepaald nutteloos, maja...
[..]
Uhm...sorry hoor, maar mensen lame noemen omdat zij [GoT] voor hun naam hebben klinkt toch wel aardig als een flame imho. En die vraag was ronduit belachelijk. Wat heb jij er in godsnaam mee te maken welke naam iemand vormt???
ik zeg niet, ik vraag vriendelijk...
en tja, dan kan je gaan flamen, of je kan sociaal doen
www.vandale.nl
so·ci·Žaal (bn.)
1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving
Je hoeft mij niet uit te leggen wat sociaal betekent hoor betwetertje.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 13:48

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ligt heel erg aan de map die je speelt...
Bij CTF-Face bijvoorbeeld is het het leukste met normal weapons (snipen >:)) maar DM-Morpheus roelt enorm met InstaGib...
Heb dus niet gestemd omdat ik op allebei half wil stemmen...
EDIT: CTF-Face is trouwens ook wel leuk met InstaGib, zie je meteen wie er echt kan mikken en wie niet :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik vind dit een leuk initiatief...maakt wellicht geen einde aan de discussie IG of NW, maar het laat wel zien dat er voor beide veel animo is.

Komen er eigenlijk 2 servers of niet? Dat maakt een einde aan de voortslepende :Z discussie, en dan kan iedereen gewoon kiezen.

Mr._J (kan zich redden met ZOWEL ig als NW)

We JUST GOOD MSAM

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 22:44 schreef RexomniuM het volgende:
Uhm...sorry hoor, maar mensen lame noemen omdat zij [GoT] voor hun naam hebben klinkt toch wel aardig als een flame imho. En die vraag was ronduit belachelijk. Wat heb jij er in godsnaam mee te maken welke naam iemand vormt???
daarom vertel ik hem niets, maar vraag ik het hem vriendelijk... :Z
ennuh, stel, ik ga met dezelfde tag als de clan waar jij in zit (ALS je in een clan zit dan :) ) rondlopen, zou jij ook niet leuk vinden lijkt me...
Je hoeft mij niet uit te leggen wat sociaal betekent hoor betwetertje.
excuses o grote heer rexonogwattus...
djies, als jij het niet WIL begrijpen, denk ik "ik leg het nog even uit voor je"

en btw, wtf praat jij hierover in de eerste plaats? dit was iets tussen Tielenaar en mij... :Z

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19
Omfg... wat zielig dat er zoveel instagib mensen zitten hier. Totaal skillloos :z
IG, waarom? omdat iedere n00b met een RL kan gaan zwaaien, en je fatsoenlijk moet richten met een instagibrifle(enhanced shockrifle ofzo?)
Insta moet je goed en snel voor zijn, gewone wapens niet.
Slaat totaal nergens op. Bij Normal Weapons moet je net zo goed snel zijn en goed kunnen dodgen. Wat een bullshit...

Nu ik zo es heel die thread doorlees... Wat een achterlijke noob redenen waarom NW zou sucken. Slaat echt nergens op. Imho zijn alle instagib spelers dikke n00bs (op uitzonderingen na natuurlijk). Istagib is puur aim, voor de rest NIX. Ja opzij springen kan iedereen, daar ligt geen skill in. Instagibbers willen gewoon gelijk aan elkaar zijn en bang zijn dat ze anders worden beschoten door een shock rifle wanneer ze met hun enforcer staan. Instagib is gewoon pure zwakheid omdat ze niet met gewone wapens om kunnen gaan.
Dan gaan ze maar domme argumenten bedenken zoals: Anders snipen ze je neer, of het is gewoon in het rond schieten. NW heeft tenminste skills nodig, map control, weapon control. Iets wat al die instagibbers dus NIET snappen. Wanneer ik als NW speler op zo'n instagib server kom sta ik nog vaak genoeg bovenaan, terwijl ik nooit instagib doe. Ik heb 2.5 jaar ofzo in een CTF clan gezeten en altijd met NW. Hoe kun je in _godsnaam_ nu tactics uitvoeren met CTF wanneer je insta doet? Hoe wil je dan translocaten e.d.? Er zitten gewoon totaal geen skills in insta op aim na. Maar aim heb je net zo goed nodig voor de shockrifle, sniper, eigenlijk voor alle wapens. Maar bijv bij de flak en rocket launcher is het nu juist de kunst dat je voorspelt waar de tegenstander zou komen. DAAR zit het hem nu in. Bij de shock kun je nog mooie combo's maken, dat is gewoon vet. DAN krijg je mooie acties. Bij instagib kun je simpelweg geen mooie acties maken. Het is toch altijd 1 shot 1 kill. Bij de RL heb je bijvoorbeeld dat iemand mis schiet, wanneer hij de tegenstander van achteren beschoten heeft. De tegenstander draait zich om en gaat terug schieten, dan krijg je mooie duels met allerlei soorten wapens. De ene keer rent hij weg en pakt ie een wapen dat voor long distance is. Wanneer de tegenstander dichtbij komt flakt hij hem neer.
Er komen zoveel meer skills kijken bij NW dan bij instagib. Instagib is gewoon een grote zwakheid omdat je niet met NW fatsoenlijk kunt spelen, dan gaan ze maar roepen dat insta leuk is omdat ze gewoon niets anders kunnen.
Op donderdag 18 april 2002 22:52 schreef Demoniac het volgende:
EDIT: CTF-Face is trouwens ook wel leuk met InstaGib, zie je meteen wie er echt kan mikken en wie niet :)
Wat een dikke n00b opmerking! Alsof je niet ziet dat iemand sniped of shockt... Daar heeft hij toch ook aim voor nodig? Volgens mij speel jij nooit veel CTF met NW ofzo. Dan zie je echt wel of iemand kan aimen of niet. Ik spreek uit ervaring... 2.5 jaar CTF. In de 1e clan van NL en 5e van europa :+ (is ooit beter geweest).

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Topicstarter
Woot, dit is mijn eerste reply in mijn eigen topic....

Ik zie weer een hoop geflame over en weer gaan. Als ik tijd heb lees ik alles wel een keer :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

vind het toch wel grote humor dat iedereen instagib vergelijkt met het gebruik van de RL in NW.

nou weet ik niet of jullie NW spelen maar er zijn zeker wel meer wapens dan alleen de RL ;)

maar deze poll verklaard wel waarom de meeste servers face + instagib + 130% speed + low grav zijn =/

• benchMarc
Op vrijdag 19 april 2002 11:19 schreef TheDevilOwnsMe het volgende:
vind het toch wel grote humor dat iedereen instagib vergelijkt met het gebruik van de RL in NW.

nou weet ik niet of jullie NW spelen maar er zijn zeker wel meer wapens dan alleen de RL ;)

maar deze poll verklaard wel waarom de meeste servers face + instagib + 130% speed + low grav zijn =/
Idd, mega gaar :r

• Tielenaar
Op vrijdag 19 april 2002 09:09 schreef Type het volgende:

en btw, wtf praat jij hierover in de eerste plaats? dit was iets tussen Tielenaar en mij... :Z
Was iets tussen jou en jezelf, ik wil er niks me te maken hebben.

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef MaXiMizE het volgende:
NW werd na 1.5 jaar saai --> Insta :)
Ja, inderdaad. Zo ging het bij mij ongeveer ook. Sinds de examens van vorig jaar (iets van mei ofzo), speel ik insta... heb lang genoeg ge NW'ed :Y)

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 17:45
is er geen optie/server mod waarmee de spelers kunnen kiezen voor IG of NW? Net als nu met map-voten

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

Was iets tussen jou en jezelf, ik wil er niks me te maken hebben.
dank u dat u ook weer zo zwaar sociaal doet zeg... :Z
christus...

tja, zullen altijd zulke mensen blijven op de wereld he |:(

Verwijderd

Geef mij maar instagib, gewoon omdat ik daar beter in ben. Met NW gebruik ik alleen de sniper (ook in close combat) en word dan voor lamer enzo uitgescholden...

Verwijderd

Het maakt me eigenlijk geen bal uit. :)
Het is alleen wel ff wennen als je net instagib gespeelt hebt, en daarna moet je weer met 'normale' wapens.

• benchMarc
Op vrijdag 19 april 2002 18:29 schreef SnArK het volgende:
Geef mij maar instagib, gewoon omdat ik daar beter in ben. Met NW gebruik ik alleen de sniper (ook in close combat) en word dan voor lamer enzo uitgescholden...
Dan leer je ff met andere wapens om te gaan?

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:36 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Dan leer je ff met andere wapens om te gaan?
Waarom zou ik? Een sniper lijkt nog het meest op instagib. Meestal 1 schot is al een kill..

• benchMarc
Op vrijdag 19 april 2002 20:06 schreef SnArK het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Een sniper lijkt nog het meest op instagib. Meestal 1 schot is al een kill..
Niet wanneer ze de shield-belt dragen :P
En waarom zou je? Dan leer je ook je skills eens verrijken ipv dat saaie insta waar je precies dezelfde armor hebt en hetzelfde wapen als je tegenstander.

Verwijderd

het fijne van NW is die translocator :9 , als je daar goed mee overweg kan is de match meteen een stuk spannender

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:45 ]

Verwijderd

Er wordt nu al drie dagen met IG gespeeld. Een beetje afwisseling zou leuk zijn!
Niet dat ik me met IG niet kan redden, maar weer ens ouderwets lekker knallen met NW is ook leuk. De poll geeft toch ook aan dat er wel degelijk interesse is voor NW :?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben helaas in de veronderstelling dat de heren admins IG wat leuker vinden..maar dat is hun goedrecht natuurlijk ;)
Er zijn ook andere servers

Verwijderd

Hij staat nu (jammer genoeg) weer op NW...have phun! ;)

• Tielenaar
Jij kan dus niet echt goed NW, Snark:

Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0146.JPG

met IG ben je niet te verslaan...

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 21:14 schreef Tielenaar het volgende:

[afbeelding]

Klopt, ik zit maar met de wapens te klooien en dat probleem heb je met Instagib niet. Maar ach het gaat om de fun.
Ik speelde net een potje Deck16][ NW en er was iemand die gewoon 30/0 haalde....zo he die gast was goed in NW.

Verwijderd

install RULEZ!!!!

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 21:14 schreef Tielenaar het volgende:

[afbeelding]

Volgens mij was SnArK het wel die me fitaal imaakte met NW 1vs1...
mja, ik kan die NW dus ook totaal niet. :(

🌞🍃

• DR
  • Niet online

DR

Op zaterdag 20 april 2002 12:37 schreef Maiar het volgende:
Ik ben helaas in de veronderstelling dat de heren admins IG wat leuker vinden..
ik speel toch echt liever NW ;)

• DR
  • Niet online

DR

Op zaterdag 20 april 2002 11:44 schreef Mr._J het volgende:
Er wordt nu al drie dagen met IG gespeeld. Een beetje afwisseling zou leuk zijn!
:Z :Z :Z

ik heb vanmiddag pas naar insta gechanged, en later nog NW :{

• Tielenaar
Op zaterdag 20 april 2002 21:56 schreef jan.pijpers het volgende:
install RULEZ!!!!
install?

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 09:24 schreef benchMarc het volgende:
Omfg... wat zielig dat er zoveel instagib mensen zitten hier. Totaal skillloos :z
[..]

Slaat totaal nergens op. Bij Normal Weapons moet je net zo goed snel zijn en goed kunnen dodgen. Wat een bullshit...

Nu ik zo es heel die thread doorlees... Wat een achterlijke noob redenen waarom NW zou sucken. Slaat echt nergens op. Imho zijn alle instagib spelers dikke n00bs (op uitzonderingen na natuurlijk). Istagib is puur aim, voor de rest NIX. Ja opzij springen kan iedereen, daar ligt geen skill in. Instagibbers willen gewoon gelijk aan elkaar zijn en bang zijn dat ze anders worden beschoten door een shock rifle wanneer ze met hun enforcer staan. Instagib is gewoon pure zwakheid omdat ze niet met gewone wapens om kunnen gaan.
Dan gaan ze maar domme argumenten bedenken zoals: Anders snipen ze je neer, of het is gewoon in het rond schieten. NW heeft tenminste skills nodig, map control, weapon control. Iets wat al die instagibbers dus NIET snappen. Wanneer ik als NW speler op zo'n instagib server kom sta ik nog vaak genoeg bovenaan, terwijl ik nooit instagib doe. Ik heb 2.5 jaar ofzo in een CTF clan gezeten en altijd met NW. Hoe kun je in _godsnaam_ nu tactics uitvoeren met CTF wanneer je insta doet? Hoe wil je dan translocaten e.d.? Er zitten gewoon totaal geen skills in insta op aim na. Maar aim heb je net zo goed nodig voor de shockrifle, sniper, eigenlijk voor alle wapens. Maar bijv bij de flak en rocket launcher is het nu juist de kunst dat je voorspelt waar de tegenstander zou komen. DAAR zit het hem nu in. Bij de shock kun je nog mooie combo's maken, dat is gewoon vet. DAN krijg je mooie acties. Bij instagib kun je simpelweg geen mooie acties maken. Het is toch altijd 1 shot 1 kill. Bij de RL heb je bijvoorbeeld dat iemand mis schiet, wanneer hij de tegenstander van achteren beschoten heeft. De tegenstander draait zich om en gaat terug schieten, dan krijg je mooie duels met allerlei soorten wapens. De ene keer rent hij weg en pakt ie een wapen dat voor long distance is. Wanneer de tegenstander dichtbij komt flakt hij hem neer.
Er komen zoveel meer skills kijken bij NW dan bij instagib. Instagib is gewoon een grote zwakheid omdat je niet met NW fatsoenlijk kunt spelen, dan gaan ze maar roepen dat insta leuk is omdat ze gewoon niets anders kunnen.
[..]

Wat een dikke n00b opmerking! Alsof je niet ziet dat iemand sniped of shockt... Daar heeft hij toch ook aim voor nodig? Volgens mij speel jij nooit veel CTF met NW ofzo. Dan zie je echt wel of iemand kan aimen of niet. Ik spreek uit ervaring... 2.5 jaar CTF. In de 1e clan van NL en 5e van europa :+ (is ooit beter geweest).
AMEN :)

Verder vind ik IG CTF dus ook dikke bullshit. Als je bijvoorbeeld op face de FC bent en je bent eenmaal over het midden, dan is het bijna onmogelijk voor de tegenpartij om de vlag ooit nog terug te krijgen. De TC is er niet, de vlag is dichter bij de enemy base, dus in theorie heb je dan al een cap!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Ik ben absoluut voor instagib. Het is sneller en eerlijker. En ik vind het gewoon leuker.

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 13:27 schreef Leeloo het volgende:
Ik ben absoluut voor instagib. Het is sneller en eerlijker. En ik vind het gewoon leuker.
Dat je het leuker vind ok, maar wat is er dan sneller aan? En wat eerlijker. In NW is het ook eerlijk, want iedereen kan pakken wat hij wil.

Dat je het leuker vind, dat is voor iedereen anders.....

Maar, met NW heb je imho toch echt meer skills nodig ivm het pakken van powerups, mapkennis enzovoort.

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 13:47 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Dat je het leuker vind ok, maar wat is er dan sneller aan? En wat eerlijker. In NW is het ook eerlijk, want iedereen kan pakken wat hij wil.

Dat je het leuker vind, dat is voor iedereen anders.....

Maar, met NW heb je imho toch echt meer skills nodig ivm het pakken van powerups, mapkennis enzovoort.
map kennis en die sh*t bewaar je maar voor een spel waarbij je moet denken, in UT gaat het om knallen (vind ik) InstaGib roeleert het pannetje uit!! :P

• 3steps667
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

een RL knalt harder dan de enhanced shockrifle :)

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 22 april 2002 15:17 schreef IndigoDelFuego het volgende:

[..]

map kennis en die sh*t bewaar je maar voor een spel waarbij je moet denken, in UT gaat het om knallen (vind ik) InstaGib roeleert het pannetje uit!! :P
Map kennis is juist belangrijker als goed kunnen aimen etc. Knallen doe je maar op de schiettent, als je fps wilt spelen dien je tijd te investeren.

