[UT] Poll voor instagib of normal weapons!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Topicstarter
Ok, nu wil ik het weleens weten, wat is populairder onder de gotters, IG of NW???

Poll: Instagib of Normal Weapons in UT??
Instagib
Normal Weapons

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1838&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Instagib, Waarom?

IK VIND dat je bij NW meer om je heen moet knallen, en het richten minder belangrijk is. Het duurt namelijk een tijd voordat de kogels zijn aangekomen, of je moet gewoon op de grond schieten vlak voor waar het andere persoon staat.
Het ontwijken hoef je ook minder aandacht aan de besteden, omdat als je maar een beetje loopt en springt er toch 'maar wat geschoten wordt', en als je geraakt wordt krijg je nog zat de kans om snel weg te springen.
PLUS dat daar nog bij komt dat ik een hekel aan snipers heb, maar helemaal een hekel aan dat dingetje waarmee je jezelf ergens anders naartoe kan laten zetten, waarvan ik de naam even kwijt ben. Op die manier zie je sommige gewoon lopen zodat ze eik niet te raken zijn. Tja, dan is het niet meer leuk vind ik.

Vandaar Instagib: Je moet er GOED richten, dat is HEEL belangrijk. Je moet gewoon heel veel dodgen, want als iemand op je raak schiet ben je 1 in keer dood. Dus dat is ook erg belangrijk.
Verder duurt het niet heel lang voordat een kogel is aangekomen, dus kun je ook nog vanaf een beetje afstand schieten.
En personen die maar wat van zich afschieten maken in Instgib dus totaal geen kans. >:)

Heb ik nu mijn mening genoeg onderbouwd? :?

🌞🍃

Verwijderd

IG, waarom? omdat iedere n00b met een RL kan gaan zwaaien, en je fatsoenlijk moet richten met een instagibrifle(enhanced shockrifle ofzo?)
Insta moet je goed en snel voor zijn, gewone wapens niet.

Verwijderd

ik vind ze allebei erg leuk!!!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 17:45
Ik vind zoals het nu gaat wel okay, beetje van dit en dat...
als er af en toe maar een admin aanwezig is om wat te veranderen

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Allebei wel kick, hangt ook van het level af. Bij CTF-Face ben je met instagib tenminste van die sniperventjes af...

Doe trouwens toch wel liever insta :)

Verwijderd

Slaat echt nergens op dat 'gewoon op de grond schieten'. Het is vooral NIET de bedoeling om jezelf dood te knallen.

En het is juist LEUKER als je vijand ook nog tijd heeft om op JOU te schieten. Insta is knal/boem - dood. Geen verdere tegenstand. Bij NW wel, das veeeel leuker.
En je moet echt VEEL ontwijken. Een beetje UT-er kan namelijk zeer goed met combo's omgaan, probeer daar maar eens omheen te 'hupsen'...

Met een snipergun/enforcer/shockrifle/minigun moet je trouwens OOK HEEL GOED RICHTEN. Net als bij instagib.. En dat de kogel wat later aankomt, stjah, daar moet je aan wennen.. Ik vind het wel leuk, en realistischer (niet dat UT al realistisch is maar toch..)

Doe mij maar normal weapons, en heeeeeel soms een potje insta.. Alleen insta is zo verrekte saaaaaaaaaai :Z

Oh en Forau_diavolina kan een n00b ook niet met een isntarifle rondlopen?'
Insta moet je goed en snel voor zijn
Waar slaat DAT nou op.. Net alsof je niet snel en goed moet zijn om goed met normal weapons te spelen :? :Z
en je fatsoenlijk moet richten
... met WELK WAPEN MOET JE NIET RICHTEN :? :?
Schokrifle doet PRECIES hetzelfde als een insta wapen, alleen ben je neit in een keer dood. En toch is het een normal weapon.. Maar meneer beweerd dat je niet hoeft te richten met een shockrifle? Beetje vreemd..

Zo dat was het :D

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Op de Poll na, verwacht ik een discussie die ik al vaker heb gezien :7...

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 16:52 schreef Forau_diavolina het volgende:
IG, waarom? omdat iedere n00b met een RL kan gaan zwaaien, en je fatsoenlijk moet richten met een instagibrifle(enhanced shockrifle ofzo?)
rofl!

Verwijderd

inderdaad rofl ja.. beetje |:( opmerking :*

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

instagib rulez
ik speelde altijd tegen een paar lui uit mijn klas en die gingen altijd de reedemer pakken en speelde alleen maar met rocket launcher of sniper was echt zo saai :Z toen ben ik maar instagib gaan spelen dat was cool.

en nu speel ik tactical ops nog minder snipers :)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 17:32 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
En het is juist LEUKER als je vijand ook nog tijd heeft om op JOU te schieten. Insta is knal/boem - dood. Geen verdere tegenstand.
Oops, vergissing. ;)
Als je gewoon genoeg dodged, zal je niet snel zomaar in één keer worden doodgeschoten. Nee, iemand schiet naar je toe, je doet het terug, maar dat gaat ook niet raak en zo ben je al dodgend e.d. elkaar aan het proberen te raken en ontwijken. Dus het is echt niet alleen maar knal/boem - dood. :)
Het verschil is: Als je raakt ben je in 1 keer dood, bij NW is het zo: Je raakt hem niet een paar keer, maar wel in de buurt --> Dood. :\

Maarja, wat jij leuk vind, en wat ik leuk vind.. het blijft een mening en eeuwig erover discuseren heeft toch geen zin. :P
Met een snipergun/enforcer/shockrifle/minigun moet je trouwens OOK HEEL GOED RICHTEN. Net als bij instagib.. En dat de kogel wat later aankomt, stjah, daar moet je aan wennen..
Eigenlijk vind ik de ping/lag wel genoeg tegenwerken. Voor mij hoeft het niet nog eens slomer te gaan.
Ik vind het wel leuk, en realistischer (niet dat UT al realistisch is maar toch..)
Als je een paar kogels in je lijf krijgt en je loopt gewoon hard door noem in niet realistisch..
oke, dat je gelijk uit elkaar valt is het ook niet, maar het lijkt er wel meer op vind ik. :P
Doe mij maar normal weapons, en heeeeeel soms een potje insta.. Alleen insta is zo verrekte saaaaaaaaaai :Z
Als je het leuk speelt, en je bent er wel redelijk goed in is het absuluut _NIET_ saai. :)

🌞🍃

Verwijderd

Het heeft gewoon allebei z'n charme.

Ik vind het trouwens ook leuk om een melee te spelen. Of een Arena.

Dus alleen 1 wapen. Rocket Arena bijvoorbeeld.

Wat cool is trouwens: met veel man in Liandri Core, Instagib en Low Gravity.

Woei!!

Verwijderd

lol :D

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Iedereen die zegt dat met nw mikken enzo niet belangrijk is en iedere noob het kan wil ik graag wel ff een potje mee knallen

wat onze helpdesk al zecht..gooi er RA op!! :D

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 17 april 2002 16:50 schreef DataBeest het volgende:
Instagib, Waarom?

IK VIND dat je bij NW meer om je heen moet knallen, en het richten minder belangrijk is. Het duurt namelijk een tijd voordat de kogels zijn aangekomen, of je moet gewoon op de grond schieten vlak voor waar het andere persoon staat.
Het ontwijken hoef je ook minder aandacht aan de besteden, omdat als je maar een beetje loopt en springt er toch 'maar wat geschoten wordt', en als je geraakt wordt krijg je nog zat de kans om snel weg te springen.
PLUS dat daar nog bij komt dat ik een hekel aan snipers heb, maar helemaal een hekel aan dat dingetje waarmee je jezelf ergens anders naartoe kan laten zetten, waarvan ik de naam even kwijt ben. Op die manier zie je sommige gewoon lopen zodat ze eik niet te raken zijn. Tja, dan is het niet meer leuk vind ik.
Om je heen moet knallen :? SOrry hoor maar met :

-Rifle
-Shock
-Mini
-PUlse

En in mindere mater rocketlauncher komt het JUIST aan op richten en inzicht. Juist de cominatie aim/inzicht/timing maakt sommige wapens dodelijk, en dan met name shock/combo, in deck maak ik vaak vanaf rifle een combo richting de pulse omdat ik weet dat er iemand de hoek om gaat komen, dat zijn dingen die je pas na een paar jaar perfect beheerst.
Vandaar Instagib: Je moet er GOED richten, dat is HEEL belangrijk. Je moet gewoon heel veel dodgen, want als iemand op je raak schiet ben je 1 in keer dood. Dus dat is ook erg belangrijk.
Verder duurt het niet heel lang voordat een kogel is aangekomen, dus kun je ook nog vanaf een beetje afstand schieten.
En personen die maar wat van zich afschieten maken in Instgib dus totaal geen kans. >:)
Ik denk dat je jezelf tegenspreekt, zet 10 goede spelers bij elkaar, dan zullen de beste spelers bovenaan eindigen, zet 10 goede spelers bij elkaar met insta en het komt op geluk aan!
En dat je in 1 keer dood bent als je iemand raakt, lol! Ik speel dermate lang om te weten of ik raak aim of niet en met insta is het gewoon de helft van de keren zo dat een hit niet getelt wordt.
Op woensdag 17 april 2002 16:52 schreef Forau_diavolina het volgende:
Net wat je zegt, noobs zwaaien met RL, kijk maar eens naar de betere spelers, die spelen voornamelijk, mini/shock/pulse/rifle.

Dan mijn mening, zelf ben ik absoluut fan van NW, en dan met name Last Man standing omdat niet dood gaan meer skills vereist als het maken van kills.

Insta vind ik best leuk maar probleem is dat het al snel spammen op het rechte eind wordt, insta op face vind ik wel leuk en op ze tijd een keertje een andere map is ook aardig.

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Zeker normal weapons (hoewel ik ook in een insta clan zit)...

Insta mist gewoon vanalles. Voor insta hoef je veel minder na te denken. Het komt er gewoon op neer dat je mekaar opzoekt en mekaar neerknalt. Dit in tegenstelling tot bij NW waar je constant moet weten waar je tegenstander(s) zijn, omdat je ook prediction wapens heb (denk aan ASMD en RL). Ook is timen van groot belang (SB armor tigh pads en in TDM ook de amp). Bij NW komt veel meer kijken (goede wapens op t goede moment etc). Tactics zijn dus van groter belang, en dat vind ik veel toffer. Ook is het zo dat zelfs n00bs bij insta per ongeluk ooit een frag mee kunnen pakken (dit lijdt tot irritaties vind ik), terwijl je dat bij NW veel minder snel gebeurt..

insta kan ook leuk zijn hoor :)

Specs | Audioscrobbler

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
hmmm...
NW, waarom?
- Omdat bij IG _GEEN_ rielekzte 1on1 battles zijn, je loopt naar elkaar toe, de ene sgiet de andere (of in de rug |:(). Bij NW dus spannende 1on1z, vooral met RL.
- Goede prediction is dus HEEL wat belangrijker (wat alleen maar goed is, want is weer een skill waarin je jezelf kan afscheiden, wat betekent --> meer versgil in skills tussen lui (en dus niet gewoon de beste aim wint)). Meer verschil tussen skills is dus goed, want anders heb je niks aan om lang te oefenen :/.
- Ping!
- Combo's :9

• Tostie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 03:31
Instagib rules ;-))))))

Verwijderd

Normaal, GIB 1x gespeeld en daarna nooit meer :9

Verwijderd

Ik vind de instagib wel zeer gaaf maar ik vind het niet leuk om alleen instagib te spelen. Er is geen kunst aan onderschot==dood en anders moet je nog snel en behendig reageren om weg te komen en die ander neer te knallen >:) .

