Het grote Ragnarok topic deel 4

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 21:03
Woei deel 4 alweer. :7

Links:

Vorige delen:

[topic=404626/1/250]
[topic=432370/4/250]
[topic=443529/1/250]

Andere sites:

Merchantguild.net - Dit is de beste plaats om alles te vinden over hoeveel itesm waard zijn, en info over de skills van de Merchant.

De officiële Ragnarok Online site

De RO.pak0 site - hier kun je het beste je patches vandaan halen. En op het forum zijn voor elke class wel strategiën te vinden.

Site van Joe The Dude, hier is redelijk veel informatie te vinden, vooral over de verschillende skills. (beetje besluiteloos persoon dus is/was redelijk vaak down)

Character eXPerience Viewer - Hiermee kun je zien hoeveel Experience je hebt, nodig hebt voor het volgende level, en hoeveel je van het laatste monster hebt gekrengen. Pas op!!! - patch ragexe.exe en _niet_ ragnarok.exe

Monster DataBase - Hierin staat alle info die je nodig hebt over de monsters die je tegen komt. Let wel op dat niet alle gegevens kloppen.

Server status page - Hier kun je de status van alle servers zien, de info klopt alleen niet 100%, dus het kan zijn dat een server _wel_ down is terwijl dat er niet staat.

GoT RO party - En natuurlijk de site van onze party.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Hm ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen :?

Ik blijf iig wel gewoon spelen denk ik, en ik hoop niet dat er iemand van de huidige party daardoor af zou haken..

Oei, nieuw gevaar voor ons ;(
Topic @ Merchantguild.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten we dat ook weer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Volgens mij was hte bij D2 zo dat je met je Korea1 mannetje ook op Korea2 kon spelen. Maar weet nie zeker. Het lijkt me een beetje lastig om de chars door te linken. Maar ik ga zeker niet mee naar andere server. Mijn thief kan nu einelijk Munaks aan en ghouls enzo. Ik ga mijn thief nog vet veel groter maken. Een nieuw begin NO way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik ga ook niet opnieuw beginnen, heb ik echt absoluut geen zin in. Moet sowieso eerst al m'n schulden kwijt raken. Ben bijna klaar met downloaden dus dan kom ik weer spelen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
ik weet 100% dat de char servers NIET doorlinken... is bij jap en kor beta ook niet het geval..
dan zal ik het maar aan moeten zien...

lagvrij spelen klinkt wel heel aanlokkelijk

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
lagvrij spelen klinkt wel erg aanlokkelijk
Waarschijnlijk hebben meer users dat idee, en zal er wel een redelijk groot aantal overstappen op de andere server.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
ik denk dat slechts 2000 mensen dat gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Woei, dat gaat hard. :)
Eens kijken of ik in het weekend ook verder kan komen in dat vage spel. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 14:53 schreef 3CLipZ het volgende:
ik denk dat slechts 2000 mensen dat gaan doen..
Ik ook. Maar er zullen meer mensen extra bijkomen aangezien men de kreet LagVrij te horen krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Iig goed nieuws, ik had er gisteren toch wel zo de pest in :(
Fucking lag, meeste beesten bewogen niet eens :?
Ben maar uitgelogt en DoD2 ff geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal ook maar es Ragnarok gaan spelen. iemand tips voor een n00b? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:43
Crasht RO bij jullie ook als je een Ygdrassil ofzo ziet??

bij mij loopt hij vast zogauw hij er een ziet ( shop of loot)

erg klote als ik er wordt afgegooid en dan iedereen mn loot kan jatten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik vind het wel gek ik heb bijna nooit last van lag. Zelfs niet in payon caves. Ik denk trouwens dat het wel veel scheelt een 2e server. Er zijn zoiezo erg veel nieuwe spelers bijgekomen de laatste maand EN heel veel botusers. Als alleen de botusers weg zullen gaan gaan we denk ik al terug naar zo'n 5000 users.

Vervolgens zullen wellicht veel koreannen quiten als hun zoveel lag hebben op amerikaanse servers. al met al zal het veel schelen denk ik. Trinity-virNocte gaat waarschijnlijk wel gedelete worden en verhuist worden naar andree server.

1 ding wel klote. Kan haar geen items of cash geven :(.
Misschien op nieuwe servers WEL mandragoras by the way????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Net alles ff helemaal overnieuw geinstalleerd

mocht ik al die patches weer dl.

ben ik eindelijk klaar en wordt ik steeds gedisconnect zodra hij net mn char wilt laden ! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Disconnects, vastlopers ect.
Niet altijd denken dat het aan jou ligt want dat is _vaak_ neit zo.
Anders kun je wel aan het installeren blijven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
ok nu heb ik m NOG een keer opnieuw geinstalleerd...
doet t nog steeds niet :(

Laat het aub niet aan mij liggen

kunnen jullie wel spelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik wordt ook gedisconnect.

Dan maar weer verder met HoMM 4 ofzow ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

dat ligt niet aan jou..
als ie disconnect nadat je je char hebt geladen, dan is waarschijnlijk de server van dat deel van de wereld (nOOb land / traininggrounds in jouw geval) down.

ow, Will. ik mis deze link nog. :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
maare ik ben helemaal geen noob!

en mn andere char doet t ook niet...

edit: Yay , the will ook

ik ben dus niet de enigste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

ow, ik was ff in de war met degene die die post boven je maakte :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 29 maart 2002 17:32 schreef smurv het volgende:
dat ligt niet aan jou..
als ie disconnect nadat je je char hebt geladen, dan is waarschijnlijk de server van dat deel van de wereld (nOOb land / traininggrounds in jouw geval) down.

ow, Will. ik mis deze link nog. :)
Ik mis ook nog een link :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Wat ik tot nu begrepen heb is dat de huidige Engelse Server naar de US verhuist, en daarnaast komt er nog 1tje ergens in de US te staan. Oftewel, de Pings worden duidelijk beter. Voor Koreanen etc. slechter (dus het aantal mensen daalt zowieso, doordat al deze mensen verhuizen op hun eigen servers). Dit zal ook de bedoeling geweest zijn van Gravity.

Als we blijven op deze server kunnen we onze Chars zowieso behouden. Uiteraard zal er in het begin meer lag zijn als in de andere "nieuwe" server. Maar uiteindelijk trekt dat wel weer mooi bij en zal je op beide servers evengoed kunnen spelen.

Dus ervanuit gaande dat er een hoop mensen van de huidige server vertrekken (koreranen, mensen die overstappen op de nieuwe). En dat de pings beter worden, gaan we er altijd op voorruit.

Ik ga dus niet 2 chars (een lvl 10 discount + vending merchant en een lvl 40 Archer), geheel opnieuw levelen, doordat het op die andere server misschien wel eventjes "beter" spelen is als op de huidige (die ook verhuist). Dit trekt uiteindelijk namelijk wel weer bij.

Dus ik blijf op de huidige server spelen (ik weet de naam ervan even niet), ik hoop dat iedereen dat gewoon doet, anders zou ik dat erg jammer vinden..., ook voor het voortbestaan van de huidige party.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou pred wees niet bang ik blijf ook zeker doorspelen met mijn Thief. hij is nu gewoon veels te cool. Alleen er is 1 ding wat me enorm trekt aan de nieuwe server. En dat is het feit dat Iedereen weer op level 1 begint. Lijkt me wel een bijzondere ervaring. bovendien lijkt me het heerlijk om met het ene mannetje te spelen wanneer de andre server down is.

Maar nogmaals mijn thief blijft mijn hoogste prioriteit houden. Daar zit gewoon TE veel tijd in. Heb trouwens wat cards gekocht vandaag. POPORING en ROCKER samen voor 16k (pop was 10 rock 6) Heb nu dus al 5 cards best leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeeezus ik ga net voor de eerste keer beginnen: enorme wachtrijen :?
echt ongelooflijk de handel lagt zo dat er gewoon geen doorkomen aan is. ik spawnde bij dat n00v kasteel en buiten stond een rij en binnen was het echt verschrikkelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mwah, ik ga denk ik ook niet opnieuw beginnen als ik dit allemaal lees :D
Zowiezo wordt het beter (zoals boven al is gezegd) al zal ik wel al die morons missen die eindelijk naar de voor hun bedoelde server gaan(s> knife100k, plzzzz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 29 maart 2002 19:21 schreef --N9-- het volgende:
Nou pred wees niet bang ik blijf ook zeker doorspelen met mijn Thief. hij is nu gewoon veels te cool. Alleen er is 1 ding wat me enorm trekt aan de nieuwe server. En dat is het feit dat Iedereen weer op level 1 begint. Lijkt me wel een bijzondere ervaring. bovendien lijkt me het heerlijk om met het ene mannetje te spelen wanneer de andre server down is.

Maar nogmaals mijn thief blijft mijn hoogste prioriteit houden. Daar zit gewoon TE veel tijd in. Heb trouwens wat cards gekocht vandaag. POPORING en ROCKER samen voor 16k (pop was 10 rock 6) Heb nu dus al 5 cards best leuk...
Zeg dat niet te snel..., voordat een server zo ver is als nu de huidige Engelse server duurt het HEEEEL erg lang. Ik heb het wel eens meegemaakt dat een complete server geresetted werd (was met lineage, de non-pk server), en het was echt direct een stuk minder leuk.

Uiteraard in het begin wel effe, iedereen is Noob zegmaar.... Maar het probleem is gewoon dat als je rares vind je deze heeeel lang niet meer kan verkopen, doordat iedereen eerst items wilt kopen voor zichzelf. Dus dan krijg je een tijd een situatie dat iedereen dingen wilt sellen voor zeny, en er maar erg weinig mensen echt dingen "kunnen" kopen, doordat ze zelf ook dingen nodig hebben. Dus het levelen duurt erg lang, Redz kosten weer een tijd 20z, dus het kost erg veel tijd en geld om te levelen...

Maar het is wel fun, als je een hoge Char bent/ word behoor je toch tot een kleinere groep dan nu in de huidige server... Maar ik blijf gewoon op deze spelen, lekker veel "rijke" gasten, zodat je veel spul kan sellen, hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 29 maart 2002 19:25 schreef NME het volgende:
jeeeezus ik ga net voor de eerste keer beginnen: enorme wachtrijen :?
echt ongelooflijk de handel lagt zo dat er gewoon geen doorkomen aan is. ik spawnde bij dat n00v kasteel en buiten stond een rij en binnen was het echt verschrikkelijk :(
Hahahaha, klopt ja, je moet daar zo snel mogelijk weg!, direct kiezen voor "spelen in ragnarok"...., echt enorme lag daaro, een heel erg leuk idee, maar niet te doen!

Misschien als ze straks die nieuwe server neerplanten het wel een stuk beter te spelen is daar (daar ben ik van overtuigt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 23:44

Damian

Insane Obtrusion

Ik gaat hem ook spelen, waar moet ik beginnen?? ergens een guide voor n00bs??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Waar je mee moet beginnen? Char aanmaken, vervolgens ga je het n00b kasteel binnen, en zoek je een NPC, kweenie meer hoe die heet. Vervolgens klik je op hem en zeg je "Directly to Ragnarok". En daarna ga je het zelf uitzoeken want als iedereen je verteld wat je moet doen is er geen reet aan.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Die NPC heet Usher, hij staat ergens bij de achterste muur (tussen de mongolen). Je klikt 1 keer op hem en met een beetje geluk kom je er doorheen. Anders opnieuw inloggen (dmv character select) en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 29 maart 2002 20:06 schreef The Will het volgende:
Waar je mee moet beginnen? Char aanmaken, vervolgens ga je het n00b kasteel binnen, en zoek je een NPC, kweenie meer hoe die heet. Vervolgens klik je op hem en zeg je "Directly to Ragnarok". En daarna ga je het zelf uitzoeken want als iedereen je verteld wat je moet doen is er geen reet aan.
dat kasteel staat dus helemaal vol, daar kan je niets doen, iedereen lult door elkaar, WTF is er aan de hand man.

Iedereen zegt dat je op due Usher moet klikken, maar die zie ik nergens, tussen de 400 mannetjes in dat kasteel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 20:10 schreef Damian het volgende:

[..]

dat kasteel staat dus helemaal vol, daar kan je niets doen, iedereen lult door elkaar, WTF is er aan de hand man.

Iedereen zegt dat je op due Usher moet klikken, maar die zie ik nergens, tussen de 400 mannetjes in dat kasteel....
LOL. Ja dat komt omdat 'iedereen' een nieuwe char heeft aangemaakt om daar rond te neuzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hij staat bijna helemaal achteraan, achter een toonbank die nog enigzins te zien is ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Op vrijdag 29 maart 2002 20:13 schreef ItSnows het volgende:

[..]

LOL. Ja dat komt omdat 'iedereen' een nieuwe char heeft aangemaakt om daar rond te neuzen :P
owke, mareh, wanneer ga ik nu ergens mee beginnen dan?? wanneer is het daar rustiger??

ik wil beginnen man!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 20:26 schreef Damian het volgende:

[..]

owke, mareh, wanneer ga ik nu ergens mee beginnen dan?? wanneer is het daar rustiger??

ik wil beginnen man!!
Als je nou gewoon die vent eens zoekt ;)
Hij staat er gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Het wordt daar voorlopig niet rustiger, zeker niet zolang er steeds meer novices bij komen. Ja misschien wordt het rustiger als alle users die nu al char hebben gewoon weer daarmee gaan spelen ipv ff kijken hoe het daar is.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik kreeg die toonbank geloof ik al eerder in de smiezen maar ik dacht dat die rij zich nog verder uitstrekte. ik denk dat ik zo wel op weg kan !

thx *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm pred jij hebt er echt over nagedacht he?! Als jeje rares nie kwijt kan schiet het ook nie echt op inderdaad. Hmmm kijk tegen die tijd wel. Als de andere server echt zo rustig is lijkt het me toch wel leuk. Hyperlevelen in payon en culvert met 1000 mensen online lijkt me erg lekker. Alleen sommige plekken worden wel gevaarlijk. Inderdaad de agro areas. Moet er goed over nadenken.

Maar servers in Amerika ruled zoiezo dat staat vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hallo mensen ik zou ook graag de GOT party willen joinen net als mijn broertje (--N9--), maar ik hoor dat er een wachtlijst is? Wie kan me hier meer over vertellen? (the Will? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 29 maart 2002 20:39 schreef --N9-- het volgende:
Hmmm pred jij hebt er echt over nagedacht he?! Als jeje rares nie kwijt kan schiet het ook nie echt op inderdaad. Hmmm kijk tegen die tijd wel. Als de andere server echt zo rustig is lijkt het me toch wel leuk. Hyperlevelen in payon en culvert met 1000 mensen online lijkt me erg lekker. Alleen sommige plekken worden wel gevaarlijk. Inderdaad de agro areas. Moet er goed over nadenken.

Maar servers in Amerika ruled zoiezo dat staat vast...
Ik heb er wel over nagedacht wat betreft eventueel verhuizen naar nieuwe server..., maar dat zijn gewoon logische gevolgen van het het beginnen met een "stunde-null" server, heheh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Shit ben ik net lekker Poporings aan het killen, ligt prontera eruit (ja was net dood gegaan) nu kan ik niet meer inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nu bn ik bij die Usher gozer en dan krijg ik
code:
1
2
3
4
[Training ground Usher]
"This the beginner's course of Ragnarok Online enz..."

[CLOSE]

als ik op CLOSE druk gebeurt er niks wat is er GVD aan de hand zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dan even wacht krijg je een nieuw schermpje(of moest je hem nog een keer anklikken?!) nou ja probeer allebei even..

Ik snap jullie trouwens niet i was binnen 5 minuten van die newbie ground af en jullie zitten aan 1 stuk door te whynen dat het nie lukt???

BTW 65% baselevel(42,2/3 dus) en job level op 96% Munaks geven zo vet exp! Even vergelijk.

ORCWARRIOR: 56/25 warhammer,orcishaxe,voucher
MUNAK:87/38 ninjasuit,earring,amulet(wtf is dat waard?) en bijna standard pigtail (96z waard)

Munaks zijn dus echt super en een hele flinke opstap voor mij. begin nu alleen dexprobs te krijgen mis soms 6x na elkaar. maar mijn agi moet ook omhoog echt klote eerst maar agi denk ik :) minder pots is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaaa

ik ben er door... :Z
jezus hier moet echt iets aan gedaan worden dit is belachelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik zit niet te janken dat het niet lukt om er weg te komen, ik zeg dat het me niet lukt om de training ground zelf te doen. Dat is namelijk onmogelijk ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hm m'n zusje zit vrolijk picky's te choppen en ik kom er nog steeds niet in :?

-edit-
Hm m'n thief is de enige op m'n account die er niet inkomt.... uh ooh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 29 maart 2002 21:19 schreef --N9-- het volgende:
als je dan even wacht krijg je een nieuw schermpje(of moest je hem nog een keer anklikken?!) nou ja probeer allebei even..

Ik snap jullie trouwens niet i was binnen 5 minuten van die newbie ground af en jullie zitten aan 1 stuk door te whynen dat het nie lukt???

BTW 65% baselevel(42,2/3 dus) en job level op 96% Munaks geven zo vet exp! Even vergelijk.

ORCWARRIOR: 56/25 warhammer,orcishaxe,voucher
MUNAK:87/38 ninjasuit,earring,amulet(wtf is dat waard?) en bijna standard pigtail (96z waard)

Munaks zijn dus echt super en een hele flinke opstap voor mij. begin nu alleen dexprobs te krijgen mis soms 6x na elkaar. maar mijn agi moet ook omhoog echt klote eerst maar agi denk ik :) minder pots is altijd goed.
Hoeveel sterker zijn munaks dan orcs?, en ik ga vanaf nu mijn dex en agi beide tegelijk ophogen, lijkt me wel puik plan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Server 7 is down jongens, prontera ligt eruit. Daarom kunnen sommige accounts er niet op... :(
Ook mijn Thief niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Jemig, ik heb net wat topics gelezen over de server verhuizing..., waarschijnlijk word het dus zoals we ons al hadden voorgesteld: De chaos server blijft gewoon zoals die nu is, en de nieuwe is een fresh start.

We kunnen waarschijnlijk onze chars niet verhuizen naar de nieuwe servers, want er zijn mensen die de japanse versie gespeelt hebben, en daarbij waren er 3 servers allemaal geheel van elkaar gescheiden. Dit doet Gravity vanwege veiligheid.

Maar ik twijfel alsnog, er zitten zoveel voordelen en weer nadelen aan om te verhuizen.
---------------------
-Ten eerste als je verhuist zit je met een hoofdgroep mensen die het "hoofd" van de server worden.

-Ten tweede zijn er geen Bot-Users meer. Die blijven waarschijnlijk voor 90% op de Chaos server hangen. Die zullen geen zin hebben opnieuw te beginnen door hun lui-heid...

-Degene die verhuizen van de Chaos server naar de nieuwe server zijn haast allemaal "goede spelers". Dus veel zijn geen looters/ lamers etc. Want waarom opnieuw beginnen als je in die nieuwe server Yellopy's kan looten en in de huidige brooches van 1.9m.

-Je zal op hogere levels echt als "hoog" gezien worden door Noobs. Als je op de chaos server lvl 80 bereikt ben je eigenlijk pas een beetje iets aan het bereiken, doordat er heeeel veel spelers al een hoog lvl zijn.

-Het zal waarschijnlijk toch aanzienlijk stiller zijn, ik zei al dat dit zich weer rechttrok...., maar dat zal langer duren dan ik eerst had gedacht... Stel je voor:

Er zijn 10.000 spelers op de Chaos server (dit zijn onware getallen). En 3000 spelers beslissen om geheel opnieuw te beginnen, dat zou 33% wezen (is nog best veel). Dan zouden er alleen al 66% minder mensen aanwezig zijn op de servers. Plus het feit genomen dat Thai's waarschijnlijk NOOIT op een geheel nieuwe US server komen, al helemaal niet als ze opnieuw moeten beginnen met meer lag (voor hun gezien dus).

-De server zal denk ik minder down zijn als de huidige, alleen al doordat er minder gehacked etc word. Die gasten hebben niks meer te hacken in die nieuwe server..., dus die blijven bij de Chaos.
----------

Uiteraard ook veel Nadelen:

-Je bent al je chars gewoonweg kwijt, als je kiest om op de nieuwe te spelen krijg je weer 3 lege veldjes om chars aan te maken. Dus je logt in, je kan kiezen tussen Chaos en de nieuwe server. Op de chaos heb je 3 chars, en op de andere 0. (dit lijkt me nu wel duidelijk, hehehe)

-Het levelen in het begin op de nieuwe server zal ronduit ZWAAR moeilijk zijn. Alleen het feit genomen dat er ongeveer 2k users op porings/ fabres/ trees en chonchons gaan jagen zal dit vooral in het begin lastig zijn. Maar 2k over geheel Ragnarok genomen valt het misschien wel weer mee.

-Het verkopen en kopen van spullen word ronduit lastig. Pas na 20 job lvl'es zal je merchants kunnen zien die redz kunnen verkopen met winkel. Aangezien die niet supported kunnen worden door andere char duurt dit al zo'n 3 tot 4 dagen voor die-hards merchant's voordat je ze kan zien. En dan nog zullen ze geen bal verkopen, want niemand heeft zeny....

-------------------------
Maarja, ik kan wel meer nadelen verzinnen, maar dit zal iedereen wel voor zichzelf kunnen verzinnen. Uiteraard kan je de nadelen ook als voordelen of als "komisch" zien...

Zelf zal ik echt na moeten denken hierover..., aan de ene kant wil ik me archer en me merchant waar ik 2 weken in heb gestoken absoluut niet kwijt. Maar aan de andere kant zie ik een nieuw begin op die nieuwe server wel weer als iets "nieuws" en best wel weer eens iets anders.

Zow, genoeg geschreven nu van alles wat ik hier en daar van Topics hierover gelezen heb. Waarschijnlijk gaan er weer mensen twijfelen als ze deze post lezen, hehehe, dat lees ik dan wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tja het klinkt allemaal wel erg aantrekkelijk die nieuwe server... :)
Rob en ik denken er hard aan om op de nieuwe server te gaan spelen! :)
Het gaat ons tenslotte om aanzien in de wereld die Ragnarok heet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Sorry hoor maar 1 ding snap ik echt niet: Wtf boeit het nou om een van de hooste levels te zijn op een server :?

Ik heb echt zo iets van: Lekker boeiend, als ik het maar naar mijn zin heb. Interesseerd mij het wat of er mensen een hoger level zijn.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 29 maart 2002 23:27 schreef The Will het volgende:
Sorry hoor maar 1 ding snap ik echt niet: Wtf boeit het nou om een van de hooste levels te zijn op een server :?

Ik heb echt zo iets van: Lekker boeiend, als ik het maar naar mijn zin heb. Interesseerd mij het wat of er mensen een hoger level zijn.
Dat boeit opzich niks, het is wel leuk..., maar het feit dat de meeste lamers weg zijn na het changen van server vind ik persoonlijk een van de grootste voordelen... ik erger me namelijk mateloos aan al die thais met hun upgrades en spams. Tuurlijk zal je die op die nieuwe server ook hebben, maar absoluut niet zo veel als je nu ziet...

Maar ik weet nog niet wat ik gaat doen, voorlopig afwachten wat allemaal mogelijk is..., Daarlijk kan je wel met je chars van de chaos server verder spelen op de nieuwe...., dus we moeten eerst afwachten, hopelijk krijgen we binnenkort meer informatie over de nieuwe servers zodat we dingen kunnen vaststellen. ik ga nu :Z , heb net filmpje gekeken, hehehehe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 30 maart 2002 00:09 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Dat boeit opzich niks, het is wel leuk..., maar het feit dat de meeste lamers weg zijn na het changen van server vind ik persoonlijk een van de grootste voordelen... ik erger me namelijk mateloos aan al die thais met hun upgrades en spams. Tuurlijk zal je die op die nieuwe server ook hebben, maar absoluut niet zo veel als je nu ziet...

Maar ik weet nog niet wat ik gaat doen, voorlopig afwachten wat allemaal mogelijk is..., Daarlijk kan je wel met je chars van de chaos server verder spelen op de nieuwe...., dus we moeten eerst afwachten, hopelijk krijgen we binnenkort meer informatie over de nieuwe servers zodat we dingen kunnen vaststellen. ik ga nu :Z , heb net filmpje gekeken, hehehehe....
waar denk je dat alle nieuwe noobs en scammers heen gaan > nieuwe server offcourz

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Op zaterdag 30 maart 2002 00:22 schreef YakuzA het volgende:

[..]

waar denk je dat alle nieuwe noobs en scammers heen gaan > nieuwe server offcourz
denk et niet juist...

wat moeten ze scammen ? "free jellopy upgrade" ofzo...

en hoe meer high lvl op een server hoe meer "rare" items er op de markt zijn... Ninjasuits zullen bv pas na maanden te krijgen zijn

wel een mooi voordeel is dat je in PAYON op de nieuwe server zwaar relaxed zult gaan lvlen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Zal nog lachen worden als bijv een mage als eerste een ninja vindt ofzo...

S> Ninja - 5000000z >:)

Maar ik kom nog steeds niet gvd in RO, is Pront nog steeds down?

Maar moet niet iedereen als n00b in die nieuwe server beginnen in die traininggrounds? Komt straks weer niemand van dat eiland vanwege 2000 n00bs in een kamertje >:)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Ik ben verkocht ik ga als het zover is ook naar de nieuwe server!
Thanks Preddie.

-edit-
9634 users... ik niet snappen :?
Als we overnieuw moeten op de nieuwe server zouden er dan niet juist minder players moeten zijn nu?
Of trainen de die-hards gewoon verder omdat ze naast Ragnarök niks anders te doen hebben? (Like me :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damn, het is echt tijd voor die nieuwe server, zijn nu 9500 mensen online! Beetje erg druk nu...

Ik moest trouwens van --N9-- doorgeven dat hij (en ik ook als ik toegelaten zou worden...) het wel belangrijk vind dat heel de GOTclan op de nieuwe server zou gaan spelen.

The Will kan ik nou tot de party toetreden cq op de wachtlijst gezet worden? Please? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 00:22 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Juist niet idd. zoals CLipz ook zegt. Stel je voor, jij bent een scammer en je wilt uiteraard zoveel mogelijk geld verdienen door het belazeren van mensen. Waaar is dan de beste plek waar je kan zijn? Echt niet op de nieuwe server waar iedereen met 0 zeny begint..., daar zal je geen scammers tegenkomen om je wapen te upgraden, de meeste zijn al blij als ze een wapen hebben :P.

De enigste Noobs die op de nieuwe server komen zijn degene die net aan het spel begonnen zijn...

Ik ga ook naar de nieuwe server denk ik, zo te horen gaan/ willen de meeste hier toch naar toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Ach, ik zie het allemaal wel hoor. Als de hele party naar de nieuwe server gaat ga ik mee, maar ik denk dat ik ook mijn chars op de oude server hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb iets leuks gevonden..., dat flee model, ik heb:

http://chat.veendam.org/gotro/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=36&mode=&order=0

hier een stukje geschreven erover. Ps: ItSnows, dit is gelinked naar de party page, maar dit mag wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik hou zeker mijn oude mannetjes in stand. en ik denk dat ik daar regelamtig nog wel een rondje mee zou doen. Zeker als er weer eens zo'n big patch uitkomt als afgelopen maandag.

Maar hetgene wat mij het meeste trekt in dit genre. Is toch levelen. Groter worden beter worden,betere items nieuwe monsters....en toch wel aanzien concludeer ik hier uit. Maar de andere helft van mijn fijne speelervaring is toch de Gotclan. Ik heb op dit moment heel erg veel lol met vooral Preddie,Haldyr Magic Kitten en M@nic. Het is veel onzin wat er gepraat word maar ik moet er altijd wel om lachen vooral als er weer eens WOEIII langskomt.

als de clan zou besluiten niet naar de nieuwe server te gaan zou ik ook niet gaan,aangezien ik hier toch wel veel meer lol uit haal dan wanneer ik alleen speelde.

Maarruh ik geloof dat iedereen wel weer opnieuw wil beginnen :). Ik vraag me trouwens af of ze meteen de mandragoras terug plaatsen met server change??? En hebben jullie in de calculator bij headslots ook een clownshead zien staan trouwens???? Misschien een nieuwe quest zoals bunny? Ik heb er in ieder geval zin in. Alhoewel het levelen flink klte gaat worden.

Maar ik hou wel van een uitdaging.

En over de items trouwens ik vraag me af of de items juist zo duur gaan worden? ik denk eerder goedkoper bij een gebrek aan zenny. Op deze nieuwe server krijg je misschienwel heel amdere prijzen. Kan me tenminste niet voorstellen dat er 10 millioen voor een damascus betaald gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 11:10 schreef --N9-- het volgende:
Oh ik hou zeker mijn oude mannetjes in stand. en ik denk dat ik daar regelamtig nog wel een rondje mee zou doen. Zeker als er weer eens zo'n big patch uitkomt als afgelopen maandag.

Maar hetgene wat mij het meeste trekt in dit genre. Is toch levelen. Groter worden beter worden,betere items nieuwe monsters....en toch wel aanzien concludeer ik hier uit. Maar de andere helft van mijn fijne speelervaring is toch de Gotclan. Ik heb op dit moment heel erg veel lol met vooral Preddie,Haldyr Magic Kitten en M@nic. Het is veel onzin wat er gepraat word maar ik moet er altijd wel om lachen vooral als er weer eens WOEIII langskomt.

als de clan zou besluiten niet naar de nieuwe server te gaan zou ik ook niet gaan,aangezien ik hier toch wel veel meer lol uit haal dan wanneer ik alleen speelde.

Maarruh ik geloof dat iedereen wel weer opnieuw wil beginnen :). Ik vraag me trouwens af of ze meteen de mandragoras terug plaatsen met server change??? En hebben jullie in de calculator bij headslots ook een clownshead zien staan trouwens???? Misschien een nieuwe quest zoals bunny? Ik heb er in ieder geval zin in. Alhoewel het levelen flink klte gaat worden.

Maar ik hou wel van een uitdaging.

En over de items trouwens ik vraag me af of de items juist zo duur gaan worden? ik denk eerder goedkoper bij een gebrek aan zenny. Op deze nieuwe server krijg je misschienwel heel amdere prijzen. Kan me tenminste niet voorstellen dat er 10 millioen voor een damascus betaald gaat worden.
Het word inderdaad heel erg spannend wat de prijzen gaan doen... , als ik een card zou vinden raak je deze Never kwijt, ja, misschien voor 500 zeny max, doordat iedereen wilt levelen en al blij is wanneer ze een beetje wat hebben...

Ik weet alleen nog niet wat ik eerst gaat maken, me archer of me merchant..., en hoe ik me merchant nu gaat opbouwen ben ik ook nog niet helemaal zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ok ik was op de chaos server toch nog Noob (lvl 20 thief)dus ik heb mijn accountgedelete in afwachting van de nieuwe server. Ga ik gewoon lekker opnieuw beginnen. Mijn items zijn uiteraard naar --N9-- gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Een van de eerste Ninjasuits in de engelse beta was maar (maar) 100K, dat was toen echt FOKKING veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
LOL @ quote pak0 forum :::
it won't exactly reduce lag so that each server has 50/50 of the users, but people who want less lag, and probably new users, will move onto the new server.

it'll go from 8000/0 to something like 6000/2000 or maybe even 5000/3000 if you're lucky

but then again, if those who live in thailand can't connect too well with a server on our half of the planet, then maybe those numbers will be 3500/1500

and then if gravity took out bots... 1500/500

and then upon retail... 200/50

and then....
... I'll shut up now x_X;
:D

-----
En deze, hier sluit ik me volledig bij aan en ik hoop jullie ook.
I'm DEFINITELY starting fresh. Just think about how much faster we'll be able to level without 5 other people attacking the same monster! We get to set the pace for the market, assemble with people we already know, start with a character that we actually have to build up from scratch, and play with less lag. Being high lvl and having mad loot can't make up for smooth, unadulterated gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ja, het word gewoon best cool volgens mij, hehehe..., ik ga denk ik eerst een merchant maken, en daarna een archer, zodat me merchant (die dan gewoon geld kan maken), me archer weer kan ondersteunen met redz.

Volgens mij heb je wel een merchant nodig om al je troep kwijt te raken, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die alles met chat-windows verkopen... En als die er zijn zitten ze echt LANG te sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

In de kijk van deze maand (vandaag gekomen) staat een artikel over Thais...verklaard een hoop >:D (wel coole artikelen deze maand :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik ga echt _niet_ opnieuw beginnen hoor. Ik weet niet wat jullie allemaal doen, maar het lijkt me dat als de helft opnieuw gaat beginnen en de andere helft niet de party een beetje uit elkaar gaat vallen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dan maak je toch twee subparties? Per server 1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 13:17 schreef The Will het volgende:
Ik ga echt _niet_ opnieuw beginnen hoor. Ik weet niet wat jullie allemaal doen, maar het lijkt me dat als de helft opnieuw gaat beginnen en de andere helft niet de party een beetje uit elkaar gaat vallen.
Ik denk dat de meerderheid van de party (die het er langst inzitten), overnieuw beginnen..., dus ik ga gewoon mee, het lijkt me best wel gaaf om te starten waar iedereen nog gelijk is aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 13:54 schreef CKY2002 het volgende:
Dan maak je toch twee subparties? Per server 1? :)
dat is inderdaad een goede optie, dus dat er op beide servers een Got Party is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
--N9-- vertelde me net dat hij eventueel wel party-leader wil zijn van de nieuwe party...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Oke, ik heb hier een overzicht van wie wel en wie niet willen overstappen:

Degene die wel gaan:
---------------------
Haldyr
Nijn-virNocte
Preddie
Lorien
Magical_Kitten
Pheebe

Degene die niet (willen) gaan:
---------------------
The Will

Degene die het nog niet zeker weten:
-----------------------
Burn -Out
Koetjeboe

Nog onbekend van wat ze gaan doen:
-----------
Manic
Smurvin

Als hier informatie niet klopt moet je dit even posten, dan heb ik verkeerd berepen van wat je wilde. Sorry dan als dat eventueel het geval zou zijn...

Ook als je er nog niet bijstaat moet je dit even zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op zaterdag 30 maart 2002 14:12 schreef CKY2002 het volgende:
--N9-- vertelde me net dat hij eventueel wel party-leader wil zijn van de nieuwe party...
/me a a r t e n stemt alvast voor Nijn!
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

We moeten daarmee nog even wachten, misschien wilt The Will alsnog mee naar de nieuwe server en kunnen we de party in deze vorm behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op zaterdag 30 maart 2002 14:29 schreef Predator_NL het volgende:
We moeten daarmee nog even wachten, misschien wilt The Will alsnog mee naar de nieuwe server en kunnen we de party in deze vorm behouden.
Woei :)
Dat zou ook leuk zijn, maar hoe gaan we dat aanpakken de eerste dagen? Kunnen we ook niet beter met sharing aan gaan rampage'en tegen vijanden die we normaal gesproken niet aankunnen of gaan we allemaal apart starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er niet zeker van dat exp sharing al werkt. Maar anders zou dat wel een goede optie zijn indeed. Ik hoop dat we de party in stand kunnen houden zoals die nu is. Maar mocht The Will niet meegaan werp ik me op als leider.

"De ragnarokservers zijn vol. Ik bedoel het is te druk. Daarom verhuizen we naar een nieuwe server. En daar mogen geen Thais op!"

Vote for me --N9-- At your service,and thats a promise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Werkt Exp sharing niet alleen als je boven de lvl 24 bent ofzo?

had ik nog ergens gelezen d8 ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 14:52 schreef --N9-- het volgende:
Ik ben er niet zeker van dat exp sharing al werkt. Maar anders zou dat wel een goede optie zijn indeed. Ik hoop dat we de party in stand kunnen houden zoals die nu is. Maar mocht The Will niet meegaan werp ik me op als leider.

"De ragnarokservers zijn vol. Ik bedoel het is te druk. Daarom verhuizen we naar een nieuwe server. En daar mogen geen Thais op!"

Vote for me --N9-- At your service,and thats a promise...
Afbeeldingslocatie: http://www.si.hhs.nl/~20011475/poring.jpg
At your service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 14:59 schreef II_BurN_II het volgende:
Werkt Exp sharing niet alleen als je boven de lvl 24 bent ofzo?

had ik nog ergens gelezen d8 ik...
Ik weet niet of dat werkt, ik hoop het wel, dan racen we direct naar rocker field en gaan we echt snel levelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Tja als echt iedereen gaat, ga ik ook wel mee, beetje saai als ik daar in mijn eentje zit (behalve Snow dan, maar dat is alleen in het weekend ;))

En ik wil best weer de party leader zijn, maar daar moet de rest het wel mee eens zijn, het is niet zo dat ik dus per definitie party leader ben. Misschien dat het beter is om iemand die er vaker is, Nijn dus bijvoorbeeld, als party leader aan te stellen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 15:06 schreef The Will het volgende:
Tja als echt iedereen gaat, ga ik ook wel mee, beetje saai als ik daar in mijn eentje zit (behalve Snow dan, maar dat is alleen in het weekend ;))

En ik wil best weer de party leader zijn, maar daar moet de rest het wel mee eens zijn, het is niet zo dat ik dus per definitie party leader ben. Misschien dat het beter is om iemand die er vaker is, Nijn dus bijvoorbeeld, als party leader aan te stellen.
Joepi!!!!, Willie gaat ook mee!, de andere gaan dan waarschijnlijk, die het dan nog niet wisten ook wel mee. Beginnen met een clean start :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
er moet iig iemand party leader zijn die maar met 1 char speelt.. anders kan je je andere char niet adden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik speel toch maar met een char, heb wel andere nu maar daar doe ik niks meer mee ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
will als party leader = perfect :)

als ie niet online is op RO zit ie wel op icq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik ga wel met 2 chars beginnen, ik ga in het begin eerst weer een merchant maken. Als ik het zo leest op forums word de nieuwe server absoluut niet saai, genoeg die er heengaan en het leuk vinden geheel opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Moeten we ff zorgen dat we bij de launch van de server meteen online zijn, zodat we ff snel door kneuzen land (novice land) heen kunnen vliegen ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 15:13 schreef The Will het volgende:
Moeten we ff zorgen dat we bij de launch van de server meteen online zijn, zodat we ff snel door kneuzen land (novice land) heen kunnen vliegen ;)
hahaha, Indeed :P

maar die verhalen die je leest op die forums zijn wel lachen, ookal zijn der mensen die echt niks van economie af weten...

http://roforums.dhs.org/phpBB/viewtopic.php?topic=11698&forum=1&21

Check deze bijvoorbeeld:

------------
Rares? Cheaper? No no no.

1 - Less rares
2 - Less people equipped with rares
3 - Less high levels

Less rares = higher price, especially when less people equipped with rares = less rares sold. And since less high levels = less rares dropped, they're even rarer. So basically, they'll stay the same or go up.
-------------

Uiteraard, het is logisch dat als er minder items zijn deze duurder worden. We nemen gewoon even Globes als voorbeeld.