• Agent-X
  • Niet online
Ik vind ig ook nog steeds lam en voor newbies ;)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
En zo blijven we flamen :)

• ravenger
  • Laatst online: 04-11 16:52
Op maandag 22 april 2002 15:17 schreef IndigoDelFuego het volgende en nog een hoop onzin:

[..]
map kennis en die sh*t bewaar je maar voor een spel waarbij je moet denken,
hmm, dan heb jij blijkbaar ons nog nooit zien spelen... zonder tactiek en denkwerk, mapkennis en al die dingen kom je gewoon niet ver. als je wilt knallen ga je maar quaken.

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kut aan dit topic is, dat niemand zonder flames normaal kan reageren.. :Z

ik speel alleen instagib, en voor degene die NW speelt, suc6 in je UT games..

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 18:15 schreef bbrother het volgende:
ik speel alleen instagib, en voor degene die NW speelt, suc6 in je UT games..
:) :*

amen :)

• bbrother
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 19:31 schreef Type het volgende:

[..]

:) :*

amen :)
"Got a bible in my hand and beard on my chin!" :D

• Tielenaar
Op maandag 22 april 2002 19:32 schreef bbrother het volgende:

[..]

"Got a bible in my hand and beard on my chin!" :D
is dat niet van Amish Paradise van Weird Al Yankovich?

Ik heb de UT bijbel in mijn hand altijd. die bestaat! en is zeer handig.

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 18:12 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

hmm, dan heb jij blijkbaar ons nog nooit zien spelen... zonder tactiek en denkwerk, mapkennis en al die dingen kom je gewoon niet ver. als je wilt knallen ga je maar quaken.
Quaken komt imo ook strategie bij kijken enzo hoor. Daar heb je ook CTF voor enzo. ik speel het nooit, dus zou niet weten of ze ook taktieken gebruiken enzo, maar toch. Anders word het zometeen weer geflame op quake :)

En idd als je een clanwar speelt. Als voorbeeld CTF met NW :) dan spreek je dus een strategie af. Wie doen de verdediging, wie de aanval enzovoort. Verder zijn er voor alle mappen wel strategische guides, meestal door topclans zelf geschreven. Hoe ik dat weet, dat zeg ik lekker niet. Ik heb er een paar gelezen en die zijn mij iig goed van pas gekomen. Ik heb er een paar leuke dingen door geleerd.

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ik vind instagib ook veel eerlijker

word je neergeknap moet je weer beginnen
met de enforcer en ondertussen is
de hele map al leeg gerooft
dus geen wapens meer

dat heb je met instagib niet.

en het schiet gewoon lekkerder
als je klik en hij is meteen dood, heerlijk :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Pellaagarion het volgende:

dus geen wapens meer

ehm... stfu n00b! echte ut'ers weten wel een gun te bemachtigen en/of killen met hun enforcer

nofi

Verwijderd

Waarom is deze flame-topic nog steeds niet gesloten?
NW-ers en IG-ers overtuigen elkaar toch niet..

En ALS je dan iets wil zeggen, weet dan wel WAAROVER je praat...

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Pellaagarion het volgende:

dus geen wapens meer

Daarvoor heb je dus weaponstay!
Op dinsdag 23 april 2002 16:57 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Waarom is deze flame-topic nog steeds niet gesloten?
NW-ers en IG-ers overtuigen elkaar toch niet..

En ALS je dan iets wil zeggen, weet dan wel WAAROVER je praat...
Er zijn toch al wat interresante discussie's uit voortgekomen. Verder is dit topic eigenlijk geopend om iedereen lekker te laten flamen op elkaar. Wel met duidelijke argumenten natuurlijk, dus niet zoals de persoon die ik hierboven quote. Als het topic toch dichtgaat zou ik het wel jammer vinden aangezien het geflame dan waarschijnlijk weer in het ut.tweakers.net server topic gaat beginnen...

Verwijderd

idd, zometeen gaan er nog doden vallen :P

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

okee ik weet het goed gemaakt

we gaan gewoon een TDM doen

Istagib fans met istagib
Tegen
NW fans met MW

ik weet al wie er gaan willen :P

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Pellaagarion het volgende:

Istagib fans met istagib
Tegen
NW fans met MW

Volgens mij kan dat niet :)

En als het wel kan dan winnen de Nw spelers uiteraard dik :9

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Pellaagarion het volgende:

Istagib fans met istagib
Tegen
NW fans met MW

Dat is vooral ook lekker eerlijk he. :D

🌞🍃

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Op woensdag 24 april 2002 16:12 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat is vooral ook lekker eerlijk he. :D
dit maakt toch niet uit :P

het zou wel leuk zijn
NW fans worden dan dik in gemaakt :)

misschien stappen ze dan over

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 16:23 schreef Pellaagarion het volgende:

[..]

dit maakt toch niet uit :P

het zou wel leuk zijn
NW fans worden dan dik in gemaakt :)

misschien stappen ze dan over
Jij snapt het echt........ |:(

Dit is dus appels met peren vergelijken. Als je NW spelers met NW tegen IGers laat spelen winnen de NWers. Andersom geld precies hetzelfde, dan winnen de IGers.

Quakers verslaan met CS is toch ook niet leuk... om er nog maar een lompe vergelijking tegenaan te gooien.

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

nee |:(

ten eerste was het idee een grapje
maar ik vind deze discusie wel leuk

en ik bedoelde

de NW ers met NW's
tegen
de Insagibbers met instagibs

maar dat kan niet,
jammer dus

• raptorix
Op woensdag 24 april 2002 16:38 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Jij snapt het echt........ |:(

Dit is dus appels met peren vergelijken. Als je NW spelers met NW tegen IGers laat spelen winnen de NWers. Andersom geld precies hetzelfde, dan winnen de IGers.

Quakers verslaan met CS is toch ook niet leuk... om er nog maar een lompe vergelijking tegenaan te gooien.
Niet mee eens, mensen die goed zijn met normal weapons kunnen moeiteloos overstappen naar insta.

• 3steps667
  • Laatst online: 22-04-2022

3steps667

Denk toch eens na man!

en andersom moet ook kunnen.

Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 16:42 schreef Pellaagarion het volgende:
nee |:(

ten eerste was het idee een grapje
maar ik vind deze discusie wel leuk

en ik bedoelde

de NW ers met NW's
tegen
de Insagibbers met instagibs

maar dat kan niet,
jammer dus
Ik snap wel dat het een geintje is, maar ookal ZOU het kunnen is het nog niet eerlijk.
De NW's gooien zo'n groot bom geval (hoe heet dat ook alweer) naar het insta team en ze zijn dood..
De Instagibbers schieten naar de NW-ers, die ze al vanaf grote afstand doodgemaakt hebben door te sniperen, dus kun je ook moeilijk terug schieten.

Kortom: De NW-ers winnen zo. :(
Het zou ook net zoiets zijn als je Quake3-ers tegen TombRaiders zou laten vechten. ;)

🌞🍃

Verwijderd

zijn hier ook mensen die ze allebei gewoon leuk vinden :?

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 24 april 2002 16:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
zijn hier ook mensen die ze allebei gewoon leuk vinden :?
:P

ECHTWEL :D

Het blijft bij allebei UT :D :D

dus...

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

Op woensdag 24 april 2002 16:47 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het een geintje is, maar ookal ZOU het kunnen is het nog niet eerlijk.
De NW's gooien zo'n groot bom geval (hoe heet dat ook alweer) naar het insta team en ze zijn dood..
De Instagibbers schieten naar de NW-ers, die ze al vanaf grote afstand doodgemaakt hebben door te sniperen, dus kun je ook moeilijk terug schieten.

Kortom: De NW-ers winnen zo. :(
Het zou ook net zoiets zijn als je Quake3-ers tegen TombRaiders zou laten vechten. ;)
ik denk dat dit wel mee valt
in buiten locatie hebben de NWers inderdaad meer voordeel

maar binnen vind ik insta toch ook wel relaxt
dat weet ik het niet wie er wint
instagibber schieten en vijand is meteen dood
maar de NW's kunnen inde daat meer tactiek vormen

zouden ze eigenlijk een mod voor moeten maken
kunnen we het even testen

• Agent-X
  • Niet online
Ik wil best met een rifle tegen een supershock proberen.
Ander flame onderwerp: wat vinden we van amp gebruik?
Ik vind het uiteraard erg sneu :P

• raptorix
Op woensdag 24 april 2002 17:12 schreef Maiar het volgende:
H ehhe, tjah het is en blijft een quake ding ;) Tegenwoordig pak ik hem wel, vroeger niet.

• Tielenaar
Op woensdag 24 april 2002 17:12 schreef Maiar het volgende:
ik haat hem, eche mega slecht ding...
met CTF knalt zo een gast gewoon een heel team weg, dat haalt de eerlijkheid/lol er vanaf. net zoals invisibility, moet ook weg...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 00:29 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

met CTF knalt zo een gast gewoon een heel team weg, dat haalt de eerlijkheid/lol er vanaf. net zoals invisibility, moet ook weg...
Maar het geeft wel een extra dimensie in het geheel van het spel :P

Verwijderd

Insta zuigt. HARD. NW geeft een verhoogd gevoel van realisme aan de game, iets dat ik met InstaGib duidelijk mis. Richten m'n shiny metal ass, iedereen houdt die fireknop maar ingedrukt en rent rond in de hoop dat ie wat raakt. En de grootste geluksvogel wint dan. Bij NW moet je nog een beetje intelligentie bezitten om je wapens zo effectief mogelijk te gebruiken.

Verwijderd

Met instagib werkt me bot veel beter.

Verwijderd

Ik heb nog nooit UT Instagib gespeelt :P
Maar met normale wapens is het iig leuk.. ik vind een duelletje leuker dan 1 shot en dan dood zijn

• bbrother
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 09:36 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik heb nog nooit UT Instagib gespeelt :P
Maar met normale wapens is het iig leuk.. ik vind een duelletje leuker dan 1 shot en dan dood zijn
als je het nooit heb gespeeld, lul dan niet ofzow.

• raptorix
Op donderdag 25 april 2002 00:29 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

Nee het is juist onderdeel van de teamtactics om ervoor te zorgen dat de amp gepakt wordt, hoewel ie in CTF natuurlijk iets minder van belang is als in TDM, ga maar eens rekenen, elke game spawnen zo een 9 amps, stel dat je met gemiddelde amp 3 frags maakt reken dan maar eens uit hoeveel voordeel het je kan opleveren.

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee het is juist onderdeel van de teamtactics om ervoor te zorgen dat de amp gepakt wordt, hoewel ie in CTF natuurlijk iets minder van belang is als in TDM, ga maar eens rekenen, elke game spawnen zo een 9 amps, stel dat je met gemiddelde amp 3 frags maakt reken dan maar eens uit hoeveel voordeel het je kan opleveren.
Ja precies. Ik vind dat powerups wel kunnen. Dus de amp, megahealth en shield belt. De redeemer vind ik het allerlameste wat er in UT zit en die mag van mij dus ook altijd uitgeschakeld staan!!

• Agent-X
  • Niet online
Redeemer, amp en invis trek ik over een lijn.
Tuurlijk kan het strategisch gebruikt worden maar het verpest mijn plezier in het spel gewoon een beetje.

• Gman
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik vind de redeemer wel vet als je gewoon ff een spelletje tussendoor doet op een LAN ofzo.
Lekker lomp doen :Y)

Voor de serieuze UT'er lijkt het me idd niks.

BDW doe mij maar normale wapens, dan hoef je niet vet goed te zijn om mee te kunnen spelen (zonderdat je voor pure schietschijf speelt :)) en ik vind het gewoon een stuk leuker.

• Tielenaar
Op donderdag 25 april 2002 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

ik ben altijd te laat met het pakken van dat ding.....
ik moet ook al al die shields onthouden enzo... vermoeiend... :P

Verwijderd

Ik vind shields enzo erg irritant, gewoon zonder die dingen.. Degene die het draagt heeft teveel voordeel..

Doe het gewoon met skills.. :D

• raptorix
Op donderdag 25 april 2002 17:49 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Ik vind shields enzo erg irritant, gewoon zonder die dingen.. Degene die het draagt heeft teveel voordeel..

Doe het gewoon met skills.. :D
Als jij niet in staat bent pu's te pakken ontbreekt het je dus aan bepaalde skills, je bedoelt waarschijnlijk doe het met aim, aim is 1 skill maar UT vergt dus meer.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 10:54

harlekein

Creator Owner

Instagib is geinig voor een paar potjes, maar normale wapens wil ik ook niet te lang missen. Gelukkig zijn er dan nog zat andere servers dan ut.tweakers.net.

• Daan
  • Laatst online: 18:22
Instagib, definately 8-)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 18:18 schreef Device het volgende:
Instagib is geinig voor een paar potjes, maar normale wapens wil ik ook niet te lang missen. Gelukkig zijn er dan nog zat andere servers dan ut.tweakers.net.
Daar ben ik het helemaal mee eens ;)

• Primal
  • Laatst online: 17:15
Op donderdag 25 april 2002 02:15 schreef R0bby het volgende:
Insta zuigt. HARD. NW geeft een verhoogd gevoel van realisme aan de game, iets dat ik met InstaGib duidelijk mis. Richten m'n shiny metal ass, iedereen houdt die fireknop maar ingedrukt en rent rond in de hoop dat ie wat raakt. En de grootste geluksvogel wint dan. Bij NW moet je nog een beetje intelligentie bezitten om je wapens zo effectief mogelijk te gebruiken.
Nou, ik heb in een andere thread [topic=445972/32/25] al eens uitvoerig gereageerd op de posts. Eigenlijk wilde ik mijn bandbreedte (ISDN) aan deze in mijn ogen zinloze discussie niet besteden, maar ik drukte per ongeluk ( ;) ) toch op deze link.

Wat mij ook in de andere thread opviel is dat zoveel (NIET ALLEMAAL DUS) mensen onzin posten, argumenten niet onderbouwen waardoor het dus geen argumenten zijn etc. etc. Ik ga geen namen noemen, die mensen weten zelf wel of ze bedoeld worden of niet...

Wat maakt het nou uit of iemand NW cooler vindt als Insta?! Wat maakt het nou uit of iemand Insta leuker vindt als NW?! Ben je dan een noob?! Ben je dan een lamer?! Heb je dan geen of weinig skills?!

Je mag die verschillende typen spelen ook gewoon LEUK vinden hoor!! Daarvoor heeft gelukkig iedereen zijn eigen smaak. Dan hoeft iemand anders je niet af te kraken dat je minder skills etc. nodig hebt voor een van die spelen. Waarom?! Laat iedereen gewoon lekker zijn eigen spelletje doen.

Ik vind dat door sommige personen op dit forum (m.b.t. dit topic) zo verschrikkelijk kortzichtig wordt gereageerd. De 'argumenten', als je daarover al kan spreken, worden niet of nauwelijks onderbouwd. Veel verder als 'Insta zuigt' of 'NW is voor noobs' komen er toch een hoop niet. EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK SPEEL BEIDE!

De post die ik ge-quote heb van R0bby is typisch zo'n voorbeeld, maar er waren er nog wel een hoop meer hoor R0bby, dus je bent niet de enige ;(
Insta zuigt. HARD. NW geeft een verhoogd gevoel van realisme aan de game, iets dat ik met InstaGib duidelijk mis.
Dan mag meneer mij vertellen over welk soort 'realisme' hij het heeft?! Hm. Nou?
Richten m'n shiny metal ass, iedereen houdt die fireknop maar ingedrukt en rent rond in de hoop dat ie wat raakt.
Oh ja?! Vertel mij maar eens op welke server jij dan speelt? Dan kan ik je met 500% verzekeren dat je op de verkeerde servers speelt!! Btw, zo speel ik ZELF niet eens als ik Insta doe! Maar misschien is het meer een probleem van meneer zelf?! Misschien raakt meneer zelf niet veel en begint dan maar wat "in het rond te schieten in de hoop wat te raken"?!
En de grootste geluksvogel wint dan.
Nou R0bby, ik hoop voor je dit je dit niet gezegd met als serieuze ondertoon. Zo ja, DAN SPEEL JE OP DE VERKEERDE SERVERS, TEGEN DE VERKEERDE MENSEN EN SNAP JE NIKS MAAR DAN OOK NIKS VAN HET HELE SPEL Unreal Tournament!

Het feit of iemand goed of slecht is zit hem niet in of ie NW of Insta speelt!!! Wat is dat nou voor een achterlijke gedachte?! Ga eens nadenken over wat je zegt!
Bij NW moet je nog een beetje intelligentie bezitten om je wapens zo effectief mogelijk te gebruiken.
Dat 'beetje' waar jij het over hebt, lijkt mij toch wel wat zacht uitgedrukt. Sterker nog, als je goed wilt zijn/worden moet je precies weten welke wapens je wanneer en in welke situatie moet/kunt gebruiken. Daarin kom ik mee met de mensen zoals raptorix, -=MOL=- (hey mate :) ), benchmark en nog wat anderen. Zij vonden dat je met NW tenopzichte van Insta o.a. meer kennis van de maps nodig moet hebben, om bijv. de ligging van wapens etc. te kennen. Daarin geef ik ze gelijk.

Dat Insta in de basis eerlijk is voor iedereen omdat iedereen dezelfde 'basisuitrusting' heeft kan niemand ontkennen. Maar na die 'basisuitrusting' komen toch echt wel skills om de hoek kijken, waarmee het onderscheid tussen spelers gemaakt wordt.

En ook bij NW komen er genoeg momenten voor dat je gebruik kunt/moet maken van je 'aim'. En dat is niet alleen met je sniper-riffle en lekker snipen voor diegene die dat denken. Als je tegen echt goede mensen speelt, o.a. de bovengenoemde personen naar ik vernomen heb (maar zo zijn er nog meer (op dit forum)), dan merk je dat echt wel. Die schieten ook niet "zo maar" wat in het rond, misschien eens voor de lol. Maar in een serieus potje niet.

Maarrrrr die momenten van 'aim' zijn er bij Insta net zo goed. Feitelijk meer zelfs maar goed, daar staat tegenover dat je weinig mapkennis hoeft te hebben m.b.t. de ligging van wapens/powerups etc. Maar als je met Insta tegen de goede mensen speelt, merk je al snel dat ze niet zo maar wat in het rond schieten. Ook bij Insta komt een vorm van voorspelling waar de tegenstander naar toe gaat bewegen etc. voor.

In NW ben ik gewoon niet zo heel erg goed, dus ik merk dat verschil echt wel. Ik wissel te langzaam van wapens. Daar tegenover staat dat mijn 'aim' aardig is. Desondanks wordt ik toch vaak overhopen geschoten doordat ik te langzaam ben met mijn wapens, soms te langzaam beweeg. En TOCH vind ik het leuk en heb ik een hoop geleerd.

Bij Insta is het een ander verhaal. Ik kan in ieder geval bij veel potjes in Insta toch vanaf de middenmoot tot hoogste top reiken. En mijn 'aim' is (afhankelijk van mijn ping) goed tot zeer goed. Maar ook hier, soms speel ik tegen mensen die mij met 2, 3 stappen overstijgen. Nou ja, dat is dan maar zo. Maakt mij ook helemaal niks uit, leer ik van.

Om nog maar iemand anders te quoten (nee ik ga niet iedereen quoten die zo slap heeft zitten posten :) ).
Hitpoint:

Instagib vraagt meer reactie vermogen en precisie van een UTer dan de NWs. Daarom vind ik dat ook meer een uitdaging dan domweg met je rocketlauncher in het rond te knallen.
Heb je ooit weleens gedacht hoe je zo'n RL moet/kunt gebruiken? Nou, dan zal ik het makkelijk houden.

-Ten eerste zijn er weinig spelers die constant op borst hoogte schieten met een RL. Nee, in de meeste gevallen schieten ze naar onderen of beter gezegd, naar de voeten/benen van de tegenstander. Waarom? Teneerste omdat je de grond altijd wel raakt (doh) en daarmee komt je andere voordeel: ook al raak je de tegenstander niet direct, indirect wel want er schiet puin van de rockets omhoog tegen de tegenstander aan.
-Ten tweede. Ooit weleens Low-gravity gespeelt met Rocket Launchers? Nee? Nou, als je dat speelt schiet je ook niet rechts streeks op je tegenstander als ie in de lucht is. De kans dat je hem dan raakt is heel klein, wordt wat groter als je hem 'locked' maar goed. Nee, in tegendeel. Je begint te voorspellen waar dat je tegenstander neer komt na zijn sprong. Op die plaats begin je wat rockets af te vuren, in de hoop dat ze er zijn wanneer hij neerkomt of net is neergekomen. Rockets zijn langzaam vandaar. Dit zelfde principe van 'voorspellen' zie je ook in de games zonder Low-gravity. Zie punt 1

Dit was dus ook weer zo'n post waar niks in zit.
ReV3rEnD:
zijn hier ook mensen die ze allebei gewoon leuk vinden?
Ja dus :)

"The fastest code, is the code that is never called."

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 21:42 schreef Primal een hele waslijst
respect....

maar helemaal eerlijk zou het zijn als er geen pingverschillen meer zijn..

• Primal
Thx ReV3rEnD! Kijk, dat kan ik waarderen! :)

Respect mate!

en inderdaad die ping is soms wel errug vervelend als ie hoog begint te worden :)

p.s.: Ik kan mijn bovenstaande post niet meer wijzigen, gemoderreerd?! Maar goed, wat ik daar wilde vertellen waren een aantal reacties op de kortzichtige posts van sommigen. Als het moet kan ik een en ander nog verder uiteenzetten :)

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
instagib!

waarom :?
omdat met NW als je een mooi schot maakt issie niet meteen dood, en moet je hem weer knalle en dan zul je zien dat hij je dood schiet
met insta krijg je geen 2e kans als je geraakt bent .. dus als je een mooi schot maakt .. issie dood en das mooi :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 21:42 schreef Primal een lang verhaal

blah
Nou, ik speel dat vervloekte spel al bijna 2 jaar, waarvan al ruim een jaar online. Ik zal dus wel weten waar ik het over heb, nietwaar?

Het realisme wat ik bedoel zijn wapens als de minigun, sniper rifle en de enforcer. Die dingen zou je je in real life nog kunnen voorstellen, maar zo'n enhanced shock rifle is gewoon flauwekul.

Ik vind gewoon dat Insta zuigt. Ik speel dat spel al vanaf het begin en ik VIND dat insta gewoon lauwe troep is. PUNT.

Verwijderd

NW
vind ik beter intagib is meer voor mensen die gewoon onrealistisch willen knallen.
en als je ventjes meteen dood wil, pak je de redeemer en schiet je die af.
het is wel leuk , maar niet super geweldig dat je het heletijd speelt

NW is de challege groter

• DrJamez
  • Laatst online: 16:24
Ik speel al 2 jaar UT-online. Instagib is naar mij idee veel eerlijker, omdat je gelijk begint met een gun, en net zo veel voordeel hebt als een ander. Dat heb je met normale wapens niet.

Normale wapens hebben als voordeel dat er WEL meer voor gewerkt moet worden, wat de gameplay ook weer ten goede komt.

Persoonlijk kies ik voor instagib. Gewoon een kwestie van beter mikken, en dat valt niet mee :P

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• Primal
Op donderdag 25 april 2002 22:05 schreef R0bby het volgende:

[..]

Nou, ik speel dat vervloekte spel al bijna 2 jaar, waarvan al ruim een jaar online. Ik zal dus wel weten waar ik het over heb, nietwaar?[/b]
Doubt it...
Het realisme wat ik bedoel zijn wapens als de minigun, sniper rifle en de enforcer. Die dingen zou je je in real life nog kunnen voorstellen, maar zo'n enhanced shock rifle is gewoon flauwekul.
Nou, ik wil nu niet zeuren maar wat dacht je van de:

-shock rifle
-bio rifle

Die zijn realistisch :Z Om nog maar verder te gaan .... het spel heet Unreal Tournament. Unreal = niet echt, onwerkelijk. Als je realisme wil qua wapens etc., dan moet je een ander slag spel gaan spelen, zoals: CS, Delta Force, Ghost Recon etc.
Ik vind gewoon dat Insta zuigt. Ik speel dat spel al vanaf het begin en ik VIND dat insta gewoon lauwe troep is. PUNT.
Nou goed, dat is jouw mening. En even voor de duidelijkheid: IK RESPECTEER JE MENING!

Waar het mij om gaat is dat er posts komen waarin geschreeuwd wordt over "dit zuigt", "dan ben je een noob" etc. en niks onderbouwd. Maar mocht je dat niet begrepen hebben, lees die lange post dan nog maar eens door :)

• -=MOL=-

-=MOL=-

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 22:10 schreef DrJamez het volgende:
Ik speel al 2 jaar UT-online. Instagib is naar mij idee veel eerlijker, omdat je gelijk begint met een gun, en net zo veel voordeel hebt als een ander. Dat heb je met normale wapens niet.

Normale wapens hebben als voordeel dat er WEL meer voor gewerkt moet worden, wat de gameplay ook weer ten goede komt.

Persoonlijk kies ik voor instagib. Gewoon een kwestie van beter mikken, en dat valt niet mee :P
1 van de eerste IG ers die een onderbouwde mening heeft!!!

NW vind ik dus de gameplay ook beter.... Verder heb ik op de tweakers ut server pas 2 potjes IG DM gespeeld. 1 op Deck16. Daar stond ik vanaf de plek van de amp zegmaar de gang van de rocket launcher in te spammen omdat toch de meeste mensen daarheen kwamen. Daardoor won ik het potje met gemak, door puur te spammen dus. (even voor de duidelijkheid, spammen is imo lame, maar ik dacht waarom niet, insta vind ik niet leuk en eens kijken of het werkt). Verder kun je in het ut.tweakers.net topic screenies en meer uitleg vinden over dat potje :)

Maar, 1 vraag, waarom moet je beter mikken met instagib. Als ik met sniper een headshot maak, dan moet ik netzogoed/slecht mikken als jij met insta, dit geld ook voor de minigun en de shock rifle. Naast de rocket launcher zijn de shock, de mini en de sniper rifle denk ik de meest gebruikte wapens bij NW.

Over mikken gesproken, als je met NW met de shock rifle een combo wil maken terwijl je aan het dodgen bent ofzo, dus niet door stil te staan moet je toch een aardige aim hebben.

Voor de IG ers... Start eens een single player match desnoods zonder bots en ga eens proberen combo's te maken. Niet vanuit stilstand, maar rennend, dodgend, springend. Daarna komen jullie wel terug denk ik van de mening dat je bij IG beter moet mikken.

Nog een leuke, schiet 2x een "bal" met de shock in lava ofzo, spring met de jump boots en probeer vanuit de lucht die 2 ballen te raken. Het is mij na een uurtje 3 keer gelukt geloof ik..... En mijn aim word toch steeds beter :)

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op donderdag 02 mei 2002 10:00 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

[...]
De een vind IG leuker de ander vind NW weer leuker.

Het maakt allemaal niet uit want het is en blijft toch:

Unreal Tournament.

dus...

Pagina: 1 2 Laatste