Das de kunst. Anders kun je een leuk plekje uitzoeken en raak == overleven.

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Instagib CTF is het leukste wat er is bij UT. Kun je je zelf tenminste niet doodschieten :P

Verwijderd

Ik vind allebei leuk.

Bij NW kun je ook lekker tactisch schieten en bij Insta kun je mikken en klaar. Is allebei gewoon leuk. Als ik maar win.. ghehehe :7

• Crash
  • Laatst online: 09:18
gewone wapens vind ik leuker, aangezien ik dat beter kan,
en bekender is voor mij

instagib heb ik nog maar nauwelijks gespeeld,
maar is ook wel leuk voor een keer

• -Billy-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04-2022

-Billy-

Oant Moan!

Instagib ben ik gewoon wat beter in dan in NW

sim-pel

Verwijderd

edit:
wat kan itsnows toch goed zeuren :P

ik vind beide erg leuk, maar ik wil niet de hele tijd hetzelfde hebben, alleen maar instagibben vind ik na een tijdje ook saai worden

Verwijderd

INSTA rulez kortom >:)

Verwijderd

Instagib vraagt meer reactie vermogen en precisie van een UTer dan de NWs. Daarom vind ik dat ook meer een uitdaging dan domweg met je rocketlauncher in het rond te knallen.

• Sappie

Sappie

Op woensdag 17 april 2002 19:59 schreef Hitpoint het volgende:
Instagib vraagt meer reactie vermogen en precisie van een UTer dan de NWs. Daarom vind ik dat ook meer een uitdaging dan domweg met je rocketlauncher in het rond te knallen.
OMG als jij denkt dat NW gewoon een beetje met je rl in t rond knallen is en dat instagib meer reactie vermogen en precisie vraagt, dan heb je waarschijnlijk nog nooit fatsoenlijk NW gespeeld... geef geen ordeel over iets waarvan je nix afweet

Specs | Audioscrobbler

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-10 19:56
NW is teminste ook nog een beetje te spelen door mensen met een modem ofzow.
Bij IG hebben breedbanders gelijk 100000 x voordeel.

• raptorix
Op woensdag 17 april 2002 19:59 schreef Hitpoint het volgende:
:Z stfu noob

Verwijderd

idd :Z

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 20:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

:Z stfu noob
hij heeft ergens wel gelijk

IG is imho gewoon wat eerlijker
meet een 2 tegenover een 8 staan heb je voor men begint te schieten al verloren

bij ig heb je altijd gelijke kans...

en ik kan het beter :P

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ik vind ig eigenlijk het leukste :)

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 20:26 schreef Sappie het volgende:

[..]

OMG als jij denkt dat NW gewoon een beetje met je rl in t rond knallen is en dat instagib meer reactie vermogen en precisie vraagt, dan heb je waarschijnlijk nog nooit fatsoenlijk NW gespeeld... geef geen ordeel over iets waarvan je nix afweet
Op woensdag 17 april 2002 schreef raptorix het volgende:

[..]
stfu noob
Op woensdag 17 april 2002 schreef 1234test het volgende:

[..]
idd
Heb ik jullie op je zieltje getrapt :P

Verwijderd

instagib is eerlijker..
je hebt allemaal hetzelfde en de een staat dan niet bij respawn met zn enforcer terwijl een redeemer onderweg is.......nah thnx :)
instagib :)

• Bart
  • Laatst online: 31-10 09:20
instagib 4ever!

ff geen zin om te onderbouwen, het word al laat :)

gewoon lekker raggen is het.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Tielenaar
  • Laatst online: 28-10 21:22
Ik kan het allebei goed....
Ik vind het ook allebei leuk...
maar ik doe toch liever Normal Weapons, veel meer taktiek en je moet zeker nog wel onwijs goed mikken.

het valt ook wel op dat alle echt goeie spelers NW kiezen :p
(vandaar dat ik dat ook doe :D)
maargoed.
doe mij maar NW, Instagib is beter voor het reactievermogen, bij NW is taktiek heel belangrijk, dus als je die 2 allebei vaak doet kan je het combineren en ben je extra goed.

Verwijderd

instagib

• Emcee
Zoals eerder genoemd maar 1 oplossing voor dit gedoe....nog een UT server :+
(konden er trouwens niet meer dedicated servers op 1 pc?)

• Tielenaar
Op donderdag 18 april 2002 00:43 schreef Nosfer@tu het volgende:
instagib
care to explain why?

• Tielenaar
Op donderdag 18 april 2002 00:44 schreef Emcee het volgende:
Maar 1 oplossing voor dit gedoe....nog een UT server :7
JUIST!
of 2 erbij... ik wil ook wel eens last man standing spelen. (met NW uiteraard, instagib boeit dan niks)

• raptorix
Op woensdag 17 april 2002 21:36 schreef Hitpoint het volgende:

[..]

[..]

[..]

Heb ik jullie op je zieltje getrapt :P
Nee alleen veel instagibbers gaan roepen dat insta meer skils vergt omdat ze zelf te onkundig zijn om met pu's dan wel andere wapens te spelen, wat je zelf leuk vind moet jij weten maar kom dan niet met onzin verhalen aan, daar zet je zelf nogal mee voor lul.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 april 2002 00:44 schreef Emcee het volgende:
Zoals eerder genoemd maar 1 oplossing voor dit gedoe....nog een UT server :+
(konden er trouwens niet meer dedicated servers op 1 pc?)
een 4de :? :o

Lijkt me niet ;)

Verwijderd

Ik ben persoonlijk voor instagib (omdat ik daar veel beter in ben dan nw.) 8-)
serieus: bij insta ben je niet de hele tijd bezig om de map(die je haast blindelings moet kennen voor nw) af te sjouwen.
En iedereen heeft het zelfde wapen wat wel zo eerlijk is en er zijn geen irritante powerups. Maar grootste voordeel van instagib dat het wapen direct is, zodat je niet alwast ergens rockets op af stuurt en je hebt dus ook minder respawn kills. Verder walg ik van de zoom die op de sniperrivels zit.Ik vindt instagib dm ook saai maar instagib roeleert bij ctf omdat je gedwongen wordt tot teamplay.
Gezeur over skills vindt ik overbodig ze zijn gewoon verschillend, maar voor nw heb je (helaas) erg veel ervaring(!=skill) nodig om er goed in te zijn.
Op donderdag 18 april 2002 01:26 schreef DR het volgende:
een 4de :? :o
welke andere 2 :? dan kan er best 1 op instagib >:) (liefst low grav}

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 april 2002 02:06 schreef borganism het volgende:
welke andere 2 :? dan kan er best 1 op instagib >:) (liefst low grav}
Die bak draait al 3x CS en 1x UT
en Nee die er ging niet 1 vd CS servers weg.

• dvdgrs
bij NW heb je meer skill versgil en dat vinnik toffer... en als je IG duz wel toffer vind is et niet nodig NW de grond in te stampen ofsow met 1 of ander n00b-argument over met rl rondzwaaien... onderbouw je mening en ga niet anderen irriteren! (en doe je huiswerk voor je wat blaat op dit forum! :()

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Bij instagib is iedereen gelijk, je raakt altijd wel een keer, bij normal weapons zie je echt een groot verschil in skillz, en dat geeft aan dat er goede en slechte mensen tussen zitten. Bij instagib zijn er natuurlijk ook wel goede spelers, maar je raakt de ander altijd wel een keer, ook al is het gewoon dom geluk.

Normal weapons houdt ook in dat je dingen moet timen, moet inschatten welk wapen op welke plek het beste is EN DE TRANSLOCATOR! Jaja, het gevreesde wapen voor de instagib mensen, het gaat allemaal om beheersing van een wapen en daarom heb je voor NW meer skillz nodig en daarom is NW gewoon beter, ook hoef je dan niet van die domme ascii namen voor je nick te gebruiken omdat je dan pas kewl bent.

Ik speel alleen instagib als het zaterdagavond is, en een biertje in mijn linkerhand heb, zodat ik maar 1 hand nodig heb om liftcampende instagib spelertjes neer te knallen :x

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 16:50 schreef DataBeest het volgende:
Instagib, Waarom?

Heb ik nu mijn mening genoeg onderbouwd? :?
instagib is mooier.. dan moet je wel raakschieten.bij rocket launcher is maak zoveel mogelijk explosief en rammen maar. .. met insta gib moet je echt raken.. en je moet dan wel met ping .dus de vertraging voor de kogels aankomen .. maar dat is te leren om ermee om te gaan .. als iemand goed oefend met een ping 200 kan die goed raken .. net als iemand met een ping van 40 .. je leert er zo goed met je ping omgaan ... ook misschien handig voor DM maar ik vind gewoon persoonlijk insta gib altijd leuk.. je krijgt er ook wel leuke 1v1's tegen.. wat ik met DM minder vind .. want dan is het gewoon welk wapen heb jij en hoeveel explosies kan je maken .. dan win je de 1v1.. met insta-gib heb je gelijke wapens .. en bijna gelijke kansen.. op ping na . want ping 200 ok.. is in je nadeel maarja moet je dan mee leven ..

dus ik VIND .. dat insta gib juist kewl is .. weet niet of ik mijn mening goed onderbouwd heb .. maar het is wel hoe ik erover denk ..

het is spannend en je krijgt soms leuke 1v1.. en die campertjes zijn ook niet het probleem.

ow en je zegt ook .. van . je moet er GOED kunnen richten . en snel reageren .. maar dat is juist insta-gib. en dat is ook helemaal te leren .. speel het maar eens een maand echt ACTIEF.. dan leer je dat heel snel aan hoor ...

• dvdgrs
Op donderdag 18 april 2002 08:14 schreef freaky1983 het volgende:

[..]

instagib is mooier.. dan moet je wel raakschieten.bij rocket launcher is maak zoveel mogelijk explosief en rammen maar. .. met insta gib moet je echt raken.. en je moet dan wel met ping .dus de vertraging voor de kogels aankomen .. maar dat is te leren om ermee om te gaan .. als iemand goed oefend met een ping 200 kan die goed raken .. net als iemand met een ping van 40 .. je leert er zo goed met je ping omgaan ... ook misschien handig voor DM maar ik vind gewoon persoonlijk insta gib altijd leuk.. je krijgt er ook wel leuke 1v1's tegen.. wat ik met DM minder vind .. want dan is het gewoon welk wapen heb jij en hoeveel explosies kan je maken .. dan win je de 1v1.. met insta-gib heb je gelijke wapens .. en bijna gelijke kansen.. op ping na . want ping 200 ok.. is in je nadeel maarja moet je dan mee leven ..

dus ik VIND .. dat insta gib juist kewl is .. weet niet of ik mijn mening goed onderbouwd heb .. maar het is wel hoe ik erover denk ..
Hou asjeblieft op met onzin lullen over NW als je er NIX over weet |:(. En met IG zal is het pingverschil gewoon VEEL groter dan met NW... En doe anders als mij, LMS NW spelen... eerlijk en NW...

• Sappie

Sappie

GVD zitten weer kindertjes 8er me pc te kutten... hier stond onzin

Specs | Audioscrobbler

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:34

backupdevice

No Risk , Full Push

Instagib CTF.

Waarom??

Teamwork en ik speel het al zo lang dat ik het andere niet meer kan.

Van de week ff geprobeerd, 2 kills!!! ( wel met shockrifle :D )

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 00:29 schreef Tielenaar het volgende:
het valt ook wel op dat alle echt goeie spelers NW kiezen :P
neej hoor, ik heb ig gekozen...

ennuh, nog even hier een vraagje, omdat je het niet op de server zelf schijnt te willen gebruiken:
de server IS een server alleen voor GoT-ers, dus [GoT] voor je nick zetten is
1. lame, want je zat niet in de clan, en de clan bestaat nu niet meer
2. onnodig

of je dus gewoon met je eigen nick wil spelen, en voortaan (al is het maar voor mij :* ) dat [GoT] weg wil halen,
ik irriteer me er nml mateloos aan...

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Op donderdag 18 april 2002 12:16 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
LMS NW spelen... eerlijk en NW...
NW vind ik ook het leukst. Vooral 1 on 1 LMS is erg leuk vind ik, da's echt taktiek hoor! En je moet heus wel mikken enzo...

Met zijn dertigen knallen met NW in een kleine map is geen bal aan, maar met minder mensen is het kewl hoor.
Heb dus NW gestemd, maar Insta is ook wel leuk op zijn tijd. Alleen is de ping zo belangrijk :( ik haaaaat lag! *D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 00:29 schreef Tielenaar het volgende:
het valt ook wel op dat alle echt goeie spelers NW kiezen :p
Zin in 1vs1 CTF in andACTION te doen zometeen?
InstaGib natuurlijk. :)

ff je van je verkeerde gedachten afhelpen. >:)

🌞🍃

• Tielenaar
Op donderdag 18 april 2002 17:27 schreef DataBeest het volgende:

[..]

ff je van je verkeerde gedachten afhelpen. >:)
vanavond, is goed, MUHAHAHAHA :p

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Op donderdag 18 april 2002 17:27 schreef DataBeest het volgende:
Hehe is lache die map *D

Maar het is te oneerlijk als er iemand host, die wint gewoon bijna zeker :( Te veel lag als je joint...

Is er een dedicated server met die map? Hahahaha :7

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Tielenaar
Op donderdag 18 april 2002 17:03 schreef Type het volgende:

[..]

ennuh, nog even hier een vraagje, omdat je het niet op de server zelf schijnt te willen gebruiken:
2. onnodig

of je dus gewoon met je eigen nick wil spelen, en voortaan (al is het maar voor mij :* ) dat [GoT] weg wil halen,
ach, zeik niet man, ik speel op zoveel servers, niet alleen op GoT...
het staat gewoon mooi!
Alvast voor het geval dat die clan nog een keer herstart wordt of zo...
sjongejoge, wat is het probleem!
Ik erger me er aan dat mensen heel vaak een andere naam hebben, dat je ze niet kan herkennen, of van die onleesbare namen met alles behalve letters er in...
t kan dus veel erger.

• Tielenaar
Op donderdag 18 april 2002 17:32 schreef QuestGamer het volgende:

[..]

Hehe is lache die map *D

Maar het is te oneerlijk als er iemand host, die wint gewoon bijna zeker :( Te veel lag als je joint...

Is er een dedicated server met die map? Hahahaha :7
valt best wel mee, op tweakers heb ik soms een ping van richting 100, en dan gaat het ook nog hartstikke goed.

Verwijderd

Ok, voor iedereen wat:

vanaf nu ALLEEN normal weapons op de ut.tweakers.net server..

Als je fan bent van instagib gebruik je OF alleen de shockrifle of sniperrifle (hetzelfde, soms niet in een keer dood)

De rest, die geen fan is van instagib gebruikt alles :D

--------------------------------------
Dit was trouwens wat suf geblaat.. Ik wil alleen maar zeggen dat deze zinloze discussie gestopt moet worden want de instagib fan overtuigd de nw fan NOOIT, en andersom ook niet.. Misschien wil men zich ook niet laten overtuigen..

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 17:33 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

ach, zeik niet man, ik speel op zoveel servers, niet alleen op GoT...
het staat gewoon mooi!
Alvast voor het geval dat die clan nog een keer herstart wordt of zo...
sjongejoge, wat is het probleem!
Ik erger me er aan dat mensen heel vaak een andere naam hebben, dat je ze niet kan herkennen, of van die onleesbare namen met alles behalve letters er in...
t kan dus veel erger.
Hij mag van mij BEST [GoT] gebruiken, het is toch geen clan.. Als hij het leuk vind.. :+

GoT = UTF so never mind his tag.. :D

• Rexomnium
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb uiteraard voor NW gekozen. Ik vind het namelijk lekkerder spelen. Dat er ook mensen zijn die instagib spelen is best, maar daar heb ik weinig mee te maken.

Wat ik wel meemaak is dat ik toch vaak win, ondanks het feit dat de server op IG staat. Of dat nou te maken heeft met het de skill van de players die IG spelen of de skill die op GoT heerst weet ik niet, maar het is wel grappig.

Ik vind het trouwens ook wel triest dat hier zo veel mensen zich ergeren aan bepaalde dingen die nou eenmaal vast in UT zitten. Of die mensen raken geïrriteerd door het feit dat er iemand met GoT voor z'n naam loopt of dat er iemand wat vreemde tekentjes in zijn naam heeft.

Speel gewoon UT, zeik niet en leer respect voor elkaar opbrengen.

...en instagib zuigt

:D

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Same for me :D

Misschien win je omdat ik dan niet op de server ben? :P

• Tielenaar
Op donderdag 18 april 2002 19:53 schreef RexomniuM het volgende:
Of die mensen raken geïrriteerd door het feit dat er iemand met GoT voor z'n naam loopt of dat er iemand wat vreemde tekentjes in zijn naam heeft.
sorry, maar ik wou gewoon een nutteloze flame terug posten tegen een nutteloze opmerking van een mede tweaker...

dank u

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op donderdag 18 april 2002 20:50 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

sorry, maar ik wou gewoon een nutteloze flame terug posten tegen een nutteloze opmerking van een mede tweaker...

dank u
Nutteloos + nutteloos = 0 = ongedaan gemaakt :?

Nee...negeer dat soort mensen dan gewoon. Jij speelt met GoT voor je naam en zolang dat geen geregistreerd handelsmerk of whatever is, kan je het gewoon gebruiken. Wat één of andere jongetje, thuis achter zijn computertje, ook zegt.

Kom op mensen...het is een stom spelletje. Het is het absoluut niet waard om hier nou zo triest over te doen.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ISTAGIB RULEZZ

met istagib moet je tenminste richten... en met normal weapons kan je gewoon doelloos om je heen knallen met je rocket launcher

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 april 2002 20:58 schreef Rexcore het volgende:
met istagib moet je tenminste richten... en met normal weapons kan je gewoon doelloos om je heen knallen met je rocket launcher
:Z :Z :Z

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 18 april 2002 20:58 schreef Rexcore het volgende:
ISTAGIB RULEZZ

Ga jij het draadje nou maar eens lezen :O :z :Z

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:59

mymind*

A Beautiful Mind

Is het niet mogelijk om op een server om en om te doen? dus om het potje wisselen van mode? dat lijkt me redelijk eerlijk, of zeg ik nu iets doms?

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 april 2002 21:06 schreef mymind* het volgende:
Is het niet mogelijk om op een server om en om te doen? dus om het potje wisselen van mode? dat lijkt me redelijk eerlijk, of zeg ik nu iets doms?
Der zijn mapvotes die mods kunnen votes dus et zou kunnen ;)

Maar ik ben handmatig iig niet van plan om te changen na elke game :P

• Freakertje
  • Laatst online: 12:31

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Geef mij maar een assault rifle in me poten, wie dan nog voor mij durft te staan >:)
Mijn mening: lekker een beetje afwisselen. Houd het leuk. :)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 17:33 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

ach, zeik niet man,
ik zeik niet, ik vraag het alleen vriendelijk, maar als je ZOIETS zelfs niet kan opbrengen voor je medemens... :{
Op donderdag 18 april 2002 19:37 schreef [DI][DeadlY] het volgende:

[..]

Hij mag van mij BEST [GoT] gebruiken, het is toch geen clan.. Als hij het leuk vind.. :+

GoT = UTF so never mind his tag.. :D
[GoT] is nu ~UFT~ inderdaad, maar dan mag ik het nog wel vriendlijk vragen, toch?

/me voelt zich nog steeds meer [GoT]-er dan ~UFT~-er...
Op donderdag 18 april 2002 19:53 schreef RexomniuM het volgende:[/me]
Of die mensen raken geïrriteerd door het feit dat er iemand met GoT voor z'n naam loopt
soz :*
Op donderdag 18 april 2002 20:50 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

dank u
maw je zegt dat je flamede net?
OW :?

iig, die post van mij was niet bepaald nutteloos, maja...
Op donderdag 18 april 2002 20:55 schreef RexomniuM het volgende:
Wat één of andere jongetje, thuis achter zijn computertje, ook zegt.
ik zeg niet, ik vraag vriendelijk...
en tja, dan kan je gaan flamen, of je kan sociaal doen
www.vandale.nl
so·ci·Žaal (bn.)

1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving
Op donderdag 18 april 2002 21:09 schreef DR het volgende:

[..]

Der zijn mapvotes die mods kunnen votes dus et zou kunnen ;)

Maar ik ben handmatig iig niet van plan om te changen na elke game :P
kunnen er dan iig op bepaalde tijden changes in worden gezet, dat je zegt bijv. "tussen 20.00 en 21.00 insta, en tussen 21.00 en 22.00 nw" oid?
of geef mij adminpass joh ;)

• Maximize
  • Niet online
NW werd na 1.5 jaar saai --> Insta :)

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op donderdag 18 april 2002 17:03 schreef Type het volgende:

[..]

2. onnodig

En op donderdag 18 april 2002 22:07 schreef Type het volgende:

maw je zegt dat je flamede net?
OW :?

iig, die post van mij was niet bepaald nutteloos, maja...
[..]
Uhm...sorry hoor, maar mensen lame noemen omdat zij [GoT] voor hun naam hebben klinkt toch wel aardig als een flame imho. En die vraag was ronduit belachelijk. Wat heb jij er in godsnaam mee te maken welke naam iemand vormt???
ik zeg niet, ik vraag vriendelijk...
en tja, dan kan je gaan flamen, of je kan sociaal doen
www.vandale.nl
so·ci·Žaal (bn.)
1 geneigd om in groepen te leven
2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk
3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving
Je hoeft mij niet uit te leggen wat sociaal betekent hoor betwetertje.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 13:48

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ligt heel erg aan de map die je speelt...
Bij CTF-Face bijvoorbeeld is het het leukste met normal weapons (snipen >:)) maar DM-Morpheus roelt enorm met InstaGib...
Heb dus niet gestemd omdat ik op allebei half wil stemmen...
EDIT: CTF-Face is trouwens ook wel leuk met InstaGib, zie je meteen wie er echt kan mikken en wie niet :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik vind dit een leuk initiatief...maakt wellicht geen einde aan de discussie IG of NW, maar het laat wel zien dat er voor beide veel animo is.

Komen er eigenlijk 2 servers of niet? Dat maakt een einde aan de voortslepende :Z discussie, en dan kan iedereen gewoon kiezen.

Mr._J (kan zich redden met ZOWEL ig als NW)

We JUST GOOD MSAM

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 22:44 schreef RexomniuM het volgende:
Uhm...sorry hoor, maar mensen lame noemen omdat zij [GoT] voor hun naam hebben klinkt toch wel aardig als een flame imho. En die vraag was ronduit belachelijk. Wat heb jij er in godsnaam mee te maken welke naam iemand vormt???
daarom vertel ik hem niets, maar vraag ik het hem vriendelijk... :Z
ennuh, stel, ik ga met dezelfde tag als de clan waar jij in zit (ALS je in een clan zit dan :) ) rondlopen, zou jij ook niet leuk vinden lijkt me...
Je hoeft mij niet uit te leggen wat sociaal betekent hoor betwetertje.
excuses o grote heer rexonogwattus...
djies, als jij het niet WIL begrijpen, denk ik "ik leg het nog even uit voor je"

en btw, wtf praat jij hierover in de eerste plaats? dit was iets tussen Tielenaar en mij... :Z

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 09:38
Omfg... wat zielig dat er zoveel instagib mensen zitten hier. Totaal skillloos :z
Slaat totaal nergens op. Bij Normal Weapons moet je net zo goed snel zijn en goed kunnen dodgen. Wat een bullshit...

Nu ik zo es heel die thread doorlees... Wat een achterlijke noob redenen waarom NW zou sucken. Slaat echt nergens op. Imho zijn alle instagib spelers dikke n00bs (op uitzonderingen na natuurlijk). Istagib is puur aim, voor de rest NIX. Ja opzij springen kan iedereen, daar ligt geen skill in. Instagibbers willen gewoon gelijk aan elkaar zijn en bang zijn dat ze anders worden beschoten door een shock rifle wanneer ze met hun enforcer staan. Instagib is gewoon pure zwakheid omdat ze niet met gewone wapens om kunnen gaan.
Dan gaan ze maar domme argumenten bedenken zoals: Anders snipen ze je neer, of het is gewoon in het rond schieten. NW heeft tenminste skills nodig, map control, weapon control. Iets wat al die instagibbers dus NIET snappen. Wanneer ik als NW speler op zo'n instagib server kom sta ik nog vaak genoeg bovenaan, terwijl ik nooit instagib doe. Ik heb 2.5 jaar ofzo in een CTF clan gezeten en altijd met NW. Hoe kun je in _godsnaam_ nu tactics uitvoeren met CTF wanneer je insta doet? Hoe wil je dan translocaten e.d.? Er zitten gewoon totaal geen skills in insta op aim na. Maar aim heb je net zo goed nodig voor de shockrifle, sniper, eigenlijk voor alle wapens. Maar bijv bij de flak en rocket launcher is het nu juist de kunst dat je voorspelt waar de tegenstander zou komen. DAAR zit het hem nu in. Bij de shock kun je nog mooie combo's maken, dat is gewoon vet. DAN krijg je mooie acties. Bij instagib kun je simpelweg geen mooie acties maken. Het is toch altijd 1 shot 1 kill. Bij de RL heb je bijvoorbeeld dat iemand mis schiet, wanneer hij de tegenstander van achteren beschoten heeft. De tegenstander draait zich om en gaat terug schieten, dan krijg je mooie duels met allerlei soorten wapens. De ene keer rent hij weg en pakt ie een wapen dat voor long distance is. Wanneer de tegenstander dichtbij komt flakt hij hem neer.
Er komen zoveel meer skills kijken bij NW dan bij instagib. Instagib is gewoon een grote zwakheid omdat je niet met NW fatsoenlijk kunt spelen, dan gaan ze maar roepen dat insta leuk is omdat ze gewoon niets anders kunnen.
Op donderdag 18 april 2002 22:52 schreef Demoniac het volgende:
EDIT: CTF-Face is trouwens ook wel leuk met InstaGib, zie je meteen wie er echt kan mikken en wie niet :)
Wat een dikke n00b opmerking! Alsof je niet ziet dat iemand sniped of shockt... Daar heeft hij toch ook aim voor nodig? Volgens mij speel jij nooit veel CTF met NW ofzo. Dan zie je echt wel of iemand kan aimen of niet. Ik spreek uit ervaring... 2.5 jaar CTF. In de 1e clan van NL en 5e van europa :+ (is ooit beter geweest).

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Topicstarter
Woot, dit is mijn eerste reply in mijn eigen topic....

Ik zie weer een hoop geflame over en weer gaan. Als ik tijd heb lees ik alles wel een keer :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

vind het toch wel grote humor dat iedereen instagib vergelijkt met het gebruik van de RL in NW.

nou weet ik niet of jullie NW spelen maar er zijn zeker wel meer wapens dan alleen de RL ;)

maar deze poll verklaard wel waarom de meeste servers face + instagib + 130% speed + low grav zijn =/

• benchMarc
Op vrijdag 19 april 2002 11:19 schreef TheDevilOwnsMe het volgende:
vind het toch wel grote humor dat iedereen instagib vergelijkt met het gebruik van de RL in NW.

nou weet ik niet of jullie NW spelen maar er zijn zeker wel meer wapens dan alleen de RL ;)

maar deze poll verklaard wel waarom de meeste servers face + instagib + 130% speed + low grav zijn =/
Idd, mega gaar :r

• Tielenaar
Op vrijdag 19 april 2002 09:09 schreef Type het volgende:

en btw, wtf praat jij hierover in de eerste plaats? dit was iets tussen Tielenaar en mij... :Z
Was iets tussen jou en jezelf, ik wil er niks me te maken hebben.

• Sponge
  • Laatst online: 04-11 18:00

Sponge

Serious Game Developer

Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef MaXiMizE het volgende:
NW werd na 1.5 jaar saai --> Insta :)
Ja, inderdaad. Zo ging het bij mij ongeveer ook. Sinds de examens van vorig jaar (iets van mei ofzo), speel ik insta... heb lang genoeg ge NW'ed :Y)

• Emcee
is er geen optie/server mod waarmee de spelers kunnen kiezen voor IG of NW? Net als nu met map-voten

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef Tielenaar het volgende:

[..]

Was iets tussen jou en jezelf, ik wil er niks me te maken hebben.
dank u dat u ook weer zo zwaar sociaal doet zeg... :Z
christus...

tja, zullen altijd zulke mensen blijven op de wereld he |:(

Verwijderd

Geef mij maar instagib, gewoon omdat ik daar beter in ben. Met NW gebruik ik alleen de sniper (ook in close combat) en word dan voor lamer enzo uitgescholden...

Verwijderd

Het maakt me eigenlijk geen bal uit. :)
Het is alleen wel ff wennen als je net instagib gespeelt hebt, en daarna moet je weer met 'normale' wapens.

• benchMarc
Op vrijdag 19 april 2002 18:29 schreef SnArK het volgende:
Geef mij maar instagib, gewoon omdat ik daar beter in ben. Met NW gebruik ik alleen de sniper (ook in close combat) en word dan voor lamer enzo uitgescholden...
Dan leer je ff met andere wapens om te gaan?

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:36 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Dan leer je ff met andere wapens om te gaan?
Waarom zou ik? Een sniper lijkt nog het meest op instagib. Meestal 1 schot is al een kill..

• benchMarc
Op vrijdag 19 april 2002 20:06 schreef SnArK het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Een sniper lijkt nog het meest op instagib. Meestal 1 schot is al een kill..
Niet wanneer ze de shield-belt dragen :P
En waarom zou je? Dan leer je ook je skills eens verrijken ipv dat saaie insta waar je precies dezelfde armor hebt en hetzelfde wapen als je tegenstander.

Verwijderd

het fijne van NW is die translocator :9 , als je daar goed mee overweg kan is de match meteen een stuk spannender

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:45 ]

Verwijderd

Er wordt nu al drie dagen met IG gespeeld. Een beetje afwisseling zou leuk zijn!
Niet dat ik me met IG niet kan redden, maar weer ens ouderwets lekker knallen met NW is ook leuk. De poll geeft toch ook aan dat er wel degelijk interesse is voor NW :?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben helaas in de veronderstelling dat de heren admins IG wat leuker vinden..maar dat is hun goedrecht natuurlijk ;)
Er zijn ook andere servers

Verwijderd

Hij staat nu (jammer genoeg) weer op NW...have phun! ;)

• Tielenaar
Jij kan dus niet echt goed NW, Snark:

Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/Shot0146.JPG

met IG ben je niet te verslaan...

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 21:14 schreef Tielenaar het volgende:

[afbeelding]

Klopt, ik zit maar met de wapens te klooien en dat probleem heb je met Instagib niet. Maar ach het gaat om de fun.
Ik speelde net een potje Deck16][ NW en er was iemand die gewoon 30/0 haalde....zo he die gast was goed in NW.

Verwijderd

install RULEZ!!!!

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 21:14 schreef Tielenaar het volgende:

[afbeelding]

Volgens mij was SnArK het wel die me fitaal imaakte met NW 1vs1...
mja, ik kan die NW dus ook totaal niet. :(

🌞🍃

• DR
  • Niet online

DR

Op zaterdag 20 april 2002 12:37 schreef Maiar het volgende:
Ik ben helaas in de veronderstelling dat de heren admins IG wat leuker vinden..
ik speel toch echt liever NW ;)
Pagina: 1 2 Laatste