tja met de mega-car kan ook weleens wat misgaanOp woensdag 03 april 2002 18:41 schreef Evilernie het volgende:
he kimble...dit is niet best
[afbeelding]
Verwijderd
Ja, dan lukt het wel, alleen ik denk dat dan de bodem van je bankrekening dan al te zien isOp woensdag 03 april 2002 18:39 schreef The_FrankO het volgende:
ik denk dat je het volgende systeem moet hebben
AMD ATHLON XP 2100+ @ 2000 / P4 Northwood 2,4 @ 4000
1,5 gb ram
10700rpm hd
g4 ti 4600
Ik denk dat het hier wel mee moet lukken
ff kijke als ik dat wil doen (upgrade)Op woensdag 03 april 2002 18:39 schreef The_FrankO het volgende:
ik denk dat je het volgende systeem moet hebben
AMD ATHLON XP 2100+ @ 2000 / P4 Northwood 2,4 @ 4000
1,5 gb ram
10700rpm hd
g4 ti 4600
Ik denk dat het hier wel mee moet lukken
athlon 2100: 370€
1.5gb ram : 3*210= 630€
hd kan wel overslaan
en g4 hoef ik nie want ik heb toch nog een gf3
kan ik van iemand nog 1100€ lenen?
Verwijderd
Weet iemand of de GF4 een hogere kloksnelheid heeft en dus gunstiger is voor FS? Hij is wel een heel stuk goedkoper dan de GF3 series. Misschien goedkopere betere technologie?
gf4 = sneller maar ik vind het wel een beetje overkill zeg, ik denk heus niet dat FS een 300mhz GPU vereist, en 200 doet het al prima lijkt moiOp woensdag 03 april 2002 18:50 schreef Doink het volgende:
Weet iemand of de GF4 een hogere kloksnelheid heeft en dus gunstiger is voor FS? Hij is wel een heel stuk goedkoper dan de GF3 series. Misschien goedkopere betere technologie?
de titaniums zijn uiteraard sneller dan de gf3 maar de mx zijn volgens mij langsamer dan de gf3. Je hebt wel directx 8.1 ondersteuning. Volgens mij is een gf4 mx goedkoper dan een gf3. Ik vind de gf4 mx een leuk kaartjeOp woensdag 03 april 2002 18:50 schreef Doink het volgende:
GF4 lijkt me inderdaad niet meteen nodig. Koop liever een snel mobo, betere proc en meer geheugen. Tussen de GF3 en GF4 hoef je geen hoge verschillen te verwachten met FS2002.
GF3 heeft ook 8.1 ondersteuning
GF3 heeft ook 8.1 ondersteuning
Verwijderd
Ja gemiddeld 170 euro. De GF3 TI500 is 450 euro.Op woensdag 03 april 2002 18:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Stuk goedkoper dan GF3?
* KIMBLE heeft zijn gf3 voor 1100!! gulden betaaldOp woensdag 03 april 2002 18:53 schreef Doink het volgende:
[..]
Ja gemiddeld 170 euro. De GF3 TI500 is 450 euro.
en nu zijn ze stukke goedkoper
jaja ik was rijk
Ligt eraan welke GF4 natuurlijk. Je moet geen MX'je kopen. Dan is een GF2 ULTRA nog sneller.
Maargoed dit is offtopic.
Wat voor systeem heb je nu dan?Op woensdag 03 april 2002 18:54 schreef Doink het volgende:
[..]
THNX
dit is niet ontopicOp woensdag 03 april 2002 18:54 schreef Robin Shrine het volgende:
Ligt eraan welke GF4 natuurlijk. Je moet geen MX'je kopen. Dan is een GF2 ULTRA nog sneller.
we moge over alles discuseren als het maar om fs gaat
en we hebbe het hier over de ideale FS bak
Verwijderd
ook THNXOp woensdag 03 april 2002 18:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
gf4 = sneller maar ik vind het wel een beetje overkill zeg, ik denk heus niet dat FS een 300mhz GPU vereist, en 200 doet het al prima lijkt moi
Verwijderd
Ik zeg het alleen als je niet lachtOp woensdag 03 april 2002 18:55 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wat voor systeem heb je nu dan?
Compaq presario 5186.
450 MHZ
64 int geheugen
Geen DVD
Niet snel en een aaneenschakeling van vastlopers.
Maar in mei begint er op mijn vader zijn werk (Heineken maar dat mag ik niet zegge want dat is reclame) en dan koop ik een nieuwe PC met korting
Verwijderd
kan iemand mij meer vertellen over ils
het lukt mij wel om die ils te volgen, maar meestal ben ik veel te laat en moet ik daarom heel snel dalen. Op welke hoogte moet je die ils onderscheppen en waar moet je hem ergens onderscheppen? ik onderschep hem nu altijd waar dat groene lijntje begint op je gps, is dat correct of moet ik hem al eerder onderscheppen?
het lukt mij wel om die ils te volgen, maar meestal ben ik veel te laat en moet ik daarom heel snel dalen. Op welke hoogte moet je die ils onderscheppen en waar moet je hem ergens onderscheppen? ik onderschep hem nu altijd waar dat groene lijntje begint op je gps, is dat correct of moet ik hem al eerder onderscheppen?
2000a3000ftOp woensdag 03 april 2002 19:03 schreef J-063 het volgende:
en ietsje eerder voor dat groene lijntje intersepte
Verwijderd
Heb nu 1900 gulden (na 2 jaar sparen en harde arbeid)Op woensdag 03 april 2002 18:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE heeft zijn gf3 voor 1100!! gulden betaald
en nu zijn ze stukke goedkoper, zelf betaald en ik ben 14
jaja ik was rijk
Je moet tussen de 4000 en de 2000 zitten en je moet die rode ringetjes interseptenOp woensdag 03 april 2002 19:03 schreef J-063 het volgende:
Krijg je gratis bierOp woensdag 03 april 2002 19:00 schreef Doink het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen als je niet lacht.
Compaq presario 5186.
450 MHZ
64 int geheugen
Geen DVD
Maar in mei begint er op mijn vader zijn werk (Heineken maar dat mag ik niet zegge want dat is reclame) en dan koop ik een nieuwe PC met korting
Over je systeem: Ik zal dan maar wachten met upgrade want dat is zonde kun je beter nog doorsparen en dan een heel goed systeem kopen
Verwijderd
Ja ik ga nu zeker mijn systeem niet meer upgraden. Ik kan ook moeilijk upgraden want dat is niet mogelijk. Kast is gewoon te klein voor nog meer harddisk (nu iets van 6 GB) dus.Op woensdag 03 april 2002 19:06 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Krijg je gratis bier![]()
Over je systeem: Ik zal dan maar wachten met upgrade want dat is zonde kun je beter nog doorsparen en dan een heel goed systeem kopen
Maar over dat gratis bier, nou nee alleen voor gereduceerde prijzen.
6gbOp woensdag 03 april 2002 19:10 schreef Doink het volgende:
[..]
Ja ik ga nu zeker mijn systeem niet meer upgraden. Ik kan ook moeilijk upgraden want dat is niet mogelijk. Kast is gewoon te klein voor nog meer harddisk (nu iets van 6 GB) dus.
Maar over dat gratis bier, nou nee alleen voor gereduceerde prijzen.
daar heeft kimble geen genoeg aan
* KIMBLE needs +/- 7gb FS ruimte
Verwijderd
/me heeft (nog) geen FS en weet dat het zinloos isOp woensdag 03 april 2002 19:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
6gb
daar heeft kimble geen genoeg aan
* KIMBLE needs +/- 7gb FS ruimte
FS 98 misschien en met de toetsen

dan ben je vast jalours op ons met die (Op woensdag 03 april 2002 19:15 schreef Doink het volgende:
[..]
/me heeft (nog) geen FS en weet dat het zinloos is
FS 98 misschien en met de toetsennee vind ik niet echt handig.
Verwijderd
JaOp woensdag 03 april 2002 19:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dan ben je vast jalours op ons met die () fs2002 met soms super realistische screens
?
Maar ik kijk er toch naar
Verwijderd
Ik heb ook een 450Mhz, en iedereen lacht je hier wel uit, maar bij mij werkt het prima hoor!! Alleen 64 naar 256 MB upgraden, en je kan er helemaal tegenaan (100% FS2002-proofOp woensdag 03 april 2002 19:00 schreef Doink het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen als je niet lacht.
Compaq presario 5186.
450 MHZ
64 int geheugen
Geen DVD
Verwijderd
Maar ik wil ook nog sommige andere dingen als shooters en videobewerkingOp woensdag 03 april 2002 19:23 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik heb ook een 450Mhz, en iedereen lacht je hier wel uit, maar bij mij werkt het prima hoor!! Alleen 64 naar 256 MB upgraden, en je kan er helemaal tegenaan (100% FS2002-proof)
Verwijderd
Unreal tournament, Quake 3, Ghost Recon (<---Op woensdag 03 april 2002 19:26 schreef Doink het volgende:
[..]
Maar ik wil ook nog sommige andere dingen als shooters en videobewerking
* KIMBLE wil ook weer ut gaan spelenOp woensdag 03 april 2002 19:28 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Unreal tournament, Quake 3, Ghost Recon (<---) werkt allemaal perfect bij mij....
maar ik wee nie of die het op de pc met XP doet
Verwijderd
wat willie gaan spelen??Op woensdag 03 april 2002 19:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE wil ook weer ut gaan spelen
UTOp woensdag 03 april 2002 19:30 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
wat willie gaan spelen??
Unreal Tourniment
Hier wel.Op woensdag 03 april 2002 19:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
* KIMBLE wil ook weer ut gaan spelen
mooiOp woensdag 03 april 2002 19:37 schreef biobak het volgende:
[..]
Hier wel.
* KIMBLE gaat hem dan weer ff lenen
interessant om te zien hoe een discussie over systeemeisen overgaat in welke spellen er nog meer bestaan naast fs2000/2
Ik zal Leisure Suite Larry 1 ook maar weer eens uit de kast halen
Ik zal Leisure Suite Larry 1 ook maar weer eens uit de kast halen
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Verwijderd
Goedeavond,
Vegeten we vanavond niet naar Yorin om 23.16 te kijken.
Dan komt schiphol Airport.
Zo en nu ga ik tentamens leren.
tip voor hdd: neem een digital western 120 gb met 7200 rpm en met 8mb chache geheugen.
(Dan vliegt je pc letterlijk)
tip voor hdd: neem een digital western 120 gb met 7200 rpm en met 8mb chache geheugen.
23:16Op woensdag 03 april 2002 19:46 schreef dutchplanet het volgende:
Goedeavond,
Op woensdag 03 april 2002 19:46 schreef dutchplanet het volgende:
Goedeavond,
oke nu ga ik weer alleen fs dingen posten als ik weer wat heb
Verwijderd
Wel nee,Op woensdag 03 april 2002 19:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
23:16beetje laat
slaap jij dan al?
ik moet even door leren tot in de nacht denk ik
maar ja,
Latorz
14 was je? dan neem je het toch gewoon op? offeh... heb je geen tv op je kamerOp woensdag 03 april 2002 19:48 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
23:16beetje laat
btw, * weststar voelt zich wel een oude lul, ik had je zo in de klas kunnen hebben.....
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
het zit zo ik moet nog een PW frans leren 
dusse ik heb nie veel tijd
dusse ik heb nie veel tijd
Een beetje heel erg offtopic maar waar ben jij leraar in?Op woensdag 03 april 2002 19:52 schreef weststar het volgende:
[..]
14 was je? dan neem je het toch gewoon op? offeh... heb je geen tv op je kamer
btw, * weststar voelt zich wel een oude lul, ik had je zo in de klas kunnen hebben.....
Verwijderd
zal wel lompe vraag zijn, maar ik wil het toch ff weten aangezien ik met me cessnatje lekker over nederland vlieg.
DME is zeker niet hetzelfde als VOR. Want ik wil met VOR over nederland vliegen, maar als ik die DME frequentie in vul dan gebeurt er niks met me metertjes voor die VOR.
DME is zeker niet hetzelfde als VOR. Want ik wil met VOR over nederland vliegen, maar als ik die DME frequentie in vul dan gebeurt er niks met me metertjes voor die VOR.
bij dat vor metertje zit een knopje onderaan, die moet je ff op DME zetteOp woensdag 03 april 2002 19:55 schreef J-063 het volgende:
zal wel lompe vraag zijn, maar ik wil het toch ff weten aangezien ik met me cessnatje lekker over nederland vlieg.
Ik sta voor de klas op de basisschool, vooral groep 8, vandaarOp woensdag 03 april 2002 19:55 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Een beetje heel erg offtopic maar waar ben jij leraar in?
leuk beroep kindertjes straf geven/hun kinderjaren verpesteOp woensdag 03 april 2002 19:57 schreef weststar het volgende:
[..]
Ik sta voor de klas op de basisschool, vooral groep 8, vandaar
gefrustreerd?Op woensdag 03 april 2002 19:58 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
leuk beroep kindertjes straf geven/hun kinderjaren verpeste
goed... we dwalen erg af...
DME is niet hetzelfde als VOR nee. Sterker nog. Vaak is een VOR station uitgerust met DME (Distance Measuring Equipment) apparatuur. Met de DME kan je dus aflezen wat de afstand is tot een VOR-DME station.Op woensdag 03 april 2002 19:55 schreef J-063 het volgende:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hey, m'n vriendin ook. Maar dan in groep 3/4. Ook zoveel vrij en ADV dagen?Op woensdag 03 april 2002 19:57 schreef weststar het volgende:
[..]
Ik sta voor de klas op de basisschool, vooral groep 8, vandaar
nou, ik val in... geen adv...Op woensdag 03 april 2002 20:07 schreef biobak het volgende:
[..]
Hey, m'n vriendin ook. Maar dan in groep 3/4. Ook zoveel vrij en ADV dagen?
Verwijderd
Zeg tegen Kimble: "LEONARDO!!!!" en hij ontploft of zakt ineen.Op woensdag 03 april 2002 20:01 schreef weststar het volgende:
[..]
gefrustreerd?
goed... we dwalen erg af...
Op woensdag 03 april 2002 20:35 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Zeg tegen Kimble: "LEONARDO!!!!" en hij ontploft of zakt ineen.
ik wil het niet weten..Op woensdag 03 april 2002 20:35 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Zeg tegen Kimble: "LEONARDO!!!!" en hij ontploft of zakt ineen.
goed, iemand nog mooie screenies gemaakt? ben wel benieuwd..
Niet heel bijzonder, maar ik had ze nog liggenOp woensdag 03 april 2002 20:41 schreef weststar het volgende:
goed, iemand nog mooie screenies gemaakt? ben wel benieuwd..

Net vertrokken van Mallorca richting Schiphol, ff AI traffic bekijken.
At ramp

pushing back

een A321 for take off..

taxi to the runway

wachten op wat verkeer

zo is wachten nooit saai

en toen waren wij aan de beurt: lift off..

Adios Espana
At ramp
pushing back
een A321 for take off..
taxi to the runway
wachten op wat verkeer
zo is wachten nooit saai
en toen waren wij aan de beurt: lift off..
Adios Espana
lauw! echt supersweet!
tampert, kriminalpolizei
rdluca, coole pics met die AI planes 
Oke, hier nog een paar uit de "oude" doos bij gebrek aan nieuwe van mij
Check het water

Oke, hier nog een paar uit de "oude" doos bij gebrek aan nieuwe van mij
Check het water
Verwijderd
Wow, dat is echt een mooie pic, hoe krijg je die lucht zo??Op woensdag 03 april 2002 20:56 schreef Rateltje het volgende:
Mmmmm oude screenshots.... een goed idee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geenOp woensdag 03 april 2002 21:01 schreef Rateltje het volgende:
Heee is het weer "paap" geworden Evilernie? Wat is het verschil tussen paap en baamp?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Over oude screenshots gesproken... Ga eens naar www.simflight.com en scroll ff naar beneden tot je de uitslag ziet van de March screenshot contest...
Juustem! Ik ben een van de drie winnaars! En nog wel met de volgende plaat (hij is wel apart en origineel: dat zullen jullie moeten toegeven!):

Nu nog maar ff afwachten of ze ook prijzen uitreiken aan niet-Amerikanen...
Juustem! Ik ben een van de drie winnaars! En nog wel met de volgende plaat (hij is wel apart en origineel: dat zullen jullie moeten toegeven!):
Verwijderd
Die lucht kwam van het VATSIM net, ik was daar met een fly-in bezig. Stond er ook van te kijken dat het zo mooi kon zijn.Op woensdag 03 april 2002 21:07 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wow, dat is echt een mooie pic, hoe krijg je die lucht zo??
Verwijderd
origineel is ie wel..................................Op woensdag 03 april 2002 21:08 schreef hellogoodbye het volgende:
Over oude screenshots gesproken... Ga eens naar www.simflight.com en scroll ff naar beneden tot je de uitslag ziet van de March screenshot contest...
[afbeelding]
Verwijderd
LOLZOp woensdag 03 april 2002 21:07 schreef Evilernie het volgende:
[..]
geenze zijn allebei cool
Verwijderd
sorry hoor, maar hoe kan een plaatje als deze: 
nou zoiets winnen?? hadden ze weinig inzendingen ofzo??

Verwijderd
Dat vliegtuigje doet de Sirtaki, vandaarOp woensdag 03 april 2002 21:12 schreef Aerodynamic het volgende:
sorry hoor, maar hoe kan een plaatje als deze: [afbeelding]
Nog een aflevering van 'uit de oude doos' dan..

Was ergens op een veldje in turkije

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Net echtOp woensdag 03 april 2002 21:18 schreef Major Carnage het volgende:
Nog een aflevering van 'uit de oude doos' dan..
[afbeelding]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ik ga nog ff leren....laters!
tampert, kriminalpolizei
Als ik me niet vergis is dat een shot van FS2000, right? Sommige atmosferische effecten waren in die versie wel beter geimplementeerd dan in FS2K2...Op woensdag 03 april 2002 21:09 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Die lucht kwam van het VATSIM net, ik was daar met een fly-in bezig. Stond er ook van te kijken dat het zo mooi kon zijn.
Verwijderd
Zou wel kunnen. Maar ik heb nog te weinig ervaring met VATSIM in combinatie met FS2002 om het te kunnen vergelijken.Op woensdag 03 april 2002 21:36 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat een shot van FS2000, right? Sommige atmosferische effecten waren in die versie wel beter geimplementeerd dan in FS2K2...
Het was idd FS2000.
mooi design van JAL, alleen dat logo op de staart, daar mogen ze wel iets strakkers op verzinnen....

Verwijderd
Strak. Heb jij AA aanstaan in FS?Op woensdag 03 april 2002 22:02 schreef weststar het volgende:
mooi design van JAL, alleen dat logo op de staart, daar mogen ze wel iets strakkers op verzinnen....
[afbeelding]
Verwijderd
mooi plaatje,
Als ik naar mijn plaatje kijk is het best druk op de vatsim. of valt dit wel mee vatsim kenners
Als ik naar mijn plaatje kijk is het best druk op de vatsim. of valt dit wel mee vatsim kenners

Verwijderd
Redelijk drukOp woensdag 03 april 2002 22:16 schreef dutchplanet het volgende:
mooi plaatje,
[afbeelding]
Verwijderd
Als het 1 grote gele stip is, vind jij het zeker druk?Op woensdag 03 april 2002 22:18 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Redelijk druk
ja...in fs2002 wel, in windows laat ik het door windows zelf beheren...Op woensdag 03 april 2002 22:15 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Strak. Heb jij AA aanstaan in FS?
Tevens heb ik mipmapping uit staan, zo verkrijg ik strakke planes, anders is het wat blurry...
voor de volledigheid:

Verwijderd
Het zijn grote letters, veel info per plane, en je hebt heel Europa zo'n beetje erop gezet.Op woensdag 03 april 2002 22:20 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Als het 1 grote gele stip is, vind jij het zeker druk?
Dus zoom eens in bekijk het per regio.
Verwijderd
Ok thanks.Op woensdag 03 april 2002 22:21 schreef weststar het volgende:
[..]
ja...in fs2002 wel, in windows laat ik het door windows zelf beheren...
Tevens heb ik mipmapping uit staan, zo verkrijg ik strakke planes, anders is het wat blurry...
voor de volledigheid:
[afbeelding]
Exact hetzelfde probleem hier met mijn pa's pc.Op woensdag 03 april 2002 18:01 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Ik zit ook flink te balen van mijn comp af en toe.
Tijdens FS wordt de hele tijd de HD aangesproken en dan gaat het naar mijn mening veel te schokkerig.
Ik heb nu een P4 1,7 GHZ
256 MB RDRAM
Geforce 2MX 400
Kan ik beter meer RAM erbij halen of een Geforce 4 ofzo?
FS + Intel P4 stinkt. Nee, op mijn eigen AMD 1800+ loopt ie 10 keer beter.
* Bolk w8 op Tourniquet nu
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Check de datum, het was op 1 april gepostOp woensdag 03 april 2002 21:12 schreef Aerodynamic het volgende:
sorry hoor, maar hoe kan een plaatje als deze: [afbeelding]
Denk dat het een grap is
(Sorry hellogoodbye
Wacht je op mij, of wacht je hierop:Op woensdag 03 april 2002 22:29 schreef Bolk het volgende:
[..]
* Bolk w8 op Tourniquet nu
Airbus 12, the final part (12,9 MB)
Hope you enjoyed our flight
Op woensdag 03 april 2002 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wacht je op mij, of wacht je hierop:
Reminder:
Straks om 23:16 op Yorin
"Schiphol Airport"
Serie programma's over de Amsterdamse luchthaven, waarin de veelzijdigheid van deze dynamische werkomgeving wordt uitgelicht.
Straks om 23:16 op Yorin
"Schiphol Airport"
Serie programma's over de Amsterdamse luchthaven, waarin de veelzijdigheid van deze dynamische werkomgeving wordt uitgelicht.
Verwijderd
rellehenk wat voor hardeschijf heb je?
Je pc en video kaart kunnen FS makkelijk aan.
het probleem zit in de Hdd, die is waarschijnlijk te traag.
Een goede optie zou zijn een hdd met 7200 rpm en het liefts met 8mb chache geheugen
Je kan ook een aparte partitie maken voor FS dat wil zeker helpen voor je FPS.
Succes ermee.
Je pc en video kaart kunnen FS makkelijk aan.
het probleem zit in de Hdd, die is waarschijnlijk te traag.
Een goede optie zou zijn een hdd met 7200 rpm en het liefts met 8mb chache geheugen
Je kan ook een aparte partitie maken voor FS dat wil zeker helpen voor je FPS.
Succes ermee.
trusten allen en tot morgen en thnx voor de filmpjes... erruhg gaaf
Goede avond allemaal . ben ik weer eensOp woensdag 03 april 2002 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wacht je op mij, of wacht je hierop:
want die ben ik net misgelopen .. en de oude link doet het niet meer
Alvast hartelijk dank .
Ik heb net de laaste film van die Airbus bekeken ..en gesaved .. maar nu wilde ik hem weer kijken op mijn hd en kreeg geen beeld maar wel geluid
weet iemand hoe ik dat kan oplosen .. ?
die andere films doen het wel.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Over Airbusen gesproken
------> http://video.f1gp.ru/aviacivil/plane8.avi <------
Plane was leeg, voor testvlucht op remote zie reply Blackhole
Plane was leeg, voor testvlucht op remote zie reply Blackhole
Plane was niet leeg daar zaten een heel team met piloten inOp woensdag 03 april 2002 23:27 schreef Bolk het volgende:
Over Airbusen gesproken
Plane was leeg, voor testvlucht op remote
zo wilde dat AP door breken als hij al een landing had in gezet .
De Computer heeft dus gewonnen
Maar helaas het gaat ook wel eens een keer fout .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ow in dat geval is mijnOp woensdag 03 april 2002 23:34 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Plane was niet leeg daar zaten een heel team met piloten in
want dat wilde ze testen dat de comp de testpiloten tegen kon werken bij de landing ..
zo hwilde dat AP door breken als hij al een landing had in gezet .
Maar heelas het gaat ook wel eens een keer fout .
Kan jij ook ff 12 neer zitten ..Op woensdag 03 april 2002 23:41 schreef Loodeweickje het volgende:
Airbus11
(Als het allemaal werkt...)
want ik denk dat deze 12 niet goed is .. ik krijg in Media player alleen maar geluid na het opslaan ..
maar deze doet het wel ..
dus ik denk data er iets is met het bestand.
want ik wil kijken of ik er 1 hele film van kan maken .
Nog ff een reply op die gozer met 450 Mhz: PC-Prive scheelt 37%!!
Voor mijn systeem dus uiteindelijk 756 euro betaald, terwijl alleen de videokaart normaal gesproken 350 euro kost.
Voor dit systeem een PIII 500 gehad met een 12MB voodoo 2
Onnodig om te zeggen dat het een wereld van verschil is
Voor mijn systeem dus uiteindelijk 756 euro betaald, terwijl alleen de videokaart normaal gesproken 350 euro kost.
Voor dit systeem een PIII 500 gehad met een 12MB voodoo 2
Onnodig om te zeggen dat het een wereld van verschil is
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Lijkt wel een replay van mijn eigen luchtbus landingenOp woensdag 03 april 2002 23:34 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Plane was niet leeg daar zaten een heel team met piloten in
want dat wilde ze testen dat de comp de testpiloten tegen kon werken bij de landing ..
zo wilde dat AP door breken als hij al een landing had in gezet .
Maar helaas het gaat ook wel eens een keer fout .
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Je bent inderdaad je naam waardOp donderdag 04 april 2002 00:05 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Lijkt wel een replay van mijn eigen luchtbus landingen
Hier nog een mooie landing ..

Zo een nu ook weer eens wat anders dan een Airbus
Zo een nu ook weer eens wat anders dan een Airbus
Dit topic is gesloten.