Ik wil met twee monitors aan de slag. Ik weet echter niet wat beter is. Een kaart met met twee aansluitingen of twee losse kaarten. Ik denk aan het eerste en dan met name aan de Asus v7100 GeForce MX of de Matrox G400 DH. Heeft iemand ervaringen of tips?
Heb ik al bekeken. Je spreekt een voorkeur uit voor G400. Waarom? In tests komt iedere keer naar voren dat nvidia chipsets de beter preseteren.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 12:26 schreef oele het volgende:
Heb ik al bekeken. Je spreekt een voorkeur uit voor G400. Waarom? In tests komt iedere keer naar voren dat nvidia chipsets de beter preseteren.[/quote]De beeldkwaliteit van de G400 is beter. Snelheid in 3d is slechter dan bij de Geforce ja. Maar de G400 wordt meestal in workstations gestopt om een stabiel beeld te genereren
Heb ik al bekeken. Je spreekt een voorkeur uit voor G400. Waarom? In tests komt iedere keer naar voren dat nvidia chipsets de beter preseteren.[/quote]De beeldkwaliteit van de G400 is beter. Snelheid in 3d is slechter dan bij de Geforce ja. Maar de G400 wordt meestal in workstations gestopt om een stabiel beeld te genereren
Wat Rebasser denk ik wil zeggen is dat als je snelheid wilt je voor de GeForce 2MX moet gaan.
Als je nagenoeg geen games speelt kun je beter voor de Matrox G400 DH gaan want de beeldkwaliteit van dat kaartje is subliem.
Suc6.
Als je nagenoeg geen games speelt kun je beter voor de Matrox G400 DH gaan want de beeldkwaliteit van dat kaartje is subliem.
Suc6.
G400 is idd de beste keus, speel je veel games, dan een GF2 MX en een goedkoop 8mb pci kaartje voor je tweede monitor, want die is dan toch allen voor windows gebruik
of een mx met dual head, alleen die heb ik nog niet gezien in nl
of een mx met dual head, alleen die heb ik nog niet gezien in nl
Ik speel nagenoeg geen spellen, de beeldkwaliteit is dus belangrijk. Ik werk met AutoCAD en 3Dstudio. Is ook daar de Matrox de betere?
Ja, die g400 is volgens mij echt heel mooi. Ik heb een tijd geleden een tnt2 ultra gekocht, in de gedachte dat ik misschien wel eens spelletjes zou gaan doen als ik een betere pc had. Niet dus. Ik doe eigenlijk helemaal geen spelletjes, en ben nu voor m'n opleiding vooral bezig met programmeren. (dus stabiel beeld is dan erg fijn..)
Helaas helaas, 'k heb een tnt2.
Nu heb ik vandaag voor weinig geld een oude matrox pci kaart kunnen kopen met 4 mb..die heb ik erbij gezet en heb nu dual monitor.
het is echt supergaaf! Ik heb het net een paar uur, en wil nu al niet meer zonder eigenlijk.
Dus ik kan ook de g400 aanraden, ookal heb ik er geen ervaring mee.
Helaas helaas, 'k heb een tnt2.
Nu heb ik vandaag voor weinig geld een oude matrox pci kaart kunnen kopen met 4 mb..die heb ik erbij gezet en heb nu dual monitor.
het is echt supergaaf! Ik heb het net een paar uur, en wil nu al niet meer zonder eigenlijk.
Dus ik kan ook de g400 aanraden, ookal heb ik er geen ervaring mee.
Pagina: 1