Nee ik heb het niet over dat leveltest gedoe, maar de 2 CD versie.
Ik heb em zojuist gespeeld (net binnen)
De gameplay is, zoals bij een beta hoort, aan de brakke
kant, beetje domme AI maar afentoe wel wat slimme zetjes van de vijand
Het spel is enorm lang bezig met het laden van een level.
Tijdens het laden van een level gaf windows zelfs aan dat het te weinig virtueel geheugen had. (had wel met de instellingen van geheugen lopen kloten
)
Erg zwaar is de singleplayer niet, behalve als je op 32 bits kleuren gaat spelen dan wil de framerate nog wel es knoeihard de diepte in denderen
Ik denk dat mensen met lagere specs dan mij (zie onderaan in post) goed moeten overwegen of hun comp het ook echt aankan.
Hier wat pics:

Meer mensen met deze beta, die het er niet met me mee eens zijn?
Dit is op een P3 866 @ 910, 256 MB, Asus V7100 (GF2MX) 32 MB op 1024*768 in 16 bits kleuren.
Ik heb em zojuist gespeeld (net binnen)
De gameplay is, zoals bij een beta hoort, aan de brakke
kant, beetje domme AI maar afentoe wel wat slimme zetjes van de vijand
Het spel is enorm lang bezig met het laden van een level.
Tijdens het laden van een level gaf windows zelfs aan dat het te weinig virtueel geheugen had. (had wel met de instellingen van geheugen lopen kloten
Erg zwaar is de singleplayer niet, behalve als je op 32 bits kleuren gaat spelen dan wil de framerate nog wel es knoeihard de diepte in denderen
Ik denk dat mensen met lagere specs dan mij (zie onderaan in post) goed moeten overwegen of hun comp het ook echt aankan.
Hier wat pics:
Meer mensen met deze beta, die het er niet met me mee eens zijn?
Dit is op een P3 866 @ 910, 256 MB, Asus V7100 (GF2MX) 32 MB op 1024*768 in 16 bits kleuren.