Dudes, ik zal even een reactie geven. Ik reageerde niet omdat ik nooit reageer als ik aan het knokken ben, zeker niet in de culvert omdat me dat al twee of drie keer een flinke wandeling heeft opgeleverd.
Verder reconnecte ik omdat, zoals ik al zei in het spel mijn vriendin thuis kwam voor haar middagpauze, ik zag toen toevallig op het party scherm dat jullie over/tegen mij aan het lullen waren dus ik reconnecte weer.
Zoals ik ook al verteld heb, ik heb inderdaad een bot, die gebruik ik om mijn andere char (obsidian, merch) op te krikken zodat ik zelf met Anck kan spelen.
Ik vind een merch levellen gewoon saai. Heeft dus niks te maken met leuk vinden ofzo om een bot te laten spelen. Ik wil gewoon een merch hebben om spullen te kunnen verkopen voor me. That's it.
En over dat ik weinig zei, ik zeg niet weinig, jullie lullen gewoon veel. En als ik in de culvert niet oplet, kost me dat weer een wandeling vanwege de bats.
Maar prima, aangezien er toch weinig in party verband gedaan werd heb ik gewoon besloten maar uit de party te stappen. Hoef ik ook geen moeite te doen om jullie te overtuigen.
Sommigen van jullie kunnen getuigen dat ik tot diep in de nacht heb gespeelt, gewoon heb gechat met ze en zo. Ook omdat ik niet in de culvert zat trouwens... Dus waarom zou ik dan overdag een bot aanzetten, terwijl ik er zelf ook gewoon ben? Ik weet dat Preddie ook in de culvert zit (zelfs ophetzelfde level als ik), dus het risico om dan gezien te worden zou erg groot zijn.
Maar ok, dit was mijn verhaaltje. Wat jullie ermee doen moeten jullie zelf weten. Ik heb geen schulden meer openstaan bij iemand dus wat mij betreft is dit voorbij.
Ik ben niet kwaad of whatever. Dus ik wens jullie nog veel speelplezier... Tot over een kwartiertje ofzo, als de server weer up is.