Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
maar morgen begin ik er weer aan
Sommige fora geven de mogelijkheid om invulvelden in te vullen. Is dat bij NOS niet zo? Daar kan je al je opmerkingen kwijt.Op woensdag 03 april 2002 23:18 schreef Compubiter het volgende:
Er moet een mogelijkheid komen om je antwoorden te kunnen motiveren. Zo heb ik bijvoorbeeld bij een vraag over "sfeer" NOS als goed bestempeld, omdat het redelijk "close" is. Hiermee kun je dus je antwoorden motiveren.
Dit ging eerder over een van de eerdere vragen. Maar je hebt gelijk, kan ook later bij het invulveld over NOS (of een ander forum)Op woensdag 03 april 2002 23:21 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Sommige fora geven de mogelijkheid om invulvelden in te vullen. Is dat bij NOS niet zo? Daar kan je al je opmerkingen kwijt.
Verwijderd
Welke talen gebruikt je?
Verder is het een grote enquete, maar als mensen willen dat GoT beter wordt moeten ze het er maar voor over hebben hoor
Wordt gefixed. Sorry.Op woensdag 03 april 2002 23:22 schreef Cheatah het volgende:
Vraag: Waarom staat OCM niet in de poll?
(bij 'hoe is de sfeer' oid)
je mag invullen welke je wilt.. je hoeft hem dus niet perse helemaal in te vullen, zeker niet als je je nog nooit hebt vertoond in een forumOp woensdag 03 april 2002 23:18 schreef Da Mastah het volgende:
Beetje lange enquete!
maar morgen begin ik er weer aan
En ik heb speciaal voor gezorgd dat in HK alleen maar open antwoorden gegeven kunnen worden, dit zorgt er iig dat er niks verkloot word en inhoudelijk goed gereageerd met argumenten (at least i hope, maar dat zie je snel genoeg
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Onder het motto: *oeps, vergeten*Op woensdag 03 april 2002 23:22 schreef Cheatah het volgende:
Fixed.
He, toch es een spellingchecker hier in GoT inbouwenOp woensdag 03 april 2002 23:23 schreef tjetta het volgende:
Bij PW staat op een gegeven moment:

Ook fixed.
Zeurpiet, hier ziet ie er goed uit hoor.Op woensdag 03 april 2002 23:25 schreef Nielsz het volgende:
de CSS ruckt de pan uit. Ik kan mijn scrollbar niet goed zien.
Ik heb hem express een beetje "Weg laten vallen" omdat ie dan minder in het oog valt en dus minder afleidt, maar om nou te zeggen dat ie niet zichtbaar is?
Misschien heb ik het over 't hoofd gezien.
Anyway, heb ik nog maar bij het laatste commentaar stukje mijn mening erover verteld.
Daar staat in het begin toch echt wel wat over.Op woensdag 03 april 2002 23:36 schreef M@NIC het volgende:
Ik mis eigenlijk een stukje over de Moderatie in het algemeen, over heel GoT.
Misschien heb ik het over 't hoofd gezien.
Anyway, heb ik nog maar bij het laatste commentaar stukje mijn mening erover verteld.
Ja...maar dan bedoel ik niet zo'n vraag van wat ik er van vind, goed/slecht/ect.Op woensdag 03 april 2002 23:37 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Daar staat in het begin toch echt wel wat over.
Zoals dat in de HK, of modjes goed bereikbaar zijn enzo.
Daar wou ik graag mijn mening over geven over heel GoT, dus niet alleen HK.
Maar 't is al opgelost.
Dat ligt aan die mensen zelf dan...Op woensdag 03 april 2002 23:39 schreef Nielsz het volgende:
Alleen jammer dat je alleen van mensen 'die het beste met GoT voor hebben' reacties krijgt, en daardoor een nogal eenzijdige poll.
Als zij niet de moeite te nemen te reageren erop (wat prima kan, alleen de genen die gebanned zijn hebben geen toegang) is dat jammer...
De mensen die het slecht met GoT voor hebben zullen IMO ook geen nuttige feedback opleveren.Op woensdag 03 april 2002 23:39 schreef Nielsz het volgende:
Alleen jammer dat je alleen van mensen 'die het beste met GoT voor hebben' reacties krijgt, en daardoor een nogal eenzijdige poll.
Verwijderd
Hoeveel mensen hebben het al ingevuld tot nu toe eigenlijk
Er staat bij de SM poll een optie "het zijn een stel vuile SNB'ersOp woensdag 03 april 2002 23:40 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat ligt aan die mensen zelf dan...
Als zij niet de moeite te nemen te reageren erop (wat prima kan, alleen de genen die gebanned zijn hebben geen toegang) is dat jammer...

Wedden dat die nooit gekozen wordt
Verwijderd
Sjah, als mensen hem niet eerlijk invullen schiet het niet op heOp woensdag 03 april 2002 23:44 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Er staat bij de SM poll een optie "het zijn een stel vuile SNB'ers" (maar dan anders
![]()
Wedden dat die nooit gekozen wordt
Verwijderd
Ik had een 10, want er stond: 'Alle antwoorden zijn goed'
/me is geslaagd voor zijn GoT-bewijs
Ik ga me er doorheen worstelen, zeker nu ik weet dat het tot begin mei 2002 kan
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik heb em net ingevuld hoorOp woensdag 03 april 2002 23:22 schreef Cheatah het volgende:
(bij 'hoe is de sfeer' oid)
Was em welliswaar op de 1ste pagina vergeten aan te vinken (hoop klikken als je dat pas aan het eind merkt
Oei, staat die verplicht?Op woensdag 03 april 2002 23:53 schreef Compubiter het volgende:
In P&W moet je een taal kiezen. Dit is niet handig, aangezien ik niet programmeer (kom wel eens in P&W, ja)
Gauw even uitzetten
Is nu niet meer verplicht.
Ik ben een dik kwartier bezig geweest om dat krneg in te vullen
Maar het is gelukt
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
KwartierOp donderdag 04 april 2002 00:08 schreef Hoicks het volgende:
de poll had wel wat meer uniformiteit uit mogen stralen.
Ik ben een dik kwartier bezig geweest om dat krneg in te vullen
Maar het is gelukt
Ehh... als ik het dus goed begrijp mag ik de poll niet invullen omdat ik precies 30 ben, en daarom ben ik verplicht om "dat gaat jullie niets aan" te kiezen ? Immers tot 30 betekent TOT 30 en niet tot/met 3026 tot 30 jaar.
31 tot 40 jaar.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
het voelde als een kwartier maar het kan ook een dik halfuur zijn geweestOp donderdag 04 april 2002 00:09 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Kwartier. Ik ben er vijftig minuten mee bezig geweest.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:58 ]
Verwijderd
Ah, jij hebt in het begin een vakje verkeerd ingevuld:Op donderdag 04 april 2002 00:09 schreef dusty het volgende:
Leeftijd:
[..]
Ehh... als ik het dus goed begrijp mag ik de poll niet invullen omdat ik precies 30 ben, en daarom ben ik verplicht om "dat gaat jullie niets aan" te kiezen ? Immers tot 30 betekent TOT 30 en niet tot/met 30
Ik ga moeilijk doen, en wil dus de extra-uitgebreide-versie voor-mierenneukers poll invullen.
wel lastig om dan te zien wat een modje precies als sluit message geeft.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Jahoor, nahja...Op donderdag 04 april 2002 00:12 schreef hdd het volgende:
* ACM heeft alle poll's aangevinkt () en vraagt zich af of hij hem nu gewoon uit kan rammen en morgen kan verder gaan bij dezelfde vraag
Gewoon bovenstaande url volgen, alle ingevulde vragen blijven/zijn bewaard.
En die worden automatisch ingevuld bij het tonen van "oudere" pagina's.
Gewoon je browser sluiten en morgen verder gaan dus
LOL..... is dit nu trouwens wat ze bedoelden met sfeer van HK op de rest van GoT?Op donderdag 04 april 2002 00:14 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ah, jij hebt in het begin een vakje verkeerd ingevuld:
[..]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:58 ]
Euh, ja?Op donderdag 04 april 2002 00:18 schreef hdd het volgende:
Hij blijft hangen op de eerst volgende niet ingevulde page
Is dat niet goed?
Dan druk je maar op backspace 1x ?
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:58 ]
Nahja, min of meer tot het eindeOp donderdag 04 april 2002 00:25 schreef hdd het volgende:
Ik moest toch die hele poll tot het einde doorklikken
Als het goed is komt ie niet verder dan de laatste pagina die je deed met open gelaten verplichte vragen
Kan dus zijn dat je toevallig wel 1 pagina verder komt.
als je aangeeft dat je ergens "bijna nooit" komt of "ik kom er eigenlijk nooit"invoerd moet je nog wel een impressie van de moderaties geven. vond ik nogal vaag eigenlijk.
Nee, anders had ik ook per forum per mod moeten invullen wat ik van ze vond.Op donderdag 04 april 2002 00:14 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ah, jij hebt in het begin een vakje verkeerd ingevuld:
[..]
Wordt waarschijnlijk de volgende poll ofzo
Hoe goed vindt je deze (lite)mod:
[Naam] : [Erg Slecht] [Slecht] [Neutraal] [Goed] [T'is een god]
Back In Black!
Mee eens. Ik heb nou regelmatig de middelste optie genomen, omdat ik het niet wist hoe het daar ging.Op donderdag 04 april 2002 00:28 schreef Alfredt het volgende:
oh ja... nog wel vaag puntje
als je aangeeft dat je ergens "bijna nooit" komt of "ik kom er eigenlijk nooit"invoerd moet je nog wel een impressie van de moderaties geven. vond ik nogal vaag eigenlijk.
Is eigenlijk wel een goed idee. Vond het wel makkelijk dat ik eindelijk m'n hart kon luchten over ItSnows, IceStorm, Jotti, nelske en Phreak (ohja en Jaymz).Op donderdag 04 april 2002 00:29 schreef dusty het volgende:
[..]
Nee, anders had ik ook per forum per mod moeten invullen wat ik van ze vond.
Wordt waarschijnlijk de volgende poll ofzo
Hoe goed vindt je deze (lite)mod:
[Naam] : [Erg Slecht] [Slecht] [Neutraal] [Goed] [T'is een god]
Maar ff serieus, ik lees niet zoveel topics en vond het soms toch wel moeilijk om een mening te geven.
Ook miste ik bij het MF een optie bij de vraag wanneer je kijkt "altijd als er updates zijn (nieuwe topics geplaatst zijn)". Tenminste dat doe ik zelf altijd, als het lampje aan is ff kijken
Ik zeg NEEBen je ooit wel eens op TMF geweest (lezen/reageren)?
Moet je daarna invullen:
Lees je voornamelijk, of reageer je ook?
En die HK vragen waren veel typwerk.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Inderdaad, scheer je weg, kom over een jaar nog maar eens terugOp donderdag 04 april 2002 00:09 schreef dusty het volgende:
Ehh... als ik het dus goed begrijp mag ik de poll niet invullen omdat ik precies 30 ben, en daarom ben ik verplicht om "dat gaat jullie niets aan" te kiezen ? Immers tot 30 betekent TOT 30 en niet tot/met 30
Professioneel Hyves-weigeraar
Dan had je op de eerste pagina niet aan moeten geven dat je vragen over TMF wilde beantwoorden.Op donderdag 04 april 2002 00:53 schreef LiquidSilver het volgende:
Ingevuld, maar sommige dingen waren vaag.
[..]
Ik zeg NEE
Moet je daarna invullen:
[..]
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Lijkt me om wat meer inhoudelijke antwoorden te krijgen en laten zien wat er nu niet goed is, als het niet goed is.Op donderdag 04 april 2002 00:53 schreef LiquidSilver het volgende:
En die HK vragen waren veel typwerk.
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag, en de uiteindelijke invloed ervan op het forum
geef dan de optie niet dat je het subforum nooit bezoektOp donderdag 04 april 2002 00:55 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Dan had je op de eerste pagina niet aan moeten geven dat je vragen over TMF wilde beantwoorden.
geen info geven is wat anders dan zeggen dat je ergens niet komt.... en wat als je op sommige delen gewoon weinig komt, maar zo af en toe wel eens? Dan heb je wel bepaalde gevoelend erbij, en zou je sommige vragen best willen beantwoorden.... maar over het modederen kun je dan echt niks zinnigs zeggen.
Ik heb lekker gelogenOp donderdag 04 april 2002 00:55 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Inderdaad, scheer je weg, kom over een jaar nog maar eens terug.
Back In Black!
1. waarom kun je je enquete niet editten?
2. Het is eigenlijk nooit echt duidelijk wanneer er een nieuwe mededeling is. Ik kijk iig niet elke dag in mededelingen (niet omdat ik daar geen zin in heb ofzo, maar omdat ik er gewoon niet aan denk). Ik weet dat het met topix niet echt te realiseren is om je op een duidelijke manier op een nieuwe mededeling op de hoogte te brengen, en er zit vast wel een announcement feature in het nieuwe forum (zo niet: ga die eens even HEEL SNEL inbouwen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Nieuwe mededeling = lampje aan in indexOp donderdag 04 april 2002 01:32 schreef OiSyN het volgende:
2. Het is eigenlijk nooit echt duidelijk wanneer er een nieuwe mededeling is. Ik kijk iig niet elke dag in mededelingen (niet omdat ik daar geen zin in heb ofzo, maar omdat ik er gewoon niet aan denk).
Heb hem dan ook zo goed mogelijk ingevuld.
Doe er wat mee, met de resultaten van deze poll dan, maar laat daar geen maanden overheen gaan
Voor een bepaalde tijd. Nou zullen er echt wel mensen zijn die binnen die tijd 4x op de frontpage komen, maar meestal kom ik binnen via active topics of de search.Op donderdag 04 april 2002 01:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Nieuwe mededeling = lampje aan in index
Och, ik onthoud gewoon het aantal topics en replys
[edit] 138 dus ondertussen
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Heb ze allemaal zo goed mogelijk ingevuld, duurde wel lang (een uurtje), maar dat had ik er wel voor over
idd, en dat zou best een optie mogen wordenOp donderdag 04 april 2002 01:35 schreef MREn het volgende:
[..]
heb nu maar gedaan dat ik bij elk bezoek kijk, ik lees iig altijd de nieuwste mededelingen
Verwijderd
Goh, zou daarom die opsomming zijn geweest welke pagina's je graag zou willen invullen aan het beginOp donderdag 04 april 2002 09:00 schreef Tuxus het volgende:
Als je nooit in een bepaald forum komt kan je de vragen over dat specifieke forum niet skippen. Das best storend omdat je dan maar iets in moet gaan vullen
Back In Black!
Jammer alleen dat ik niet de index gebruik maar ik heb alles in mijn favorieten staan. Daarom ga ik ook voor een optie die laat zien als er een nieuwe mededeling is.Op donderdag 04 april 2002 01:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Op donderdag 04 april 2002 09:18 schreef dusty het volgende:
[..]
Goh, zou daarom die opsomming zijn geweest welke pagina's je graag zou willen invullen aan het begin
oooow was dat daarvoor!
Verwijderd
Deze vraag is niet verplicht
X Spielerij.
of is dat te opvallend?
Eigenlijk welOp donderdag 04 april 2002 09:36 schreef ItSnows het volgende:
In welke subfora is de sfeer duidelijk beter dan gemiddeld?
Deze vraag is niet verplicht
X Spielerij.
of is dat te opvallend?
Bericht hierboven
Ja hoor, maar het moge duidelijk zijn dat als je zegt dat ik een klootzak bent morgen per ongeluk anoniem gebant bentOp donderdag 04 april 2002 08:12 schreef DataBeest het volgende:
Was het trouwens annoniem?
Ja hoor, het is anoniem voor mensen er niet door mijn humor prikken
Maar dat heb ik voor het in het begin genoemde "misbruik" etc ingebouwd.
Uiteraard kan iedereen met database-toegang de antwoorden bekijken, maar echt handig is dat niet, jouw antwoordjes tussen de 17000++ anderen te bekijken
Dus als je vraag is:
Is het strict anoniem? -> Nee, dat is het niet. Voor jouw gebruiksgemak niet en voor onze controleerbaarheid niet.
Is het "anoniem" ? -> Ja, het is niet zo dat alle modjes nu kunnen zien wie wat koos.
where userid="12345"Op donderdag 04 april 2002 10:31 schreef ACM het volgende:
Uiteraard kan iedereen met database-toegang de antwoorden bekijken, maar echt handig is dat niet, jouw antwoordjes tussen de 17000++ anderen te bekijken
dat zijn er al iets minder
Dat kloptOp donderdag 04 april 2002 10:42 schreef Nielsz het volgende:
where userid="12345"
dat zijn er al iets minder
En op die manier _kan_ je inderdaad de antwoorden ophalen (alhoewel het nog steeds vervelend is, zeker als er odd meer enquetes ingevuld gaan worden). Maar ik mag hopen dat jullie dat beetje vertrouwen in onze DBA's hebben
Nah, jij wel, maar die kees heOp donderdag 04 april 2002 10:49 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat klopt
En op die manier _kan_ je inderdaad de antwoorden ophalen (alhoewel het nog steeds vervelend is, zeker als er odd meer enquetes ingevuld gaan worden). Maar ik mag hopen dat jullie dat beetje vertrouwen in onze DBA's hebben

Verwijderd
hier staat een vraag : is SG verbeterd sinds invoering HK
ik mis daarin de mogelijkheid *geen mening*
of iets om aan te geven dat je te kort op GoT rondwandelt om de invoering en doorwerking van HK in SG op te merken
Waarom zou je dat willen?Op donderdag 04 april 2002 11:19 schreef ItSnows het volgende:
Je mag na vastleggen van de Poll zo te zien geen brilliante ideeen meer toevoegen?
Verwijderd
Misschien omdat ik nu net Het Idee heb om de sfeer nog meer te verhogenOp donderdag 04 april 2002 11:21 schreef ACM het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Ik mag toch hopen dat jij als mod dat wel op een andere manier mee durft te delen aan de rest van de crew, dan via zo'n poll?Op donderdag 04 april 2002 11:23 schreef ItSnows het volgende:
Misschien omdat ik nu net Het Idee heb om de sfeer nog meer te verhogen
Verwijderd
Ja maar het was dan ook meer een algemene opmerking als user en niet specifiek als moderatorOp donderdag 04 april 2002 11:26 schreef ACM het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij als mod dat wel op een andere manier mee durft te delen aan de rest van de crew, dan via zo'n poll?
En het stukje over opleiding ff in het "Belgisch" vertalen
dus
• Hoger onderwijs korte type
• Hoger onderwijs lange type
• Universitair Onderwijs
want hiervan snap ik niks
Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik zit nog op de middelbare school (vmbo, havo, vwo).
Ik volg een opleiding op MBO-niveau.
Ik volg een opleiding op HBO-niveau.
Ik volg een opleiding op WO-niveau.
Ik heb een part-time computer-gerelateerde baan.
Ik heb een full-time computer-gerelateerde baan.
Ik heb een part-time niet-computer-gerelateerde baan.
Ik heb een full-time niet-computer-gerelateerde baan.
Ik ben werkloos / arbeidsongeschikt / etcetera.
Anders.
Dat gaat jullie niets aan.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Hoger onderwijs korte type = MBOOp donderdag 04 april 2002 13:19 schreef Tomsworld het volgende:
Wil iemand me es helpen:
dus
• Universitair Onderwijs
[..]
Hoger onderwijs lange type = HBO (Hogeschool)
Universitair Onderwijs = WO
Zo goed ?
Is beiden hogeschool:Op donderdag 04 april 2002 13:21 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Hoger onderwijs korte type = MBO
Hoger onderwijs lange type = HBO (Hogeschool)
Universitair Onderwijs = WO
Zo goed ?
Hoger onderwijs korte type (3 jaar)
Hoger onderwijs lange type (4 jaar)
Ok toch al bedankt
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
hmmmja maar het is niet in 1 opslag te zien of dat lampje aan staat of niet. En zoals ik al zei, ik denk er gewoon niet aan om daar te kijken, dus het moet echt duidelijk opvallen.Op donderdag 04 april 2002 01:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Bovendien zit ik echt weinig op de index, ik tiep er in de adresbalk meestal gelijk listtopics.php/14 achteraan. En later verander ik dat in /15 en soms in /12, maar meer ook niet
gewoon "Dat gaat jullie niets aan" aanvinkenOp donderdag 04 april 2002 13:19 schreef Tomsworld het volgende:
Wil iemand me es helpen:
dus
• Universitair Onderwijs
[..]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
de suggesties (open antwoorden) zijn naar mijn weten anoniem... al kunnen we het misschien wel ngo achterhalen.Op donderdag 04 april 2002 14:12 schreef Vinsane het volgende:
Ik heb om feedback gevraagd over de ideetjes die ik heb ingevuld. Zou ik dit ook krijgen?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Ik hoop het, ze waren niet slecht, al zeg ik het zelfOp donderdag 04 april 2002 14:20 schreef chem het volgende:
[..]
al kunnen we het misschien wel ngo achterhalen.
Ik zal ze es bekijken. Verwacht geen open feedbackOp donderdag 04 april 2002 14:12 schreef Vinsane het volgende:
Ik heb om feedback gevraagd over de ideetjes die ik heb ingevuld. Zou ik dit ook krijgen?
Dan is het gelijk gedaan met je anonimiteit
Je hebt wel wat ideetjes ingevoerd idd
Maar ik denk dat ze per forum apart bekeken zullen moeten worden en dus ook per mod apart beoordeeld moeten worden of die mod graag feedback wil geven of niet.
Goeie poll jongens
Ik heb niet dit hele topic doorgelezen, maar kunnen jullie nu zien welke user wat invult? Dat ik hier niet later op aangekeken
//edit:
En oja, vraag 2 en 5 van Spielerij lijken nogal veel op elkaar IMO.
Verwijderd
Email is fijnOp donderdag 04 april 2002 15:11 schreef ACM het volgende:
[..]
Ik zal ze es bekijken. Verwacht geen open feedback
1) De poll laadt niet helemaal lkkr in Opera.
2) Als je zegt dat je niet in Softe goederen komt moet je er toch vragen over beantwoorden, wat resulteert in het sluiten van de poll, want daar heb ik geen zin in.
Verwijderd
Ja, daar had ik ook last van. De tekst was pas leesbaar nadat je er een paar keer met je muis over was gegaan.Op donderdag 04 april 2002 16:33 schreef wwillem het volgende:
Geen idee of het al gezegd is, aber;
Verwijderd
Klopt; en uit zeer goede bron heb ik vernomen dat dat aan Opera moet liggenOp donderdag 04 april 2002 16:33 schreef wwillem het volgende:
Geen idee of het al gezegd is, aber;

Als echte Opera fan geloof ik dit soort dingen niet zo. De meeste polls werken ook in Opera.Op donderdag 04 april 2002 16:42 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Klopt; en uit zeer goede bron heb ik vernomen dat dat aan Opera moet liggen
Als een poll niet werkt in IE maar wel in Opera, is het dan een fout in IE of van de poll? Meestal wordt dan voor de laatste optie gekozen.
Discriminatie; in strijd met onze grondwet
Nou, ACM vond dat hij zich goed aan het html-protocol had gehouden, en dat het de schuld was van Opera.Op donderdag 04 april 2002 16:46 schreef wwillem het volgende:
Als een poll niet werkt in IE maar wel in Opera, is het dan een fout in IE of van de poll? Meestal wordt dan voor de laatste optie gekozen.
YupOp donderdag 04 april 2002 16:54 schreef Lord Daemon het volgende:
Nou, ACM vond dat hij zich goed aan het html-protocol had gehouden, en dat het de schuld was van Opera.
Misschien hier en daar een kleine "niet helemaal goed aan de eis gehouden"-heid.
Maar vrijwel overal is het valide html en de stylesheet sowieso (waar die positionering door bepaalt wordt).
Ga er ook maar niet vanuit dat netscape 4.x het helemaal perfect zal doen

Als er juist een forum is waar kritiek op te leveren valt (nofi