[BOOT] Hangen in POST door CF card-reader?

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey peeps, iets vreemds: ik ben al dagen bezig met dit probleem, want er zijn momenten dat mn computer niet wil opstarten. De ene keer wil hij niet verder gaan dan "Testing Memory:_" en andere keren komt ie niet verder dan "Press DEL to enter setup. Press ESC to s_". Maar altijd zit mn comp dan vast. :(

Ik heb alles geprobeert, ander geheugen, alle kaarten eruit, hdd, cd, echt alles. Maar nu ben ik er achter gekomen dat dit alleen gebeurt als mn nieuwe Dane-Elec CF card-reader in geplugd zit in mn usb hub! Is dit een bekend probleem met deze reader (of algemeen met card-readers) ? T'is niet zo'n ramp, ik ben al lang blij dat ik mn ouwe slot-A athlonnetje niet hoef te vervangen (€€€) maar toch beetje vreemd... :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
en wat als je die CF reader er pas in windows in duwt ?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
werkt perfect! (btw, aanrader! echt sneeeel!!! :))

maar goed, dus niet er in stoppen als ie uit staat :(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Heb je al geprobeert je "USB Legacy" support uit te zetten in je bios? Ik had nl. hetzelfde probleem met mijn logitech muis.

...

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
heb hetzelfde probleem gehad toen ik m'n fsb had overgeklokt, vreemdgenoeg wou 't systeem toen niet door de post heenkomen met usb apparaten aangesloten, welke dan ook... mocht je systeem overgeklokt zijn, probeer eens alles op default speeds neer te zetten. Suc6!

Verwijderd

Bij mij hetzelfde, op een ecs k7s5a geen problemen met een usb cardreader maar na het vervangen van m'n mobo door een msi kt4-v wou deze ook niet opstarten
de eerste keer, en soms weer wel.
Ook alles geprobeerd voeding etc, clean install etc.

Ik ga de reader maar achteraf inpluggen; als iemand nog een idee heeft?
Pagina: 1