[Falcon 4.0] Vragen en mooiste screenshots

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 807 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensjes,
Ik ben ook regelmatig te vinden op de FS2002's topics maar omdat ik ook gek ben van Falcon 4.0 dacht ik, laat ik maar eens zo een topib beginnen...
Oke, ik zit al met smart te wachten op mooie screenies en zal zelf uiteraard ook mijn best doen en ik wacht op Falcon 5.0!!!!!! Oke, post maar lekker en houd de sfeer hoog.

Links (nog niet zo veel...)

87th Stray Dogs Squadron
Falcon 4.0 headquarters
Freebirds Squadron
Frugals World
Kamox's Falcon4 P&U Guide

Zo, en nu nog een mooie splashscreen...
Afbeeldingslocatie: http://www.cprextreme.com/screenshots/f4020.jpg

Sorry dat hij er niet helemaal opstaat...
Veel plezier en speelse en screense!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

WOEI! Ziet er vet uit, more PICS! :P

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

jammer dat die nieuwe engine het niet gehaald heeft

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal mijn best doen, maar ik weet zeker dat ook Tazzman wel een paar mooie screenies kan fixen voor ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
Dit vind ik zelf een goede site en n aardig forum:
F4 Community

en wat pics die ik nog had:
Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/A10_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/A10_2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/A10_3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.fam-sluis.demon.nl/images/laupods.jpg

(De A-10 pics zijn geresized, 1024 -> 640, de onderste pic is alleen bijgesneden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:07 schreef _Stryker_ het volgende:
Dit vind ik zelf een goede site en n aardig forum:
F4 Community

en wat pics die ik nog had:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(De A-10 pics zijn geresized, 1024 -> 640, de onderste pic is alleen bijgesneden.)
Leuke screenies (jammer dat het de A-10 is... :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

W00T, vette screenies. :9~

Is dit spel een beetje makkelijk te besturen of moet je eerst even een handleidingkje a 300 pagina's doorploegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:15 schreef Dionysos het volgende:

Is dit spel een beetje makkelijk te besturen of moet je eerst even een handleidingkje a 300 pagina's doorploegen :)

Het spel is te doen een simpel dogfightje maar ik heb de legale (jaja...) versie en er zit een handleiding bij van iets van 500 pagina's met allemaal trainingsmissies en begrippen over wapens en zo, wil je het echt goed kunnen spelen moet je dus eigenlijk een legale hebben (het is niet voor niets de meest realistische F-16 simulator). Maar als ik jou was zou ik w88 tot Falcon 5.0 uitkomt, want ik neem aan dat als je Falcon 4.0 hebt ook weer alle uitbreidingen wilt en dat zijn er heel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 21:31

Yep, vette handleiding zit erbij.
Je hebt er wel ff de tijd voor nodig om deze sim te leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Op woensdag 10 april 2002 21:36 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Yep, vette handleiding zit erbij.
Je hebt er wel ff de tijd voor nodig om deze sim te leren...
Tijd zat :)
Op woensdag 10 april 2002 21:35 schreef Uncle-Sam het volgende:
...
Maar als ik jou was zou ik w88 tot Falcon 5.0 uitkomt, want ik neem aan dat als je Falcon 4.0 hebt ook weer alle uitbreidingen wilt en dat zijn er heel wat...
wanneer is die release date van die falcon 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[..]

Weet ik helaas nog niet :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,
Weet iemand hier hoe je een Falcon 4.0 map moet installen?
Ik heb er al een paar topics over geplaats maar niet veel reacties. In 1 reactie stond dat ik F4Patch moest expanden maar dat kon niet (kon 'expand' niet aanklikken), kan iemand mij te hulp schieten want anders moet ik gaan huilen :'(

ps: Weet iemand hoe ik mijn Force Feedback kan enable-en?
Bij de patch doet hij het nooit maar ik heb toch echt een Logiteck Force Feedback joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:36
Ik heb em net vorige week gekocht, heb alleen nog geen ruimte om em te installen, heb ook flanker d'r opstaan op het moment.

Iig harstikke fijn dat ik nou eindelijk eens een papieren manual heb, dat leest een stuk makkelijker (bij flanker stondtie gvd op de cd als pdf |:(). Is allemaal errug mooi spul, en ik zie d'r naar uit om em te vliegen... wat me ook gelijk opviel was de redelijk vertrouwde HUD (had al a-10 cuba gespeeld), en je zit tenminste ook niet met die flutkleur als bij flanker!!! (dat ding is daar geel en dat kan je dus niet zien tegen wolken |:()

Ik ga de komende tijd mooi dat boekwerk doorlezen en dan eens vliegen... flanker gebruik ik eigenlijk alleen maar om mee te kloten op het moment.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
edit:
Oja, onderstaande werkt alleen bij SP1a, daar is een f4patch install van, SP2 niet |:( . Ik laat t maar staan...

Wat je het beste kunt doen is na een schone install eerst de sp2 .exe eroverheen te gooien, en dan de sp2-f4patch erop (als je ze beide kunt downen). Op die manier heb je eerst alle goede onderdelen geinstalld met de .exe en door de f4patch sp2 eroverheen te gooien kan je instellingen wijzigen/toevoegen en ook expanden.

(er van uitgaande dat je SP2 speelt)

Van add-on campaigns/maps heb ik geen verstand, maar het lijkt me dat je zo al wat verder komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Even voor de duidelijkheid:

1. Cleane Falcon4.0 install
2. 1.08us patch van Microprose (overal en nergens te downloaden)
3. SP2(danwel3) installeren(lekker makkelijk) of een oudere RP als je wilt

Nu kun je crashloos vliegen als het goed is. Naar behoeven kun je nog cockpits e.d. toevoegen. De papieren manual is echt noodzakelijk om alle radarsubmodes te doorgronden, navigeren etc. Bij SP2/3 zit ook nog een handleiding voor alle toegevoegde features (volledige startup sequence vd motor bijv.)

Binnenkort komt SP3 uit en daarna wordt het wachten op LO-MAC. Falcon V gaat nog wel een eeuwigheid duren ben ik bang.

Nog wat links
f4ut.frugalsworld.com (Unified Team, SP bakkers)
cougar.frugalsworld.com (alle info over de beste hotas ooit...ook de duurste)
www.lastresort.nu (online nederlands flightsim magazine!)
www.falcon5.nl
www.f4community.com (door 440th vfs, vaak geupdate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op woensdag 10 april 2002 21:46 schreef Dionysos het volgende:

[..]

Tijd zat :)
[..]

staat voor eind 2003. maar als je de geschiedenis van de sim erbij haalt, zou ik zeggen eind 2004

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Op donderdag 11 april 2002 14:18 schreef ocf81 het volgende:

[..]

staat voor eind 2003. maar als je de geschiedenis van de sim erbij haalt, zou ik zeggen eind 2004
:P nog meer dan twee jaar dus :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Heb afgelopen week Falcon 4.0 gekocht....samen met nog 2 andere flightsims. Helaas geen boek erbij maar pdfjes :(

Is echt een goede sim, nu nog ff wat updates erbij.

Iemand nog tips voor een goede stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

euhm, een Thrustmaster Cougar HOTAS?

meer info is ook te vinden op Cougar World

ander neem je een X-45 van saitek, maar die wekrt wet minder lekker onder win2k / XP (er is een oplodssing voor. je moet dan een custom driver gebruiken)

wat betreft updates: leer nou eerst maar eens gewoon vanilla Falcon 4.0 (patched up to 1.08us) voordat je aan iets anders gaat. daarna zou ik je RP5 willen aanraden om bekend te raken met het verhoogde realisme, en daarna zou ik pas aan SP3 gaan beginnen (komt binnenkort uit, maar tegen de tijd dat jij klaar bent is er vast al een SP3a)

info over RP5 kon ik zo snel niet vinden. (hun site was down)
meer info over SP is te vinden bij F4UT

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ff een ander type vraagje...goed....ik heb F4 met sp2 geinstalled, een maat van mij ook....we hebben allebei ADSL...ik host een game (ga naar comms>connect met 0.0.0.0) hierna kan ik nog een keer naar comms gaan voor chat screen, of ik ga direct naar dogfight>saved>furball....goed, ik heb dus een game draaien....heb geen firewall of iets dergelijks als ik dit probeer....mijn maat connect in comms met mijn ip-adres...connected, en dan gaat ie ook naar dogfight, en kiest dan online....WAAROM kan ie mij nou niet zien , en waarom kunnen we nou niet gewoon ff multiplayen ???? ja, ik weet dat je met adsl 2 ip nummers hebt, en dat je 1 moet activeren voordat je begint....maar dit werkt ook al niet....hellllluuuuppppp...
verder is het een tof spel, vooral met die fotorealistische cockpit van sp2...alleen jammer dat je voor die cockpit in 1024x768 kan spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappug ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 21:21 schreef Blacksoul het volgende:
Heb afgelopen week Falcon 4.0 gekocht....samen met nog 2 andere flightsims. Helaas geen boek erbij maar pdfjes :(

Is echt een goede sim, nu nog ff wat updates erbij.

Iemand nog tips voor een goede stick?
Zelf vlieg ik met een Logiteck Wingman Force Feedback en hij bevalt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksoul
Op vrijdag 12 april 2002 14:57 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Zelf vlieg ik met een Logiteck Wingman Force Feedback en hij bevalt me prima!
Ok, zal daar es naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksoul
Op vrijdag 12 april 2002 00:42 schreef ocf81 het volgende:

wat betreft updates: leer nou eerst maar eens gewoon vanilla Falcon 4.0 (patched up to 1.08us) voordat je aan iets anders gaat. daarna zou ik je RP5 willen aanraden om bekend te raken met het verhoogde realisme, en daarna zou ik pas aan SP3 gaan beginnen (komt binnenkort uit, maar tegen de tijd dat jij klaar bent is er vast al een SP3a)
Zie door de patches en updates het bos niet meer, maar ben al druk bezig met wat sites door te lezen enzo :)
Thnx for de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Is SP2a al te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op vrijdag 12 april 2002 19:04 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo mensen,
Is SP2a al te downloaden?
SP2a is omgedoopt naar SP3.
wanneer deze uitkomt, is nog niet bekend. (en zal waarschijnlijk maar kort van te voren bekend worden gemaakt)

er is nog geen nieuws over een eventuele SP4

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Ja hoor.. een beetje een Falcon 4.0 thread openen wanneer ik op vakantie ben!! :P

Met Sp2 ben ik nu bezig met de F-4E een campaign te vliegen. Blijft toch een beestachtige machine hoor! Alleen dogfighten met een Su-27 is niet helemaal je van het...gelukkig forceerde ik een overshoot waarna ik kon extenden en disengagen en dankzij een stel CAP-ende F-14s kon ontsnappen.. whew :)

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/F4DoublePretty.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/Su27vsF4-2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/Falcon4/Su27vsF4.JPG

Overigens wachten op Falcon V (niet 5.0) is niet slim.... FV bestaat alleen nog maar op papier om het zo maar te zeggen en het kan nog HEEL lang duren voordat het uitkomt.

Maar ik zit nu wel te wachten op LOMAC en Project 1.. als die lui ooit es een publisher kunnen vinden.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 10:33 schreef tazzman het volgende:
Ja hoor.. een beetje een Falcon 4.0 thread openen wanneer ik op vakantie ben!! :P

Met Sp2 ben ik nu bezig met de F-4E een campaign te vliegen. Blijft toch een beestachtige machine hoor! Alleen dogfighten met een Su-27 is niet helemaal je van het...gelukkig forceerde ik een overshoot waarna ik kon extenden en disengagen en dankzij een stel CAP-ende F-14s kon ontsnappen.. whew :)

[afbeelding]
Nice screenies! :9~
Tazz, heb je MSN???

[afbeelding]

[afbeelding]

Overigens wachten op Falcon V (niet 5.0) is niet slim.... FV bestaat alleen nog maar op papier om het zo maar te zeggen en het kan nog HEEL lang duren voordat het uitkomt.

Maar ik zit nu wel te wachten op LOMAC en Project 1.. als die lui ooit es een publisher kunnen vinden.
Nice screenies! :9~
He Tazzman, heb je MSN?

ps: Ik zie helemaal geen F-16's, hoe is het mogelijk om in een anders vliegtuig te vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

tja, daar kunnen wij niks aan doen :)
snacko heeft gezegd dat ze nu een aardig eindje gevorderd zijn met de planning
• LOMAC: eind Q3- begin Q4 2002
• Third Wire, de producent van project 1 heeft sinds deze week een publisher: Strategy First

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Zit iemand er al aan te denken om misschien de simulator: 'LOCK ON: Modern Ar Combat' aan te schaffen?
Zo ja (of nee kan ook), heeft iemand hier aal een beetje informatie over; is het realistisch?; hoe is de gameplay etc.
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zondag 14 april 2002 12:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo,
Zit iemand er al aan te denken om misschien de simulator: 'LOCK ON: Modern Ar Combat' aan te schaffen?
Zo ja (of nee kan ook), heeft iemand hier aal een beetje informatie over; is het realistisch?; hoe is de gameplay etc.
Dank u
ik denk wel dat ik hem ga kopen, maar dat moeten we echter nog zien. Binnekort wel mijn F16 + TQS :) check de site eens zou ik zeggen....

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Lock-On: Modern Air Combat is een realistische sim die voort borduurt op de Flanker serie. een van de meest realistische sims die er is

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Dan is dit zeker ook de LOMAC waar Tazzman het over had?
2. En is dat Project een uitbreiding voor Falcon 4.0?
3. Is dat LOMAC realistischer dan Falcon 4.0?
4. Werkt de cockpit goed, switches e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op zondag 14 april 2002 12:24 schreef Uncle-Sam het volgende:
1. Dan is dit zeker ook de LOMAC waar Tazzman het over had?
LOMAC is de afkorting
2. En is dat Project een uitbreiding voor Falcon 4.0?
nee. Project 1 is een Sim die in de jaren 60 afspeeld
3. Is dat LOMAC realistischer dan Falcon 4.0?
waarschijnlijk wel op het gebied van FM's
en zeker met de graphics
4. Werkt de cockpit goed, switches e.d.
to be seen

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 12:35 schreef ocf81 het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel op het gebied van FM's
[..]
Wat zijn FM's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op zondag 14 april 2002 12:37 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Wat zijn FM's?
flight models. Hoe de eigenschappen van de kisten zijn...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 14 april 2002 12:07 schreef ocf81 het volgende:

snacko heeft gezegd dat ze nu een aardig eindje gevorderd zijn met de planning
Planning zegt ook niet zo veel natuurlijk... het zal nog wel lang duren voordat de eerste alpha van FV het levenslicht zal zien. Ik hoop niet dat men denkt weg te kunnen komen met een SP3+nieuwe DX8.0 engine+Taiwan Theater = Falcon V.. want daar leg ik geen centjes voor neer :)

LOMAC al WEER uitgesteld? Ik had toch gelezen dat ie nog Q2 uit zou komen .. naja wacht ik rustig verder, lijkt mij zeer de moeite waard :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een domme vraag (off-topic :'()
Zit met een groot probleem.
Ik wil mijn schijf formatteren, dit zijn de details:

1. Ik heb WinXP
2. Ik kan niet vanuit WinXP naar DOS (alleen die cmd)
3. Bij het opstarten weet ik niet de sneltoets (als die er is bij XP) om naar DOS te gaan.
4. CD-Rom boot werkt niet want dan zegt hij dat het bestand 'hal.dll' mist maar die is er wel.

Heeft iemand een oplossing?
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet hier U_S...

Dat is je ook in Fs2002 topic al verteld..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op zondag 14 april 2002 18:37 schreef Uncle-Sam het volgende:
Even een domme vraag (off-topic :'()
Zit met een groot probleem.
Ik wil mijn schijf formatteren, dit zijn de details:

1. Ik heb WinXP
2. Ik kan niet vanuit WinXP naar DOS (alleen die cmd)
3. Bij het opstarten weet ik niet de sneltoets (als die er is bij XP) om naar DOS te gaan.
4. CD-Rom boot werkt niet want dan zegt hij dat het bestand 'hal.dll' mist maar die is er wel.

Heeft iemand een oplossing?
Dank u!
ok, ff heel snal dan:

winxp kent alleen dos emulatie via die dos box.

dus wat je doet:

in het geval van FAT32: neem een win98 BF en boot daarmee naar de prompt. bij de prompt voer je "format C: /u" in en dan herinstalleer je je OS van keuze weer

in het geval van NTFS: boot van win98 BF en voer "fdisk" in
je komt nu bij fdisk uit. hij gaat je een aantal vragen stellen. het kan zijn dat ie gaat vragen of je large disk support wilt inschakelen. antwoord is altijd ja, tenzij je schijf kleiner dan 512 mb is. als het goed is komt ook de vraag over de weergave van non dos partities. gewoon laten weergeven. (ff common sense gebruiken)
als het goed is kom je nu in het hoofdmenu van fdisk terecht. nu ga je naar menu 3 en daar kies je voor het verwijderen van non-dos partities. en verwijder je de partitie die je C: is. (misschien is het handig om eerst ff in de partitietebel te kijken. dat is optie 4 in het hoofdmenu) als het goed is beland je na het verwijderen weer in het hoofdmenu. nu kies je optie 1 om een partitie aan te maken. je kiest er dan voor om een primary dos partition te maken. (optie 1) hij gaat dan een paar dingen contoleren. en dan vraagt ie of ie alle ruimte die vrij is mag gebruiken. ik kies altijd voor ja, maar je mag het helemaal zelf weten.
als je daar mee klaar bent, zegt ie dat je moet rebooten. doe dit.
eenmaal weer opnieuw opgestart voer je"format c: /u" in.

ok , good luck :Y)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 11:34 schreef ocf81 het volgende:

[..]

ok, ff heel snal dan:

winxp kent alleen dos emulatie via die dos box.

dus wat je doet:

in het geval van FAT32: neem een win98 BF en boot daarmee naar de prompt. bij de prompt voer je "format C: /u" in en dan herinstalleer je je OS van keuze weer

in het geval van NTFS: boot van win98 BF en voer "fdisk" in
je komt nu bij fdisk uit. hij gaat je een aantal vragen stellen. het kan zijn dat ie gaat vragen of je large disk support wilt inschakelen. antwoord is altijd ja, tenzij je schijf kleiner dan 512 mb is. als het goed is komt ook de vraag over de weergave van non dos partities. gewoon laten weergeven. (ff common sense gebruiken)
als het goed is kom je nu in het hoofdmenu van fdisk terecht. nu ga je naar menu 3 en daar kies je voor het verwijderen van non-dos partities. en verwijder je de partitie die je C: is. (misschien is het handig om eerst ff in de partitietebel te kijken. dat is optie 4 in het hoofdmenu) als het goed is beland je na het verwijderen weer in het hoofdmenu. nu kies je optie 1 om een partitie aan te maken. je kiest er dan voor om een primary dos partition te maken. (optie 1) hij gaat dan een paar dingen contoleren. en dan vraagt ie of ie alle ruimte die vrij is mag gebruiken. ik kies altijd voor ja, maar je mag het helemaal zelf weten.
als je daar mee klaar bent, zegt ie dat je moet rebooten. doe dit.
eenmaal weer opnieuw opgestart voer je"format c: /u" in.

ok , good luck :Y)
Sorry,
het is al gelukt, it's Falcon 4 time!!! (And FS2002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ff een vraag.
Als ik Falcon SP2 opstart krijg ik de foutmelding:
"Failed to load waepon list"
En dan staat er een path aangegeven naar de D schijf :?
Ik heb geen eens een D schijf!!!
Weet iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Complete F4 reinstall lost de meeste problemen wel op, succes! :)

Ik ga ff vliegen nu, pics volgen...

edit:
Zucht, het ene moment stuur je wat AGM-65B's op een stel argeloze Koreaanse BMP's af, het andere moment zit je naar je desktop te staren. Crashes zuigen :(
Ik heb iig wat pics.

- Als iemand een f16/f22 flcs + TQS over heeft ivm aankoop van een cougar wil ik deze graag overnemen voor een goede prijs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op maandag 15 april 2002 21:51 schreef _Stryker_ het volgende:
edit:
Zucht, het ene moment stuur je wat AGM-65B's op een stel argeloze Koreaanse BMP's af, het andere moment zit je naar je desktop te staren. Crashes zuigen :(
Ik heb iig wat pics.
Met SP2? In Sp3 zijn een hoop CTD issues gefixed. Ik word zelf strontziek van het micro-stutter probleem. Kan niet wachten op SP3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 15 april 2002 23:03 schreef tazzman het volgende:

[..]

Met SP2? In Sp3 zijn een hoop CTD issues gefixed. Ik word zelf strontziek van het micro-stutter probleem. Kan niet wachten op SP3!
heb jij msn/email? :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb nou op een paar plaatsen gelezen dat ze op het LLGT SP3 gebruikten. is dit waar of is het alleen maar een typfout die is overgenomen van buddy spike?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Volgens mij hebben ze wel met een SP3 beta lopen testen. Ik weet niet wie hem meegenomen heeft.. Maar diverse members van het 87th VFW zijn bijvoorbeeld ook F4UT coder. Op het 87th LAN in Feb hebben we ook met een SP2A beta gevlogen en dat ging erg goed.

Enneuh ja ik heb mail .. tazz-at-87th.org en geef je MSN email maar dan contact ik je wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Op maandag 15 april 2002 23:03 schreef tazzman het volgende:

[..]

Ja, met SP2. Ik heb wel 2x ofzo ge taskswitched om screens te pasten maar dat moet kunnen lijkt me (je kan t natuurlijk beter niet doen). Tijd voor SP3! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 16 april 2002 18:26 schreef _Stryker_ het volgende:

[..]

Ja, met SP2. Ik heb wel 2x ofzo ge taskswitched om screens te pasten maar dat moet kunnen lijkt me (je kan t natuurlijk beter niet doen). Tijd voor SP3! :)
Dat moet je dus OOK NIET DOEN met SP2. :P Falcon 4.0/SP2 is NOT TAB Friendly. Zeker niet in de "3D wereld" van Falcon 4.0.

Maar waarom doe je dat dan? Telkens als je op Printscreen mept wordt de screenshot automatisch geparkeerd in de \Falcon4\pictures directory. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Ja daar kwam ik pas achter toen het al te laat was :)
De pics post ik nog wel ff, heb alleen geen photoshop bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 11:57 schreef Evilernie het volgende:

[..]

heb jij msn/email? :)
Heb jij MSN???
Zo ja, wil je dan je adres ff 8erlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 17 april 2002 14:32 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Heb jij MSN???
Zo ja, wil je dan je adres ff 8erlaten
hij heeft toch email. Mail hem gewoon ;)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:38 schreef Evilernie het volgende:

[..]

hij heeft toch email. Mail hem gewoon ;)
Ik het het tegen jou hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op woensdag 17 april 2002 17:44 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Ik het het tegen jou hoor :)
:D :+ sorry arjenip@hotmail.com

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

maar heeft iemand al wat meer gehoord over de SP3 beta die op LLGT gebruikt werd?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Weet iemand hoe je kan instellen dat je met een black cockpit start (dus alle meters en motoren uit etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schurem
  • Laatst online: 08:34

Schurem

Anytime, Anywhere

klik ramp start in het scherm met die drie knoppen nadat je fly gedrukt hebt ( ramp start, taxi en runway zijn de opties)

Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 17:09 schreef Schurem het volgende:
klik ramp start in het scherm met die drie knoppen nadat je fly gedrukt hebt ( ramp start, taxi en runway zijn de opties)
maar dan heb je nog geen Black cockpit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
dat heet trouwens cold & dark...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
Op donderdag 18 april 2002 18:14 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Echt wel, kijk nog eens naar je realism settings, staat alles volledig omhoog? Er is nl een optie, als je die niet helemaal omhoog zet, draait je motor al enzo als je rampstart doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 18 april 2002 18:14 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Realism op 100% en dan ramp-start doen.

Veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 20:04 schreef tazzman het volgende:

[..]

Realism op 100% en dan ramp-start doen.

Veel plezier :P
Oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij staat op 100 en doet het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op donderdag 18 april 2002 21:31 schreef Uncle-Sam het volgende:
hij staat op 100 en doet het niet!
ik heb het idee dat dit over FS2002 gaat, want in het FS2002 topic vroeg je het ook al...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 21:46 schreef Evilernie het volgende:

[..]

ik heb het idee dat dit over FS2002 gaat, want in het FS2002 topic vroeg je het ook al...
nee,
dit gaat over falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
De pull down menu's Weapon effects, Avionics enz. hebben niet allemaal effect op het realisme percentage. Kijk eens of die allemaal op meest realistisch staan, ik wed dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Avionics op Enhanched = 1.08i2 compatible avionics, dus geen rampstart.

Avionics op Realistic = Sp2 avionics wel rampstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

* ocf81 thinks this topic needs a bump :7

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 23:21 schreef ocf81 het volgende:
* ocf81 thinks this topic needs a bump :7
ik weet niet wat een bump is maar als het betekent dat er meer gepost moet worden ben ik het met je eens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

een topic bumpen is het omhooh halen ban een topic in he topic lijst.

[size=4]to bump up[/size=4]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 00:14 schreef ocf81 het volgende:
een topic bumpen is het omhooh halen ban een topic in he topic lijst.

[size=4]to bump up[/size=4]
Nou,
Ik zou zeggen.
Post eens een mooie screenie!!!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wat dacht je van deze piloot dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1805803410

hij lijkt wel op een alien

is gemaakt met SP1a

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb nog wel wat flanker shots: (SP1a)

de cockpit is de Su-27 cockpit van Aeyes.

Ain't she beautiful?
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2949644201

bek dicht Tower. I'm on a mission >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2069798536

getting ready for T/O
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3148451549

alsof ik die hele checklist ga afwerken zeg, de tegenstander is er al bijna. Ik moet nu echt gaan hoor.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3077789302

die Su-27 versnelt zelf onder deze hoek nog!!! This thing Kicks @ss
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1748530009

Lock-On! (Modern Air Combat? ;) ) iig wel een AA-12 die richting op gestuurd (de smoke trail is nog net te zien bovenin het beeld)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2783238450

helaas was de rit kort daarna over als gevolg van een aanvaring met een AIM-120 die ik net niet kon ontwijken

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo 'piloten' :D
ik heb een vraag.
Ik heb een heel poosje geleden al weer mijn laatste trainingsmissie gevlogen en dat was missie 10.
Nou is mijn vraag: Is het slim om nu overnieuw te beginnen met de trainingsmissies ivm het verleren of zal ik gewoon doorgaan bij 11?

ps: Is het mogelijk om toestellen te downloaden en daar ook in te vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

vlieg ze allemaal ff snel door en ga dan door met nummer 11.

of maak een TE met een aanvals flight (bijv 4x F-16) en een escort flight (2x F-16) in een package, een package met 2x F-16 1x E-3 1x KC-135 ergens in het zuiden voor AWACS + tanker

maak dan aan de DPRK zijde de volgende packages:

barcap over de FLOT (2x MiG 29 of 2x Su-27)

tanker + awacs: (1x A-50+ 1x IL-78 + 2x MiG29)

en drop ergens in de FLOT een mechanized infantry bataljon neer. om dingen op te gooien.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
he Tazzman,
Waar ben jij te vinden op de site van 87th?
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

BTW, ik kan wel een paar van da soort missies voor je maken als je dat wilt.

ze zijn meestal niet zo uitgebruid, maar ze zijn wel complaeet genoeg om als training voor een campaign te dienen

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 03:11 schreef ocf81 het volgende:
BTW, ik kan wel een paar van da soort missies voor je maken als je dat wilt.

ze zijn meestal niet zo uitgebruid, maar ze zijn wel complaeet genoeg om als training voor een campaign te dienen
Ja graag,
Als je dat zou willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ok, ik zal ze morgen wel ff maken. ben nu bij mijn ouders, en ik heb de falcon CD niet bij me. ik kan dus F4 niet herinstalleren.

BTW, wil je ze in SP2 formaat of in 1.08?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 12:34 schreef ocf81 het volgende:
ok, ik zal ze morgen wel ff maken. ben nu bij mijn ouders, en ik heb de falcon CD niet bij me. ik kan dus F4 niet herinstalleren.

BTW, wil je ze in SP2 formaat of in 1.08?
Doe maar 1.08 want heb SP2 niet geinstalleerd staan.
Had wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zaterdag 20 april 2002 19:24 schreef Uncle-Sam het volgende:
he Tazzman,
Waar ben jij te vinden op de site van 87th?
Dank je
Hoe bedoel waar ik te vinden ben? Gewoon thuis achter mijn PC nu :) Kijk maar bij Roster of Quick Roster onder 873rd FS. Die daar bovenaan, dat ben ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 16:47 schreef tazzman het volgende:

[..]

Hoe bedoel waar ik te vinden ben? Gewoon thuis achter mijn PC nu :) Kijk maar bij Roster of Quick Roster onder 873rd FS. Die daar bovenaan, dat ben ikke.
oke,
heb je MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

wat is je msn-email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 18:57 schreef tazzman het volgende:
wat is je msn-email?
collindejong@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

rgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
I've been asked to inform you that the SP3 Installer will be over 80 MB in size. We know this is troublesome for all the dial-up users (myself included) but it will be worth it. This should be the last huge release from the F4UT, as the later data updates should be much smaller in size.

And, no we don't have a releasedate yet. ;)

Pfff, das nog erger dan SP2. Kijken of ze weer zo'n mooi mirror setje bouwen net als bij SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Het aantal screenshots begint wat af te nemen, dus post ik er maar ff twee... is wel Flanker 2.5 maar ja.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/FlankerLanding.jpg
Niet helemaal netjes, maar hij staat wel aan de grond :)
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/FlankerBuikLanding.jpg
leuk die vonkjes... zal met een f16 wel niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 19:03 schreef Toiletman het volgende:
[..]
Helemaal niet netjes beter gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Op maandag 22 april 2002 22:22 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Helemaal niet netjes beter gezegd :P
post jij eens een screenie van een approch + landing dan >:)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op zondag 21 april 2002 12:42 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Doe maar 1.08 want heb SP2 niet geinstalleerd staan.
Had wat problemen.
is het erg als ik het ergens deze week doe? ben nl. ff druk met mijn cougar. die moet namelijk nog ff worden "opgevoed"

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Laatst online: 08:43
Bij die allereerste screenshot lijkt het wel (met wat fantasie) of die piloot met z'n voeten op het dashboard ligt. :)
Ziet er verder wel erg cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Laatst online: 18-07 15:28
Op maandag 22 april 2002 19:03 schreef Toiletman het volgende:
Het aantal screenshots begint wat af te nemen, dus post ik er maar ff twee... is wel Flanker 2.5 maar ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk die vonkjes... zal met een f16 wel niet lukken?
Kijk hier es, zou ik zeggen >:)
http://flankertraining.com/ironhand/Flight_School.html

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 april 2002 22:49 schreef Evilernie het volgende:

[..]

post jij eens een screenie van een approch + landing dan >:)
Is goed hoor,
w8 ff, ff opnieuwe installen (sluit telkens af :S)
Dan post ik een screenie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo,
hier mijn screenie.
Let ff niet op mijn graphics want die had ik nog niet ingesteld.
En, het is inderdaad niet zo een perfecte landig maar beter dan die andere :D

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2152145906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Op dinsdag 23 april 2002 16:23 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo,
hier mijn screenie.
edit:
Zet ff smoketrails aan de volgende keer

Die van mij was verder ook niet echt serieus hoor.... gewoon vanuit externe view veelste snel aan komen vliegen... heel lompe bocht maken om snelheid te verliezen... flaps en gear uit en pleur em maar op de baan :D

Serieuze landing en approach zal ik ook maar niet posten want die zijn nou ook niet zo fantastisch :)
edit:
viel toch wel weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
ik heb toch nog maar even geprobeerd serieus te landen... instant action om even wat IL-76's neer te schieten, en dan kunnen we daarna mooi landen:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/MISSile.jpg
Nog nooit een missile gezien die zo hard z'n best deed mis te schieten...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.c.wit/FlankerLanding2.jpg
Deze landing is toch al een stuk beter dan die andere ofnie?
Wat gebeurt d'r trouwens als je een f16 landt zonder landingsgestel uit? Krijg je dan ook van die mooie vonkjes als in flanker, of knal je dan gelijk uit elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 april 2002 19:37 schreef Toiletman het volgende:
ik heb toch nog maar even geprobeerd serieus te landen... instant action om even wat IL-76's neer te schieten, en dan kunnen we daarna mooi landen:
[afbeelding]
Nog nooit een missile gezien die zo hard z'n best deed mis te schieten...

[afbeelding]
Deze landing is toch al een stuk beter dan die andere ofnie?
Wat gebeurt d'r trouwens als je een f16 landt zonder landingsgestel uit? Krijg je dan ook van die mooie vonkjes als in flanker, of knal je dan gelijk uit elkaar?
Weet niet,
ben meestal wel zo snugger om mijn gear uit te doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 23 april 2002 16:23 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo,
hier mijn screenie.

[afbeelding]
Is dat een ACMI shot? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 11:13 schreef tazzman het volgende:

[..]

Is dat een ACMI shot? :)
Ja,
En het is ook wel een nadeel dat je geen mooie screenies kan maken van Falcon 4 (ik zou niet weten hoe, althans) zoals bij bv FS2002 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Op woensdag 24 april 2002 11:45 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Ja,
En het is ook wel een nadeel dat je geen mooie screenies kan maken van Falcon 4 (ik zou niet weten hoe, althans) zoals bij bv FS2002 :(
flanker kan je gewoon pausen, en dan kan je gewoon de camera enzo nog besturen, dus je kan precies een mooi plaatje kiezen... falcon4 kan je geloof ik toch ook freezen? of kan je dan niks meer met de camera?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste