Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Niet naar Xochiquetzal terugschoppen want die laat bijtplekken naOp vrijdag 29 maart 2002 15:39 schreef HlpDsK het volgende:
We kunnen terugschoppen natuurlijk
Who is John Galt?
Verwijderd
Als P3PP3R z'n bericht nog wil kunnen lezen moet ie toch echt TrashCan rechten hebbenOp vrijdag 29 maart 2002 15:42 schreef justmental het volgende:
[..]
Niet naar Xochiquetzal terugschoppen want die laat bijtplekken na
Verwijderd
Je hebt toch wel eens in films zon kermisattraktie dat je ballen moet gooien naar een apparaat, en als je raak gooit, dat dan iemand in het water lazert?
Laten we nou zoiets organiseren voor tweakers.
Dus als je raak gooit, dat dan een modje in the ass wordt gekicked.
/me heeft al enkele kandidaten in gedachten..
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Nee Schop een modje of course.... Kan je zelf ook even kijken natuurlijk
Verwijderd
Tsja, het moest er toch eens uit!
Oh, en in het geval van een ander probleem, zoals een ingegroeide teennagel, moet je de betreffende mod even mailen.
[ Voor 43% gewijzigd door CodeCaster op 24-04-2006 13:22 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik zou ze allemaal willen "schoppen" die users. Zonder noemenswaardige redenen worden threads geopend! De users zijn vaak arrogant en asociaal in hun benadering naar de mods toe.Ze denken alles te weten en gedragen zich als een Tweaker(s) God, oppermachtig en ze dulden geen tegenspraak.Ze hebben duidelijk een probleem in irl, en/of een slechte jeugd gehad!Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:20:
Ik zou ze allemaal willen "schoppen" die mods. Zonder noemenswaardige redenen worden threads gesloten! De mods zijn vaak arrogant en asociaal in hun benadering naar de poster toe.Ze denken alles te weten en gedragen zich als een Tweaker(s) God, oppermachtig en ze dulden geen tegenspraak.Ze hebben duidelijk een probleem in irl, en/of een slechte jeugd gehad!

Waarom de "Lekker Roken"-reclame op de frontpage?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:20:
Ik zou ze allemaal willen "schoppen" die mods. Zonder noemenswaardige redenen worden threads gesloten! De mods zijn vaak arrogant en asociaal in hun benadering naar de poster toe.Ze denken alles te weten en gedragen zich als een Tweaker(s) God, oppermachtig en ze dulden geen tegenspraak.Ze hebben duidelijk een probleem in irl, en/of een slechte jeugd gehad!
Je topic is dicht. Mail mij even ipv dit topic te kicken, da's vrij kinderachtig hè
Dit topic is gesloten.