Chello alweer brak :\ - Volume II

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15
Ah ben dus niet de enige met een brakke verbinding. In NL is alles wel ok, maar naar de US is het om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tariefswijziging per 1 januari 2003 (29 november 2002)

From: support@chello.nl (chello support)
Reply to: chello support
Date: Fri, 29 Nov 2002 12:54:01 GMT
Newsgroups:
chello.nl.announce
Followup to: newsgroup

--------------------------------------------------------------------------------
Elk jaar gaan veel prijzen omhoog als gevolg van de gestegen kosten. Helaas
zijn wij ook genoodzaakt het tarief van uw chello-abonnement met 2 euro te
verhogen. Vanaf 1 januari 2003 zal uw chello-abonnement EUR 49,95 per maand
gaan kosten. Maar ook dan behoort chello nog steeds tot de allersnelste
providers in zijn prijsklasse (tot 50 euro). En we zullen er alles aan doen
om dat zo te houden. Zodat u ook in 2003 het beste haalt uit uw
chello-abonnement.

--
Met vriendelijke groet,

chello, UPC Nederland
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk dat er wat duurder wordt heb ik helemaal geen moeite mee, alles wordt duurder, dus waarom je internetverbinding niet :?
Maar dan moeten ze wel eerst eens gaan zorgen voor een goeie/snelle/stabiele verbinding bij ons.. :(

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Rond de klok van 18:00, verbinding weg. De laatste week wel erg vaak.. ;( Even later weer verbinding, en het ging met een sneltrein, ik zat met speedtest rond de 185KB/sec. 10min. later zat ik weer aan een schamele 25KB/sec... ;( ;(
Hier wordt ik echt niet goed van... Wanneer houd dit eens op, en heb ik een goeie verbinding... :(

Ze zijn wel bezig regio Rotterdam, maar het gaat nu wel heel erg lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ja in de buurt hier was de verbinding compleet weg. De snelheid was vast zo goed omdat iedereen nog offline was ofzo. Ik hoop dat dit een teken is dat ze bezig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 03 December 2002 @ 20:05:
Ja in de buurt hier was de verbinding compleet weg. De snelheid was vast zo goed omdat iedereen nog offline was ofzo. Ik hoop dat dit een teken is dat ze bezig zijn....
Ik wordt er zo zoetjes an strondziek van... ;(

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Resultaten download test

IP adres: 80.56.*.*
Postcode: 3244

Download snelheid      Datum + Tijdstip        file size     duur in seconden
 131.17 KBit/sec       2002-12-03 20:24:35     1048576       53.52
 203.42 KBit/sec       2002-12-03 19:50:44     1048576       34.51
1006.78 KBit/sec       2002-12-03 18:27:02     5242880       39.52
1258.09 KBit/sec       2002-12-03 18:18:10     1048576        5.58

[ Voor 45% gewijzigd door Br@m op 03-12-2002 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heya,

Als ik een willekeurig spel start, dan zie ik allemaal pings van 50-60 staan. Echter, als ik op zo'n server wil spelen heb ik een ping van 5000+!!!!

Eerst had ik hier nooit last van, maar nu, opeens!

Iemand een idee waar het precies aan kan liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al jaren Chello en op het begin wel wat problemen gehad maar het laatste jaar eigenlijk helemaal geen problemen meer gehad. ook een goede ping en de download snelheden zijn ook goed dus ik ben misschien een van de weinig tevreden chello gebruiker hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 20:21:
Heya,

Als ik een willekeurig spel start, dan zie ik allemaal pings van 50-60 staan. Echter, als ik op zo'n server wil spelen heb ik een ping van 5000+!!!!

Eerst had ik hier nooit last van, maar nu, opeens!

Iemand een idee waar het precies aan kan liggen? :)
Reïnstall ff je game/probeer andere servers, om daardoor mee uit te sluiten dat het een game setting is ofzo.

Anders: Join the club :Y)
De ping valt nou eenmaal hoger uit als er netwerkactiveit is, en dat is er dus als jij zit te gamen. En tja.. bij chello wil dat dan wel eens extreem hoog uitvallen he :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
O O , UPC heeft uistel van betaling aangevraagd ze hebben op dit moment een schuld van 5,4 Miljard dollar.

Hier een linkje:
nieuws: Rechtbank verleent UPC uitstel van betaling

--- Edit ---
Er worden hier over andere bedragen gesproken dan gisteren op het RTL nieuws maar dat het einde (in de huidige vorm) in zicht is is duidelijk.

p.s. Wat chello zelf betreft zijn alleen die nieuwsservers brak en de upload mag wel wat hoger maar voor de rest weinig problems hier (Eindhoven)

[ Voor 71% gewijzigd door Supern00b op 04-12-2002 12:50 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Supern00b schreef op 04 december 2002 @ 12:42:
O O , UPC heeft uistel van betaling aangevraagd ze hebben op dit moment een schuld van 5,4 Miljard dollar.

--- Edit ---
Er worden hier over andere bedragen gesproken dan gisteren op het RTL nieuws maar dat het einde (in de huidige vorm) in zicht is is duidelijk.

*p.s. Wat chello zelf betreft zijn alleen die nieuwsservers brak en de upload mag wel wat hoger maar voor de rest weinig problems hier (Eindhoven)
*

Ben ik met je eens. Bij mij is de uploadsnelheid nou ook niet echt alles maar m'n download zit zo gemiddeld altijd wel op zo'n 180 kb/s. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Het wordt steedts erger met chello :r
Vandaag maar weer eens gebeld en ze zouden me weer eens terug bellen.
Als ik met mijn 56k modem inbel ben ik nog sneller :'(
Heb gelijk gezegd dat ik mijn abo op gaat zeggen, ben namelijk al 3 maanden bezig. Heb alles al geprobeerd bellen brieven enz: maar niets helpt.
En maar nieuwe klanten werven, terwijl ze de capaciteit niet eens aan kunnen.
Dus alles draait alleen maar om het geld en niet om de klant. Klant is koning, maar bij CHELLO dus niet :(

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trieste zaak:

okt/nov - research gedaan adsl vs. kabel . chello Alg. Voorw. art. 22.2 viel op (bij prijsverhoging heb je recht het contract te ontbinden). verder goed ingedekt.

begin november - gok genomen en bij chello aangemeld. tegenvaller. isdn was nog sneller, zelfs met wanadoo...

week 1 - max. piek down = 29 kB/s (mijn piek -ever- ). 's avonds/weekends: max rond 1,5 a 2x isdn. gemiddeld 0.9x isdn.

edit:
xcuse... max piek was 29 kB/s ipv 19... :r

week 2 - zie week 1. anderhalve dag eruitgelegen. datacenter gebeld, goed geholpen. info gekregen over vroegtijdige contractontbinding.

28 november - e-mail ontvangen: €2 prijsverhoging per 1-1-03 . nog geen 2 weken aangesloten en nu dít (niet eerder verteld bij aanvraag)! toch: veedub smiles - reden voor vroegtijdige contractontbinding want artikel 22.2 is van toepassing!

week 3 - zie week 1. brief opgestuurd om het contract te ontbinden vanwege ongewenste prijsverhoging.
edit:
zelfs nog triester: tis pas mijn 3e week ipv 4e... time flies when you're having NO fun

heden - in afwachting op reactie, wordt vervolgd...

MENSEN, denk 3x na voordat je in r'dam e.o. chello neemt! het zijn alleen extra kosten die je maakt (stap dan meteen over op adsl - maargoed ik ben hardleers)

en collegae: stop bugging me... dat jullie nu @home hebben ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Nou heb ik WEER een nieuw ip... Ik krijg zo zachtjes aan elke week een nieuwe... Is dit normaal of hoe kan dit toch? ik neem aan dat ik het zelf niet kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik heb nooit problemen met chello,
enige probleem is steeds is die prijsverhogingen..

Ik woon in Valkenswaard, 10km onder Ehv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jaded, nee, chello werkt niet met vast ip's zoals bijv. adsl via xs4all. cHELLo maken gebruik van dhcp wat zorgt voor 'dynamische' ip's... weet ook niet echt wanneer je een ander ip krijgt. zelf al aan mijn 4e toegekomen (waarvan 1 door een reset (?) aan mijn verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 05 December 2002 @ 20:34:
Nou heb ik WEER een nieuw ip... Ik krijg zo zachtjes aan elke week een nieuwe... Is dit normaal of hoe kan dit toch? ik neem aan dat ik het zelf niet kan doen :)
Ik krijg (bijna) nooit geen anders IP-adres... ;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 21:35:
@jaded, nee, chello werkt niet met vast ip's zoals bijv. adsl via xs4all. cHELLo maken gebruik van dhcp wat zorgt voor 'dynamische' ip's... weet ook niet echt wanneer je een ander ip krijgt. zelf al aan mijn 4e toegekomen (waarvan 1 door een reset (?) aan mijn verbinding)
Maar zoals altijd zijn daar weer uitzonderingen op...

In het voormalig Gelrevision gebied (en sommige andere gebieden, waar je voorheen ook een statisch IP had) worden nog steeds statische IP's gehanteerd.
Dit is met de COM21 modems. Nieuwe installaties (sinds een half jaar) worden geleverd met zo'n rechtopstaand kastje, en dan heb je idd wel weer een dynamisch IP...

Chello heeft het kennelijk niet zo op consequentie e.d. :P

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmzz... nou het zal me niets verbazen, brammus... k zit hier met een com21 én dynamisch ip... kan het nog gekker :? maargoed, dat is niet het main-concern.. die verbinding moet gewoon betrouwbaarder en vooral: SNELLER~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

Jullie klagen wel allemaal maar ik zit nog altijd met mijn 56K modem te gapen :'( Ik wel best ruilen hoor :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Mijn chello abonnement is al een week afgelopen maar hij werkt nog steeds. Ik heb ook nog geen brief gehad wanneer ze die ellendige modem komen ophalen. Ach ja, heb ik wat extra dagen te overbruggen naar de 22e als Publishnet wordt opgeleverd heheh.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 09:17:
hmmmzz... nou het zal me niets verbazen, brammus... k zit hier met een com21 én dynamisch ip... kan het nog gekker :? maargoed, dat is niet het main-concern.. die verbinding moet gewoon betrouwbaarder en vooral: SNELLER~!
Dan woon jij waarschijnlijk in de regio Rotterdam :) Alleen in die regio worden IP-adressen dynamisch toegekend aan Com21-gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 10:52:
Ik hoop voor chello dat het sneller word anders hebbe ze egt een probleem :@
Hoezo?

Ook nog ff de lijn getest hier in Leeuwarden...
code:
1
2
3
--- www.tweakers.net ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 34.8/39.3/62.7 ms
Gemiddeld dus een kleine 40 ms over 100 pakketjes. Nu nog een download-test:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Resolving www1.nl.squid-cache.org... done.
Connecting to www1.nl.squid-cache.org[193.109.122.195]:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 1,314,236 [application/x-gzip]

100%[====================================>] 1,314,236    134.83K/s    ETA 00:00

11:16:39 (134.83 KB/s) - `squid-2.5.STABLE1.tar.gz' saved [1314236/1314236]
135 kB/sec... Netjes toch? :)

[ Voor 66% gewijzigd door Bergen op 06-12-2002 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Download : 184.6 KByte/sec
Upload : 14.6 KByte/sec
Connection : 493.0 Conn/min
Ping: firewall :P

chello gelderland omg. doetinchem
wel ok dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is chello ook ok (apeldoorn, gelderland)

regelmatig downloadsnelheden van over de 185 Kbyte/sec
upload is meestal rond de 14 kbyte/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Jaded schreef op 05 December 2002 @ 20:34:
Grappig, ik geloof dat de DHCP servert staat op 1 week, dan kan het kloppen ja :P

--- Edit ---
Ik heb het gevoel dat een nieuw chello topic deel III eraan begint te komen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Supern00b op 06-12-2002 13:24 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maanden aan een stuk het zelfde ip :*)

Ben overigens dik tevreden over Chello. Mag ook wel es gezegd worden.
Allright, @home is misschien sneller, maar dat vind ik dan nog niet eens zo'n probleem.
de verbinding is @my place iig stabiel :Y)

Prijsverhogingen sucken natuurlijk, maar echt 'goedkopere' alternatieven zijn er niet. ADSL met gelijkwaardige snelheden is stukken duurder. (downstream dan he? :) )
[ ADSL lite is sowieso suckend met een overboekingsfactor van minimaal 40 en allerhande verplichtingen/limiten ]

Jaja, voor die mensen die denken dat dat niet kan, hier zit een tevreden gebruiker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Dat mijn ip veranderd is op zich niet zo raar, al heb ik wel een com21 modem. Maar wat ik wel raar vond is dat ik van 80.56.xxx.xxx naar 62.195.xxx.xxx gegaan ben, terwijl iedereen hier in de buurt gewoon nog op 80.56 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Das zijn toch de voormalig A2000 IP-ranges ? Das toch niet zo vreemd dan ? Je krijgt gewoon een IP wat beschikbaar is. U woont toevallig in Amsterdam of omstreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Hebben er meer mensen in omgeving Arnhem ook problemen momenteel?

Deze ene minuut is de verbinding prima en een seconde later is ie gewoon weg. (en dan in een loop)..

Nu weet ik alleen niet 100% zeker dat het niet aan m'n eigen pc ligt. Heb gister wel beta nvidia driver erop gehad toen het ongeveer begon maar daar kan het eigenlijk niet aan liggen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik woon in Zuid Holland, 50 km onder Rotterdam, dus wel raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:23
Hier in Landsmeer(omgeving amsterdam) is het supper slecht op het moment. Verlies constant mijn verbinding en heb een packed loss of van te huilen

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Hier gaat het nog steeds wel goed met Chello hier, alleen vraag ik me af of ik nog in de binaries newsgroups kan komen, of hebben ze deze afgesloten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Veedub, i feel your loss. Ik woon ook in Hoogvliet. Tis om te huilen. Daarom dat ik ook nu opgezegd heb en ADSL aangevraagd. Die gasten van de helpdesk geven het allemaal zelf toe hoe brak Chello is in Rotterdam en ze vertellen er zelf ook bij dat ze zelf ADSL thuis hebben omdat ze Chello te traag vinden.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centraal Gelderland is al bijna 1.5 jaar (zeer) goed tot zeer acceptabel. Alleen in het begin 2 jaar geleden was het met een regelmaat wel eens mis. Sinds de meer besproken migratie waarbij de illegale modems eruit gehaald zijn is het heel sterk verbeterd. 1x ooit de help desk nodig gehad, duurde effe voordat we er door kwamen, maar bij doorvragen kwam ik bij de juiste persoon terecht. Linux wordt dan wel niet ondersteund maar hij kon mij zoveel technische info geven dat ik er prima uitkwam.
Tja, dus ook eens een ander, dus positief, geluid. Jammer dat het blijkbaar niet in alle regio's al zover is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm het lag er net effe uit :(... maar voor de rest werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Macros- echt slecht he... bij mij zou nog een monteur (oid) bellen en daarna langskmen om het in mijn geval te fixen (uh.. dat is: slopen chello netwerk en aanleggen @home netwerk in groot rdam?) tis al 2 weken verder en nóg niets.

heb jij btw een aangetekende brief de deur uit gedaan (ik niet)? en na hoeveel dagen kreeg je toen een reactie/bevestiging vna je ontbinding? klees nl. hier op tweakers dat chello er wel eens een paar maanden overheen laat komen voordat ze zeggen dat ze je opzegbrief hebben ontvangen en gaan behandelen/afronden...

en dat wil ik nu net niet: nú al adsl aanvraag, een paar maanden dubbel breedband (kabel+adsl) totdat chello eens op maximale chello-download-snelheid hun zooi bij mij af komt sluiten.

Nouja, misschien toch de gok nemen dat chello in mijn geval wél snel zal zijn? dat zou dan de 2e keer binnen een maand zijn dat ik _dezelfde_ gok moet nemen.. eerste keer is dus verkeerd afgelopen (resultaat: ik heb een abo bij hun)...
nee, gokken met chello is voor mij voorbij, ik zal wel even nabellen of ze mijn brief hebben ontvangen en wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Kan het nog chellower :( :(

80.23 KBit/sec 2002-12-08 13:20:58 1048576 87.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb in het begin problemen gehad met de verbinding, als hij er uit lag moest ik de modum resetten en dan had ik weer een uurtje internet.
De chello montuer heeft het sinigaal bij geregeld in het kasje aan de weg en het werkt weer perfeckt.
Maar hij zij dat de kabel stoorde door de bomen in de thuin, maar goed het werkt dus vond het wel goed, staat er een paar weken later een chello afdeling voor mij deur of ze de gront open mochen trekken en een nieuwe kabel leggen.
zegt mij ma nee, zonde van de bomen en het werkt toch??

dowload: 170 kb
upload: 14.6 kb

www.speedtest.nl

ben er nu tevreden mee aleen online gamen op mijn sever trek maar max. acht man, michien volgend jaar adsl maar vind het zo wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Ligt de verbinding er nu continu uit of ligt het aan mijn kabels?

Mijn hamster was zich net even een baan door de kabels aan het wurmen, vandaar.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik denk het laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisterochtend had ik tot ongeveer 12:00 geen internet, gistermiddag ineens wel weer.
Vandaag is het weer raak, ik heb nog steeds geen internet (zit nu op school). Kan dit aan het koude weer liggen?

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Scooter_Fox schreef op 06 december 2002 @ 09:35:
Jullie klagen wel allemaal maar ik zit nog altijd met mijn 56K modem te gapen :'( Ik wel best ruilen hoor :)
Dat denk ik niet dat je wilt ruilen, want met zelfs 56k ben je nog sneller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Dahaag, het internet (chello) ligt nu al het hele weekend plat bij mij thuis. Ik zit nu op mijn werk mijn bestanden te uploaden omdat dat thuis @#$%()#@% niet kan. Ik woon in rotjeknor (postcode 3037), en heb geprobeerd de helpdesk te bellen, maar steeds 15 wachtende voor me.. dus schijt chello.. ik kijk t nog een weekje aan, en anders wordt t toch een andere provider..

ps, is er gewoon wat aan de hand ivm die stroomstoring afgelopen vrijdag?! (daarvoor liep t al een week klote, dus ik denk dat ze t als smoes gebruiken)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ach jah, wees blij dat je geen cable4U hebt ;)
C:\>ping www.tweakers.net -w 3000 -n 10

Pinging loadbalancer.tweakers.net [213.239.154.35] with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=731ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=861ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=1142ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=1291ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=1342ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=1182ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=1222ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=1001ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=791ms TTL=238
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=881ms TTL=238

Ping statistics for 213.239.154.35:
Packets: Sent = 10, Received = 10, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 731ms, Maximum = 1342ms, Average = 1044ms
Ik heb wel pics/stats van me ping maar ik kan niks uploaden [te veel packetloss, uploads komen NIET aan, of zwaar corrupt]
Zo is mijn ping dus altijd tussen 9 uur 's Ochtends en 01:30 snachts :'(
Nog een maandje en dan heb ik godzijdank eindelijk ADSL :9 :9 :9

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens onze informatie zal uw ADSL verbinding 23/12/02 aktief worden.
Vanaf 24/12/02 zal periodiek het abonnements geld worden geincaseerd.
Uw modem word circa 3 dagen van te voren gestuurd, zodat u deze tijdig kunt
installeren.

:r chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
Hier in Zevenkamp (Rotterdam is de verbinding ook al maanden kloten, mag blij zijn als ik 10 Kb/s krijg, packet losses zijn ongeloveloos hoog, dus multiplayen is out of the question.

Ik wacht die migratie af van hun, tot eind dit jaar, maximaal tot begin maart, als niks veranderd is dan krijgen ze 50 Euro pegels minder. en die com21 kunnen ze in hun R$$t douwen.

Toch maar adsl dan.. sigh.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bajo, ik wacht niet eens af. dat doe ik al lang genoeg (nog niet gebeld voor de fix van mijn aansluiting)... ik hang nu aan de lijn bij 1580 of ze mijn opzegbrief al hebben ontvngen... met zeer ontevreden ondertoon even vertellen dat ik nog neit eens een maand chello heb ;)

en indeed blij zijn om 10 KB/s te hebben... voor 50 ballen... tis toch te triest voor woorden.
ik neem sowieso adsl, dus opzeggen voor 1/1 is voor mij een streven.

edit:
pissed mode on

gvd moet ik nu een _aangetekende_ brief nasturen omdat zíj niet zeker kunnen zijn dat ze mijn brief hebben ontvangen... dat betekent dus €5.75 speciaal voor dat zooitje ongeregeld
iig heb zekerheid gekregen dat ik het kan opzeggen vanwege prijsverhoging, dus die 5.75 heb ik er wel voor over (alhoewel, die gratis maanden surfen kan ik op mijn buik schrijven hoorde ik)... meneertje van de upc, ik heb je naam genoteerd en ik zal je quoten ook in die 2e brief!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Hmmm.. half uurtje down geweest.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
En ? Voel je je nu weer beter ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Thuis: no problems, werkt bijna altijd...

en met de helpdesk erg goeie ervaringen laatste 2 weken, je gelooft het niet!
Binnen 2 min aan de foon, 1x muziek gehad, 5min ofzo...
3x beloofd terug te bellen, 3x ook gebeurd!!!

en ze konden m'n info ook (snel) terugvinden ipv dat ik eerst 30000 dingen moest vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Behaalde download snelheid:  20 Kbit/sec 
  2.5 KByte/sec 
  0.3 x ISDN 
De behaalde snelheid is:  zeer laag 
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag 
en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de 
helpdeskHet telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10ect/minuut) 

Postcode [Gelderland Oost] 
IP adres [:)]
Tijdstip van de meting 2002-12-10 20:39:20 
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 346.59 seconden 
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 877 Kbytes

Zo maar even een testje, Chello werkt perfect hier hoor (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lig er er uit thuis.. en hier is het bere traag.. iemand wat meer info?
algemene storing of is het weer regio arnhem....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 12:32

blade181

Cra-cra-cracker?

Dat had ik dus ook, vet veel packet loss, de laatste tijd zijn ze weer aan het kloojen, modem doet vet vaag. Het duurt heellang voor dat het com21 kabelmodempje weer doet..

[ Voor 0% gewijzigd door blade181 op 11-12-2002 15:19 . Reden: CHELLO ZAKKENWASSERS ]

Another white boy in this movie? Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt weer..... dit was het probleem....

Woensdag 11 december 2002

(netwerk) Op dit moment is het in Barendrecht en omgeving als gevolg van een stroomstoring niet mogelijk verbinding te maken met het Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
ik heb maar 1 ding teklagen, de news server :r :r 90% avg corupt .... :r |:(

en dan mail je ze, Beste heer bla bla

blabla

we zijn op de hoogte van het probleem, waneer het opgelost gaat worden weten we niet, vriendelijk groet chello nederland... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 15:28:
het werkt weer..... dit was het probleem....

Woensdag 11 december 2002

(netwerk) Op dit moment is het in Barendrecht en omgeving als gevolg van een stroomstoring niet mogelijk verbinding te maken met het Internet
lol, ik woon zelf in Barendrecht en van8 tijdens het errr downloaden,.. is idd mn verbinding eruit geflikkerd, +- vroeg in de morgen. Zit nu op school, maar rond 10 uur werkte het inet weer.

Btw, na het plaatsen van naar mijn horen zeggen een nwe hub in mijn regio, werkt chello hier ongelofelijk goed, ik heb nu tijdens gamen GEEN loss en GEEN choke meer, er bestaat dus echt een 8e wereldwonder :D

Ping tijden erg laag,.. gemiddeld 20-30, donwstream trek ik max 300-350 en up heb ik 18

Alleen de prijsstijging is een nadeel, maar voor wat ik ervoor terugkrijg is dit NIET veel !

Al met al ben ik echt tevreden met mn chello verbindingkje, in tegenstelling tot sommige verhalen / mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Packetloss is weer om te huilen in amsterdam, zelfs om 1 uur in nacht nog 5 a 15 procent pl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn... wat hebben ze nu weer gedaan... rond 23.30 getest en ik zat op 148 KB/s op speedtest én op hun testserver....

haha, misschien hebben ze nu eindelijk door dat er toch wel mensen zijn die het aandurven, na 3 weken op te zeggen (*me*) ... en nu hebben ze zeker mijn wijkcentrale geboost en gefixt ofzoiets...

anyways... de laatst 2 maanden tot de prijsverhoging nog even vet gebruik maken van de 'breedband' zooi... daarna over op hccnet ;) eindelijk constante betrouwbare shit... just like old -isdn- times....

edit:
typo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 00:01 ]

• KSR
  • Niet online

KSR

DJSmiley schreef op 10 december 2002 @ 19:32:
Thuis: no problems, werkt bijna altijd...

en met de helpdesk erg goeie ervaringen laatste 2 weken, je gelooft het niet!
Binnen 2 min aan de foon, 1x muziek gehad, 5min ofzo...
3x beloofd terug te bellen, 3x ook gebeurd!!!

en ze konden m'n info ook (snel) terugvinden ipv dat ik eerst 30000 dingen moest vertellen.
Ik 7 keer gebeld, en 1 keer terug gebeld :(
En het eind van het verhaal... Probleem nog steedts niet opgelost.
Zeg ook direct mijn abo op. CHELLO :r

Verwijderd

RS_003 schreef op 11 December 2002 @ 15:37:
ik heb maar 1 ding teklagen, de news server :r :r 90% avg corupt .... :r |:(

en dan mail je ze, Beste heer bla bla

blabla

we zijn op de hoogte van het probleem, waneer het opgelost gaat worden weten we niet, vriendelijk groet chello nederland... |:(
Klopt, ze zijn op de hoogte en er zal NIETS aan worden gedaan!!! Heb even een keer verder gevraagd en nu schijnt het zo te zijn dat cHELLo een filter heeft geplaatst op de newsgroups, zodat in de alt.binairies groepen héél veel incompleet wordt.

Leuk... en dat zonder mededeling aan de klanten... Is eigenlijk een DoS voor een gedeelte van je abo waar je wél voor betaald! Ik ben nog aan het uitzoeken of hier iets tegen kan worden ondernomen door de abo's....

• raptorix
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 07:13:
[...]

Klopt, ze zijn op de hoogte en er zal NIETS aan worden gedaan!!! Heb even een keer verder gevraagd en nu schijnt het zo te zijn dat cHELLo een filter heeft geplaatst op de newsgroups, zodat in de alt.binairies groepen héél veel incompleet wordt.

Leuk... en dat zonder mededeling aan de klanten... Is eigenlijk een DoS voor een gedeelte van je abo waar je wél voor betaald! Ik ben nog aan het uitzoeken of hier iets tegen kan worden ondernomen door de abo's....
Dat is dus niet zo, de newsserver is een service, geen dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Wéér een week voorbij, en nog steeds is Chello K*T..., nog niks veranderd hiero... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ik heb het idee dat ze Goeree Overflakkee langzaam maar zeker helemaal migreren naar A2000. Misschien om Rotterdam even te upgraden en dan alles weer over Rotterdam te laten gaan ??

* Jaded duimt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 13:31

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Hier in Zuidland is het sinds gisteren volop feest met Chello, heeft er ff wat uitgelegen, maar het lijkt wel op of ze de backbone hebben opgevoerd.

Download op zaterdagmiddag om 1600, of 2000 uur gewoon met de volle 180 kb/s en veel connecties en goeie upload. Zo hoort het ook volgens mij.

Maarja, vraag me nu dus af voor hoe lang...

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de bekende regelmatige problemen met hun dns servers en hun werkelijk bedroevende newsservers na (laatste met name de laatste 5 maanden) is het hier in ehv. wel oké.
Toegegeven, op piektijd is van breedband zowieso al geen sprake.
En het woord "service"en "klantvriendelijk" kennen ze niet.
Vergelijk het maar met de krant, als je 'm te laat of niet hebt gehad en je belt ff op dan ligt ie alsnog binnen een paar uurtjes in de bus.
Als dat kan met een dienst die nog geen derde kost van chello dan zouden zij dat toch zeker voor mekaar moeten kunnen krijgen.
Als je al een download limiet instelt (soort van) zorg dan in ieder geval dat de data die wordt binnengehaald ook echt compleet is.
Ik bedoel, de klant heeft er echt geen lol aan als ie z'n 3 cd's niet compleet kan krijgen.
Laatste maanden minstens 5 gig verkloot en nix dat ik er aan had.
Toch maar es een xs4all abbo overwegen.

Oké ze hebben het financieel moeilijk maar geloof maar dat ze van deze service nog spijt zullen krijgen.

De hoge heren van upc/chello zijn gewoon een stelletje kloterige zakkenvullers die zo incompetent en stupide zijn zoals je je echt met de beste wereld niet meer voor kunt stellen.
Wat mij betreft mogen ze failliet gaan, en liefst zo snel mogelijk.

Als aangetekende brieven al niet meer werken weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in apeldoorn knalt zeer regelmatig in 1 keer de verbinding totaal weg ,
niet 1 x maar rustig 30 x op een dag , wanneer je vrolijk aan het surfen bent ofzo .
downloaden gaat gewoon goed ( 185 kB )wanneer we geen storing hebben :(
ligt het soms aan onze modem het is een com21 van bj 1998 ?
of ligt het aan het netwerk wat we hier hebben lopen ?
ik weet het soms niet meer , van narigheid druk je dan maar weer je monitor uit en ga je weer ouderwets tv kijken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 15 december 2002 @ 00:57:
Ik heb het idee dat ze Goeree Overflakkee langzaam maar zeker helemaal migreren naar A2000. Misschien om Rotterdam even te upgraden en dan alles weer over Rotterdam te laten gaan ??

* Br@m duimt
Nou, wat ze aan het doen zijn weet ik niet, maar ik krijg zo een vermoeden, als ze al wat aan het upgraden zijn, dat Goeree Overflakkee daar niet van mee zal profiteren. Hoop het wel, maar mijn vertrouwen in UPC/Chello ebt langzaam maar zeker helemaal weg.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nestor, een streekgenoot ;)
sinds de anderhalve maand dat ik chello heb, nooit boven de 30 KB/s gekomen ('s ochtends niet, 's avonds niet, 's nachts niet, 's weekends nooit (1 KB/s)).
En dan afgelopen dinsdag (nét de dag dat ik voor de 2e keer een -dit maal aantetekende- opzegbrief heb verstuurd richting chello), loopt mijn verbinding opeens met constante snelheid van 140-155 KB/s :?

Wellicht hebben ze nu ook de rest van r'dam op hun 'supersnelle verbinding' aangesloten ???

maargoed, zoals je zelf al schreef: voor hoelang is die verbinding dan zoals ie moet zijn... ik neem het zekere voor het onzekere en stap in het nieuwe jaar over op adsl - geen gezeik, even duur, stabiel en altijd 50 KB/s
(moe btw nog even afwachten of cHELLo mijn abo daadwerkelijk per 1/1 opzegt vanwege de prijsverhoging)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proxy.arnhem.chello.nl ligt er ook weer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 13:39
Je moet ook niet via een proxy server internetten bij Chello, wordt je verbinding alleen maar slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Dec 15 2002 om 14:11:42 UTC+0100)

Download : 170.2 KByte/sec
Upload : 13.5 KByte/sec
Connection : 421.0 Conn/min

dan vind ik chello op zondag middag nog wel meevallen

ik hoop maar wel dat er hiero het netwerk van bbned komt
lekker overstappen naar tweakdsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

In september Chello opgezegd, modem terug gebracht, alles was afgerond... Kregen we gisteren een rekening van €95 in de bus. Aanmaling hadden we per e-mail gehad. Handig als je al sinds september geen Chello meer hebt 8)7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ik heb me gisteren aangemeldt voor Chello, ik zit in de wijk de Vogelenzang te Spijkenisse. Should I be scared now??? Ik heb hier overigens veel vrienden in de buurt die Chello hebben, maarre die hebben totaal geen problemen. Makkelijk > 150 KBps

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Net nog een testje gedaan, de eerste keer had ik een download van 18,8 KB/sec, alleen de upload duurde zo lang dat ik maar gestopt ben.

Hier het resultaat van de twee keer. ;(

Postcode: 3244

(Overgenomen op Sun Dec 15 2002 om 14:29:41 UTC+0100)

Download : 27.5 KByte/sec
Upload : 5.0 KByte/sec
Connection : 43.0 Conn/min

En dat terwijl ik vanmorgen rond de klok van 10:00 wel aan een 178 KB/sec kwam..

En dan vinden sommige mensen (analoog/ISDN) dat je niet moet klagen omdat je toch "breedband" hebt.. |:( Welk breedband :?

Ik denk ik zal weer eens een testje doen:

(Overgenomen op Sun Dec 15 2002 om 19:05:19 UTC+0100)

Download : 8.1 KByte/sec
Connection : 28.0 Conn/min
;( ;(

[ Voor 43% gewijzigd door Br@m op 15-12-2002 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Heb vorige week ADSL aangevraagt, was zelf 1 van de eerste breedband gebruikers bij destijds a2000, zeker toen de boel overgenomen is ging de kwaliteit alleen maar achteruit, hele probleem met UPC is dat ze totaal niet snappen wat schaalbaarheid is, een goede provider reserveert genoeg bandbreedte/hardware/helpdesk per abbonee, upc neemt echter wel een hoop abbos er bij maar investeert vervolgens niet meer in het bedrijf (ja voor 70 miljoen adviseurs |:( ). Dan nog maar niet te spreken over de financiele ellende die mij al 2 en half jaar overspoelt, de laatste 6 maanden krijg ik random rekeningen van 300,400,250,400 euro wat ik nou zou moeten betalen. Dit bedrijf is niet in staat om mij te vertellen WAT ik dan nog moet betalen, dat willen ze me pas vertellen NADAT ik betaalt heb |:(

Dit bedrijf dat wordt geleid door een stelletje nazistische amerikanen moet zo snel mogelijk onteigent worden, en de betrokkenen strafrechtelijk vervolgt.

Maar goed binnenkort heb ik tenminste fatsoenlijk ADSL zodat ik tenminste WEL kan genieten van breedband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Mijn zus kan sinds drie dagen het internet niet op (Lelystad). Hun netwerkkaart krijgt een ip-adres in de range 10.*.*.* toegewezen en als IE wordt geopend verschijnt het scherm waarmee je je netwerkkaart moet aanmelden ofzo (er is niets veranderd aan de hardware). Bij hun buren precies hetzelfde probleem. Wie weet wat er daar aan de hand is? Van de helpdesk(?) worden ze niet echt wijzer: ze krijgen domweg geen verbinding.

En is er een pagina waar er storingen van Chello staan aangegeven ofzo?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Misschien een nieuwe actie tegen illegaal gebruik in een bepaalde regio, als de gegevens uit het verleden dan niet helemaal kloppen krijg je dat soort problemen. Maar gewoon dat formulier invullen zou het probleem moeten oplossen, dan wordt het MAC adres van de nic geregistreerd bij een bepaald account. Werkt dat niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Pc123 schreef op 15 December 2002 @ 21:54:
Misschien een nieuwe actie tegen illegaal gebruik in een bepaalde regio, als de gegevens uit het verleden dan niet helemaal kloppen krijg je dat soort problemen. Maar gewoon dat formulier invullen zou het probleem moeten oplossen, dan wordt het MAC adres van de nic geregistreerd bij een bepaald account. Werkt dat niet dan?
Is wel geprobeerd, maar had helaas geen effect. Maar hoe bedoel je illegaal gebruik? Internetten zonder abo ofzo? :?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk is er een storing geweest of de database met MAC-waarden gereset, waardoor je weer moet aanmelden (zie FAQ, met aps of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon aps doen dan alle gegevens invullen dan vrolijk verder internetten

doen ze 1x in de zoveel tijd!

is tegen wanbetalers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Ferdo schreef op 15 December 2002 @ 22:04:
[...]

Is wel geprobeerd, maar had helaas geen effect. Maar hoe bedoel je illegaal gebruik? Internetten zonder abo ofzo? :?
Ja precies, een modem aansluiten zonder een abbo te betalen. Dat kon in het verleden wel ns, en dat hebben ze aangepakt maar het kan dat ze daar in sommige regio's nog mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 15 december 2002 @ 14:47:
Heb vorige week ADSL aangevraagt, was zelf 1 van de eerste breedband gebruikers bij destijds a2000, zeker toen de boel overgenomen is ging de kwaliteit alleen maar achteruit, hele probleem met UPC is dat ze totaal niet snappen wat schaalbaarheid is, een goede provider reserveert genoeg bandbreedte/hardware/helpdesk per abbonee, upc neemt echter wel een hoop abbos er bij maar investeert vervolgens niet meer in het bedrijf (ja voor 70 miljoen adviseurs |:( ). Dan nog maar niet te spreken over de financiele ellende die mij al 2 en half jaar overspoelt, de laatste 6 maanden krijg ik random rekeningen van 300,400,250,400 euro wat ik nou zou moeten betalen. Dit bedrijf is niet in staat om mij te vertellen WAT ik dan nog moet betalen, dat willen ze me pas vertellen NADAT ik betaalt heb |:(

Dit bedrijf dat wordt geleid door een stelletje nazistische amerikanen moet zo snel mogelijk onteigent worden, en de betrokkenen strafrechtelijk vervolgt.

Maar goed binnenkort heb ik tenminste fatsoenlijk ADSL zodat ik tenminste WEL kan genieten van breedband.
Doe jij ies ff lekker normaal joh. Dat jij een probleem hebt met UPC is duidelijk. Maar dat jij de leiding binnen UPC uitmaakt voor 2e W.O. nazi's gaat tever.

Denk volgende keer eerst even na voordat je, je gal spuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Hmm sinds vandaag weer op 80.56.***.***
Daar zat ik vanaf het begin al op, paar weken geleden ineens naar de 62.195.***.*** oid, en nu dus weer terug.. Vage shit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 23:14:
[...]

Doe jij ies ff lekker normaal joh. Dat jij een probleem hebt met UPC is duidelijk. Maar dat jij de leiding binnen UPC uitmaakt voor 2e W.O. nazi's gaat tever.

Denk volgende keer eerst even na voordat je, je gal spuwt.
Vertel dat tegen mijn schoonmoeder die gister ONTERECHT is afgesloten, erg fijn vooral als je man doodziek in het ziekenhuis licht met kanker, vertel jij haar dat ze in de war is en de facturatie klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raptorix schreef op 15 december 2002 @ 23:31:
[...]

Vertel dat tegen mijn schoonmoeder die gister ONTERECHT is afgesloten, erg fijn vooral als je man doodziek in het ziekenhuis licht met kanker, vertel jij haar dat ze in de war is en de facturatie klopt?
Dat is uitermate vervelend in de situatie die jij omschrijft. Echter als dit onterecht is gebeurd en dit aantoonbaar is, kan dus UPC in het ongelijk gestelt worden.

Maar met alle respect dit is echter nog geen reden om je zo uit te laten. Dit is niet zinvol en helpt ook niks. En zelf heb je er ook niks aan behalve jezelf meer ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Laatst online: 22-04 02:56
Snapt SoftIce dan niet wat voor een frustraties een bedrijf als UPC kan geven? :?
Misschien moet SoftIce zich eens voorstellen hoe het is om zijn internet connectie opeens te verliezen en er veel moeite voor moet doen om het terug te krijgen omdat UPC vind dat zij terecht de connectie hebben afgesloten.

Ik :r ook zwaar op UPC/Chello. Zeker als je elke dag met die !!@#$% reclame om je oren wordt geslagen dat ze voor 50 euro de snelste zijn.

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_bas_ schreef op 16 december 2002 @ 00:09:
Snapt SoftIce dan niet wat voor een frustraties een bedrijf als UPC kan geven? :?
Misschien moet SoftIce zich eens voorstellen hoe het is om zijn internet connectie opeens te verliezen en er veel moeite voor moet doen om het terug te krijgen omdat UPC vind dat zij terecht de connectie hebben afgesloten.

Ik :r ook zwaar op UPC/Chello. Zeker als je elke dag met die !!@#$% reclame om je oren wordt geslagen dat ze voor 50 euro de snelste zijn.
Ik begrijp zeker wel de frustraties. Wat ik niet begrijp zijn de zinloze reacties. Jij kots op UPC/Chello. Ik denk niet dat UPC daar ook maar een moment van wakker ligt.

In plaats van te razen en te tieren zoals meerderen graag doen is met feiten op de tafel komen waar UPC dan niet omheen kan. En ik weet dat het een touwgetrek kan zijn in dit soort gevallen. Maar als je de voorwaarden van een bedrijf kent en daaruit concludeert dat je onterecht bent benadeeld. En als je dit kunt aantonen kan een bedrijf er niet omheen.

Ik vraag me af hoeveel mensen die hier in dit topic schelden daadwerkelijk wat dieper kijken dan ze nu doen. NOFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Ze willen me niet afsluiten bij chello. :( Ik heb de brief dat ik per 30-11 ben afgesloten, maar niet heus. Ze schrijven gewoon weer voor December af stelletje administratieve debielen. Ik heb het gelijk teruggevorderd. Nog 3 daagjes voor ADSL. :)

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 23:57:
[...]

Dat is uitermate vervelend in de situatie die jij omschrijft. Echter als dit onterecht is gebeurd en dit aantoonbaar is, kan dus UPC in het ongelijk gestelt worden.

Maar met alle respect dit is echter nog geen reden om je zo uit te laten. Dit is niet zinvol en helpt ook niks. En zelf heb je er ook niks aan behalve jezelf meer ergeren.
Mag jij mij vertellen hoe je op een normale manier in contact kunt treden met dit bedrijf? Enigste manier is heel lang aan de telefoon hangen, als je dan iemand krijgt van de financiele afdeling WILLEN ze je niet vertellen WAT je dan nog moet betalen. Men wil alleen informatie verstrekken als je eerst honderden euros betaalt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internet licht er vaak uit, komt de monteur langs "ja hier kan ik niks aan doen hoor" zei i, en daar na ging i weer weg.....
Als het zo door gaat neem ik ADSL hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zitten hier een stel analfabeten zeg :)
Kan me wel voorstellen dat ze niks met jullie brieven doen :)
Ze liggen gewoon dubbel van de pret als die brieven net zo zijn als jullie posts.
Iedereen maakt wel eens een foutje, en als je dan bijna een miljoen abbo's hebt lijkt dat al snel een hele kliek met fouten. Alleen negatief nieuws verzameld zich.
Hoor genoeg positieve klanten op een dag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:01

rammes

koekebakker 1e klas

mijn mail doet het de hele dag al niet... kan niet aanmelden op web maar ook niet op de pop server :( meer mensen met dit probleem?
regio doetinchem

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger had ik geen problemen met chello maar tegenwoordig is het een ramp.
Ik heb eigenlijk nooit last van dat hij plat ligt en meestal kan ik nog over de 200 kb/sec komen met hulp van programma's zoals Download Accelerator Plus.

Maar met speedtests haal ik iets van 20 kb/sec, en ik kan tegenwoordig niet meer online spelen. Mijn ping varieert namelijk van 100 tot 150 en dat is niet te doen, zeker niet met bergen vol Packetloss.

Het is echt om helemaal ziek van te worden, zeker als je weet dat je geen andere verbinding (zoals cistron) kan krijgen vanwege financiele redenen en arme ouders.

Wat te doen?
Heeft een klacht telefoontje enig nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starky
  • Laatst online: 04-06 15:02
COAX, ik betaal er wel voor maar zie geen vooruitgang, Newsserver is ook vaak klo..te

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 19:12:
Ze liggen gewoon dubbel van de pret als die brieven net zo zijn als jullie posts.
Iedereen maakt wel eens een foutje, en als je dan bijna een miljoen abbo's hebt lijkt dat al snel een hele kliek met fouten. Alleen negatief nieuws verzameld zich.
Lees dit forum is goed door, en vele andere forum's en je hoort zeker meer negative klanten als positieve.
En onder de analvabeten val jij dus ook :) met stipt op nummer 1
Jij werkt zeker bij upc of chello :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wieew, eindeloze discussie is weer begonnnen :), zoals ik al zei mensen die geen last hebben met chello zullen hier dan ook nooit een woord over reppen. Het werkt en daarmee uit. Het zijn alleen de negatieve verhalen die iedereen krijgt te horen en ook weer doorgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 19:12:
LOL, uit welk donker gat kom jij? Ik heb sinds zo een beetje de allereerst dag a2000/upc/chello. En idd de eerste 2 jaar was de kwaliteit top, echter toen de ellende met chello begon is het snel bergafwaarts gegaan, eerst de service, toen het netwet.

Je kan wel roepen dat mensen alleen negatief nieuws hebben, maar kan jij 1 positief nieuwspunt noemen? Enige wat ik zou kunnen verzinnen is dat de download snelheid over het algemeen redelijk is. Maar daarmee is alles ook wel gezegt.

En och die snelheden van de testserver daar wordt gewoon mee gesjoemeld, ik heb het meegemaakt dat ik ging kijken op de testserver. Weeknummer was meen ik 20, toen ik bij week 19 keek stond mijn postcode gebied op 5.5 kilobyte/s. De volgende dag wil ik dat een collega laten zien, wat wil het geval? Staat ie plots op 80 of iets dergelijks. Hoe kan dat in godsnaam? Een week die al 5 dagen is afgelopen en plots de resultaten om hoog.

Daarnaast de server waar de test bestanden op staan, is 1 over zeer weinig hops en zoals je snapt geeft dat geen enkele indicatie van de werkelijke snelheden.

Dan nog maar niet over de helpdesk gesproken, als je ze al ooit kan spreken, weten ze je niets te vertellen, deze mensen weten niet eens wat packetloss is. Laat staan dat ze ook nog service gaan verlenen.

Ander verhaal: facturatie, alleen al binnen mijn eigen familie hebben we 4 mensen met problemen. En overal het zelfde gezeik, chello komt met vage bedragen, men kan niet specificeren, en men wil niet specificeren wat er betaalt moet worden.
Sorry ik betaal NIETS wat niet gespecificeerd is, dat chello lekker met ze geld gooit is bekent, maar ik zit niet zo in elkaar.

Kortom na 4 en half jaar is me gedult op, ik heb xs4all aangevraagt, ik regel binnenkort een schotel, ik wil NIETS meer met deze lui te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb ook maar eens gebeld.. maar jah, je weet van tevoren dat het geen zin heeft. De afgelopen weken heb ik van 's ochtends 10 t/m 's nachts 1:00 een latency waar je eng van wordt. Ik kan geen spel meer spelen in die tijd dus... ping varieert van 200 tot 10000 (zo niet hoger). Probleem is dat er in principe wel een verbinding is.. alleen de snelheid ervan laat het een beetje afweten :(

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 23:14:
Wieew, eindeloze discussie is weer begonnnen :), zoals ik al zei mensen die geen last hebben met chello zullen hier dan ook nooit een woord over reppen. Het werkt en daarmee uit. Het zijn alleen de negatieve verhalen die iedereen krijgt te horen en ook weer doorgeeft.
Ja, en hoe heet dit topic dan? Juist: Chello alweer brak |:(

Anders zou er wel staan Chello is toch zo goed en snel :X

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.