Karel2001 schreef op 07 januari 2003 @ 16:36:
was van plan om dit toestel te kopen totdat ik wat andere websites/forums ging raadplegen . Ik lees over heel veel problemen met de menustructuur, slechte display's (dus niet duidelijk), traag reageren op joystick commando's en ook storingen aan de joystick en moeilijk navigeren komen aan bod... iig veel mensen die er spijt van hebben...en dat is dus het rare van alles want hier is schijnbaar iedereen tevreden ? zit nu toch te twijfelen om een Nokia 7650 te nemen
Om eerlijk te zijn ben ik niet echt heel tevreden met het toestel....
Ik moet toegeven dat het toentertijd het vetste toestel was dat ik kon krijgen, de nokia 7210 enzo was er nog niet. Ik kon hem toen krijgen voor minder dan 200 pleuro. Dus als ik had gewacht op de nokia 7210 was ik veel meer geld kwijt geweest, omdat die actie toen niet meer geldde.. Dus ik denk wel dat ik het mooiste toestel toen heb genomen.
Maar om even aan te geven waarom ik niet echt tevreden ben:
-Het menu is traaaaaaaaaaag
-Alles in de telefoon gaat traaaaaaaag, ook nu ik alle plaatjes en dergelijke eruiit heb gehaald.
-De joystick is slecht, de eerste die ik had reageerde slecht. Toen kreeg ik een nieuwe, inmiddels heeft de joystick spontaan losgelaten

Is wel makkelijk te maken, het blauwe bovenste gedeelte heeft gewoon helemaal losgelaten, het is geen breuk ofzo, en moet dus te lijmen zijn. Maar denk dat ik hem toch maar even terug ga sturen....
-De batterij van mijn eerste toetsel was slecht, maar inmiddels vervangen.
-Het schrijven van sms-jes gaat onhandig, ook als je er aan gewend raakt is het nog niet optimaal. Als ik bijvoorbeeld een eigennaam met hoofdletter wil schrijven, dan wil hij het hele woord met hoofdletters schrijven, dus zet je hem na de eerste letter terug, maar het eerst volgende woord begint hij dan ook weer met hoofdletters. Verder zit alles niet echt logisch in elkaar. Bij nokia en siemens heb ik dat gevoel nooit gehad.
-Dat onhandige zit vind ik door de hele telefoon heen. De menu's zijn vrij onlogisch. Je kunt alles wel vinden maar vaak moet je toch even zoeken, terwijl ik daar bij nokia/siemens nooi last van heb gehad. Daar voelde alles natuurlijk aan.
-De knopjes kraken, is niet supervervelend, maar toch een beetje goedkoop voor zo'n dure phone. Dat is niet alleen bij mijn exexplaar ook bij het vorige exemplaar dat ik had. Met de tidj wordt het wel minder.
-Ik mis het toch wel dat ze niet Mophun of java erop hebben gezet zodat je nieuwe spelletjes in de telefoon kan zetten. Ik dcaht dat net zo zou uitmaken, maar achteraf vind ik het behoorlijk jammer. Zeker gezien het feit dat de telefoon het wel aankan.
-De spelletjes die op de telefoon zitten (zijn er 8!!!!) zijn niet echt spannend. Op de T68 zaten veel betere spelletjes naar het schijnt.