ben ik weer

Ik was even zo vrij om een nieuwe reply te beginnen.
http://sof.raven-games.com/ (officiele site)
Ik heb ff op de site gekeken en daaruit begrijp ik dat ie nog niet uit is, maar aan vorige topic te zien zijn er veel vragen over SOF2 incluis mij dus hier een niuew topic die je waarschijnlijk ook kan usen als de full version uit is.
Grafisch ziet het er mooi uit maar de vraag is of je een bruut systeem nodig hebt om hem goed te kunnen spelen want ik met mijn tbird 1100 (110x10) en geforce2 ti en 380 MB geheugen zou toch wel genoeg moeten zijn? Het spel spelen lukt ook wel maar soms ros ik een optie aan en dan merk je gewooon schokjes (dus kut) en dat verneukt de game dus dat willen we niet
Nuttigheid van dit topic is dat ik ff al die grafische opties opnoem van SOF2 en dat jullie erbij meoten zetten wat de impact van die optie op je systeem is en of het het waard is om aan te zetten in verhouding met het fps verlies,
Ik heb even alles opties op een rijtje gezet en de opties die je daarbij moet in vullen in hoofdletters eronder, het is dus de bedoeling dat iemand die iets weet wat de functie betekent en wat het doet dus als je iets aanzet dat je dan meer objecten in het spel hebt zoals verkeersborden, stenen op de grond enz. en wat het effect is als je 1 van de opties invult, nou lijkt me de optie off,on, low, medium en high wel duidelijk
maar je hebt ook andere functies waar je andere opties dan dit kan invullen, in dat geval zou ik willen weten wat het doet en ook heel belangrijk wat het doet met de frames per second.
Als er bijvoorbeeld een optie is dat je real time vliegjes boven het lijk ziet vliegen maar dat daardoor je frames per second met 20 omlaag gaat is het duidlijk dat ik eht niet aanzet maar aangezien ik van veel functies niet weet wat het doen en hoe je de frames per second ermee beinvloed moeten we dat maar ff centraal hier neerzetten.
DUS: als je iets weet wat een functie is en hoe de opties ervan de frames per second beinvloeden aarzel dan niet en druk even op reply en laat het ff weten.
hier zijn ze dan (vul aan als ik wat vergeet !):
Texture filter:
TRILINEAR=????
BILINEAR=????
Vertical sync:
ON
OFF
Dynamic lights:
ON
OFF
Lights flares:
OFF