Chello alweer brak :\ - Volume II

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.633 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:03
DHCP werkt niet altijd in Amsterdam en de DNS is ook niet altijd te bereiken... en vooral de laatste tijd... :( De DHCP is meestal maar een paar minuten weg, maar de DNS wil nog wel eens een paar uur wegblijven...

Laten we de Chello-klachtenlijn bellen :X 8)7

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
laatste tijd wel wat probleme, die ik eerder nooit had, af en toe valt mijn verbinding weg en connect die wel automatisch weer, maar dit is wel vervelend :*
en dan bel je die helpdsk van chello vragen ze of je ff de kabeltjes schoon wilt blazen en dan terug wilt bellen want hety is toch niet druk zeggen ze daar!
Bel ik vervolgens terug krijg ik te horen '' de helpdesk is momenteel erg druk probeerd u het later nog eens'' tuut tuuut tuut GRRR....!

maarja, mijn prob. wordt al minder maar wel super irri, misschien gaat hetb vanzelf wel over

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenW schreef op 05 november 2002 @ 00:33:
[...]
Zolang ik bij UPC werk (3 jaar nu) heb ik deze theorie nog nooit gehoord, maarja het is ook echt iets voor de technische dienst en die weten weer meer van dit soort dingen af. Ben je op een of andere manier met de TD doorverbonden ofzo? Of hebben ze je dat gewoon bij sales verteld? Het kan best hoor!
Ik heb dus gewoon met upc info 0800-0102 gebeld, en daar had ik dus iemand uit de regio aan de lijn (postcode moest ik intoetsen). het was niet iemand van sales, want daar gaf ie me het nummer voor (0800-1872). Maarre.. hoezo, welke theorie bedoel je precies, en: ben ik verkeerd ingelicht (no flame) ?
Het aantal aansluitingen per wijkcentrale zegt natuurlijk wel veel, maar als er 1500 aansluitingen zijn en jij bent de enige van die 1500 die zit te internetten kun je natuurlijk gewoon 180 kB/s halen :)
klopt natuurlijk, maar is dat normaal, zoals die gast het zei: 1200-1300 is normaal en rond 600 is plat gezegd "knallen" na 0.00 uur ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is de laatste paar dagen geen online gaming periode (regio Harderwijk), klotepings.

Web browsen gaat nog maar voor de rest :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:49

Theeboon

theebonen bestaan!

ik wil snel internet :(

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:40

Sideburnn

I just "poked" salad

Rotterdam....paar dagen alweer helemaal ruk....schommeld.
Duurt nu 23:00 ongeveer een minuut voor de homepage van tweakers er op staat

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Nog maar 24 daagjes voor mijn afsluiting!! Publishnet here I come! Wisten jullie dat als je niet de afspraak om het modem op te halen kan nakomen dat ze dan 320€ voor het modem rekenen en er nog eens 32€ voorrijkosten bovenop leggen? Lekker gasten, daar gaat mijn laatste vrije dag. En in die brief bedanken ze me voor de periode dat ik abonnee ben geweest en hopen dat ik in de toekomst misschien weer geinteresseerd raak in een chello abonnement, yeah right!!!

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:34:
Ik heb dus gewoon met upc info 0800-0102 gebeld, en daar had ik dus iemand uit de regio aan de lijn (postcode moest ik intoetsen). het was niet iemand van sales, want daar gaf ie me het nummer voor (0800-1872). Maarre.. hoezo, welke theorie bedoel je precies, en: ben ik verkeerd ingelicht (no flame) ?
Misschien wel, misschien niet. Ik heb er gewoon nog nooit van gehoord, that's all. Het kan dus best waar zijn!
klopt natuurlijk, maar is dat normaal, zoals die gast het zei: 1200-1300 is normaal en rond 600 is plat gezegd "knallen" na 0.00 uur ??
Geen idee, dat zijn zaken voor de technische dienst en ik werk op de helpdesk.
Ken je ook mensen die dat niet willen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
De hele maand is chello al lekker bezig :z
Probeer vooral geen bestanden naar members.chello.nl te uploaden, bij mij vliegt de ftp sessie er in ieder geval om de haverklap uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Kijk en vergelijk, dit zijn de betere uploads :) http://www.speedsuite.net...id&TestTypeID=3&chkCTA=on

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een beetje een vaag probleem sinds gisteren. Veel gifs en jpg's worden niet geladen als ik op een willekeurige website kom. Als ik F5 druk, zie ik wel weer andere gifs maar nooit allemaal in 1x (kruisjes). Net of m'n browser de 'moeite' er niet voor neemt om alle gifs, etc. te openen. Als ik handmatig "afbeelding vernieuwen" doe, dan komen ze wel te voorschijn 8)7 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
browser fout? doe gewoon dan ctrl f5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, beetje jammer..
Als ik naar got forum wil, moet ik gemid. 3x op F5 rammen om uberhaupt het forum te kunnen zien.
Misschien die vage virusscanner... :z (pc-chill -in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan aan mij liggen maar die map : /~blabla heb ik helemaal niet.

Dus mijn FTP is: Ftp://username:password@members.chello.nl/ en mijn adres is : http://members.chello.nl/gebruikersnaam

ps. ~ en dan die tilde die heb ik nooit begrepen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenW schreef op 05 november 2002 @ 00:33:
[...]
Minimaal 30 is natuurlijk niet te garanderen, maar dat kan geen enkele provider. Je kunt geen enkele minimumsnelheid garanderen omdat de server waar je op dat moment op zit natuurlijk een maximumsnelheid heeft en als die per user op bijvoorbeeld 16 kB/s is gecapped, haal jij ook maar 16 en dan kan de provider er niets aan doen.
Maar wat heeft die "16 Kb/s is capped" dan ook met chello te maken ? Dat zijn tenslotte andere sites/providers.
En daarbij is "snel internet via de kabel" is dus minimaal 2x ISDN, anders kan je dat snel ook wel weglaten en gewoon internetten via 2x ISDN.

--- Edit---- Sterker nog, in hun reclame spreken ze van razendsnel en wat is dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 13:39
Hier in Wageningen heb ik al een aantal uren geen internet en mijn Terayon modem is nu ook offline. Nog meer mensen met problemen? Bij UPC liggen hun meetcomputers plat en daardoor zeggen ze voorlopig niks te kunnen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inet afgelopen 2 dagen er traag, omgeving arnhem hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Na tijdenlang met UPC gebeld te hebben doet internet het eindelijk weer, ze hebben de servers in dit gebied gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Internet is weer erg slecht :( Pingtijden > 200ms naar de gateway :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

vraagje, ik heb met mohaa regelmatig dat ik in game gedisconnect wordt en dat de map change niet lekker gaat. Nu dacht ik dat het messchien aan m'n router lag maar een collega vertelde dat het kwam door chello en dat die voor een hele korte periode de connectie met de server verbreekt waarna je ene time-out krijgt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Pc123 schreef op 07 november 2002 @ 17:30:
Hier in Wageningen heb ik al een aantal uren geen internet en mijn Terayon modem is nu ook offline. Nog meer mensen met problemen? Bij UPC liggen hun meetcomputers plat en daardoor zeggen ze voorlopig niks te kunnen doen :(
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:33:
Inet afgelopen 2 dagen er traag, omgeving arnhem hiero
Ede hier. Net zo sloom als jullie :(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Er zijn dus vandaag problemen geweest in Ede (Wageningen hoort ook bij regio Ede), nadat na lang bellen mijn modem eindelijk weer online kwam waren de problemen nog niet voorbij. Packetloss en hoge ping, morgen maar weer eens bellen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaanderen hier ook klote al een week lang doet ie het weer een half uur en dan is ie weer gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De stroom is er effe afgeweest van mijn Chello modem (com21) en mijn routertje (Vigor 2200E). En nu krijg ik een IP-adres 62.195.x.x. Terwijl ik daarvoor altijd een 80.56.x.x had.

Volgens www.speedtest.nl zit ik nu bij A2000, terwijl tie voorheen netjes Chello aangaf... Wat moet ik hier nu mee :? :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

212.142.*.*
212.187.*.*
212.83.*.*
213.46.*.*
213.93.*.*
24.132.*.*
62.108.*.*
62.163.*.*
62.194.*.*
62.195.*.*
80.56.*.*

Dit zijn de IP-Ranges die chello onder haar beheer heeft. Jij valt daar dus gewoon onder :). Kortom niks mis mee en aangezien je IP-adres dynamisch is, kan dit van tijd tot tijd verschillen.

Daarbij hij doet het toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:30:
212.142.*.*
212.187.*.*
212.83.*.*
213.46.*.*
213.93.*.*
24.132.*.*
62.108.*.*
62.163.*.*
62.194.*.*
62.195.*.*
80.56.*.*

Dit zijn de IP-Ranges die chello onder haar beheer heeft. Jij valt daar dus gewoon onder :). Kortom niks mis mee en aangezien je IP-adres dynamisch is, kan dit van tijd tot tijd verschillen.

Daarbij hij doet het toch ?
Ja, hij doet het inderdaad maar ik vond het een beetje vreemd, want die router en modem is er wel eens meer afgeweest van de stroom, en toen kreeg ik toch weer gewoon een 80.56.x.x nummer. Dus vandaar..

Bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Br@m schreef op 07 november 2002 @ 23:12:
De stroom is er effe afgeweest van mijn Chello modem (com21) en mijn routertje (Vigor 2200E). En nu krijg ik een IP-adres 62.195.x.x. Terwijl ik daarvoor altijd een 80.56.x.x had.

Volgens www.speedtest.nl zit ik nu bij A2000, terwijl tie voorheen netjes Chello aangaf... Wat moet ik hier nu mee :? :?
Euh .. Niks denk ik zo ?
Die site heeft blijkbaar de ip-range 80.56.x.x onder A2000 staan, wat overigens overgenomen is door UPC/Chello.
Met andere woorden, Speedtest is niet up-to-date :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Zaanstad.... :Y)

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 234.6 KByte/sec

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 17.6 KByte/sec

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 997.0 Conn/min
Ping test Nederland

Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 7.0 ms

Ik heb nooit problemen met chello, ik heb altijd een goede en constante verbinding, maar je moet die gasten niet proberen te bellen :( (klop klop ff afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou chello is ook weer lekker brak (ameland) het flikkert er steeds uit en het is zo traag als het maar kan tis dat hier geen adsl is maar anders ........:(

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1.5 KByte/sec

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1.0 KByte/sec

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 288.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 3,320.0 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enforcer schreef op 07 november 2002 @ 23:35:
[...]

Euh .. Niks denk ik zo ?
Die site heeft blijkbaar de ip-range 80.56.x.x onder A2000 staan, wat overigens overgenomen is door UPC/Chello.
Met andere woorden, Speedtest is niet up-to-date :)
Ti's wel degelijk een a2000 node hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 18:29:
Nou chello is ook weer lekker brak (ameland) het flikkert er steeds uit en het is zo traag als het maar kan tis dat hier geen adsl is maar anders ........:(

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1.5 KByte/sec

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1.0 KByte/sec

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 288.0 Conn/min

Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 3,320.0 ms
Dat is ongeveer 14k4 snelheid!! Hebben andere mensen in de buurt hier ook last van, anders moet je toch echt ff de storingsdienst bellen om er ns naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download : 41.1 KByte/sec
Upload : 10.2 KByte/sec
Connection : 65.0 Conn/min

Jaja, ik neem aan dat cHELLo nu toch wel binnen paar maandjes echt eens failliet is? Ik hoop het iig, want pas dan wil m'n pa ADSL geloof ik :(

Die snelheid hierboven is nog vrij goed voor de afgelopen dagen trouwen. En de laatste 2 weken (of alweer langer) ligt internet er STANDAARD uit als ik thuis kom, btje refreshen en bij de DHCP zeuren om een nieuw IP en dan krijg ik dus ook echt steeds een NIEUW IP :( stelletje sukkels, ben nu aan m'n 6e IP in een maand...daarvoor ongeveer jaar dezelfde gehad. Dit is gewoon echt NIET leuk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 18:39:
[...]

Ti's wel degelijk een a2000 node hoor.
Is er dan iets mis, want ik zit hier in gebied Rotterdam (Goeree Overflakkee), of niks van aan trekken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij (meteorenstraat in hilversum) liggen sinds vanmorgen zowel telefoon als internet eruit :(

bij de overburen werkt ook niks meer... m'n pa had helpdesk gebeld en die had hij binnen 2 minuten aan de lijn! alles uitgelegd en ze gaan ermee aan de slag! paar straten verderop werkt alles nog prima... dus echt onze straat/wijk ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Chello is echt :r
Retetraag. Duurt wel een minuut voor een pagina geladen is.
Chello te leuk om te stoppen !! Nou ik stop met Chello :(

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Hier nog 1 in Hellevoetsluis (3221 VV). 22% loss joepie :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Op Goeree Overflakkee...:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Nov 10 2002 om 15:02:21 UTC+0100)

Download : 12.8 KByte/sec
Upload : 7.7 KByte/sec
Connection : 58.0 Conn/min
Ping test Nederland : 38.0 ms

Spelletje Warcraft 3 kan zelfs al niet meer... Jammer hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 10 november 2002 @ 15:02:
Op Goeree Overflakkee...:
(Overgenomen op Sun Nov 10 2002 om 15:02:21 UTC+0100)

Download : 12.8 KByte/sec
Upload : 7.7 KByte/sec
Connection : 58.0 Conn/min
Ping test Nederland : 38.0 ms

Spelletje Warcraft 3 kan zelfs al niet meer... Jammer hoor :(
Ik erger me er ook dood aan, aan dat klote Chello. Terwijl het in het begin (juni) zo goed ging.. :'(

Maar helaas is hier bij ons voorlopig nog geen ADSL, alleen in Middelharnis komt dat in Januari.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Rotterdam
Speedtest:
Download : 18.5 KByte/sec
Upload : 13.3 KByte/sec
Connection: 38.0 Conn/min

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Maar helaas is hier bij ons voorlopig nog geen ADSL, alleen in Middelharnis komt dat in Januari..
Gemeente Middelharnis ???
En dat ADSL is trouwens ook achterlijk duur zeg... Die aansluitkosten enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 10 november 2002 @ 15:20:
[...]

Gemeente Middelharnis ???
En dat ADSL is trouwens ook achterlijk duur zeg... Die aansluitkosten enzo :(
Nee, niet in de gemeente Middelharnis, maar alleen in Middelharnis/Sommelsdijk zelf... :(

Het zal best wat duurder zijn, maar wat ik nu heb is ook niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Over het algemeen is Chello wel goed hier, maar de laatste weken.. Paar keer down geweest, en nu dit weer, precies op een vrije zondag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Hier eigenlijk nooit problemen..
ok, soms wel traag, en brakke pings, (atm 93ms naar tweakers.net) maar downloadsnelheid is goed (haal vrijwel altijd 100k+ )

@ work ook (nog) Chello. (harderwijk). We gaan over op ADSL (cistron) eens kijken hoe dat gaat..

Kabelfoon kan ook in harderwijk, heb t paar keer bij klanten geinstalleerd.. maar dat was echt fucking snel!
download maar 25k/sec (256kbit), maar wel een enorm lekkere ping. (12 ms naar tweakers.net!). Surfen ging dus supersnel... gewoon door de lekkere ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Waarom verlaagd chello dan ook niet naar 1 Mbit ofzo... Lijkt mij dat er dan minder gedownload wordt en de ping redelijk blijft... als de routers enzo blijven werken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rotterdam (Nog een keer)

Speedtest:

Download : 17.0 KByte/sec
Upload : 7.0 KByte/sec
Connection : 22.0 Conn/min
Ping: ? Firewall block.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 15:44:
Rotterdam (Nog een keer)

Speedtest:

Download : 17.0 KByte/sec
Upload : 7.0 KByte/sec
Connection : 22.0 Conn/min
Ping: ? Firewall block.
(Overgenomen op Sun Nov 10 2002 om 15:51:50 UTC+0100)

Download : 26.0 KByte/sec
Upload : 12.4 KByte/sec
Connection : 42.0 Conn/min

Straks was dat maar 5,2KByte/sec.. :'(

We kunnen wel blijven testen, maar Chello wordt daar niet sneller van helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

resultaten:

Download 185.7 KByte/sec
Upload 14.6 KByte/sec
Connection 837.0 Conn/min
Ping 18.0 ms

heerde, gelderland.

Ik heb hier haast nooit problemen. :)

(klopt af :P )

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Overgenomen op Sun Nov 10 2002 om 17:24:39 UTC+0100)

Download : 18.5 KByte/sec
Upload : 13.8 KByte/sec
Connection : 29.0 Conn/min

Ik moet er van huilen, echt waar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Br@m schreef op 07 november 2002 @ 23:12:

Wil niet heel vervelend doen.. maar de com21-ers hebben een VAST ip adres
dus ik weet niet waarom je nu ineens een ander ip krijgt.

het 80-adres is vroeger inderdaad van a2000 geweest. A2000 = nu chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
(Overgenomen op Sun Nov 10 2002 om 17:37:18 UTC+0100)

Download : 38.0 KByte/sec
Upload : 6.3 KByte/sec
Connection : 287.0 Conn/min
Ping test Nederland : 42.0 ms

T'is weer bagger omgeving Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
sun.dace schreef op 10 november 2002 @ 17:32:
[...]

Ik wil ook niet vervelend doen, maar jij weet er ook niet veel van zo te lezen... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hmmmm hier in Leeuwarden is het sinds zaterdagmiddag niet echt fijn internetten... Dacht eerst dat de T.net/Fok! servers een beetje raar deden, maar het blijkt dat speedtest etc. ook niet echt opschiet.

Mensen die dat kunnen bevestigen? Leeuwarden/noorden/Arnhem?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook omgeving arnhem: valt wel mee.....
code:
1
2
3
4
5
 Download
Download 123.9 KByte/sec 
 Upload     11.5 KByte/sec 
 Connection 366.0 Conn/min 
 Ping 46ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Niet online
sun.dace schreef op 10 november 2002 @ 17:32:
[...]

Er is al vaker deze discussie geweest, maar ik kan je vertellen dat com21 niet overal een vast ip-adres heeft. In regio Rotterdam werken ze met com21 op DHCP. En niet zoals jij beweert overal middels een vast ip-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
limoentje schreef op 10 november 2002 @ 17:58:
Hmmmm hier in Leeuwarden is het sinds zaterdagmiddag niet echt fijn internetten... Dacht eerst dat de T.net/Fok! servers een beetje raar deden, maar het blijkt dat speedtest etc. ook niet echt opschiet.

Mensen die dat kunnen bevestigen? Leeuwarden/noorden/Arnhem?
ja ik :(
tis hier sinds gister ECHT DIKKE BAGGER :r (stiens)
downloadspeeds van 1~10kb/s
50%+ packetloss
en surfen is soms ook hopeloos :(
ik hoop dat dit snel word gefixxed

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enforcer schreef op 10 november 2002 @ 18:01:
[...]

Er is al vaker deze discussie geweest, maar ik kan je vertellen dat com21 niet overal een vast ip-adres heeft. In regio Rotterdam werken ze met com21 op DHCP. En niet zoals jij beweert overal middels een vast ip-adres.
IDD ja, en die fijne k*t DHCP heeft er voor gezord dat ik al 7x deze maand een ander IP heb gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke_
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 22:11
Download 152.7 KByte/sec
Upload 13.6 KByte/sec
Connection 460.0 Conn/min
Ping test Nederland 35.0 ms

Ede Gld

is wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
ikke_ schreef op 10 November 2002 @ 19:21:
Download 152.7 KByte/sec
Upload 13.6 KByte/sec

Ede Gld

is wel redelijk
Denk dat ik maar ga verhuizen... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 12-09 20:58
Me vriendin heeft nu een maand inet via Chello in Amsterdam Oud West en eigen nog nooit problemen gehad of een langzame verbinding :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.daudt/snelheid.jpg

Als ik een test doe zit ik altijd wel op de 160 KB+ :)

Toch wel goed voor die € 47 p/m en geen aansluitkosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken genoeg mensen die chello hebben en daar gaat alles goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 21:13:
ken genoeg mensen die chello hebben en daar gaat alles goed
Je hoort mij niet zeggen dat Chello overal zo traag is, maar wel regio rotterdam in ieder geval.. En daar heb ik mee te maken.. ;) Overdag gaat het hier bij mij ook goed, maar in het weekeind en 's avond zeker niet.

En dat het aan Chello ligt is ook wel duidelijk zo zoetjes an..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je adsl nemen dan heb je geen last van drukte, bij kabel deelt men eigenlijk de verbinding met anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 21:17:
moet je adsl nemen dan heb je geen last van drukte, bij kabel deelt men eigenlijk de verbinding met anderen
|:(

Sorry hoor, maar ik ben al "blij" dat ik Chello heb. Dus geen ISDN meer..

ps.
En regio rotterdam bedoel ik Goeree Overflakkee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat nou het hele probleem bij mij is, ik heb een snelle download altijd hoger dan 140 k/sec maar ik heb wel vaak last van packetloss of slechte ping.. bij online games zoals Unreal Tournament..
Ik speel veel online games en ik heb gewoon heel vaak dat ik 4 seconde lang op connection interrupted sta.. dan kan je nix meer de hele verbinding valt zowat weg dan.
Voor surfen en downloaden is chello hier best goed, maar waarom nou weer niet voor online games.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 21:17:
Denk es na voor je wat gaat zeggen ;)

Dit probleem ligt in het netwerk van chello zelf, dat is veel te traag.. dat is net als dat xs4all een intern netwerk zou hebben met te weinig bandbreedte voor ADSL, dan zou het ook traag gaan. 't is niet dat er veel te veel mensen op 1 headend zitten, anders had ik namelijk 5 maanden terug ook al problemen moeten hebben aangezien chello hier (3281, Hoeksche Waard) de enige is die "breedband" internet aanbied. Helaas is er al dik 2 maanden geen sprake meer van breedband. Begin 2003 komt hier ADSL eindelijk beschikbaar en dan ben ik dus ook weg bij die prutsers. Ik ga nu nog even blij zijn dat ik in ieder geval geen telefoontikken meer betaal.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2002 11:28 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

ikke_ schreef op 10 november 2002 @ 19:21:
Download 152.7 KByte/sec
Upload 13.6 KByte/sec

Ede Gld

is wel redelijk
Hmm ... Dat is dus ook tussen 20.00u en 23.00u ? Ik zit ook in Ede, maar ik vind het in de avonduurtjes zo verschrikkelijk tegenvallen. Overdag en 's nachts geen probleem, maar ben dan niet altijd thuis.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

yes, Leeuwarden is weer helemaal topspeed!! :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreystegeman
  • Laatst online: 22-11-2002
hier in apeldoorn heeft het af en toe curen.

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
De download is weer goed, maar nog erg veel lag in games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 11 november 2002 @ 20:51:
De download is weer goed, maar nog erg veel lag in games :(
Nou hier in Nieuwe Tonge is het vanaf zo'n 10:00 al de hele dag rete traag... helaas. Normaal heb ik overdag (als ik eens thuis ben) een goede snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Ridderkerk (rotterdam/Dordrecht) is het echt aleen maand of 2 gewoon slecht .
snachts perfect
overdag ook als het maar geen weekend is ,maar om een uur of 4 gaat het helemaal fout :(

van alle getest . maar chello lacht me nog net niet uit (of wel :( ) dus bij mij gaat het eruit .

Btw : hiervoor heb ik 8 maanden chello gehad zonder enig probleem

surfen gaat hier zo langzaam dat je omvalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chello heeft de laatste 2 dagen weer een knipperlicht reactie. Internet vliegt er om de 5 minuten uit. En vandaag heeft ie vanaf 2 uur vanacht de hele ochtend eruit gelegen. (Nu doet ie het weer te zien aan mun webserver, zit namelijk op school).

Het is al een stuk beter dan vorige maand, waarbij we niet hoger kwamen dan 10 kb/s. Maar het is nog steeds niet super. 's Avonds is het echt gokken of ik nu wel of niet kan online game. Maar ik hou de moed erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Mijn Chello internet verbinding klapt er ook om de 5 a 10 minuten uit.. van 's middags 16:00 tot 21:00 heb ik geen bruikbare verbinding. (150kb downloaden en er dan weer 4 minuten uitliggen noem ik geen bruikbare verbinding)

Ik heb al minstens 10x gebeld met de helpdesk, maar ze hebben daar geen flauw idee wat er aan de hand is..

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerpaultje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 22:39
hmmm chello is bij mij niet zo heel erg slecht al is het bij anderen in de omgeving wel erg maar goed ik ga hopelijk toch binnenkort over op TweakDSL :D
8 Mbit down 0,5 Mbit up :D :D :D :D
dat vind ik toch zeker niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Dit zal geen chello zijn denk ik... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.looy-prive.net/files/mordax.jpg

Daarvoor zag ik een keertje 6,7MB/sec staan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 13:31

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

't Is hier in Zuidland (voorne putten) ook alweer een paar dagen bagger, vooral ERG irritant omdat ik vaak via SSH werk en dan putty er telkens weer uitknalt, en het versturen van karakters gaat supertraag.

Speedtest geeft bedroevende resultaten, nog geen 10 kb/s.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Hier in Landsmeer is het weer supper brak. Ga binnenkort maar eens een nieuwe moden aanvragen, kijken of dat helpt

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Br@m schreef op 11 november 2002 @ 21:01:
[...]
Nou hier in Nieuwe Tonge is het vanaf zo'n 10:00 al de hele dag rete traag... helaas. Normaal heb ik overdag (als ik eens thuis ben) een goede snelheid...

[afbeelding]
Ik woon ook in Nieuwe Tonge, maar Kazaa trekt er toch nog redelijk wat kbits doorheen, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• *marco*
  • Laatst online: 12-03 09:50
heb ook chello hierzo ... hoewel.. ik hoop volgende maand naar groningen te verhuizen en daar hebben we heel snel @home. Maar goed hier is chello erg wisseld.. nu gaat het redelijk goed eigenlijk maar van de week was het bar en bar slecht.. storingen / timeouts etc.. komen wekelijks meerdere keren wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Jaded schreef op 12 November 2002 @ 20:27:
[...]

Ik woon ook in Nieuwe Tonge, maar Kazaa trekt er toch nog redelijk wat kbits doorheen, gelukkig :)
Vandaar dat ik niets heb dan... :( :)

En anders kan ik altijd nog dit nemen straks:
Momenteel is FlakkeeNet een plan aan het uitwerken voor de aanleg van een draadloos breedbandnetwerk voor Goeree Overflakkee.
Doelstelling is dit netwerk voor zowel bedrijven als particulieren op het eiland toegankelijk te maken. Verder moeten de abonnementsvormen in prijs en kwaliteit (snelheid) goed de concurrentie aankunnen met kabel of adsl. De eerste start wordt waarschijnlijk in de omgeving van Middelharnis en Oude Tonge gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Draadloos breedband ?? Is dat een primeur ofzo ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 00:20
(Overgenomen op Tue Nov 12 2002 om 22:27:18 UTC+0100)

Download : 185.7 KByte/sec
Upload : 15.5 KByte/sec
Connection : 663.0 Conn/min

het resultaat van mijn testen op speedtest. Chello is dus nie overal brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Twistedmark schreef op 12 november 2002 @ 22:27:
(Overgenomen op Tue Nov 12 2002 om 22:27:18 UTC+0100)

Download : 185.7 KByte/sec
Upload : 15.5 KByte/sec
Connection : 663.0 Conn/min

het resultaat van mijn testen op speedtest. Chello is dus nie overal brak
Dat weet ik, maar het is zo rot als je nu net in zo'n brak gebied woont.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar het aan ligt.. ik heb gewoon altijd meer dan 100 k/sec download.. maar toch nog packetloss bij unreal tournament.
Waar zou dit nou weer aan liggen.. ik overweeg tweakdsl te nemen.. als ik daar tenminste geen loss heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHA
Dus het is toch waar dat het in de regio Rotterdam ECHT slechter is geworden
URL ingetikt en dan ff 20 seconden wachten voordat ie iets gaat doen,dat is hoe het gaat rond een uur of 8 in de avond.
Nee ik wacht met smart op ADSL en dan ben ik ook pleite en kan ik eindelijk eens fatsoenlijk een servertje draaien want ik geloof dat Chello zowat alle poorten en protocollen vernachelt,af en toe lijkt het er zelfs op dat ze ook HTTP blocken >:)

(Rozenburg Zuid Holland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 22:33:
Ik weet niet waar het aan ligt.. ik heb gewoon altijd meer dan 100 k/sec download.. maar toch nog packetloss bij unreal tournament.
Waar zou dit nou weer aan liggen.. ik overweeg tweakdsl te nemen.. als ik daar tenminste geen loss heb..
Met chello is het heel vaak zo (bij mij iig) dat je packets via andere landen naar bijvoorbeeld een nederlandse server gaan. 't Gaat via een omweg dus. Kijk deze trace maar eens, vreselijk:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
================================================
=== VisualRoute report on 24-okt-02 20:51:00 ===
================================================

Rapport voor cs3.gamecity.nl [194.151.30.32]

Analyse: 'cs3.gamecity.nl'  werd gevonden in 16 hops (TTL=242). Maar, de problemen startende bij hop 1 in netwerk  "Chello Terayon DHCP"  zorgen voor het verlies van IP packets. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Hop | %Verlies | IP Adres        | Node Naam                        | Lokatie                | Tzone  | ms | Grafiek    | Netwerk                        |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| 0   |          | 192.168.1.101   | gps.arnhem.chello.nl             | Arnhem, Netherlands    | +01:00 |    |            | (prive gebruik)                |
| 1   | 30       | 213.93.202.193  | e202193.upc-e.chello.nl          | ?(Netherlands)         | +01:00 | 25 | x--        | Chello Terayon DHCP            |
| 2   | 20       | 212.142.25.193  | Vlan55.ah00rs01.net.upc.nl       | ?(Netherlands)         | +01:00 | 50 | -x------   | Telekabel Dokkum               |
| 3   | 20       | 212.142.28.121  | Gig6-0.ah00rt03.brain.upc.nl     | ?Arnhem, Netherlands   | +01:00 | 49 | -x----     | Telekabel Arnhem               |
| 4   | 20       | 212.142.32.50   | srp8-0.ah00rt02.brain.upc.nl     | ?(Netherlands)         | +01:00 | 33 | -x         | Brain IP core and distribution |
| 5   | 10       | 212.142.32.2    | srp0-0.am00rt02.brain.upc.nl     | ?(Netherlands)         | +01:00 | 37 |  x         | Brain IP core and distribution |
| 6   | 10       | 212.142.32.43   | srp0-0.am00rt05.brain.upc.nl     | ?(Netherlands)         | +01:00 | 35 | -x         | Brain IP core and distribution |
| 7   | 10       | 213.46.161.49   | nl-ams02a-rd1-pos-0-3.aorta.net  | ?(Netherlands)         | +01:00 | 34 | -x         | Chello Broadband               |
| 8   |          | 213.46.160.202  | -                                | ?(Netherlands)         | +01:00 | 57 |  x         | Chello Broadband               |
| 9   | 10       | 212.121.101.161 | -                                | ?(United Kingdom)      | *      | 68 |  -x        | Dynegy Europe                  |
| 10  | 10       | 212.121.96.118  | so-000-stm16.ar01.TELC.iaxis.net | ?(United Kingdom)      | *      | 64 |  -x        | Dynegy Europe                  |
| 11  | 10       | 63.218.13.17    | -                                | ...                    |        | 68 |  -x        | CAIS Internet CAIS-CIDR7       |
| 12  | 100      |                 |                                  |                        |        |    |            |                                |
| 13  | 10       | 194.151.226.1   | asd-dc2-ias-ur10.nl.kpn.net      | ?(Netherlands)         | +01:00 | 64 |  -x        | KPN BBT/IP Internet Backbone   |
| 14  |          | 195.190.227.33  | gv-dc2-ias-ar11.nl.kpn.net       | ?(Netherlands)         | +01:00 | 77 |   x------- | KPN Internet Operator          |
| 15  | 100      |                 |                                  |                        |        |    |            |                                |
| 16  | 10       | 194.151.30.32   | cs3.gamecity.nl                  | ?Den Haag, Netherlands | +01:00 | 67 |   x        | KPN OVN Internet Operator      |
Roundtrip time naar cs3.gamecity.nl, gemiddeld = 67ms, min = 65ms, max = 76ms -- 24-okt-02 20:51:00

Zie ook: http://www.lynxpolis.nl/prive/html_report_trace/report.html

Hier zie je btw niet dat ie ook nog over de VS gaat :S
Deze is overigens van 2 weken geleden, nu is het weer beter.

XPENG G9 Performance 2024

• Br@m
  • Niet online
Het het dan toch de goeie kant op met chello in regio rotterdam :?

Ik zat net met speedtest aan een 145,9 KB/sec. Ik kan niet heugen dat ik dat gehad heb eind van de middag. Heel vroeg in de morgen wel..

Vanavond maar eens afwachten.. :)

Net weer effe gedaan:

(Overgenomen op Thu Nov 14 2002 om 16:26:37 UTC+0100)

Download : 161.1 KByte/sec

:P

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05-2024

Rattlehead

So What?!

1182 Kbit/sec
147.7 KByte/sec
18.5 x ISDN
De behaalde snelheid is: perfect

Dit zijn snelheden!!! Van de upc-testserver om 17:21

Check out http://www.getbackonstage.nl

Verwijderd

Br@m schreef op 14 November 2002 @ 16:26:
Het het dan toch de goeie kant op met chello in regio rotterdam :?

Ik zat net met speedtest aan een 145,9 KB/sec. Ik kan niet heugen dat ik dat gehad heb eind van de middag. Heel vroeg in de morgen wel..

Vanavond maar eens afwachten.. :)

Net weer effe gedaan:

(Overgenomen op Thu Nov 14 2002 om 16:26:37 UTC+0100)

Download : 161.1 KByte/sec

:P
Juig niet te vroeg.. maar ja, als het bij jou eerst bagger was en nu weer goed, dan zou het misschien kunnen betekenen dat het hier ook binnenkort beter gaat worden.. :/

Verwijderd

ik heb alleen last van veel loss met gamen gemiddeld 10 - 20 + choke heeel af en toe...

Download speed is perfect nagenoeg altijd 250+ begint dan op 350 en loopt af naar de 200, mits de server waarvan je het download dit ondersteunt duh :P

Ping gemiddeld rond de 25 - 30 naar chello,... dus valt mee

Valt hier eig 1x in de maand een dag uit, daar kan ik wel mee leven...

Chello bevalt op de loss na prima :/

edit: Locatie: Barendrecht, net onder rdam ;)

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:42:
ik heb alleen last van veel loss met gamen gemiddeld 10 - 20 + choke heeel af en toe...

Download speed is perfect nagenoeg altijd 250+ begint dan op 350 en loopt af naar de 200, mits de server waarvan je het download dit ondersteunt duh :P
Hoe kom jij dan aan een 250+ :?

De limiet is toch 1,5MBit? Is ongeveer 192KB/sec. Theoretisch dan

• mhr-zip
  • Laatst online: 23:18
Br@m schreef op 14 november 2002 @ 17:48:
[...]

Hoe kom jij dan aan een 250+ :?

De limiet is toch 1,5MBit? Is ongeveer 192KB/sec. Theoretisch dan
Mijn ex-collega overdrijft graag :)

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:42:

Ping gemiddeld rond de 25 - 30 naar chello,... dus valt mee

Valt hier eig 1x in de maand een dag uit, daar kan ik wel mee leven...

Chello bevalt op de loss na prima :/

edit: Locatie: Barendrecht, net onder rdam ;)
Heb je geluk. Hoor ook veel mensen uit Barendrecht die ontzettend slechte verbindingen hebben.

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:33:
[...]

Juig niet te vroeg.. maar ja, als het bij jou eerst bagger was en nu weer goed, dan zou het misschien kunnen betekenen dat het hier ook binnenkort beter gaat worden.. :/
Ik heb inderdaad te vroeg gejuigd, ik zit weer maar aan een krappe 20KB/sec. :(

Je kan er echt niets van op aan hier hoor... :'(

(Overgenomen op Thu Nov 14 2002 om 19:28:36 UTC+0100)

Download : 19.9 KByte/sec

Verwijderd

de laatste week is Alkmaar ook weer zwaar kl*te.
een paar keer gebeld en een bericht gestuurd en er word gewoon niks aan gedaan.
de service en netwerk beheer van Chello is ver beneden peil en mijn voornemen voor volgend jaar is zo snel mogelijk weg bij Chello.
een stelletje amateurs zijn het die zeggen dat 20 kBps download voldoende is voor 43 € , laat me niet lachen }:O

edit :tis zelfs 48 € :'(

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
(Overgenomen op Thu Nov 14 2002 om 20:46:41 UTC+0100)

Download : 34.3 KByte/sec
Upload : 5.0 KByte/sec
Connection : 12.0 Conn/min
Ping test Nederland : 80.0 ms

:( :(
omgeving harderwijk..

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Download 178.6 KByte/sec
Upload 14.9 KByte/sec
Connection 989.0 Conn/min
Ping 16.0 ms

Heerde. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ff heel erg flauw maar toch WAAR:

wie heeft bij die bushokjes al die reclames gezien van CHELLO???
daar staat dat er downloads TOT 1500KB p/s mogelijk zijn!!!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• SteAlthmAn
  • Niet online
Michael Knight schreef op 14 november 2002 @ 20:55:

kbit.. 1.5mbit dus.. das ong 187.5 kb :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Termi
  • Laatst online: 15:52
Michael Knight schreef op 14 November 2002 @ 20:55:

Daar staat denk ik tot 1500 Mbps :). Dat delen door 8 :) = 187,5 en daarvan minus 10 % voor verlies :+. Dan zit je ongeveer op je max chello snelheid :P.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.