Battlefield 1942

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

De graphics zien er wat minder uit, MAAR dat boeit niet, zolang de gameplay maar net zo goed is als bij Codename: Eagle :)

Eergisteren was er ook nog een filmpje te downen van BF, maar EA vond dat die weer offline moest. Ik heb hem wel, alleen geen plek om hem naar te uppen :(

In het filmpje was trouwens wel te merken dat de CE sfeer weer helemaal terug is. Veel voertuigen, leuke physics (voertuigen die over de kop kunnen slaan enzo) en gewoon veel lol :)

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Verwijderd

removed due to EA request / odstran?no na žádost EA

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Zie ook hier, voor links, filmpjes etc.:

[topic=355779/1/25]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 16:08 schreef urf het volgende:
deze?
Nee, die van gisteren was 6mb, niet 100 :)
Toch maar ff downen, ben erg benieuwd.

• Captain Pervert
Persoonlijk denk ik dat het spel gaat tegenvallen. Zodra ik hoorde dat de makers van Codename Eagle een soortgelijk spel aan het maken waren, was ik helemaal blij :Y)

Maar, zoals zo vaak, gaat een spel dat een supergoede remake moest worden, sucken. Codename Eagle was simpel, zag er redelijk goed uit en speelde gewoon lekker.

Een (TE) groot deel van de vehicles in BF1942 is multiplayer, wat inhoudt dat je meerdere personen nodig hebt om ze optimaal te kunnen besturen. Dat geldt ook voor Operation Flashpoint. In je eentje begin je daar ook niet veel. Daarin lag de kracht van Codename Eagle: met 2 teams van 3 mensen had je al complete veldslagen met 6 voer/vaar/vlieguigen. Bij Operation Flashpoint heb je dan net 2 tanks tegen elkaar.

Het moet gewoon leuk zijn, en niet te zeer gericht op massive online play. Als BF1942 daarop mikt, slaat het de plank compleet mis, helaas. :'(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

CE was al leuk met 4/5 mensen. Ondanks de grote maps. Ik neem aan dat de makers wel zullen begrijpen dat niet iedereen thuis 20+ computers heeft staan, zodat LAN spellen ook met een paar mensen leuk moeten zijn'

Maar je hoeft ook niet alle voertuigen te gebruiken. bv je gaat geen Halftrack gebruiken als je geen mensen hebt om te vervoeren. En tanks redden het op zich ook wel met 1 iemand, waarschijnlijk kan je net als in CE snel van positie in een voertuigen wisselen

• Captain Pervert
Ja dat zeg jij! Dat is wishful thinking.
Ik vrees echt dat BF1942 gaat sucken wat dat betreft...
CE was brilajnt op kleine LAN's die ik altijd heb met mijn vrienden (5-8 mensen). Zelden zo gelachen als met CE...

Verwijderd

Is hier ook een mogelijkheid ingebouwd dat de duitsers winnen ?? Ik heb namelijk meer war sims en als ik dan de Duitsers kies en ik win dan komt er nog te staan dat de Amerikanen ofzo hebben gewonne ookal had ik hun allemaal d00d :P Beetje jammer ik wil het wel eens vanaf de andere kant zien :)

[/Edit]

Dan won ik b.v het ardennen offensief met de duitsers en dan zag je op de kaart toch mijn gebied ingenomen worden ookal had ik victory :?

[/Edit]
[/Edit2]

Kan ik ze ook b.v in Normandië terug de zee in schoppen als ze aan land komen ?? Zou wel vet zijn :)

[/Edit2]

• urf
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 16:18 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja dat zeg jij! Dat is wishful thinking.
Ik vrees echt dat BF1942 gaat sucken wat dat betreft...
CE was brilajnt op kleine LAN's die ik altijd heb met mijn vrienden (5-8 mensen). Zelden zo gelachen als met CE...
Maar die voertuigen hoef je toch niet perse te gebruiken? Met minder mensen speel je gewoon net als in MOHAA :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
WOUW! Wat een geil filmpje is dat. :9~
Grapics zijn oke, maar niet meer dan dat.. maar wat je er allemaal kunt doen, hoe vrij je er bent.. dat is mooi! :9~

🌞🍃

• CU2morO
  • Laatst online: 29-10 17:21
Op donderdag 04 april 2002 16:47 schreef urf het volgende:

[..]

Maar die voertuigen hoef je toch niet perse te gebruiken? Met minder mensen speel je gewoon net als in MOHAA :)
als we "als MOHAA" wilden spelen, zaten we niet te wachten op BF1942 |:(

• urf
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 17:22 schreef CU2morO het volgende:

[..]

als we "als MOHAA" wilden spelen, zaten we niet te wachten op BF1942 |:(
Nee dat snap ik ook wel |:(
Maar als er te weinig mensen zijn om de voertuigen effectief te besturen kan je ze ook laten staan en krijg je dus infeite net zo'n game als MOHAA en RTCW . Toch? :?

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Toen ik nog veel Codename Eagle multiplayer speelde, wachte ik er op.
Maar het duurde zo lang, en tja...ben bang dat ze nu wel errug laat zijn.
Ga 'm trouwens wel kopen als ie uit komt :)

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 17:31 schreef urf het volgende:

[..]

Maar als er te weinig mensen zijn om de voertuigen effectief te besturen kan je ze ook laten staan en krijg je dus infeite net zo'n game als MOHAA en RTCW . Toch? :?
RTCW toch weer heeeel wat anders? :?

🌞🍃

• urf
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 17:37 schreef DataBeest het volgende:

[..]

RTCW toch weer heeeel wat anders? :?
Lijkt er wel redelijk op vind ik. Multiplayer iig

Verwijderd

Ik denk dat RTCW/Mohaa multiplayer er absoluut niet op lijken. Daar loop je in gebouwen rond, smalle gangetjes en kleine stadjes. Hier loop je in volledige landschappen rond met hier en daar een gebouwtje. Je bent veel vrijer omdat je alle 3 de dimensies op kan gaan :)

• urf
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 17:43 schreef Terr het volgende:
Ik denk dat RTCW/Mohaa multiplayer er absoluut niet op lijken. Daar loop je in gebouwen rond, smalle gangetjes en kleine stadjes. Hier loop je in volledige landschappen rond met hier en daar een gebouwtje. Je bent veel vrijer omdat je alle 3 de dimensies op kan gaan :)
Oke, jij wint :)

Verwijderd

Ik heb net dat filmpje gezien. Ik moet wel zeggen dat man-to-man actie wel wat van RTCW wegheeft, dat was namelijk in CE niet zo flitsend :)

Verwijderd

Yo die screens zijn vet kewl... ik ga dit spel echt direct... kopen... :)

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:43
Echt een heel cowl spel.. *D

Deze staat al een hele tijd op mijn verlang lijstje

• Captain Pervert
Op donderdag 04 april 2002 17:31 schreef urf het volgende:

[..]

Jij hebt volgens mij nooit Codename Eagle gespeeld, dus heb je geen idee hoe cool het is om overal in te kunnen stappen - en als je voertuig kapotgeschoten is, stap je uit en pak je iets anders.

Er zijn al genoeg domme shooters, en veel te weinig games waarbij je gebruik kunt maken van voer- vaar- en vliegtuigen.

• urf
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 23:45 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Jij hebt volgens mij nooit Codename Eagle gespeeld, dus heb je geen idee hoe cool het is om overal in te kunnen stappen - en als je voertuig kapotgeschoten is, stap je uit en pak je iets anders.

Er zijn al genoeg domme shooters, en veel te weinig games waarbij je gebruik kunt maken van voer- vaar- en vliegtuigen.
Dat is wel waar ja. Maar het is toch mooi meegenomen dat je het zonder voertuigen toch nog net als MOHAA of RTCW kan spelen of niet? Beter dan dat je minstens 12 spelers per team moet hebben. Of zie ik dat nou verkeerd? :?

• M@NIC
Op vrijdag 05 april 2002 12:50 schreef urf het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja. Maar het is toch mooi meegenomen dat je het zonder voertuigen toch nog net als MOHAA of RTCW kan spelen of niet? Beter dan dat je minstens 12 spelers per team moet hebben. Of zie ik dat nou verkeerd? :?
Nee, bij zo'n spel gaat het grotendeels gewoon om de voertuigen.
Ik heb liever dat ze meer aandacht bieden aan de voertuigen dan aan one-on-one combat.
Als je liever dat doet met je dus Mohaa ofzo gaan spelen.
Anyway, das mijn mening. :)

• urf
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 12:54 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Nee, bij zo'n spel gaat het grotendeels gewoon om de voertuigen.
Ik heb liever dat ze meer aandacht bieden aan de voertuigen dan aan one-on-one combat.
Als je liever dat doet met je dus Mohaa ofzo gaan spelen.
Anyway, das mijn mening. :)
We zien wel wat het word :D
Als ik het nix vind blijf ik wel lekker RTCW en MOHAA spelen maar het lijkt me wel leuk :)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 09:35

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Oh dit is zo'n lekker spel!.. :).. q

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Het filmpje van 6 MB bij die Tsjechische gasten was om één of andere reden van de servers gehaald, maar hier is hetzelfde filmpje te downloaden in mov formaat.

Check die soepelheid in het spel. Ik vind het echt prachtig. Kijk er nu al naar uit om dat spel te gaan testen :)

Verwijderd

Check http://www.bf1942match.com
Staan alle films op.

Verwijderd

En volkomen terecht!

Ik heb wel zin om zwaar afgeladen higgins de kelder in te jagen met m'n sub :P
Of bommentapijtjes leggen met met vliegend fortje!

Verwijderd

Ja dit wordt echt het realistische multiplayer spel ooit, op http://www.bf1942.nl kan je alle screenies en movies kijken, ik vind die net uitgebrachte echt mighty mooi. Helemaal wordt het dalijk kick met clans tegen elkaar vechten in grote levels.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 21 april 2002 16:08 schreef Thomas.G het volgende:
Ja dit wordt echt het realistische multiplayer spel ooit, op http://www.bf1942.nl kan je alle screenies en movies kijken, ik vind die net uitgebrachte echt mighty mooi. Helemaal wordt het dalijk kick met clans tegen elkaar vechten in grote levels.
hoop ik niet dat het een realistische multiplayer word. het ziet er realistisch uit, das cool. maar de gameplay moet gewoon niet realistisch zijn. kijk naar ofp, vind ik toch wat te traag. Bij codename eagle: gewoon lekker tempo in de gameplay, snelle vliegtuigen zonder poespas. En uit de vliegtuig springen en opgepikt worden door een team-maat.

Verwijderd

Dit wordt realistisch op een CE manier. Zie de filmpjes, de vliegtuigen zullen realistich vliegen, maar de rest van physics zullen gewoon leuk zijn (stuiterende voertuigen, tanks die over de kop vliegen) :)

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Realistisch wordt het niet, maar lachen wel :)

Heusinkveld Engineering

Verwijderd

Overmorgen is als het goed is de officiele site online. Dan krijgen we eindelijk een lijst met alle wapens en vehicles die erin zitten.
Op www.bf1942.nl zitten ze maar een beetje te raden. Zoals de Fockewulf, die staat op geen 1 van de screenies en ook niet op de film. En ik info laten ze ook niet los bij EA of DICE, want dat willen ze bewaren voor de officiele site.
Op www.bf942match.com heb ik een lijst met alle vehicles en wapens die uit de films en screenies te identificeren waren.

Verwijderd

Om misverstanden te voorkomen... In m'n vorige post uitte ik alleen m'n verbazing over het feit dat bf192.nl vehicles in z'n lijst heb staan die ik in geen 1 screenie, film of interview gezien heb. Het was dus niet bedoeld om die site af te kraken.

Ik post deze "disclaimer" omdat de webmaster nogal overtrokken en kinderachtig reageerde op deze kritiek. Kennelijk kan hij niet tegen concurrentie :Y)

Laten we het dus gezellig houden en gewoon lekker news posten over onze gemeenschappelijke liefde: Battlefield 1942

• Cliff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 19:41
Just saying 'hi guys!' :)

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 01:49 schreef Cliff het volgende:
Just saying 'hi guys!' :)
HUK~ state your business :)

Verwijderd

Cliffmans :)

Dat is Cliff mensen, ook een Codename Eagle van het 1e uur. Hij is onder andere de grote baas van het CE/BF forum. Een aardige en rechtvaardige gast.
Wat 'ie hier wil... geen idee. Laten we hem maar snel wegpesten voor hij lastig wordt ;)

Verwijderd

*aanbid Cliff* :)

Verwijderd

:r Slijmbal :)

Verwijderd

wie heeft zich eigen nog meer opgegeven vorr beta tester ?

Verwijderd

Dat wou ik doen, maar ik was al te laat. Ze hadden het email adres al dichtgegooid

Wel raar dat ze maar 50 Beta testers willen, 500 lijkt me een logischer getal

Verwijderd

Hier weet ik wel raad mee ;)

Afbeeldingslocatie: http://fs.mmgn.com/bf1942match/images/007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.mmgn.com/bf1942match/images/Navy15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fs.mmgn.com/bf1942match/images/Air9.jpg

Alleen jammer dat het landschap waar je zit net ibiza is :?

• Captain Pervert
Hey lui :)

Ik las ergens dat hij eind juli uitkomt. Iemand anders nog speculaties mbt releasedate?

• .GoO
  • Laatst online: 29-10 23:58
wow, die 3 screens hierboven zijn erg :9~

Verwijderd

Ik had gelezen:

Dat het beta-testen alleen voor amerika was...

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Iemand een link voor de demo
Anders: Wanneer komt de demo uit????
Ikke wil spel spelen, heeeeeeeeeeeeeeeel graag

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

demo: tussen nu en september (ze gingen weer op de "when it's done" tour!)

En dit spel lijkt me echt zo ontzettend kewl(lees de preview op www.shrimpwars.be of de preview op www.gamers.nl (hij staat er ergens tussen))

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
O, kan niet wachten!

Hopelijk zit er goede internetplay bij.

Heusinkveld Engineering

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op maandag 24 juni 2002 17:06 schreef Lister_Storm het volgende:
O, kan niet wachten!

Hopelijk zit er goede internetplay bij.
Duimen

Last.fm |

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat voor een pc heb je daar voor nodig, die screens zijn egt :9~

Verwijderd

vooral dat filmpje is geil!

Verwijderd

Ik denk dat de specs niet zo heel hoog zullen zijn. De graphics zien er wel goed uit, maar het spel heeft niet echt superveel lichteffecten / ronde hoeken enzo... dus qua videokaart moet het allemaal goed te doen zijn :)

In een redelijk oud filmpje hadden ze het over een GeForce 2 MX en een P3 (of P2, maar dat was onduidelijk in het filmpje) 500

• Captain Pervert
Dat klopt. Specs zijn niet retehoog, heel goed te doen zelfs. Maar met dit soort enorme landschappen, veel vehicles en andere details moet je ook wel wat consessies doen wat dat betreft.

Met deze engine hebben ze IMO een perfecte mix gevonden tussen eyecandy en speelbaarheid.

Verwijderd

Op gamers.nl hadden ze het over vrij hoge systeemeisen...maar dat kan natuurlijk met de betafase te maken hebben :)....hoop ik >:)

Verwijderd

Die beta is alleen voor mensen die in AMERIKA wonen!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Er is singeplayer demo geleaked... iemand had het hier over de forums van http://www.battlefield1942.com. Heb hem nog niet gevonden.

Ennuh wat betreft release date...die is er gewoon nog niet..

Verwijderd

jah, ik heb hem >:)

ziet er best cool uit en de speel mode is ook vrij cool...!!
alleen wordt beetje saai na een tijdje lopen paar ventjes en er rijen paar tanks...als dat een oorlog is ;(

iig nog niet echt iets spectaculairs mee gemaakt

• M@NIC
Sorry, ik ga niet in elk nieuw topic weer vertellen hoeveel zin ik erin heb.
Of hoelang ik er alweer niet op wacht.

Helaas :P ;)

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op dinsdag 25 juni 2002 11:08 schreef vdpoort het volgende:
jah, ik heb hem >:)

ziet er best cool uit en de speel mode is ook vrij cool...!!
alleen wordt beetje saai na een tijdje lopen paar ventjes en er rijen paar tanks...als dat een oorlog is ;(

iig nog niet echt iets spectaculairs mee gemaakt
HEB je em al?????????????? VET!!!!!!!!!!
Waar heb je em gedownd????
(Of mag ik dat hier niet vragen op GOT???)

<font color=blue>edit: you got mail >:) </font>

Last.fm |

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 11:52 schreef Blade_V het volgende:
Nee dat mag niet en volgens mij houd ie je voor de gek :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Op dinsdag 25 juni 2002 15:34 schreef DazZta het volgende:

[..]

Nee dat mag niet en volgens mij houd ie je voor de gek :)
Kweet het wel zeker eigenlijk, het beste wat ik hebt gehoord is ee ngerucht dat er een kleine beta rondwaait ergens, maar das volgens mij ook onzin.

Steam

Verwijderd

Hmz da's zeker geen onzin.... :7

Verwijderd

Dames... www.bf1942match.com :D

Er zijn reeds al meerdere filmpjes uit en er zijn ook screens uit de beta te bezichtigen.

Verwijderd

Nog ff over die specs: volgens shrimpwars draaide alles vloeiend!!..maar wel op een p4 2 ghz met gef 4 dus dat moeten we nog ff zien..maar er gaat natuurlijk een hoop getweaked worden

Verwijderd

Dan draait ie bij mij vloeient :7

Verwijderd

mja Joen dba en ik moeten maar een keer screens voor jullie maken ;)

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ben net Officieel BeTA-tester geworden van BF 1942. Zal binnenkort wat screenshots en reviews posten..

Verwijderd

Dat mag jij helemaal niet. Alleen mensen die toestemming hebben van EA mogen dat. Gelukkig heeft MMGN dat dus zal ik binnenkort wel nog meer screens rechtstreeks uit de beta op bf1942match posten.

• dBA

dBA

Allereerst een slabbetje voor iedereen
Afbeeldingslocatie: http://www.spinnewiel.nl/images/slabbetje.jpg

en nu een linkje naar erg fruitige screenshots :)

Dag 1

Dag 2

Binnenkort moet ik dus ook maar weer meewerken aan Thanatos z'n mooie screenshot sessie :D Wanneer gaan we?

Verwijderd

iemand zei ook dat er een gelekte beta uit is?

Weet iemand of dit waar is :?

• dBA

dBA

Heel erg jammer, maar je kunt er helaas niks mee. De beveiliging is dermate hoog dat je hoogstens tot het 2e scherm van de setup kunt komen en daarna houdt het al voor je op. Dus veel plezier met zoeken mensen ...

Verwijderd

Weet iemand misschien al hoe het werkt met de naampjes boven die mannetjes? Want et was in CnE al erg makkelijk om vanuit een vliegtuig alle landmannetjes te bomben, om dat je die rood/blauwe naampjes van 3 km afstand al zag, maar als je zelf op de grond liept vond ik dat altijd wat minder prettig, haalt de mogelijkheid tot sneaky snipen beetje weg,

Dus als iemand daar al iets meer over weet...

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Op donderdag 27 juni 2002 12:59 schreef dB_A_ het volgende:
Heel erg jammer, maar je kunt er helaas niks mee. De beveiliging is dermate hoog dat je hoogstens tot het 2e scherm van de setup kunt komen en daarna houdt het al voor je op. Dus veel plezier met zoeken mensen ...
ehm.. wat bedoel je hier mee? Heb je het over die leaked beta(demo)?
Op donderdag 27 juni 2002 21:45 schreef Irons het volgende:
Weet iemand misschien al hoe het werkt met de naampjes boven die mannetjes? Want et was in CnE al erg makkelijk om vanuit een vliegtuig alle landmannetjes te bomben, om dat je die rood/blauwe naampjes van 3 km afstand al zag, maar als je zelf op de grond liept vond ik dat altijd wat minder prettig, haalt de mogelijkheid tot sneaky snipen beetje weg,

Dus als iemand daar al iets meer over weet...
De namen van de spelers krijg je te zien als je op ze richt. (single player iig)

Verwijderd

alleen als je op ze richt, want in het filmpje van 11mb wat ik net bekeken heb zie je het ene moment alle namen van spelers, en het andere moment geen ene naam :s

Verwijderd

Is dit niet gewoon een ontzéttende kloon van Mohaa?

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots_popup/full_screen_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf1942/screenshots_popup/full_screen_05.jpg

• M@NIC
Op donderdag 04 juli 2002 22:11 schreef _m0teh0ker_ het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
Sjonge jonge :? |:(

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]
|:( x 100

jezus man :? ik wil niet flamen maar dit slaat alles.

• dBA

dBA

Mjah, ik heb in MOHAA alleen geen bruikbare voertuigen gezien, jij wel?

• M@NIC
Op donderdag 04 juli 2002 22:31 schreef dBA het volgende:

[..]

Mjah, ik heb in MOHAA alleen geen bruikbare voertuigen gezien, jij wel?
Ga je trouwens je CE server veranderen in een BF1942 server ? :9

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:33 schreef M@NIC het volgende:

[..]

LOL ehh.... D!UH! >:)

Mijn friesche vriend zal dit zeker doen. (ben blij dat ik bij em in de clan zit :D)

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja lijkt sprekend :?. Deze lijkt me dus dik cooler :).
3 kanten, voertuigen, vliegtuigen. boten enz. Dus echt geen MOHAA

Verwijderd

Ik heb de demo ook, vinnet niet eens zo heel speciaal. de BAR ziet er wel koel uit, maar vind de law en het schieten met een tank zoiezo beetje lauw allemaal...

Zal ook wel met de bots te maken hebben, denk dat het online een stuk leuker is/kan zijn.

In de demo zitten ook geen boten/vliegtuigen.

• M@NIC
Op donderdag 04 juli 2002 22:35 schreef Nyrox het volgende:

[..]

LOL ehh.... D!UH! >:)

Mijn friesche vriend zal dit zeker doen. (ben blij dat ik bij em in de clan zit :D)
Was z'n nick ? :)

• dBA

dBA

Op donderdag 04 juli 2002 22:33 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Als alles goed gaat mag ik zelfs tijdens de BETA periode al de eerste non officiële server hosten om de BETA op te testen. En daarna ga ik inderdaad wel redelijk vaak een Battlefield 1942 server hosten ja :)

Mijn nick in CE en BF: dB(A)[p2]

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:35 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik heb de demo ook, vinnet niet eens zo heel speciaal. de BAR ziet er wel koel uit, maar vind de law en het schieten met een tank zoiezo beetje lauw allemaal...

Zal ook wel met de bots te maken hebben, denk dat het online een stuk leuker is/kan zijn.

In de demo zitten ook geen boten/vliegtuigen.
Je hebt alleen Tobruk dus geen vliegtuigen. w8 maar tot je Wake speelt :) dan ben je wel overtuigt.

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:36 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Was z'n nick ? :)
db_a_ = db(a)[p2]
Joen = Thanatos[p2]
Nyrox = Nyrox[p2]

;) :D

Verwijderd

Lezen, ik zeg dat ik de demo niet veel aan vind :). Maar het totale spel ga ik zeker wel uitproberen.

Vind het besturen van een tank bv wel redelijk kut, omdat je soms ene andere kant uitkijkt, dan ga je rijden, je ziet niet waar je heen rijdt, sta je plotseling in een goot waar je niet meer uitkomt.

• M@NIC
Ik ken ook 1 en die zit in Drachten op school.
Heb samen met m'n gekanoöt :? :P
Ben z'n nick alleen ff kwijt.

Trouwens gaan ze zo'n WON systeem invoegen ? :9

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:41 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Lezen, ik zeg dat ik de demo niet veel aan vind :). Maar het totale spel ga ik zeker wel uitproberen.

Vind het besturen van een tank bv wel redelijk kut, omdat je soms ene andere kant uitkijkt, dan ga je rijden, je ziet niet waar je heen rijdt, sta je plotseling in een goot waar je niet meer uitkomt.
midden onderin zit een tankje met een loopje erop als je je loop draait draait deze mee. zo kun je zien hoe je loop t.o.v van je tank staat zodat je altijd de goeie kant op rijd....

• dBA

dBA

Op donderdag 04 juli 2002 22:42 schreef M@NIC het volgende:
Ik ken ook 1 en die zit in Drachten op school.
Heb samen met m'n gekanoöt :? :P
Ben z'n nick alleen ff kwijt.

Trouwens gaan ze zo'n WON systeem invoegen ? :9
Je bedoelt H007 :) Ik heb 'm eigenlijk nog helemaal niet in BF gezien :?

Verwijderd

Ah, thnx :)!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 22:46 schreef dBA het volgende:

[..]

Je bedoelt H007 :) Ik heb 'm eigenlijk nog helemaal niet in BF gezien :?
Jawel hij is er wel. Maar hij heeft probs met zn vid kaart...

Verwijderd

Nieuws bericht: Battlefield 1942 is niet gold!
Voor iedereen die blij was om te horen dat Battlefield 1942 eindelijk gold is gegaan, is er nu weer slecht nieuws namelijk dat het spel toch maar uit de gold fase gehaald is. Er moesten namelijk nog wat onverziene probleempjes verholpen worden.

Wanneer het spel weer opnieuw gold zal gaan is niet duidelijk, wel weten we dat het niet heel lang zal duren, geen 'Black & White' flashbacks dus ;)
Is dat nou even jammer :(
Hij komt dus nog even niet uit, ik hoop wel voor november

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52

ko9

Had ook wel in dit topic gekunt he... :)

Verwijderd

Hoe meer topics hoe meer vreugd :D

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Een beetje erg oude }:O

Verwijderd

Hebben de mensen nog steeds dezelfde mening over dit spel nadat ze het online hebben gespeeld????

Dit is dus geen MOH:AA en ook geen RTCW (rtcw is "realistische" quake in de oorlog, Vind ik wel vet, Lekker snel en fraggen maar :) ) . Moh:aa heb ik nooit online gespeeld.

MAar dit is dus echt wel heel anders en veel vetter dat rtcw (alhoewel ik dat ook nog ga spelen :) ). Dus het er zijn nu 3 vette multiplayer spellen die ik speel :9 : RTCW,BF 1942 en Counter Strike. En wanneer die uitkomt UT 2003/UT2 .

Maar het is ech vet in die voertuigjes raggen. Het is alleen nog een beetje "laggy". Als ik in close combat ben met iemand dan stotterd die een beetje :( . Ik hoop dat de final version minder buggy word.

Verwijderd

en ja dit is een overbodige topic :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
Ouwe koe, en is al een topic voor ;)

There is no magic.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.