Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

6killer schreef op 14 January 2003 @ 14:59:
[...]

bedoel je die laserpointer en lampje voor onder je t68?
edit: ja dus :)

[afbeelding]

waar heb je ze gekocht? op ebay of was dat je telefoon? en als ze het wel zijn waar heb je ze vandaan en voor hoeveel(als ik vragen mag :)) kep alleen een belgische zaak gevonden die alleen dat blauwe lampje heeft voor 15 €
jeps die ;-)
via ebay gekocht
de laser koste me $14
en de lamp $12,50

http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=1949369786
http://cgi.ebay.com/ws/eB...?ViewItem&item=1949369857
zal vanavond wel even pics maken

[ Voor 23% gewijzigd door DDX op 14-01-2003 16:08 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Inmiddels wordt zelfs - zonder verder getweak - mn PC door de T68i als headset accessoire herkend (HBH zonder typenummer). Maar ja mijn PC heeft verder geen menu voor het headset accessoire dus daar kom ik niets verder mee... ff wachten tot Christersson er een app voor schrijft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R5C001.... ik weet niet of dat een hele nieuwe versie is, maar de menu's werken gewoon snel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 10:25

Vuvuzela

My spire is forming

Ik ( jullie ook hoor ) kan via http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/ben/ert68.htm redleijk goedkoop aan een T68i komen, alleen is dit aan te raden of ligt er ergens een dikke anaconda onder het gras en of kan ik de t68i ergens goedkoper krijgen?
IK wil er per maand niet meer dan € 15 euro aan uit geven.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:15
PowerFlower schreef op 14 januari 2003 @ 15:25:
[...]

Heb een MSI bluetooth key met gewoon de Widcomm drivers (maar dan dus de nieuwste, die eigenlijk voor Tekom zijn).
Vooralsnog lijkt het grootste probleem te zijn dat ik mn PC niet kan pairen als Headset, alleen als computer... Dus mijn T68i herkent hem niet als headset en dat werkt dus wat merkwaardig
er is een nieuwe software versie te downloaden van anycom.
ik heb hier een beschrijving geschreven: http://gathering.tweakers...message/16818814#16818814

deze ondersteunt ook headset, draait stabiel alleen ik wil graag de gsm als microfoon en luidsprekers gebruiken voor msn ofzo... dit wil nog niet lukken :(

[ Voor 3% gewijzigd door jpvk007 op 20-01-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
dubbel... sorry

[ Voor 96% gewijzigd door jpvk007 op 20-01-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoe krijg ik het makkelijkst mijn sms-jes van mijn T68i naar me pc, zodat ik ze van me pc weer naar me nokia 6610 kan kopieeren?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
in het software packet van sony ericsson zit een programma (bij het R4aPackage dan) en heet Phone Book & Text Message... hier kan je ze overnemen
verder kan je een backup maken via software van christersson.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is geen spam hoor maar ik heb een winkel gevonden die zit ergens in eindhoven ofzo en die hebben accesoires die sonyericsson.com/nl niet eens heeft:

http://www.hesse-groep.nl...son/accessoires/seacc.pdf
_/-\o_

dus ook die laserpointer en zo.....
B)

nu alleen maar hopen dat ze het door heel nederland willen versturen want ik woon in almelo... en niet in eindhoven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heeft iemand al geprobeerd om de firmware van de T300 naar een T68i te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Oscar Mopperkont schreef op 21 januari 2003 @ 11:24:
Heeft iemand al geprobeerd om de firmware van de T300 naar een T68i te flashen?
Afgezien van dat dat niet kan (je kunt niet eens een T68 met T68i software flashen, de "upgrade" flash is een specifieke voor de T68 en niet hetzelfde als de updates voor een T68i), waarom zou je dat willen? Het enige dat je dat oplevert zijn de spelletjes. Vervolgens heb je ook support voor polyfone ringtones-- maar die kun je dan niet afspelen omdat de T68 daar geen hardware voor heeft - en raak je kalender, voicedialing en bluetooth support kwijt.
Ik zou zeggen, dan maar geen nieuwe spelletjes, maar dat is dan ook de reden dat ik een T68i heb gekocht en geen T300 8)

[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 21-01-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

jpvk007 schreef op 20 January 2003 @ 14:26:
[...]

er is een nieuwe software versie te downloaden van anycom.
ik heb hier een beschrijving geschreven: http://gathering.tweakers...message/16818814#16818814

deze ondersteunt ook headset, draait stabiel alleen ik wil graag de gsm als microfoon en luidsprekers gebruiken voor msn ofzo... dit wil nog niet lukken :(
Wat is verder het voordeel van deze versie boven 16? Headset profile heb ik in 16 ook werkend, het probleem is inderdaad voornamelijk: wat kun je er mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 11:40
PowerFlower schreef op 14 januari 2003 @ 13:36:
[...]

(een hele mooi uitleg over hoe ik het headset profiel kon invoeren)

Wie speelt er mee?
He powerflower bedankt man, lees nu net het stukje pas en heb het meteen geprobeerd.

Totaal zonder problemen is het bij mij gelukt, en ik heb net even een mp3tje door de headset (bluetrek) afgespeeld--> het klinkt voor geen meter, maar ja.. (edit: wel stuk beter als ik m zachter zet, maar het lijkt erop alsof de datastroom net even te langzaam is--> hapering)

uiteraard is het natuurlijk vooral handig voor gesprekjes, maar er is even niet iemand online met wie ik het kan proberen.

het enige grote nadeel is dat mijn headset alleen maar paired met één apparaat tegelijk, dus ik moet elke keer opnieuw pairen met de telefoon of de computer..

maar goed, het is leuk..

[ Voor 18% gewijzigd door StanTheMan op 21-01-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
PowerFlower schreef op 21 January 2003 @ 12:18:
[...]

Wat is verder het voordeel van deze versie boven 16? Headset profile heb ik in 16 ook werkend, het probleem is inderdaad voornamelijk: wat kun je er mee ;)
voor zover ik gelezen heb waren er ook problemen met het versturen van data van je gsm naar je pc... ik heb met deze versie geen problemen ermee (versie 15 doet het volgens mij niet en versie 16 durf ik niet te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb vandaag toch een T68i gekocht en ben er tot nu toe zeer tevreden over. En ik vind het menu zeker snel genoeg. Toch is het menu wel anders alleen dat is een kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jpvk007 schreef op 21 January 2003 @ 19:26:
[...]

voor zover ik gelezen heb waren er ook problemen met het versturen van data van je gsm naar je pc... ik heb met deze versie geen problemen ermee (versie 15 doet het volgens mij niet en versie 16 durf ik niet te zeggen)
versie 16 doet dat wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:33
heb ff alles doorgelezen maar ik kan niet vinden of het ook lukt om de pc als headset te gebruiken voor mijn telefoon heb al die sites al bekeken en heb de voice gateway geinstalleerd en hij connect met mijn telefoon maar hoe krijg ik nu geluid van tele op mijn pc boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Nou iemand mij kunnen helpen in dit topic?

Ik heb echt alles geprobeerd:
[rml][ T68i] Na <3 maanden> nog steeds geen BT connectie[/rml]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 08:14:
dit is geen spam hoor maar ik heb een winkel gevonden die zit ergens in eindhoven ofzo en die hebben accesoires die sonyericsson.com/nl niet eens heeft:

http://www.hesse-groep.nl...son/accessoires/seacc.pdf
_/-\o_

dus ook die laserpointer en zo.....
B)

nu alleen maar hopen dat ze het door heel nederland willen versturen want ik woon in almelo... en niet in eindhoven....
_/-\o_ dank u daar was ik naar op zoek :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Even een vaag verhaal, misschien heeft iemand er wat aan:

Ik ging naar belcompany. Ik ben al een jaar lid bij dutchtone, erg tevreden, heb een 20 abbo maar bel zo'n 80 euro per maand. Ik zeg; hoi ik ben een goeie klant en wil nu een T68i. Ja, zegtie dat kost 250 euro. Als je een nieuw abbo afsluit, kost 't maar 20 euro. Ik wou mijn abbonement verlengen met nummer-behoud, dus dat ging niet op.

Ik vond dit een tamelijk kromme constructie, dus ik bel dutchtone om te vragen of dit wel klopt, omdat ik me zo niet bepaald een gewaardeerde klant voel.

Ja, zegt het vriendelijke meisje.. ik kan 'm u voor 30 euro sturen. Nou, toen wist ik 't wel ;).

Misschien dus even je telco bellen voor je naar een shopje stapt?

Ik krijg 'm binnen 10 dagen thuis!

[ Voor 8% gewijzigd door jep op 22-01-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

DaTimMan schreef op 21 januari 2003 @ 21:22:
heb ff alles doorgelezen maar ik kan niet vinden of het ook lukt om de pc als headset te gebruiken voor mijn telefoon heb al die sites al bekeken en heb de voice gateway geinstalleerd en hij connect met mijn telefoon maar hoe krijg ik nu geluid van tele op mijn pc boxen?
Dat is mijn vraag ook idd... Mijn PC ziet de telefoon als headset en andersom, maar verder kan ik daar nog weinig mee. StanTheMan heeft gelukkig al aangetoond dat je er met een headset wél wat aan hebt, maar die heb ik niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ik zal vanavond ook eens wat meer proberen met mn headset. Maar weet iemand een programmaatje waarmee je je kalender kan vullen? Zodat ik een hele week in 1 keer naar mn telefoon toe zend met rooster ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
outlook icm xtndconnect natuurlijk... daar is die standaard software toch voor? om te synchronizeren met outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Het is alleen niet te geloven dat de t68i bij geen enkele Vodafone zaak op voorraad is. Ik wil mijn abo die bijna afloopt verlengen en er gelijk een t68i bij halen, maar dat gaat dus niet lukken omdat er weer eens 'leveringsproblemen' zijn.

Er bestaat zeker geen mogelijkheid je Vodafone abo te verlengen bij bijvoorbeeld zo'n 3rd party winkel als Phonehouse of Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:29
Mozin schreef op 24 January 2003 @ 10:28:
Het is alleen niet te geloven dat de t68i bij geen enkele Vodafone zaak op voorraad is. Ik wil mijn abo die bijna afloopt verlengen en er gelijk een t68i bij halen, maar dat gaat dus niet lukken omdat er weer eens 'leveringsproblemen' zijn.

Er bestaat zeker geen mogelijkheid je Vodafone abo te verlengen bij bijvoorbeeld zo'n 3rd party winkel als Phonehouse of Belcompany?
Volgens mij wel, of anders kan het misschien via een webwinkel (ben kan je wel via webwinkels verlengen), maar bij ben is de beste manier gewoon de klantenservice bellen, dan krijg je tenminste de korting die je verdiend (ze kijken niet alleen naar je abbo, maar ook naar hoeveel je hebt gebeld de afgelopen maanden).

Misschien kan je vodafone ook wel verlengen via de klantenservice.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

DaTimMan schreef op 21 januari 2003 @ 21:22:
Wat schetst mijn verbazing... gister belt mijn vriendin me op mijn werk, neemt mijn PC op! Ik had pccontrol aanstaan en plotseling hoor ik haar stem uit mijn speakers *D

Kon alleen niet antwoorden want ik heb nog steeds geen MIC 8-)

En ik begrijp dus nog steeds niet waarom hij dat plotseling deed, het is me daarna niet meer gelukt dit met opzet voor elkaar te krijgen :?

[ Voor 11% gewijzigd door PowerFlower op 24-01-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 00:16
Weet iemand spelletjes die je kan uploaden naar je phone die je dan kan doen icm een 7650 via Bleutooth?

Daar ben ik nl. wel benieuwd naar!?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm ook sinds gister en moet echt zeggen dat het een topding is! (de T68i heh ;)) Heb alleen al gisteravond een vastloper gehad :X (deed een beetje teveel dingen tegelijk) en de accu lijkt niet helemaal stevig te zitten. Je voelt 'm soms 'klikken', hebben jullie daar ook last van?

Heeft er iemand pics van een communicam? En als ik een datakabel zou kopen wat heeft dat dan voor voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Joow! Ik heb 'm ook binnen ;). Hij is wél snel hoor! Opstarten, door 't menu bladeren ook. Mijn accu zit wel vast, is geen beweging in te krijgen en voel ik ook niet klikken.

Weet iemand een website met software om icm de T68i te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 24 January 2003 @ 14:05:
Joow! Ik heb 'm ook binnen ;). Hij is wél snel hoor! Opstarten, door 't menu bladeren ook. Mijn accu zit wel vast, is geen beweging in te krijgen en voel ik ook niet klikken.

Weet iemand een website met software om icm de T68i te gebruiken?
hmm...ik erger me er wel een beetje aan van die accu die 'klikt' maar of dit een goede reden is om 'm om te ruilen ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik weet 't niet, maar bij mij zittie muurvast :o. Misschien toch een fabrieksfoutje dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

hmms collega van mij heeft sinds gisteren ook een T68i
zijn toetsenbord verlichting is alleen een stuk feller (blauw is duidelijk te zien overdag)

is dit sw matig feller, of andere leds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

DDX schreef op 24 January 2003 @ 15:24:
hmms collega van mij heeft sinds gisteren ook een T68i
zijn toetsenbord verlichting is alleen een stuk feller (blauw is duidelijk te zien overdag)

is dit sw matig feller, of andere leds ?
Denk andere leds, heb ik ook gezien. Mijn blauw is veel donkerder dan het blauw van de meeste andere (nieuwere) T68i's die ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 24 januari 2003 @ 14:19:
Ik weet 't niet, maar bij mij zittie muurvast :o. Misschien toch een fabrieksfoutje dus..
ja bij mij zit tie ook goed vast, alleen als ik op de zijkant van de batterij druk (eerst rechts en dan links bijvoorbeeld) dan voel ik me klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PowerFlower schreef op 21 January 2003 @ 12:15:
[...]

Afgezien van dat dat niet kan (je kunt niet eens een T68 met T68i software flashen, de "upgrade" flash is een specifieke voor de T68 en niet hetzelfde als de updates voor een T68i), waarom zou je dat willen? Het enige dat je dat oplevert zijn de spelletjes. Vervolgens heb je ook support voor polyfone ringtones-- maar die kun je dan niet afspelen omdat de T68 daar geen hardware voor heeft - en raak je kalender, voicedialing en bluetooth support kwijt.
Ik zou zeggen, dan maar geen nieuwe spelletjes, maar dat is dan ook de reden dat ik een T68i heb gekocht en geen T300 8)
Op esato heb ik gelezen dat je wel zelf kunt updaten, met de software die ook gebruikt wordt om oudere ericsson phones te updaten.

Maar waarom zou je het willen? Hier zitten toch tweakers of niet? Vaak gaat het meer om het doen dan om dat het effect heeft.

Maar ik moet wel zeggen dat het riskant zou kunnen zijn, dat je je phone ermee verkloot ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

beetje offtopic :

wat heb ik nodig om mms te kunnen ontvangen/versturen met de T68i
ik heb een vodafone abbonement, met gprs

moet ik nu echt een live abbo nemen, of is het al mogelijk met dit gprs abbo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

DDX schreef op 24 januari 2003 @ 18:06:
beetje offtopic :

wat heb ik nodig om mms te kunnen ontvangen/versturen met de T68i
ik heb een vodafone abbonement, met gprs

moet ik nu echt een live abbo nemen, of is het al mogelijk met dit gprs abbo ?
nee het kan volgens Vodafone ook zonder Live!
Ik zal even navragen hoe het precies zit, ik ken iemand die met Vodafone mms't zonder Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
PowerFlower schreef op 24 January 2003 @ 11:39:
[...]

Wat schetst mijn verbazing... gister belt mijn vriendin me op mijn werk, neemt mijn PC op! Ik had pccontrol aanstaan en plotseling hoor ik haar stem uit mijn speakers *D

Kon alleen niet antwoorden want ik heb nog steeds geen MIC 8-)

En ik begrijp dus nog steeds niet waarom hij dat plotseling deed, het is me daarna niet meer gelukt dit met opzet voor elkaar te krijgen :?
das wel cool haha, had je misschien automatisch opnemen aan? En als je gebeld wordt krijg je dan wel op je pc iets te zien/horen (pop up met een foto van wie er belt en de naam door de speakers :P) of was die ene keer ook gelijk de enige keer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik heb er extended bij genomen, is erg leuk! Ik kan nu lekker lui IRC'en in de trein ;)

Dat pccontrol gebeuren, moet dat via bluetooth, of kan dat ook via infrarood? :) Ik wil misschien bluetooth voor mijn laptop kopen, maar weet nog niet helemaal wat 't voordeel is boven 't huidige infra-rood verbindingkje, behalve dat ik mijn telefoon dan in mijn broekzak kan laten zitten.

[ Voor 64% gewijzigd door jep op 24-01-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

jep schreef op 24 January 2003 @ 18:17:
Dat pccontrol gebeuren, moet dat via bluetooth, of kan dat ook via infrarood?
Los van óf het kan... waarom zou je dat nog willen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je via infrarood willen inderdaad. Zelf niet geprobeerd, want dat is toch 'n verouderde techniek hè ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Korakal schreef op 24 januari 2003 @ 18:25:
[...]

Los van óf het kan... waarom zou je dat nog willen dan? :P
Scheelt een aantal euro's, en als 't allebei werkt. Waarom niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Met nieuwe drivers voor de meeste Bluetooth-adapters is het ook mogelijk om je boxen en mic van je pc/laptop te gebruiken om mee te bellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
doubleduh schreef op 24 januari 2003 @ 20:19:
Met nieuwe drivers voor de meeste Bluetooth-adapters is het ook mogelijk om je boxen en mic van je pc/laptop te gebruiken om mee te bellen 8)
dat ziet er goed uit, dat scheelt weer een hoop geprobeer :) PowerFlower heb jij dit ook gebruikt? of is dit voor jou als mosterd n de maaltijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
dit zijn dezelfde drivers als ik een paar dagen geleden poste (http://gathering.tweakers...message/16820102#16820102), alleen hier hoef je de INF file niet meer aan te passen. Ik zou nog wel ff de naam in de inf file veranderen, anders ziet je PC dat je MSI een TDK is :p (hoewel, scheelt toch een aantal euro's)

dit is dus ook 1.3.2.7 van Anycom (omdat deze niet geregistreerd hoeven worden)

[ Voor 30% gewijzigd door jpvk007 op 25-01-2003 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:33
Ja, ik heb hem eindelijk! :D slechts vijf weken op moeten wachten, maar goed, hij ligt nu op te laden. Overigens, de knopjes klikken inderdaad bij mij ook, het blauw is vrij fel, en de accu zit er stevig in. ;)

Nu maar wachten tot hij opgeladen is, dan kan ik ook eindelijk eens gaan genieten van alle leuke mogelijkheden zoals in deze thread beschreven.

Zo, dat moest er even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Laatst online: 05-09 18:06
Korakal schreef op 24 januari 2003 @ 18:11:
[...]

nee het kan volgens Vodafone ook zonder Live!
Ik zal even navragen hoe het precies zit, ik ken iemand die met Vodafone mms't zonder Live :)
Zou ik ook graag willen weten hoe hij het heeft ingesteld. Je maakt voor mms toch ook gebruik van gprs of niet?

Ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar met m'n T300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Astra_ schreef op 25 January 2003 @ 13:25:
Ja, ik heb hem eindelijk! :D slechts vijf weken op moeten wachten, maar goed, hij ligt nu op te laden.
same here! ook BEN abbo?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 14:47:
[...]

same here! ook BEN abbo?

:D
inderdaad ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Kreeg hem ook 2 dagen geleden opeens binnen. Had al bijna de hoop opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

doubleduh schreef op 24 January 2003 @ 20:19:
hmms zie daar ook iets over 3com drivers staan (3 verschillende)
maar gaat alleen voer bud (bluetooth usb dongle) ?

ik heb hier een pcmcia 3com, was toen ik jaar geleden bluetooth kocht, de enigste die op dat moment windows xp support had.

alleen al sinds jaar geen drivers meer updated.... :(
(geen mogelijkheid voor versturen van data -> pc, en ook geen audio opties...)

grr had ik toch beter ander merk kunnen kopen en dan wachten op drivers voor windows xp misschien :(

(al is deze kaart wel compleet hidden als je antenne ingeschoven hebt (en inbellen op inet werkt ook prima))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 25 januari 2003 @ 21:11:
[...]

hmms zie daar ook iets over 3com drivers staan (3 verschillende)
maar gaat alleen voer bud (bluetooth usb dongle) ?

ik heb hier een pcmcia 3com, was toen ik jaar geleden bluetooth kocht, de enigste die op dat moment windows xp support had.

alleen al sinds jaar geen drivers meer updated.... :(
(geen mogelijkheid voor versturen van data -> pc, en ook geen audio opties...)

grr had ik toch beter ander merk kunnen kopen en dan wachten op drivers voor windows xp misschien :(

(al is deze kaart wel compleet hidden als je antenne ingeschoven hebt (en inbellen op inet werkt ook prima))
Je kan meestal ook andere drivers gebruiken voor je dongle.

Je moet gewoon de bovenstaande site eens door bladeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 00:06:
[...]

Je kan meestal ook andere drivers gebruiken voor je dongle.

Je moet gewoon de bovenstaande site eens door bladeren!
maargoed ik heb dus geen usb dongle
ik heb een pcmcia kaart (in mijn laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Goed, natuurlijk lekker gespeeld met de T68i, en nu dus ook een vraag, die ik nog niet gezien heb in deze thread. :) Als je snel wilt bellen, dan kan je op een cijfer drukken (1-9) en dan op bellen. Maar hoe kan ik daar nu nummers aan toewijzen? Ik heb dat in de gebruiksaanwijzing niet kunnen vinden, en wat ik al wel uitgevogeld heb, is dat hij voor die toetsen de nummers van de SIMkaart haalt, in plaats van uit het telefoon geheugen. Hoe kan ik nu daar een voorkeur in aanbrengen?

Verder, over de connectie met de pc, ik heb de standaard bijgeleverde drivers van de MSI Bluetooth dongle gebruikt, daarna de software van Ericsson geinstalleerd, en daarna de Christersson software, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

_Astra_ schreef op 26 January 2003 @ 13:32:
Goed, natuurlijk lekker gespeeld met de T68i, en nu dus ook een vraag, die ik nog niet gezien heb in deze thread. :) Als je snel wilt bellen, dan kan je op een cijfer drukken (1-9) en dan op bellen. Maar hoe kan ik daar nu nummers aan toewijzen? Ik heb dat in de gebruiksaanwijzing niet kunnen vinden, en wat ik al wel uitgevogeld heb, is dat hij voor die toetsen de nummers van de SIMkaart haalt, in plaats van uit het telefoon geheugen. Hoe kan ik nu daar een voorkeur in aanbrengen?
Hmmm dat vraag ik me ook nog steeds af. Zelf heb ik het met mijn Siemens M35 gedaan, die kan de SIM bewerken en rangschikken.
In de T68i krijg ik niet meer voor mekaar dan de hele inhoud van de telefoon im- of exporteren, of van SIM bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

_Astra_ schreef op 26 januari 2003 @ 13:32:
Ik vraag het mij ook nog steeds af.... Want ik heb al wel de volgorde lopebn veranderen, zoals in de handleiding staat, maar daarmee bereik ik niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb hiervoor SE Phonebook editor gedownload, te vinden via www.esato.com. Hiermee is het mogelijk om het simkaart-geheugen te bewerken. De snelkeuzenummers heb ik op de positie 2-9 gezet. De T68i heeft twee telefoonboekgeheugens, waarvan via het menu alleen het toestelgeheugen gebruikt wordt, behalve dan voor snelkeuzenummers.
Verander je de volgorde van nummerposities in het toestelgeheugen, dan heeft dat geen enkel effect.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel belangrijk: Welke games zijn er (zoal) standaard aanwezig op de T68i? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 19:45:
Heel belangrijk: Welke games zijn er (zoal) standaard aanwezig op de T68i? :)
Er zitten zo'n 7 games op, waaronder 1 mooi spel Zeeslag en nog 6 kaarspellen. Er zit geen eens snake op.

Is het trouwens mogelijk nieuwe games op de telefoon te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 22:59:
[...]

Er zitten zo'n 7 games op, waaronder 1 mooi spel Zeeslag en nog 6 kaarspellen. Er zit geen eens snake op.

Is het trouwens mogelijk nieuwe games op de telefoon te plaatsen.
?

1 spel waarbij je met zo'n streepje de balletjes uit moet sluiten, erg verslavend! een ander spel met een veldje en balletjes ofzoiets, zeeslag, een bordspel en nog 3 kaartspelletjes.

Nieuwe games-> Geeeen.. idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 26 januari 2003 @ 15:03:
Ik heb hiervoor SE Phonebook editor gedownload, te vinden via www.esato.com. Hiermee is het mogelijk om het simkaart-geheugen te bewerken. De snelkeuzenummers heb ik op de positie 2-9 gezet. De T68i heeft twee telefoonboekgeheugens, waarvan via het menu alleen het toestelgeheugen gebruikt wordt, behalve dan voor snelkeuzenummers.
Verander je de volgorde van nummerposities in het toestelgeheugen, dan heeft dat geen enkel effect.
Heb je toevallig een directe link? Ik kan het programma niet vinden op de site :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Nee, er kunnen geen nieuwe games op de t68i. Dit toestel heeft nu eenmaal geen JAVA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Geen java wil niet zeggen dat het geen nieuwe games kan bevatten. Het zal alleen wat moeilijker zijn, dmv een flash bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Overigens, na een beetje spelen met het service menu kwam ik er achter dat de software versie van mijn telefoon, R5C001 is. Vrij oud zeker, of valt het wel mee? Door de vele nummers die ik hier voorbij heb zien komen, wat is momenteel de nieuwste? en hoeveel zin heeft het om hem te (laten) flashen?

[ Voor 10% gewijzigd door Astra op 27-01-2003 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Astra_ schreef op 27 January 2003 @ 08:32:
Overigens, na een beetje spelen met het service menu kwam ik er achter dat de software versie van mijn telefoon, R5C001 is. Vrij oud zeker, of valt het wel mee? Door de vele nummers die ik hier voorbij heb zien komen, wat is momenteel de nieuwste? en hoeveel zin heeft het om hem te (laten) flashen?
Ik heb R2E006 :X
Die is dus veel ouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
_Astra_ schreef op 26 januari 2003 @ 13:32:
Het kan ook zonder software, gewoon in het menu naar het telefoonboek gaan en dan geavanceerd kiezen en vervolgens positielijst, vanuit daar kan je nummers op andere plekken zetten.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Prulleman schreef op 27 January 2003 @ 09:30:
[...]

Het kan ook zonder software, gewoon in het menu naar het telefoonboek gaan en dan geavanceerd kiezen en vervolgens positielijst, vanuit daar kan je nummers op andere plekken zetten.
Ja, dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar nu komt de grap, die positielijst heb ik dus aangepast, maar als je vervolgens op (bijvoorbeeld) 2 + bellen drukt, dan nóg belt de telefoon het nummer wat volgens je SIM op nummer 2 staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

6killer schreef op 25 januari 2003 @ 00:26:
[...]

dat ziet er goed uit, dat scheelt weer een hoop geprobeer :) PowerFlower heb jij dit ook gebruikt? of is dit voor jou als mosterd n de maaltijd :P
Nope, ik heb die functionaliteit gewoon in de 16 drivers getweaked 8)
Het werkt ook wel, ik weet alleen niet hoe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
_Astra_ schreef op 27 January 2003 @ 09:35:
[...]

Ja, dat heb ik inderdaad ook geprobeerd, maar nu komt de grap, die positielijst heb ik dus aangepast, maar als je vervolgens op (bijvoorbeeld) 2 + bellen drukt, dan nóg belt de telefoon het nummer wat volgens je SIM op nummer 2 staat...
Ja, en dan is het dus de bedoeling dat je het nummer wat je via [2] wilt bellen via de SIM-positielijst op 2 zet. Dan werkt het toch?? Bij mij wel iig

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een pagina voor de uitleg van die spellen die op de t68i zitten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ff zoeken op het forum van esato
deze link is op het moment dood, maar die gaat het vast weer doen: link
en hier de uitleg van een aantal kaartspelletjes:
Arimona

You stack the cards up similar to solitare except that you dont need to alternate colours. once you free up some ace's you move them to the top using #.

press 9 to go into the deck

in the deck you can either select a card to use in the main section, or press # to add it to one of the 4 piles.

The aim of the game is to get 4 suit piles sorted ace -> king

Four Piles

this is well complicated but here we go. The aim of the game is basicaly the same as solitare to end up with 4 piles sorted by suit, BUT you can only go through the deck once. the number in the top left of the group of 9 outlines is your base card. i.e. the game I just started there is a 5 there, therefore i need to pile on 5,6,7,8,9,j,q,k,a,1,2,3,4 to complete that suit. The 4 piles are arranged in each corner i.e.
# = pile
0 = spare
#0#
000
#0#
the spare spaces are used to store and juggle cards while trying to get them into their perspective piles. and they are stacked in reverse order.
This is quite a hard game to complete but very rewarding

North Territory

is an easy version of solitare, you can select any card from the deck and place any card on an open space, nice and easy, 9 to go into the deck, # to move a card to the top piles

Yukon struggle

is true solitare, can only see one card in the deck at any-time only kings on blnk spaces

0 to deal from the deck
# to move to one of the piles

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 18:39:
[...]

Zouden die laatste 2 goed zijn voor je CCD van je camera?? >:)
valt ook wel mee hoor denk ik, zon is stuk feller
(en andere lampen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ik heb nog geen mail terug voor die laser en lampje :( ben alleen de naam van het bedrijf vergeten :X in eindhoven zaten ze iig

[ Voor 15% gewijzigd door 6killer op 27-01-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Ik begin nu ook wel benieuwt te raken naar deze tel. Er zijn verhalen dat je ze voor rond de €200,= kan kopen ZONDER abbonnement? Dat zou mooi zijn? Iemand verdere info? Ik ga verder zoeken :) (ben nml nog geen 18 :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Overigens, die .17 drivers voor BT werken véél beter dan de oudere! Kan nu idd zonder problemen mijn PC als headset gebruiken.

Vraag 2: wat heb je er aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

RedHat schreef op 28 januari 2003 @ 18:05:
Ik begin nu ook wel benieuwt te raken naar deze tel. Er zijn verhalen dat je ze voor rond de €200,= kan kopen ZONDER abbonnement? Dat zou mooi zijn? Iemand verdere info? Ik ga verder zoeken :) (ben nml nog geen 18 :'( )
Voor zover ik weet niet.... Ik denk dat je beter dan aan je ouders kunt vragen of zij het abo voor je afsluiten. Maar dan nog zal het goed zoeken zijn om een combo te vinden waar je in totaal dus 200 pleuro betaald voor je tel en totale abo-kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 27 januari 2003 @ 23:57:
ik heb nog geen mail terug voor die laser en lampje :( ben alleen de naam van het bedrijf vergeten :X in eindhoven zaten ze iig
bedrijf verkoopt alleen aan bedrijven ( ik heb ze gebeld nl )
je zou ze in principe bij elke telecom winkel kunnen laten bestellen...
http://www.hesse-groep.nl...son/accessoires/seacc.pdf die pagina heeft super se gadgets enzo dat bedrijf is het dus...

maar nu ff een vraag aan de tweak0rz: iedereen die een bedrijf heeft kan dit dus bestellen en dan maakt het niet uit wat voor bedrijf je hebt? want ik ken nl iemand met een bedrijfje..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ohja hesse groep, thnx :) dan gaan we via een bedrijf eens wat regelen (ik ken wel iemand met een bedrijfje haha alleen weet je zeker dat iedreen met een bedrijf kan bestellen of moet je in telecom handelen?)

edit:

hmmmz ik neem aan dat hun prijzen in euros zijn maar geodkoop zijn ze niet, een going prijs voor de hbh-15 229€ dat betaalde ik een jaar geleden nog niet eens en de hbh-30 is ook flink goedkoper te krijgen

[ Voor 37% gewijzigd door 6killer op 28-01-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Hmzl, mijn accu doet 't echt maar 1 dag. Ik hoop dat 't nog beter gaat worden. :)

Wie heeft deze bug ook; ik krijg bluetooth wel aan, maar niet uit? Als ik vindbaar uitzet, gaatie nog steeds door met blauw knipperen e.d.

[ Voor 50% gewijzigd door jep op 29-01-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 29 januari 2003 @ 00:01:
Hmzl, mijn accu doet 't echt maar 1 dag. Ik hoop dat 't nog beter gaat worden. :)

Wie heeft deze bug ook; ik krijg bluetooth wel aan, maar niet uit? Als ik vindbaar uitzet, gaatie nog steeds door met blauw knipperen e.d.
Dat doet ie bij mij ook.

Maar goed smsen is ook niet alles met dat ding.

Maar voor de rest is het een prima tele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik weet 't al, het door mij toegevoegde apparaat stond nog in 't lijstje, na 't verwijderen ervan is bluetooth uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
bluetooth probleem: dan moet je hem bij de opties op automatisch of uit zetten ipv aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens ook mogelijk om oude kalender entries/taken etc automatisch te laten verwijderen? Dus die voor de datum van vandaag liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zit er trouwens ook niet ergens een verjaardagfunctie op? Op de 8210 kun je een verjaardag instellen, en dan zet ie dat neer voor allle verjaardagen die ooit nog zullen komen, inclusief de juiste leeftijd op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 29 January 2003 @ 00:01:
je bent zeker de hele dag aan het spelen met je t68i ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
Nou, ik heb mijn telefoon dus nu 3 dagen, en volgende week laat ik er maar een nieuwe firmware opzetten. Het fijne apparaatje weigert namelijk om in te bellen voor mijn sony Clié via Bluetooth, en volgens SE komt dat door de oude firmware. Hopelijk lost dat wle mijn problemen op. Dus hierbij een tip, wil je een dataverbinding via BT leggen, voor gebruik als modem, zorg dat je dan minimaal Firmware R6Dxxxx hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
r6d al hmmzz dan loop ik ook weer achter :/ maar ik ga er niet meer voor betalen, en dat zou ik als jouw was ook niet doen. Niet kunnen inbellen door oude firmware moet gewoon gratis gedaan worden, het moet immers kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
ik ga er ook zeker niet voor betalen. dat zoeken ze maar uit, ik heb het toestel net, en ik betaal voor een toestel dat helemaal werkt. niet half. Daarbij vond ik het wel belachelijk dat ik voor info moest bellen met hun helpdesk, à 10 eurocent per minuut. ik dacht dat service gratis hoorde te zijn... volgens Sony zeker niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Heeft er al iemand in de buurt van Leiden/Den Haag zijn firmware weten te updaten? The Phone House in Leiden zou dat moeten kunnen, maar die hebben een vaag verhaal van "we hebben de software niet" en na de 4e keer dat ik terugkwam "jah ons apparaat is stuk en S/E komt het niet maken". Ik heb nu R2E006 en die is wel héél erg oud (nog met minder GPRS timeslots zelfs) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:31:
[...]

je bent zeker de hele dag aan het spelen met je t68i ? ;)
Valt mee, 2 keer per dag 'n spelletje en heel ff wappen. Dan issie leeg na een dag.

Trouwens: Hoe krijg ik een 19kbit connectie via gprs? Ik heb het idee dat het nu maar 9600BAUD is.

En nog een vraag; kan ik via mijn laptop niet inbellen dmv gprs? volgens mij gebruikt hij gsm (9600baud), maar ik heb 'm wel op gprs staan bij datacommunicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
PowerFlower schreef op 29 januari 2003 @ 16:49:
Heeft er al iemand in de buurt van Leiden/Den Haag zijn firmware weten te updaten? The Phone House in Leiden zou dat moeten kunnen, maar die hebben een vaag verhaal van "we hebben de software niet" en na de 4e keer dat ik terugkwam "jah ons apparaat is stuk en S/E komt het niet maken". Ik heb nu R2E006 en die is wel héél erg oud (nog met minder GPRS timeslots zelfs) :(
volgens mij is phonehouse service center af (dat krijg je ervan als je mij moet laten betalen })) dus dat zou wel eens kunnen verklaren waarom ze het niet meer "kunnen" ik zou gewoon ff ericsson bellen/mailen die zulen het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

PowerFlower schreef op 29 januari 2003 @ 16:49:
Ik heb nu R2E006 en die is wel héél erg oud (nog met minder GPRS timeslots zelfs) :(
hmnms ik heb hier R2B025
weet iemand waar ik hem (snel, dus niet inleveren etc.) kan laten updaten in Amsterdam ?

volgens sonyericsson.com en dan zoeken op dealers met 'Service Center', alleen :

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
Amsterdam

klopt dat ? (voordat ik daarheen ga) en/of zijn er nog andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Volgens S/E zelf zijn er inderdaad vrijwel geen service centers (meer) in Nederland:
Dank u om het SonyEricsson Customer Care Center te contacteren.

Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat

U kunt het beste langs een service point gaan.
Dit zijn de adressen van de servicepoints in Nederland:

Teleworld
Kinkerstraat 66-70
AMSTERDAM
020-4120113

Society Technical Service STA BV
Bohrweg 1
SPIJKENISSE
0181-618444

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11C
NIJKERK
033-2460264

Finntax Telecom BV
Lissenveld 15
RAAMSDONKSVEER
0162-570570

Met vriendelijke groeten

SonyEricsson Customer Care Center
Toen ik ze geergerd terugmailde - mijn vraag was namelijk "waar in de buurt van Leiden kan dit?" - kreeg ik dit antwoord:
Helaas zijn er niet meer service points als aangegeven.
ik weet dat er via de site meerdere op te vragen zijn maar die informatie is niet relevant.
eventueel kunt u een service point bellen om te vragen of u daar het toestel heen kunt sturen.
Daar heb ik dus weinig aan :(
Vandaar dat ik het ook hier vroeg, wie is het gelukt dit ergens anders te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
ik zou ff wat zaaken afbellen en anders maar een dagje amsterdam doen hehe (ik zou wel eerst ff bellen of zij het wel kunnen ;))

Lijkt er wel op dat of phonehouse het goed voor SE verpest heeft, of dat ze bij SE wat aan het bezuinigen zijn, las laatst nog iets over extra bom geld om verkopen ofzo te stimuleren (maar of het dan weer slecht gaat of juist niet?)

[ Voor 48% gewijzigd door 6killer op 30-01-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik zit met die communication software van ericsson te klooien. Wat een gedoe zeg, gisteren had ik het aan de praat, maar voor sms-beheer had ik een andere versie nodig. Nu staat die erop maar kan ik niet meer zo'n virtual comport maken. Bij phone monitor settings staan ze er ook niet meer bij.

Oude versie dus maar weer :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

PowerFlower schreef op 30 januari 2003 @ 11:44:
Volgens S/E zelf zijn er inderdaad vrijwel geen service centers (meer) in Nederland:

Daar heb ik dus weinig aan :(
Vandaar dat ik het ook hier vroeg, wie is het gelukt dit ergens anders te doen?
De hoeveelheid servicecenters is dus helaas nog steeds aan het inkrimpen; ik vrees toch dat je het hier mee moet doen :/ Ik neem toch aan dat SE zelf wel weet waar hun servicepunten zijn; als er meer zouden zijn hadden ze dat echt wel gezegd denk ik.

Sowieso eerst even bellen vantevoren voor je erheen gaat; ik ben vorig jaar een keer bij een (toenmalig) servicepunt in Barneveld geweest en die hadden gewoon al een paar maanden geen updates meer gehad van de servicesoftware. Ze konden mijn toestel naar dezelfde versie flashen als degene die ik al had :(
Dus even vragen of ze op dat moment kunnen updaten en of ze de meest actuele versie hebben.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.