Userpoll

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
nav de uitslag van de poll

Ik vind dat sommige modjes soms een beetje "wreed" doen naar users die hier nieuw zijn, kijk als het naar een "slechte" user doet ok, maar een nieuwkomer die het niet helemaal snapt, en de faq nog niet gezien heeft (het knopje faq springt er nou ook weer niet uit, en de meeste denken dat het gaat hoe het forum werkt en NIET de regels), vind ik dat bij de users die de wil hebben om meer te leren over de regels e.d. vriendelijker mogen behandeld worden, en dan zeggen sommige mods: `` ja elke keer dezelfde vraag `` , dat vind ik wel een beetje begrijpelijk, maar leef je dan ook even in, in een nieuwe user, en vertel rustig hoe alles moet enzo (regels),en niet zo van : LEES DE FAQ :Z :Z SLOTJE ROT MAAR OP... Dat kom ik best nog wel eens tegen en dat vind ik echt jammer, vooral omdat die nieuwe gebruiker dan ook weer zoiets heeft van wat krijgen we nou, en nu praat ik over de "goedbedoelde"- gebruikers die de wil hebben om meer te weten te komen over de regels ed, want die lijden nu een beetje onder de kwade mensen.

Ik ben zeker niet de enige die dit ziet denk ik, maar over het algemeen is de moderatie hier best goed, 'k ga hier al zo'n 1,5 jaar mee, en heb hier behoorlijk wat gezien e.d., ik ben ook wel n's soms stout geweest (in't begin flamen omdat iemand me geen script wou geven >:) :P dat was 1,5 jaar geleden), maar ik vind dat je nieuwe users een beetje een "kans" moet geven in het opzicht niet denken weer zo'n noob, maar `` hee een newbie (Geen-n00b-dus), die snapt het niet, ik verwijs hem even netjes op de FAQ, zodat hij/zij iets meer snapt over de regels e.d. `` , dat zou al een veel betere verwelkomings-bericht zijn.

En als iemand zich voorsteld in Lieve Adjes soms gewoon door de vingers zien, het mag dan wel niet, maar dan gewoon een uitzondering, want we hebben tenslotte een user meer! :) (Je moet het natuurlijk niet ``tolereren`` anders krijg je 100 verwelkomings-topics op een dag).

Graag Reacties hierop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Komputilo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 08:38
Ik ben nu een half jaartje regelmatige bezoeker op GOT en altijd als ik een vraag heb probeer ik eerst in search antwoord te vinden en dat lukt 9,9 van de 10 keer. Ik heb pas 4 keer ofzo een vraag gepost (en ook weleens terug naar de search/faq gestuurd |:().

Het wordt natuurlijk niet erg gezellig als er niks meer gepost wordt, maar ik denk dat veel meer mensen eerst de search moeten gebruiken voordat ze een vraag stellen. Misschien moet er bij het aanmelden duidelijk gezegd worden dat er een goede search funtie is en dat het op prijs gesteld wordt die eerst te gebruiken (ik weet niet of dat al gedaan wordt).

Misschien is het een goed idee die search-knop wat meer in the picture te brengen.
Ik ben ook wel benieuwd wat er nu verder met de uitkomsten van de userpoll gedaan gaat worden...
(er is al ruim 3 dagen niet meer gereageerd, het zou jammer zijn als men de poll vergeet)
Pagina: 1 2 3 Laatste