30 pond is ongeveer 52,50 euro
inkoopsprijs mem.pack is ongeveer 17,50 incl. btw, dus zal wel in de winkel 30 euro worden denk ik
inkoopsprijs mem.pack is ongeveer 17,50 incl. btw, dus zal wel in de winkel 30 euro worden denk ik
Verwijderd
mooiOp donderdag 28 maart 2002 19:59 schreef DJSonGoten het volgende:
ik had laatst ergens geleden gelezen dat ze bezig waren met een HD
Verwijderd
Zodat je geen memory kaart had hoeven kopen bedoel je?Op donderdag 28 maart 2002 19:04 schreef OrkBozz het volgende:
waarom kunnen ze er niet een grote HD inbouwenscheeld me weer geld
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Op de nintendo site hadden ze et over 64mb, dat vond ik al veel, maar 4 gieg, fuck hé, daar kan je 2 complete spellen op kwijtOp donderdag 28 maart 2002 21:01 schreef D³ het volgende:
Gewoon een 3rd party card kopen, groter en goedkoper. Wel hopen dat ie een beetje betrouwbaar is
En in de toekomst misschien de SD-Cards nog, tot 4GB ruimte dacht ik (€€€).
Verwijderd
mario word niet gelijk bij 3 mei gerealisedOp vrijdag 29 maart 2002 12:07 schreef DazZta het volgende:
Sinds een paar dagen zit ik der aan te denken om ook zo`n GC te kopen , komt ook precies goed uit (3 mei release en 5 mei ben ik jarig) maar ik weet nog niet zeker welk spel , ik zit te denken om een mario spel te kopen of te wachten tot de Resident Evil 1 remake uit is
Verwijderd
hmmz , dan wacht ik wel op Mario`s SunshineOp vrijdag 29 maart 2002 12:15 schreef CUBiST het volgende:
misschien bedoelt ie luigi's mansion
Verwijderd
spiesOp vrijdag 29 maart 2002 12:41 schreef CUBiST het volgende:
mario sunshine komt in juli in japan, augustus usa, en nov/dec in europa
kun je nog ff wachten...
ik vind het nu al te lang duren tot 3 mei, damn!
Verwijderd
Mijn vriend werkt bij V & D en personeel kreeg daar een folder uitgereikt waarin het staat, ze hebben speciaal een overeenkomst kunnen afsluiten waardoor ze eerder met verkoop mogen beginnen, de verkoop geld meen ik alleen voor mensen die hem gepre-ordert hebben.Op vrijdag 29 maart 2002 13:07 schreef CUBiST het volgende:
ehm sorry? waar staat dat? source aub?
dat kan gewoon niet want ik heb laatst gemaild met nintendo uk, en die hadden niet eens een testversie gehad, dus lijkt me heeeeeel erg sterk
en FF X komt niet
Verwijderd
Verwijderd
Jorn ben je nou echt zo dom?Op vrijdag 29 maart 2002 13:24 schreef Kremers het volgende:
Sorry, maar dat is onzin, bedoel je niet dat ze maandag met pre-order beginnen
Die dingen zijn volgens mij nog helemaal niet verscheept...
Verwijderd
NietOp vrijdag 29 maart 2002 13:01 schreef DazZta het volgende:
zal wel weer een domme vraag zijn maar wat zijn de kopieër mogelijk heden voor de GC
Verwijderd
De cube is maandag wel te koop voor iedereen die het niet wist maar omdat raptorix ons op een dwars spoor wilt zetten noemt hij de V&D maar dat is niet waar! Een vriend van me weet via via wel waar hij te halen is maar omdat ik niet wil dat hij in een lange rij komt te staan geef ik een tip. Het is bij een aprilia leverancier hier in nederland (Komt omdat ze via Italie de cubes eerder kunnen krijgen en dit leek hun een leuke stunt)Op vrijdag 29 maart 2002 13:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee, ben jij echt zo gek![]()
Verwijderd
Grab shell dude!
Op vrijdag 29 maart 2002 13:45 schreef jOzh het volgende:
Hmm, de 1 april grappen zijn vroeg dit jaar.
Of, hey, das toevallig! Maandag IS het 1 april!
Verwijderd
Op vrijdag 29 maart 2002 13:30 schreef Kaos het volgende:
[..]
De cube is maandag wel te koop voor iedereen die het niet wist maar omdat raptorix ons op een dwars spoor wilt zetten noemt hij de V&D maar dat is niet waar! Een vriend van me weet via via wel waar hij te halen is maar omdat ik niet wil dat hij in een lange rij komt te staan geef ik een tip. Het is bij een aprilia leverancier hier in nederland (Komt omdat ze via Italie de cubes eerder kunnen krijgen en dit leek hun een leuke stunt)
Haha, dat had ik nog niet eens gezien! Wel leuk gevonden overigens!Op vrijdag 29 maart 2002 13:30 schreef Kaos het volgende:
een aprilia
Grab shell dude!
Verwijderd
Ja, ik dacht al, dat kan gewoon niet waar zijn, alsof nintendo dat zou toelatenOp vrijdag 29 maart 2002 13:47 schreef Kaos het volgende:
[..]
Grab shell dude!
Verwijderd
GeniaalOp vrijdag 29 maart 2002 13:47 schreef Kaos het volgende:
[..]
f.k.a D³
Verwijderd
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Uhm, dan was jij hier al langer dus?Op vrijdag 29 maart 2002 19:37 schreef CUBiST het volgende:
things aren't always as they seem
en dan bedoel ik niet dat ik geen gamecube-aanhanger ben, want dat ben ik dus wel
Grab shell dude!
Verwijderd
Hoeveel kosten die krengen?Op vrijdag 29 maart 2002 13:29 schreef raptorix het volgende:
Dan niet, naja uhm voor echte fans kan ik er zo een 5 regelen dus via mijn vriend maar dan moet ik het wel even weten, icq maar ff ofzo.
Verwijderd
Oe, spannendOp vrijdag 29 maart 2002 19:37 schreef CUBiST het volgende:
things aren't always as they seem
en dan bedoel ik niet dat ik geen gamecube-aanhanger ben, want dat ben ik dus wel
Mario Kart (NINTENDO GAMECUBE)Op vrijdag 29 maart 2002 20:40 schreef Kremers het volgende:
Mario Kart voor de GC meen ik over gelezen te hebben op de site van nintendoKan ook een andere site geweest zijn, maar weet vrij zeker dat ik er over gelezen heb.
f.k.a D³
WOEI!!Op vrijdag 29 maart 2002 22:21 schreef D³ het volgende:
[..]
Oe, spannend
[..]
Mario Kart (NINTENDO GAMECUBE)
Hier het filmpje van de E³ demo, check Mario's voet op het gaspedaal
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
somebodyOp vrijdag 29 maart 2002 13:01 schreef DazZta het volgende:
zal wel weer een domme vraag zijn maar wat zijn de kopieër mogelijk heden voor de GC
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
oke bedanktOp zaterdag 30 maart 2002 00:15 schreef GolbeZeromus het volgende:
De kopieer mogelijkheid van de GC lijkt mij nihiel. Aangezien er fysiek geen DVD's inpassen kunnen we DVD-R op ons buik schrijven.
However, ik denk (meestal met Nintendo copy shit), dat er een aparte copybox voor uitkomt. Net zoals bij de SNES en de N64. De data van de mini DVd wordt dan uitgelezen en op een DVDR gebrand of iets dergelijks. Die DVDR gaat dan vervolgens in de copybox en wordt gelezen en lopen die handel.
Dit is slechts een suggestie.
Verwijderd
Euh, inderdaad...[b]Op zaterdag 30 maart 2002 00:40 schreef
...ach wat blaat ik ook...![]()
Grab shell dude!
Ik vind het een erg groot nadeel dat het niet te kopiëren is. Dat betekent elke handeling van de wat onvoorzichtigere broertjes en zusjes nauwgezet in de gaten houden, of de boel goed voor ze verstoppen... ik heb al wel wat lelijk bekraste PlayStation-CD's gezien vanwege onvoorzichtige gebruikertjes, en daar word je niet vrolijk van, gezien de prijs van 1 zo'n spel...Op vrijdag 29 maart 2002 13:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niet
Nintendo maakt gebruik van speciale 8cm mini DVD's, die zijn nog niet te branden :-)
Verwijderd
ik denk (hoop ivm grote vraag) een GC bij de free recordshop te halen met Super Monkey BallOp zaterdag 30 maart 2002 11:11 schreef grayfox het volgende:
ik heb vandaag in de winkel SSMmelee gespeeld
het is weer TOPPIE!!!!
da graphics zijn moor maar niet super ofzo.
maar voor de rest:
gannondorf princes alles iedereen gewoon TOP
ik heb ook gehoord dat de disc's de andere kant op draaienOp zaterdag 30 maart 2002 01:03 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik vind het een erg groot nadeel dat het niet te kopiëren is. Dat betekent elke handeling van de wat onvoorzichtigere broertjes en zusjes nauwgezet in de gaten houden, of de boel goed voor ze verstoppen... ik heb al wel wat lelijk bekraste PlayStation-CD's gezien vanwege onvoorzichtige gebruikertjes, en daar word je niet vrolijk van, gezien de prijs van 1 zo'n spel...maar daar kan je dan nog een backup van geven en t origineel zelf houden
met de GC gaat dat wat lastiger...
De cartridges, die nu verleden tijd zijn, konden dan nog wel wat hebben, zodat kopiëren niet bepaald nodig was...
Dat zal vast wel ja. Ik weet nog dat ik voor mijn SNES-copybox 775 gulden neer moest tellen. Maar dan had je wel een 32 Mbit Super Wildcard (!).Op zaterdag 30 maart 2002 00:28 schreef DazZta het volgende:
[..]
oke bedanktals der zo`n copybox uitkomt zal die wel weer 4 keer zo duur worden als de GC zelf
Verwijderd
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
aaah boeientOp zaterdag 30 maart 2002 11:43 schreef CUBiST het volgende:
ja die 2e controller van FRS is wel een nep-ding, geen echt e Nintendo Controller.
FRS=269 + 2e controller
gameshop= 240-249 + 39 voor 2e controller
ben je 10-19 euro meer kwijt, maar wel fatsoenlijke controller
zelda zal wel heeel misschien kerst worden anders begin 2003 hier in europa
Verwijderd
is het zo'n verschil?Op zaterdag 30 maart 2002 11:54 schreef CUBiST het volgende:
hoe bedoel je verschil in prijs maakt niks?
of verschil in controller?
want dat merk je meestal wel aan de feeling van de stick, en de knoppen (vooral de triggers)...
maar ja tis je eigen keus
f.k.a D³
Verwijderd
/me denkt dat ie gewoon een 2de controller moet hebben voor z`n zusjeOp zaterdag 30 maart 2002 12:09 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
is het zo'n verschil?
ik bedoel die gasten maken hem tog gewoon na en verkopen hem voor veel minder
Maar mag dat wezen?Op zaterdag 30 maart 2002 12:44 schreef CUBiST het volgende:
en bij de shop waar ik m ga halen misschien zelfs 240...
Verwijderd
f.k.a D³
Verwijderd
229 piek ofzo toen dat ding net uit wasOp zaterdag 30 maart 2002 13:24 schreef D³ het volgende:
Mag ook wel na die akelig dure N64 spellen
Verwijderd
Verwijderd
kon me geloof ik nog wel herinneren toen die echt net uit was , die wave racer was dacht ik 229 piekOp zaterdag 30 maart 2002 13:28 schreef CUBiST het volgende:
229piek? das wel erg veel
meestal tussen de 169 en 189
Verwijderd
Verwijderd
oke je hebt gelijkOp zaterdag 30 maart 2002 13:43 schreef GolbeZeromus het volgende:
Denk dat je je nu echt vergist. Nintendo spellen zelf waren meestal 149 gulden. third party spellen gingen nog weleens tegen de 199 of nog net iets meer.
Verwijderd
hijs dus ook in andere kleurenOp zaterdag 30 maart 2002 14:06 schreef XaNTiX het volgende:
Zwarte GameCube, met twee spellen,
Monkeyball, en later SSB:M.
die spellen worden zkr weer belaggeleik duurOp zaterdag 30 maart 2002 14:06 schreef XaNTiX het volgende:
Verwijderd
Neeeeeeeeeeeee, €60.Op zaterdag 30 maart 2002 14:08 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
die spellen worden zkr weer belaggeleik duur
Verwijderd
ik vind het een nette prijsOp zaterdag 30 maart 2002 14:11 schreef Kremers het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, €60.
Ik denk dat StarFox toch iets eerder was uitgekomen...Op zaterdag 30 maart 2002 13:47 schreef CUBiST het volgende:
ik weet nog op de megadrive, virtua racing, het eerste echte 3d spel op een console met polygonen, was ook 229 dacht ik, met een extra grote cartridge met 3d-chip erin.
dat waren nog eens tijden
Verwijderd
Verwijderd
Jazeker , uit je sig gehaaldOp zaterdag 30 maart 2002 15:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
Chille site he?
Virtua Racing = 1994Op zaterdag 30 maart 2002 15:46 schreef CUBiST het volgende:
echt niet virtua racing was eerder, en ECHT 3d, niet zoals F-Zero op de SNES met hun nep mode-7 chip toen
f.k.a D³
Verwijderd
zwart vind ik hem mooierOp zaterdag 30 maart 2002 14:06 schreef XaNTiX het volgende:
daar sluit ik me bij aanOp zaterdag 30 maart 2002 17:18 schreef DazZta het volgende:
[..]
zwart vind ik hem mooier
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq