Wie gaat 3 mei een GC halen en welk spel?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.887 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou de topic titel zegt het al

maar:
zeg wel ff waarom je een GC neemt (nintendo die hard, goedkoop)
welk spel je gaat nemen (en waarom)
ga alsjeblieft niet dingen afzeiken

ik ga 3 mei een GC halen omdat mijn zusje en Nintendo de hards zijn, zij een GBA heeft(kan ze aansluiten) en de GC is goedkoop

als game waarschijnlijk Star Wars
ik houd wel van vliegen en aircombat (verder vond ik de launchgames een beetje matig, ik w8 op Zelda :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK !!!

Samen met tony hawk, star wars en luigi's mansion.
Misschien Super monkey ball ook maar wil ik eerst zien (schijnt zeer goed spel te zijn)

en 24 mei...

SUPER SMASH BROS MELEE !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een cube kopen op 3 mei omdat het stoer staat... :P

Nah, ik koop em voor de toffe games natuurlijk, en dan vooral voor RE.

Ik heb em vorige maand samen met Roque Leader II besteld.

Edit: oh, waarom die game wordt er ook gevraagd, je maakt et wel wel moeilijk zeg :P

Nou, ik heb van cubewatch.be een paar filmpjes geripped van RL en het ziet er erg geil uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Op dinsdag 26 maart 2002 21:52 schreef XnX het volgende:
IK !!!

Samen met tony hawk, star wars en luigi's mansion.
Misschien Super monkey ball ook maar wil ik eerst zien (schijnt zeer goed spel te zijn)

en 24 mei...

SUPER SMASH BROS MELEE !!!!!!!!
Hmm was Super smash bros melee dan geen launch game ???

K dacht dat ik dat ergens had gelezen, want die wilde ik er graag bij gaan kopen *D

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem wel halen maar kweet niet zeker of het 3 mei word zekers weet ik wel dat ik RE ga halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope... super smash bros melee komt 24 mei...

Release list 3 mei:

Wave Race: Blue Storm
Luigi's Mansion
Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II (LucasArts)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Super Monkey Ball (Sega)
ISS2 (Konami)
ESPN Winter Sports (Konami)
Tony Hawk Pro Skater 3 (Activision)
Spiderman (Activision)
Tarzan Untamed (Ubi Soft)
Batman Vengeance (Ubi Soft)
Donald Duck Quack Attack (Ubi Soft)
Crazy Taxi (Acclaim)
Burnout (Acclaim)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)
NHL Hitz (Midway)
Gauntlet Dark Legacy (Midway)
Universal Studios (Kemco)
Batman (Kemco)
Tetris World (THQ)
2002 FIFA World CupTM (EA SPORTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 21:55 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Hmm was Super smash bros melee dan geen launch game ???

K dacht dat ik dat ergens had gelezen, want die wilde ik er graag bij gaan kopen *D
Nee, helaas niet.

Hij komt ook geloof ik pas in juli uit.. (meen ik op amazon.co.uk gelezen te hebben...)

Edit: Nee, ff opgezocht en amazon.co.uk geeft ook 24mei aan.. dacht ik zeker aan een andere game ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moi (tenzij ik weer een dure maand krijg in april).

met als spel SWRL (net als bij de 64 die ik kocht, deed ik samen met SWRS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Hmm als Super smash bros melee niet te krijgen is gaat ik denk voor Louigi's mansion of Tony Hawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 01:32
Of ik hem 3 mei ga halen weet ik nog niet. Eerst ff kijken wat de X-Box dan doet.
Maar als ik hem haal worden het waarschijnlijk wave race (damn, I love that game) en rogue squadron. Lijkt me gewoon onwijs vet.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of ik hem 3 mei haal weet ik niet, maar ik ga hem wel halen omdat ik een nintendo fan ben
als games kies ik Luigi's Mansion en tony hawk, omdat ik tony hawk games cool vind en nintendo games zijn ook cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Ik weet nog niet of ik hem op 3 mei ga kopen. Ik wil hem eigenlijk 24 mei kopen (samen met ssb:melee).

Maar dan moet ik wel zeker weten dat die dan nog te krijgen is. Bij nader inzien denk ik dan toch dat ik 3 mei ga halen, zonder spel :'(. Ik heb me trouwens ook al zo'n oranje controller besteld in Canada, want die zullen met de launch niet verkrijgbar zijn, toch?

ff copy/paste uit [topic=450415/5/25]:

De redenen waarom ik voor de GC ga:
1. De goedkoopste: GC 249/spellen 59, xbox 479/spellen 70.

2. De spellen: Nintendo heeft voor mijn gevoel altijd de verslavenste spellen gehad (mario kart, zelda, ssb, waverace) en de 3rd party support is gewoon goed. We nemen RE, Final Fantasy, Enix en deze spellen kan ik alleen op de GC spelen (of ps2 op RE na).

3. De controller. Alhoewel ik de controller van de GC niet moeders mooiste vindt, ligt hij absoluut beter in de hand dan xbox controller (persoonlijke mening).

4. Games only. Ik koop een console om er spellen op te spelen. Niet meer, niets minder. Een dvd speler heb ik al (pioneer dv-535, voor degene die het weten willen).

5. Als laaste, en eigenlijk het minst belangrijk, de graphics. Ik moet toegeven dat de xbox op DIT moment iets betere graphics tevoorschijn kan toveren. Maar ik denk ook dat de GC op het einde van het jaar de xbox voorbij is gestoken met de graphics.

Voornamelijk omdat de GC toch nog vrij nieuw is en de developers er nog neit zo lang mee hebben kunnen programmeren. Bij de xbox daarentegen, kent men de programmeertechnieken al goed, omdat de die developers ook al voor de PC ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem niet gelijk 3 mei halen, maar dat ik hem koop is zeker. Vooral om Luigi's mansion en Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hij lijkt me wel leuk en het is niet mega duur zoals een xbox maar ik twijfel nog!!Er zijn idd wel leuke spellen voor de GC :)
Ik wacht het nog effe rustig af....wil eerst effe een test gedaan hebben met dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Hmmmzz eigenlijk nooit gedacht dat ik nog eens na zou gaan denken over een console :P
Maar nu ik dit lees enzo, en die prijs 249,-!! damn dat de helft van een xbox! Dan wordt een console wel aantrekkelijk! En ik baal een beetje ervan dat er geen echte leuke verslavende arcade games (en ook geen race games zoals NFS2) meer op de PC zijn. Dus maar eens ff een keertje zo'n GC spel spelen en hopelijk bevalt het :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:58

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

* MrTinux wacht eerst tot Zelda uitgekomen is en gaat hem dan ws. wel halen.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Is er trouwens een site waar je trailers enzo voor de GC kan zien enzo?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 23:04 schreef McFlipp het volgende:
http://www.nintendogamecube-europe.com heeft een aantal filmpjes online staan. Het nadeel is dat ze zeer kort zijn en lage resolutie :/ . Als iemand een betere site heeft voor filmpjes dan hoor ik het graag. Ik heb zelf gelukkig wel een sh!tload aan gamecube filmpjes (ongeveer 1 gig) maar een gratis site als database zou handig zijn.

anyway, op 3 mei koop ik een Gamecube met Rogue Leader. De overige games lijken mij niet interessant. Luigi's Mansion is een huurgame. Als je hem uitgespeeld hebt, dan heb je hem uitgespeeld (alhoewel, het zal mij benieuwen welke veranderingen Luigi's Mansion heeft t.o.v de US/JAP versie).

Xnx, die Batman game van Kemco is vervangen door Bloody Roar: Primal Fury. Batman: Dark Tomorrow gaat pas verschijnen in 2003 (europa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
OrkBozz, misschien kun je ook nog vragen hoe oud iedereen is die een cube gaat kopen. Kunnen we dat kiddy-imago tenminste ook van ons afschudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamecube 4 sure, met ISS 2, en misschien SuperMonkeyBall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:15
ik zit er sterk over te denken om een GC te halen..maar ik twijfel nog, het is eigenlijk niks voor mij om een console te kopen :P

maar €250,- is niet veel en spellen vallen me ook nog wel mee. Maar toch weet ik het nog niet, een PS2 is ook wel mooi, die heeft al veel spellen beschikbaar en daar kun je DVD op kijken.

ik ben er nog niet helemaal uit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die m gaat halen met sonic adventure/dave mirra?
cool :) maar kep m al lang besteld (een zwarte :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Ik ga me denk ik ook een zwarte halen, maar ik wel wel een blauw ledje bij het cd-klepje. iemand een idee waar je die ledjes kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 23:48 schreef Fred_Perry het volgende:
OrkBozz, misschien kun je ook nog vragen hoe oud iedereen is die een cube gaat kopen. Kunnen we dat kiddy-imago tenminste ook van ons afschudden.
Wat wil je daarmee bereiken? Dat 100% van de tweakers ouder dan 16 is (XE doet mee voor spek en bonen), wat weer 0,00001% is van alle GameCube bezitters :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op woensdag 27 maart 2002 00:15 schreef ds het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee bereiken? Dat 100% van de tweakers ouder dan 16 is (XE doet mee voor spek en bonen), wat weer 0,00001% is van alle GameCube bezitters :? :? :?
Maak er maar 99.99% van, want ik ben geen tweaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Als ik geld heb

Console + SONIC 2 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
3 mei. Waverace en later Pikmin. Ook Eternal Darkness zie ik wel zitten en verder zie ik het wel. Ik vind Cel-shaded Zelda WEL cool.

En ik ben een groot kind (blijkbaar) van 2meter en 28 jaar en die nutteloze discussies over kids moet maar 's ophouden. Ik ben blij dat ik nog kinds genoeg ben om lol te hebben met games, houdt je jong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 00:15 schreef ds het volgende:

[..]

tsss hee ff rustig aan he; of wil je me testen? dit kan ik ook als een belediging opvatten en jou dus ff tippen, zoals een of ventje dat bij mij deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke (of iig na de eerstvolgende loonstorting :))
En als spel erbij
hmmm
Ik twijfel uit de volgende :
Star Wars Rogue Leader Rogue Squadron II (LucasArts)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Super Monkey Ball (Sega)
Tony Hawk Pro Skater 3 (Activision)
Spiderman (Activision)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)

ligt er ff aan hoe ik dan zit met geld enzo (en wat ik via het werk kan regelen :X )

PS ik ben 23 jaar (ff voor het kiddie imago *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook een GC halen, met ISS en nog een ander spel maar wat weet ik nog niet.

Sinds de tryout party in Utrecht van de CubeClub wil ik een GC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

om het kiddie imago nog wat erin te rrammen :P

- ik is 13 (phper van aard 8-) )
- nintendo gc omdat 1. ik nintendo freak ben, 2. het lekker goedkoop is en 3. omdat nintendo gewoon de beste en meest verslavende spellen maakt.
- khaal luigi's mansion en (het heilige) supermonkeyball

kmoet eerdaags maar es gaan bestellen...

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik hoor iedereen hier prijs noemen en dan rekent men dus de prijs van de x-box introductie prijs en niet de prijs waar je hem nu voor kan kopen, wat iemand doet of koopt moet ie zelf weten maar hou je dan wel aan de feiten.

Daarnaast koop ik geen GC simpelweg omdat ik niet van kinderachtige spelletjes hou, ieder zijn meug maar ik vind er geen ruk aan.

Ik ben trouwens benieuwt of er voor GC ook een third party tool komt om inet games al te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 10:40 schreef raptorix het volgende:
Ik hoor iedereen hier prijs noemen en dan rekent men dus de prijs van de x-box introductie prijs en niet de prijs waar je hem nu voor kan kopen, wat iemand doet of koopt moet ie zelf weten maar hou je dan wel aan de feiten.

Daarnaast koop ik geen GC simpelweg omdat ik niet van kinderachtige spelletjes hou, ieder zijn meug maar ik vind er geen ruk aan.

Ik ben trouwens benieuwt of er voor GC ook een third party tool komt om inet games al te kunnen spelen.
[off topic]
Ik d8 dat topic ging over de GC en NIET over GC VS wat dan ook
Waarom begin je nu weer over de Xbox :?
Ik denk dat iedereen nu wel weet dat jij een Xbox freak bent, leuk voor jou, maar niet interresant omdat in elk topic te lezen.

Dat jij de GC nix aan vind was ook al duidelijk waarom wil je dat tegen iedereen vertellen, is dat omdat je niet zeker bent over de toekomst v/d Xbox en zoveel mogelijk mensen probeert te overtuigen om een Xbox te kopen zodat het een suc6 word :?

Geloof mij maar de Xbox word heus wel een suc6 *D maar iets wat jij maar niet kan begrijpen is dat er mensen zijn die gewoon liever een GC dan Xbox hebben, vreemd maar waar :)

Ik heb zelf op alle next-gen consoles (muv DC :'() gespeeld en heb aan de hand daarvan mijn keuze gemaakt, het is ook mijn keuze en de meeste mensen die hier komen zijn tweakers en die weten echt wel wat ze doen en gooien niet zomaar geld over de balk voor een console waar ze zelf niet in geloven.
Ze hebben er allemaal over naged8 wat voor hun de voor- en nadelen zijn, en hebben jouw hulp niet nodig om die keuze te bevestigen/veranderen als ze dat wouden stonden ze wel in een ander topic.
[/off topic]

Ik kan niet w88 op 3 mei

nog 36 days 11 hrs 58 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het kiddy imago, ik ben 14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:02
Als ik geld had had ik er 1 gekocht......
Maarja student he ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Gamegod: ik loop niet te flamen, zoals ik zei gun ik iedereen zijn plezier en zijn console, ik wordt er alleen niet goed van dat mensen (in dit topic dus) allerlei onzin argumenten naar voren halen die niet kloppen, thats all.

Dus loop alsjeblieft niet tegen mij te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke onzin argumenten zijn dat? Zo erg is de prijs niet gedaald hoor... ja, in duitsland voor €399, maar dat vind ik nog steeds te duur, die X-BOX games spreken mij niet aan, misschien dat er 3 spellen tussen zitten die mij leuk lijken...

En over dat kiddie games gedoe, dat is pas een dom argument, en komen er wel een paar ja, maar het gross is toch echt geen kiddie game te noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mischien (heel mischien)
ga ik de wand vervangen door plexiglas
dat ziet er eg stoer uit 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 11:16 schreef raptorix het volgende:
Gamegod: ik loop niet te flamen, zoals ik zei gun ik iedereen zijn plezier en zijn console, ik wordt er alleen niet goed van dat mensen (in dit topic dus) allerlei onzin argumenten naar voren halen die niet kloppen, thats all.

Dus loop alsjeblieft niet tegen mij te zeiken.
Het enige wat ik me afvroeg is waarom jij weer over de Xbox begon in een GC topic
Is dat zo'n vreemde vraag :?
ff voor de duidelijkheid het is niet mijn bedoeling om te flamen ofzo

maar als je naar de topic titel kijkt : Wie gaat 3 mei een GC halen en welk spel ? dan zie ik geen reden om te beginnen over de Xbox

Of ligt dat aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 11:35 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Het enige wat ik me afvroeg is waarom jij weer over de Xbox begon in een GC topic
Is dat zo'n vreemde vraag :?
ff voor de duidelijkheid het is niet mijn bedoeling om te flamen ofzo

maar als je naar de topic titel kijkt : Wie gaat 3 mei een GC halen en welk spel ? dan zie ik geen reden om te beginnen over de Xbox

Of ligt dat aan mij :?
heb ik in dit topic erover gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik flame totaal niet op GC zal je mij ook niet horen zeggen, ik zei er toch ook heel duidelijk bij dat iedereen zelf lekker moet weten wat ie koopt, denk dat ik zelf ook wel zo een ding koop, echter mensen moeten niet met onzin argumenten aankopen, een basis van discussie is dat je feiten correct weergeeft anders kom je al snel uit bij roddelen/flamen/trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 11:37 schreef raptorix het volgende:
Ik flame totaal niet op GC zal je mij ook niet horen zeggen, ik zei er toch ook heel duidelijk bij dat iedereen zelf lekker moet weten wat ie koopt, denk dat ik zelf ook wel zo een ding koop, echter mensen moeten niet met onzin argumenten aankopen, een basis van discussie is dat je feiten correct weergeeft anders kom je al snel uit bij roddelen/flamen/trollen.
ik wou dat mensen het een beetje argumenterden anders werd het mischien een lomp opsom-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Jippie, een normaal lopend topic weer verziekt :r

Back ontopic, ik weet nog niet of ik er 3 mei 1 haal. Echte must have zitten er voor mij bij de launch niet bij en ik wil eigenlijk een andere kleurtje (zilver :9~) ;) Zodra 1 vd grote 3 beschikbaar is (Mario, Zelda, Metroid) heb ik er zeker 1 en misschien wat eerder als ik mezelf niet kan bedwingen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1977199816

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 11:40 schreef D³ het volgende:
Jippie, een normaal lopend topic weer verziekt :r

Back ontopic, ik weet nog niet of ik er 3 mei 1 haal. Echte must have zitten er voor mij bij de launch niet bij en ik wil eigenlijk een andere kleurtje (zilver :9~) ;) Zodra 1 vd grote 3 beschikbaar is (Mario, Zelda, Metroid) heb ik er zeker 1 en misschien wat eerder als ik mezelf niet kan bedwingen :)

[afbeelding]
sorry
maar als ik er niet erop gereageerd had was het een GC fanboy geweest en dan was het weer een echte flamewar geworden.
Ik zal er verder over op houden :)

BTW Komt er een silveren versie :?
hoe,wat,waar,wanneer ?
Op woensdag 27 maart 2002 11:37 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

heb ik in dit topic erover gehad?
Ik had het niet tegen jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 27 maart 2002 11:46 schreef OrkBozz het volgende:
Prime ziet er idd goed uit
volgens mij was er ergens nog een kewl Zelda filmpje
ik ga ff kijken..
hier si er al een :
en mario sunshine:
andere topix:
[topic=212963/2/25]
Heerlijke filmpjes. Metroid is bij mij van "volgens mij verneuken ze het :'( " naar "dit wordt een geweldige opvolger van Super Metroid" gegaan na het laatste nieuws en screenshots. De Mario-enthousiasme-meterTM is juist wat gedaald, de laatste screenshots zagen er slecht uit :? Zelda wordt weer top (alleen die muziek al in dat filmpje O+ )

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelda heeft altijd geroeld :D
alleen Majora's Mask vond ik iets minder..

weet iemand of er nog een banjo kazooie game komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik koop hem voor:
• Mario
• Zelda
• Metroid
• MegaMan (<--- Al iets over bekend?)
• StreetFighter (<--- Al iets over bekend?)
• Starfox
• Resident Evil

Kortom...ben wel een fanboy denk ik jah :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BatMan 2k lijkt me ook wel leuk
(als het niet te kiddi is, dus de duistere sfeer uit de nieuwe batman)
weet iemand daar nou al iets over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 12:14 schreef Crashman het volgende:
Ik koop hem voor:
• Mario
• Zelda
• Metroid
• MegaMan (<--- Al iets over bekend?)
• StreetFighter (<--- Al iets over bekend?)
• Starfox
• Resident Evil

Kortom...ben wel een fanboy denk ik jah :)
Streetfighter komt voor zowel GBA als GC uit, staat op www.nintendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Omg :'( ik zie net dat Capcom Vs SNK ook op de Gamecube uitkomt!!! Nu weet ik het zeker! IK GA ER EEN HALEN! JOECHEI!!!!! :D :D :D

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ook ik ga em halen, waarschijnlijk met Wave Race. Maar weet iemand al waar die em gaat halen? Zijn er al prijsverschillen bekend? Ik ga em denk ik bij Free Record Shop halen, er staat in de advertentie nl dat ze er een gratis tweede controller bij doen. Plus een mapje voor die spellen, maar die laat ik gewoon in de originele verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zelf bij www.dimensionplus.nl besteld voor €259, staat al op pre-order sinds 25feb :)

(toen de richtprijs officieel werd gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Op woensdag 27 maart 2002 14:37 schreef Kremers het volgende:
Ik heb hem zelf bij www.dimensionplus.nl besteld voor €259, staat al op pre-order sinds 25feb :)

(toen de richtprijs officieel werd gemaakt)
Wat heb je er allemaal besteld behalve de cube zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

begrijp niet dat ze nog spellen als TETRIS world uit durven brengen zeg.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die Cube eindelijk heb ga ik 'm natuurlijk wel modden :) Ander kleurtje geven andere ledjes inbouwen en nog veel meer.

Weet iemand toevallig of double Dragon nog terug komt op de GC? Mortal Kombat 5 wordt iig smullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop. :P :P

GC is gewoon de beste optie voor console, en Sega komt er weer op terug. IMHO!

Spellen? ISS, RE, Zelda :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FF:N
[topic=451252/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ff iets heel anders. Weet iemand misschien wat zo'n mem. card gaat kosten? op replay.nl staat het niet en dimensionplus doet het hier niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 18:44 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ff iets heel anders. Weet iemand misschien wat zo'n mem. card gaat kosten? op replay.nl staat het niet en dimensionplus doet het hier niet.
Is nog niet officieel bekend gemaakt, maar ga maar uit van €20 (iets in die buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 18:46 schreef ds het volgende:

[..]

Is nog niet officieel bekend gemaakt, maar ga maar uit van €20 (iets in die buurt).
das nogal duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Als dat zo is vind ik het nog wel mee vallen. N64 mem card kostte 59 gulden, deze zou dan op 44 komen.

Maar ik las op cube.ign.com dat je beter kon wachten op de mem card van Interact, want die mem. card van Nintendo zelf scheen nogal klein te zijn. Maar ja, das weer 3rd party, dat heb ik liever niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Awesome komt er werkelijk een nieuwe Megaman uit ??? Daar heb ik echt uren mee gespeeld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 21:11 schreef GolbeZeromus het volgende:
Als dat zo is vind ik het nog wel mee vallen. N64 mem card kostte 59 gulden, deze zou dan op 44 komen.

Maar ik las op cube.ign.com dat je beter kon wachten op de mem card van Interact, want die mem. card van Nintendo zelf scheen nogal klein te zijn. Maar ja, das weer 3rd party, dat heb ik liever niet.
meestal savede je tog gewoon zonder memory card? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Ben er nog niet uit, heb al een PS2 waar ik in verhouding vrij weinig mee doe. En om dan nog zo'n ding te halen ... maar van de andere kant is mijn SNES wel mijn all time favorit, heel wat uurtjes mee gespeelt. Nintendo maakt echt van die superverslafende games, en ik heb al een GBA ook wel leuk die koppeling tussen GC en GBA.
Twijfel nog, iig niet op 3 mei (liever een Mario of Zelda titel, wat er nu is heeft de PS2 ook wel zo'n beetje (van de genres die mij boeien)) en als het er 1 wordt dan een Indigo! :9

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 21:17 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ben er nog niet uit, heb al een PS2 waar ik in verhouding vrij weinig mee doe. En om dan nog zo'n ding te halen ... maar van de andere kant is mijn SNES wel mijn all time favorit, heel wat uurtjes mee gespeelt. Nintendo maakt echt van die superverslafende games, en ik heb al een GBA ook wel leuk die koppeling tussen GC en GBA.
Twijfel nog, iig niet op 3 mei (liever een Mario of Zelda titel, wat er nu is heeft de PS2 ook wel zo'n beetje (van de genres die mij boeien)) en als het er 1 wordt dan een Indigo! :9
de mario en zelda spellen zijn niet de launch games hoor
op pafe2 van dit topic heb ik 2 filmpjes gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Op dinsdag 26 maart 2002 23:04 schreef McFlipp het volgende:
Koop de power unlimited met een cd rom erbij met trailers v GC games!Check it out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 21:20 schreef Frodo19 het volgende:

[..]

Koop de power unlimited met een cd rom erbij met trailers v GC games!Check it out :)
de kwaliteit is wel bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 21:16 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

meestal savede je tog gewoon zonder memory card? :?
Meestal wel ja, maar sommige producenten vonden et nodig om via memorycard op te slaan. Heb toen voor 1 spel (Extreme G2) zo'n kutcard moeten kopen. (ik hoefde em niet per se te kopen, maar anders moest ik steeds wachtwoorden van 20 cijfers en letters noteren en invoeren en daar ben ik te lui voor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:02 schreef Crashman het volgende:

[..]

Wat heb je er allemaal besteld behalve de cube zelf?
Geheugenkaart en Roque Leader II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok na veel te veel serieuze spellen te hebben gespeelt op de pc krijg ik hier ff een arcade behoefte!! >:)

Dus doe voor mij maar :

1 ) Zwarte gamecube (liever zilver ,maarja we wonen nu 1maal in NL :( )

2) Super Monkey Ball (Sega) ....tja Arcade op zijn best :) en omdat nu iedereen toch al weet dat ik een Segaboy ben :7 .

3)Iss 2 ...tenminste als het een beetje op de Ps2versie lijkt van Pro evolution Soccer en waarom :?
Omdat wij/ik Pcgamers gestraft zijn met de Fifareeks |:( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m besteld bij GameCity in Sittard, prijs 240-249, dat hing af van de concurrentie maar nooit meer als 249.
ik krijg een paarse, met als 2e controller een oranje, die nu onderweg is vanuit de USA naar mijn huis *D
als spel ISS2, misschien nog SuperMonkeyBall
andere musthaves: ssbm, zelda, starfox adventure, metroid prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Paars met oranje? :{ Wat dat betreft vind ik de XBOX en PS2 een stuk gaver eruit zien. Veel professioneler, geen playmobile bakje. En de XBOX helemaal, wat steviger, echt een krachtpatser *D

Maar die Gamecube lijkt me op zich wel gaaf, ik ben altijd al wel een Nintendo freak geweest. Maar het is me het geld niet waard. De XBOX biedt net wat meer, dus die ga ik maar halen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis tenminste weer eens wat anders dan same old boring black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op donderdag 28 maart 2002 08:40 schreef XE het volgende:
tis tenminste weer eens wat anders dan same old boring black
Liever strak zwart met groen dan paars met oranje en gele stippen ;) Maar goed, ieder z'n smaak toch? Wees blij dat smaken verschillen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liever een mooi klein kubusje dan een ontzettend lelijk ranzig grote betamax videorecorder met een X erop

beetje xfiles gevoelens
XboX
the crap is in here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 11:32 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Liever strak zwart met groen dan paars met oranje en gele stippen ;) Maar goed, ieder z'n smaak toch? Wees blij dat smaken verschillen :)
zou wel handig zijn voor de producent :+
je moet um van pleaxiglas maken (de wadn ombouwen met ledjes erin )
maar zullen we weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry got carried away...
wie heeft er super monkey ball al gespeeld?
ik ben echt benieuwd naar de verslavende factor van dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef mij maar de xbox games, ik vind de controller van de xbox ook wat beter gemaakt.. de gcn controller ziet er veel breekbaarder uit, ook zijn de sticks niet bekleed met rubber voor de extra grip.

ook spreken de gcn games me niet echt aan. geef mij maar lekkere vette actie games. ik wacht met spanning op de 12 DC games die naar Xbox komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 21:56 schreef Dark_Neve het volgende:
ik ga hem wel halen maar kweet niet zeker of het 3 mei word zekers weet ik wel dat ik RE ga halen :9~
vind RE beetje saai.. zijn ook allemaal remakes van de oude RE's en maar 1 nieuwe, ik vond RE: veronica ook niet echt cool. Tis een beetje zoals alle FF nog een keer remaken voor de PS2 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 12:06 schreef ugamer het volgende:
geef mij maar de xbox games, ik vind de controller van de xbox ook wat beter gemaakt.. de gcn controller ziet er veel breekbaarder uit, ook zijn de sticks niet bekleed met rubber voor de extra grip.

ook spreken de gcn games me niet echt aan. geef mij maar lekkere vette actie games. ik wacht met spanning op de 12 DC games die naar Xbox komen :9
daar voor is dit topic niet bedoel
zeg het maar hier:
[topic=450415/6/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb zelf een SNES en ik speelde hier altijd Zelda A Link to the Past op, zijn die nieuwe Zelda's net zo leuk of niet? Want dat vond ik echt een superspel altijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 12:11 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik heb zelf een SNES en ik speelde hier altijd Zelda A Link to the Past op, zijn die nieuwe Zelda's net zo leuk of niet? Want dat vond ik echt een superspel altijd! :)
op page 2 van dit topic heb ik een filmpje gepost van de nieuwe Zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 12:08 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

zeg het maar hier:
[topic=450415/6/25]
ja hoor.. ik zeg gewoon waarom ik hem niet ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:46 schreef XE het volgende:
ja sorry got carried away...
wie heeft er super monkey ball al gespeeld?
ik ben echt benieuwd naar de verslavende factor van dit spel
Ik heb hem ff gespeeld bij een presentatie ervan en het spel is echt goed :9~

Ik d8 ff op het moeilijkste nivo spelen, nou dat was niet te doen |:( enorm lastig maar errruug kool

Je hebt steeds zoiets van nog een keer proberen :)
Zeer verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 28 maart 2002 11:32 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Er is ook een zwarte! *D Waar je die oranje en gele stippen ziet weet ik niet, misschien eens je ogen laten nakijken? :P Al zou dat ding er als een dampende hoop stront uit zien, boeien (al zet ik hem dan wel in een kastje ipv op de tv ;) )
Op donderdag 28 maart 2002 12:08 schreef ugamer het volgende:

[..]

vind RE beetje saai.. zijn ook allemaal remakes van de oude RE's en maar 1 nieuwe, ik vond RE: veronica ook niet echt cool. Tis een beetje zoals alle FF nog een keer remaken voor de PS2 |:(
70% vd remake is compleet nieuw hoor, als je de reviews hebt gelezen zegt iedereen dat het te beschouwen is als compleet nieuwe game. Daarnaast komen nog Resident Evil 0 en 4, beiden van de grond af nieuw.
Op donderdag 28 maart 2002 12:08 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

zeg het maar hier:
[topic=450415/6/25]
idd, opvallend dat hier weer Xbox liefhebbers komen vervelen, ik zie geen PS2 aanhangers trouwens. Misschien zijn de XBoxers toch niet zo volwassen als ze zelf denken? Of onzeker over de toekomst misschien? Geniet gewoon van je Xbox (prachtig ding maar ik heb liever een GC, so be it) en ga smeuïge verhalen vertellen over je Halo ervaringen in 1 vd XBox topics, is toch veel leuker dan de boel afzeiken? NOFI en hou het gezellig.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 12:20 schreef D³ het volgende:

[..]

idd, opvallend dat hier weer Xbox liefhebbers komen vervelen, ik zie geen PS2 aanhangers trouwens. Misschien zijn de XBoxers toch niet zo volwassen als ze zelf denken? Of onzeker over de toekomst misschien? Geniet gewoon van je Xbox (prachtig ding maar ik heb liever een GC, so be it) en ga smeuïge verhalen vertellen over je Halo ervaringen in 1 vd XBox topics, is toch veel leuker dan de boel afzeiken? NOFI en hou het gezellig.
dat bedoelde ik aardig te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een PS/2 aanhanger!

Maar wel eentje die ook een GC gaat halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 12:59 schreef Kremers het volgende:
Hier is een PS/2 aanhanger!

Maar wel eentje die ook een GC gaat halen :P
dan is het goed :P
maar nu back ontopic?
monkey ball lijkt me leuk aar blijft dat ook leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 28 maart 2002 13:00 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

dan is het goed :P
maar nu back ontopic?
monkey ball lijkt me leuk aar blijft dat ook leuk?
Is 1 vd launch spellen waar je langer mee doet denk ik, een hele sloot aan levels en expert mode schijnt @#$ moeilijk te zijn.

Monkeyball spelletje: http://score.sega.com/games/supermonkeyball/contest/Monkeyball.swf

Vet :7

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 13:11 schreef D³ het volgende:

[..]

Is 1 vd launch spellen waar je langer mee doet denk ik, een hele sloot aan levels en expert mode schijnt @#$ moeilijk te zijn.

Monkeyball spelletje: http://score.sega.com/games/supermonkeyball/contest/Monkeyball.swf
beetje moeilijk

wel moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik ga een Cube halen, met Luigi's Mansion en Super Monkey Ball. En natuurlijk een memory card, en als mijn budget het toelaat een 2e controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 13:17 schreef ilyc het volgende:
Ik ga een Cube halen, met Luigi's Mansion en Super Monkey Ball. En natuurlijk een memory card, en als mijn budget het toelaat een 2e controller.
bij free revord shop krijg je er een 2e controller bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar da's wel zo'n nep ding.
koop liever een officiele
ga naar een winkel waar de cube 249 kost, (frs 269) en koop een extra controller voor 39
lijkt me betere optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 28 maart 2002 13:11 schreef D³ het volgende:

[..]

:D VET!
Maar wel erg moeilijk.
Zelf zit ik nog steeds te twijfelen of ik een GC of een Xbox zal halen, ik kijk het nog eventjes een periode aan hoe het allemaal loopt.
Maar als ik een GC haal dan neem ik direct monkey ball en RE erbij :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13
Ik ga d'r ook een halen, ik weet alleen niet of ik um meteen 3 mei ga halen. Rogue Leader lijkt me wel heel gaaf, dus misschien dat ik die erbij doe.

Smash Bros Melee wil ik dus ZEKER wel hebben :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
ff een vraagje, waar dient de memory card nou voor? alleen savegames? dus die MOET je erbij kopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep als je wil saven wel, maar ik zou ff wachten op de nieuwe 8mb memory card die in juni uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier iemand die het helemaal gesnapt heeft:
http://gamecube.4freakz.com/ en dan moet je op console klikken ofzo en dan heeft de gamecube een celeron processor en harde schijf enz... hmm
xcube? gamebox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 18:44 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hey ik zag net in het NGC magazine dat die memcard 30 pond ging kosten en ik heb geen idee hoeveel die pond waard is en ben te lui om het uit te zoeken :+ dus laten we gokken op 40/45 euro :7
Wel een beetje duur vind persoonlijk zeker als het maar weinig opslagruimte heeft :?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste