Op zaterdag 04 mei 2002 01:19 schreef Garfield het volgende:
[..]
Mja de uitslag van de pole of je man of vrouw bent verbaasd mij niet echt

Voor de rest ziet het er wel redelijk uit, NOS doet het toch wel erg goed.
Tja, NOS komt inderdaad erg goed uit. Iets waar ik als NOS-er zijnde natuurlijk wel een beetje trots op ben (op de vaste groep gebruikers that is). Als je kijkt naar de grootte van NOS, dan is de uitslag des te verassender eerlijk gezegd. (dat het zo hoog in sfeer en niveau scoort, als je kijkt naar het absolute aantal stemmen. Het feit dat die sfeer en het niveau er is, is me uiteraard sowieso wel bekend

)
NOS is een relatief klein forum (wel aardig gegroeid in 1 jaar tijd), waar een tamelijk grote groep vaste gebruikers met erg veel kennis aanwezig is. Deze groep bepaalt dan ook de absoluut goede sfeer in NOS en zij zorgen ervoor dat het niveau ook nog eens hoog blijft. Eerlijk gezegd heb je in NOS al een heleboel gebruikers, die eigenlijk de uiteindelijke doelstelling ban het regulars concept zijn.
In NOS is een flame o.i.d. een tamelijk grote uitzondering. Noobs, newbies, "regulars"; ze worden allemaal netjes te woord gestaan altijd. Dat mag best eens gezegd worden denk ik
Zoals ACM al aangaf, worden de MP vragen sowieso door de mods meegenomen en uiteraard door hun HGA. Zij bekijken, wat er met de feedback gedaan kan worden. Ik kan in ieder geval mededelen, dat de MP vragen in NOS eigenlijk bijna stuk voor stuk positief zijn