tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Alles staat aan, maar videokaart is niet zo best.Op dinsdag 16 april 2002 20:32 schreef The_FrankO het volgende:
zijn dat orginele wolken? Ze zien er een beetje raar uit. En zet je aa eens aan
Leuke pic's hoor
Moet je het in windoos aanzetten en in fs uit dan is het waarschijnlijk beterOp dinsdag 16 april 2002 20:38 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Alles staat aan, maar videokaart is niet zo best.
Verwijderd
Waar kan ik in vredesnaam in windows Anti Aliasing aanzetten?Op dinsdag 16 april 2002 20:43 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Moet je het in windoos aanzetten en in fs uit dan is het waarschijnlijk beter
Hoe komt het dat ik zo ontzettend weinig frames heb in het panel??
Kan het zijn dat ik te veel sids en stars in de fmc heb staan? Want het was nadat ik de FMC had geladen dat ik opeens 1fps had, maar als ik de FMC weer weg doe, houdt ik nu 1 fps
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
IS dit soms fsmeteo? Ik d8 dat die je frames opaten, net als packman, die stipjes opeet.Op dinsdag 16 april 2002 21:11 schreef Evilernie het volgende:
DIT zijn pas woken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Ik ben altijd in voor filmpjes, heeft iemand nog filmpjes?Op dinsdag 16 april 2002 17:31 schreef rellehenk het volgende:
Ik kwam nog een filmpje tegen van een BA Boeing 777-200 die opstijgt vanaf Texas met Premier Blair erin
http://sq-16.tamu.edu/downloads/777.mpg
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Hi y'all ,
I just came on to moan a little about spending $350 for the Geforce 4 TI 4600(128 megs.) video card which is an upgrade to my Geforce 2 Ultra. After installing and configuring the card, I was disappointed to see no real frame-rate improvement from my older Geforce 2 card. I avereage between 15-35 fps depending on the scenery density. I have all the sliders to the max. Is this new geforce a hype or is it that MS flight sim 2002 not take advantage of its power?
My system specs: Asus A7M266 motherbrd, Athlon AMD 1800+ XP, 512 megs DDRAM(2100), VISIONTEK GEFORCE 4 TI 4600. Any advice or ideas?
Thanks,
Yoram
http://ftp.avsim.com/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi?az=read_count&om=2422&forum=DCForumID8
Wel aardig voor de mensen die aan een GF4 4200 zitten te denken (ik dus ook)
Lolz.. net of ik het zelf gevlogen heb, aangezien ik die kist altijd gebruikOp dinsdag 16 april 2002 16:07 schreef ND een verhaaltje en een zootje TNCM pics
Ik heb trouwens erg weinig verschil tussen 16/32 bit kunnen ontdekken; afgezien van de framerate verbetering bij 16
flightsim.com had er wel een zootje, iig daar heb ik de mijne vandaanOp dinsdag 16 april 2002 18:16 schreef Uncle-Sam het volgende:
Wie weet waar ik goede sound files van de motor van een 767 kan downloaden, AVSIM heb ze niet.
Tja, bij fs gaat het nog steeds meer om de CPU dan om de graphics kaartOp dinsdag 16 april 2002 21:52 schreef rdluca een verhaaltje over de GF4
Sinds ik van cel 366 naar Athlon 900 gegaan ben is de framerate ook een aardig eind omhoog gegaan
En dat met een kaart van zo'n 2-3 jaar oud
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Tja, een GF4600 zal pas volledig door FS benut worden wanneer EN alle settings op maximaal staan EN de resolutie op 1600x1200 is ingesteld EN er een enorme hoeveelheid extra AI traffic (b.v. Dreamfleets met 30+ MB aan textures) tegelijk op het scherm te zien is EN 4xAA is ingeschakeld. Anders heeft een dergelijke update weinig zin...Op dinsdag 16 april 2002 21:52 schreef rdluca het volgende:
I just came on to moan a little about spending $350 for the Geforce 4 TI 4600(128 megs.) video card which is an upgrade to my Geforce 2 Ultra.
[..]
...Athlon AMD 1800+ XP, 512 megs DDRAM(2100)...
helemaal gelijk, ik ga morgen dan ook maar een 2100+ XP bestellen.Op dinsdag 16 april 2002 21:59 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Tja, een GF4600 zal pas volledig door FS benut worden wanneer EN alle settings op maximaal staan EN de resolutie op 1600x1200 is ingesteld EN er een enorme hoeveelheid extra AI traffic (b.v. Dreamfleets met 30+ MB aan textures) tegelijk op het scherm te zien is EN 4xAA is ingeschakeld. Anders heeft een dergelijke update weinig zin...
Verwijderd
Nee joh,Op dinsdag 16 april 2002 21:11 schreef Evilernie het volgende:
DIT zijn pas woken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DIT!!!
1...
2...
En vooruit, ook een van mijn panel...
Heb je geld te veel?Op dinsdag 16 april 2002 22:04 schreef rdluca het volgende:
[..]
helemaal gelijk, ik ga morgen dan ook maar een 2100+ XP bestellen.
Ennuh ik ga ook een ti4200 halen, maar ik speel niet alleen maar fs hoor
en ik denk dat in 1600x1200 en 4x AA je echt wel verschil zal merken hoor!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
geld helaas heb ik zelden teveelOp dinsdag 16 april 2002 22:32 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Heb je geld te veel?
Ennuh ik ga ook een ti4200 halen, maar ik speel niet alleen maar fs hoor
en ik denk dat in 1600x1200 en 4x AA je echt wel verschil zal merken hoor!
en als ik zo naar de prijzen kijk mag die AMD prijsverlaging wel heel erg snel worden doorgevoerd.
en om een beetje ontopic te blijven..
Die bennierex deedt het zeer goed voor de eerste keer
Je hoorde ook elke keer een geluidje als hij je nieuwe hdg's en dergelijke doorgeeft. Dat is wel handig aangezien het soms nogal druk is in de chat.
Ik heb ook nog wat pic's gemaakt
Hier was nog een kleine opondhoud
Hier heb ik al een keer geland
Die 360 graden draai heb ik moeten maken omdat ik anders niet uitkwam. Dit gaf hij allemaal netjes door en daardoor heb ik hem nog netjes op de grond kunnen krijgen.
Hieronder heb ik net een go-around achter de rug. Ik kwam veels te hoog bij de rwy dus heb ik maar een go-around aangevraagd en netjes gevraagd of hij me wat netter voor de rwy wilde zetten
Ik heb veel water gezien (geen aa aanstaan)
Hier sta ik bij de gate en kun je zien hoe ik ben gelijd door bennierex
Hier zag ik nog wat vaags. Dit is een plane van AFG en zoals je ziet zitten de wielen in de rwy is hier een oplossing voor?
Ik vond het een leuke avond
Verwijderd
NiceOp dinsdag 16 april 2002 22:49 schreef The_FrankO het volgende:
Zo ik kom net uit Nice
tnx voor de lovende woordenOp dinsdag 16 april 2002 22:49 schreef The_FrankO het volgende:
Zo ik kom net uit Nice
Die bennierex deedt het zeer goed voor de eerste keerHij gaf duidelijk door wat je hdg moest zijn en je alt en je speed. Af en toe gooide hij links en rechts door elkaar maar ik begreep wat hij bedoelde.
Je hoorde ook elke keer een geluidje als hij je nieuwe hdg's en dergelijke doorgeeft. Dat is wel handig aangezien het soms nogal druk is in de chat.
Hier was nog een kleine opondhoud
[afbeelding]
Hier heb ik al een keer gelandzoals je ziet heeft hij telkens netjes de hdg doorgegeven.
[afbeelding]
Die 360 graden draai heb ik moeten maken omdat ik anders niet uitkwam. Dit gaf hij allemaal netjes door en daardoor heb ik hem nog netjes op de grond kunnen krijgen.
Hieronder heb ik net een go-around achter de rug. Ik kwam veels te hoog bij de rwy dus heb ik maar een go-around aangevraagd en netjes gevraagd of hij me wat netter voor de rwy wilde zetten
[afbeelding]
Ik heb veel water gezien (geen aa aanstaan)
[afbeelding]
Hier sta ik bij de gate en kun je zien hoe ik ben gelijd door bennierex
[afbeelding]
Hier zag ik nog wat vaags. Dit is een plane van AFG en zoals je ziet zitten de wielen in de rwy is hier een oplossing voor?
[afbeelding]
Ik heb er veel van geleerd, hopen dat het de volgende keer beter gaat. (vooral me probs met RW
Was die ILS nou zo brak (jaja, crosspost
Ik moest iig over op een visual approach.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik had geen zin om alles in testellen dus ik heb elke keer manual gelandOp dinsdag 16 april 2002 23:13 schreef Bolk het volgende:
Mensen uit Nice:
Was die ILS nou zo brak (jaja, crosspost). Ik zat echt veel te veel naar rechts? Er was geen wind? Wazig was het wel!
LFMN heeft een offset localizer: ILS 043 runway 045Op dinsdag 16 april 2002 23:13 schreef Bolk het volgende:
Mensen uit Nice:
Was die ILS nou zo brak (jaja, crosspost). Ik zat echt veel te veel naar rechts? Er was geen wind? Wazig was het wel!
Ah, ok. Ik had de procedures niet van tevoren doorgenomen, maar ik zie het idd nu ook op mijn charts staan *schaam*Op dinsdag 16 april 2002 23:16 schreef rdluca het volgende:
[..]
LFMN heeft een offset localizer: ILS 043 runway 045
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Mijn vraag: wie heeft de lessen gevolgd, het boek gelezen en het examen (RPL, PPL, CPL of zelfs ATPL) afgelegd in FS2002? Of komt men op andere wijze aan de theoretische kennis en praktische vaardigheden? Of heeft men de theorie helemaal niet nodig?
[edit: persoonlijk verhaaltje erbij]
Ik persoonlijk gebruik de lessen in FS2002 en het Ground School boek als voorbereiding voor vlieglessen. Ik wil op termijn gewoon RPL/PPL gaan halen, en denk aardig te kunnen besparen op de kosten door de theorie alvast heel aardig onder de knie te krijgen. Daarom zie je mij ook vnl in kleinere toestellen met 1 of 2 props, handmatige landing, beperkte AP en veel VOR navigatie.
Hiero nog wat pics.
PS. Uncle Sam, leuk dat je ook eens wat pics heb gepost.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
coolOp woensdag 17 april 2002 01:16 schreef achappey het volgende:
Goeieavond! Ik nog steeds busy met EHAM. Heb wel goed nieuws, in eerste instantie leek het er niet op dat FS2k2 iets zich aantrok van de 'parking type' propertie. Deze moest voorkomen dat 747's bij kleine gates gingen staan. Maar het lijkt nu dus wel zo. De planes kunnen netjes geparkeerd worden langs de juiste gates.
Hiero nog wat pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Ik lees ook wel een die Rob Machado's Ground School, vooral met dat VOR en die charts. Eerst begreep ik weinig van die charts, maar het is me nu een stuk duidelijker geworden. Die lessen wil ik ook nog wel een keer gaan doen in fs2002, zijn die een beetje te doen?Op woensdag 17 april 2002 00:14 schreef Delphi32 het volgende:
Ik ben druk bezig met het doorlezen van Rob Machado's Ground School, en het doen van de lessen. De meeste van de student lessen zijn vrij eenvoudig natuurlijk, maar goed het kan geen kwaad om ze nog eens te reviewen.
Mijn vraag: wie heeft de lessen gevolgd, het boek gelezen en het examen (RPL, PPL, CPL of zelfs ATPL) afgelegd in FS2002? Of komt men op andere wijze aan de theoretische kennis en praktische vaardigheden? Of heeft men de theorie helemaal niet nodig?
[edit: persoonlijk verhaaltje erbij]
Ik persoonlijk gebruik de lessen in FS2002 en het Ground School boek als voorbereiding voor vlieglessen. Ik wil op termijn gewoon RPL/PPL gaan halen, en denk aardig te kunnen besparen op de kosten door de theorie alvast heel aardig onder de knie te krijgen. Daarom zie je mij ook vnl in kleinere toestellen met 1 of 2 props, handmatige landing, beperkte AP en veel VOR navigatie.
Wat is die balk boven aan in beeld voor een programmaatje?Op woensdag 17 april 2002 01:16 schreef achappey het volgende:
Goeieavond! Ik nog steeds busy met EHAM. Heb wel goed nieuws, in eerste instantie leek het er niet op dat FS2k2 iets zich aantrok van de 'parking type' propertie. Deze moest voorkomen dat 747's bij kleine gates gingen staan. Maar het lijkt nu dus wel zo. De planes kunnen netjes geparkeerd worden langs de juiste gates.
Hiero nog wat pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En gebruikt Win2k EN fs2k2 nog geen 100mb aan ram?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
das gewoon statbar.. heeft nix met fs2002 te maken.Op woensdag 17 april 2002 10:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Wat is die balk boven aan in beeld voor een programmaatje?
Cool!!! Waar heb je al die extra scenery vandaan zoals die slurfen en nachtverlichting? Zit ik al heel lang naar te zoeken...Op woensdag 17 april 2002 01:16 schreef achappey het volgende:
Hiero nog wat pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
das LAGO! stuur mij maar even een email jos_zwa@introweb.nlOp woensdag 17 april 2002 11:06 schreef Microkid het volgende:
[..]
Cool!!! Waar heb je al die extra scenery vandaan zoals die slurfen en nachtverlichting? Zit ik al heel lang naar te zoeken...
hieronder even een screenshot die ik nog snel genomen had tijdens een flash filmpje..

er komen dus nog veel meer banen bij...
Moet je dan ook een half uur taxien naar de gate, zoals op Heathrow. Vlucht duurde 40 - 45 minuten en vervolgens nog bijna een half uur taxien, wachten, taxien, wachten op een gate etc.Op woensdag 17 april 2002 12:46 schreef jos_zwa het volgende:
Schiphol las ik wil in de toekomst 7 banen in gebruik gaan nemen![]()
hieronder even een screenshot die ik nog snel genomen had tijdens een flash filmpje..
[afbeelding]
er komen dus nog veel meer banen bij...
Verwijderd
Ben ik niet met je eens. Als ze de 6e en 7e baan nou voor heavy kisten maken. (747, 777 etc.) voor het intercontinentale verkeer, en ze vlakbij de baan nieuwe terminals bouwen, is lang taxien niet meer noodzakelijk. Kijk maar eens naar de luchthaven van Praag: Daar hebben ze ook een twee terminals, een voor domestic en de rest international.Op woensdag 17 april 2002 12:51 schreef biobak het volgende:
[..]
Moet je dan ook een half uur taxien naar de gate, zoals op Heathrow. Vlucht duurde 40 - 45 minuten en vervolgens nog bijna een half uur taxien, wachten, taxien, wachten op een gate etc.
serieus ?? das kloteOp woensdag 17 april 2002 12:51 schreef biobak het volgende:
[..]
Moet je dan ook een half uur taxien naar de gate, zoals op Heathrow. Vlucht duurde 40 - 45 minuten en vervolgens nog bijna een half uur taxien, wachten, taxien, wachten op een gate etc.
Verwijderd
Plan van Tineke Netelenbos zekerOp woensdag 17 april 2002 12:59 schreef mania het volgende:
Er komt waarschijnlijk een fliegtuigtunnel
Verwijderd
Op Heathrow hebben ze vier terminals. Terminal 1,2,3 liggen bij elkaar, terminal 4 ligt los van terminal 1,2,3. Met de trein/metro duurt het een minuut of 8 om van terminal 4 naar 1,2 of 3 te komen.Op woensdag 17 april 2002 12:58 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
serieus ?? das klotemaarja die nieuwe baan (schiphol)ligt wel idd erg ver ervan af.
Dus als je ergens in de buurt van terminal 1 landt en je moet naar 4 op een drukke dag, dan ben je echt wel even bezig. Je kruist daarbij andere start en landingsbanen, dus je moet soms ff wachten.
Verwijderd
Dank je, zullen er nog wel meer komen.Op woensdag 17 april 2002 01:16 schreef achappey het volgende:
Hiero nog wat pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar had eerst FS2002 er tijdelijk niet op staan
Verwijderd
OP Newark, New York is het perfect geregeld. Bij aankomst moet je soms van de ene terminal naar de andere, en je stapt gewoon in een zweeftrein. (MagneettreinOp woensdag 17 april 2002 13:20 schreef biobak het volgende:
[..]
Op Heathrow hebben ze vier terminals. Terminal 1,2,3 liggen bij elkaar, terminal 4 ligt los van terminal 1,2,3. Met de trein/metro duurt het een minuut of 8 om van terminal 4 naar 1,2 of 3 te komen.
Dus als je ergens in de buurt van terminal 1 landt en je moet naar 4 op een drukke dag, dan ben je echt wel even bezig. Je kruist daarbij andere start en landingsbanen, dus je moet soms ff wachten.
Ziet er goed uitOp woensdag 17 april 2002 01:16 schreef achappey het volgende:
Hiero nog wat pics.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zeker meteen gratis rondstrooien die zooi. Leuk weer, wordt tijd dat deze actie een definitieve verwijdering van GoT oplevert.Op woensdag 17 april 2002 11:38 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
das LAGO! stuur mij maar even een email jos_zwa@introweb.nlmeer mag ik niet zeggen
Het geheugen wat je daar ziet is het geheugen wat dus nog vrij is. FS2k2, behoorlijk wat AI en LAGO slurpt dus behoorlijk wat op bij elkaar.Op woensdag 17 april 2002 10:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Wat is die balk boven aan in beeld voor een programmaatje?
BTW LAGO EHAM kostte maar 10 euro ofzo. Is zeker de moeite waard, zeker als je veel op EHAM vliegt.
Zou zonde zijn als bedrijven als LAGO het niet redden, ze hebben veel goed gedaan in de FS history.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Een officiele waarschuwing is op zn plaats denk ik.Op woensdag 17 april 2002 13:39 schreef rdluca het volgende:
[..]
En zeker meteen gratis rondstrooien die zooi. Leuk weer, wordt tijd dat deze actie een definitieve verwijdering van GoT oplevert.
Lekker hypocriet als je zelf inkoopacties houdt, sorry hoor maar da's gewoon precies hetzelfde (ok, al wordt er dan 1 keer dat ding aangeschaft op 20 mensen)Op woensdag 17 april 2002 13:39 schreef rdluca het volgende:
[..]
En zeker meteen gratis rondstrooien die zooi. Leuk weer, wordt tijd dat deze actie een definitieve verwijdering van GoT oplevert.
Verwijderd
Das waar, maar daar doe je zelf ook wel aan mee denk ik, of niet?Op woensdag 17 april 2002 14:15 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Lekker hypocriet als je zelf inkoopacties houdt, sorry hoor maar da's gewoon precies hetzelfde (ok, al wordt er dan 1 keer dat ding aangeschaft op 20 mensen)
edit nie goed gevolgdOp woensdag 17 april 2002 14:25 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Das waar, maar daar doe je zelf ook wel aan mee denk ik, of niet?
Ja, dat zal ik ook niet ontkennenOp woensdag 17 april 2002 14:25 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Das waar, maar daar doe je zelf ook wel aan mee denk ik, of niet?
Maar als je mensen gaat afkraken dat ze iets illi verspreiden en daar zelf ook aan meedoet, dat kan gewoon niet
ik zal niemand die serial doen voor LAGO voor de mensen die heb toch iligaal willen hebben heb ik maar 1 ding te zeggen:
lago is op de lago site (url = eerste pagina) te downloaden... alleen moet je dan een serial invullen.. die moet je zelf maar zoeken op de bekende sites...
en anders ga je nl2000 gebruike, ook goeie sceneryOp woensdag 17 april 2002 14:32 schreef jos_zwa het volgende:
mensen,
ik zal niemand die serial doen voor LAGO voor de mensen die heb toch iligaal willen hebben heb ik maar 1 ding te zeggen:
lago is op de lago site (url = eerste pagina) te downloaden... alleen moet je dan een serial invullen.. die moet je zelf maar zoeken op de bekende sites...
Voor de duidelijkheid voor Microkid: nl2000 scenery is gratizzzz.Op woensdag 17 april 2002 14:33 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
en anders ga je nl2000 gebruike, ook goeie scenery
jep!! is kijkuh niet kopuh!Op woensdag 17 april 2002 14:42 schreef achappey het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid voor Microkid: nl2000 scenery is gratizzzz.
zoals het hoortOp woensdag 17 april 2002 14:43 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
jep!! is kijkuh niet kopuh!
fs is al duur genoeg
zekers, maar door de fps drop kun je af en toe wel HEEL LANG kijkuh... dan wordt het weer behoorlijk minder zeg maarOp woensdag 17 april 2002 14:43 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
jep!! is kijkuh niet kopuh!
Wouw je zeggen dat dit niet bij lago is danOp woensdag 17 april 2002 14:57 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
zekers, maar door de fps drop kun je af en toe wel HEEL LANG kijkuh... dan wordt het weer behoorlijk minder zeg maar
maar lago is volgens mij ook wel 1 van de zwaarste scenery's ooitOp woensdag 17 april 2002 14:57 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
zekers, maar door de fps drop kun je af en toe wel HEEL LANG kijkuh... dan wordt het weer behoorlijk minder zeg maar
ik heb meer fps drop bij london airports moet ik zeggenOp woensdag 17 april 2002 15:01 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
maar lago is volgens mij ook wel 1 van de zwaarste scenery's ooit
daar heb ik 11fps , bij lago maar 6 ofzoOp woensdag 17 april 2002 15:03 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik heb meer fps drop bij london airports moet ik zeggen
Daar kan ik niet over oordelen, ik héb LAGO nietOp woensdag 17 april 2002 15:00 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wouw je zeggen dat dit niet bij lago is dan
Verwijderd
Ik heb nu een overview van SIDs, maar daarvoor heb je toch een FMC voor nodig. Dus ik dacht, ik ga Navdash maar eens uitproberen.
Maar klopt het dat je voor die SIDS en Stars een FMC nodig heb?
jaOp woensdag 17 april 2002 14:20 schreef Uncle-Sam het volgende:
Evilernie,
heb jij MSN?
tampert, kriminalpolizei
ja, en wat is navdash (linkje ofzo)Op woensdag 17 april 2002 15:54 schreef J-063 het volgende:
Gebruikt er een van jullie Navdash? Das een FMC.
Ik heb nu een overview van SIDs, maar daarvoor heb je toch een FMC voor nodig. Dus ik dacht, ik ga Navdash maar eens uitproberen.
Verwijderd
Dat schijnt ook een FMC te zijn (gratis). Maar ik kan hem nog nergens vinden.Op woensdag 17 april 2002 15:55 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja, en wat is navdash (linkje ofzo)
Verwijderd
Jep, dat heb ik geloof ik 3 jaar geleden gebruiktOp woensdag 17 april 2002 15:54 schreef J-063 het volgende:
Gebruikt er een van jullie Navdash? Das een FMC.
Verwijderd
Wat bedoel je met geen fix aan maken?Op woensdag 17 april 2002 16:02 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Jep, dat heb ik geloof ik 3 jaar geleden gebruiktVerder goed programma hoor, alleen je kan geen fix aan maken.
Verwijderd
ehh, laat maar. Dat leer je nog wel eens.Op woensdag 17 april 2002 16:09 schreef J-063 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met geen fix aan maken?
pss = beginnerOp woensdag 17 april 2002 16:16 schreef J-063 het volgende:
Maar kan ik volgens jullie beter Dreamfleet, of PIC, of PSS kopen voor die FMC?
dreamfleet = gevorderd
pic = pro
Verwijderd
Daarom gebruik ik dus PICOp woensdag 17 april 2002 16:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pss = beginner
dreamfleet = gevorderd
pic = pro
En ik heb het niet alleen voor die FMC, want ik kan ook wel zonder vliegen. Het echte werk..
* KIMBLE ookOp woensdag 17 april 2002 16:24 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik dus PIC
Verwijderd
Mag ik ook misschien je MSN adres???Op woensdag 17 april 2002 15:55 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja
Zo ja (anders zeg je gewoon ja (of nee)), wat is het?
Verwijderd
Volgens mij is het echte werk mét FMC... Ik denk niet dat er ergens ter wereld een Boeing opstijgt zonder geprogrammeerde FMC...Op woensdag 17 april 2002 16:24 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik dus PIC
En ik heb het niet alleen voor die FMC, want ik kan ook wel zonder vliegen. Het echte werk..
Trouwens, jongens, wat is dit ERRUG zeg!!! Ben je ff een paar dagen ziek en met een andere sim bezig (Nascar Racing Season 2002
En is er ook nog een Airbus voor gevorderden/pro-ers?Op woensdag 17 april 2002 16:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pss = beginner
dreamfleet = gevorderd
pic = pro
Misschien is het gewoon moeilijker een Boeing te 'besturen' omdat die cockpit ingewikkelder is.
Ik heb dus nog geen ervaring met de PIC, dus ik vraag me dat af.
Ik vind persoonlijk dat een Airbus flightdeck er overzichtelijker uitziet dan die van Boeing (muv 777)
Ik ga ook nog een keer die PIC halen. (niet dat ik pro-airbus en anti-boeing ben, want ik ben pro-vliegtuigen
ik denk dat ej voor een gevorderde airbus moet w8ten totdat de DF uitkomtOp woensdag 17 april 2002 16:43 schreef rellehenk het volgende:
[..]
En is er ook nog een Airbus voor gevorderden/pro-ers?
Misschien is het gewoon moeilijker een Boeing te 'besturen' omdat die cockpit ingewikkelder is.
Ik heb dus nog geen ervaring met de PIC, dus ik vraag me dat af.
Ik vind persoonlijk dat een Airbus flightdeck er overzichtelijker uitziet dan die van Boeing (muv 777)
Ik ga ook nog een keer die PIC halen. (niet dat ik pro-airbus en anti-boeing ben, want ik ben pro-vliegtuigen)
Verwijderd
yep want dan word je begeleid door de atc met vectors (hdg) en naar vor's etc..Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef J-063 het volgende:
eenmotorige vliegtuigen, zoals een cessnatje, die hebben toch geen FMC? Dus als je over Vatsim aan het vliegen ben dan hoef je geen rekening te houden met Stars en Sids, klopt dat wat ik zeg?
Verwijderd
Op woensdag 17 april 2002 16:56 schreef KIMBLE het volgende:
yep want dan word je begeleid door de atc met vectors (hdg) en naar vor's etc..
* Delphi32 voelt zich weer een stuk minder alleen op de wereldOp woensdag 17 april 2002 16:58 schreef J-063 het volgende:
aha, das mooi, want ik ga toch alleen nog maar met een cessna vliegen. Dan komt die FMC later maar.
tampert, kriminalpolizei
PLANES kijken
en foto's maken natuurlijk ..
Jullie horen meer .. broertje staat tewachten .
[hij rijd...)
Let's go EHAM ...
Mij verslag komt vanavodn wel met foto's als het lukt ....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik heb het er nu afgevlikkerd omdat constant mijn pc reboot/hing tijden het spelen...
ook nu merk ik dat ik zonder fsnav ongeveer 15 FPS per seconde meer haal! het is niet te geloven.
ik stap dus meteen over naar fsbuild
Lucky basterd.Op woensdag 17 april 2002 17:21 schreef Blackhole het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS ... Blacky gaatvanavond naar EHAM
PLANES kijken
en foto's maken natuurlijk ..
Jullie horen meer .. broertje staat tewachten .
[hij rijd...)
Let's go EHAM ...
Mij verslag komt vanavodn wel met foto's als het lukt ....
Ik zou ook wel wat vaker willen gaan, alleen ik heb geen auto en nog geen rijbewijs
Ik wacht met smart op de foto's
Hier nog ff een leuke stukje op de site van Dynabyte over de PIC:
767 Pilot in Command laat je volledig experimenteren hoe het is om kapitein te zijn op een groot personenvliegtuig voor de allereerste keer. Ben je er klaar voor om het vastzitten van de versnelling, het uitvallen van het electriciteit, het dalen van de cabinedruk en technische storingen te verhelpen? Beleef uit de eerste hand wat een echt piloot moet doorstaan wanneer hij moet met meer dan 300.000 pond metaal onder controle moet houden. 767 Pilot in Command leer je stap voor stap hoe je een boeing 767-300 moet vliegen. Werk samen met de pilot, co-pilot en de technische dienst aanboord in elke fase van elke vlucht. Wanneer je dit onder de knie hebt, kun je echte risicoŽs nemen. Kies je vergif zorgvuldig geselecteerd uit een menu met ramp-senarioŽs. Ben jij er toe in staat om op een goede manier met moter pech om te gaan terwijl je nog maar halverwege je snelheid bent? Wat doe je als je systeem uitvalt? 767 Pilot in Command is uniek in het weergeven van de interactie tussen de cockpit en de avontuur scenarios, het voelt of je er echt bij bent! Met rode waarschuwings lampen knipperen hoor je je instructeur zeggen:"Kapitein, we hebben een probleem, we moeten de motorbrand cheklist volgen". Ben jij dan in staat om je vliegtuig veilig aan de grond te zetten? Ook kan je relaxen en meemaken hoe het is om te vliegen zonder rampen met alle normale procedures van de 767.
Whoo, wat cool
Niet "net ff", maar een stukOp woensdag 17 april 2002 17:19 schreef bennierex het volgende:
Als ik dat allemaal zo hoor moet ik toch de PIC maar eens aanschaffen. Ik dacht dat het niet veel realistischer kon in FS dan de DF737 (op de F/D na dan, dies echt brak), maar volgens jullie is de PIC nog net ff beter?
poehee dat is nog eens slijmeOp woensdag 17 april 2002 17:28 schreef rellehenk een LUL verhaal
Ach ik heb ook geen Rijbewijs.. (30 jaar )Op woensdag 17 april 2002 17:28 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Lucky basterd.
Ik zou ook wel wat vaker willen gaan, alleen ik heb geen auto en nog geen rijbewijs
Ik wacht met smart op de foto's
BLAAT BLLAT
Whoo, wat cool
Maar mijn broertje (20jaar)gaat rijden .
Hij had niets tedoen vanavond ..
Dus ik zeg voor de gein dan gaan we toch ff naar Schiphol planes kijken
Zeg hij is goed ..
Dus we gaan zo Naar EHAM ....
help ook wel eens hoor aardig zijn tegen broertjes ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zet jezelf ook op de fotoOp woensdag 17 april 2002 17:33 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen Rijbewijs.. (30 jaar )
Maar mijn broertje (20jaar)gaat rijden .
Hij had niets tedoen vanavond ..
Dus ik zeg voor de gein dan gaan we toch ff naar Schiphol planes kijken
Zeg hij is goed ..na het eten ben ik bij je.
Dus we gaan zo Naar EHAM ....
help ook wel eens hoor aardig zijn tegen broertjes ...
Verwijderd
29 aprilOp woensdag 17 april 2002 17:39 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Geh, wanneer kom jij met je foto?

remember?
tampert, kriminalpolizei
you'll seeOp woensdag 17 april 2002 17:42 schreef Evilernie het volgende:
29 april
Verwijderd
K heb de net ff op vatsim gevlogen. Maar nu zei hij: report left downwind. Wat bedoelt hij hiermee.
Ook zei die: wind 290@5 Kan iemand mij uitleggen wat hij daarmee bedoelt.
Dit topic is gesloten.