1
| A Mr_X007: 1 stuk, blauw, lblauw (X), rood, geel |
dat je eigenlijk helemaal niet meedoet aan de actie maar dat ik je gewoon zoet hou met leugensOp vrijdag 05 april 2002 00:00 schreef Mr_x007 het volgende:
waar slaat die (X) op???
code:
1 A Mr_X007: 1 stuk, blauw, lblauw (X), rood, geel
hehe nee hoor, die x is even voor mezelf omdat ik niet 100% zeker weet of ik genoeg licht blauw heb, en als het op is, dan moeten degenen met een (X) erbij het helaas zonder doen omdat zij pas later aankwamen met lichtblauw.
Dat brengt mij op het volgende: als lichtblauw niet meer leverbaar blijkt, willen jullie dan eeen andere kleur of gewoon 50 cent in je pakketje?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
vergeet niet dat de bank eerst nog ff de rente moet uitmelken....Op vrijdag 05 april 2002 13:06 schreef bluppy2 het volgende:
hmmm.. het is bij mij al wel afgeschreven.. het zou dus er bij jou zo onderhand wel bijgeschreven moeten zijn...
als lichblauw op is (ik hoop van niet) prop er dan maar een groen voor in de plaatsOp vrijdag 05 april 2002 08:17 schreef BaRF het volgende:
[..]
dat je eigenlijk helemaal niet meedoet aan de actie maar dat ik je gewoon zoet hou met leugens
hehe nee hoor, die x is even voor mezelf omdat ik niet 100% zeker weet of ik genoeg licht blauw heb, en als het op is, dan moeten degenen met een (X) erbij het helaas zonder doen omdat zij pas later aankwamen met lichtblauw.
Dat brengt mij op het volgende: als lichtblauw niet meer leverbaar blijkt, willen jullie dan eeen andere kleur of gewoon 50 cent in je pakketje?
ik heb die catalogus niet(ja conrad stuurt ze niet meerOp zaterdag 30 maart 2002 20:19 schreef Bredend het volgende:
Staat ook in de Conrad Hoofdcatalogus 2002 blz 691.
112 x 87 > E7.64
138 x 34 > E4.58
Hoe meer hoe goedkoper.
Invertor is E4.06 5V=
dus....
heb je daar een titel/bestelnrtje van zodat ik die ff op de site kan bekijken?
dit omdat ik helaas helaas
of kun je nog bestellen??
stuur maar ff een mailtje met je bestelling, plus naam en adres enzo, kan zijn dat ik er wat overhou!Op vrijdag 05 april 2002 20:52 schreef insan1ty het volgende:
[..]
ik heb die catalogus niet(ja conrad stuurt ze niet meer)
heb je daar een titel/bestelnrtje van zodat ik die ff op de site kan bekijken?
dit omdat ik helaas helaaste laat was voor deze actie..
of kun je nog bestellen??
edit
oh shit nick vergeten
anywayz mijn nick is insan1ty
[ Voor 13% gewijzigd door insan1ty op 17-06-2009 22:55 . Reden: anti-google indexing ]
yep got itOp vrijdag 05 april 2002 21:41 schreef insan1ty het volgende:
mailtje in uw inbox
edit
oh shit nick vergeten
anywayz mijn nick is insan1ty, naam: Andrew Pattisalamuw
Volgens mij is die COM 21 z'n verbinding kwijt. Dan gaat ie zo zoeken (groen, geel, uit etc).Op vrijdag 05 april 2002 21:56 schreef BaRF het volgende:
[..]
yep got itoh btw, je icoon is een com21?
(die software download ofzo)
jullie zijn de eersten die er iets over zeggen, terwijl ik dit icon al 3 weken heb ofzo. hihi
maar tis idd een com21 modem dat geflashed wordt ofzo
He lachuh man, werk nu bij chello helpdesk en zie nu pas hoe het eruitziet als je modem geflashed wordtOp vrijdag 05 april 2002 22:36 schreef insan1ty het volgende:
juist!!1
jullie zijn de eersten die er iets over zeggen, terwijl ik dit icon al 3 weken heb ofzo. hihi
maar tis idd een com21 modem dat geflashed wordt ofzo
Maar als het goed is wordt je modem nu niet geflashed maar is het een andere melding, zoek het morgen wel ff op
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
dus flash?
[gaap ik ga slapen][bikkelbewijs!
