Toon posts:

Het grote Nascar Racing Season 2002 topic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 566 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Afbeeldingslocatie: http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/cxv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/kudhfscopy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/Untitled-1copy.jpg
het is pas men eerste creatie hoor, moet nog veel aan gebeuren, en de gehelmde muis moet weg.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2223264863

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2943200775

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3150053105

Hier rij ik mee... :) Textures overal van het net af geplukt... Reclame enzo... :) Gemaakt in Photoshop. Er zitten wat foutjes in, maar dat boeit me niet zo...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

op welke site kan je die downloaden dan??
edit lama ik zoek wel ff |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op zaterdag 20 april 2002 17:41 schreef cky het volgende:
op welke site kan je die downloaden dan??
edit lama ik zoek wel ff |:(
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

Op zaterdag 20 april 2002 17:47 schreef SideSwipe_XP het volgende:

[..]

:?
ik vroeg om de site maar die is makkelijk te vinden dus, was het niet nodig om te zoeken.... :)
en ik had het verkeerd begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mkay... Ik dacht al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom opeens de Sierra server niet meer op: alles gaat goed tot en met de Message of the day en zo. En dan krijg ik dit:
WS_ServerReq_NoServersSpecified:Authentication Failed

Wat betekent dat???? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Het is een beetje druk... :) Ik krijg die message ook ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O, laat maar: het schijnt dat Sierra de server aan het updaten is: kan een paar uur duren.

Wat ik me wel afvraag: hadden ze dat niet ff met grote letters bovenaan de Message of the day kunnen zetten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Op zaterdag 20 april 2002 18:52 schreef hellogoodbye het volgende:
O, laat maar: het schijnt dat Sierra de server aan het updaten is: kan een paar uur duren.

Wat ik me wel afvraag: hadden ze dat niet ff met grote letters bovenaan de Message of the day kunnen zetten...?
omg een update? bah....

/edit/ de mijne dus :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stevans/pics/99_1.gif

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op zaterdag 20 april 2002 18:59 schreef siggy het volgende:

[..]

omg een update? bah....

/edit/ de mijne dus :)

[afbeelding]
Hehe... Kan ik eindelijk es je auto zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 22:24

duronbug

Step on it.....!

anderen kunnen je eigen geverfde auto niet zien of wel ?
In het spel bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op zaterdag 20 april 2002 19:24 schreef duronbug het volgende:
anderen kunnen je eigen geverfde auto niet zien of wel ?
In het spel bedoel ik dan
als je de cup.car file hebt wel.
de mijne : http://members.home.nl/stevans/99_s_sigwarth.cup.car

Moet je dus in je series/cars dir zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Philips :) Wat cool.

KPN, KLM en zo ;) Amerikanen zijn ook chauvinistisch...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ga me ook maar ff mengen in dit topic. :)
Per toeval in het bezit geraakt van Nascar4 en weer helemaal verslaafd.
Vanmorgen liep ik tegen iets aan wat ik graag met jullie wil delen *D , Bruut motor geweld!

http://www.storm-motorgroup.com/nr2002_n4_sound.zip

Echt geweldig, hoewel de buren er waarschijnlijk niet blij mee zijn :Y)

'k weet niet of ze ook onder 2002 werken maar dat zal haast wel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Hmm, misschien ook maar eens proberen om m'n eigen auto in elkaar te Photoshoppen. Voorlopig hou ik het bij de Tide Ford van Ricky Craven (#32) om mee rond te rijden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Heb het niet zelf gedaan hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

Op zaterdag 20 april 2002 19:46 schreef LoneRanger het volgende:
Ik ga me ook maar ff mengen in dit topic. :)
Per toeval in het bezit geraakt van Nascar4 en weer helemaal verslaafd.
Vanmorgen liep ik tegen iets aan wat ik graag met jullie wil delen *D , Bruut motor geweld!

http://www.storm-motorgroup.com/nr2002_n4_sound.zip

Echt geweldig, hoewel de buren er waarschijnlijk niet blij mee zijn :Y)

'k weet niet of ze ook onder 2002 werken maar dat zal haast wel.
unzip to your papyrus/nascar4/sounds folder
Paste these 2 lines to your app.ini file, replace the ones in there/

ik zie geen app.ini file in die sound map, of doe ik iets verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 21 april 2002 14:16 schreef cky het volgende:

unzip to your papyrus/nascar4/sounds folder
Paste these 2 lines to your app.ini file, replace the ones in there/

ik zie geen app.ini file in die sound map, of doe ik iets verkeerd :?
Je app.ini file staat gewoon in de Papyrus\NASCAR Racing 2002 Season , niet in de soundfolder daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Kan iemand me ff uitleggen, wat er leuk aan is om alleen maar rondjes te rijden? Misschien kan hellogoodbye me dat goed uitleggen, die heeft ook altijd goed onderbouwde meningen in het fs topic :)
Ik ben hem nu aan het downloaden, na al die enthousiaste reacties hier, maar ik zou wel eens willen weten waarom jullie zo enthousiast zijn :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op zondag 21 april 2002 14:38 schreef McFlipp het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen, wat er leuk aan is om alleen maar rondjes te rijden? Misschien kan hellogoodbye me dat goed uitleggen, die heeft ook altijd goed onderbouwde meningen in het fs topic :)
Ik ben hem nu aan het downloaden, na al die enthousiaste reacties hier, maar ik zou wel eens willen weten waarom jullie zo enthousiast zijn :)
om te testen is er geen hol aan maar een race zo met 20+ auto's op centimeters van elkaar racen is mega vet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz , vraagje....

Ik heb het spel nu ook... en ik heb zonet ff single player gedaan. en ik botste tegen iedereen op... maar er vliegen geen onderdelen van af :?

Hoe kan dat..?

en hoe werkt het als ik via internet ga.. :? , want bij multiplyer staat niet zoveel...

[edit]
Hoe maken jullie diet auto's?
want bij een hele oude nascar deel zat er een progje in het spel zelf...
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op zondag 21 april 2002 15:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Hmmz , vraagje....

Ik heb het spel nu ook... en ik heb zonet ff single player gedaan. en ik botste tegen iedereen op... maar er vliegen geen onderdelen van af :?

Hoe kan dat..?
Damage aan zetten
en hoe werkt het als ik via internet ga.. :? , want bij multiplyer staat niet zoveel...
Het kan wel, als je server bent... Kun je damage enzo aanzetten
[edit]
[edit]
Adobe Photoshop 5/6/7:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx dude...

Maar e....ik bedoel "hoe kan ik een server joinen over internet"
Want als ik in het game multiplayer doe...dan staat er niet zoveel :? (of moet het met gamespy)

btw: heb je ook msn? > dan kenne we wel eens een potje racen :P (arjen_1985@hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Rechts boven aan zie je sierra. Klik daar op. Je moet dan ff een account creëren. En daarna kan je kiezen uit een server lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

volgens mij zijn ze nu een beetje down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Ja vandaag is een beetje bagger. 7/10 keer kan je niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 14:38 schreef McFlipp het volgende:
Hey, McFlipp! Tja, het is eigenlijk moeilijk uit te leggen: je moet het ervaren. Ik bedoel, wat is er leuk aan twee uur staren naar een panel van een Boeing...? :) Juist: je moet het ervaren en... leuk gewoon vinden! Niet iedereen houdt er van. Heel simpel. Maar als je het even de tijd geeft, wordt het leuker en leuker!

Met Nascar moet je niet te gauw opgeven: je moet het ff onder de knie krijgen. Een van de belangrijkste tips is: doe rustig aan! Ga niet meteen iedereen inhalen en heen en weer sturen. Als je eenmaal mee kunt komen met de groep zonder elke keer uit de bocht te vliegen, dan gaat de lol beginnen.

Ik heb het al eerder gezegd: als je met een rotvaart een bocht ingaat met een auto op slechts enkele centimeters van je af, terwijl je weet dat de lichtste verkeerde aanraking van stuur of pedalen het einde van alles kan betekenen... tja, bij mij giert de adrenaline dan door de aderen. Nou ja, zo ongeveer, dan... :) M'nhanden zitten dan vastgeplakt aan het stuur en ik moet vaak de grootste moeite doen om de auto in bedwang te houden. Superspannend!

Vooral online is dat zwaar kicken: offline AI auto's zijn redelijk betrouwbaar: als je daar eenmaal naast zit en je maakt zelf geen fout, dan kom je de bocht wel door. Maar online... Tja, je weet nooit wat voor een idioot je naast je hebt!

Offline vind ik het wel leuk om de AI zo in te stellen dat ik ze nog net aankan: ik begin achteraan (met z'n 27 tegenstanders) en werk me dan langzamerhand naar voren. Soms duurt het wel een paar rondjes voordat je iemand te pakken hebt. En niets is heerlijker dan de 1e plek te pakken en vast te houden.

Maar ja, zoals ik al zei: je moet er van houden. De Nascar serie van Papyrus is nou niet bepaald de makkelijkste race sim die er is. Maar wat mijn betreft wel de meest rewarding!

Heb je de demo al? Wat voor baan zit daar eigenlik in? Niet alle banen zijn even leuk, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

ik heb net de demo nog ff gespeeld, maar ik vind de wagen veel beroerder aanvoelen dan N4.... het lijkt wel of je een hoovercraft bestuurt!

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
nu nascar @ eurosport 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WOW! Net een 29 lap race gedaan op Talladega. Na 3 rondjes (ik begon als 11e) lag ik eerste (dankzij twee weergaloze inhaalmanouvres, waarvan eentje 3 wide: KICKEN! en dankzij een warp ongeluk vlak voor me :))
De hele race vooraan gereden met 3 auto's achter me aan. En als je denkt dat dat simpel is... Shit man, ik heb helemaal verstijfde armen.

Het meest enge (naast het met geluk van boven overleven van crashes voor je: ik ben 2 keer op goed geluk door een haag van rook en staal gevlogen!) van Nascar online is het lappen van slome auto's! Bloed, zweet en tranen: je ligt heerlijk voorop en dan zie je auto's voor je verschijnen. De hele tijd denk je: als 'ie maar netjes aan de kant gaat...! Doodnerveus wordt je ervan: stel je voor, lig je lekker op kop, wordt je door zo'n lullo eruit geramd! De meeste gingen gelukkig redelijk netjes aan de kant, maar soms pas na wat aandringen. En vaak wel op slechte momenten (zowat allemaal in de bocht). Een keer werd ik heel licht geraakt en ging ik over het gras: ik kon de auto nog net in bedwang houden.

Een andere keer had ik twee auto's voor me die met elkaar duidelijk in gevecht waren. Die klunzen gingen gewoon door met hun onderlinge gevecht terwijl wij er aan kwamen! Ik moest zelfs van m'n gas af, uitwijken en zo. Klojos! Het duurde bij elkaar maar een half rondje, maar dat was lang genoeg. Uiteindelijk, nadat de een de ander had ingehaald, kon ik m'n auto er tussen zetten. Gelukkig zag 'ie me, want hij bleef hoog. Maar het is wel DOOOOOODENG!!!!

Het viel me trouwens op hoeveel auto's ik nog moest inhalen in zo'n realitief korte race.

Uiteindelijk ben ik tweede geworden (duurt trouwens gigantisch lang, als je de hele race op kop rijdt met zo'n treintje achter je aan, al is het maar 29 laps!). Maar ik zag het allang aan komen: de auto achter mij kon veel te makkelijk weer aan m'n staart komen als 'ie me ff was kwijtgeraakt door de rottige lappers. En ja hoor, in de laatste ronde vliegt 'ie me simpel voorbij. Ik liet hem netjes gaan, want ik had absoluut geen zin om er op het eind nog een puinzooi van te maken!

Maar al met al was dit toch wel m'n gaafste Nascar online ervaring tot nu toe. Hier doe je het voor. Super. Awesome. Ongelooflijk. Nascar 2002 kicks ass en is de beste race sim die er is.

Als je er van houdt, natuurlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 21 april 2002 21:13 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Hey, McFlipp! Tja, het is eigenlijk moeilijk uit te leggen: je moet het ervaren. Ik bedoel, wat is er leuk aan twee uur staren naar een panel van een Boeing...? :) Juist: je moet het ervaren en... leuk gewoon vinden! Niet iedereen houdt er van. Heel simpel. Maar als je het even de tijd geeft, wordt het leuker en leuker!

Met Nascar moet je niet te gauw opgeven: je moet het ff onder de knie krijgen. Een van de belangrijkste tips is: doe rustig aan! Ga niet meteen iedereen inhalen en heen en weer sturen. Als je eenmaal mee kunt komen met de groep zonder elke keer uit de bocht te vliegen, dan gaat de lol beginnen.

Ik heb het al eerder gezegd: als je met een rotvaart een bocht ingaat met een auto op slechts enkele centimeters van je af, terwijl je weet dat de lichtste verkeerde aanraking van stuur of pedalen het einde van alles kan betekenen... tja, bij mij giert de adrenaline dan door de aderen. Nou ja, zo ongeveer, dan... :) M'nhanden zitten dan vastgeplakt aan het stuur en ik moet vaak de grootste moeite doen om de auto in bedwang te houden. Superspannend!

Vooral online is dat zwaar kicken: offline AI auto's zijn redelijk betrouwbaar: als je daar eenmaal naast zit en je maakt zelf geen fout, dan kom je de bocht wel door. Maar online... Tja, je weet nooit wat voor een idioot je naast je hebt!

Offline vind ik het wel leuk om de AI zo in te stellen dat ik ze nog net aankan: ik begin achteraan (met z'n 27 tegenstanders) en werk me dan langzamerhand naar voren. Soms duurt het wel een paar rondjes voordat je iemand te pakken hebt. En niets is heerlijker dan de 1e plek te pakken en vast te houden.

Maar ja, zoals ik al zei: je moet er van houden. De Nascar serie van Papyrus is nou niet bepaald de makkelijkste race sim die er is. Maar wat mijn betreft wel de meest rewarding!

Heb je de demo al? Wat voor baan zit daar eigenlik in? Niet alle banen zijn even leuk, moet ik zeggen.
Ik heb het hele spel :)
En ja ik vond het best leuk om te doen, alleen ik kreeg damage niet aan ofzo. Waar moet je dat aanzeten?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 22:30 schreef McFlipp het volgende:
Ik heb het hele spel :)
Tssss...
En ja ik vond het best leuk om te doen, alleen ik kreeg damage niet aan ofzo. Waar moet je dat aanzeten?
Bij de race opties: het scherm waar je instelt op welke baan je rijdt, hoeveel tegenstanders en rondes en zo: daar heb je ook een Damage optie (none, moderate, realistic. Dacht ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 21 april 2002 23:00 schreef hellogoodbye het volgende:

Bij de race opties: het scherm waar je instelt op welke baan je rijdt, hoeveel tegenstanders en rondes en zo: daar heb je ook een Damage optie (none, moderate, realistic. Dacht ik.)
Inderdaad, heb ff screenshot genomen als extra hulp. (let vooral op het rode :P)
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/NR2002ss002.jpg

Krijg je dit niet bij de keuze van het circuit, dan moet je ff onderaan links op "Show Options" drukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op zondag 21 april 2002 15:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Hmmz , vraagje....

[edit]
[edit]
Naast photoshop kun je ook paintshop pro proberen, is gratis te downloaden waarna je het 30 dagen kunt evalueren :)

http://www.jasc.com/download_4.asp? [33mb]

Voor hulp bij het maken van je eigen auto in paintshop kun je hier terecht: http://www.sim-world.com/resources/tutorial/

Nu nog ff opzoek naar templates, decalls en numbers e.d. maar dat mag je zelf doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem vanmiddag ook "legaal" halen.....

kan ik ook wedstrijden op internet doen :p

Ik heb al een stuurtje....

Dit lijkt me echt vet..!!! van die echte wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje... ik heb een "microsoft sidewinder prcision racing wheel"

En als ik een spel doe.. in het begin gaat het goed.
maar naar een tijdje werkt mijn gas-geval niet meer.
(de rem en de rest wel) (+- 10min)

het stuurtje zit op usb aangesloten. en als ik hem erdan uit haal en erweer in doe > dan werkt het gas wel weer.

Ik heb dit ook met andere spellen... heeft ieaman een idee.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 10:00 schreef LoneRanger het volgende:
Voor hulp bij het maken van je eigen auto in paintshop kun je hier terecht: http://www.sim-world.com/resources/tutorial/
hmmm bedankt man!
* flat gaat vanmiddag eens even wat photoshoppen :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou nog wel eens gezellig druk kunnen worden volgend seizoen B-).

Maar waarom hebben jullie Nascar Racing 4 'gemist'. Die was minstens zo goed,...

Erik van Spijker "Hawke"
#55 Ford Taurus
Road Runners Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 10:00 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

Naast photoshop kun je ook paintshop pro proberen, is gratis te downloaden waarna je het 30 dagen kunt evalueren :)

http://www.jasc.com/download_4.asp? [33mb]

Nu nog ff opzoek naar templates, decalls en numbers e.d. maar dat mag je zelf doen :P
Kijk ook even hier:
Dutch.N4 painting guide.
Je kunt daar ook een Photoshop bestand downloaden met alle onderdelen van de auto in aparte kanelen! Ideaal, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien kenne we wel een nascar channel maken op mirc.. op de irc.tweakers.net server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn broodnodige bestanden voor het painten van een auto buiten de paintshop die in het spel zit;

http://www.sierra.com/games/nascar2002/downloadspaint.html
(hulpstukken voor Photoshop. Alstie klaar is opslaan als een .tga en in de import_export directory stoppen. Dan kun je hem vanuit de paintshop van het spel importeren.)

http://dutch.simracingzone.net/nascar2002/article.php?date=2002_04_17_17-00-00
(mocht je met de enige online Nederlandse Nascar league mee willen doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef erikvs het volgende:

Maar waarom hebben jullie Nascar Racing 4 'gemist'. Die was minstens zo goed,...

Erik van Spijker "Hawke"
#55 Ford Taurus
Road Runners Racing
Ehm ik speel Nascar4, niet 2002 dus :)

hellogoodbye, bedankt voor de link maar ik heb paintshop pro7 en geen photoshop.

Voor de 2002 racers die de ingebouwde paintshop gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
By default, NASCAR® Racing 2002 Season's Paint Shop will 
save files using DXTC (DirectX Texture Compression).
This reduces the texture memory requirements for the car textures 
by a nearly 4:1 margin, allowing more high detailed car textures 
to fit in the same ammount of memory. 
If you would prefer that the Paint Shop not compress the car textures 
when they are saved, edit the save_textures_with_compression line
in your PLAYER.INI, changing the 1 to a 0: 
[Paintkit]
save_textures_with_compression=1      ; Enable texture
compression on saved textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Waarom allemaal zo druk met painten ? Anderen zien je cool gepainte wagen toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef erikvs het volgende:

Erik van Spijker "Hawke"
#55 Ford Taurus
Road Runners Racing
ik speel alleen maar nascar racing 4 want 2002 heb ik nog niet.

alleen wat wel gaar is met dat spel dat de pace car door andere auto's heen rijd.
en als ik het spel wil patchen werkt het niet, hij zegt dan dat ie de versie niet kan update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik moet nog veel tweaken aan mijn auto en mijn settings, want 80% van de ronden rij ik onder caution :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 22 april 2002 18:51 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik moet nog veel tweaken aan mijn auto en mijn settings, want 80% van de ronden rij ik onder caution :{
heb ik ook wel is last van dan ga je groen en dan trek je hard weg maar dan gaan hun niet hard weg en dan knal ik er weer op en ja hoor weer caution |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Prachtig om al die online verhalen.ervaringen te lezen! :) IK heb toch de Demo van de Nascar 2002 geprobeerd, maar zoals iemand al eerder zij, het lijkt of ik net een hoovercraft bestuur? (klopt dit ook met de standaard afstelling van je wagen? :7) En ja ik stuur met een stuur, en geen toetsenbord :) , alleen mijn pedalen zijn kut, als ik gas indruk, gaat hij eerst VOL op de rem :( en dan pas gas, en als ik wil remmen, remt die maar een kwart sterkte :'()

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 16:46 schreef duronbug het volgende:
Waarom allemaal zo druk met painten ? Anderen zien je cool gepainte wagen toch niet.
Kom is op het forum van de DSZ kijken,.. daar kun je de url posten waar je je auto hebt geparkeerd. Als anderen die downloaden kunnen ze jouw paintjob wel zien. Is zeker een aanrader als je van plan bent op de Dutch.n2002 server te komen kijken. Allemaal van die vage groene/gele auto's is ook niet leuk.

http://dutch.simracingzone.net/forums/viewforum.php?forum=7&5088

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ham vanmiddag ook gekocht :)

Maar mijn gaspedaal wil wel eens uitvallen :(
[topic=474999/1]

Kan je ook 2 keys invoeren voor gassen of ergens anders voor ? bv: Dat mijn gaspedaal en mijn knop van het stuurtje gassen is.

(met half-life kan dat) < dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Ik ken het forum ja. En heb de car paintings gezien. Sommige zien er erg :P uit ja.

btw. is die dutch.n2002 server van jou, erik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Die server is een gezamelijke investering van enkele DSZ'ers en staat op mijn kamer.

Binnenkort gaat er hier weer verbouwd worden en komt er een heuse router die het netwerk hier beter gaat maken *D

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 22:06 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik heb ham vanmiddag ook gekocht :)

Maar mijn gaspedaal wil wel eens uitvallen :(
[topic=474999/1]

Kan je ook 2 keys invoeren voor gassen of ergens anders voor ? bv: Dat mijn gaspedaal en mijn knop van het stuurtje gassen is.

(met half-life kan dat) < dat bedoel ik.
Nee, kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 18:57 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

heb ik ook wel is last van dan ga je groen en dan trek je hard weg maar dan gaan hun niet hard weg en dan knal ik er weer op en ja hoor weer caution |:(
De belangrijkste les die Nascar newbies moeten leren is: HEB GEDULD!

Toen ik met Nascar begon (verise 2, dacht ik), wilde ik ook in 1 ronde het hele veld inhalen. Vol op het gas en raggen met die hap. Ik heb mijn lesje geleerd.
In offline races (waarin ik de AI as het ff kan zo afstel dat ze ongeveer even 'sterk' zijn als mij) rij ik de eerste rondjes gewoon mee in het gelid. pas als de banden warm zijn en ik merk dat ik niet meer zo zwabber, ga ik eens kijken wie ik ik kan halen.
In online races gaat het toch wel wat anders: als het ff kan ben ik in het begin aardig voorzichtig. Maar omdat er toch een boel mensen zijn die er meteen hadr tegen aan gaan, kan het soms niet anders.

Mijn instelling bij online races is: probeer de race uit te rijden zonder ongelukken. Ik denk niet echt aan winnen. Nou ja, een beetje wel, natuurlijk, maar mijn eerste en grote doel is om de race netjes uit te rijden. Als dat lukt ben ik altijd al erg tevereden. Zelfs al zit ik in de achterhoede.

Belangrijkste is: wees rustig en regelmatig. Vooral als je een seizoen rijdt. Het is beter 20 keer 10e te worden, dan 2 keer eerste en de rest niet te finishen.

Zo, dat waren wat wijze lessen van deze rookie... Ja, tussen de oren zit het wel goed bij deze jongen (al zeg ik het zelf), maar op de baan moet ik het allemaal nog laten zien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

krijg vrijdag ofzo een stuurtje ( te leen :'( )
hoop dat ik nou eindelijk da steeringhelp kan uitzetten want ik word er gek van,
en dat ik een keer rustig kan wegrijden uit de pits en bij de start.

als ik trouwens winamp laat draaien op de achtergronf lekker muziekje bij het racen reageren het gas en de rem pas na 3 sec ofzo, iemand anders ok last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 09:31 schreef cky het volgende:
krijg vrijdag ofzo een stuurtje ( te leen :'( )
hoop dat ik nou eindelijk da steeringhelp kan uitzetten want ik word er gek van,
en dat ik een keer rustig kan wegrijden uit de pits en bij de start.

als ik trouwens winamp laat draaien op de achtergronf lekker muziekje bij het racen reageren het gas en de rem pas na 3 sec ofzo, iemand anders ok last van??
Of het nou zo slim is om bij zo'n best wel zwaar programma als Nascar 2002 iets op de achtergrond te hebben draaien... Schijnbaar niet, dus.

Bovendien moet je de waarde van in-game audio niet onderschatten! Het goed luisteren naar het piepen van de banden en zo, kan het verschil betekenen tussen winnen en verliezen.

Redenen genoeg om winamp af te sluiten, lijkt me zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 23 april 2002 14:01 schreef hellogoodbye het volgende:

Of het nou zo slim is om bij zo'n best wel zwaar programma als Nascar 2002 iets op de achtergrond te hebben draaien... Schijnbaar niet, dus.

Bovendien moet je de waarde van in-game audio niet onderschatten! Het goed luisteren naar het piepen van de banden en zo, kan het verschil betekenen tussen winnen en verliezen.

Redenen genoeg om winamp af te sluiten, lijkt me zo!
Inderdaad, en als je 3D Audio aanzet heb je een extra hulp bij het verdedigen van je positie nog voor je spotter reageert en dan moet je ook niet voortdurend in je spiegel kijken (wat niet ideaal is, voor het weet ga je wide in een van de bochten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Die Deom van Nascar 2002 loopt bij mij voor geen ene mile/meter. Ik moet in 880x600 zetten, en objects op LOW (heb dus geen tribune) anders gaat het met schokken :'(

In welke view rijden jullie eigenlijk? Vanaf buiten, cockpit met stuur, of motorkap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

ik rij, soms van boven af gezien , maar ook veel dat je echt in de driver stoel zit.. veel spannender vind ik.

trouwens nog een vraagje, die auto die je maakt kunne ze die ook zien bij de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 23 april 2002 15:08 schreef cky het volgende:
ik rij, soms van boven af gezien , maar ook veel dat je echt in de driver stoel zit.. veel spannender vind ik.

trouwens nog een vraagje, die auto die je maakt kunne ze die ook zien bij de multiplayer?
Zelf verkies ik het standpunt vanop het dak.

Hij kan enkel gezien worden als de mensen die tegen jou racen hem ook op je harde schijf hebben staan. Dus je gooit hem best ff online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Ik rij altijd vanuit de cockpit, behalve bij de Dutch.N4-race op Sears Point afgelopen seizoen, toen heb ik vanaf het dak gereden.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelf rij ik altijd met de in-car view. D'as toch wel het meest realistisch. Veel spannender ook. Het geluid is dan ook vetter. Bovendien zijn er toch best wel een aantal servers die je verplichten de in-car view te gebruiken.

Mijn enige concessie is dat ik de weerspiegeling van de auto zelf in de spiegel uit heb staan: dan zie je het verkeer beter aankomen. Misschien niet helemaal realistisch, maar ja, in het echt kunnen de coureurs uit hun ooghoeken ook heel wat waarnemen wat wij niet kunnen zien. Een gulden middenweg, zal ik maar zeggen. (Die blik opzij view gebruik ik nooit: die vind ik zo giga-desoriënterend!)

En o ja, het stuur heb ik ook uit: ik heb al een echt stuur in m'n handen, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 15:08 schreef cky het volgende:

1024 x786 32 bit. alles full detail.

De fps is heel erg verschillend.

De ene keer zit ik over de 100 en als er een helehoop meeracen zit ik tussen de 50-60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op dinsdag 23 april 2002 17:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

1024 x786 32 bit. alles full detail.

De fps is heel erg verschillend.

De ene keer zit ik over de 100 en als er een helehoop meeracen zit ik tussen de 50-60 fps
zo hoog :?
ik haal met mijn systeem ongeveer 40-50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe...sie site van mij met die spec kloppen niet meer....

Er zit nu een XP 1800+in + club3dradeon8500 en 512mb ddr.

Wtf....ik heb zowat hetzelfde systeem als jou :D (moederbord processor en videokaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

net een heerlijke race gehad... begon op 12 en in de laaste ronde ging het lekker en de allerlaaste ronde de leader ingehaald, DAHM dit geeft zoveel voldoening, de eerste overwinning op 95%
kon ik nou ook maar online spelen
Afbeeldingslocatie: http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/925_1.jpg
en zo ziet men auto er voortaan uit
Afbeeldingslocatie: http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/926_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 23 april 2002 23:31 schreef cky het volgende:
net een heerlijke race gehad... begon op 12 en in de laaste ronde ging het lekker en de allerlaaste ronde de leader ingehaald, DAHM dit geeft zoveel voldoening, de eerste overwinning op 95%
Hmm, ik denk dat ik het heel goed doe op Texas, reed net het hele veld op 3 ronden, dat was minder leuk natuurlijk. Zal hun sterkte toch wat moeten verhogen. Kwam er ook achter dat als je in het championship van auto wisselt je dan apart punten scoort per auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Zo, net eerst tweede en daarna eerste geworden op daytona. Maaruh ik kreeg eerst 9 en daarna 17 punten, maar nog steeds geen rate hoger. Kan je op je eigen server niet hoger opkomen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug

duronbug

Step on it.....!

Klopt toch wel, keek verkeerd. Heb ook nog wat - punten en je moet gemiddeld 6 hebben voor rate 1. Nu nog 7 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

vindhet maar vaag geregeld wanneer je punten kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
ik ben paar dagen geleden begonnen met eigen auto'tje maken voor nascar 4, maar als ik nascar 2002 koop kan ik hem er dan ook zo in zetten of moet ik hem dan weer helemaal opnieuw maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op woensdag 24 april 2002 22:59 schreef kRyPtO het volgende:
ik ben paar dagen geleden begonnen met eigen auto'tje maken voor nascar 4, maar als ik nascar 2002 koop kan ik hem er dan ook zo in zetten of moet ik hem dan weer helemaal opnieuw maken?
Export hem in NASCAR 4 naar TGA formaat, daarna kan je hem in NASCAR 2002 terug importeren. (of export hem in een ander formaat en zet hem met een ander beeldbewerkingsprogramma om naar TGA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 24 april 2002 23:02 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Export hem in NASCAR 4 naar TGA formaat, daarna kan je hem in NASCAR 2002 terug importeren. (of export hem in een ander formaat en zet hem met een ander beeldbewerkingsprogramma om naar TGA)
euh nee n4 is 512x256 en n2002 is 512x512 en ze hebben wat dingetjes omgedraaid dus het komt er hoe dan ook verkeerd uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op donderdag 25 april 2002 08:08 schreef siggy het volgende:

[..]

euh nee n4 is 512x256 en n2002 is 512x512 en ze hebben wat dingetjes omgedraaid dus het komt er hoe dan ook verkeerd uit :+
das mooi naatje, kan ik weer opnieuw gaan beginnen als ik hem binnekort ga kopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op donderdag 25 april 2002 08:36 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

das mooi naatje, kan ik weer opnieuw gaan beginnen als ik hem binnekort ga kopen :'(
dat vond ik dus ook |:( van papy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Er is toch ook een converter?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 25 april 2002 18:53 schreef Lister_Storm het volgende:
Er is toch ook een converter?
Voor de ratings is er inderdaad een transfer utility, maar of dat voor de auto's ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is een patch uit!
http://ftp3.sierra.com/patches/pc/si_nascar2002_update_1101.exe
'k Weet nog niet wat 'ie allemaal verbetert. Volgens mij is het alleen interessant voor online racen. Dus ik ben 'm nu aan 't downloaden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[1] WHAT THE PATCH FIXES
====================================

AI:

* It is now much easier to bump draft with the AI.

* The AI will no longer pile up when many cars pit together (for example, during a caution period).

* When qualifying is skipped, each AI driver's parameters will be considered when forming the starting grid, instead of the grid being formed completely randomly.

* In a fixed setup race, the AI will now use the fixed setup during qualifying, instead of the host's default qualifying setup.

* The pace car will no longer dive back onto pit road under caution if the leader passes it and stays ahead of it as it passes the pit entrance.

MULTIPLAYER:

* Servers may now limit Sierra.com races by LPI.

* Open servers may now disable the ability for a boss to eject players using the open_server_disable_boss_eject setting in the [SERVER] section of core.ini. By default this is set to 1, which prevents open server bosses from ejecting players. Change this setting to 0 if desired.

* When a client is ejected or banned from a server, the user name of the person doing the ejecting/banning is given.

* The Chatpad Log is now separated for each individual player, and saved in the main NR2002 directory as chatpad_<player_directory>.log

* The sierra.com available races screen will now continue to discard chat from people in your muzzle list when you change chat servers.

* Clients that retire from a multiplayer race will now be listed appropriately in the standings.

* Clients whose connections are dropped before they complete the race, and who do not rejoin the race, will be listed as "Disco" in the standings.

* If you muzzle someone's user name by using the Add button to place them into your muzzle list on the sierra.com screen, they will now also be muzzled by their cdkeyid the next time they try to connect to your server. This keeps them from sneaking back onto your server by creating a new user name.

* If you wrecked your car during practice and hit Shift-R to return to the pits, other clients would not see that your car was repaired until you started moving. They will now see that your car is fixed even if you don't move.

* You will no longer receive errant end-of-race messages from a sierra.com registered race server while connecting to it.

RENDERER:

* Texture compression is now supported by the OpenGL renderer.

* Some improvements were made to the way smoke and dust is drawn.

USER INTERFACE:

* The scrollbar for the address book on the main Multiplayer screen will no longer draw over the connection dialog boxes.

* The 'Server Type' heading now sorts Open and Dedicated servers properly in the Available Races table.

* Clients in a multiplayer race can now see the latency/quality of other players in the Entries tab on the Race Weekend screen.

* The Entries tab on the Race Weekend screen now shows server admins in green, and bosses in gold (disconnected drivers are still shown in red).

* The Entries tab on the Race Weekend screen will now show player ratings while the left shift and left control keys are held down.

SOUND:

* Improved opponent car engine sounds to produce less crackling.

* Improved player car engine sound to reduce popping in mid-RPM range.

* Improved tire sounds to reduce popping with some sound card drivers (e.g. SBLive!).

* Added a new core.ini setting (force_min_readahead) to address occasional win2k/XP sound driver issue that resulted in much popping/crackling.

* Fixed 3D sound issue where some views would have severely muted focus car sounds.

* Did *not* fix 3D sound problem where internal (stereo) cockpit sounds will sometimes fail to play for some sound drivers (e.g. SBLive! on XP systems). Users experiencing this problem should not run with 3d sound enabled.

* Found an issue where if you had disabled sound, when exiting the game or viewing the win screen the game would appear to lock up, but in actuality it is just doing nothing until the music finishes streaming. The user can work around this by not having sound disabled and intro/exit sequences enabled at the same time.

MISCELLANEOUS:

* Fixed a problem where the game would lock up on the Player Info, Opponent Manager, and Paint Shop screens when using the Direct3D renderer and NVidia Detonator drivers with version 23.11 or later.

* You can now continue a championship season after having saved a race during the season.

* Your spotter should no longer errantly tell you that you are too far to the left or right if your pit stall is near the end of pit road.

* If you have automatic transmission selected and you break a gear, the transmission will now properly skip the broken gear.

* The post-race newspaper screen will now use proper suffixes for positions like 21st, 22nd, etc.

* Some improvements have been made to the graphical car model.

* Fixed a bug in the game's mapping of DirectInput devices which prevented the game from properly identifying some axes when more than one controller was installed.

* Fixed a bug at Darlington where the driver in the 43rd pit stall would erroneously receive a black flag when pitting.

* Fixed a bug at Kansas where the AI would get unsafe pit entry penalties on pit entry.

* Systems with video cards based on the Savage 2000, S3 Savage 4 and ProSavage chipsets should run in D3D with reflections turned off. Running in OpenGL will result in a crash.

Downloaden dus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ben ermee bezig :)
Van al die bugs op delijst was ik er nog maar één tegengekomen: "* You can now continue a championship season after having saved a race during the season."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond weer heeeeeeeeeeerlijk online geraced! Zelfs in de middenmoot is het lol.

Samen met 32 auto's stonden we aan de start op een Papyserver, Daytona, 40 laps.
Green haalden we niet ongeschonden, dankzij een paar lolbroeken... Maar na zo'n 10 rondjes reed ik lekker in m'n uppie in de middenmoot, plaats 14.

Na een poosje kwam ik in de buurt van nummer 13. Die warpte als een gek, dus ik durfde er niet voorbij. Na zo'n 6, 7 rondjes, dacht ik: het moet maar, dus ik zet in turn 1 m'n auto ernaast. En vanaf toen was het zwaar kicken!

Ik haal hem dus in, maar in turn 3 komt 'ie gelijk weer langszij. En zo hebben we 10 rondjes lang constant stuivertje gewisseld! Echt te gek gaaf! We hebben een rondje zelfs helemaal compleet naast elkaar gereden, side by side. Doodeng elke keer, vooral als je onderin zit: ik ben steeds als de dood dat ik naar boven schuif en de lol verpest. Gebeurde niet, dus het was echt te gek.

Totdat... ik midden in de zoveelste inhaalmanouvre onderin de bocht zat, en niet opzij kon gaan voor een groepje koplopers (nummers 4 t/m 7 of zo) die snel acherop kwamen. (Ik heb altijd de F2 view open die aangeeft hoever je voor en achter wie zit: zou iedereen moeten doen!!!) En die ramden ons beiden dus gewoon compleet van de baan! Stelletje *@($*$#*$#(!!!

Daarna de race toch uitgereden (goed voor m'n lage lpi :)) en 17e geworden.

Al met al zwaar kicken, dus. Naderhand nog ff lekker zitten na chatten met die nummer 13, over hoe clean we wel niet aan het rijden waren en zo.

Jaaaaaaaaaaa, N2002 is toch zo gaaf, echt niet te kort!!! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens.....jullie worden bedankt :(

Heb naar aanleiding van dit topic en een paar reviews toch maar Nascar 2002 gekocht en %$#......ik ben al verslaafd :P

Na eerst een tijdje geoefend te hebben ben ik toch maar de boze buitenwereld die multiplayer heet ingedoken en shit man....nog veel verslavender. Heb 4 wedstrijden op Daytona van 20 procent gereden en heb er 3 uitgereden. Lekker de hele tijd treintje rijden met een paar van die gasten. Wat een spanning zeg. Dit is echt de koop van het jaar (tot nu toe).

Wie heeft er nog goede tips voor set-ups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 00:14 schreef FastDevil het volgende:
Nou jongens.....jullie worden bedankt :(

Heb naar aanleiding van dit topic en een paar reviews toch maar Nascar 2002 gekocht en %$#......ik ben al verslaafd :P

Na eerst een tijdje geoefend te hebben ben ik toch maar de boze buitenwereld die multiplayer heet ingedoken en shit man....nog veel verslavender. Heb 4 wedstrijden op Daytona van 20 procent gereden en heb er 3 uitgereden. Lekker de hele tijd treintje rijden met een paar van die gasten. Wat een spanning zeg. Dit is echt de koop van het jaar (tot nu toe).

Wie heeft er nog goede tips voor set-ups?
Vet spel he dude? ik heb hem ook een week. en dit spel rulez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 23:05 schreef hellogoodbye het volgende:
Vanavond weer heeeeeeeeeeerlijk online geraced! Zelfs in de middenmoot is het lol.

Samen met 32 auto's stonden we aan de start op een Papyserver, Daytona, 40 laps.
Green haalden we niet ongeschonden, dankzij een paar lolbroeken... Maar na zo'n 10 rondjes reed ik lekker in m'n uppie in de middenmoot, plaats 14.

Na een poosje kwam ik in de buurt van nummer 13. Die warpte als een gek, dus ik durfde er niet voorbij. Na zo'n 6, 7 rondjes, dacht ik: het moet maar, dus ik zet in turn 1 m'n auto ernaast. En vanaf toen was het zwaar kicken!

Ik haal hem dus in, maar in turn 3 komt 'ie gelijk weer langszij. En zo hebben we 10 rondjes lang constant stuivertje gewisseld! Echt te gek gaaf! We hebben een rondje zelfs helemaal compleet naast elkaar gereden, side by side. Doodeng elke keer, vooral als je onderin zit: ik ben steeds als de dood dat ik naar boven schuif en de lol verpest. Gebeurde niet, dus het was echt te gek.

Totdat... ik midden in de zoveelste inhaalmanouvre onderin de bocht zat, en niet opzij kon gaan voor een groepje koplopers (nummers 4 t/m 7 of zo) die snel acherop kwamen. (Ik heb altijd de F2 view open die aangeeft hoever je voor en achter wie zit: zou iedereen moeten doen!!!) En die ramden ons beiden dus gewoon compleet van de baan! Stelletje *@($*$#*$#(!!!

Daarna de race toch uitgereden (goed voor m'n lage lpi :)) en 17e geworden.

Al met al zwaar kicken, dus. Naderhand nog ff lekker zitten na chatten met die nummer 13, over hoe clean we wel niet aan het rijden waren en zo.

Jaaaaaaaaaaa, N2002 is toch zo gaaf, echt niet te kort!!! 8-)
w00t, vet verhaal man....
Maar e.... zullen we samen eens racen??

als je msn hebt add me dan ff: arjen_1985@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 08:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

w00t, vet verhaal man....
Maar e.... zullen we samen eens racen??

als je msn hebt add me dan ff: arjen_1985@hotmail.com
Als ik online ben, kun je me altijd vinden in de Lobby Alpha West 2 (zo heet 'ie dacht ik...): daar zitten meestal ook de Medelanders van DSZ. M'n Nascar nickname is Hellogoodbye100. Ik ben er meestal ergens tussen 9 en 10 uur 's avonds. Jammergenoeg niet elke avond. En komende week ga ik naar Eurodisney. Op zich heel leuk, natuuriijk, alleen kan ik dan niet Nascar rijden... :(

:)

Wat is trouwens jouw Nascar nickname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien een GoT League ???

is maar een ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 09:32 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Als ik online ben, kun je me altijd vinden in de Lobby Alpha West 2 (zo heet 'ie dacht ik...): daar zitten meestal ook de Medelanders van DSZ. M'n Nascar nickname is Hellogoodbye100. Ik ben er meestal ergens tussen 9 en 10 uur 's avonds. Jammergenoeg niet elke avond. En komende week ga ik naar Eurodisney. Op zich heel leuk, natuuriijk, alleen kan ik dan niet Nascar rijden... :(

:)

Wat is trouwens jouw Nascar nickname?
Fatal!ty............. maar je hebt geen msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 09:33 schreef FastDevil het volgende:

hehhe ...ja.!!!!!!!!!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 09:38 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Fatal!ty............. maar je hebt geen msn?
Nee, heb ik thuis niet op m'n pc eigenljk... Misschien wel een goed idee om het toch maar eens er op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op vrijdag 26 april 2002 09:33 schreef FastDevil het volgende:

heb je 5 man, o wat fun :+

ga bij de dsz, alleen maar Nederlanders en wat verdwaalde belgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wel meer als 5 man denk ik hoor.
Het draften lijkt trouwens na de update wat eenvoudiger?, of word ik steeds beter :7
Het puntensysteem is me nog niet geheel duidelijk, irritant is het dat ik niet mee kan doen op die dutch-server, denk vanwege te lage lpt1 [13.5]
Hou me aanbevolen voor een online race, al ben ik helaas pas dinsdag weer terug :(
Good races all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Mochten er mensen interesse hebben om een 'wreckrace' te houden, dus alles mag behalve een paar kleine dingen.

Wie er zin in heeft mail me. stefan.sigwarth@home.nl

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:00 schreef siggy het volgende:
Mochten er mensen interesse hebben om een 'wreckrace' te houden, dus alles mag behalve een paar kleine dingen.

hmmm...mischien een leuk idee voor vanavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:00 schreef siggy het volgende:

IKKE IKKKE......

mijn mns: arjen_1985@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Hmm, fantastisch al die colle verhalen hier :) Vink leuk om ze te lezen. Maar waarom lukt het mij NOOIT (nog niet) om meer dan 2 bochten naast een AI auto te rijden? Als ik dan aan de binnenkant zit, gaat het heel gauw mis, dan tik hem ofsow ff aan, en hoppa dara is de muur, of dan schuif ik naar boven toe, gevolg, ik tik hem weer aan, en weer hoppa de muur, als ik aan de buitenkant zit, dan is het ook al een ramp zeg, de AI komt namelijk VEEL wijder uit een bocht dan ik, en je ziet het al dus gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 18:07 schreef ND het volgende:
Hmm, fantastisch al die colle verhalen hier :) Vink leuk om ze te lezen. Maar waarom lukt het mij NOOIT (nog niet) om meer dan 2 bochten naast een AI auto te rijden? Als ik dan aan de binnenkant zit, gaat het heel gauw mis, dan tik hem ofsow ff aan, en hoppa dara is de muur, of dan schuif ik naar boven toe, gevolg, ik tik hem weer aan, en weer hoppa de muur, als ik aan de buitenkant zit, dan is het ook al een ramp zeg, de AI komt namelijk VEEL wijder uit een bocht dan ik, en je ziet het al dus gebeuren....
lol .... daar heb ik ook last van. Maar dat is ook wel "kewl"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Wat een race net op de California Speedway. Lag in voorlaatste positie toen er een Full Course Yellow aankwam: ik dook meteen de pits in voor banden en brandstof. Daarna weer gaan met die Tide Ford. Wat denk je, nog geen 5 ronden later: weer Yellow. Merkte dat ik de race zonder verdere stops kan uitrijden indien ik op dat moment pitte. Tuurlijk enkel brandstof ingenomen en de tegenstander gingen voor Banden + brandstof. Lekker iedereen in de pits voorbij. En nu komt het: bleek dat ik er net niet zou komen qua brandstof |:( Dan is het wel zoeken hoor om wat te sparen onderweg (ff gas lossen en draften bij achterliggers) Gelukkig reden Dale Earnhardt Junior en Robbie Gordon tegen elkaar in de voorlaatste ronde en kon ik rustig uitbollen onder geel. OEF! Want ik kwam er net over, en toen viel de motor stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net maar eens een eigen auto "ontworpen"

Wie het origineel van dit kan vinden op GoT krijgt van mij een virtueel biertje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/plaatjes/fast1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/plaatjes/fast2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fastdevil.com/plaatjes/fast3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 21:02 schreef FastDevil het volgende:
Zo, net maar eens een eigen auto "ontworpen"

Wie het origineel van dit kan vinden op GoT krijgt van mij een virtueel biertje :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
heel erg :9~
Ik geloof je op je woord dat j'm zelf hept ontworpen. [anders heb je wel heel creatief/smaakvol gestolen]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste