Het grote Ragnarok topic deel 4

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:45

mvds

Totally awesome!

Btw, server is alweer up... Was ie al toen ik dat verhaal net tikte trouwens. Enne... mij boeit het verder niet. Maar ik hou er nu verder over op... Wat jullie ermee doen zoeken jullie zelf maar uit. Preddie is erg zeker van zijn zaak, moet ie vooral ook zijn. :)

Ik ga weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

loki is back up
alleen zijn de monsters verdwenen. erg handig dus :(

[update]
ik heb net weer gechecked en er is geen monster in de wijde omtrek
ik zit in de desert fields vast (geen portals meer)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 18 april 2002 13:27 schreef knightofn1 het volgende:
loki is back up
alleen zijn de monsters verdwenen. erg handig dus :(
Ik kom er net uit, alles is weer normaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 18 april 2002 13:07 schreef obsidian het volgende:
:)

Dudes, ik zal even een reactie geven. Ik reageerde niet omdat ik nooit reageer als ik aan het knokken ben, zeker niet in de culvert omdat me dat al twee of drie keer een flinke wandeling heeft opgeleverd.
Interessant, dus je reageert zelfs niet als er niks in de buurt is en je gewoon stilstaat op een leeg plekje (je bot reageerde immers niet, doordat er geen beesten waren). Zelfs dan kan je niet even minstends een reactie geven van "Hey preddie". Dat is niet verplicht hoor om te zeggen ofzo, maar enige herkenning naar elkaar toe is wel leuk.
Verder reconnecte ik omdat, zoals ik al zei in het spel mijn vriendin thuis kwam voor haar middagpauze, ik zag toen toevallig op het party scherm dat jullie over/tegen mij aan het lullen waren dus ik reconnecte weer.
Owja tuurlijk..., wat toevallig :D, en toen je reconnecte had je wel genoeg tijd spontaan. Naar mijn idee moest je effe je bot uitzetten...
Zoals ik ook al verteld heb, ik heb inderdaad een bot, die gebruik ik om mijn andere char (obsidian, merch) op te krikken zodat ik zelf met Anck kan spelen.

Ik vind een merch levellen gewoon saai. Heeft dus niks te maken met leuk vinden ofzo om een bot te laten spelen. Ik wil gewoon een merch hebben om spullen te kunnen verkopen voor me. That's it.
Dus je geeft inderdaad toe dat je een bot heb EN dat je levelen saai vind. Je gaat mij niet vertellen dat je het levelen van een merchant wel saai vind, en van je mainchar niet. Dat gaat nergens over... En zelfs als je geen bot gebruikte net, heb je er al 1 gebruikt voor je merchant (dat geef je toe), is dan toch hetzelfde?, En bots gebruiken mag gewoon niet (duh...).
En over dat ik weinig zei, ik zeg niet weinig, jullie lullen gewoon veel. En als ik in de culvert niet oplet, kost me dat weer een wandeling vanwege de bats.
Je hoeft niet persee te praten in team talk, maar zelfs als ik normaal praatte (dus dat de omgeving van de culvert lvl 2 ook zag wat ik zei), reageerde je totaal niet..., zelfs niet toen je niks deed.
Maar prima, aangezien er toch weinig in party verband gedaan werd heb ik gewoon besloten maar uit de party te stappen. Hoef ik ook geen moeite te doen om jullie te overtuigen.
Prima post, probeer ons maar niet te overtuigen (dat heb je met deze post al prima voor elkaar). Volgens mij geloven de mensen nog die niet eens wisten of jij een bot gebruikt zou hebben na het lezen van deze post dat jij al een bot in handen heb.
Sommigen van jullie kunnen getuigen dat ik tot diep in de nacht heb gespeelt, gewoon heb gechat met ze en zo. Ook omdat ik niet in de culvert zat trouwens... Dus waarom zou ik dan overdag een bot aanzetten, terwijl ik er zelf ook gewoon ben? Ik weet dat Preddie ook in de culvert zit (zelfs ophetzelfde level als ik), dus het risico om dan gezien te worden zou erg groot zijn.
Schijnbaar heb je dat risico genomen. En dat je tot diep in de nacht doorspeelt is geen argument om te zeggen "Heb je dat gezien jongens, ik heb toen echt zelf gespeelt!!!, en niet me bot hoor!!".
Maar ok, dit was mijn verhaaltje. Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten. Ik heb geen schulden meer openstaan bij iemand dus wat mij betreft is dit voorbij.
Van mij ook, "Tot ziens, je bent de zwakste schakel".
Ik ben niet kwaad of whatever. Dus ik wens jullie nog veel speelplezier... Tot over een kwartiertje ofzo, als de server weer up is.
Dank je wel, ik ben ook niet kwaat, maar vind het wel lame dat je gewoon niet eens toegeeft dat je een bot gebruikt heb. Ik ben echt niet achterlijk ofzo...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 18 april 2002 13:29 schreef Predator_NL het volgende:
Owja tuurlijk..., wat toevallig :D, en toen je reconnecte had je wel genoeg tijd spontaan. Naar mijn idee moest je effe je bot uitzetten...
[..]

Dus je geeft inderdaad toe dat je een bot heb EN dat je levelen saai vind. Je gaat mij niet vertellen dat je het levelen van een merchant wel saai vind, en van je mainchar niet. Dat gaat nergens over... En zelfs als je geen bot gebruikte net, heb je er al 1 gebruikt voor je merchant (dat geef je toe), is dan toch hetzelfde?, En bots gebruiken mag gewoon niet (duh...).
:?

Ja ik geef toe dat ik een bot heb, dat wisten jullie allang. Waarom zou ik dat verbergen? En nee, een merchant levellen is heel anders als mijn swordie levellen. Mijn swordie kan overleven in de culvert, dat hoef ik met mijn merch niet te proberen.

En mijn woorden verdraaien kan je goed predmeister! Ik zei dat ik het levellen van een merch saai vind omdat het niet mijn intentie is om met dat char te gaan spelen als ie eenmaal kan venden. Een merch (iig die van mij) is lang niet zo sterk en goed uitgerust als mijn main char. Die doet met moeite 60dmg terwijl mijn Anck 160 doet.

En nee, ik had geen tijd genoeg, ik kon maar even blijven (ik was ook na 5 minuten weer weg hoor) en toen moest ik alsnog weg.

Maar ok. Ik ben uit de party. Dus kunnen we het hiermee afsluiten dan?

Ps, ik zei toch dat ik een bot gebruik, voor obsidian, mijn merch... Enne, whisper hem maar eens, dan zal ik je laten zien dat je met een bot ook gewoon kan antwoorden hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Aangezien jullie het ook "onrechtmatig" vinden dat ik een bot voor mijn merch gebruik is het schijnbaar terecht dat ik uit de party ben. Nou, ik hoop dat jullie blij zijn, ik iig niet aangezien ik het chatten wel leuk vond (als ik reageerde :) ) en als ik hoog genoeg zou zijn kon ik mee zoals gisteren naar Yoyoland enzo.

Maar ok, als het terug kunnen komen betekend dat ik moet zeggen dat ik voor Anck een bot gebruik terwijl dat niet zo is, dan kom ik maar niet terug...

Ik vind het jammer, maar jullie zo te zien niet.

So be it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Zelfs al gebruikte je geen bot toen ik je zag (wat zeeeeeer onwaarschijnlijk is, ik geloof er geen bal van...) Gebruik je er wel weer 1 voor je merchant. Je zei een tijdje geleden dat je een bot zocht om hem "uit te proberen". En kijk, je gebruikt hem nu nog ook. Of het nu voor je merchant is of whatever, boeit me niet. Je gebruikt een Bot, of je gebruikt er geen... En dat laatste is minimaal vereist om in de party te kunnen komen.

Ik ben niet de "baas" over de party. Dat is niemand, dus als er mensen zijn die willen dat Obsidian terug moet komen in de party, moeten dat gewoon zeggen (in een reply ofzo). Is geen enkel probleem...

Je kan ook een reply schrijven als je het hiermee eens bent om de party te kunnen joinen (en om in te blijven):

-Geen bots gebruiken in geen enkele vorm.
-Geen cheats/ Hacks etc. De Experience hack is wel toegestaan, deze geeft alleen informatie. En de manner.txt mag ook wel vind ik. Ik kon soms niet eens wc-pot bij wijze van spreken zeggen, hehehe.

-Geen scams met je merchant, zoals 116z reds. Dat soort dingen. En cards sellen voor een veels te hoge prijs. Dus dan heb ik het niet over thief-bugs cards sellen voor 16k. als dat selled heb je gewoon geluk). Maar voor 116k bijvoorbeeld. En dat geld voor alles.
-Normaal kunnen omgaan in party-verband. Dus niet vloeken etc. dan soort dingen.
-Looten mag niet!, tuurlijk komt het wel eens voor dat je perongeluk iets loot, maar je mag er niet opuit gaan om te looten. Dus express.

Dit zijn wel de belangrijkste regels, van erg naar mindererg. Dit zijn denk ik wel redelijke richtlijnen, en in elke party zullen deze regels wel gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

FYI, alles wat je van internet haalt zoals info over spullen, maps, guides en weet ik veel nog meer zijn ook cheats. Worden niet door de maker van het spel verstrekt dus mag je officieel ook niet gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 18 april 2002 14:45 schreef obsidian het volgende:
FYI, alles wat je van internet haalt zoals info over spullen, maps, guides en weet ik veel nog meer zijn ook cheats. Worden niet door de maker van het spel verstrekt dus mag je officieel ook niet gebruiken. :)
Er is een groot verschil tussen websites en programma's waarvan je informatie krijgt, en programma's etc. die je spel "helpen" letterlijk. Dus dingen voor je doen die je dan zelf niet meer hoeft te doen...

Er zit dus een groot wezenlijk verschil tussen informatie, en programma's die je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hmz ik vraag me af waar ze mee bezig zijn :?
Ik kan Payon niet meer uit (zowel TP guy als portals zijn weg)
En zostraks een soort mini roleback waarbij ik een violet jewel heb verloren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 18 april 2002 15:00 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen websites en programma's waarvan je informatie krijgt, en programma's etc. die je spel "helpen" letterlijk. Dus dingen voor je doen die je dan zelf niet meer hoeft te doen...

Er zit dus een groot wezenlijk verschil tussen informatie, en programma's die je helpen.
Hehe, je spreekt jezelf tegen dude... Het gaat erom dat je iets hebt wat dingen voor je laat doen. Dus een bot voor je laat spelen of een website dingen voor je uit laat zoeken. Je hebt het beide niet zelf gedaan, dus zo'n groot verschil zie ik er niet in.

Ligt er maar net aan waar je de grens trekt.

En btw, ik snap jullie standpunt wel, en ik kan me er ook best wel in vinden hoor. Maar ik hoef het dan nog niet leuk te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 18 april 2002 15:01 schreef M a a r t e n het volgende:
Hmz ik vraag me af waar ze mee bezig zijn :?
Ik kan Payon niet meer uit (zowel TP guy als portals zijn weg)
En zostraks een soort mini roleback waarbij ik een violet jewel heb verloren ;(
Ow, bummer. Toch niet hetzelfde gezeik als met Morroc toen he? Die is bijna 4 dagen down geweest. Zit je dan lekker met je char! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 18 april 2002 15:04 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hehe, je spreekt jezelf tegen dude... Het gaat erom dat je iets hebt wat dingen voor je laat doen. Dus een bot voor je laat spelen of een website dingen voor je uit laat zoeken. Je hebt het beide niet zelf gedaan, dus zo'n groot verschil zie ik er niet in.

Ligt er maar net aan waar je de grens trekt.

En btw, ik snap jullie standpunt wel, en ik kan me er ook best wel in vinden hoor. Maar ik hoef het dan nog niet leuk te vinden...
Neenee, toch nog een reactie. Jij ziet nu het opvragen van informatie van een website als doen..., het klopt, jij zoekt informatie op, en de website geeft dat jouw. Maar dan spreken we over informatie, daardoor zal jij echt niet oppeens Gloves hebben, doordat jij de inroamtie ervan heb opgezocht...

Ik trek de grens bij alles wat jij moet DOEN tijdens het spelen van ragnarok. Dus het informatie gedeelte weggelaten. Dus gebruik je een bot. Deze bot wijzigt jouw character automatisch. Dus DOEN. Gebruik jij een cheat zodat je oppeen +20k heb. Dan wijzigt dat je character en doe je dat.

Je kan dus ookwel zeggen, alles wat je char wijzigt met behulp van externe programma's is gewoonweg verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 21:03
Ik was er niet bij dus ik kan niet oordelen, maar eerlijk gezegt zeg ik ook niet veel als ik in de Culvert (zeker level 3 of het begin van 2) rondloop, omdat je dan gewoon dood gaat. En verder, wat maakt het uit dat hij voor Obsidian een bot gebruikt? Die zit toch niet in de party.

En Preddie ik vind het zelf ook oersaai om een char, waar ik relatief weinig mee doe, te levellen, en mijn eigen char wel omdat je daar veel meer mee bezig bent.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Wuhahaha ik heb een nieuwe hobby.
Een Bot na doen, heb al 2 slachtoffers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 18 april 2002 15:52 schreef The Will het volgende:
Ik was er niet bij dus ik kan niet oordelen, maar eerlijk gezegt zeg ik ook niet veel als ik in de Culvert (zeker level 3 of het begin van 2) rondloop, omdat je dan gewoon dood gaat. En verder, wat maakt het uit dat hij voor Obsidian een bot gebruikt? Die zit toch niet in de party.

En Preddie ik vind het zelf ook oersaai om een char, waar ik relatief weinig mee doe, te levellen, en mijn eigen char wel omdat je daar veel meer mee bezig bent.
Oke, dat het saai is is een mening, dat kan, maar even niks zeggen kan wel, tuurlijk..., maar ik zat 4 minuten lang tegen hem aan te lullen, en zelfs toen die stilstond (niks deed...), zelfs toen reageerde die niet. En daarvoor ben ik hem nog een paar keer voorbijgelopen, en ook toen reageerde die niet. Tijdens die 4 minuten (ongeveer), stond die stil als er niks in de buurt was, en als er dan een spore liep, ging die daaropaf (heel vaag laggerig, zoals bots dat doen). Hij sloeg hem dood, stond weer stil, of bewoog vaag ergens heen (2 meter verder), stopte weer. Bewoog naar volgende target etc. 1 keer stond die dus echt een tijdje stil. En als die me toen niet gezien had is onmogelijk. Dus hij MOET wel een bot gebruikt hebben, kan echt niet anders.

En wel supertoevallig dit alles vind je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:24
Woei!

Rocker card gevonden!

Is dat veel waard?

En kan iemand misschien voor me venden?

Ben namelijk zo dicht bij mijn Tsurugi !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

5000z waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
In dat geval hoef ik nog maar 1000z voor mn ultime zwaardje :D

[ niemand kan voor me verkopen ... ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

ik denk dat nog niemand die wil kopen op dit moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op donderdag 18 april 2002 17:08 schreef MaafKloon het volgende:
ik denk dat nog niemand die wil kopen op dit moment :D
Gewoon weinig vragen.
Ik heb m'n Hornet Card verkocht voor 4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
D'oh !!

maar dan loop ik verlies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Bah, ik zit ook vast :/
Tussen Payon en Morroc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Obsidian, zou jij plzz ff op ICQ willen antwoorden?

Ik hoop trouwens dat ik van het weekend tijd heb om Ragnarok te spelen. Heb veel te weinig tijd door de weeks :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Update:
Over ICQ zei Obsidian tegen mij het volgende:

Nee, ik gebruikte geen bot, obsidian is een bot, Anck niet

en:

obsidian: ik wil er best in, en je hebt mijn woord dat ik voor Anck geen bot gebruik
Wat mij betreft mag hij er dus gewoon weer in, probleem is alleen dat ik niet de enige ben die daarover beslist. Daarom post ik het hier ff om te kijken wat jullie er van vinden. Post dat hier ff please.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hij mag er van mij weer in als hij helemaal geen bot meer gebruikt, dus niet voor Anck, en niet voor zijn merchant. Ik zie namelijk geen verschil in die 2. Een bot blijft een bot. Het principe blijft namelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 19-09 09:51
Op donderdag 18 april 2002 18:05 schreef Predator_NL het volgende:
Hij mag er van mij weer in als hij helemaal geen bot meer gebruikt, dus niet voor Anck, en niet voor zijn merchant. Ik zie namelijk geen verschil in die 2. Een bot blijft een bot. Het principe blijft namelijk hetzelfde.
Agree

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hm...ik geloof er niks van dat je nu niet meer een bot zal gebruiken.
Maar ik ga met de meerderheid mee.

Volgende keer stap jij of ik eruit als ik je met een bot zie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Let me get this straight: Hij mag niet met degene die in de party zit een bot gebruiken, logisch, maar hij mag niet met zijn EIGEN char, die NIET in de party zit een bot gebruiken :?

Lijkt me dat hij nog wel een beetje vrijheid mag hebben hoor. Dit vind ik echt veel te ver gaan hoor. En dat Manic er uit stapt als hij een bot gebruikt vat ik ook niet helemaal.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Hij mag HELEMAAL geen bot gebruiken. Simpel toch? Van mij part heeft die 6 accounts, met allemaal andere chars. Als je in de party zit mag je gewoon geen Botuser zijn. Ik :r daarop. Dit is mijn mening...

Het gaat toch om de user, niet om de char die hij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op donderdag 18 april 2002 18:12 schreef The Will het volgende:
En dat Manic er uit stapt als hij een bot gebruikt vat ik ook niet helemaal.
Vergelijk het zo; jij wilt ook niet iemand in je [vul in]-Clan hebben die aimbot gebruikt.
Kom op zeg, iedere bot die we tegen komen schelden we de huidvol.
Is het dan zo vreemd dat we het niet leuk vinden als iemand in de party een bot gebruikt :?

[EDIT]

En als je een bot gebruikt waarom moet je dan in een party ?
Want je kunt net zo goed die bot alleen ze gang laten gaan.
Daar heb je niemand anders z'n hulp bij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 18 april 2002 18:32 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Vergelijk het zo; jij wilt ook niet iemand in je [vul in]-Clan hebben die aimbot gebruikt.
Kom op zeggen, iedere bot die we tegen komen schelden we de huidvol.
Is het dan zo vreemd dat we het niet leuk vinden als iemand in de party een bot gebruikt :?
You read my mind, ik wilde dit typen... maar had het weer weggehaald... Als je inderdaad in een CS clan zit, en je weet dat die onder een andere naam cheat. Knal je hem er toch ook uit?

Dan zeg je toch ook niet "Het maakt toch niet uit dat die cheat, want hij doet het onder een andere naam?". En als zulke mensen de party joinen (en dat mag). Vind ik manic's reactie absoluut niet fout. Misschien zou ik dat dan ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 19-09 09:51
Precies, iemand is botuser of is het niet....

dan maakt de char niet uit

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
En dan nog iets.
Hij gebruikt een bot voor z'n merchant.
Ik ben zo'n 10 dagen hard (!) aan het levellen geweest, om een merchant op Chaos te krijgen.
En meneer laat z'n PC 2 nachten aan staan.
En tataa heeft ie ff een merchant.
Nou leuk is dat....

Sorry...Ik stem tegen! :{

[EDIT]

Shit en nu naar m'n werk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dat is toch totaal irrelevant dat jij 10 dagen hard aan je Merch hebt zitten levellen. Dat heeft hier echt geen reet mee te maken. Ja fijn dat jij daar tijd voor hebt, misschien wil hij wel gewoon iemand hebben die ff snel zooi kan verkopen, he ja fuck moet je level 10 Merch voor zijn, niet iedereen heeft daar tijd voor hoor.

En ik blijf erbij dat ik dit gewoon bullshit vind.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op donderdag 18 april 2002 18:50 schreef The Will het volgende:
Dat is toch totaal irrelevant dat jij 10 dagen hard aan je Merch hebt zitten levellen. Dat heeft hier echt geen reet mee te maken. Ja fijn dat jij daar tijd voor hebt, misschien wil hij wel gewoon iemand hebben die ff snel zooi kan verkopen, he ja fuck moet je level 10 Merch voor zijn, niet iedereen heeft daar tijd voor hoor.

En ik blijf erbij dat ik dit gewoon bullshit vind.
Ja, dat heeft er wel mee te maken will, anders zou 99% van heel Rune Midgard er niet tegen zijn... Het is gewoon cheaten, anders zie ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Sorry hoor maar die Merch van Manic heeft er gewoon simpelweg geen flikker mee te maken.

/me Will vindt het zo steeds minder leuk worden :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal naar deel 5 :)

Dit slotje wordt U aangeboden door ItSnows
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.