[mmm] Ik ga de complete order maandag plaatsen. En dan duurt het een paar daagjes voor ze binnen komen. Als het goed is (en dat komt wel eens voorOp zaterdag 06 april 2002 00:30 schreef Bas_f het volgende:
BaRF, wanneer kan ik 'm komen halen?
Ik wil er graag 1 met een lichtblauw folietje.
Ik zag dat je ze nog moest bestellen, dus dan kan ik toch nog wel meedoen please
Zal je ook meteen even mailen trouwens...
Nu de CCFL's nog!Op vrijdag 05 april 2002 12:33 schreef BaRF het volgende:
Ok, Bart_Banaan, je envelopje is veilig aangekomen hoor
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
JO, barf, check je mail.Op donderdag 04 april 2002 21:19 schreef BaRF het volgende:
ok peeps! update:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37A JabberJaw: 2 stuks, 2 x blauw AB Bart-M: 2 stuks, 2 x blauw, rood, groen A GuusD: 2 stuks, blauw, lblauw, rood AB sjares: 1 stuk, blauw, rood A The Dolf: 2 stuk, blauw, rood, groen, geel, paars AB Baumans: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x groen A MartyMf: 1 stuk, blauw, lblauw (X) AB Darkice: 2 stuks, 2 x groen, 2 x geel A BART_BANAAN: 3 stuks, blauw, rood en groen AB Atmoz: 2 stuks, blauw, rood, groen, geel A 0uTsIdEr: 1 stuk, blauw, lblauw, rood, groen, geel AB lOdUde: 1 stuk, blauw, lblauw, rood, groen, geel AB CyCLoNe: 1 stuk, blauw, rood A Merijnen: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x rood, 2 x geel AB Super-Newbie: 2 stuks, blauw, rood, groen A Jbcyber: 1 stuk, blauw, lblauw, paars A Mr_X007: 1 stuk, blauw, lblauw (X), rood, geel AB The Resetter: 2 stuks, blauw, rood, groen A Grifff: 1 stuk, blauw, geel A Joep18: 1 stuk, blauw, rood, groen, geel A drwho81: 1 stuk, groen AB ZiegoM.tk: 1 stuk, blauw A moonchild: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x groen, 2 x rood, 2 x paars A bluppy2: 1 stuk, blauw, rood AB Mboy: 1 stuk, blauw, rood HC Bas_f: 1 stuk, blauw, lblauw, rood A The_Invincible: 2 stuks, blauw, rood A Zotty: 4 stuks, licht blauw, rood, geel, paars A Almachtige: 2 stuks, 2 x blauw, rood, geel, groen A hielkej: 1 stuk, blauw, rood, geel Underground: 2 stuks, blauw, rood, groen, oranje A lange: 1 stuk, blauw Chandler: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x rood, 2 x paars AB Repulse: 1 stuk, blauw AB Pureoptical: 4 stuks, 4 x blauw, 2x rood AB eLeCtRaBeLg: 1 stuk, blauw, rood, geel A Krono: 1 stuk, blauw, rood, geel
En vooruit, we bestellen er wat extra!
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 A Dymlos: 1 stuk, blauw, rood, groen A jwbagger: 1 stuk, blauw, rood, groen, oranje A Lomu: 1 stuk, blauw, rood, groen _info mailed_ Wouter Meester: 2 stuks, 2 x blauw, rood, groen _info mailed_ EaF: 1 stuk, blauw HC Kimjansen: 3 stuks, 3 x blauw (mailed)
ik moet dus nog het adres krijgen van Underground en Chandler, en dan Wouter Meester en EaF. (mits er nog belangstelling is natuurlijk)
voor de rest gaat het goed heMomenteel nou alleen Bas_f en kimjansen die hem zelf halen? of ben ik iemand vergeten? (nofi
)
thanks
btw
ik wil wel geld overmaken, maar naar waar?
Verwijderd
want mn geld is overgemaakt als het goed is maar ik ziet nog niet dat ik betaald heb!
(kan ook aan rabobank liggen hoor
typfoutje
Och nee laat ook maar zitten: Update!
Hoe staat het ermee? Denk je dat je maandag al gaat bestellen?
Ik wil nl. wel kunnen patsen bij m'n vrienden met m'n mooie CCFLétje... De meeste weten niet eens waar ik het over heb...
'Ow een zeezeevelletje? Is dat je nieuwe zwembroek?'
idd:Op zondag 07 april 2002 14:08 schreef Hielkej het volgende:
*update**update**update*
*update**update**update*
Ik heb trouwens via de post niks gekregen behalve Mr Banaan's bijdrage, dat klopt hoop ik?
Verder heb ik trouwens wat problemen gehad met mn pc, en ik was even bang dat ik mn procje of mobotje weg kon gooien... zie verder hier!
I
Verwijderd
[thisthreadisgay.jpg]Op zondag 07 april 2002 16:16 schreef dutchallenger het volgende:
BaRF je bent een schat
Iyou (niet te letterlijk nemen offcouze
)
[andsoareyou.swf]Op zondag 07 april 2002 16:17 schreef Lomu het volgende:
[..]
[thisthreadisgay.jpg]
(wilde hem plaatsen onder mijn comp voor zon koel glow effect)
En barf, kan je ff overzichtje geven wie er betaald hebben?
Ik neem aan dat dat vandaag gaat gebeuren?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
[even geen code ivm VETGEDRUKTE TEKST :)]
A JabberJaw: 2 stuks, 2 x blauw
AB Bart-M: 2 stuks, 2 x blauw, rood, groen
AB GuusD: 2 stuks, blauw, lblauw, rood
AB sjares: 1 stuk, blauw, rood
AB The Dolf: 2 stuk, blauw, rood, groen, geel, paars
AB Baumans: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x groen
A MartyMf: 1 stuk, blauw, lblauw (X)
AB Darkice: 2 stuks, 2 x groen, 2 x geel
AB BART_BANAAN: 3 stuks, blauw, rood en groen
AB Atmoz: 2 stuks, blauw, rood, groen, geel
A 0uTsIdEr: 1 stuk, blauw, lblauw, rood, groen, geel
AB lOdUde: 1 stuk, blauw, lblauw, rood, groen, geel
AB CyCLoNe: 1 stuk, blauw, rood
A Merijnen: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x rood, 2 x geel
AB Super-Newbie: 2 stuks, blauw, rood, groen
AB Jbcyber: 1 stuk, blauw, lblauw, paars
A Mr_X007: 1 stuk, blauw, lblauw (X), rood, geel
AB The Resetter: 2 stuks, blauw, rood, groen
A Grifff: 1 stuk, blauw, geel
A Joep18: 1 stuk, blauw, rood, groen, geel
A drwho81: 1 stuk, groen
AB ZiegoM.tk: 1 stuk, blauw
AB moonchild: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x groen, 2 x rood, 2 x paars
AB bluppy2: 1 stuk, blauw, rood
AB Mboy: 1 stuk, blauw, rood
HC Bas_f: 1 stuk, blauw, lblauw, rood
A The_Invincible: 2 stuks, blauw, rood
A Zotty: 4 stuks, licht blauw, rood, geel, paars
A Almachtige: 2 stuks, 2 x blauw, rood, geel, groen
AB hielkej: 1 stuk, blauw, rood, geel
Underground: 2 stuks, blauw, rood, groen, oranje
A lange: 1 stuk, blauw
Chandler: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x rood, 2 x paars
AB Repulse: 1 stuk, blauw
AB Pureoptical: 4 stuks, 4 x blauw, 2x rood
AB eLeCtRaBeLg: 1 stuk, blauw, rood, geel
AB Krono: 1 stuk, blauw, rood, geel
AB Dymlos: 1 stuk, blauw, rood, groen
A jwbagger: 1 stuk, blauw, rood, groen, oranje
A Lomu: 1 stuk, blauw, rood, groen
AB Wouter Meester: 2 stuks, 2 x blauw, rood, groen
A EaF: 1 stuk, blauw
A dutchallenger: 1 stuk, blauw
HC Kimjansen: 3 stuks, 3 x blauw
Rik: 2 stuks, lblauw, paars
----
72 Stuks
Nu neem ik ECHT geen nieuwe bestellingen meer aan hoor!
Goed, ik heb nog adres nodig van Underground, Chandler en Rik. Graag zo snel mogenlijk even sturen, en van de mensen die vet gedrukt staan moet ik het geld nog binnen krijgen. Doe dit ALSJEBLIEFT zo snel mogenlijk ok?
Ej, ik wou lichtblauw heOp maandag 08 april 2002 12:23 schreef BaRF het volgende:
UPDATE:
A dutchallenger: 1 stuk, blauw
Blauw was toch donkerblauw?
Jaja, ik ben (was) dutchallenger ja, heb mijn eenmalige mogelijkheid tot naamsverandering benut
(zie mijn emailadres bij mijn profile als je het niet gelooft, maar ik zal chello ook us bellen voor een klein wijziginkje
-edit- Ow ja, de centen zijn ook onderweg
kheb ook maar weer ff gereplied.
Ik hoop niet dat er iets mis is gegaan.
Zouk wel zuur vinden.
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Verwijderd
welke meelOp maandag 08 april 2002 16:04 schreef Bazer het volgende:
Kheb je meel gehad BaRF.
kheb ook maar weer ff gereplied.
Ik hoop niet dat er iets mis is gegaan.
Zouk wel zuur vinden.
Verwijderd
keurig jho! zo leer je nog eens (meer) mensen kennen bij de B-D!
We moeten idd eens kijken voor wat van die dubbelpolige 3 standen schakelaars voor de fan's te schakelen, moet wel wat te regelen voor zijn.
Wil 'Ome Henk' ze nie gewoon bestellen ?
(ook naar de goede bankrekening!)
jij zei dat abn amro raar deed? misschien dat dat het is? (k heb ook abn dus kan best) maar laat ff horen als je het binnenhebt ok? (k laat het ook weten als het is afgeschreven)
Niet op de lijst, wel in onze mindOp maandag 08 april 2002 16:54 schreef insan1ty het volgende:
uhm ik was er eerder bij dan rik maar ik sta niet op de lijst?
1
| A insan1ty: 1 stuk, blauw, rood |
Luisterd en huivert!
Zoals Mr Frog hierboven al deed vermoeden: ZE ZIJN BINNEN!!! Mijn geweldige collega had ze al besteld voor dat ik het vroeg, voor het geval ze wellicht op zouden zijn wanneer ik ging bestellen
Dus, we gaan eens beginnen met inpakken
Iedereen even applausje voor m'n collega Ad:

Cool dan kan ik 'm komen halen? Wanneer?Op maandag 08 april 2002 18:48 schreef BaRF het volgende:
...
Ik heb al wel betaald, maar rabobank is blijkbaar traag, mijn excuus
zeg het maarOp maandag 08 april 2002 19:03 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Cool dan kan ik 'm komen halen? Wanneer?
Ik heb nu en donderdagavond tijd. (of overdag in 't weekend)Op maandag 08 april 2002 19:12 schreef BaRF het volgende:
[..]
zeg het maar
...
HEHO!! Ad; BEDANKT!!! ken niet w88!!Op maandag 08 april 2002 18:48 schreef BaRF het volgende:
ZE ZIJN BINNEN!!! Mijn geweldige collega had ze al besteld voor dat ik het vroeg, voor het geval ze wellicht op zouden zijn wanneer ik ging bestellen
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
\_Specs_/
Sorry, nog niet binnen! maar de volgende update is er wel:Op maandag 08 april 2002 18:18 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
ehh....barf? ik heb het geld vorige week overgemaakt...
(ook naar de goede bankrekening!)
jij zei dat abn amro raar deed? misschien dat dat het is? (k heb ook abn dus kan best) maar laat ff horen als je het binnenhebt ok? (k laat het ook weten als het is afgeschreven)
AB JabberJaw: 2 stuks, 2 x blauw
AB MartyMf: 1 stuk, blauw, lblauw (X)
A 0uTsIdEr: 1 stuk, blauw, lblauw, rood, groen, geel(sorry
AB Mr_X007: 1 stuk, blauw, lblauw (X), rood, geel
A Joep18: 1 stuk, blauw, rood, groen, geel
H Bas_f: 1 stuk, blauw, lblauw, rood
A The_Invincible: 2 stuks, blauw, rood
AB Zotty: 4 stuks, licht blauw, rood, geel, paars
A Almachtige: 2 stuks, 2 x blauw, rood, geel, groen
Chandler: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x rood, 2 x paars
AB jwbagger: 1 stuk, blauw, rood, groen, oranje
A EaF: 1 stuk, blauw
A dutchallenger: 1 stuk, lblauw
HB Kimjansen: 3 stuks, 3 x blauw
A insan1ty: 1 stuk, blauw, rood
A Rik: 2 stuks, lblauw, paars
Dus die laatste paar mensen aub nog even fixen?
Zullen we dan afspreken voor donderdag avond? ik mail wel ff!Op maandag 08 april 2002 19:13 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Ik heb nu en donderdagavond tijd. (of overdag in 't weekend)
zeg he zo snel nog niet heOp maandag 08 april 2002 20:45 schreef Bart_Banaan het volgende:
En Barf, zijn ze verstuurd?
Maar iedereen krijgt een mail als het betreffende pakketje verstuurd word!
woei!! en dat via mobiel bankieren van de postbankAB bluppy2: 1 stuk, blauw, rood
ik kan niet w8en op het moment dat de postbode hem komt brengen
edit:

btw kun je m laten versturen, zeeland is een beetje ver
en btw
tof van je dat ik nog mocht meedoen
Volgens rabobank is het geld op 8 april overgeschreven, dus als je nu kijkt dan staat het waarschijnlijk al op.
Anders mail me maar ff.
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
Verwijderd
Zeg mocht Lichblauw op zijn als je mijn pakketje verstuurd (ik zag de X staan) wil je dan een Rood stukje meesturen?
Ik zie het wel verschijnen dan..
Verwijderd
Damn, trage tering bankOp maandag 08 april 2002 19:29 schreef BaRF het volgende:
Dus die laatste paar mensen aub nog even fixen?Als je al betaald hebt, heb geduld! Rotbanken...
ik weet niet wat het bedrag precies moest zijn, maar ik heb maar EUR11.50 overgemaakt
Verwijderd
was 10 euro 50
zit nog dichtgeplakt ....... ik bedoel er staan heus geen mensen alle enveloppen te schudden om te horen of er geld inzit
ik zou zeggen kom even naar de brammetje dump in middelburgOp dinsdag 09 april 2002 14:05 schreef jjbstolk het volgende:
Ik zie deze actie net te laat () Weet iemadn waar je deze dingen los kan bestellen?
Ik doe straks ff een abnamro check, maar ik moet nu echt opschieten om weer naar mn werk te fietsen
uhuh that's what you thinkOp dinsdag 09 april 2002 14:00 schreef GriFFF het volgende:
hoezo durven? zit 1 briefje in en een muntje
was 10 euro 50
zit nog dichtgeplakt ....... ik bedoel er staan heus geen mensen alle enveloppen te schudden om te horen of er geld inzit

Do YOU still believe mail isn't thrown? I don't.
Courtesy of twistedhardware.net
Middelburg? Hmmz lekker dicht bij, in woon in Ridderkerk (R'dam)Op dinsdag 09 april 2002 14:29 schreef BaRF het volgende:
[..]
ik zou zeggen kom even naar de brammetje dump in middelburgkosten ze wel wat meer maar ja...
Ik doe straks ff een abnamro check, maar ik moet nu echt opschieten om weer naar mn werk te fietsen
vervolgens wil ze die voor me gaan aan vragen maar dan duurt het wel een week (en voor het geld er dan ook echt opstaat ben je 2weken verder) dus dat feest ging niet door, nou dan maar meteem storten, "jah meneer daar komt wel 6.25 stortingkosten bij", voor een tientje!!! maargoed dat is dan niet anders, dus zij druk typen, "en wat is de naam van de persoon meneer", "euh geen id doe maar barf
dan is het er morgen en het is (bijna) gratis...
Verwijderd
Dit probleem had ik ook, maar dan met iets betere afloop. Alles ligt hier overhoop ivm een verhuizing, dus ik kon die formulieren nergens vinden. Naar de bank toe en na een flinke 'trap de bank de grond in' tirade, werd het toch nog gedaan.Op dinsdag 09 april 2002 15:28 schreef lange het volgende:
GOTVERD*MME...banken...maak der maar gehakt van, ik was dus vandaag bij de bank om het geld te storten, krijg ik het volgende aan me broek, ik naar die pop achter de balie toe, "ik wil graag geld overmaken op andersmans rekening" nou dat was goed, maar werd er gevraagd "heeft uw geen overschrijvingskaarten?" , nee die heb ik dus niet.
vervolgens wil ze die voor me gaan aan vragen maar dan duurt het wel een week (en voor het geld er dan ook echt opstaat ben je 2weken verder) dus dat feest ging niet door, nou dan maar meteem storten, "jah meneer daar komt wel 6.25 stortingkosten bij", voor een tientje!!! .....
Best wel lullig trouwens
ik haat die ktbanken jongen daarom
precies wat jij zegt.
ik wil graag geld over maken.
-dat kan niet
hoezo niet
-dat moet u zelf doen
waarom?
-omdat wij dat niet kunnen (of geen zin hebben??)
en nu heb ik internet bankieren
laat me raden, die bank waar je wilde storten was een ABN AMRO
wisten jullie trouwens dat je bij de postbank (binnen een kantoor) niet kan pinnen met een andere pas dan die van de postbank? (kwam ik vanmiddag achter na de vsb affaire
is dat niet discriminatie ofzo
btw ff ontopic
is er al een update beschikbaar?
Wees blij, de Rabo-Bank vraagt Euro 10,=! Dat zijn echt dieven! Ik stuur gewoon per post, en zie in dit forum : als eerste betaald, cash, en bevestigdOp dinsdag 09 april 2002 15:28 schreef lange het volgende:
GOTVERD*MME...banken...maak der maar gehakt van, ik was dus vandaag bij de bank om het geld te storten, krijg ik het blablablabla.......
das mooi, ik zat er ook al over te denken om het zo te doen en als het bij jouw gelukt is dat voor mij ook wel een mooi alternatief.Op dinsdag 09 april 2002 23:16 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Wees blij, de Rabo-Bank vraagt Euro 10,=! Dat zijn echt dieven! Ik stuur gewoon per post, en zie in dit forum : als eerste betaald, cash, en bevestigd![]()
![]()
!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
| AB JabberJaw: 2 stuks, 2 x blauw
AB MartyMf: 1 stuk, blauw, lblauw (X)
AB 0uTsIdEr: 1 stuk, blauw, lblauw, rood, groen, geel
AB Mr_X007: 1 stuk, blauw, lblauw (X), rood, geel
AB Joep18: 1 stuk, blauw, rood, groen, geel
HC Bas_f: 1 stuk, blauw, lblauw, rood
AB The_Invincible: 2 stuks, blauw, rood
AB Zotty: 4 stuks, licht blauw, rood, geel, paars
AB Almachtige: 2 stuks, 2 x blauw, rood, geel, groen
A Chandler: 2 stuks, 2 x blauw, 2 x rood, 2 x paars
AB jwbagger: 1 stuk, blauw, rood, groen, oranje
AB EaF: 1 stuk, blauw
A dutchallenger: 1 stuk, lblauw
HC Kimjansen: 3 stuks, 3 x blauw
AB insan1ty: 1 stuk, blauw, rood
A Rik: 2 stuks, lblauw, paars |
Zo, ik verwacht vandaag toch wel een envelopje in de bus, en de banken zullen de rest ook wel 'snel' overschrijven hehe right... anyways, zooi komt zo snel mogelijk jullie kant op! oh trouwens PureOptical, die badges zijn cool
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
Ik heb er nog! Wees er snel bij, op is op!!Op woensdag 10 april 2002 08:40 schreef BaRF het volgende:
oh trouwens PureOptical, die badges zijn coolMensen, ga ff transparante casebadges bestellen, ze zijn leuk
Of anders waar kan je di dingen los bestellen/kopen?
Verwijderd
1
| AB GuusD: 2 stuks, blauw, lblauw, rood |
ow ik ben zow blij
nu elke dag maar weer de post afwachten
Kan ik er een bestellen?Op woensdag 10 april 2002 09:32 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Ik heb er nog! Wees er snel bij, op is op!!
Je email staat er niet bij, dus kun mij dan effe mailen?
atmozonline@hotmail.com
1
| AB insan1ty: 1 stuk, blauw, rood |
woei ik ook!
was er eigenlijk als iets bekend over verzending?
Verwijderd
Check da inbokssss!Op woensdag 10 april 2002 13:18 schreef atmoz het volgende:
[..]
Kan ik er een bestellen?
Je email staat er niet bij, dus kun mij dan effe mailen?
atmozonline@hotmail.com
Die is ......uhhhhh (bijna) afgelopen.Op woensdag 10 april 2002 17:49 schreef Jise het volgende:
vet ding, kom maar op met die inkoop aktie
Misschien kan je BaRF nog een iemeel sturen in de hoop dat hij er nog een paar overhoud.
\_Specs_/
Op woensdag 10 april 2002 17:49 schreef Jise het volgende:
vet ding, kom maar op met die inkoop aktie
Actie is maar een klein beetje afgelopen...