Op maandag 08 april 2002 23:15 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
zoals ik zeg, vind ik dat dat groene plusje nou net dat pietsje meer authoriteit geeft, je meer recht van spreken geeft om het zo maar te zeggen.
ook heb ik het id dat jij mij nu aanvalt omdat jij vind dat ik geen plusje achter mij naam moet hebben, dit vind ik dan weer een btje jammer. Want ik lees over een goed id in W&L en ik denk van goh laat ik dat ook voor spielerij posten, omdat ik vind dat daar het en begrip ver te zoeken is. Dan bedoel ik niet gelijk dat ik zo'n ding moet krijgen, ik zou het leuk vinden, en interessant vinden om te doen, begrijp me niet verkeerd, maar de crew moet een persoon nemen die zij daar het best voor geschikt achten.
En als zij niet mij nemen, dan zal dat zeker zijn redenen hebben, en zal ik doorgaan op de manier waarop ik bezig ben en gewoon genieten van een betere spielerij.
Ik val je niet aan, in tegendeel.
Ik snap wat je bedoelt, serieus.
Alleen vind ik Regulars in SP....niet nodig om het niveau omhoog te schroeven.
Het niveau is gewoon nooit hoog geweest in SP, iig das mijn mening.
Je hebt gewoon geen hoog IQ nodig om mee te babbelen in SP.
Face it, het is gewoon zo...en hoe wil je het niveau omhoog halen met regulars ?
Kijk je kan ze gebruiken om eens een console war te blussen, en om eens te zeggen dat ze geen slotje moeten roepen.
Maar haalt dat echt het niveau omhoog ?
Ik gun je wel 10 groene kruisjes achter je naam hoor

Alleen verneukt dat de layout dus 1 lijkt me beter.