[poll] Counterstrike vs Strikeforce

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 15:38 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Omg... daag jij mij uit? Ik start wel een keer een servertje, mag jij als spec joinen ok? Dan laat ik het wel ff zien.
Ik zal maar stil zijn dat ik in een clan zit die 1e is van NL met CTF :+ en 5e van europa. Is ooit 2e en 1e geweest maargoed. We staan al een meer dan een jaar ofzo op 1 :+ Onverslagen :)

Toen ik een keer zat was ging ik voor de lol tegen een godlike bot spelen tot de 10 :)

[afbeelding]

Ik speel alleen een lange tijd geen UT meer. Speel nu veel meer games dan alleen FPS. Mijn beste tijd heb ik gehad, maar ik ben het nog niet verleerd.
30-1 is beter dan 10-3 ;)
Ik wil best wel 's een keer zien hoe je in een DM met 9 bots op 30-1 komt, dat geloof ik namelijk nog steeds niet. Met UT kan je ook demo's capturen toch? (ja, want dat kon fooze ook) Post maar 's 'n mooi demotje ofzo :)

Specs

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01 22:02
Wie had het hier over 9 bots? o.O
Ik bedoel dus gewoon 1:1 uiteraard. Ik speel geen lame "profiteer van de zwakkere" deathmatches. Gewoon man tegen man :) Niet punten halen door toevallig een zwakke player 5 keer achter elkaar tegen te komen en zo mooi ff een spree scoort. Als je wilt meten hoe goed je nu precies bent moet je 1:1 tegen mensen doen. Geen Free For All servers of wat dan ook.

Verwijderd

Ik zie hier geen optie meer om te voten, maar mijn vote gaat naar STRIKE FORCE!!!!!

Verwijderd

omg benchmarc, give me a break. noem cs plz geen skill-loos spel. Komen net zoveel skills bij kijken als Q3 of UT. alleen is het bij cs niet alleen reactievermogen, of timing, maar aim en tactics.

Dat jij nou enkel tegen die n00bs bij je uit de buurt speelt of op GP publics betekent niet dat het goede gedeelte van de community ook zo bagger speelt.

Als je eens tegen spelers uit redelijke clans speelt zoals TRCC (<-- idd, TRCC is een REDELIJKE clan, zeker geen goede, and don't get me started over dat Korea Debacle)

of als je helemaal je ass gekicked wilt hebben moet je eens tegen spelers uit goede clans spelen zoals =i= of rG

denk niet dat je dan et woord skilloos nog in de mond neemt.

Verwijderd

Strikeforce roelt :P

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

echt nuttig zijn die "kijk eens hoe goed ik ben" posts niet

www.simsport-racing.com

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 07 april 2002 17:41 schreef H-Alien het volgende:
echt nuttig zijn die "kijk eens hoe goed ik ben" posts niet
Jij bent goed :P
Niet waar m8 ;)

Verwijderd

[K40$] is ook een goede clan :'(, nou ja goed, ehm nee, maar wel een gezellige clan, zeker als je de founder bent samen met iemand anders >:).

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 21:25 schreef DumphuiZ het volgende:
[K40$] is ook een goede clan :'(, nou ja goed, ehm nee, maar wel een gezellige clan, zeker als je de founder bent samen met iemand anders >:).
psst, wij hebben mensen van =i= en TRCC in onze clan hoor :D
en ook nog mensen die uit TRCC gestapt zijn omdat ze de clan verneukt begonden te vinden :D

Specs

Verwijderd

[K40$] = ZMOOI :P

Verwijderd

Strike Force all the way! Yay!

CS is voor 8-jarige cheatertjes

Verwijderd

De rede dat CS populairder is dan welke andere mod dan ook? Simpel, CS krijg je bij Halflife. Strike Force en de andere moet je zoeken. Moet je dus eerst van gehoord hebben. Is eigenlijk precies hetzelfde als met andere dingen in het leven, zoals muziek. Iedereen hoort de venga boys 500 keer per dag op de radio en men denkt dat is leuk, kopen. Dat zo'n plaat dan nr.1 wordt betekent niet dat het goede muziek is....

Ik was een UT speler die bij een vriend CS zag. Gelukkig had ik Halflife niet, dus ben ik gaan zoeken op mods voor UT. In eerste instantie probeerde ik er twee, w.o. TO, maar dat kon me niet echt boeien. Ik heb zo de schurft aan dat buy systeem. De betere krijgen veel geld, dus betere uitrusting, en de n00bs blijven maar aanmodderen zonder armour en met de mindere wapens.... :r

Met Strike Force was ik direct verkocht. Okay, je moet wel ff oefenen want het is moeilijker dan CS/TO, maar als je talent hebt voor FPS komen de kills vanzelf.

SF heeft trouwens nog meer voordelen, zoals minder cheaters, kleinere community waardoor het veel gezelliger is, heartbeat dus niet dat idiote bunnyhopping de hele tijd, aimsysteem enzovoort enzovoort.

Na de thread te hebben gelezen kom ik tot de conclusie:
Waarom stemmen jullie voor CS? Die oer nederlandse instelling - wat de boer niet kent, vreet ie niet!

Ow, en als jullie niet komen SF-en en het afkraken maakt dat mij nix uit, het maakt mij plezier er nix minder om en de community is gezellig en groot genoeg zonder jullie:-)

JUJ Eeliejunn en Tuvvie!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op maandag 08 april 2002 12:44 schreef RoCK-iT het volgende:

Waarom stemmen jullie voor CS? Die oer nederlandse instelling - wat de boer niet kent, vreet ie niet!
Ik heb SF gestemt...Ik speel al vanaf 1.27 :)

tampert, kriminalpolizei

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 12:44 schreef RoCK-iT het volgende:
De rede dat CS populairder is dan welke andere mod dan ook? Simpel, CS krijg je bij Halflife. Strike Force en de andere moet je zoeken. Moet je dus eerst van gehoord hebben. Is eigenlijk precies hetzelfde als met andere dingen in het leven, zoals muziek. Iedereen hoort de venga boys 500 keer per dag op de radio en men denkt dat is leuk, kopen. Dat zo'n plaat dan nr.1 wordt betekent niet dat het goede muziek is....

Ik was een UT speler die bij een vriend CS zag. Gelukkig had ik Halflife niet, dus ben ik gaan zoeken op mods voor UT. In eerste instantie probeerde ik er twee, w.o. TO, maar dat kon me niet echt boeien. Ik heb zo de schurft aan dat buy systeem. De betere krijgen veel geld, dus betere uitrusting, en de n00bs blijven maar aanmodderen zonder armour en met de mindere wapens.... :r

Met Strike Force was ik direct verkocht. Okay, je moet wel ff oefenen want het is moeilijker dan CS/TO, maar als je talent hebt voor FPS komen de kills vanzelf.

SF heeft trouwens nog meer voordelen, zoals minder cheaters, kleinere community waardoor het veel gezelliger is, heartbeat dus niet dat idiote bunnyhopping de hele tijd, aimsysteem enzovoort enzovoort.

Ow, en als jullie niet komen SF-en en het afkraken maakt dat mij nix uit, het maakt mij plezier er nix minder om en de community is gezellig en groot genoeg zonder jullie:-)

JUJ Eeliejunn en Tuvvie!
De meeste mensen hebben CS niet bij Halflife gekregen, dit is nl pas bij een of andere late golden-version erbij gekomen. Zeker meer dan 90% is CS gaan spelen door mond op mond reclame.
Met CS is het cheater-probleem ongeveer over door de goeie anti-cheat progjes.
Een kleine community is in mijn ogen geen voordeel. Dit betekent dat er minder maps/servers ed voor de mod zijn, en de gezelligheid heb je ook als je vaak op dezelfde servers komt, waar veel dezelfde mensen komen.
Bunnyhopping is al uit CS, dus dat kan niet meer, en in CS1.4 komt een conditiesysteem.
Ik heb SF en CS allebij gespeeld, en toch vind ik CS beter/leuker. (Wat niet wegneemt dat SF ook best een leuk spelletje is :) )

Specs

Verwijderd

MoH:AA :X :D
Pagina: 1 2 Laatste