Jij hoeft niks te zeggen, dat doet Captain Pervert alOp maandag 08 april 2002 18:40 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Captain Pervert FOR REGULAR
* We Are Borg Are Borg voelt zich overgeslagen
Jij hoeft niks te zeggen, dat doet Captain Pervert alOp maandag 08 april 2002 18:40 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Loop je nu niet wat te hard?Op maandag 08 april 2002 18:44 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Jij hoeft niks te zeggen, dat doet Captain Pervert al![]()
Captain Pervert FOR REGULAR
* kamerplant Are Borg voelt zich overgeslagen![]()
🌞🍃
Who is John Galt?
Enorm NOFIOp maandag 08 april 2002 18:46 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Loop je nu niet wat te hard?
Er was hooguit een id om een Lite-mod en/of Regular(s) te doen, en nu zijn jullie al bezig met personen uit te kiezen. Dat is toch voor de crew de keuze, hebben die ook nog wat te doen.![]()
Dus dit stemmen, en zeggen hoe goed je bent heeft IMO totaal geen zin lijkt me...
Gewoon rustig afwachten is het beste.
Hahaha, je krijgt niksOp maandag 08 april 2002 18:48 schreef justmental het volgende:
* justmental ziet een markt
Hoeveel bieden jullie voor een groen plusje?
Ik bemiddel dan wel met de crew
Geen garanties, maar ik werk met no cure, no pay.
Verwijderd
Om de een of andere reden maken mensen die vragen bij mij meestal sowieso al minder kansOp maandag 08 april 2002 18:40 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
DIABLO 2 !!!!!Op maandag 08 april 2002 16:27 schreef ItSnows het volgende:
[..]
In SP zit de gezelligste familie van heel de melkweg want wij hebben Heroes of Might and Magic, Predators, Planes, Gorion, The Nameless One, Annah, Fall-from-Grace, Ragnarok, Aki Ross, Zelda, Ms Pacman, Full Throttle en meer lekkers dat NOS niet heeft!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Het staat in de planning... dat betekent niet dat ze er zeker komen... ik zou zeggen, afwachten maar... de toekomst zal het lerenOp zondag 07 april 2002 03:11 schreef Jotti het volgende:
Regulars in SP (evenals lite mods) staat al in mijn persoonlijke planning
(SA en WOS gaat overigens ook over een tijdje wat mee gebeuren).
Overigens is 'planning' te lezen als 'serieus overwegen te doen', er is dus niks zeker en je kan me er ook niet op vastpinnen als ik besluit het niet te doen
Jep, en als mensen aangeven dat ze zichzelf voor die taak geschikt achten, dan vind ik dat dat alleen maar aangeeft dat ze het voor de kwaliteit van het forum doen. En niet voor de status die zo'n plusje je geeft. Het is alleen iets dat wat extra overwicht kan geven, en wat nadruk kan leggen op iets wat iemand zegt.Op maandag 08 april 2002 19:53 schreef White Dust het volgende:
Hmmm, vreemd... er is nog niets gezecht dat er regulars en lite-mods in sp komen...
[..]
Het staat in de planning... dat betekent niet dat ze er zeker komen... ik zou zeggen, afwachten maar... de toekomst zal het leren
Weet je, je kan ook de functie van een regular doen zonder zo'n groen plusje.Op maandag 08 april 2002 23:01 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jep, en als mensen aangeven dat ze zichzelf voor die taak geschikt achten, dan vind ik dat dat alleen maar aangeeft dat ze het voor de kwaliteit van het forum doen. En niet voor de status die zo'n plusje je geeft. Het is alleen iets dat wat extra overwicht kan geven, en wat nadruk kan leggen op iets wat iemand zegt.
zoals ik zeg, vind ik dat dat groene plusje nou net dat pietsje meer authoriteit geeft, je meer recht van spreken geeft om het zo maar te zeggen.Op maandag 08 april 2002 23:06 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Weet je, je kan ook de functie van een regular doen zonder zo'n groen plusje.
Dus waarom vind je ze dan nodig ?
Ik val je niet aan, in tegendeel.Op maandag 08 april 2002 23:15 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
zoals ik zeg, vind ik dat dat groene plusje nou net dat pietsje meer authoriteit geeft, je meer recht van spreken geeft om het zo maar te zeggen.
ook heb ik het id dat jij mij nu aanvalt omdat jij vind dat ik geen plusje achter mij naam moet hebben, dit vind ik dan weer een btje jammer. Want ik lees over een goed id in W&L en ik denk van goh laat ik dat ook voor spielerij posten, omdat ik vind dat daar het en begrip ver te zoeken is. Dan bedoel ik niet gelijk dat ik zo'n ding moet krijgen, ik zou het leuk vinden, en interessant vinden om te doen, begrijp me niet verkeerd, maar de crew moet een persoon nemen die zij daar het best voor geschikt achten.
En als zij niet mij nemen, dan zal dat zeker zijn redenen hebben, en zal ik doorgaan op de manier waarop ik bezig ben en gewoon genieten van een betere spielerij.
Ik denk dat ze voor de nodige stabiliteit kunnen zorgen binnen SP. En het is neit voor niets een tech fora, als de crew vind dat het een General Chat Forum is, dan had ie daar allang bij gestaan. Ik vind dat het feit alleen al dat het een techie is al aan geeft dat het serieus genomen moet worden. En IQ heeft nix met gaming te maken. In SP komen genoeg vragen over videokaarten enzo, de overeenkomst is alleen dat de vragen tot doel hebben een spel te spelen. Geen niveau nodig vind ik dus geen argument.Op maandag 08 april 2002 23:36 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Alleen vind ik Regulars in SP....niet nodig om het niveau omhoog te schroeven.
Het niveau is gewoon nooit hoog geweest in SP, iig das mijn mening.
Je hebt gewoon geen hoog IQ nodig om mee te babbelen in SP.
Face it, het is gewoon zo...en hoe wil je het niveau omhoog halen met regulars ?
Kijk je kan ze gebruiken om eens een console war te blussen, en om eens te zeggen dat ze geen slotje moeten roepen.
Maar haalt dat echt het niveau omhoog ?
Laat maar, zo wil ik niet discuseren.Op maandag 08 april 2002 23:57 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
jij vind dat games geen niveau hebben, maarja, dat is jou probleem.
btje jammer dat je mij nou op een zinnetje paktOp dinsdag 09 april 2002 00:00 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Laat maar, zo wil ik niet discuseren.
Leg eens uit wat je hier mee bedoelt.Op zondag 07 april 2002 02:35 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
waar mijnsinziens het niveau erg laag is de afgelopen tijd.
Daarmee wil ik zeggen dat ik vind dat het niveau een stuk hoger kan in Spielerij. Niet steeds herhaling van topics, beter nadenken over wat mensen zeggen, de search gebruiken. Al dat soort dingen die het prettiger maken het forum te lezen.Op dinsdag 09 april 2002 00:11 schreef M@NIC het volgende:
Ik pak er ff een quote bij:
[..]
Leg eens uit wat je hier mee bedoelt.
Okay dan zijn we er uit, ik beschouw het "niveau" euh...anders.Op dinsdag 09 april 2002 08:10 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat ik vind dat het niveau een stuk hoger kan in Spielerij. Niet steeds herhaling van topics, beter nadenken over wat mensen zeggen, de search gebruiken. Al dat soort dingen die het prettiger maken het forum te lezen.
wat is er in godesnaam mis met spielerij dan?Op dinsdag 09 april 2002 08:10 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat ik vind dat het niveau een stuk hoger kan in Spielerij. Niet steeds herhaling van topics, beter nadenken over wat mensen zeggen, de search gebruiken. Al dat soort dingen die het prettiger maken het forum te lezen.
blup
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq