I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
ik zit nu nog in act 2 en heb teveel geld mijn stash is vol met gems , runes en skulls Meestal flawed.
Hoe kan ik iets moois maken met die horadic cube? heeft iemand daar een guide voor ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
In de eerste post van deze thread staan een aantal goede links. Begin daar eens met lezen zou ik zeggen, genoeg te vinden.Op dinsdag 16 april 2002 12:07 schreef Mary Wana het volgende:
Oke dudes naar heel lang hakken zit ik op lvl 21 Ik wil nu graag een vette setje shit voor me assasin poppetje maar wat? waar is die assasin nou eiglijks goed in ? Die claws stellen geen ene fuck meer voor
ik zit nu nog in act 2 en heb teveel geld mijn stash is vol met gems , runes en skulls Meestal flawed.
Hoe kan ik iets moois maken met die horadic cube? heeft iemand daar een guide voor ?
Verwijderd
Ik wil binnenkort trouwens eens kijken voor een Ama (voor mf-cows). Misschien dat iemand in het weekend zin heeft in een rushgamepje? Of vanavond? Iemand die kan/wil helpen??
Verwijderd
titans is max 1 soj zelfs...unid of id maakt meestal niet meer uit...dupes zijn toch weg nu. Je kan em unid houden, misschien is t wat voor je toekomstige mf ama? ideaal voor cowruns, dik klote voor meph baal runs etcOp dinsdag 16 april 2002 12:26 schreef Jaxe het volgende:
Wat is tegenwoordig een Unid Titans waard? 1 Soj, of is zoiets alleen maar wat waard als je hem Id'ed en het % goed is?
Ik wil binnenkort trouwens eens kijken voor een Ama (voor mf-cows). Misschien dat iemand in het weekend zin heeft in een rushgamepje? Of vanavond? Iemand die kan/wil helpen??
Verwijderd
Ik denk dat ik hem inderdaad maar houd dan ja. Ik heb al eerder 2 titans gevonden met max 176% geloof ik, maar die heb ik weggeven aan een kennis die hem kon gebruiken. Mocht er een boostgame komen (misschien vanavond) dan houd ik hem denk ik voor mijn Ama ja.Op dinsdag 16 april 2002 12:29 schreef miessie het volgende:
[..]
titans is max 1 soj zelfs...unid of id maakt meestal niet meer uit...dupes zijn toch weg nu. Je kan em unid houden, misschien is t wat voor je toekomstige mf ama? ideaal voor cowruns, dik klote voor meph baal runs etc
Verwijderd
wijs, ik heb zelf nu een 174% ff snel getrade, ik ga nog maar een sop zoek naar een 195 of hoger, liefst ook nog een ethereal voor wat extra cowdamageOp dinsdag 16 april 2002 12:31 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem inderdaad maar houd dan ja. Ik heb al eerder 2 titans gevonden met max 176% geloof ik, maar die heb ik weggeven aan een kennis die hem kon gebruiken. Mocht er een boostgame komen (misschien vanavond) dan houd ik hem denk ik voor mijn Ama ja.
heb ik al gedaan maar ik kan nogsteeds neit een echte lijstje krijgen met wat je allemaal met die horadic cube kanOp dinsdag 16 april 2002 12:25 schreef Jaxe het volgende:
[..]
In de eerste post van deze thread staan een aantal goede links. Begin daar eens met lezen zou ik zeggen, genoeg te vinden.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Voor een assassin wapens cuben weet ik niet, maar een assassin gebruikt normaal gesproken toch Bartucs.Op dinsdag 16 april 2002 12:34 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar ik kan nogsteeds neit een echte lijstje krijgen met wat je allemaal met die horadic cube kaniemand tips? mischien vette wapns voor assassin ? gewoon formule geven en ik verzamel al me zooi en pruts het in elkaar
Op www.diabloii.net staan alle bekende cube recipes onder het kopje horadric cube. Meer dan dat kan ik je ook niet geven.
btw even over dat craft geverhaal. Ik craft voornamelijk hit power gloves ort jewel perf sapphire en heavy bracers heavy vambracers of vambracers (magical). Had er laatst wel leuke gloves uit gecraft +20 ias +6 dex knockback(standaard) en +1 bowazon skill.
Tevens craft ik voor een leuke amuletjes maar nog nix boeiends uitgekomen.
Andere items ?? Dat mogen dan wel goddelijk items zijn. WF word voor 15 soj's getrade soms nog wel meer.Op dinsdag 16 april 2002 13:21 schreef anc het volgende:
Heeft iemand hier nog een UNID windforce for trade? Ik offer andere items. Geef maar aan wat je iig ervoor wilt hebben.
There is no art to find the minds construction in the face
Ligt mischien aan mij, maar als je PKen zegt denk ik aan Playa/Party Killers.Op dinsdag 16 april 2002 12:00 schreef miessie het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf, pken in een omgeving met water, bossen, bruggetjes enzo.
Denk dat je gewoon PvP bedoelt ...
Want bij PK'n zit zon vervelende bijsmaak.
* Jive zet nu zijn mierensex modus uit.
Verwijderd
Ps. wat is Trang Ouls helm waard?
Blijkt maar dat je me niet kentOp dinsdag 16 april 2002 13:47 schreef Muppet het volgende:
[..]
Andere items ?? Dat mogen dan wel goddelijk items zijn. WF word voor 15 soj's getrade soms nog wel meer.
Kan zo snel even de post niet vinden.
Nu weet ik toch echt heel zeker dat dat echt niet zow is.
Verwijderd
Kerel hier is echt een rijke a$$Op dinsdag 16 april 2002 14:11 schreef anc het volgende:
[..]
Blijkt maar dat je me niet kent
Volgens mij koopt hij die WF om hem bij Larzuk te verkopen voor de "kick"
Speelt hij altijd Solo ..Op dinsdag 16 april 2002 14:37 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Kerel hier is echt een rijke a$$![]()
Volgens mij koopt hij die WF om hem bij Larzuk te verkopen voor de "kick"
Ben hem denkik nog nooit tegegekomen in een game.
Ik speel grotendeels private games.Op dinsdag 16 april 2002 14:39 schreef Jive het volgende:
[..]
Speelt hij altijd Solo ..
Ben hem denkik nog nooit tegegekomen in een game.
Laatste tijd alleen meer open games (cow) Echter dan join ik een KILLDIABLO of act2345 game om zodanig daar een cow game te clearen. Meer exp en geen losers die alle items voor je neus wegkapen
En het voor de ander moeilijker te maken Diablo te killenOp dinsdag 16 april 2002 15:11 schreef anc het volgende:
[..]
Ik speel grotendeels private games.
Laatste tijd alleen meer open games (cow) Echter dan join ik een KILLDIABLO of act2345 game om zodanig daar een cow game te clearen. Meer exp en geen losers die alle items voor je neus wegkapen
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Klein detaijOp dinsdag 16 april 2002 15:13 schreef bachus het volgende:
[..]
En het voor de ander moeilijker te maken Diablo te killen
Verwijderd
lol alsof daar iemand last van zal hebbenOp dinsdag 16 april 2002 15:13 schreef bachus het volgende:
[..]
En het voor de ander moeilijker te maken Diablo te killen
Enige wat ik nog nodig heb om die set te completen. Dacht dat Barrel hem had
Maar het is id een idee, om met een Char die nog kan openen te gaan koeien alleen.
Maar waar doe jij Koe mee dan ??.
Furyzon met perfecte spullen enzow.
Want lijkt me anders lastig om met een lvl 40 barb in je uppie te gaan koeien om XP te krijgen.
Verwijderd
een barb is dan ook een van de weinige characters die niet geschikt is om solo te cowenOp dinsdag 16 april 2002 15:30 schreef Jive het volgende:
Hij niet iig.
Maar het is id een idee, om met een Char die nog kan openen te gaan koeien alleen.
Want lijkt me anders lastig om met een lvl 40 barb in je uppie te gaan koeien om XP te krijgen. een pala is ook wel klote trouwens..maar daar valt over te discusieren...een barb kan gewoon nix in cow..zelfs doodgaan kan ie niet...
Verwijderd
ja ok...alle, maar goed...zelfs op lvl 90 hoef je het niet met een barb te proberen want het heeft gewoon geen zin, gaat veel te traag.Op dinsdag 16 april 2002 15:34 schreef Jive het volgende:
Ik weet nog wel meer chars die niet geschikt zijn om solo te cowen op lvl 40 hoor.
sorc nova
ama multi
ama ls
pala mjah...eh..die vliegende hamertjes misschien? of zeal?..ook niet veel iig
necro bs lower resist corpse explosion
barb WW?
assa death trap geloof ik dat ie heet, exploderende vallen iig.
barb zuigt gewoon in cow...pala ook wel beetje
java(fury whatever)zon met 198 en 197 titans en 2 tiamats voor het geval 1tje op raakt. een skullders stealskull socketed met perf topaz beide. goldwrap. crescent moon perf. perf chance guards, 48% wartravelers en 2 mf rings volgens mij nagelrings 30 en 28 ofzoiets en een rits charms (only mf) en 2 javaskill charmsOp dinsdag 16 april 2002 15:30 schreef Jive het volgende:
Hij niet iig.
Want lijkt me anders lastig om met een lvl 40 barb in je uppie te gaan koeien om XP te krijgen.
Ik kan ook wel met me ama gaan lopen maar das niet echt boeiend.
Ik heb nu 2 ama's ...
Furyzon met een Titans & Nef-Lycanders
Burizon met een Buriza & Langer Briser voor MF
Kan ik die chars het beste combineren of gewoon dezelfde combinatie houden, en weer een nieuwe maken.
* Jive gaat het ook maares doen, in me eigen private Cow-Veldje lopen.
Kan alleen met mijn Furyzon niet meer openen, dus ik zou dan een nieuwe moeten maken. (Burizon kan nog wel openen)
klopt daar moest eigenlijk staan barrel(aka rammie)Op dinsdag 16 april 2002 14:25 schreef Jive het volgende:
Volgens deze Post zijn Squatter & Barrel dezelfde persoon ....
Nu weet ik toch echt heel zeker dat dat echt niet zow is.
maar dat kan ik dus allemaal niet meer veranderen

en icestorm is opeens nogal stilllll.....
toch welOp dinsdag 16 april 2002 15:17 schreef miessie het volgende:
[..]
lol alsof daar iemand last van zal hebben
meestal zit in dat soort 8 player games 4 man in andere acts, maar die maken het welk een stuk moeilijker.....
mwah lvl 40 is misschien moeilijk, maar vanaf 55 ofzo hebben de meeste chars er geen problemen mee.....Op dinsdag 16 april 2002 15:30 schreef Jive het volgende:
Hij niet iig.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
mjah...op titans na heb ik precies dezelfde config...zie je maar weer hoe saai de items eigenlijk zijn...te weinig mogelijkheden.. jammer hoor. desalniettemin blijf het een nr 1 spel!Op dinsdag 16 april 2002 15:41 schreef anc het volgende:
[..]
java(fury whatever)zon met 198 en 197 titans en 2 tiamats voor het geval 1tje op raakt. een skullders stealskull socketed met perf topaz beide. goldwrap. crescent moon perf. perf chance guards, 48% wartravelers en 2 mf rings volgens mij nagelrings 30 en 28 ofzoiets en een rits charms (only mf) en 2 javaskill charms
Waarom Nef-lycanders?Op dinsdag 16 april 2002 15:42 schreef Jive het volgende:
Denk datik ook maares een nieuwe furyzon moet maken.
Ik heb nu 2 ama's ...
Furyzon met een Titans & Nef-Lycanders
Burizon met een Buriza & Langer Briser voor MF
Kan ik die chars het beste combineren of gewoon dezelfde combinatie houden, en weer een nieuwe maken.
* Jive gaat het ook maares doen, in me eigen private Cow-Veldje lopen.
Kan alleen met mijn Furyzon niet meer openen, dus ik zou dan een nieuwe moeten maken. (Burizon kan nog wel openen)
Dus beginnen met een furyzon.Op dinsdag 16 april 2002 15:41 schreef anc het volgende:
[..]
java(fury whatever)zon met 198 en 197 titans en 2 tiamats voor het geval 1tje op raakt. een skullders stealskull socketed met perf topaz beide. goldwrap. crescent moon perf. perf chance guards, 48% wartravelers en 2 mf rings volgens mij nagelrings 30 en 28 ofzoiets en een rits charms (only mf) en 2 javaskill charms
Zou voor mij dus betekenen :
Titans + Lance-Guard (heb nog geen betere schild)
Steelskul Casque (met topaz)
Skulders (perfect met topaz)
39% chanceguards
25 & 26 nagel
goldwrap
rare boots met fast-run & 25% mf
en ik heb nog een amulet met +1 ama & 33% mf
Zowiets ??
Verwijderd
mjah..beetje apart idd...Op dinsdag 16 april 2002 15:45 schreef anc het volgende:
[..]
Waarom Nef-lycanders?
ik ken het probleem van openen, bouw ik gvd een nieuwe ama voor mf kan die op lvl 80 al niet meer openen
Ik wil eigenlijk alleen nog 2 ist runes voor in me tiamats.Op dinsdag 16 april 2002 15:45 schreef miessie het volgende:
[..]
mjah...op titans na heb ik precies dezelfde config...zie je maar weer hoe saai de items eigenlijk zijn...te weinig mogelijkheden.. jammer hoor. desalniettemin blijf het een nr 1 spel!
Echter die dingen zijn zo duur geworden dat ik het zonde vind om ze te halen.
3 weken terug nog 6 sojs nu inmiddels 8 (naja vorige week
Huh ik begrijp je niet...Op dinsdag 16 april 2002 15:48 schreef miessie het volgende:
[..]
mjah..beetje apart idd...
ik ken het probleem van openen, bouw ik gvd een nieuwe ama voor mf kan die op lvl 80 al niet meer openenmaar ja..dat krijg je als je ongeduldig bent en dan toch maar die leg oppakt en cubed
Jij pakt leg en cubed en dan kan je niet meer openen?
Omdat ik met titans geen knockback wilOp dinsdag 16 april 2002 15:45 schreef anc het volgende:
[..]
Waarom Nef-lycanders?
Ik gebruik die lycanders alleen om die laatste paar koeien te slopen of om Mana bij te tanken als ik om de een of andere vage reden zonder zit. (furyzon heeft nog geen steelskul)
hoeveel mf is dat ongveer...en vind je veel tijdens koeruns?Op dinsdag 16 april 2002 15:41 schreef anc het volgende:
[..]
ik zit rond de 450 met javazon...maar laatste tijd vind ik neit echt veel
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Verwijderd
blab...leg+thome cuben...openen ...een of andere tering rasmongool sloopt king ..klaarOp dinsdag 16 april 2002 15:50 schreef anc het volgende:
[..]
Huh ik begrijp je niet...
Jij pakt leg en cubed en dan kan je niet meer openen?
Vond laatst een Shaftstop in een Nightmare Koegame ..
En koeien zijn mlvl 90 .. dus reken maar uit wat je kan vinden (het lijstje met wat je niet kan vinden is behoorlijk kort iig).
Als jij hem niet in je party laat, kan hij ook niet door de portal om de king te slopen .... toch ???Op dinsdag 16 april 2002 15:52 schreef miessie het volgende:
[..]
blab...leg+thome cuben...openen ...een of andere tering rasmongool sloopt king ..klaar
ja oke dat kan .. maar mana bij tanken vind ik niet echt een goeie oplossing...Op dinsdag 16 april 2002 15:50 schreef Jive het volgende:
[..]
Omdat ik met titans geen knockback wil
Ik gebruik die lycanders alleen om die laatste paar koeien te slopen of om Mana bij te tanken als ik om de een of andere vage reden zonder zit. (furyzon heeft nog geen steelskul)
Laatste paar koeien ala maar mana moet je voor zorgen dat je genoeg leeched als je met je fury aan de gang bent.
Red je al met een crescent moon.
Verwijderd
ja maar met z'n allen gaat t toch nog wat sneller...eigenwijsheid van mij...en dat kost je je cowgame. ik denk dat ik em nog een x overnieuw maak, maar ik heb daar zo vreselijk weinig zin in..Op dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef Jive het volgende:
[..]
Als jij hem niet in je party laat, kan hij ook niet door de portal om de king te slopen .... toch ???
Mischien als ik nog een buri vind, dat ik die Nef om dan als weaponswitch te gebruiken... maar eerst maares die nieuwe char maken vanavond denk.
Nee indien je in party zit met een andere dude die nog nooit king heeft gekilled en hij sloopt king dan kan jij hem ook niet openen.. Heeft de persoon Al eerder de king gesloopt dan kan jij nog steeds openen.Op dinsdag 16 april 2002 15:53 schreef Jive het volgende:
[..]
Als jij hem niet in je party laat, kan hij ook niet door de portal om de king te slopen .... toch ???
Je speelt sc of hc?Op dinsdag 16 april 2002 15:55 schreef Jive het volgende:
Ik heb dus geen crescent moon, en ook geen steelskul op me furyzon om mee te tanken.
Mischien als ik nog een buri vind, dat ik die Nef om dan als weaponswitch te gebruiken... maar eerst maares die nieuwe char maken vanavond denk.
Verwijderd
nou post t lijstje maar ff wat ik niet kan vinden...ik kan geen wf, arcaine valor etc vinden denk ik zo..dus ik laat nm maar ff lekker zitten, beetje zonde om die kans te laten liggen (hoe klein hij ook is)Op dinsdag 16 april 2002 15:52 schreef Jive het volgende:
Je kan veel vinden.
Vond laatst een Shaftstop in een Nightmare Koegame ..
En koeien zijn mlvl 90 .. dus reken maar uit wat je kan vinden (het lijstje met wat je niet kan vinden is behoorlijk kort iig).
Toch ?
Verwijderd
zal sc zijn?Op dinsdag 16 april 2002 15:56 schreef anc het volgende:
[..]
Je speelt sc of hc?
Dit weet ik niet zeker maar men zegt dat je ZELF ook een bepaald lvl moet zijn om iets te vinden ... Is dit waar?Op dinsdag 16 april 2002 15:56 schreef miessie het volgende:
[..]
nou post t lijstje maar ff wat ik niet kan vinden...ik kan geen wf, arcaine valor etc vinden denk ik zo..dus ik laat nm maar ff lekker zitten, beetje zonde om die kans te laten liggen (hoe klein hij ook is)
Verwijderd
ja..das waar.Op dinsdag 16 april 2002 15:57 schreef anc het volgende:
[..]
Dit weet ik niet zeker maar men zegt dat je ZELF ook een bepaald lvl moet zijn om iets te vinden ... Is dit waar?
Hmmmz dan zou ik graag dat lijstje willen hebben waarop staat welke item op welk lvl en door welke lvl dudes gevonden kan worden ofzoietsOp dinsdag 16 april 2002 15:58 schreef miessie het volgende:
[..]
ja..das waar.
De ene zegt van wel, de ander van niet.
Maaruhm .. Hellcows zijn lvl 90, NM-cows zijn 61.
En wat betreft het lijsie met wat je nie kan vinden .....
kijk hier op diabloii.net
Verwijderd
hmmm met een beetje zoeken kun je dat op diabloii.net wel vinden geloof ik. zo'n tabellen gebeuren. Ik heb er nog nooit naar gekeken, vind at ook niet nodig. Ik zorg gewoon dat ik lekker kan expen en mf tegelijk, dan kom je vanzelf wel op een niveau dat hoog genoeg is...lvl 90 cow is wel genoeg over t algemeen..ik weet niet of die ook al dingen van ilvl 90 kunnen droppen maar dat zal best wel.Op dinsdag 16 april 2002 15:59 schreef anc het volgende:
[..]
Hmmmz dan zou ik graag dat lijstje willen hebben waarop staat welke item op welk lvl en door welke lvl dudes gevonden kan worden ofzoiets
Jij ook neem ik aan ?
Verwijderd
ik wel...ik vind hc een kwelling met al die lagOp dinsdag 16 april 2002 16:02 schreef Jive het volgende:
Ik speel SC ...
Jij ook neem ik aan ?
Verwijderd
1 doet het er voor de mf toe of de game vol is met 8 players of niet?
2 doet het er nou toe of een thome vol is met 20 scrolls voor de hoeveelheid koeien in cowlvl? ik geloof daar niets van...iemand iets gelezen hierover?
yup. Ik denk dat ik nog wel ergens een stealskull heb liggen.Op dinsdag 16 april 2002 16:02 schreef Jive het volgende:
Ik speel SC ...
Jij ook neem ik aan ?
Moet je me vanavond maar proberen te vinden op bnet acc *stox
1 is een leuke ... Volgens mij boeit dat geen reet. Als ik logisch nadenk natuurlijk, MAAR als je kijkt wat er dropt in een volle game is dat altijd veel meer als in een lege game. Ik ga vanavond wel ff 10 runs doen in een lege game kijken wat ik vind.Op dinsdag 16 april 2002 16:05 schreef miessie het volgende:
btw...in deze thread was toch iemand die in cow n unid hydra had gevonden?...dat betekend dat ze dus idd hoog genoeg zijn om wat netjes te droppen. Wat ik me altijd afvraag:
1 doet het er voor de mf toe of de game vol is met 8 players of niet?
2 doet het er nou toe of een thome vol is met 20 scrolls voor de hoeveelheid koeien in cowlvl? ik geloof daar niets van...iemand iets gelezen hierover?
2 lol nog nooit over nagedacht.
Gaatik jouw vanavond effe msg'n.Op dinsdag 16 april 2002 16:06 schreef anc het volgende:
[..]
yup. Ik denk dat ik nog wel ergens een stealskull heb liggen.
Moet je me vanavond maar proberen te vinden op bnet acc *stox
* Jive = *jivey
Verwijderd
k ...ik zit daar al heel lang mee..das voor mij ook altijd beetje motivatie geweest om toch maar in een volle game te spelen en te openen met 20 scrolls...waar heb je anders geld voorOp dinsdag 16 april 2002 16:08 schreef anc het volgende:
[..]
1 is een leuke ... Volgens mij boeit dat geen reet. Als ik logisch nadenk natuurlijk, MAAR als je kijkt wat er dropt in een volle game is dat altijd veel meer als in een lege game. Ik ga vanavond wel ff 10 runs doen in een lege game kijken wat ik vind.
2 lol nog nooit over nagedacht.
Message mij! want ik vergeet zoiets altijdOp dinsdag 16 april 2002 16:09 schreef Jive het volgende:
[..]
Gaatik jouw vanavond effe msg'n.
* Jive = *jivey
Verder is de enige game die ik tegengekomen ben waar Gold nog nuttelozer is dan in diablo wel Dungeon Siege.
Maar dat terzijde (ben er alweer grotendeels op uitgekeken, veels te makkelijuk cheaten in die game.)
Ik heb er dus nog nooit over nagedacht ..Op dinsdag 16 april 2002 16:09 schreef miessie het volgende:
[..]
k ...ik zit daar al heel lang mee..das voor mij ook altijd beetje motivatie geweest om toch maar in een volle game te spelen en te openen met 20 scrolls...waar heb je anders geld voor
maar ik doe er wel vanavond 5 cows met 1 player en een bijna leeg boek
5 met vol boek
daarna 5 met vol boek en volle game (maar wel moeten die dudes niet in act1 zitten)
Waarom denk je dat ik het tegen jouw zeg ..Op dinsdag 16 april 2002 16:10 schreef anc het volgende:
[..]
Message mij! want ik vergeet zoiets altijd
Ik vergeet zulks ook altijd ...
Zit jij trouwes weles op #diablo2 op irc.tweakers.net ??
Verwijderd
ja daaaaaaaaagOp dinsdag 16 april 2002 16:11 schreef Jive het volgende:
Om te repareren.
Verder is de enige game die ik tegengekomen ben waar Gold nog nuttelozer is dan in diablo wel Dungeon Siege.
Maar dat terzijde (ben er alweer grotendeels op uitgekeken, veels te makkelijuk cheaten in die game.)
lol dan moet je jezelf een beetje beheersen? ik cheat nergens..dat vind ik toch wel zo laag
nope nooit.Op dinsdag 16 april 2002 16:12 schreef Jive het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het tegen jouw zeg ..
Ik vergeet zulks ook altijd ...
Zit jij trouwes weles op #diablo2 op irc.tweakers.net ??
ik zal daar es vanavond kijken als ik het niet vergeet
Probleem is dat je in single-player heel makkelijk kan cheaten, en dan importeren in multiplayer.Op dinsdag 16 april 2002 16:12 schreef miessie het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaag
lol dan moet je jezelf een beetje beheersen? ik cheat nergens..dat vind ik toch wel zo laag
In diablo moet je teminste nog zelf spelen & samen spelen, want je begint helemaal van scratch.
Dungeon Siege is dat niet.
Dus de hele multi-play appeal zal er binnen de korts mogelijke tijd afzien.
Hoe mooi de game wel niet is.
* Jive waves his magic wand & sees the spell fizzle into nothingness .... damn ... not enough Mana.Op dinsdag 16 april 2002 16:14 schreef anc het volgende:
btw kunnen jullie er ff voor zorgen dat er geen file is op de a13 vanuit rijswijk naar rotterdam... dan ben ik eerder thuis!
ik zag nu al 6 km file wordt vast 8 om 17:00 ... en ik moet nog helemaal naar de a15 en dat nog es een eind uitrijden ook.
Ik moet vanavond eerst naar een verjaardagsetentje van muh schoonmoedah
Heb geen idee hoe laat ik thuis ben.
Ik dacht KEWL dungeonsiege .... Gaaf enzo ik spelen spelen *gaap* spelen.Op dinsdag 16 april 2002 16:14 schreef Jive het volgende:
[..]
Probleem is dat je in single-player heel makkelijk kan cheaten, en dan importeren in multiplayer.
In diablo moet je teminste nog zelf spelen & samen spelen, want je begint helemaal van scratch.
Dungeon Siege is dat niet.
Dus de hele multi-play appeal zal er binnen de korts mogelijke tijd afzien.
Hoe mooi de game wel niet is.
Tis nog saaier dan diablo2
In dungeonsiege is geen variatie echt te vinden vind ik. Je hakt maar en ondertussen zit je te chatten .. je vind wel grappig items maar dat spel kon me niet boeien. Multiplayer vind ik ook heel slecht daarvan. Mijn mening. Magoed dit is weer een andere discussie.
Ik ben vanavond online tot uhh denk 1 uur ofzo. misschien 2 uur ... morgen hoef ik er toch pas om 11 uur uit.Op dinsdag 16 april 2002 16:16 schreef Jive het volgende:
[..]
* Jive waves his magic wand & sees the spell fizzle into nothingness .... damn ... not enough Mana.
Ik moet vanavond eerst naar een verjaardagsetentje van muh schoonmoedah
Heb geen idee hoe laat ik thuis ben.
Maar ik denk datik vanavond wel kom D2'n alsik vanut vrouwtjuh los kan komen (ze willen af en toe ook persoonlijke aandacht he).
* Jive hoeft altijd pas om 9:00 zijn bed uit te komen
Verwijderd
Morgen weer zoals altijd fantastisch om 5:45 mijn bed uitOp dinsdag 16 april 2002 16:20 schreef Jive het volgende:
Tja .. vrouwen he ....
Maar ik denk datik vanavond wel kom D2'n alsik vanut vrouwtjuh los kan komen (ze willen af en toe ook persoonlijke aandacht he).
* Jive hoeft altijd pas om 9:00 zijn bed uit te komen
Maar ik zal verdomme vanavond spelen!
Verwijderd
Heb je in ieder geval die 6 in de wekker zitten, die 5 zuigt man!Op dinsdag 16 april 2002 16:25 schreef Muppet het volgende:
Ik heb een kwartier langer maar zal ook wel weer tot laat zitten spelen
maar goed, ik ga rijden.
mzzl
hahahaOp dinsdag 16 april 2002 16:23 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Morgen weer zoals altijd fantastisch om 5:45 mijn bed uit
Maar ik zal verdomme vanavond spelen!
Verwijderd
dohOp dinsdag 16 april 2002 16:49 schreef Crown_of_Creation het volgende:
5.45, je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen kwar voor 6, dan heb je die 6 ook. En dan koop je een wekker met een wijzer want dan zit de kleine wijzer vlak bij de 6
als je 4:30 moet opstaan en je wilt ook een 6 hebben dan zeg je
anderhalf uur voor zes. en dan heb je ook een wijzer bij de 6
Verwijderd
zo jij komt ook maar weer eens kijkenOp dinsdag 16 april 2002 16:59 schreef SaURoN het volgende:
die 13 van mij op woensdag bevalt me ook goed of de 10 van maandagde rest is 7:30 ofzo maargoed
kijk altijd maar dat niveau van jullie ligt zo ver onder me dat ik er niet bij konOp dinsdag 16 april 2002 17:00 schreef miessie het volgende:
[..]
zo jij komt ook maar weer eens kijken
ik ga langzaam weer beginnen
Verwijderd
laat maar, heb hem al
best wel lomp eigenlijk : mephi gesolo'd @ lvl 45
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
dit is absoluut NIET waar... een lvl 1 char zou nog een Windforce kunnen vinden... vooropgesteld dat ie een mlvl 90 monster dus dood krijgt....Op dinsdag 16 april 2002 15:57 schreef anc het volgende:
[..]
Dit weet ik niet zeker maar men zegt dat je ZELF ook een bepaald lvl moet zijn om iets te vinden ... Is dit waar?
Het enige wat telt is het lvl van het monster (90+ voor WF) en dus niet je eigen lvl...
Eigen lvl telt dus wel voor gamblen, maar niet als je iets killt
kleine nuance. de treasure class van een monster is het enige wat telt. maar idd je eigen lvl boeit nietOp dinsdag 16 april 2002 18:48 schreef Pjemco het volgende:
[..]
dit is absoluut NIET waar... een lvl 1 char zou nog een Windforce kunnen vinden... vooropgesteld dat ie een mlvl 90 monster dus dood krijgt....
Het enige wat telt is het lvl van het monster (90+ voor WF) en dus niet je eigen lvl...
Eigen lvl telt dus wel voor gamblen, maar niet als je iets killt
Verwijderd
eh, ja, maar om in sommige treasure classes terecht te komen moet een monster een hoog lvl hebben... etc.. lang verhaal komt er inderdaad gewoon op neer dat je eigen lvl echt niet boeitOp dinsdag 16 april 2002 18:56 schreef heuveltje het volgende:
[..]
kleine nuance. de treasure class van een monster is het enige wat telt. maar idd je eigen lvl boeit niet
hij zal het eens niet beter wetenOp dinsdag 16 april 2002 19:03 schreef Pjemco het volgende:
[..]
eh, ja, maar om in sommige treasure classes terecht te komen moet een monster een hoog lvl hebben... etc.. lang verhaal komt er inderdaad gewoon op neer dat je eigen lvl echt niet boeit
zit nu trouwens in a5 NM !
diablo samen met een lvl 40 sorc en lvl 30 druid gedaan, hoezo riscovol spelen
Verwijderd
Heh, je kent me tochOp dinsdag 16 april 2002 19:21 schreef heuveltje het volgende:
[..]
hij zal het eens niet beter weten
Omdat ik het een en ander ook graag onderbouw heb ik het even opgezicht, hier staat dat het geen ruk boeit..
Het verhaal dat jij vertelde klopte ook, maar dat ging over iets anders.. nl de mogelijk dat een monster iets dropt, en dat heeft weer niks met Clvls te maken
Verwijderd
HC-Mile//got
HC diablo normal....
zelf overleven doe ik wel, maar ik doe die grote rooie kerel geen schade... en mijn summonings zijn na 1 fire nova kassiewijlen...
Verwijderd

Meteor sorc vergeet je btw voor de rest hebbie ze gehadOp dinsdag 16 april 2002 15:37 schreef miessie het volgende:
[..]
ja ok...alle, maar goed...zelfs op lvl 90 hoef je het niet met een barb te proberen want het heeft gewoon geen zin, gaat veel te traag.
sorc nova
ama multi
ama ls
pala mjah...eh..die vliegende hamertjes misschien? of zeal?..ook niet veel iig
necro bs lower resist corpse explosion
barb WW?
assa death trap geloof ik dat ie heet, exploderende vallen iig.
barb zuigt gewoon in cow...pala ook wel beetje
Trouwens amp werkt beter als je CE doet
Zoals gezegd werd boeit niet echt, mja al mijn goeie items heb ik met lvl 85+ chars gevonden maar das waarschijnlijk omdat ik dan pas actief ga mfden =)Op dinsdag 16 april 2002 21:07 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Welk char lvl moet je hebben om beetje echt interessante dingen te kunnen droppen
Ok maar ff serieus. Ik heb een barbarian level 31 die Normal heeft uitgespeeld en iedere eindbaas nog eens een keertje over heeft gedaan. Mephisto is dood, Diablo is dood, Baal is dood. Dan ga je naar ACT 1 met je cube, wirts leg en een tome of town portal... Maar als ik de mixer aan zet in de cube, krijg ik te horen dat ie het nog niet kan gebruiken... Naar mijn weten heb ik alles dubbel gecontroleerd maar ik krijg geen protal naar de cow level.
Iemand een idee'tje?
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Verwijderd
weet je zeker dat je weer in normal zit als je probeert portal te maken? en je hebt nog nooit gemaakt?Op dinsdag 16 april 2002 23:17 schreef Red_Cell het volgende:
Waaahhhhaaaa HELP...
Ok maar ff serieus. Ik heb een barbarian level 31 die Normal heeft uitgespeeld en iedere eindbaas nog eens een keertje over heeft gedaan. Mephisto is dood, Diablo is dood, Baal is dood. Dan ga je naar ACT 1 met je cube, wirts leg en een tome of town portal... Maar als ik de mixer aan zet in de cube, krijg ik te horen dat ie het nog niet kan gebruiken... Naar mijn weten heb ik alles dubbel gecontroleerd maar ik krijg geen protal naar de cow level.
Iemand een idee'tje?
Dit topic is gesloten.