nee!Op donderdag 28 maart 2002 22:29 schreef NOxie het volgende:
Dus in [SM] mag je mensen schoppenTis maar net waar je op kickt
mensen schoppen niet, alleen modjes schoppen
nee!Op donderdag 28 maart 2002 22:29 schreef NOxie het volgende:
Aannames zijn fataal.
voor vanaaf?Op donderdag 28 maart 2002 22:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
Tis idd SM geworden.
kan de naam dan niet beter 'Spank een modje" worden? Past weer betr bij [SM]Op donderdag 28 maart 2002 22:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
Tis idd SM geworden.
Verwijderd
En adviseurs zijn gewoon niksOp donderdag 28 maart 2002 22:33 schreef Elvhenk het volgende:
Het is ieg duidelijk: de adjes zijn liev en de modjes dienen geschopt te worden!![]()
splaakgeblek!Op donderdag 28 maart 2002 22:34 schreef Da Mastah het volgende:
Bij het zoeken naar SM posts zie ik tog nog steeds SEM ervoor staan !?!?!
Zijn we aan het aanpassen.Op donderdag 28 maart 2002 22:34 schreef Da Mastah het volgende:
Aannames zijn fataal.
1
2
3
| [22:29:04] <BrZ> "Schop een Modje" ? :D [22:29:05] <BrZ> ok [22:29:07] *** DR was kicked by BrZ (BrZ) |
Godfather Bodybuilding topic reeks
lolOp donderdag 28 maart 2002 22:38 schreef BrZ het volgende:
code:
1 2 3 [22:29:04] <BrZ> "Schop een Modje" ? :D [22:29:05] <BrZ> ok [22:29:07] *** DR was kicked by BrZ (BrZ)
is aangepastOp donderdag 28 maart 2002 22:34 schreef Da Mastah het volgende:
Idd.Op donderdag 28 maart 2002 22:39 schreef SH007 het volgende:
is aangepast
Aannames zijn fataal.
't is dat je daar simpele dingen vraagt die geen discussie nodig hebben. Zoals je eigen topictitel laten wijzigen of laten verplaatsen.Op donderdag 28 maart 2002 22:41 schreef OzBoz het volgende:
Ik had persoonlijk 'verlink je buurman' een betere gevonden. Ik begrijp um in elk geval niet.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Whehe'Schop een Modje, maar ACM moet je even gewoon vragen' van maken?
Admin? Joh? Dat ben ik ook al.[22:17:38] <GaMeOvEr> SU moet Schop een Modje worden.
[22:18:01] <ACM> ow... mag ik er dan van maken 'Schop een Modje, maar ACM moet je even gewoon vragen' van maken?
[/code]
Mocht niet
Aannames zijn fataal.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/424564 even doorlezen dan maarOp donderdag 28 maart 2002 22:41 schreef OzBoz het volgende:
Ik had persoonlijk 'verlink je buurman' een betere gevonden. Ik begrijp um in elk geval niet.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Niet iedereen werkt bij een zeefdrukker en heeft tijd zat vriendOp donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef moto-moi het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/424564 even doorlezen![]()
Op donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef OzBoz het volgende:Niet iedereen werkt bij een zeefdrukker en heeft tijd zat vriend![]()
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zeg hee, ik kan geen 3 topics en de GoT-FAQ tegelijkertijd doenOp donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef Da Mastah het volgende:
zozo snel gedaan Jaymz!
check beneden dit topic eens [topic=221082]
SM!!!!!!!!!11
Op donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef moto-moi het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/424564 even doorlezen dan maar![]()
![]()
Code #29: Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Kijk hier voor meer informatie.
En hoezo post je dat hier? Wacht de mail maar ff af. Gelieve dat niet in dit topic te doen.Op donderdag 28 maart 2002 22:55 schreef Da Mastah het volgende:
Ik krijg ook geen toegnag meer tot de HK
Hebben LuNaTiC en de bemiddelaar al hun mail gecheckt?
Aannames zijn fataal.
heeft SM ook al policies?SM Policy 1.4.4
Verwijderd
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Als iemand nu 'aangegeven' wordt voelt ie zich ook minder beledigd, het modje wordt immers geschopt, in plaats van dat hij als 'stout usertje' bestempeld wordtOp donderdag 28 maart 2002 23:20 schreef Plague het volgende:
tja, je kan nu niemand meer SUen.... wel jammer... Was zo'n leuke woordspelingMaar ja, nu kan je iemand SMsen
Professioneel Hyves-weigeraar
Woei, mag de crew dat nog wel ?Op donderdag 28 maart 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
Onthou trouwens wel dat admins en hoger niet geschopt mogen worden.
oh nee? Op de kleine kinder manier:Op donderdag 28 maart 2002 23:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
Als iemand nu 'aangegeven' wordt voelt ie zich ook minder beledigd, het modje wordt immers geschopt, in plaats van dat hij als 'stout usertje' bestempeld wordt.
Onthou trouwens wel dat admins en hoger niet geschopt mogen worden.
ik zei nog zo.. geen.. bommetje auwOp donderdag 28 maart 2002 23:33 schreef Plague het volgende:
* Plague kicks Wouter Tinus in tha balls!
Professioneel Hyves-weigeraar
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
HGM == HoofdGroepModeratorOp donderdag 28 maart 2002 22:41 schreef ACM het volgende:
* ACM is blij dat ie eigenlijk Admin is
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Ik ookOp donderdag 28 maart 2002 22:44 schreef Garfield het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik had in GvF voor een andere naam gekozen, echter is deze naam wel te doen.
Zo weet je dus dat de door jou aangevoerde "zaak" is opgelost. Je kunt deze topics van jezelf altijd terugvinden door op je Nickname te klikken, dan zie je een overzicht van de draadjes waar je in gepost hebt, dus ook die van SU SM die dicht staan.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Dat wordt dan een lite-schopjeOp vrijdag 29 maart 2002 01:00 schreef M@FI@ het volgende:
schop mij schop mij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
1, 2, 3...Op vrijdag 29 maart 2002 01:00 schreef M@FI@ het volgende:
schop mij schop mij
🌞🍃
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ik had voor 'Moderatie Verzoekjes' gestemd.Op vrijdag 29 maart 2002 10:27 schreef drm het volgende:
Die cowboylaarzen kunnen we straks wel weggooien
vrij naar Hans Teeuwen
Ik moet zeggen dat ik deze naam van het forum meer zag als een soort commentaarforum op handelingen van modjes, terwijl dat juist weer in LA gepost moet worden... Ik vind de naam dus niet zo goed gekozen, eerlijk gezegd.
Who is John Galt?
Agreed.Op vrijdag 29 maart 2002 10:27 schreef drm het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze naam van het forum meer zag als een soort commentaarforum op handelingen van modjes, terwijl dat juist weer in LA gepost moet worden... Ik vind de naam dus niet zo goed gekozen, eerlijk gezegd.
mwah, dat gaat ook niet helemaal op. Ze hebben lang niet allemaal zo'n speelse naam. Ik vind niet dat je dan gedwongen een speelse naam moet gaan gebruiken terwijl die naam vervolgens niet echt de inhoud van het forum behelst...justmental:
Maar ik moet zeggen dat de naamgeving van de nu gekozen naam beter past in de stijl van de andere fora.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Op donderdag 28 maart 2002 22:48 schreef moto-moi het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/424564 even doorlezen dan maar![]()
![]()
Waarom krijg ik nou steeds een #29 als ik die links probeer te volgen???Op donderdag 28 maart 2002 23:33 schreef Rodecker het volgende:
[topic=453165]
Deze staan in een forum waar je geen toegang toe hebt.Op vrijdag 29 maart 2002 11:46 schreef MrJ het volgende:
Waarom krijg ik nou steeds een #29 als ik die links probeer te volgen???
Who is John Galt?
Nee allen crew en users die rechten hebben in het GVF heeben daar toegang.Op vrijdag 29 maart 2002 11:54 schreef MrJ het volgende:
En waarom kunnen anderen er wel dan bij?
Iedereen opeens crew lid geworden?
Nee, in dit geval gaat het om het [GVF].Op vrijdag 29 maart 2002 11:54 schreef MrJ het volgende:
En waarom kunnen anderen er wel dan bij?
Iedereen opeens crew lid geworden?
Who is John Galt?
Verwijderd
Op donderdag 28 maart 2002 22:29 schreef NOxie het volgende:
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Daar hoef je helemaal niet zo zwaar over te doen joh.Op vrijdag 29 maart 2002 12:33 schreef RM-rf het volgende:
het idee van GvF als 'parlement' vind ik erg eng [..insert vergelijking met ontstaan Franse Revolutie uit de 'Eed op de Tennisbaan'; waarvan de deelnemers uiteindelijk de Jacobijnse terreur invoerden; al vermoed ik dat voor de meeste users hier een dusdanig stukje cultuur-geschiedenis onbekend is..]
Who is John Galt?
Weest gerust, als crew hielden we die stemming alleen maar als aanwijzing. We hebben het zelf een keer bedacht en deden het zo. We kunnen de uitslag ook heel erg goed negeren als we willen.dat geeft me een erg beroerd gevoel, dat zou nl. betekenen dat er een vreemd soort van "democratie voor de uitverkoren" ontstaat.
altijd is er de policy geweest dat GoT géén democratie is, dat er mogelijkheden zijn tot inspraak, maar dat beleid wordt uitgevoerd dor de crew en niet de users; en dat de crew geen belangenbehartiging s voor de users.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Wat jij vindt, moet je bij de politie brengenOp vrijdag 29 maart 2002 15:05 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik vind de nieuwe naam stom
Who is John Galt?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Niet naar Xochiquetzal terugschoppen want die laat bijtplekken naOp vrijdag 29 maart 2002 15:39 schreef HlpDsK het volgende:
We kunnen terugschoppen natuurlijk
Who is John Galt?
Verwijderd
Als P3PP3R z'n bericht nog wil kunnen lezen moet ie toch echt TrashCan rechten hebbenOp vrijdag 29 maart 2002 15:42 schreef justmental het volgende:
[..]
Niet naar Xochiquetzal terugschoppen want die laat bijtplekken na
Verwijderd
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door CodeCaster op 24-04-2006 13:22 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik zou ze allemaal willen "schoppen" die users. Zonder noemenswaardige redenen worden threads geopend! De users zijn vaak arrogant en asociaal in hun benadering naar de mods toe.Ze denken alles te weten en gedragen zich als een Tweaker(s) God, oppermachtig en ze dulden geen tegenspraak.Ze hebben duidelijk een probleem in irl, en/of een slechte jeugd gehad!Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:20:
Ik zou ze allemaal willen "schoppen" die mods. Zonder noemenswaardige redenen worden threads gesloten! De mods zijn vaak arrogant en asociaal in hun benadering naar de poster toe.Ze denken alles te weten en gedragen zich als een Tweaker(s) God, oppermachtig en ze dulden geen tegenspraak.Ze hebben duidelijk een probleem in irl, en/of een slechte jeugd gehad!
Tsja, het moest er toch eens uit!
Waarom de "Lekker Roken"-reclame op de frontpage?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:20:
Ik zou ze allemaal willen "schoppen" die mods. Zonder noemenswaardige redenen worden threads gesloten! De mods zijn vaak arrogant en asociaal in hun benadering naar de poster toe.Ze denken alles te weten en gedragen zich als een Tweaker(s) God, oppermachtig en ze dulden geen tegenspraak.Ze hebben duidelijk een probleem in irl, en/of een slechte jeugd gehad!
Tsja, het moest er toch eens uit!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq