barf, ik was dus de brief aan het bouwen maarjah geen adres
kan je me dat ff mailen?
remy@mail.dewittereus.com
zie profile??Op woensdag 10 april 2002 18:51 schreef lange het volgende:
barf, ik was dus de brief aan het bouwen maarjah geen adreskan je me dat ff mailen?
wie niet?Op woensdag 10 april 2002 19:49 schreef Dymlos het volgende:
ja ik wacht der ook met smart op
\_Specs_/
Verwijderd
iedereen wacht derop omdat ze zo sappig zijnOp woensdag 10 april 2002 20:22 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
wie niet?
staat z'n adres toch niet inOp woensdag 10 april 2002 19:35 schreef insan1ty het volgende:
[..]
zie profile??
Rustig maar jochieOp woensdag 10 april 2002 22:38 schreef The_Resetter het volgende:
IK WIL ME CCFLhehe danm dat schiet ook niet op he mensen die NIET betalen zet er anders een deadline op
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
is dit waar?Op woensdag 10 april 2002 22:39 schreef lOdUde het volgende:
[..]
Rustig maar jochie![]()
Hij heeft ze al binnen, dus zal hij ze vast wel opsturen naar de mensen die al betaalt hebben.
mail me ff je adres plz, anders kan k geen geld sturen...Op woensdag 10 april 2002 23:05 schreef BaRF het volgende:
hey Griff had je nog geen mailtje gehad dan? Sorry, je geld is inderdaad binnen
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Effe nog een keertje!Op woensdag 10 april 2002 10:59 schreef jjbstolk het volgende:
Heb ej nog een paar ccfltjes over die ik kan kopen, of kan je nog bestellen?
Of anders waar kan je di dingen los bestellen/kopen?
MEEE 2 !!Op donderdag 11 april 2002 10:52 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
Nou Barf,
gaat de eerste zending al op de bus???
Ik wou eigenlijk het weekend gebruiken om mijn CCFL te plaatsen
Verwijderd
hij kan het mooi onder zijn werk doenOp donderdag 11 april 2002 17:55 schreef jbcyber het volgende:
Inderdaad netjes w88 dat is nog altijd het beste. Zeker als iemand zoiets organiseerd moet je blij zijn dat ie het doet. Maar ja het is altijd leuker als je iets snel hebt maar ja net als de rest denk ik heeft niet iedereen hele dagen de tijd om aan zoiets te werken want er is nog altijd iets zoals school en/of werk.
was dat maar waar! Het is echt heel erg druk, dus vandaar dat er nog maar weinig zijn die hem al hebbenOp donderdag 11 april 2002 19:18 schreef Hielkej het volgende:
[..]
hij kan het mooi onder zijn werk doen
Verwijderd
En ik ben inmiddels alweer thuis.Op donderdag 11 april 2002 21:47 schreef BaRF het volgende:
Bas_f is net weer weg, was gezelligHij was wel tevreden over zn ccfl geloof ik
...
en dan zeker huilend terugkomen als hij kapot is door de post...Op donderdag 11 april 2002 23:39 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
Yo barf, laat dat inpakken maar zitten! (tis geen kerstmis)
en gooi die dingen op de bus!
Damn ik kan niet wachten (als een klein kind op zijn verjaardag...hehe)
Ik had het over het inpakken (cadeaupapier, strikje, sticker met Gefeliciteert! erop, kaartje erbij...)Op donderdag 11 april 2002 23:50 schreef jwbagger het volgende:
[..]
en dan zeker huilend terugkomen als hij kapot is door de post...
nee laat hem nou maar alles goed inpakken, k wil liever een héle ccfl een weekje later, dan twee halve een week eerder.....
das toch juist lievvvvOp vrijdag 12 april 2002 09:14 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
[..]
Ik had het over het inpakken (cadeaupapier, strikje, sticker met Gefeliciteert! erop, kaartje erbij...)
Eigenlijk een klein schopje hoorOp vrijdag 12 april 2002 09:14 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
[..]
Ik had het over het inpakken (cadeaupapier, strikje, sticker met GefeliciteerD!!!! erop, kaartje erbij...)
Op vrijdag 12 april 2002 14:57 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
[..]
Eigenlijk een klein schopje hoor
...
Hij heeft een copyright @ GoT.Op vrijdag 12 april 2002 15:10 schreef Bas_f het volgende:
[..]
offtopic:
Heb jij dat plaatje van die kloothommel ook nog in een groot formaat?
Verwijderd
Verwijderd
Heb jij ze al binnen?Op vrijdag 12 april 2002 17:50 schreef Darkice het volgende:
Ik heb er 2, ik wil 1 in het bovenste gedeelte van mijn big tower plaatsen en 1 helemaal onder mijn computer (beetje dat glow effect zoals onde de auto bij de klip van madona)
Voor binnen in heb ik dan nog 4 gewone ccfl over
Tuurlijk... Mail me maar op bas@dork.comOp vrijdag 12 april 2002 15:49 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
[..]
Hij heeft een copyright @ GoT.
Voor de rest; Ik zal ff kijken of ik hem ergens kan vinden en dan post ik het linkje wel!
/edit
Kan ik je het plaatje mailen??
/edit
...
Ik vroeg niet voor nix hoe hoog ze waren (onder de comp zetten, krijg je fast and the furious effect..lijkt me zwaar cool!!!Op vrijdag 12 april 2002 17:50 schreef Darkice het volgende:
Ik heb er 2, ik wil 1 in het bovenste gedeelte van mijn big tower plaatsen en 1 helemaal onder mijn computer (beetje dat glow effect zoals onde de auto (!!!!!)bij de klip van madona)
Voor binnen in heb ik dan nog 4 gewone ccfl over
Verwijderd
Nog niet. Zit er wel met smart op te wachten.Op vrijdag 12 april 2002 23:39 schreef Lomu het volgende:
[..]
Heb jij ze al binnen?
Verwijderd
Verwijderd
neeh ik zit ook al te zweten of het nog wel allemaal goed gaat daar.......Op zondag 14 april 2002 10:23 schreef GriFFF het volgende:
hmm sinds donderdag geen nieuws meer
Verwijderd
Op zondag 14 april 2002 14:13 schreef atmoz het volgende:
offtopic:
Hey Lomu, woon jij in Limburg?
Hopelijk hebben we die CCFL's deze week in onze brievenbus...
Verwijderd
LOL een kerstboom modOp zondag 14 april 2002 20:03 schreef lOdUde het volgende:
Als BaRF ze niet opstuurt, zit hij met 75 CCFLetjes
Kan die vast gebruiken voor in de kerstboom ofzo.
/me denkt dat BaRF ons niet vergeten is hoor...
maar BaRF zou je wel weer ff wat kunnen posten? Om ff te melden of we volgende week ook mogen genieten van onze BaRFalite?
Check da mailOp vrijdag 12 april 2002 23:53 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Tuurlijk... Mail me maar op bas@dork.com
Thanks!!
Verwijderd
He Barf,Op woensdag 10 april 2002 08:40 schreef BaRF het volgende:
updateje
code:
1 A drwho81: 1 stuk, groen
Hij leeft dus nog wel... Maar zou toch fijn zijn als je even wat zegt BaRFDoor BaRF - maandag 15 april 2002 09:19
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
\_Specs_/
Omdat die plaat wat in je ondertitel staat een al wat oudere vette belgische plaat is!! (en dat ben ik niet gewend van Nederlanders)...Op zondag 14 april 2002 20:46 schreef Lomu het volgende:
[..]
offtopic:
nopz, wieso?
Hehe en ik maar afvragen of ie aan zou komenOp maandag 15 april 2002 15:16 schreef lOdUde het volgende:
Mmmm... Kijk eens wat ik bij de post vind :(:
[afbeelding]
![]()
Ja, ik verveel me inderdaad heel erg
Ohja, die staat er al hoorOp maandag 15 april 2002 13:09 schreef eLeCtRaBeLg het volgende:
LOL als jullie goed opgelet hebben in OCM, dan zie je dat tijdens de inkoopaktie ook een topic liep van Barf waarin hij vertelde dat hij een Chieftec kast ging/wou kopen!
![]()
Ons geld?
![]()
Ik neem aan dat je je lijstje afgaat?Op maandag 15 april 2002 18:31 schreef BaRF het volgende:
Morgen gaan in elk geval de eerste 10 op de bus!!!!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Maar ik nietOp maandag 15 april 2002 18:35 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je lijstje afgaat?
Dan hoor ik tenminste bij de 10 eerste
Ehhh ga je ze in een envelopje opsturen? Dan wil ik liever wel wat porto betalen want zo krijg je wel heel veel kleine BaRF-a-litesOp maandag 15 april 2002 18:31 schreef BaRF het volgende:
[..]
Hehe en ik maar afvragen of ie aan zou komen
Ik ben er nog, maar ik heb het echt druk op mn werk, en dat inpakken is nog veel meeer werk! We zitten even te bekijken hoe we het gaan opsturen, want het zijn er iets te veel (en te groot) voor mn vaders manier, en ik ga ze nu verpakken als briefpost ipv pakket. Morgen gaan in elk geval de eerste 10 op de bus!!!! Sorry voor de traagheid, maar het is lastiger dan verwacht hoorEn jullie hebben straks tenminste wel een BARFALITE!!!
\_Specs_/
Definitie van briefpost: alles wat door de normale ptt brievenbus gleuf kan, tot 3kg. Dus er komt gewoon netzoveel rotzooi en karton omheen tot ie NET past (en dan maar stampen!!!) hehe, wees gerust hoor, hij gaat niet in een envelopjeOp maandag 15 april 2002 19:34 schreef ZiegoM.tk het volgende:
[..]
Ehhh ga je ze in een envelopje opsturen? Dan wil ik liever wel wat porto betalen want zo krijg je wel heel veel kleine BaRF-a-lites......
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Op maandag 15 april 2002 21:25 schreef BaRF het volgende:
[..]
(btw, eLeCtRaBeLg jij houdt me wel in de gaten he)
Moest je maar eerder bestellenOp maandag 15 april 2002 22:38 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:
k lees net de lijst pas terug...
IK BEN NR. 11!!!! das best lelijk!!!!!
AI!!!! (voel me klein beetje in mijn holletje genomen...)
hehe...ik w8 wel..(zit toch nix anders op...)
Gezocht!
Router
Verwijderd
ah neeh das lullig! neeh we leven allemaal met je meeOp maandag 15 april 2002 22:39 schreef thedolf het volgende:
[..]
Moest je maar eerder bestellen
Ikke ook!!!Op maandag 15 april 2002 22:42 schreef Baumans het volgende:
Mooi, ik zit ook bij de eerste tien...
Verwijderd
Heh, ja ja je was de eersteOp dinsdag 16 april 2002 00:08 schreef Bart_Banaan het volgende:
Jongens, jongens, Barf bedoeld natuurlijk de eerste 10 die BETAALD hebben, hé hé hé. Of niet soms vriend Barf.?...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
woei.. dat zou mooi zijn aangezien ik nr 24 benOp dinsdag 16 april 2002 08:12 schreef BaRF het volgende:
[..]
Heh, ja ja je was de eersteMaar ik ga niet af op betalingen, want de ene bank is weer sneller, en andere hebbe weer geen keuze enzo. Maar er is een kansje dat ik er straks al meeeeer weg doe, want mijn fijne vader heeft 20 frankerings stickers meegenomen
Verwijderd
hehe jah je moet iid ff w8en (zeker als je als 3e besteld)Op dinsdag 16 april 2002 17:25 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
woei.. dat zou mooi zijn aangezien ik nr 24 ben
das zo jammer van inkoopacties: dat je moet w8en
(maar wel lekker prijsje)
Vind ik altijd wel geinig. Kom je een keer thuis van school komen er ineens 4 paketjes tegelijk binnen van inkoopacties.Op dinsdag 16 april 2002 17:25 schreef bluppy2 het volgende:
das zo jammer van inkoopacties: dat je moet w8en
(maar wel lekker prijsje)
Gezocht!
Router
Ben je zo'n inkoopfreak dan?Op dinsdag 16 april 2002 18:20 schreef thedolf het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel geinig. Kom je een keer thuis van school komen er ineens 4 paketjes tegelijk binnen van inkoopacties.
inkoopactie was ook voor transistors??? die dingen kosten nauwelijks 10 cent..Op dinsdag 16 april 2002 17:25 schreef GuusD het volgende:
he barf ff een vraagie:
ik krijg duz:
- 2 ccfls
- lblauw blauw rood venster
- gaatjes venster (1 per ccfl)
- 2 transistors
allemaal in 1 pakket???
wel HEEEEEEEEL goed inpakken en ff erop zeten :
FRAGILE en BREEKBAAR en HANDLE WITH CARE en THIS SIDE UP
![]()
edit:
ho sjit ik ben natuurlijk de 3e in de lijst dus hij is (als het goed is) al op de post, toch???