Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 13:30 schreef K-Mile het volgende:

[..]

waar jullie allebei fout gaan: op lvl 1 heb je 0 skills, op lvl 56 dus 55, + 8 = 63 skills, op lvl 80 --> 91 skills
we tellen de +1 van de tarnhelm er vast bij :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 13:38 schreef heuveltje het volgende:

[..]
1e punt ben ik het on eens ;) geeft meer def :)

[..]

waar jullie allebei fout gaan: op lvl 1 heb je 0 skills, op lvl 56 dus 55, + 8 = 63 skills, op lvl 80 --> 91 skills
yeps ur right, lette niet helemaal op :)_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op zondag 14 april 2002 13:38 schreef heuveltje het volgende:

[..]
Dat zag ik net ook idd, die heb je nie nodig :D

[..]

Dat had ik al gezegd ja... dat ik 1 skill verteld had ;)

ps. dus nu denk ik dat het wel lukt om firewall + fire mastery max te krijgen, maar dan heb ik niet veel meer voor shields, warmth of static... maar ja :*

ps. hoe krijg ik op zo'n mf-char veel res :? Ik heb al een shield met +50 res to all, maar misschien isset handiger een shield te bouwen met bv. heel veel + res lightning voor mephys ballen (die zijn toch lightning) :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Op zondag 14 april 2002 13:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

[..]

ps. dus nu denk ik dat het wel lukt om firewall + fire mastery max te krijgen, maar dan heb ik niet veel meer voor shields, warmth of static... maar ja :*

ps. hoe krijg ik op zo'n mf-char veel res :? Ik heb al een shield met +50 res to all, maar misschien isset handiger een shield te bouwen met bv. heel veel + res lightning voor mephys ballen (die zijn toch lightning) :?
veel +30% lightning en cold grand charms... helpt een hoop... en gewoon veel in VIT pompen, dan overleef je 2 a 3 van die ballen wel. das eht belangrijkste bij mephi. en gewoon al je health potions wegtanken tijdens 1 run :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 13:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

[..]

ehm ga es shoppen bij larzuk naar dingen als boots met 40 cold res, 25mf dat soort dingen verkoopt ie, je moet alleen ff geluk hebben :)

verder veel smallcharms ik heb geloof ik 40 res to ligt en cold in me inv....

en idd ben niet bang om potions te slikken
ps als je alleen voor static/orb/fw da heb je heeeeeel weinig mana nodig. mijn sorc komt met 100nrg toe.... (lvl 80)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 13:41 schreef SaURoN het volgende:

[..]

1e punt ben ik het on eens ;) geeft meer def :)
ja das idd wel leuk, als je vette def mf dingen hebt als skulders shako en wartrav....

maar als je net als de meeste chanceguards,tarnhelm, een wealth of 4ptopaz, en lichte boots hebt.....
dan zit je toch maar net op 2/300 def. dan raakt alles op hell je toch 95%, en met 20%def meer word dat net 94% ofzo....

over mf'en gesproken
mijn hc barb is nu op lvl 44 solo-baalruns aan het doen
niet alleen coole vondsten, maar ook nog es lekker xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 14 april 2002 14:49 schreef heuveltje het volgende:

[..]

ja das idd wel leuk, als je vette def mf dingen hebt als skulders shako en wartrav....

maar als je net als de meeste chanceguards,tarnhelm, een wealth of 4ptopaz, en lichte boots hebt.....
dan zit je toch maar net op 2/300 def. dan raakt alles op hell je toch 95%, en met 20%def meer word dat net 94% ofzo....

over mf'en gesproken
mijn hc barb is nu op lvl 44 solo-baalruns aan het doen
niet alleen coole vondsten, maar ook nog es lekker xp :)
welke diff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43910

gisteren trade ik een baranars vandaag eerste mf run: unique Devil Star :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 13:57

Tcq

Op zondag 14 april 2002 15:01 schreef Schizophreniac het volgende:
|:(
:)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 14:56 schreef K-Mile het volgende:

[..]

welke diff?
normal :)
nightmare lister, lvl44 barb en hc klinkt niet als een goede combi

zit ondertussen in a2 nm, maar kon geen leuke groep vinden om mee door te stoten........
en ik zit gewoon met een ENORM mana-leech probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 20:10

Soullie

Planeshift

beste manier voor een MF char om veel res te hebben is om 5, 6, 7% mf charms met een beetje res erop te hebben tikt bij 30 charms aardig aan... tals amu ook oculus ook... of je moet een mf barb maken.. als je dan niet max res op hell haalt doe je iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 15:30 schreef Soullie het volgende:
beste manier voor een MF char om veel res te hebben is om 5, 6, 7% mf charms met een beetje res erop te hebben tikt bij 30 charms aardig aan... tals amu ook oculus ook... of je moet een mf barb maken.. als je dan niet max res op hell haalt doe je iets fout
waarom tals amu ?
heel leuk ding met +2 skills enzo
maar mf zit er niet op..... (tenzij je 3 dingen neemt natuurlijk, maar tenzij je het armor hebt schiet dat niet op).........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 21:34
Ik run solo baal runs op hell(sorceres), all mijn res op -61 (te lui om anya te doen) En ik ga nooit dood. Dus zo belangrijk is res niet op een mf char, Of je moet van zelfcastijding houden en je express laten raken door die cold balls van mephi >:)

Neem een goeie merc daar heb je veel meer aan, en neem alleen maar mf items inplaats van to res items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 20:10

Soullie

Planeshift

Op zondag 14 april 2002 16:26 schreef heuveltje het volgende:

[..]

waarom tals amu ?
heel leuk ding met +2 skills enzo
maar mf zit er niet op..... (tenzij je 3 dingen neemt natuurlijk, maar tenzij je het armor hebt schiet dat niet op).........
euh +2 skill +33% lighting res +life +mana die max mf van 40 of minder merk je echt niet... en die extra skills life en res dus wel.. je killt stukken sneller... een mara's is ook nice...

meer als 450 of 500 mf is imo toch overdreven dus meestal zorg ik dat ik rond de 400 hang met zoveel mogelijk skills res en life...

MFden is niet alleen zoveel mogelijk mf....
houden en je express laten raken door die cold balls van mephi >:)
Mijn sorc tankt hell meph :P.... maar ok tis een verschil in play style denk ik... ik ga meestal voor max life en res mogelijk op een mf char... met skulders shako wartravs en chance guards hang je toch al ruim over de 200 of 300 heen... paar charms erbij en je hebt een leuk mf char...

verschil tussen 400 en 500 mf is extreem klein.
Ik run solo baal runs op hell(sorceres), all mijn res op -61 (te lui om anya te doen) En ik ga nooit dood.
Nee duh je doet gewoon een rising sun aan tm baal heb je voor baalruns geen res nodig... toch alles fire magic

Nu vind ik ama iig veel fijner voor te mfden maar das omdat ik een tal armor mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mfen? mijn sorc doe ik max cold res hoge light res 400 mf en lvl 27 fo gaat perfect(komt denk ik ook doordat ik 800+ life heb :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12

Flapmo

and back is gigi!

Een goede MF-sorc heeft 1000+ life en 1000+ mana, mana shield hoger en static+orb...(eventueel Static+FW) en natuurlijk teleport... dan is het een kwestie van :

mepho: orben
baal: teleport, static, static, teleport away, aanval van baal mist...again :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 19:14 schreef Flapmo het volgende:
Een goede MF-sorc heeft 1000+ life en 1000+ mana, mana shield hoger en static+orb...(eventueel Static+FW) en natuurlijk teleport... dan is het een kwestie van :

mepho: orben
baal: teleport, static, static, teleport away, aanval van baal mist...again :)
neu want baal hoe kill je die :P als je TPed , static static en weer weg tped :P dan doe je niet genoeg dmg :P blijft hij op 50%
FW owned daar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24259

gotkoe02//got gotkoe04//got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Oeps, forgot, mijne is hydra sorc :), ik teleport weg en cast hydra's met 500dmg/fire bolt.. (ben lvl 60 oid), dan ga ik achter pilaar staan, raken zijn aanvallen niet :P...makkie :)

Kan misschien vanaaf wel ff laten zien...long time niet gespeeld, hopelijk werkt account nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zondag 14 april 2002 20:36 schreef Flapmo het volgende:
Oeps, forgot, mijne is hydra sorc :), ik teleport weg en cast hydra's met 500dmg/fire bolt.. (ben lvl 60 oid), dan ga ik achter pilaar staan, raken zijn aanvallen niet :P...makkie :)

Kan misschien vanaaf wel ff laten zien...long time niet gespeeld, hopelijk werkt account nog :P
Op hell ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Jeps, COwrun is btw makkelijk maar duurt uren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 21:00

koornee

3!

Dem, klote lag. net me Hardcore Barbje kwijt, was gewoon lekker aan't killen ineens schok schok schok: koornee was slain by the summoner. :(

hij was pas lvl 21 maar toch, erg zonde. :(

ach, beginnen we gewoon weer opnieuw, en weer hardcore natuurlijk. kijken of nu @home wel wilmeewerken.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 22:02 schreef koornee het volgende:
Dem, klote lag. net me Hardcore Barbje kwijt, was gewoon lekker aan't killen ineens schok schok schok: koornee was slain by the summoner. :(

hij was pas lvl 21 maar toch, erg zonde. :(

ach, beginnen we gewoon weer opnieuw, en weer hardcore natuurlijk. kijken of nu @home wel wilmeewerken.
mwah tis eens een keer niet @home.
chello en mijn xs4all modemlijntje hebben er ook last van...

heb mijn hc barbje dan ook maar ff alleen maar baalruns laten doen, daar kan ik nog wel wat lag hebbe......

heb nu trouwens signons boots + belt.. WOOOT 10% lifeleech :P
alleen nou kan ik me belt met +80 health weer niet gebruiken |:(
zucht tis altijd wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zondag 14 april 2002 21:17 schreef Flapmo het volgende:
Jeps, COwrun is btw makkelijk maar duurt uren :)
Sure lvl 60 sorc die baal run doet :D en wie doet de minions ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 14 april 2002 22:22 schreef barrel het volgende:

[..]

Sure lvl 60 sorc die baal run doet :D en wie doet de minions ??
en dan niet een normale sorc, maar een hydra sorc :?

1 run = 2,5 uur? :P

zal niet zo snel gaan, en met de 1e groep, die fire immune kunnen zijn...

nou ja, zou kunnen, lijkt me alleen niet de beste oplossing maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Muhahahaha, gisteren een goeie dag gehad eindelijk.

String of Ears gevonden, en Doombringer :P

Nog nog Shaft en Storm . . . maar ja ik moet niet te hard van stapel lopen :P hehe.

Ik heb nog Ik's maul, Hellslayer, Crescent Moon, en wat skill charms in de aanbieding.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47964

Op maandag 15 april 2002 09:44 schreef Muppet het volgende:

Nog nog Shaft en Storm . . . maar ja ik moet niet te hard van stapel lopen :P hehe.

Ik heb nog Ik's maul, Decapitator, Crescent Moon, en wat skill charms in de aanbieding.
netjes die doom...string loop ik niet echt warm voor, maar toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Maar die string had ik net nodig en dan is het altijd leuk om te vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, ik heb de laatste tijd niet echt veel meer gevonden, jammer. maar goed, komt vast wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongens...wat zijn jullie stil...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 11:02 schreef miessie het volgende:
jongens...wat zijn jullie stil...!
nee hoor wij zijn niet stil, we zijn er gewoon niet. Mare ik heb wel intresse in ik maul, kan ie op mijn barb (over 40 levels ofzo) heb niet veel interessants over alleen 2 leuke armors (duriels shell en een unieke templer coat (ofzo))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 11:10 schreef nantasquad het volgende:

[..]

nee hoor wij zijn niet stil, we zijn er gewoon niet. Mare ik heb wel intresse in ik maul, kan ie op mijn barb (over 40 levels ofzo) heb niet veel interessants over alleen 2 leuke armors (duriels shell en een unieke templer coat (ofzo))
hehe, ik ga mijn barb maar eens een dure gear geven, kijken of ik 1.08 gaze kan krijgen met damage reduce ipv arreat, en een een armor volggepropt met 40/15 ed/ias jewels, dan moet ik toch wel alles kunnen kicken denk ik. toch mijn 75% dr en flink veel ed/ias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op maandag 15 april 2002 11:10 schreef nantasquad het volgende:

[..]

Ik ben nog wel een IK maul over, ben pas morgen op bnet though :(

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op maandag 15 april 2002 09:44 schreef Muppet het volgende:

Ik heb nog Ik's maul, Decapitator, Crescent Moon, en wat skill charms in de aanbieding.
Damn .. ik zoek al maanden naar een doombringer, waar gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 11:32 schreef barrel het volgende:

[..]

haha ja wie niet?!? doom is altijd leuk om te vinden, al is het maar om te traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Weet iemand wat..

1. Naj's Puzzler (set wapen) waard is?
2. Het wapen van Heaven's Brethren waard is?
3. Een fal rune (#41) waard is?

Verder heb ik een 219% CCB gecubed. Jammer van die 219%, maar toch lekker :) Ook nog een Grandmaster CB of Blight.
Unknown zei dat die 219% niet veel meer waard is dan 2-3 sojs, maar als ik er shael-shael-eth in gooi heb ik toch wel een lekker pvp wapen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 11:43 schreef Jaxe het volgende:
Weet iemand wat..

Verder heb ik een 219% CCB gecubed. Jammer van die 219%, maar toch lekker :) Ook nog een Grandmaster CB of Blight.
Unknown zei dat die 219% niet veel meer waard is dan 2-3 sojs, maar als ik er shael-shael-eth in gooi heb ik toch wel een lekker pvp wapen toch?
fal is voor de liefhebber wel wat waard geloof ik, ik heb nog steeds mijn vex, die moet ik nog wegtraden, mijn hoogste bod daarvoor is al 5 soj, ik heb eerder gehoord dat 6 moet kunnen dus daar w8 ik nog op :D.

219 ccb ja op zich wel, sheal sheal eth maakt em iig lekker snel, en je hebt met 219% niet echt en slechte damage ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Op maandag 15 april 2002 11:45 schreef miessie het volgende:

[..]

fal is voor de liefhebber wel wat waard geloof ik, ik heb nog steeds mijn vex, die moet ik nog wegtraden, mijn hoogste bod daarvoor is al 5 soj, ik heb eerder gehoord dat 6 moet kunnen dus daar w8 ik nog op :D.

219 ccb ja op zich wel, sheal sheal eth maakt em iig lekker snel, en je hebt met 219% niet echt en slechte damage ofzo
Vex zie ik in de trade nog weleens voorbij komen voor 4-5. Voor 6 moet je dus enkel iemand vinden die er hard naar op zoek is ;)
Fal is voor de liefhebber wel wat waard. En hoeveel is "wel wat"? ;) Als het ook maar 1 soj is, dan moet ie eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 11:48 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Vex zie ik in de trade nog weleens voorbij komen voor 4-5. Voor 6 moet je dus enkel iemand vinden die er hard naar op zoek is ;)
Fal is voor de liefhebber wel wat waard. En hoeveel is "wel wat"? ;) Als het ook maar 1 soj is, dan moet ie eruit ;)
geen idee over de preciese waarde ervan maar ik denk een runenr van 41 of wat je ook zei, mwah..moet wel meer zijn dan 1 maar goed, ik kan me vergissen. mijn vex heeft nr 31 ofzo d8 ik, iig veel lager als fal. dus...

ik zou zeggen nld-1 t/m 5 en vragen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Damn vind ik net tals amulet, in een bloodrun op normal :) op hc :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-05 21:00

koornee

3!

is het nou zo dat je als je Hardcore speelt juist makkelijker of moeilijker unique/rare items vind?

of maakt het niks uit?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op maandag 15 april 2002 12:21 schreef koornee het volgende:
is het nou zo dat je als je Hardcore speelt juist makkelijker of moeilijker unique/rare items vind?

of maakt het niks uit?
Moeilijker, je kunt nou eenmaal minder makkelijk een paar mephi runs gaan doen (doodgaan zuigt nogal op hc :) )

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

technisch gezien maakt het denk ik niets uit, ik denk dat het alleen in de praktijk wel veel verschilt ivm het risico dood te gaan.

/edit: te laat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Hc en softcore zijn precies gelijk .... enigste verschil is op Hc dood=dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol 3 x hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07

Canon23

>>MY<< world

Op maandag 15 april 2002 11:43 schreef Jaxe het volgende:
Weet iemand wat..

fal nr 41 ? Zod is maar nr 32 ofzo zoiets :P
1niks
2niks (anders ga ik de mijne ook maar is ruilen :) )
3gok op miessie antwoord

4 ik heb gister een gul rune gevonden in een koegame, maruh wat is ie waard nu?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:24
Op zondag 14 april 2002 15:01 schreef Schizophreniac het volgende:
Yo Silvan, lekkere find! Heb je hem bij Mephi gevonden? En wat had je voor die eerste betaald? Ik heb nog Hellslayer, Lyc. Flank, UnID Bartuc's in de aanbieding, iemand op zoek? Laat weten wat je bod is.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op maandag 15 april 2002 11:32 schreef barrel het volgende:

[..]

cowrun op Hell maar die kans daar is zo extreeem laag dus gewoon puur mazzel.

En die Ik's maul, wil ik wel voor die templar coat ruilen als je intresse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 12:17 schreef barrel het volgende:
Damn vind ik net tals amulet, in een bloodrun op normal :) op hc :D :D
lul :)
en ik vind helemaal geen klap :(
naja eerst doorspelen tot lvl 60, en dan es wat nm mep runs gaan doen. zou ik denk ik wel aan moeten kunnen dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Kan iemand mij vanavond helpen in hell, ik zit net in act1 en ben level 43 Amazone. (qeust 1 heb ik al gedaan)

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand een idee wat een 1.08 vampire gaze vandaag de dag moet kosten? even inventariseren hoeveel soj ik nodig heb voor een nieuwe barb gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op maandag 15 april 2002 15:18 schreef Splasher het volgende:
Kan iemand mij vanavond helpen in hell, ik zit net in act1 en ben level 43 Amazone. (qeust 1 heb ik al gedaan)
zou je niet eerst Ancients op NM doen dan ben je al ruim lvl 48 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20
Op maandag 15 april 2002 15:32 schreef Muppet het volgende:

[..]

zou je niet eerst Ancients op NM doen dan ben je al ruim lvl 48 denk ik.
ruim lvl 48? wat dacht je van lvl 45/46... NM+Hell levert niet zo veel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51901

Op maandag 15 april 2002 15:34 schreef RedHat het volgende:

[..]

ruim lvl 48? wat dacht je van lvl 45/46... NM+Hell levert niet zo veel op...
dat is niet helemaal waar als je de ancients op NM doet terwijl je level 40 bent wordt je met gemak level 47! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 15:49 schreef whiteflare het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar als je de ancients op NM doet terwijl je level 40 bent wordt je met gemak level 47! :9~
ik weet niet hoe je dat doet maar normal is 7 nm 4/5 en hell 2,5/3 bij mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op maandag 15 april 2002 15:51 schreef miessie het volgende:

[..]

ik weet niet hoe je dat doet maar normal is 7 nm 4/5 en hell 2,5/3 bij mijn weten
normal 7 ??? !! als ik normal op lvl 20 doe word ik 25,8 en niet meer niet minder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm de laatste keer (necro, ) kreeg ik toch echt 7 lvls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

welke act 2 merc is nou might? op diabloii.net staat de NM offencive, maar als ik die koop heeft ie gewoon thorns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 16:28 schreef Kage het volgende:
welke act 2 merc is nou might? op diabloii.net staat de NM offencive, maar als ik die koop heeft ie gewoon thorns?
nightmare offensive.... moet um zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 16:28 schreef Kage het volgende:
ja act 2 merc idd smaakje offensive, maar goed, ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 12:54 schreef psych het volgende:

[..]

Yo Silvan, lekkere find! Heb je hem bij Mephi gevonden? En wat had je voor die eerste betaald? Ik heb nog Hellslayer, Lyc. Flank, UnID Bartuc's in de aanbieding, iemand op zoek? Laat weten wat je bod is.
nou ruud ik weet het wel, jij voor je pala een baranars ik voor me barb ravenfrost deal??(moet je wel ff lvl 65 worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Wie is er hier op hardcore een beetje rijk en heeft wat mf gear Perf.topaz/4 socketed armor enz enz over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 16:58 schreef barrel het volgende:
Wie is er hier op hardcore een beetje rijk en heeft wat mf gear Perf.topaz/4 socketed armor enz enz over :)
mjah...als jij nou voor mij het winnende staatsloterij lot hebt voor zo'n kleine 17,5 miljoen euro ofzo, dan ga ik ff shoppen voor jou op ibazar goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:24
Op maandag 15 april 2002 16:53 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

nou ruud ik weet het wel, jij voor je pala een baranars ik voor me barb ravenfrost deal??(moet je wel ff lvl 65 worden)
Tja Silvan, ik weet niet of ik meer voor die Frost zou kunnen krijgen, maar lijkt me wel ok hoor. Vooral 20% cold absorb is best wel een mooie eigenschap van dat ringetje... Maar ondertussen is het wel tijd om Aldur's Rythm te vervangen en zo'n Baranar's doet het denk ik wel leuk. :9~

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 16:58 schreef barrel het volgende:
lol wou dat ik zelf wat had :)
heb nu net 3 ptopaz bij elkaar en een 4socketed armor
, dat set kite-shield(20mf) een 20mf ring en een 28mf amu :)
ow ja en chanceguards >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 17:46 schreef heuveltje het volgende:

[..]

lol wou dat ik zelf wat had :)
heb nu net 3 ptopaz bij elkaar en een 4socketed armor
, dat set kite-shield(20mf) een 20mf ring en een 28mf amu :)
ow ja en chanceguards >:)
BTW op welk account zit je met hc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

LOL, check de nieuwste hack:

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/games4/lanparty11/screenshot054.txt

Akara speelt ff voor Bouncer :P

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40260

ja ik heb het gelezen GVD,waar halen ze het lef vandaan. Ik hoop dat hun accounts gedelete worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Als je dit doet in een game met password zie ik de lol er wel van in, het veroorzaakt immers geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op maandag 15 april 2002 17:59 schreef heuveltje het volgende:

[..]

BTW op welk account zit je met hc ?
got_barrel2 is me hc account

Inmidels heb ik al een 4 socketed armor en een 3 socketed helm en 2 perf.Topazen :)

Barb is al level 60 .. nu ff iemand zoeken die me door hell wil trappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Zegguh, waarom wil niemand hellslayer meer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef Muppet het volgende:
Zegguh, waarom wil niemand hellslayer meer ??
Iedereen heeft er al 1 :?
wat wil je er trouwens voor ?
misschien wel geinig op me druid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Omg wat een luck vandaag :) eerts tals amu op bloodrun normal, nu een unique mesh armor op bloodrun nightmare :D :D :D zo uit een kissie :)

(hc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07

Canon23

>>MY<< world

Wat doet GUL rune tegenwoordig?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gotkoe01//got now playing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 19:57 schreef barrel het volgende:
Omg wat een luck vandaag :) eerts tals amu op bloodrun normal, nu een unique mesh armor op bloodrun nightmare :D :D :D zo uit een kissie :)

(hc)
sjit he, wat een luck ik zit op sc al tijden bij meph hell te runnen maar uni mesh armor ho maar :( maarja sommigen hebben geluk anderen wat minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op maandag 15 april 2002 21:27 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

sjit he, wat een luck ik zit op sc al tijden bij meph hell te runnen maar uni mesh armor ho maar :( maarja sommigen hebben geluk anderen wat minder :P
Uni mesh armor kan je ook beter op nightmare runnen, daar heb je meer kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barrel:

die lvl 30 barb van vanmiddag is nu lvl 60??? en bloodrunnen NM??? boostje gehad?

en damn, shaftstop en tals ammu is op HC best wel kickuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 21:39 schreef barrel het volgende:

[..]

Uni mesh armor kan je ook beter op nightmare runnen, daar heb je meer kans :)
zal ik eens uitproberen :P maar nu lekkah slapen morgen weer vroeg op :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op maandag 15 april 2002 21:41 schreef K-Mile het volgende:
barrel:

die lvl 30 barb van vanmiddag is nu lvl 60??? en bloodrunnen NM??? boostje gehad?

en damn, shaftstop en tals ammu is op HC best wel kickuh
Ik had een mazzeltje in een public game :) ik zat in act 1 en er liep en lvl 60 barb rond op bloody en die werd gevraagd of ie ons wou helpen met andy, toen heeft ie met ze lvl 85 ama act 2 en 3 en diablo ook nog gedaan :)

Anyway ook nog gevonden lycanders aim en een stealskull 47% :D dus me next hc char word een ama :) alleen nog ff goeie boots/gloves en ravenfrosts vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MF Sorc strat die ik laatst las:

je koopt een wand met Life Tap charges erop. Je merc laat je dikke dmg doen, en je laat dus je sockets over voor +dmg, +IAS, +AR ipv lifeleech.

je gaat op die cirkel bij blood moat staan, laat je merc mephi lokken, en je cast life tap, en dan gewoon paar keer static, en dan 100 FW's... die lifetap zorgt ervoor dat je merc sneller healed dan mephi hem kan hakken, en jij gaat nooit dood omdat mephi niet in de buurt komt, en je merc al helemaal niet omdat ie zoveel life van die life tap krijgt.

je sorc loopt dus zeker geen gevaar, en je kan prima op tijd switchen naar je MF stafje.

NO MORE COLD BALL DEATHS :)

moet je wel een melee merc nemen natuurlijk die lekker kan tanken, of je moet zelf kunnen tanken, maar i prefer my merc in that case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 23:10 schreef barrel het volgende:

[..]

Ik had een mazzeltje in een public game :) ik zat in act 1 en er liep en lvl 60 barb rond op bloody en die werd gevraagd of ie ons wou helpen met andy, toen heeft ie met ze lvl 85 ama act 2 en 3 en diablo ook nog gedaan :)

Anyway ook nog gevonden lycanders aim en een stealskull 47% :D dus me next hc char word een ama :) alleen nog ff goeie boots/gloves en ravenfrosts vinden :)
lul :P :+

en ik ben blij met mijn enige goeie unique, uni zwaardje met 9% dualleech... YES ik doe 100 dmg, max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op maandag 15 april 2002 23:14 schreef K-Mile het volgende:

[..]

lul :P :+

en ik ben blij met mijn enige goeie unique, uni zwaardje met 9% dualleech... YES ik doe 100 dmg, max :)
Zorg dat je zo snel mogelijk bloodruns nightmare kan doen, daar valt gewoon leuk spul :) normal is toch eigenlijk geen drol aan, maar kreeg toch wel een nagelring van mephi op normal :) das toch wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 april 2002 00:18 schreef barrel het volgende:

[..]

Zorg dat je zo snel mogelijk bloodruns nightmare kan doen, daar valt gewoon leuk spul :) normal is toch eigenlijk geen drol aan, maar kreeg toch wel een nagelring van mephi op normal :) das toch wel nice.
maar... zo snel mogelijk bloodrun NM, dat betekent rushen, en dat doe ik liever nie op HC... dood is dan meteen zo dood, weet je... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er nog iemand aan het D2-en :7 :Y)

* Anoniem: 18161 signing off for the day :z :Z :z

saaie boel hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 02:26 schreef K-Mile het volgende:
is er nog iemand aan het D2-en :7 :Y)

* Anoniem: 18161 signing off for the day :z :Z :z

saaie boel hiero...
lol het gaat weer helemaal de verkeerde kant uit met jou he, om half 3 snachts nog posten :)

maar mijn barb heeft nog een magic runesword, 40-120 damage oid :) die mept ook heerlijk.........

en opzich zou ik best wel naar nm willen, maar battle.net doet allemaal zo vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 15 april 2002 18:02 schreef Tcq het volgende:
LOL, check de nieuwste hack:

[afbeelding]

Akara speelt ff voor Bouncer :P
dit mis ik ff geloof ik, wat heeft dit te betekenen? btw: ik had al es gevraagd of iemand idee had van de waarde van een 1.08 vamp gaze, maar geen reactie...niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 april 2002 06:59 schreef heuveltje het volgende:

[..]

lol het gaat weer helemaal de verkeerde kant uit met jou he, om half 3 snachts nog posten :)

maar mijn barb heeft nog een magic runesword, 40-120 damage oid :) die mept ook heerlijk.........

en opzich zou ik best wel naar nm willen, maar battle.net doet allemaal zo vervelend :(
hehe dat moet jij zeggen, jij post gewoon ff om 6:59, dat is het moment dat bij mij thuis de wekker pas gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op maandag 15 april 2002 19:51 schreef heuveltje het volgende:

[..]

Iedereen heeft er al 1 :?
wat wil je er trouwens voor ?
misschien wel geinig op me druid...
Hmmm 1 soj :P Ik heb er namelijk geeneen en ik ben voor shaft aan het sparen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga zo rond 14:45 16:00 ff langs diablo normal met mijn HC char... als iemand mee moet doen, ik kan lekker tanken met mijn 3 wolfjes, merc, en andere minions....

en dan hopen dat bloodruns mij meer te bieden hebben dan mijn sloeberzwaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik mij nou afvraag he:

hebben jullie niets anders te doen? werk, school whatever?

ik heb bijna nooit tijd om te spelen vanwege werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Wat word hier vroeg gepost zeg :)

On the good side: Ik heb mijn cd's weer :D

Vanavond als een gek wat runs gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op dinsdag 16 april 2002 10:43 schreef miessie het volgende:

Ach in de avond speel ik vooral, overdag werken :(
*Bachus heeft een baan nodig als tester bij Blizzard :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 april 2002 10:45 schreef bachus het volgende:

[..]

Ach in de avond speel ik vooral, overdag werken :(
*Bachus heeft een baan nodig als tester bij Blizzard :9~
lol dan zat je de hele dag diablo III te spelen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm...

ik doe eindexamen VWO, N&T profiel, maar op een of andere manier heb ik tijd zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op dinsdag 16 april 2002 10:46 schreef miessie het volgende:

[..]

lol dan zat je de hele dag diablo III te spelen hoor :D
Wat was ook het idee erachter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 april 2002 10:51 schreef bachus het volgende:

[..]

Wat was ook het idee erachter >:)
ok dan zitten we een beetje op 1 lijn. Ik hoop dat de gameplay niet teveel veranderd tegen die tijd...maar afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 10:39 schreef K-Mile het volgende:
ik ga zo rond 14:45 16:00 ff langs diablo normal met mijn HC char... als iemand mee moet doen, ik kan lekker tanken met mijn 3 wolfjes, merc, en andere minions....

en dan hopen dat bloodruns mij meer te bieden hebben dan mijn sloeberzwaard...
hehe
als ik het haal wil ik wel mee doen (lvl 44barb, lvl15 bo :) 400 damage met ww :( )
maar ik denk pas rond 16.30 thuis te zijn.........
Op dinsdag 16 april 2002 08:56 schreef miessie het volgende:

[..]

hehe dat moet jij zeggen, jij post gewoon ff om 6:59, dat is het moment dat bij mij thuis de wekker pas gaat.
ja maar jij hoeft ook niet om 07.30 de trein te hebbe :(
Op dinsdag 16 april 2002 10:43 schreef miessie het volgende:

te doen wel. of ik het ook doe is een 2e......
Op dinsdag 16 april 2002 08:42 schreef miessie het volgende:

[..]

dit mis ik ff geloof ik, wat heeft dit te betekenen? btw: ik had al es gevraagd of iemand idee had van de waarde van een 1.08 vamp gaze, maar geen reactie...niemand een idee?
akara hoort daar niet echt rond te hangen :)
lijkt me wel handig trouwens, een wandelende replenishbron hebben die je achtervolgd :)
en nee geen flauw idee
Op dinsdag 16 april 2002 10:52 schreef miessie het volgende:
ok dan zitten we een beetje op 1 lijn. Ik hoop dat de gameplay niet teveel veranderd tegen die tijd...maar afwachten maar
ik vrees dat in d3 het wel weer 3d zal zijn..... :(
lijkt me wel cool, alles zelf moeten uitvinden: welke skils wel werken, waar geen punten in douwen, welk wapen op welke sorc. iets uniques zien vallen en niet weten wat het is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vrees dat in d3 het wel weer 3d zal zijn.....
lijkt me wel cool, alles zelf moeten uitvinden: welke skils wel werken, waar geen punten in douwen, welk wapen op welke sorc. iets uniques zien vallen en niet weten wat het is........
ja dat iedereen weer een newbie is lijkt leuk, maar dat is snel voorbij. Ik hoop alleen dat de characters niet veel veranderen, ik vind ze leuk zoals ze zijn, wel lijkt het me leuk als je er gewoon veel en veel meer verschillende BIJ krijgt, niet 2 zoals in lod maar gewoon ff 10 erbij ofzo, dan houd je het spel ook een beetje gevarieerd. Lijkt me gaaf, pken in een omgeving met water, bossen, bruggetjes enzo. Ik hoop dat daarmee de gameplay niet teveel veranderd. Wel lijkt het me leuk als je meer gebruik kunt maken van de omgeving, dus schuilen achter een boom of heuvel, zo kun je tenminste wat doen tegen lamas(lame amas)

het lijkt mij helemaal geweldig als je je diablo 2 chars kunt importeren, dat ze dan wel opnieuw worden gemodeleerd, maar dat de characters zelf onveranderd blijven. Dus wel mooier maar niet veranderen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.