Sinds gisteren heb ik 2 monitoren op mijn bureau'tje staan. Een tweede videokaartje in mijn pc geduwd en gaan (sis 8mb's naast de primary voodoo 3 3k). Dit leek allemaal goed te gaan totdat mijn primaire monitor bleef hangen, mijn muis op die monitor niet meer zichtbaar was en na het alt-f4'en mijn iconen transparant door de windows kwamen. Mijn secundaire monitor bleef echter wel doorgaan, maarja.. niet voor lang helaas. Na een rebootje leek alles weer normaal te functioneren. Helaas bleek het bij 'leek'. Op mijn primaire monitor kwamen er binnen een aantal minuutjes allemaal blauwe vlekjes van een aantal pixeltjes hoog gezellig op mijn scherm bavikeren en begon even later hetzelfde weer. Na het disablen van de 2de monitor gaat het echter zoals voorheen perfect.
Uit de multimon database (ben de url ff kwijt) zou de combi voodoo 3 en sis 6324 (ofzo) goed moeten werken. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Ander videokaartje proberen?
Oja, tis onder w2k met dezelfde color depth...
Uit de multimon database (ben de url ff kwijt) zou de combi voodoo 3 en sis 6324 (ofzo) goed moeten werken. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Ander videokaartje proberen?
Oja, tis onder w2k met dezelfde color depth...