Als de server open is zal der binnen 4/5 dagen vast wel al spelers zijn die (gewoon mensen die dag in/uit achter pc zitten te spelen, geen werk/ vrienden/ school etc hebben, die heb je echt, hehehe) rond de lvl 40/50 zijn en al kunnen hunten op rares. Er is een swordsman die Globes vind, zelf heeft die er niks aan dus hij gaat ze verkopen.

Hij gaat naar Prontera, waar 50% nog niet eens een Job heeft en staat daar, tja?, welke prijs moet je nemen. Hij probeert 180k. Dit zal natuurlijk NOOIT verkopen. Of er moeten toevallig al spelers zijn die en al ruim over de 180k heen zitten en net zo die-hard zijn als hem, of ze willen HEEEEEl erg graag globes. Als die een week zou wachten ( of 2), dan zal 180k een stuk makkelijker wezen, doordat er meer mensen zijn die de middelen hebben om het te kopen.

Maar de prijs blijft zakken en zakken totdat deze is tot het punt dat het wel gekocht word. Dat zal na die tijd rond de 40k zijn denk ik. Daarna stijgt het elke dag zeker wel met 6/7k, totdat het weer duur is. Waarschijnlijk zullen ze dan ook deze rares niet verkopen, totdat er vraag naar is. (dat lijkt mij het logischte). En er de volle pot voor kunnen vangen...

Dus ik denk dat je er uiteindelijk wel iets van zult merken (dat rares spontaan 90/100k goedkoper aangeboden worden) dan als je gewent bent. Maar dit trekt ook weer heel erg snel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Is het niet handig (gewoon ff een rare gedachte) als je met een groep mensen bijvoorbeeld elke globe opkoopt die je vind (correctie: groep rijke mensen) en op deze manier een schaarste creeert? En dan heel langzaam ze 1 voor 1 op de markt brengen voor een veeeeel hogere prijs?

Just a thought (ben niet zo'n economisch persoon).

Nu is dit natuurlijk vrij lastig in een enorm groot spel zoals RO maar stel je eens voor...mwahhahaha....lamaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zaterdag 30 maart 2002 15:32 schreef MaafKloon het volgende:
Is het niet handig (gewoon ff een rare gedachte) als je met een groep mensen bijvoorbeeld elke globe opkoopt die je vind (correctie: groep rijke mensen) en op deze manier een schaarste creeert? En dan heel langzaam ze 1 voor 1 op de markt brengen voor een veeeeel hogere prijs?

Just a thought (ben niet zo'n economisch persoon).

Nu is dit natuurlijk vrij lastig in een enorm groot spel zoals RO maar stel je eens voor...mwahhahaha....lamaar
Doordat iedereen begint met 0 zeny zal het niet verkopen, doordat men eerst een goed wapen wilt/ veel moet levelen etc.

Maar als je bedoelt dat je alle globes opkoopt die in het begin aangeboden worden, deze in je stash gooit en 3 weken later weer verkoopt, zal je zeker 80k per globe winst maken :D

Maar voor meer verkopen kan niet, ze worden juist goedkoop doordat er nauwelijks vraag naar globes is in het begin, dus die prijs knalt naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja we moeten maar kijken wat handiger is jongens. Van mij mag iedereen partyleader zijn. Het is nou niet echt dat de partyleader meer speciale dingen kan/doet dan de anderen in de party.Dus echt heel belangrijk is het niet. Desnoods maken we ff snel een poll op de gotpartysite als jullie echt willen kiezen.........
Maar ik denk dat het makkelijker is om gewoon te kijken wie er allemaal online zijn bij de launch en dan een leader uit te kiezen.

Ik ben redelijk verslaafd aan ragnarok en moet zeggen dat ieder vrij uurtje(naast fitness en werk) op dit moment in dat spel gaat zitten. Ik ben zoals will zegt dus wel vaak online. Ik ga bovendien geen merchant maken die in de party moet komen. Alleen ff een merchant voor pots inkoop en een merchant die rares kan venden.

Die laatste komt uiteraard pas heel laat. Of ik maak weer een vending discount merchant. Moet alleen ff kijken wat ik sneller kan. 2x lowlevel of 1x mediumlevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zaterdag 30 maart 2002 15:35 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Doordat iedereen begint met 0 zeny zal het niet verkopen, doordat men eerst een goed wapen wilt/ veel moet levelen etc.

Maar als je bedoelt dat je alle globes opkoopt die in het begin aangeboden worden, deze in je stash gooit en 3 weken later weer verkoopt, zal je zeker 80k per globe winst maken :D

Maar voor meer verkopen kan niet, ze worden juist goedkoop doordat er nauwelijks vraag naar globes is in het begin, dus die prijs knalt naar beneden...
Wordt DC/OC Merchant en je bent zo binnen >:)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Will: ik ga zeker ook op de andere server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ow in dat geval ga ik ook zeker weten ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep net over straat en zag een wit veertje liggen :P Eerste gedachte: ey, 100 zeny :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

heheh als jullie allemaal naar andere server gaan ga ik daar zeker nie heen >:P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
THE WILL---->
Kan ik nu als de broer van --N9-- uitsluitsel krijgen of ik wel of niet aan de party toegevoegd/cq op de wachtlijst geplaatst kan worden? Krijg hier maar geen reactie op. :'(
Verder ken ik in de party alleen M a a r t e n uit mijn D2 LOD tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dan moet je je mail ff bekijken grapjas :P

En ik weet het niet, lijkt me wel omdat we nog steeds niks van JesterRace hebben gehoord, en we verder (geloof ik) geen andere mensen hebben die er in willen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dan heb je mijn verkeerde mail gebruikt knul :) Heb namelijk niets binnen, contact me anders effe op icq: 6551040 :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.