Ik heb eindelijk wat info kunnen vinden over een mogelijke oorlog tussen de Nordics en Grey.
Of je het onderstaande verhaal gelooft of niet maakt niet uit.
Het is niet mijn theorie, maar die van vele anderen.
Er zijn een groot aantal mensen die claimen dat er meerdere rassen ons melkwegstelsel bewonen.
Zoals ik eerder aangaf hebben biologen berekend dat onder de slechtste omstandigheden met de kleinste kansen dat er in ons melkwegstelsel alleen al 12000 intelligentere rassen zouden moeten zijn.
Nou vraag je je af waarom deze rassen zich dan niet openbaren aan ons.
Men heeft daar een verklaring voor.
De Grey, bekend als aliens die in de nacht mensen ontvoeren uit hun bed en er vervolgens pijnlijke handelingen mee doen.
Veel mensen denken dat deze Greys "in peace" komen en willen helpen met de vooruitgang vd mensheid en een hogere spiritualiteit te bereiken.
Mensen die claimen dat de takken vd amerikaanse overheid contact met deze Greys heeft en technologie uitwisselt.
Ok als dit waar is....nix aan het handje toch?
Alleen mensen die claimen met Nordics in aanraking te zijn gekomen en zogenaamde "Telepaten" die claimen dat de grey niet zijn wie ze lijken.
Namelijk dat het ras van de Grey heel lang geleden ooit een heel erg ongeluk kreeg.
Het voortbestaan van de Grey werd bedreigd en het ras leek verdoemd te zijn.
Totdat.....er een subspace of subconcious macht hen hulp bood.
Om het Grey ras te redden moesten de Grey met deze macht samensmelten om als 1 collective(ja...klinkt als borg collective)aan de redding van hun ras te werken.
Deze macht existeert volgens telepaten in de "gedachtenflow" van het Universum en in de Core van deze flow waar alleen paranormaal begaafde mensen in hun onbewustzijn kunnen gaan.
In deze Core zit een council van 10.
Zowat de machtigste entiteiten van het universum, boven deze council staat 1 macht.
Dus de grey moesten deze met deze macht samensmelten en al hun induvidualiteit opgeven, al hun eigen gedachten en hun eigen wil.
Dit bleek na de redding van het Grey ras toch wel een heel zware "sacrifice", maar de grey kunnen er niet meer aan ontsnappen.
De Grey Collective zat nu dus gevangen in deze nog grotere collective van "sub-spacial"/"subconscious beings".
Maar ze willen eruit, ze willen hun individualiteit en vrijheid terug.
Nou blijkt dat "de mens" precies heeft wat zij nodig hebben.
Individualiteit.
Dat zou wel de ontvoeringen en pijnlijke operaties verklaren en de cattlemutalations.
Ze zoeken hier iets wat wij hebben.
Wij geven hen wat ze willen in ruil dat wij hen geven wat ze willen.
Probleem is dat men denkt dat de amerikaanse overheid al meteen het verhaaltje geloofde en accord ging.
Zij gaven de overheid de technologie en in ruil daarvoor konden de Grey elk individu nemen die ze wilden.
De grey willen losraken van dit collective.
Ze willen eigenlijk niet waar ze nu mee bezig zijn.
Uit abductiereports blijkt dat als mensen vragen:Why are you taking me, dat de Grey dan antwoorden:We have no choice.(wat telepatisch gebeurt volgens vele ontvoerden)
Wat deze theorie dus deels bevestigt.
Maar dat is niet alles, er is veel meer over dit collective bekend, met name door paranormaal begaafden.
De hoogste macht in dit collective wordt door sommigen "Lucifer" genoemd.
Lucifer is 1 vd namen in de bijbel vd duivel.
Hij was 1 vd 3 ArchAngels....ze noemen hem the Fallen Angel.
Hij kreeg de bijnaam "lightbearer", drager van het licht, omdta hij verantwoordelijk was voor het licht.
Maar Lucifer werd arrogant en eigende zich het licht toe...hij gaf alleen zichzelf crddit voor het licht ipv. God.
Hij eigende zich het licht toe en nam wat hij d8 dat van hem was.
Van het collective staat bekend dat het ook lichtabsorberende eigenschappen heeft, het collective heeft een heel letterlijk maar ook figuurlijk duister karakter.
Het neemt individuen in zich op als de Duivel in de Bijbel zielen opnam.
Vandaar dat men het Grey Collective(de grey) ook wel Fallen Angels noemt.
Maar nu komt het.
Er zijn andere rassen die zich kummeren om de welzijn vd aarde en de mens.
The Standing Angels.
Geasocieerd met de nog staande engelen uit de bijbel.(Micheal en Gabriel)
Dezen worden ook wel "non-interventionists" genoemd.
En met een rden, zij willen dat de mensheid niet aangestats wordt, zij willen niet dat andere rassen een "intervention" plegen in ons ras.
Men denkt dat de Nordics tot 1 van deze rassen behoort.
Maar er zijn nog meer rassen die tot de "non-interventionists" behoren.
Deze mensen claimen dat de bijbel, koran, torah en aziatische heilige geschriften verklaard kunnen worden aan de hand van deze aliens en hun daden.
Daar komt het idee dus vandaan dat de Nordics in oorlog zouden zijn met de Grey.
Oftewel met misschien wel het geheel Collective.
De Nordics claimen ons te willen beschermen tegen de leugens van de Grey Collective.
De grey claimen een hoog spiritueel ras te zijn en dat ze ons willen helpen, maar als ze zo spiritueel zijn, waarom pijnigen ze dan mensen en ontvoeren deze dan tegen hun wil.
En dit is volgens de Standing Angels tegen een bepaalde wet.
De non-interventiewet.
Ook gaat het tegenin het niet mogen pijnigen van andere wezens.
Vandaar de oorlog tussen de Nordics en Grey.
Nou eerlijk gezegd ik weet niet wat ik ervan moet zeggen.
De theorie legt wel alle puzzelstukjes bij elkaar.
Religie, Aliens en mysteries van de History van het menselijk ras en onze planeet.
Hier is een link met uitgebreidere info erover.
Maar ik zeg het je nu alvast dit is erg zware kost!
http://www.think-aboutit.com/Spiritual/aliens_and_the_bible_.htm
Je moet er goed engels voor kunnen om dit te kunnen begrijpen.
Klik ook eens op die link in de text met de uitleg van "Alien Collective".
Mega interessant concept.
Nog wat Grey foto's
Ik kan niet ontkennen dat 95% van alle fotos "fakes" zijn.
4% zijn twijfelgevallen.
Maar die 1% kunnen sceptici niet als "fake" aangeven.
-
Al met al is het een mega interessant concept dat de Nordics in oorlog zouden zijn met de Grey.