Op zaterdag 20 april 2002 11:44 schreef Mr._J het volgende:
Er wordt nu al drie dagen met IG gespeeld. Een beetje afwisseling zou leuk zijn!
ik heb vanmiddag pas naar insta gechanged, en later nog NW
Op zaterdag 20 april 2002 11:44 schreef Mr._J het volgende:
Er wordt nu al drie dagen met IG gespeeld. Een beetje afwisseling zou leuk zijn!
install?Op zaterdag 20 april 2002 21:56 schreef jan.pijpers het volgende:
install RULEZ!!!!
AMENOp vrijdag 19 april 2002 09:24 schreef benchMarc het volgende:
Omfg... wat zielig dat er zoveel instagib mensen zitten hier. Totaal skillloos
[..]
Slaat totaal nergens op. Bij Normal Weapons moet je net zo goed snel zijn en goed kunnen dodgen. Wat een bullshit...
Nu ik zo es heel die thread doorlees... Wat een achterlijke noob redenen waarom NW zou sucken. Slaat echt nergens op. Imho zijn alle instagib spelers dikke n00bs (op uitzonderingen na natuurlijk). Istagib is puur aim, voor de rest NIX. Ja opzij springen kan iedereen, daar ligt geen skill in. Instagibbers willen gewoon gelijk aan elkaar zijn en bang zijn dat ze anders worden beschoten door een shock rifle wanneer ze met hun enforcer staan. Instagib is gewoon pure zwakheid omdat ze niet met gewone wapens om kunnen gaan.
Dan gaan ze maar domme argumenten bedenken zoals: Anders snipen ze je neer, of het is gewoon in het rond schieten. NW heeft tenminste skills nodig, map control, weapon control. Iets wat al die instagibbers dus NIET snappen. Wanneer ik als NW speler op zo'n instagib server kom sta ik nog vaak genoeg bovenaan, terwijl ik nooit instagib doe. Ik heb 2.5 jaar ofzo in een CTF clan gezeten en altijd met NW. Hoe kun je in _godsnaam_ nu tactics uitvoeren met CTF wanneer je insta doet? Hoe wil je dan translocaten e.d.? Er zitten gewoon totaal geen skills in insta op aim na. Maar aim heb je net zo goed nodig voor de shockrifle, sniper, eigenlijk voor alle wapens. Maar bijv bij de flak en rocket launcher is het nu juist de kunst dat je voorspelt waar de tegenstander zou komen. DAAR zit het hem nu in. Bij de shock kun je nog mooie combo's maken, dat is gewoon vet. DAN krijg je mooie acties. Bij instagib kun je simpelweg geen mooie acties maken. Het is toch altijd 1 shot 1 kill. Bij de RL heb je bijvoorbeeld dat iemand mis schiet, wanneer hij de tegenstander van achteren beschoten heeft. De tegenstander draait zich om en gaat terug schieten, dan krijg je mooie duels met allerlei soorten wapens. De ene keer rent hij weg en pakt ie een wapen dat voor long distance is. Wanneer de tegenstander dichtbij komt flakt hij hem neer.
Er komen zoveel meer skills kijken bij NW dan bij instagib. Instagib is gewoon een grote zwakheid omdat je niet met NW fatsoenlijk kunt spelen, dan gaan ze maar roepen dat insta leuk is omdat ze gewoon niets anders kunnen.
[..]
Wat een dikke n00b opmerking! Alsof je niet ziet dat iemand sniped of shockt... Daar heeft hij toch ook aim voor nodig? Volgens mij speel jij nooit veel CTF met NW ofzo. Dan zie je echt wel of iemand kan aimen of niet. Ik spreek uit ervaring... 2.5 jaar CTF. In de 1e clan van NL en 5e van europa(is ooit beter geweest).
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Dat je het leuker vind ok, maar wat is er dan sneller aan? En wat eerlijker. In NW is het ook eerlijk, want iedereen kan pakken wat hij wil.Op maandag 22 april 2002 13:27 schreef Leeloo het volgende:
Ik ben absoluut voor instagib. Het is sneller en eerlijker. En ik vind het gewoon leuker.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
map kennis en die sh*t bewaar je maar voor een spel waarbij je moet denken, in UT gaat het om knallen (vind ik) InstaGib roeleert het pannetje uit!!Op maandag 22 april 2002 13:47 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Dat je het leuker vind ok, maar wat is er dan sneller aan? En wat eerlijker. In NW is het ook eerlijk, want iedereen kan pakken wat hij wil.
Dat je het leuker vind, dat is voor iedereen anders.....
Maar, met NW heb je imho toch echt meer skills nodig ivm het pakken van powerups, mapkennis enzovoort.
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Map kennis is juist belangrijker als goed kunnen aimen etc. Knallen doe je maar op de schiettent, als je fps wilt spelen dien je tijd te investeren.Op maandag 22 april 2002 15:17 schreef IndigoDelFuego het volgende:
[..]
map kennis en die sh*t bewaar je maar voor een spel waarbij je moet denken, in UT gaat het om knallen (vind ik) InstaGib roeleert het pannetje uit!!
hmm, dan heb jij blijkbaar ons nog nooit zien spelen... zonder tactiek en denkwerk, mapkennis en al die dingen kom je gewoon niet ver. als je wilt knallen ga je maar quaken.Op maandag 22 april 2002 15:17 schreef IndigoDelFuego het volgende en nog een hoop onzin:
[..]
map kennis en die sh*t bewaar je maar voor een spel waarbij je moet denken,
Verwijderd
Op maandag 22 april 2002 18:15 schreef bbrother het volgende:
ik speel alleen instagib, en voor degene die NW speelt, suc6 in je UT games..
"Got a bible in my hand and beard on my chin!"Op maandag 22 april 2002 19:31 schreef Type het volgende:
[..]
![]()
amen
is dat niet van Amish Paradise van Weird Al Yankovich?Op maandag 22 april 2002 19:32 schreef bbrother het volgende:
[..]
"Got a bible in my hand and beard on my chin!"
Quaken komt imo ook strategie bij kijken enzo hoor. Daar heb je ook CTF voor enzo. ik speel het nooit, dus zou niet weten of ze ook taktieken gebruiken enzo, maar toch. Anders word het zometeen weer geflame op quakeOp maandag 22 april 2002 18:12 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
hmm, dan heb jij blijkbaar ons nog nooit zien spelen... zonder tactiek en denkwerk, mapkennis en al die dingen kom je gewoon niet ver. als je wilt knallen ga je maar quaken.
Verwijderd
ehm... stfu n00b! echte ut'ers weten wel een gun te bemachtigen en/of killen met hun enforcerOp dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Pellaagarion het volgende:
ik vind instagib ook veel eerlijker
word je neergeknap moet je weer beginnen
met de enforcer en ondertussen is
de hele map al leeg gerooft
dus geen wapens meer
dat heb je met instagib niet.
en het schiet gewoon lekkerder
als je klik en hij is meteen dood, heerlijk
Verwijderd
Daarvoor heb je dus weaponstay!Op dinsdag 23 april 2002 16:26 schreef Pellaagarion het volgende:
ik vind instagib ook veel eerlijker
word je neergeknap moet je weer beginnen
met de enforcer en ondertussen is
de hele map al leeg gerooft
dus geen wapens meer
dat heb je met instagib niet.
en het schiet gewoon lekkerder
als je klik en hij is meteen dood, heerlijk
Er zijn toch al wat interresante discussie's uit voortgekomen. Verder is dit topic eigenlijk geopend om iedereen lekker te laten flamen op elkaar. Wel met duidelijke argumenten natuurlijk, dus niet zoals de persoon die ik hierboven quote. Als het topic toch dichtgaat zou ik het wel jammer vinden aangezien het geflame dan waarschijnlijk weer in het ut.tweakers.net server topic gaat beginnen...Op dinsdag 23 april 2002 16:57 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Waarom is deze flame-topic nog steeds niet gesloten?
NW-ers en IG-ers overtuigen elkaar toch niet..
En ALS je dan iets wil zeggen, weet dan wel WAAROVER je praat...
Volgens mij kan dat nietOp woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Pellaagarion het volgende:
okee ik weet het goed gemaakt
we gaan gewoon een TDM doen
Istagib fans met istagib
Tegen
NW fans met MW
ik weet al wie er gaan willen
Dat is vooral ook lekker eerlijk he.Op woensdag 24 april 2002 15:37 schreef Pellaagarion het volgende:
okee ik weet het goed gemaakt
we gaan gewoon een TDM doen
Istagib fans met istagib
Tegen
NW fans met MW
ik weet al wie er gaan willen
🌞🍃
dit maakt toch niet uitOp woensdag 24 april 2002 16:12 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat is vooral ook lekker eerlijk he.
Jij snapt het echt........Op woensdag 24 april 2002 16:23 schreef Pellaagarion het volgende:
[..]
dit maakt toch niet uit
het zou wel leuk zijn
NW fans worden dan dik in gemaakt
misschien stappen ze dan over
Niet mee eens, mensen die goed zijn met normal weapons kunnen moeiteloos overstappen naar insta.Op woensdag 24 april 2002 16:38 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Jij snapt het echt........
Dit is dus appels met peren vergelijken. Als je NW spelers met NW tegen IGers laat spelen winnen de NWers. Andersom geld precies hetzelfde, dan winnen de IGers.
Quakers verslaan met CS is toch ook niet leuk... om er nog maar een lompe vergelijking tegenaan te gooien.
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Ik snap wel dat het een geintje is, maar ookal ZOU het kunnen is het nog niet eerlijk.Op woensdag 24 april 2002 16:42 schreef Pellaagarion het volgende:
nee
ten eerste was het idee een grapje
maar ik vind deze discusie wel leuk
en ik bedoelde
de NW ers met NW's
tegen
de Insagibbers met instagibs
maar dat kan niet,
jammer dus
🌞🍃
Op woensdag 24 april 2002 16:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
zijn hier ook mensen die ze allebei gewoon leuk vinden
dus...
ik denk dat dit wel mee valtOp woensdag 24 april 2002 16:47 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een geintje is, maar ookal ZOU het kunnen is het nog niet eerlijk.
De NW's gooien zo'n groot bom geval (hoe heet dat ook alweer) naar het insta team en ze zijn dood..
De Instagibbers schieten naar de NW-ers, die ze al vanaf grote afstand doodgemaakt hebben door te sniperen, dus kun je ook moeilijk terug schieten.
Kortom: De NW-ers winnen zo.
Het zou ook net zoiets zijn als je Quake3-ers tegen TombRaiders zou laten vechten.
H ehhe, tjah het is en blijft een quake dingOp woensdag 24 april 2002 17:12 schreef Maiar het volgende:
Ik wil best met een rifle tegen een supershock proberen.
Ander flame onderwerp: wat vinden we van amp gebruik?
Ik vind het uiteraard erg sneu
ik haat hem, eche mega slecht ding...Op woensdag 24 april 2002 17:12 schreef Maiar het volgende:
Ik wil best met een rifle tegen een supershock proberen.
Ander flame onderwerp: wat vinden we van amp gebruik?
Ik vind het uiteraard erg sneu
Maar het geeft wel een extra dimensie in het geheel van het spelOp donderdag 25 april 2002 00:29 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
ik haat hem, eche mega slecht ding...
met CTF knalt zo een gast gewoon een heel team weg, dat haalt de eerlijkheid/lol er vanaf. net zoals invisibility, moet ook weg...
Verwijderd
Verwijderd
als je het nooit heb gespeeld, lul dan niet ofzow.Op donderdag 25 april 2002 09:36 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik heb nog nooit UT Instagib gespeelt
Maar met normale wapens is het iig leuk.. ik vind een duelletje leuker dan 1 shot en dan dood zijn
Nee het is juist onderdeel van de teamtactics om ervoor te zorgen dat de amp gepakt wordt, hoewel ie in CTF natuurlijk iets minder van belang is als in TDM, ga maar eens rekenen, elke game spawnen zo een 9 amps, stel dat je met gemiddelde amp 3 frags maakt reken dan maar eens uit hoeveel voordeel het je kan opleveren.Op donderdag 25 april 2002 00:29 schreef Tielenaar het volgende:
[..]
ik haat hem, eche mega slecht ding...
met CTF knalt zo een gast gewoon een heel team weg, dat haalt de eerlijkheid/lol er vanaf. net zoals invisibility, moet ook weg...
Ja precies. Ik vind dat powerups wel kunnen. Dus de amp, megahealth en shield belt. De redeemer vind ik het allerlameste wat er in UT zit en die mag van mij dus ook altijd uitgeschakeld staan!!Op donderdag 25 april 2002 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het is juist onderdeel van de teamtactics om ervoor te zorgen dat de amp gepakt wordt, hoewel ie in CTF natuurlijk iets minder van belang is als in TDM, ga maar eens rekenen, elke game spawnen zo een 9 amps, stel dat je met gemiddelde amp 3 frags maakt reken dan maar eens uit hoeveel voordeel het je kan opleveren.
ik ben altijd te laat met het pakken van dat ding.....Op donderdag 25 april 2002 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee het is juist onderdeel van de teamtactics om ervoor te zorgen dat de amp gepakt wordt, hoewel ie in CTF natuurlijk iets minder van belang is als in TDM, ga maar eens rekenen, elke game spawnen zo een 9 amps, stel dat je met gemiddelde amp 3 frags maakt reken dan maar eens uit hoeveel voordeel het je kan opleveren.
Verwijderd
Als jij niet in staat bent pu's te pakken ontbreekt het je dus aan bepaalde skills, je bedoelt waarschijnlijk doe het met aim, aim is 1 skill maar UT vergt dus meer.Op donderdag 25 april 2002 17:49 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Ik vind shields enzo erg irritant, gewoon zonder die dingen.. Degene die het draagt heeft teveel voordeel..
Doe het gewoon met skills..
Daar ben ik het helemaal mee eensOp donderdag 25 april 2002 18:18 schreef Device het volgende:
Instagib is geinig voor een paar potjes, maar normale wapens wil ik ook niet te lang missen. Gelukkig zijn er dan nog zat andere servers dan ut.tweakers.net.
Nou, ik heb in een andere thread [topic=445972/32/25] al eens uitvoerig gereageerd op de posts. Eigenlijk wilde ik mijn bandbreedte (ISDN) aan deze in mijn ogen zinloze discussie niet besteden, maar ik drukte per ongeluk (Op donderdag 25 april 2002 02:15 schreef R0bby het volgende:
Insta zuigt. HARD. NW geeft een verhoogd gevoel van realisme aan de game, iets dat ik met InstaGib duidelijk mis. Richten m'n shiny metal ass, iedereen houdt die fireknop maar ingedrukt en rent rond in de hoop dat ie wat raakt. En de grootste geluksvogel wint dan. Bij NW moet je nog een beetje intelligentie bezitten om je wapens zo effectief mogelijk te gebruiken.
Dan mag meneer mij vertellen over welk soort 'realisme' hij het heeft?! Hm. Nou?Insta zuigt. HARD. NW geeft een verhoogd gevoel van realisme aan de game, iets dat ik met InstaGib duidelijk mis.
Oh ja?! Vertel mij maar eens op welke server jij dan speelt? Dan kan ik je met 500% verzekeren dat je op de verkeerde servers speelt!! Btw, zo speel ik ZELF niet eens als ik Insta doe! Maar misschien is het meer een probleem van meneer zelf?! Misschien raakt meneer zelf niet veel en begint dan maar wat "in het rond te schieten in de hoop wat te raken"?!Richten m'n shiny metal ass, iedereen houdt die fireknop maar ingedrukt en rent rond in de hoop dat ie wat raakt.
Nou R0bby, ik hoop voor je dit je dit niet gezegd met als serieuze ondertoon. Zo ja, DAN SPEEL JE OP DE VERKEERDE SERVERS, TEGEN DE VERKEERDE MENSEN EN SNAP JE NIKS MAAR DAN OOK NIKS VAN HET HELE SPEL Unreal Tournament!En de grootste geluksvogel wint dan.
Dat 'beetje' waar jij het over hebt, lijkt mij toch wel wat zacht uitgedrukt. Sterker nog, als je goed wilt zijn/worden moet je precies weten welke wapens je wanneer en in welke situatie moet/kunt gebruiken. Daarin kom ik mee met de mensen zoals raptorix, -=MOL=- (hey mateBij NW moet je nog een beetje intelligentie bezitten om je wapens zo effectief mogelijk te gebruiken.
Heb je ooit weleens gedacht hoe je zo'n RL moet/kunt gebruiken? Nou, dan zal ik het makkelijk houden.Hitpoint:
Instagib vraagt meer reactie vermogen en precisie van een UTer dan de NWs. Daarom vind ik dat ook meer een uitdaging dan domweg met je rocketlauncher in het rond te knallen.
Ja dusReV3rEnD:
zijn hier ook mensen die ze allebei gewoon leuk vinden?
"The fastest code, is the code that is never called."
Verwijderd
respect....Op donderdag 25 april 2002 21:42 schreef Primal een hele waslijst
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Nou, ik speel dat vervloekte spel al bijna 2 jaar, waarvan al ruim een jaar online. Ik zal dus wel weten waar ik het over heb, nietwaar?Op donderdag 25 april 2002 21:42 schreef Primal een lang verhaal
blah
Verwijderd
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Doubt it...Op donderdag 25 april 2002 22:05 schreef R0bby het volgende:
[..]
Nou, ik speel dat vervloekte spel al bijna 2 jaar, waarvan al ruim een jaar online. Ik zal dus wel weten waar ik het over heb, nietwaar?[/b]
Nou, ik wil nu niet zeuren maar wat dacht je van de:Het realisme wat ik bedoel zijn wapens als de minigun, sniper rifle en de enforcer. Die dingen zou je je in real life nog kunnen voorstellen, maar zo'n enhanced shock rifle is gewoon flauwekul.
Nou goed, dat is jouw mening. En even voor de duidelijkheid: IK RESPECTEER JE MENING!Ik vind gewoon dat Insta zuigt. Ik speel dat spel al vanaf het begin en ik VIND dat insta gewoon lauwe troep is. PUNT.
1 van de eerste IG ers die een onderbouwde mening heeft!!!Op donderdag 25 april 2002 22:10 schreef DrJamez het volgende:
Ik speel al 2 jaar UT-online. Instagib is naar mij idee veel eerlijker, omdat je gelijk begint met een gun, en net zo veel voordeel hebt als een ander. Dat heb je met normale wapens niet.
Normale wapens hebben als voordeel dat er WEL meer voor gewerkt moet worden, wat de gameplay ook weer ten goede komt.
Persoonlijk kies ik voor instagib. Gewoon een kwestie van beter mikken, en dat valt niet mee
De een vind IG leuker de ander vind NW weer leuker.Op donderdag 02 mei 2002 10:00 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
[...]
dus...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq