ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Klik link, zie. Ja, ook een kruisje!!Op maandag 06 mei 2002 09:11 schreef Lord_T het volgende:
hmzz ik sta nu op die tafel:
[afbeelding]
en kan er niks doen....
ohw ivm kruisjes:
hier staat hij ook weer
Geen woord gelogen
op die pagfina van geocities doet hij het eigenlijk altijd...
uhm nou ja sta dus op die tafel maar waar ik ook heen beweeg geen:
"move forward to exit" of een mogelijkheid om die wijnrekken open te krijgen.
Verwijderd
HOE kan je met SOF II een server starten als je geen 3D kaart hebt?
Ik heb namelijk een 800Mhz Server met een SIS 4Mb VGA Kaart. Zat voor windows maar hij zegt natuurlijk geen openGL gevonden DUH!
Hoe los ik dit op als ik Puur server wil draaien.
Verwijderd
Ik heb het opgelost met noclipOp maandag 06 mei 2002 08:25 schreef Lord_T het volgende:
ik zit ook vast:
hier:
[afbeelding]
en als je een kruisje ziet: hier staat hij ook
het is vergara's wijnkelder en je bent dan zeg maar voorbij die schietbaan en de bowlingbaan
dat was voor single playerOp maandag 06 mei 2002 08:09 schreef Lighteye het volgende:
[..]
en singleplayer
tegen die wand aan lopen, en op de use button rammenOp maandag 06 mei 2002 09:11 schreef Lord_T het volgende:
hmzz ik sta nu op die tafel:
[afbeelding]
en kan er niks doen....
ohw ivm kruisjes:
hier staat hij ook weer
dan verschuift die wand, en kun je verder
Verwijderd
Dat werkt bij mij niet helaas, alleen in de illegale EN de legale multiplayer, ik ben de cmdlist ook al bij langs gegaan (khad toch ff niks te doenOp maandag 06 mei 2002 16:51 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
dat was voor single player
zo had ik het gelezen jaOp maandag 06 mei 2002 16:54 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet helaas, alleen in de illegale EN de legale multiplayer, ik ben de cmdlist ook al bij langs gegaan (khad toch ff niks te doen), maar daar kon ik ook niks in vinden, dus weet je het zeker dat het ook voor singleplayer hoort te zijn
maar ik zal nog ffkes verder zoeken, en anders moet je gewoon ff naar de Q3 commands zoeken/kijken
Als ik single doe in de 2cd versie van sof2 en ik ga spelen dan hangt sof2 elke keer weer als er een tegenstander op mij gaat schieten
winxp
768 mb
ati 8500
1500+
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
drivers?Op maandag 06 mei 2002 19:40 schreef bAdmuTs het volgende:
Misschien is dit al eens langsgekomen maar ik heb geen zin om alles door te gaan lezen.
Als ik single doe in de 2cd versie van sof2 en ik ga spelen dan hangt sof2 elke keer weer als er een tegenstander op mij gaat schieten, vaak alleen van dichtbij.
winxp
768 mb
ati 8500
1500+
instellingen? probeer es een iets lagere resolutie, speel wat met de opties
speel je met of zonder cd?
Ik heb de nieuwste drivers geinstalled en alles op z'n laagst gezet. Ik speel met de cd en toch gaat het weer mis, maar ik ben er8ter gekomen dat het spontaan gebeurt.Op maandag 06 mei 2002 20:15 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
drivers?
instellingen? probeer es een iets lagere resolutie, speel wat met de opties
speel je met of zonder cd?
Hij kan zomaar blijven hangen
En ik heb winxp opnieuw geinstalled
achtergrond processen? dus de onnodige ff killenOp maandag 06 mei 2002 23:31 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste drivers geinstalled en alles op z'n laagst gezet. Ik speel met de cd en toch gaat het weer mis, maar ik ben er8ter gekomen dat het spontaan gebeurt.
Hij kan zomaar blijven hangen
En ik heb winxp opnieuw geinstalled
SOF2 opnieuw installen?
achtergrond processen begrijp ik nieOp maandag 06 mei 2002 23:32 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
achtergrond processen? dus de onnodige ff killen
SOF2 opnieuw installen?
sof2 opnieuw installen heb ik al gedaan
Verwijderd
Die beta moet je bij voorkeur in de default map installeren sowieso op c:\Op maandag 06 mei 2002 23:34 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
achtergrond processen begrijp ik nie
en achtergrondprocessen, druk eens 1 keer op ctrl-alt-delete, het zijn de extra 'hulp' programma's die Windows heeft draaien, even expirimenteren welke je allemaal af kunt sluiten.
achtergrond processen, zijn de programma's die op de achtergrond draaienOp maandag 06 mei 2002 23:34 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
achtergrond processen begrijp ik nie
zoals virusscanners, ICQ, MSN e.d.
maakt niet veel uit in welke map hoorOp dinsdag 07 mei 2002 01:23 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Die beta moet je bij voorkeur in de default map installeren sowieso op c:\
en achtergrondprocessen, druk eens 1 keer op ctrl-alt-delete, het zijn de extra 'hulp' programma's die Windows heeft draaien, even expirimenteren welke je allemaal af kunt sluiten.
ik heb hem hier in: "C:\Games\Soldier of Fortune II - Double Helix"
draait vlekkeloos, op de normale bugs na
maar als je met standaard directory de standaard naam van de install map bedoelt,
dus "Soldier of Fortune II - Double Helix", dan zou dat wel es kunnen
dus voor bAdmuTs, in welke map install je de game?
Heb je EAX aan staan? Daarop ging het bij mij steeds fout...rondlopen ging prima, maar zodra er geschoten werd een vastloper. EAX uitgezet en nu werkt het prima.Op maandag 06 mei 2002 19:40 schreef bAdmuTs het volgende:
Misschien is dit al eens langsgekomen maar ik heb geen zin om alles door te gaan lezen.
Als ik single doe in de 2cd versie van sof2 en ik ga spelen dan hangt sof2 elke keer weer als er een tegenstander op mij gaat schieten, vaak alleen van dichtbij.
winxp
768 mb
ati 8500
1500+
Verwijderd
Quote uit de tech faq die er bij zit:Op dinsdag 07 mei 2002 10:30 schreef Crash-Override het volgende:
maakt niet veel uit in welke map hoor
ik heb hem hier in: "C:\Games\Soldier of Fortune II - Double Helix"
draait vlekkeloos, op de normale bugs na
maar als je met standaard directory de standaard naam van de install map bedoelt,
dus "Soldier of Fortune II - Double Helix", dan zou dat wel es kunnen
dus voor bAdmuTs, in welke map install je de game?
We do not recommend installing this program to a compressed drive. Please install to a non-compressed drive and run the program from there.
Kan ik eindelijk ook es ff normaal spelen
Verwijderd
Ja hoe los je dat OP!!!Op maandag 06 mei 2002 12:52 schreef Ali het volgende:
He ik heb een probleem.
HOE kan je met SOF II een server starten als je geen 3D kaart hebt?
Ik heb namelijk een 800Mhz Server met een SIS 4Mb VGA Kaart. Zat voor windows maar hij zegt natuurlijk geen openGL gevonden DUH!
Hoe los ik dit op als ik Puur server wil draaien.
ok, hier laat mijn technische en Engelse kennis me toch in de steekOp dinsdag 07 mei 2002 12:04 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Quote uit de tech faq die er bij zit:
[..]
wtf is een compressed drive
ik weet wat 'drive' is, en wat 'compressed' is, maar ik kan er samen nix logisch van maken
maar dat heeft hier niks mee te maken...
2e gedeelte, kom je in grote ruimte met aan de zijkanten allemaal relingen
jij komt in het midden op allemaal kisten
hoe kom je op de railingen
ik heb vorkheftruk omhoog gedaan, maar de sprong op dat kistje haal ik niet!!
never niet, 100keer geprobeert, wat is de truuk?
en nu werkt noclip opeens niet meer
ik open console en type noclip
-->cheats are not enabled on this server
maar rare is dat het eerst wel werkte
ja, daar kwam ik ook zo ongeveer op uitOp dinsdag 07 mei 2002 17:00 schreef mad_dog het volgende:
compressed drive, is dat niet als je de gegevens op je HD comprimeerd zodat ze minder ruimte in beslag nemen??
dus wat Lighteye post zou dan gewoon bullshit zijn
met die heftruck dat kratje omhoog doenOp dinsdag 07 mei 2002 17:48 schreef mad_dog het volgende:
jaja ik zit vast, op het schip
2e gedeelte, kom je in grote ruimte met aan de zijkanten allemaal relingen
jij komt in het midden op allemaal kisten
hoe kom je op de railingen
ik heb vorkheftruk omhoog gedaan, maar de sprong op dat kistje haal ik niet!!
never niet, 100keer geprobeert, wat is de truuk?
en nu werkt noclip opeens niet meer
ik open console en type noclip
-->cheats are not enabled on this server
maar rare is dat het eerst wel werkte
daar kun je dan via een kleine omweg op springen
Je moet dus die heftruck activeren,
dan dat gangetje volgen zodat je weer bij die kistjes komt,
en dan om er op te komen: bukken, springen, bukken
zo spring je het hoogst en is het net te doen
(wel vooruit indrukken om op het kratje te komen he
Verwijderd
Klopt maar als Raven software adviseerd om het spel NIET te installeren op een compressed drive dan zullen ze dat wel getest hebben?Op dinsdag 07 mei 2002 17:00 schreef mad_dog het volgende:
compressed drive, is dat niet als je de gegevens op je HD comprimeerd zodat ze minder ruimte in beslag nemen??
En dat van de default map, daar zit ik misschien wel even fout, maar het loste bij mij een hoop vastlopers op, ook de eerder genoemde EAX uitzetten lost de vastlopers op
kap nou es met dat 'gespam'Op dinsdag 07 mei 2002 19:19 schreef Gerund het volgende:
Help with this please:
[topic=488623/1]
je hebt de vorige keer ook al subtiel het topic omhoog geschopt,
he 'Ali'
Verwijderd
HeheOp dinsdag 07 mei 2002 19:41 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
kap nou es met dat 'gespam'
je hebt de vorige keer ook al subtiel het topic omhoog geschopt,
he 'Ali'
Verwijderd
Heb de default manier al geprobeerd maar krijg elke keer sending heartbeat to ravensoft................. bla bla
ik zit weer vast, wie o wie weet de oplossing
ik moet bommen plaatsen op de boot, 4 heb ik er al geplaatst (bij ladder nummers 1,2,3 en 4) nu nog nummer 5
waar moet die?
beneden of boven, boven alleen maar kratten, en voor mijn gevoel heb ik alles beneden al 10keer doorlopen
trouwens dat springen helpt, zo met buk/spring/jump
best handig
Verwijderd
kep GeForce 2 mx .. met de goeie drivers ...
Verwijderd
Ik heb ook de bèta [2CD] versie gedownload...
1) Is/komt er ook een patch uit voor deze bèta die problemen oplost, zoals "ontploffende lijken" ??
2) Level 2 [jeweetwel, achterop die truck] draait bij mij abnormaal vlug... je raced er echt heeeeeeeeeeeel vlug doorheen. onrealistisch vlug dus. Dit lijkt me niet echt normaal.[de level is zo ook bijna niet door te komen]
-->Zijn er meer mensen met dit probleem? en is er een mogelijkheid om dit op te lossen?
mi name is michael, i live in germany, I DONT WANT TO "FUCK AROUND WITH WORDS":
but think about all the violence-shit in our both countryŽs, and remove these NON-FUN-PICS of
SOF from your Homepage.
It dont makes a good feeling when people from all over the world visit your site and are able to see SCHOOLPICS and GUN-MURDERED game PEOPLE near around.
You have to know, that iŽm NOT a moralist, i do also egoshooters, TFC and SOF, but i think you are old enough to have a "feeling for things that are right, and those whose NOT"
With RESPECT,
Michael
P.S.: have a nice Summertime
Nu wat moet/zal ik ermee doen
Verwijderd
Dan heb je toch ergens een foute driver....Op donderdag 09 mei 2002 20:54 schreef Wize het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom ik een vette "Open GL not detected" error krijg als ik wil opstarten ??
kep GeForce 2 mx .. met de goeie drivers ...
Verwijderd
Zet de pagina uit respect voor de gebeurtenissen in Duitsland een paar dagen offline...Op donderdag 09 mei 2002 21:14 schreef Lighteye het volgende:
Iedereen die hier post zal ondertussen wel "wat" van mijn screenshots gezien, nu kreeg ik net een email binnen met het volgende:
[..]
Gaat om het volgende linkje klaarblijkelijk: (moet ik ff spammen) http://members.home.nl/lighteye/sof2.html
Nu wat moet/zal ik ermee doen
zit al tijdje fast duss snel!! (ik ben niet verslaafd
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
en heli afgemaakt
pffffffff
Op zaterdag 11 mei 2002 14:15 schreef Damien_psi het volgende:
ik heb het level gewoon gedaan en in een bepaalde volgorde (er staan cijfers boven elke bombsite) de bommen neergelegd
Op zaterdag 11 mei 2002 14:19 schreef Damien_psi het volgende:
Weet iemand de god cheats en de wapen cheats? (helikopter op ziekenhuis is best lastig en mijn geduld is op en zijn motoren willen niet stuk)
1) dude, doe rustigOp zaterdag 11 mei 2002 14:42 schreef Damien_psi het volgende:
NA 30 keer doodgaan is de lol eraf....... Ik ben nu in staat mijn scher in te rammen .... Wie weet cheat codes!!!!!!!!!!!!! %^#^*&*$#%T$#@&$
2) je kunt je posts ook editten --->
3) die codes zijn owh zo makkelijk te vinden
4) overbodige en nutteloze kicks
Verwijderd
Maar kom nu niet verder beneden staan 2 auto's in de fik in de straat waar ik volgens mij heen moet maar daar kom ik dus niet langs
Via de balkonnetjes kun je op reclameborden enzo naar balkonnetjes aan de andere kant van de straat.Op zaterdag 11 mei 2002 18:18 schreef KevinM het volgende:
Hoe kom je verder in Hong Kong? Ik ben nu in het centrum en ben via een steeg een gebouw binnen gegaan heb daar iedereen vermoord maar kan daar verder niet veel.
Maar kom nu niet verder beneden staan 2 auto's in de fik in de straat waar ik volgens mij heen moet maar daar kom ik dus niet langs
Ik zit vast..
Ik moet nu twee manen redden die zitten vast in een kooi, maar als ik deze kooi opent dan ontploft de opening..
hoe kan ik dit voorkomen??
Screenshot van waar ik zit, en weke kooi ik bedoel:
PS: misschien is het hier al in de thread gevraagd, alleen heb ik het dan nog niet gezien.
useknop gebruiken op de bom (niet op t deurtje zelf).Op zaterdag 11 mei 2002 21:11 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hellp
Ik zit vast..
Ik moet nu twee manen redden die zitten vast in een kooi, maar als ik deze kooi opent dan ontploft de opening..
hoe kan ik dit voorkomen??
Screenshot van waar ik zit, en weke kooi ik bedoel:
[afbeelding]
PS: misschien is het hier al in de thread gevraagd, alleen heb ik het dan nog niet gezien.
en dan gebruik je de bom weer op de main gate.
ehhmm, niet echt ik krijg die bom niet te pakken met de Use knopOp zaterdag 11 mei 2002 21:18 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
useknop gebruiken op de bom (niet op t deurtje zelf).
en dan gebruik je de bom weer op de main gate.
das toch echt de enige manierOp zaterdag 11 mei 2002 23:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ehhmm, niet echt ik krijg die bom niet te pakken met de Use knop
ga er zo recht mogelijk voor staan
Heb ik ook een keer gehad. Die beta (ik neem aan dat je die hebt iig) is nogal buggy.Op zaterdag 11 mei 2002 23:08 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
ehhmm, niet echt ik krijg die bom niet te pakken met de Use knop
Level helemaal opnieuw spelen was de oplossing bij mij.
Beetje jammer maarja.
Heb nog wel zoveel moeite gedan om dat level uit te spelen
Nou jah, dan probeer ik het nog maar een keer, maar dan wel met codes
ff de noclip cheat gebruiken om aan de andere kant van die main gate te komen misschien?Op zondag 12 mei 2002 00:28 schreef jdiezrequejo het volgende:
Net geprobeerd, maar lukt echt niet hoor
Moet er echt geen andere manier voor zijn? Ik kom nu namelijk niet verder dan daar....
Ik heb nu gewoon noclip code gebruikt aangezien dit volgens mij wel een erg grote bug is, maar goed tis niet voor niets een beta
Maar ik kan dus voorlopig weer verder
Verwijderd
Verwijderd
Het is de bedoeling dat je buitenkomt MET Sam, je moet hem meedragen op je schouder.Op zondag 12 mei 2002 13:08 schreef KevinM het volgende:
Na Hongkong ben ik nu terug en is die bookstore opgeblazen, ik ben binnen geweest e.d. Sam is dood en ik ben weer buiten maar nu kan ik niks? Alle deuren zitten op slot en ik kan nergens overheen klimmen
Verwijderd
Wie wil er ff online knallen?
Wie Durft het aan!
hahah dat IP kan niet werken is intern hahahahOp zondag 12 mei 2002 15:38 schreef Gerund het volgende:
Druk bij SOF op ~ en dan connect 192.168.168.2 dan kom je op mijn server!
Wie Durft het aan!
owja, is het mogelijk dat je meer levels hebt want ik heb die demo en met Lan is dat ene level nog al saaaaaaaaaaaaai
spambeer, en zie post hieronderOp zondag 12 mei 2002 15:38 schreef Gerund het volgende:
Druk bij SOF op ~ en dan connect 192.168.168.2 dan kom je op mijn server!
Wie Durft het aan!
nee, dat is niet mogelijkOp zondag 12 mei 2002 20:45 schreef Qorne het volgende:
[..]
hahah dat IP kan niet werken is intern hahahah
owja, is het mogelijk dat je meer levels hebt want ik heb die demo en met Lan is dat ene level nog al saaaaaaaaaaaaai
Verwijderd
Ik ben via het dak van een gebouw ergens naar binnen gegaan heb daar door midel van zo'n switch de ventilators uitgezet ben toen weer door het dak gegaan en door een ventilator ergens naar binnen gegaan en nu ben ik in een gebouw waar wel een switch staat maar deze kan ik niet omzetten hij doet in ieder geval niks. Ik moest weer iets aanzetten voordat dat kan maar ik kan nergens heen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
das wel goed nieuws, maar dat zal wel pre-orderen zijnOp maandag 13 mei 2002 15:52 schreef Darkvater het volgende:
Hebben jullie het al gezien? Ik kreeg net de folder van Bart Smit, en daar zat Soldier of Fortune: Double Helix in, voor € 49,99. Sweet
en dan staat er bij:Op maandag 13 mei 2002 15:52 schreef Darkvater het volgende:
Hebben jullie het al gezien? Ik kreeg net de folder van Bart Smit, en daar zat Soldier of Fortune: Double Helix in, voor € 49,99. Sweet
Vanaf .... in de winkel
D'er stond helemaal niks bij. Daarom vond ik het ook zo vreemd. Als mijn scanner het eindelijk zo lief is om het straks te doen, zal ik het inscannen.Op maandag 13 mei 2002 17:29 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
en dan staat er bij:
Vanaf .... in de winkel
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
vervolgens druk je op die knop en dan komt er van alles naar beneden zetten.
dat gat ziet er dan zo uit
Als je dan naar beneden kijt dan ziet het er zo uit.
Ik ben al met god mode naar beneden gevallen en ik weet dat hier het einde zit maar ik wil weten hoe je dit haalt zonder god of noclip.
Ik ben nu al een half uur aan het zoeken maar ik kom er niet uit
ennuh, je 1e pic doet het niet
Rag een keer ctrl+f5 want bij mij deed hij het eerst ook niet totdat ik m refreshdeOp maandag 13 mei 2002 20:28 schreef Crash-Override het volgende:
nope, daar ben ik nog niet
ennuh, je 1e pic doet het niet
thx, ik zie em nuOp maandag 13 mei 2002 20:30 schreef OhMyGod het volgende:
[..]
Rag een keer ctrl+f5 want bij mij deed hij het eerst ook niet totdat ik m refreshde
maar kan je er nog steeds niet mee helpen

Hmm, zal misshicen wel een foutje zijn ofzo of staat er misschien ergens niet een * bij de prijs?Op maandag 13 mei 2002 18:13 schreef Darkvater het volgende:
[..]
D'er stond helemaal niks bij. Daarom vond ik het ook zo vreemd. Als mijn scanner het eindelijk zo lief is om het straks te doen, zal ik het inscannen.
Meestal geven ze dat wel aa als hij nog niet uit is
Laat dat nu ook precies het stuk zijn waar ik momenteel vast zit.. Mijn huisgenoot heeft het al uitgespeeld, maar die heeft op dit stuk moeten cheaten..Op maandag 13 mei 2002 20:26 schreef OhMyGod het volgende:
Mensen ik zit nu in kamchacka (cave complex) en ik zit vast op dit punt:
[afbeelding]
vervolgens druk je op die knop en dan komt er van alles naar beneden zetten.
[afbeelding]
dat gat ziet er dan zo uit
[afbeelding]
Als je dan naar beneden kijt dan ziet het er zo uit.
Ik ben al met god mode naar beneden gevallen en ik weet dat hier het einde zit maar ik wil weten hoe je dit haalt zonder god of noclip.
Ik ben nu al een half uur aan het zoeken maar ik kom er niet uitZijn er mensen die dit stuk al gehaalt hebben
Ik denk dat ik ook maar dat stukje moet cheaten aangezien het een bug lijkt
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Simpel. Ga terug de liftshaft in waar je vandaan kwam. Je komt nu weer in die donkere ruimte met een paar kisten en loop terug naar het gat waar die trap naar beneden loopt.. Je had nu voor de rechtkant gekozen en dan kom je dus bij de lift uit. Kies nu voor links en je komt bij het volgende stuk uit:Op maandag 13 mei 2002 20:26 schreef OhMyGod het volgende:
Mensen ik zit nu in kamchacka (cave complex)
Ik ben nu al een half uur aan het zoeken maar ik kom er niet uitZijn er mensen die dit stuk al gehaalt hebben

Dit gat is dus ontstaan door die stroep die naar beneden storte bij dat platform boven.
Tja maar het hoeft niet in 1x goed te gaan ben ik achter gekomen. Als een maal alle troep naar beneden is gevallen moet je ff wat heen en weer lopen op dat platform totdat alles goed gevallen is (bij mij moest er namelijk nog een paal verschuiven voordat ik er daadwerkelijk langs kon komen). Het kan dus nog wel zonder cheats....Op maandag 13 mei 2002 21:59 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Simpel. Ga terug de liftshaft in waar je vandaan kwam. Je komt nu weer in die donkere ruimte met een paar kisten en loop terug naar het gat waar die trap naar beneden loopt.. Je had nu voor de rechtkant gekozen en dan kom je dus bij de lift uit. Kies nu voor links en je komt bij het volgende stuk uit:
[afbeelding]
Dit gat is dus ontstaan door die stroep die naar beneden storte bij dat platform boven.
Maar ik zit were op een punt vast waar ik denk dat het weer door een bug komt. Namelijk in 2 levels na dit besproken level....
Hier:
Ik kan namelijk deze bom zo oppakken zonder deze eerst onschadelijk te hoef maken. En nadat ik deze bom "zomaar" heb opgepakt weet ik niet meer waar ik heen moet....
Tjaja het is erg leuk die beta maar stampvol fouten.
Verwijderd
Ja als je dit soort dingen een bug gaat noemen omdat je niet verder komt op een bepaald stuk kun je beter stoppenOp maandag 13 mei 2002 22:28 schreef OhMyGod het volgende:
Maar ik zit were op een punt vast waar ik denk dat het weer door een bug komt. Namelijk in 2 levels na dit besproken level....
Hier:
[afbeelding]
had ik gedaan.. helaas was er geen gat voor mij om door te springen, en dat terwijl ik de kist heel zeker naar beneden heb laten komenOp maandag 13 mei 2002 21:59 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Simpel. Ga terug de liftshaft in waar je vandaan kwam. Je komt nu weer in die donkere ruimte met een paar kisten en loop terug naar het gat waar die trap naar beneden loopt.. Je had nu voor de rechtkant gekozen en dan kom je dus bij de lift uit. Kies nu voor links en je komt bij het volgende stuk uit:
[afbeelding]
naja, daarvoor al eerder een level overnieuw gedaan omdat er op een gegeven moment bugs inzaten, tis ook niet voor niets een beta
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zal SOF2 hier in Nederland wel de 'gewone' UK/US versie zijn?
Of netzoals bij bijv. MOHAA een NL versie waar geen of erg laat patches voor uitkomen?
Want dan kan ik hem beter in de UK/US bestellen ipv de plaatselijke CD shop.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Is dat zo? Eerst UK/US dan NL?Op dinsdag 14 mei 2002 21:21 schreef veldmuis het volgende:
normaal gesproken als je m gelijk koopt nadat ie uitkomt heb je de us/uk versie, na een maand oid verschijnt een nl versie en is de uk/us versie pleite uit de nl'se winkels
Bij Black&White niet. Had je meteen NL...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Je moet terug naar die labs en daar kun je bij die kachelachtige dingen op use drukken en je plaatst een bom, je moet drie bommen plaatsenOp maandag 13 mei 2002 22:28 schreef OhMyGod het volgende:
[..]
Tja maar het hoeft niet in 1x goed te gaan ben ik achter gekomen. Als een maal alle troep naar beneden is gevallen moet je ff wat heen en weer lopen op dat platform totdat alles goed gevallen is (bij mij moest er namelijk nog een paal verschuiven voordat ik er daadwerkelijk langs kon komen). Het kan dus nog wel zonder cheats....
Hier:
[afbeelding]
Ik kan namelijk deze bom zo oppakken zonder deze eerst onschadelijk te hoef maken. En nadat ik deze bom "zomaar" heb opgepakt weet ik niet meer waar ik heen moet....
Want ik kom u namelijk iet verder, ik ben namelijk met een team en op een gegeven oment wanneer alle tegenspelers dood zijn mot ik een heuvel op lopen en dan daarna kom ik terecht waar twee helikopters landen, alleen willen mijn teammaten niet mee de heuvel op

Verwijderd
volgens mij is dit het laatse level van het spel.
Ik vroeg hoe ik een server knife only kan maken ??
Het heeft te maken met de volgende zin denk ik
seta g_availableWeapons "2222222222211"
maar waar moet ik hem op zetten ??
seta g_availableWeapons "1000000000000" bv dacht ik zo.
Weet iemand dit ??
nope nog lang nietOp woensdag 15 mei 2002 19:39 schreef mazerati het volgende:
ik moet voor de 2e x tegen een helicopter battelen maar deze wil echt niet kapot..
volgens mij is dit het laatse level van het spel.
die helicopter had ik kapot gekregen door op de 2 grote rotors te knallen en daarna met een granaat op een dak te knallen in de buurt van de heli. met de grenade launcher raak je hem niet (tenminste weinig kans) maar als je dus op gebouwen mikt waar hij overheen vliegt dan krijg hij wel damage daarvan.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Restart game en koos voor New Game......crash
Geen systeemcrash, maar spel sloot af en gaf de volgende mededeling:
-----------------------
----- Server Shutdown -----
---------------------------
Freeing shader text .....
^1ERROR: Couldn't load ambient sound sets from sound/sound.txt
------------- Input Shutdown -------------
------------------------------------------
Nou kan ik dat bestand inderdaad niet vinden, maar een maat van me ook niet en heeft geen problemen. Iemand ideeen?
Verwijderd
*edit* aha..gebeurt alleen onder 98...heb ik meer gezien; kennelijk is radeon+win98+ogl bout =P*
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 15:04
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
als ik TAB druk zie ik dit:

Ik moet dus zo'n navigation control disablen maar die vind ik nergens
ik zie wel deze hendel:

maar die kan ik niet overhalen (staat een stoel voor
weet iemand hoe ik verder kom? bvd
pics zijn klikbaar
damn verkeerd topic

[ Voor 6% gewijzigd door Pubbert op 05-04-2003 17:40 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Dit topic is gesloten.