Je hebt iig meer opties dan in RTCW en MOHAA dus als het ook nog een beetje speelbaar is, dan word dit echt een topgameOp donderdag 04 april 2002 15:52 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik neem dus aan dat de gameplay het hele spel weer goedmaakt.
Verwijderd
is idd een bruut spel ook maar es in de gaten gaan houden wanneer die er is
Verwijderd
Eergisteren was er ook nog een filmpje te downen van BF, maar EA vond dat die weer offline moest. Ik heb hem wel, alleen geen plek om hem naar te uppen
In het filmpje was trouwens wel te merken dat de CE sfeer weer helemaal terug is. Veel voertuigen, leuke physics (voertuigen die over de kop kunnen slaan enzo) en gewoon veel lol
[topic=355779/1/25]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Nee, die van gisteren was 6mb, niet 100Op donderdag 04 april 2002 16:08 schreef urf het volgende:
deze?
Toch maar ff downen, ben erg benieuwd.
Maar, zoals zo vaak, gaat een spel dat een supergoede remake moest worden, sucken. Codename Eagle was simpel, zag er redelijk goed uit en speelde gewoon lekker.
Een (TE) groot deel van de vehicles in BF1942 is multiplayer, wat inhoudt dat je meerdere personen nodig hebt om ze optimaal te kunnen besturen. Dat geldt ook voor Operation Flashpoint. In je eentje begin je daar ook niet veel. Daarin lag de kracht van Codename Eagle: met 2 teams van 3 mensen had je al complete veldslagen met 6 voer/vaar/vlieguigen. Bij Operation Flashpoint heb je dan net 2 tanks tegen elkaar.
Het moet gewoon leuk zijn, en niet te zeer gericht op massive online play. Als BF1942 daarop mikt, slaat het de plank compleet mis, helaas.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Maar je hoeft ook niet alle voertuigen te gebruiken. bv je gaat geen Halftrack gebruiken als je geen mensen hebt om te vervoeren. En tanks redden het op zich ook wel met 1 iemand, waarschijnlijk kan je net als in CE snel van positie in een voertuigen wisselen
Ik vrees echt dat BF1942 gaat sucken wat dat betreft...
CE was brilajnt op kleine LAN's die ik altijd heb met mijn vrienden (5-8 mensen). Zelden zo gelachen als met CE...
Verwijderd
[/Edit]
Dan won ik b.v het ardennen offensief met de duitsers en dan zag je op de kaart toch mijn gebied ingenomen worden ookal had ik victory
[/Edit]
[/Edit2]
Kan ik ze ook b.v in Normandië terug de zee in schoppen als ze aan land komen ?? Zou wel vet zijn
[/Edit2]
Maar die voertuigen hoef je toch niet perse te gebruiken? Met minder mensen speel je gewoon net als in MOHAAOp donderdag 04 april 2002 16:18 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja dat zeg jij! Dat is wishful thinking.
Ik vrees echt dat BF1942 gaat sucken wat dat betreft...
CE was brilajnt op kleine LAN's die ik altijd heb met mijn vrienden (5-8 mensen). Zelden zo gelachen als met CE...
Grapics zijn oke, maar niet meer dan dat.. maar wat je er allemaal kunt doen, hoe vrij je er bent.. dat is mooi!
🌞🍃
als we "als MOHAA" wilden spelen, zaten we niet te wachten op BF1942Op donderdag 04 april 2002 16:47 schreef urf het volgende:
[..]
Maar die voertuigen hoef je toch niet perse te gebruiken? Met minder mensen speel je gewoon net als in MOHAA
Nee dat snap ik ook welOp donderdag 04 april 2002 17:22 schreef CU2morO het volgende:
[..]
als we "als MOHAA" wilden spelen, zaten we niet te wachten op BF1942
Maar als er te weinig mensen zijn om de voertuigen effectief te besturen kan je ze ook laten staan en krijg je dus infeite net zo'n game als MOHAA en RTCW . Toch?
Maar het duurde zo lang, en tja...ben bang dat ze nu wel errug laat zijn.
Ga 'm trouwens wel kopen als ie uit komt
RTCW toch weer heeeel wat anders?Op donderdag 04 april 2002 17:31 schreef urf het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel
Maar als er te weinig mensen zijn om de voertuigen effectief te besturen kan je ze ook laten staan en krijg je dus infeite net zo'n game als MOHAA en RTCW . Toch?
🌞🍃
Lijkt er wel redelijk op vind ik. Multiplayer iigOp donderdag 04 april 2002 17:37 schreef DataBeest het volgende:
[..]
RTCW toch weer heeeel wat anders?
Verwijderd
Oke, jij wintOp donderdag 04 april 2002 17:43 schreef Terr het volgende:
Ik denk dat RTCW/Mohaa multiplayer er absoluut niet op lijken. Daar loop je in gebouwen rond, smalle gangetjes en kleine stadjes. Hier loop je in volledige landschappen rond met hier en daar een gebouwtje. Je bent veel vrijer omdat je alle 3 de dimensies op kan gaan
Verwijderd
Deze staat al een hele tijd op mijn verlang lijstje
Jij hebt volgens mij nooit Codename Eagle gespeeld, dus heb je geen idee hoe cool het is om overal in te kunnen stappen - en als je voertuig kapotgeschoten is, stap je uit en pak je iets anders.Op donderdag 04 april 2002 17:31 schreef urf het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel
Er zijn al genoeg domme shooters, en veel te weinig games waarbij je gebruik kunt maken van voer- vaar- en vliegtuigen.
Dat is wel waar ja. Maar het is toch mooi meegenomen dat je het zonder voertuigen toch nog net als MOHAA of RTCW kan spelen of niet? Beter dan dat je minstens 12 spelers per team moet hebben. Of zie ik dat nou verkeerd?Op donderdag 04 april 2002 23:45 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij nooit Codename Eagle gespeeld, dus heb je geen idee hoe cool het is om overal in te kunnen stappen - en als je voertuig kapotgeschoten is, stap je uit en pak je iets anders.
Er zijn al genoeg domme shooters, en veel te weinig games waarbij je gebruik kunt maken van voer- vaar- en vliegtuigen.
Nee, bij zo'n spel gaat het grotendeels gewoon om de voertuigen.Op vrijdag 05 april 2002 12:50 schreef urf het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Maar het is toch mooi meegenomen dat je het zonder voertuigen toch nog net als MOHAA of RTCW kan spelen of niet? Beter dan dat je minstens 12 spelers per team moet hebben. Of zie ik dat nou verkeerd?
Ik heb liever dat ze meer aandacht bieden aan de voertuigen dan aan one-on-one combat.
Als je liever dat doet met je dus Mohaa ofzo gaan spelen.
Anyway, das mijn mening.
We zien wel wat het wordOp vrijdag 05 april 2002 12:54 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Nee, bij zo'n spel gaat het grotendeels gewoon om de voertuigen.
Ik heb liever dat ze meer aandacht bieden aan de voertuigen dan aan one-on-one combat.
Als je liever dat doet met je dus Mohaa ofzo gaan spelen.
Anyway, das mijn mening.
Als ik het nix vind blijf ik wel lekker RTCW en MOHAA spelen maar het lijkt me wel leuk
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Check die soepelheid in het spel. Ik vind het echt prachtig. Kijk er nu al naar uit om dat spel te gaan testen
Verwijderd
Ik heb wel zin om zwaar afgeladen higgins de kelder in te jagen met m'n sub
Of bommentapijtjes leggen met met vliegend fortje!
Verwijderd
hoop ik niet dat het een realistische multiplayer word. het ziet er realistisch uit, das cool. maar de gameplay moet gewoon niet realistisch zijn. kijk naar ofp, vind ik toch wat te traag. Bij codename eagle: gewoon lekker tempo in de gameplay, snelle vliegtuigen zonder poespas. En uit de vliegtuig springen en opgepikt worden door een team-maat.Op zondag 21 april 2002 16:08 schreef Thomas.G het volgende:
Ja dit wordt echt het realistische multiplayer spel ooit, op http://www.bf1942.nl kan je alle screenies en movies kijken, ik vind die net uitgebrachte echt mighty mooi. Helemaal wordt het dalijk kick met clans tegen elkaar vechten in grote levels.
Verwijderd
Verwijderd
Op www.bf1942.nl zitten ze maar een beetje te raden. Zoals de Fockewulf, die staat op geen 1 van de screenies en ook niet op de film. En ik info laten ze ook niet los bij EA of DICE, want dat willen ze bewaren voor de officiele site.
Op www.bf942match.com heb ik een lijst met alle vehicles en wapens die uit de films en screenies te identificeren waren.
Verwijderd
Ik post deze "disclaimer" omdat de webmaster nogal overtrokken en kinderachtig reageerde op deze kritiek. Kennelijk kan hij niet tegen concurrentie
Laten we het dus gezellig houden en gewoon lekker news posten over onze gemeenschappelijke liefde: Battlefield 1942
Verwijderd
HUK~ state your businessOp woensdag 24 april 2002 01:49 schreef Cliff het volgende:
Just saying 'hi guys!'
Verwijderd
Dat is Cliff mensen, ook een Codename Eagle van het 1e uur. Hij is onder andere de grote baas van het CE/BF forum. Een aardige en rechtvaardige gast.
Wat 'ie hier wil... geen idee. Laten we hem maar snel wegpesten voor hij lastig wordt
Verwijderd
Wel raar dat ze maar 50 Beta testers willen, 500 lijkt me een logischer getal
Ik las ergens dat hij eind juli uitkomt. Iemand anders nog speculaties mbt releasedate?
Iemand een link voor de demo
Anders: Wanneer komt de demo uit????
Ikke wil spel spelen, heeeeeeeeeeeeeeeel graag
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
En dit spel lijkt me echt zo ontzettend kewl(lees de preview op www.shrimpwars.be of de preview op www.gamers.nl (hij staat er ergens tussen))
Hopelijk zit er goede internetplay bij.
DuimenOp maandag 24 juni 2002 17:06 schreef Lister_Storm het volgende:
O, kan niet wachten!
Hopelijk zit er goede internetplay bij.
Last.fm |
Verwijderd
In een redelijk oud filmpje hadden ze het over een GeForce 2 MX en een P3 (of P2, maar dat was onduidelijk in het filmpje) 500
Met deze engine hebben ze IMO een perfecte mix gevonden tussen eyecandy en speelbaarheid.
Verwijderd
Ennuh wat betreft release date...die is er gewoon nog niet..
Verwijderd
ziet er best cool uit en de speel mode is ook vrij cool...!!
alleen wordt beetje saai na een tijdje lopen paar ventjes en er rijen paar tanks...als dat een oorlog is
iig nog niet echt iets spectaculairs mee gemaakt
Of hoelang ik er alweer niet op wacht.
Helaas
HEB je em al?????????????? VET!!!!!!!!!!Op dinsdag 25 juni 2002 11:08 schreef vdpoort het volgende:
jah, ik heb hem
ziet er best cool uit en de speel mode is ook vrij cool...!!
alleen wordt beetje saai na een tijdje lopen paar ventjes en er rijen paar tanks...als dat een oorlog is
iig nog niet echt iets spectaculairs mee gemaakt
Waar heb je em gedownd????
(Of mag ik dat hier niet vragen op GOT???)
<font color=blue>edit: you got mail
Last.fm |
Verwijderd
Nee dat mag niet en volgens mij houd ie je voor de gekOp dinsdag 25 juni 2002 11:52 schreef Blade_V het volgende:
Kweet het wel zeker eigenlijk, het beste wat ik hebt gehoord is ee ngerucht dat er een kleine beta rondwaait ergens, maar das volgens mij ook onzin.Op dinsdag 25 juni 2002 15:34 schreef DazZta het volgende:
[..]
Nee dat mag niet en volgens mij houd ie je voor de gek
Verwijderd
Er zijn reeds al meerdere filmpjes uit en er zijn ook screens uit de beta te bezichtigen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dus als iemand daar al iets meer over weet...
ehm.. wat bedoel je hier mee? Heb je het over die leaked beta(demo)?Op donderdag 27 juni 2002 12:59 schreef dB_A_ het volgende:
Heel erg jammer, maar je kunt er helaas niks mee. De beveiliging is dermate hoog dat je hoogstens tot het 2e scherm van de setup kunt komen en daarna houdt het al voor je op. Dus veel plezier met zoeken mensen ...
De namen van de spelers krijg je te zien als je op ze richt. (single player iig)Op donderdag 27 juni 2002 21:45 schreef Irons het volgende:
Weet iemand misschien al hoe het werkt met de naampjes boven die mannetjes? Want et was in CnE al erg makkelijk om vanuit een vliegtuig alle landmannetjes te bomben, om dat je die rood/blauwe naampjes van 3 km afstand al zag, maar als je zelf op de grond liept vond ik dat altijd wat minder prettig, haalt de mogelijkheid tot sneaky snipen beetje weg,
Dus als iemand daar al iets meer over weet...
Verwijderd
Sjonge jongeOp donderdag 04 juli 2002 22:11 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Is dit niet gewoon een ontzéttende kloon van Mohaa?
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Op donderdag 04 juli 2002 22:11 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jezus man
Mjah, ik heb in MOHAA alleen geen bruikbare voertuigen gezien, jij wel?Op donderdag 04 juli 2002 22:11 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
Ga je trouwens je CE server veranderen in een BF1942 server ?Op donderdag 04 juli 2002 22:31 schreef dBA het volgende:
[..]
Mjah, ik heb in MOHAA alleen geen bruikbare voertuigen gezien, jij wel?
Verwijderd
LOL ehh.... D!UH!Op donderdag 04 juli 2002 22:33 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ga je trouwens je CE server veranderen in een BF1942 server ?
Mijn friesche vriend zal dit zeker doen. (ben blij dat ik bij em in de clan zit
Ja lijkt sprekendOp donderdag 04 juli 2002 22:11 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
3 kanten, voertuigen, vliegtuigen. boten enz. Dus echt geen MOHAA
Verwijderd
Zal ook wel met de bots te maken hebben, denk dat het online een stuk leuker is/kan zijn.
In de demo zitten ook geen boten/vliegtuigen.
Was z'n nick ?Op donderdag 04 juli 2002 22:35 schreef Nyrox het volgende:
[..]
LOL ehh.... D!UH!
Mijn friesche vriend zal dit zeker doen. (ben blij dat ik bij em in de clan zit)
Als alles goed gaat mag ik zelfs tijdens de BETA periode al de eerste non officiële server hosten om de BETA op te testen. En daarna ga ik inderdaad wel redelijk vaak een Battlefield 1942 server hosten jaOp donderdag 04 juli 2002 22:33 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ga je trouwens je CE server veranderen in een BF1942 server ?
Mijn nick in CE en BF: dB(A)[p2]
Verwijderd
Je hebt alleen Tobruk dus geen vliegtuigen. w8 maar tot je Wake speeltOp donderdag 04 juli 2002 22:35 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik heb de demo ook, vinnet niet eens zo heel speciaal. de BAR ziet er wel koel uit, maar vind de law en het schieten met een tank zoiezo beetje lauw allemaal...
Zal ook wel met de bots te maken hebben, denk dat het online een stuk leuker is/kan zijn.
In de demo zitten ook geen boten/vliegtuigen.
Verwijderd
Vind het besturen van een tank bv wel redelijk kut, omdat je soms ene andere kant uitkijkt, dan ga je rijden, je ziet niet waar je heen rijdt, sta je plotseling in een goot waar je niet meer uitkomt.
Heb samen met m'n gekanoöt
Ben z'n nick alleen ff kwijt.
Trouwens gaan ze zo'n WON systeem invoegen ?
Verwijderd
midden onderin zit een tankje met een loopje erop als je je loop draait draait deze mee. zo kun je zien hoe je loop t.o.v van je tank staat zodat je altijd de goeie kant op rijd....Op donderdag 04 juli 2002 22:41 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Lezen, ik zeg dat ik de demo niet veel aan vind. Maar het totale spel ga ik zeker wel uitproberen.
Vind het besturen van een tank bv wel redelijk kut, omdat je soms ene andere kant uitkijkt, dan ga je rijden, je ziet niet waar je heen rijdt, sta je plotseling in een goot waar je niet meer uitkomt.
Je bedoelt H007Op donderdag 04 juli 2002 22:42 schreef M@NIC het volgende:
Ik ken ook 1 en die zit in Drachten op school.
Heb samen met m'n gekanoöt![]()
Ben z'n nick alleen ff kwijt.
Trouwens gaan ze zo'n WON systeem invoegen ?
Verwijderd
Jawel hij is er wel. Maar hij heeft probs met zn vid kaart...Op donderdag 04 juli 2002 22:46 schreef dBA het volgende:
[..]
Je bedoelt H007Ik heb 'm eigenlijk nog helemaal niet in BF gezien
Verwijderd
Is dat nou even jammerVoor iedereen die blij was om te horen dat Battlefield 1942 eindelijk gold is gegaan, is er nu weer slecht nieuws namelijk dat het spel toch maar uit de gold fase gehaald is. Er moesten namelijk nog wat onverziene probleempjes verholpen worden.
Wanneer het spel weer opnieuw gold zal gaan is niet duidelijk, wel weten we dat het niet heel lang zal duren, geen 'Black & White' flashbacks dus
Hij komt dus nog even niet uit, ik hoop wel voor november

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()