Op donderdag 18 april 2002 13:07 schreef obsidian het volgende:
Dudes, ik zal even een reactie geven. Ik reageerde niet omdat ik nooit reageer als ik aan het knokken ben, zeker niet in de culvert omdat me dat al twee of drie keer een flinke wandeling heeft opgeleverd.
Interessant, dus je reageert zelfs niet als er niks in de buurt is en je gewoon stilstaat op een leeg plekje (je bot reageerde immers niet, doordat er geen beesten waren). Zelfs dan kan je niet even minstends een reactie geven van "Hey preddie". Dat is niet verplicht hoor om te zeggen ofzo, maar enige herkenning naar elkaar toe is wel leuk.
Verder reconnecte ik omdat, zoals ik al zei in het spel mijn vriendin thuis kwam voor haar middagpauze, ik zag toen toevallig op het party scherm dat jullie over/tegen mij aan het lullen waren dus ik reconnecte weer.
Owja tuurlijk..., wat toevallig

, en toen je reconnecte had je wel genoeg tijd spontaan. Naar mijn idee moest je effe je bot uitzetten...
Zoals ik ook al verteld heb, ik heb inderdaad een bot, die gebruik ik om mijn andere char (obsidian, merch) op te krikken zodat ik zelf met Anck kan spelen.
Ik vind een merch levellen gewoon saai. Heeft dus niks te maken met leuk vinden ofzo om een bot te laten spelen. Ik wil gewoon een merch hebben om spullen te kunnen verkopen voor me. That's it.
Dus je geeft inderdaad toe dat je een bot heb EN dat je levelen saai vind. Je gaat mij niet vertellen dat je het levelen van een merchant wel saai vind, en van je mainchar niet. Dat gaat nergens over... En zelfs als je geen bot gebruikte net, heb je er al 1 gebruikt voor je merchant (dat geef je toe), is dan toch hetzelfde?, En bots gebruiken mag gewoon niet (duh...).
En over dat ik weinig zei, ik zeg niet weinig, jullie lullen gewoon veel. En als ik in de culvert niet oplet, kost me dat weer een wandeling vanwege de bats.
Je hoeft niet persee te praten in team talk, maar zelfs als ik normaal praatte (dus dat de omgeving van de culvert lvl 2 ook zag wat ik zei), reageerde je totaal niet..., zelfs niet toen je niks deed.
Maar prima, aangezien er toch weinig in party verband gedaan werd heb ik gewoon besloten maar uit de party te stappen. Hoef ik ook geen moeite te doen om jullie te overtuigen.
Prima post, probeer ons maar niet te overtuigen (dat heb je met deze post al prima voor elkaar). Volgens mij geloven de mensen nog die niet eens wisten of jij een bot gebruikt zou hebben na het lezen van deze post dat jij al een bot in handen heb.
Sommigen van jullie kunnen getuigen dat ik tot diep in de nacht heb gespeelt, gewoon heb gechat met ze en zo. Ook omdat ik niet in de culvert zat trouwens... Dus waarom zou ik dan overdag een bot aanzetten, terwijl ik er zelf ook gewoon ben? Ik weet dat Preddie ook in de culvert zit (zelfs ophetzelfde level als ik), dus het risico om dan gezien te worden zou erg groot zijn.
Schijnbaar heb je dat risico genomen. En dat je tot diep in de nacht doorspeelt is geen argument om te zeggen "Heb je dat gezien jongens, ik heb toen echt zelf gespeelt!!!, en niet me bot hoor!!".
Maar ok, dit was mijn verhaaltje. Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten. Ik heb geen schulden meer openstaan bij iemand dus wat mij betreft is dit voorbij.
Van mij ook, "Tot ziens, je bent de zwakste schakel".
Ik ben niet kwaad of whatever. Dus ik wens jullie nog veel speelplezier... Tot over een kwartiertje ofzo, als de server weer up is.
Dank je wel, ik ben ook niet kwaat, maar vind het wel lame dat je gewoon niet eens toegeeft dat je een bot gebruikt heb. Ik ben echt niet achterlijk ofzo...