het is pas men eerste creatie hoor, moet nog veel aan gebeuren, en de gehelmde muis moet weg....
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Op zaterdag 20 april 2002 17:41 schreef cky het volgende:
op welke site kan je die downloaden dan??
edit lama ik zoek wel ff
ik vroeg om de site maar die is makkelijk te vinden dus, was het niet nodig om te zoeken....Op zaterdag 20 april 2002 17:47 schreef SideSwipe_XP het volgende:
[..]
omg een update? bah....Op zaterdag 20 april 2002 18:52 schreef hellogoodbye het volgende:
O, laat maar: het schijnt dat Sierra de server aan het updaten is: kan een paar uur duren.
Wat ik me wel afvraag: hadden ze dat niet ff met grote letters bovenaan de Message of the day kunnen zetten...?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hehe... Kan ik eindelijk es je auto zienOp zaterdag 20 april 2002 18:59 schreef siggy het volgende:
[..]
omg een update? bah....
/edit/ de mijne dus
[afbeelding]
als je de cup.car file hebt wel.Op zaterdag 20 april 2002 19:24 schreef duronbug het volgende:
anderen kunnen je eigen geverfde auto niet zien of wel ?
In het spel bedoel ik dan
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Only fools are enslaved by time and space.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
unzip to your papyrus/nascar4/sounds folderOp zaterdag 20 april 2002 19:46 schreef LoneRanger het volgende:
Ik ga me ook maar ff mengen in dit topic.
Per toeval in het bezit geraakt van Nascar4 en weer helemaal verslaafd.
Vanmorgen liep ik tegen iets aan wat ik graag met jullie wil delen, Bruut motor geweld!
http://www.storm-motorgroup.com/nr2002_n4_sound.zip
Echt geweldig, hoewel de buren er waarschijnlijk niet blij mee zijn
'k weet niet of ze ook onder 2002 werken maar dat zal haast wel.
Je app.ini file staat gewoon in de Papyrus\NASCAR Racing 2002 Season , niet in de soundfolder daarvan.Op zondag 21 april 2002 14:16 schreef cky het volgende:
unzip to your papyrus/nascar4/sounds folder
Paste these 2 lines to your app.ini file, replace the ones in there/
ik zie geen app.ini file in die sound map, of doe ik iets verkeerd
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
om te testen is er geen hol aan maar een race zo met 20+ auto's op centimeters van elkaar racen is mega vetOp zondag 21 april 2002 14:38 schreef McFlipp het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen, wat er leuk aan is om alleen maar rondjes te rijden? Misschien kan hellogoodbye me dat goed uitleggen, die heeft ook altijd goed onderbouwde meningen in het fs topic
Ik ben hem nu aan het downloaden, na al die enthousiaste reacties hier, maar ik zou wel eens willen weten waarom jullie zo enthousiast zijn
Verwijderd
Damage aan zettenOp zondag 21 april 2002 15:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Hmmz , vraagje....
Ik heb het spel nu ook... en ik heb zonet ff single player gedaan. en ik botste tegen iedereen op... maar er vliegen geen onderdelen van af
Hoe kan dat..?
Het kan wel, als je server bent... Kun je damage enzo aanzettenen hoe werkt het als ik via internet ga.., want bij multiplyer staat niet zoveel...
Adobe Photoshop 5/6/7[edit]
Hoe maken jullie diet auto's?
want bij een hele oude nascar deel zat er een progje in het spel zelf...
[edit]
Verwijderd
Hey, McFlipp! Tja, het is eigenlijk moeilijk uit te leggen: je moet het ervaren. Ik bedoel, wat is er leuk aan twee uur staren naar een panel van een Boeing...?Op zondag 21 april 2002 14:38 schreef McFlipp het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen, wat er leuk aan is om alleen maar rondjes te rijden? Misschien kan hellogoodbye me dat goed uitleggen, die heeft ook altijd goed onderbouwde meningen in het fs topic
Ik ben hem nu aan het downloaden, na al die enthousiaste reacties hier, maar ik zou wel eens willen weten waarom jullie zo enthousiast zijn
Ik heb het hele spelOp zondag 21 april 2002 21:13 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Hey, McFlipp! Tja, het is eigenlijk moeilijk uit te leggen: je moet het ervaren. Ik bedoel, wat is er leuk aan twee uur staren naar een panel van een Boeing...?Juist: je moet het ervaren en... leuk gewoon vinden! Niet iedereen houdt er van. Heel simpel. Maar als je het even de tijd geeft, wordt het leuker en leuker!
Met Nascar moet je niet te gauw opgeven: je moet het ff onder de knie krijgen. Een van de belangrijkste tips is: doe rustig aan! Ga niet meteen iedereen inhalen en heen en weer sturen. Als je eenmaal mee kunt komen met de groep zonder elke keer uit de bocht te vliegen, dan gaat de lol beginnen.
Ik heb het al eerder gezegd: als je met een rotvaart een bocht ingaat met een auto op slechts enkele centimeters van je af, terwijl je weet dat de lichtste verkeerde aanraking van stuur of pedalen het einde van alles kan betekenen... tja, bij mij giert de adrenaline dan door de aderen. Nou ja, zo ongeveer, dan...M'nhanden zitten dan vastgeplakt aan het stuur en ik moet vaak de grootste moeite doen om de auto in bedwang te houden. Superspannend!
Vooral online is dat zwaar kicken: offline AI auto's zijn redelijk betrouwbaar: als je daar eenmaal naast zit en je maakt zelf geen fout, dan kom je de bocht wel door. Maar online... Tja, je weet nooit wat voor een idioot je naast je hebt!
Offline vind ik het wel leuk om de AI zo in te stellen dat ik ze nog net aankan: ik begin achteraan (met z'n 27 tegenstanders) en werk me dan langzamerhand naar voren. Soms duurt het wel een paar rondjes voordat je iemand te pakken hebt. En niets is heerlijker dan de 1e plek te pakken en vast te houden.
Maar ja, zoals ik al zei: je moet er van houden. De Nascar serie van Papyrus is nou niet bepaald de makkelijkste race sim die er is. Maar wat mijn betreft wel de meest rewarding!
Heb je de demo al? Wat voor baan zit daar eigenlik in? Niet alle banen zijn even leuk, moet ik zeggen.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Tssss...Op zondag 21 april 2002 22:30 schreef McFlipp het volgende:
Ik heb het hele spel
Bij de race opties: het scherm waar je instelt op welke baan je rijdt, hoeveel tegenstanders en rondes en zo: daar heb je ook een Damage optie (none, moderate, realistic. Dacht ik.)En ja ik vond het best leuk om te doen, alleen ik kreeg damage niet aan ofzo. Waar moet je dat aanzeten?
Inderdaad, heb ff screenshot genomen als extra hulp. (let vooral op het rodeOp zondag 21 april 2002 23:00 schreef hellogoodbye het volgende:
Bij de race opties: het scherm waar je instelt op welke baan je rijdt, hoeveel tegenstanders en rondes en zo: daar heb je ook een Damage optie (none, moderate, realistic. Dacht ik.)
Naast photoshop kun je ook paintshop pro proberen, is gratis te downloaden waarna je het 30 dagen kunt evaluerenOp zondag 21 april 2002 15:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Hmmz , vraagje....
[edit]
Hoe maken jullie diet auto's?
want bij een hele oude nascar deel zat er een progje in het spel zelf...
[edit]
Verwijderd
Verwijderd
hmmm bedankt man!Op maandag 22 april 2002 10:00 schreef LoneRanger het volgende:
Voor hulp bij het maken van je eigen auto in paintshop kun je hier terecht: http://www.sim-world.com/resources/tutorial/
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Kijk ook even hier:Op maandag 22 april 2002 10:00 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Naast photoshop kun je ook paintshop pro proberen, is gratis te downloaden waarna je het 30 dagen kunt evalueren
http://www.jasc.com/download_4.asp? [33mb]
Voor hulp bij het maken van je eigen auto in paintshop kun je hier terecht: http://www.sim-world.com/resources/tutorial/
Nu nog ff opzoek naar templates, decalls en numbers e.d. maar dat mag je zelf doen
Verwijderd
Ehm ik speel Nascar4, niet 2002 dusOp maandag 22 april 2002 11:17 schreef erikvs het volgende:
Het zou nog wel eens gezellig druk kunnen worden volgend seizoen.
Maar waarom hebben jullie Nascar Racing 4 'gemist'. Die was minstens zo goed,...
Erik van Spijker "Hawke"
#55 Ford Taurus
Road Runners Racing
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| By default, NASCAR® Racing 2002 Season's Paint Shop will save files using DXTC (DirectX Texture Compression). This reduces the texture memory requirements for the car textures by a nearly 4:1 margin, allowing more high detailed car textures to fit in the same ammount of memory. If you would prefer that the Paint Shop not compress the car textures when they are saved, edit the save_textures_with_compression line in your PLAYER.INI, changing the 1 to a 0: [Paintkit] save_textures_with_compression=1 ; Enable texture compression on saved textures. |
ik speel alleen maar nascar racing 4 want 2002 heb ik nog niet.Op maandag 22 april 2002 11:17 schreef erikvs het volgende:
Het zou nog wel eens gezellig druk kunnen worden volgend seizoen.
Maar waarom hebben jullie Nascar Racing 4 'gemist'. Die was minstens zo goed,...
Erik van Spijker "Hawke"
#55 Ford Taurus
Road Runners Racing
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
heb ik ook wel is last van dan ga je groen en dan trek je hard weg maar dan gaan hun niet hard weg en dan knal ik er weer op en ja hoor weer cautionOp maandag 22 april 2002 18:51 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik moet nog veel tweaken aan mijn auto en mijn settings, want 80% van de ronden rij ik onder caution
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Kom is op het forum van de DSZ kijken,.. daar kun je de url posten waar je je auto hebt geparkeerd. Als anderen die downloaden kunnen ze jouw paintjob wel zien. Is zeker een aanrader als je van plan bent op de Dutch.n2002 server te komen kijken. Allemaal van die vage groene/gele auto's is ook niet leuk.Op maandag 22 april 2002 16:46 schreef duronbug het volgende:
Waarom allemaal zo druk met painten ? Anderen zien je cool gepainte wagen toch niet.
Verwijderd
Nee, kan niet.Op maandag 22 april 2002 22:06 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik heb ham vanmiddag ook gekocht
Maar mijn gaspedaal wil wel eens uitvallen
[topic=474999/1]
Kan je ook 2 keys invoeren voor gassen of ergens anders voor ? bv: Dat mijn gaspedaal en mijn knop van het stuurtje gassen is.
(met half-life kan dat) < dat bedoel ik.
De belangrijkste les die Nascar newbies moeten leren is: HEB GEDULD!Op maandag 22 april 2002 18:57 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
heb ik ook wel is last van dan ga je groen en dan trek je hard weg maar dan gaan hun niet hard weg en dan knal ik er weer op en ja hoor weer caution
Of het nou zo slim is om bij zo'n best wel zwaar programma als Nascar 2002 iets op de achtergrond te hebben draaien... Schijnbaar niet, dus.Op dinsdag 23 april 2002 09:31 schreef cky het volgende:
krijg vrijdag ofzo een stuurtje ( te leen)
hoop dat ik nou eindelijk da steeringhelp kan uitzetten want ik word er gek van,
en dat ik een keer rustig kan wegrijden uit de pits en bij de start.
als ik trouwens winamp laat draaien op de achtergronf lekker muziekje bij het racen reageren het gas en de rem pas na 3 sec ofzo, iemand anders ok last van??
Inderdaad, en als je 3D Audio aanzet heb je een extra hulp bij het verdedigen van je positie nog voor je spotter reageert en dan moet je ook niet voortdurend in je spiegel kijken (wat niet ideaal is, voor het weet ga je wide in een van de bochten).Op dinsdag 23 april 2002 14:01 schreef hellogoodbye het volgende:
Of het nou zo slim is om bij zo'n best wel zwaar programma als Nascar 2002 iets op de achtergrond te hebben draaien... Schijnbaar niet, dus.
Bovendien moet je de waarde van in-game audio niet onderschatten! Het goed luisteren naar het piepen van de banden en zo, kan het verschil betekenen tussen winnen en verliezen.
Redenen genoeg om winamp af te sluiten, lijkt me zo!
Zelf verkies ik het standpunt vanop het dak.Op dinsdag 23 april 2002 15:08 schreef cky het volgende:
ik rij, soms van boven af gezien , maar ook veel dat je echt in de driver stoel zit.. veel spannender vind ik.
trouwens nog een vraagje, die auto die je maakt kunne ze die ook zien bij de multiplayer?
Verwijderd
1024 x786 32 bit. alles full detail.Op dinsdag 23 april 2002 15:08 schreef cky het volgende:
ik rij, soms van boven af gezien , maar ook veel dat je echt in de driver stoel zit.. veel spannender vind ik.
trouwens nog een vraagje, die auto die je maakt kunne ze die ook zien bij de multiplayer?
zo hoogOp dinsdag 23 april 2002 17:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
1024 x786 32 bit. alles full detail.
De fps is heel erg verschillend.
De ene keer zit ik over de 100 en als er een helehoop meeracen zit ik tussen de 50-60 fps
Verwijderd
Hmm, ik denk dat ik het heel goed doe op Texas, reed net het hele veld op 3 ronden, dat was minder leuk natuurlijk. Zal hun sterkte toch wat moeten verhogen. Kwam er ook achter dat als je in het championship van auto wisselt je dan apart punten scoort per auto.Op dinsdag 23 april 2002 23:31 schreef cky het volgende:
net een heerlijke race gehad... begon op 12 en in de laaste ronde ging het lekker en de allerlaaste ronde de leader ingehaald, DAHM dit geeft zoveel voldoening, de eerste overwinning op 95%
Export hem in NASCAR 4 naar TGA formaat, daarna kan je hem in NASCAR 2002 terug importeren. (of export hem in een ander formaat en zet hem met een ander beeldbewerkingsprogramma om naar TGA)Op woensdag 24 april 2002 22:59 schreef kRyPtO het volgende:
ik ben paar dagen geleden begonnen met eigen auto'tje maken voor nascar 4, maar als ik nascar 2002 koop kan ik hem er dan ook zo in zetten of moet ik hem dan weer helemaal opnieuw maken?
euh nee n4 is 512x256 en n2002 is 512x512 en ze hebben wat dingetjes omgedraaid dus het komt er hoe dan ook verkeerd uitOp woensdag 24 april 2002 23:02 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Export hem in NASCAR 4 naar TGA formaat, daarna kan je hem in NASCAR 2002 terug importeren. (of export hem in een ander formaat en zet hem met een ander beeldbewerkingsprogramma om naar TGA)
das mooi naatje, kan ik weer opnieuw gaan beginnen als ik hem binnekort ga kopenOp donderdag 25 april 2002 08:08 schreef siggy het volgende:
[..]
euh nee n4 is 512x256 en n2002 is 512x512 en ze hebben wat dingetjes omgedraaid dus het komt er hoe dan ook verkeerd uit
dat vond ik dus ookOp donderdag 25 april 2002 08:36 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
das mooi naatje, kan ik weer opnieuw gaan beginnen als ik hem binnekort ga kopen
Voor de ratings is er inderdaad een transfer utility, maar of dat voor de auto's ook zo is?Op donderdag 25 april 2002 18:53 schreef Lister_Storm het volgende:
Er is toch ook een converter?
Verwijderd
Verwijderd
Vet spel he dude? ik heb hem ook een week. en dit spel rulez.Op vrijdag 26 april 2002 00:14 schreef FastDevil het volgende:
Nou jongens.....jullie worden bedankt
Heb naar aanleiding van dit topic en een paar reviews toch maar Nascar 2002 gekocht en %$#......ik ben al verslaafd
Na eerst een tijdje geoefend te hebben ben ik toch maar de boze buitenwereld die multiplayer heet ingedoken en shit man....nog veel verslavender. Heb 4 wedstrijden op Daytona van 20 procent gereden en heb er 3 uitgereden. Lekker de hele tijd treintje rijden met een paar van die gasten. Wat een spanning zeg. Dit is echt de koop van het jaar (tot nu toe).
Wie heeft er nog goede tips voor set-ups?
Verwijderd
w00t, vet verhaal man....Op donderdag 25 april 2002 23:05 schreef hellogoodbye het volgende:
Vanavond weer heeeeeeeeeeerlijk online geraced! Zelfs in de middenmoot is het lol.
Samen met 32 auto's stonden we aan de start op een Papyserver, Daytona, 40 laps.
Green haalden we niet ongeschonden, dankzij een paar lolbroeken... Maar na zo'n 10 rondjes reed ik lekker in m'n uppie in de middenmoot, plaats 14.
Na een poosje kwam ik in de buurt van nummer 13. Die warpte als een gek, dus ik durfde er niet voorbij. Na zo'n 6, 7 rondjes, dacht ik: het moet maar, dus ik zet in turn 1 m'n auto ernaast. En vanaf toen was het zwaar kicken!
Ik haal hem dus in, maar in turn 3 komt 'ie gelijk weer langszij. En zo hebben we 10 rondjes lang constant stuivertje gewisseld! Echt te gek gaaf! We hebben een rondje zelfs helemaal compleet naast elkaar gereden, side by side. Doodeng elke keer, vooral als je onderin zit: ik ben steeds als de dood dat ik naar boven schuif en de lol verpest. Gebeurde niet, dus het was echt te gek.
Totdat... ik midden in de zoveelste inhaalmanouvre onderin de bocht zat, en niet opzij kon gaan voor een groepje koplopers (nummers 4 t/m 7 of zo) die snel acherop kwamen. (Ik heb altijd de F2 view open die aangeeft hoever je voor en achter wie zit: zou iedereen moeten doen!!!) En die ramden ons beiden dus gewoon compleet van de baan! Stelletje *@($*$#*$#(!!!
Daarna de race toch uitgereden (goed voor m'n lage lpi) en 17e geworden.
Al met al zwaar kicken, dus. Naderhand nog ff lekker zitten na chatten met die nummer 13, over hoe clean we wel niet aan het rijden waren en zo.
Jaaaaaaaaaaa, N2002 is toch zo gaaf, echt niet te kort!!!
Als ik online ben, kun je me altijd vinden in de Lobby Alpha West 2 (zo heet 'ie dacht ik...): daar zitten meestal ook de Medelanders van DSZ. M'n Nascar nickname is Hellogoodbye100. Ik ben er meestal ergens tussen 9 en 10 uur 's avonds. Jammergenoeg niet elke avond. En komende week ga ik naar Eurodisney. Op zich heel leuk, natuuriijk, alleen kan ik dan niet Nascar rijden...Op vrijdag 26 april 2002 08:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
w00t, vet verhaal man....
Maar e.... zullen we samen eens racen??
als je msn hebt add me dan ff: arjen_1985@hotmail.com
Verwijderd
Fatal!ty............. maar je hebt geen msn?Op vrijdag 26 april 2002 09:32 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Als ik online ben, kun je me altijd vinden in de Lobby Alpha West 2 (zo heet 'ie dacht ik...): daar zitten meestal ook de Medelanders van DSZ. M'n Nascar nickname is Hellogoodbye100. Ik ben er meestal ergens tussen 9 en 10 uur 's avonds. Jammergenoeg niet elke avond. En komende week ga ik naar Eurodisney. Op zich heel leuk, natuuriijk, alleen kan ik dan niet Nascar rijden...
Wat is trouwens jouw Nascar nickname?
Nee, heb ik thuis niet op m'n pc eigenljk... Misschien wel een goed idee om het toch maar eens er op te zetten.Op vrijdag 26 april 2002 09:38 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Fatal!ty............. maar je hebt geen msn?
heb je 5 man, o wat funOp vrijdag 26 april 2002 09:33 schreef FastDevil het volgende:
mischien een GoT League ???
is maar een ideetje
Verwijderd
Verwijderd
hmmm...mischien een leuk idee voor vanavondOp vrijdag 26 april 2002 16:00 schreef siggy het volgende:
Mochten er mensen interesse hebben om een 'wreckrace' te houden, dus alles mag behalve een paar kleine dingen.
Wie er zin in heeft mail me. stefan.sigwarth@home.nl
![]()
Verwijderd
IKKE IKKKE......Op vrijdag 26 april 2002 16:00 schreef siggy het volgende:
Mochten er mensen interesse hebben om een 'wreckrace' te houden, dus alles mag behalve een paar kleine dingen.
Wie er zin in heeft mail me. stefan.sigwarth@home.nl
![]()
Verwijderd
lol .... daar heb ik ook last van. Maar dat is ook wel "kewl"Op vrijdag 26 april 2002 18:07 schreef ND het volgende:
Hmm, fantastisch al die colle verhalen hierVink leuk om ze te lezen. Maar waarom lukt het mij NOOIT (nog niet) om meer dan 2 bochten naast een AI auto te rijden? Als ik dan aan de binnenkant zit, gaat het heel gauw mis, dan tik hem ofsow ff aan, en hoppa dara is de muur, of dan schuif ik naar boven toe, gevolg, ik tik hem weer aan, en weer hoppa de muur, als ik aan de buitenkant zit, dan is het ook al een ramp zeg, de AI komt namelijk VEEL wijder uit een bocht dan ik, en je ziet het al dus gebeuren....
Verwijderd
heel ergOp vrijdag 26 april 2002 21:02 schreef FastDevil het volgende:
Zo, net maar eens een eigen auto "ontworpen"
Wie het origineel van dit kan vinden op GoT krijgt van mij een virtueel biertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq