PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
kwam ook door de stress die door me heen schoot toen ik t hoorde...
dit zou echt een hele grote fout zijn
of een geniale marketingtruc, maar waarom dan alleen in nederland?
Verwijderd
het is anders :Op donderdag 25 april 2002 17:03 schreef CUBiST het volgende:
hehe of een gamecube reclame zoals dit zou ook cool zijn:
net ff in elkaar geflanst...
/edit
hmmph crap geocities
argh waar kan ik mijn plaatje nou kwijt
dan maar ff op de site van stage
[afbeelding]
ipv welcome to the third place...
Verwijderd
LOL eigen schuldOp donderdag 25 april 2002 23:29 schreef CUBiST het volgende:
argh ga weg xbox-figuur

En CUBiST wat reageer jij overal scherp op zeg (nav je "Nintendo kan oprotten" opmerking)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
als ik mijn cube niet volgende week heb, dan moet ik het of uitzingen met mijn dreamcast tot de volgende generatie consoles, of 1 van die andere brakke kisten kopen...
want volgende week geen gamecube ---> screw nintendo, en nooit geen gamecube
Lekker origineel...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Spoken like a true fanOp donderdag 25 april 2002 23:36 schreef CUBiST het volgende:
want volgende week geen gamecube ---> screw nintendo, en nooit geen gamecube
Verwijderd
ja dan hebben ze het bij mij echt verziekt hoor!
Verwijderd
Dank je dat je dat ook zietOp donderdag 25 april 2002 23:39 schreef CUBiST het volgende:
ach je weet hoe die xbox-figuren zijn he; tis de microsoft mentaliteit: jat er maar op los, en doe alsof jij geweldig bent!
"Gestoorde Gamecube fan takelt winkelbediende toe met Xbox"
Hier bedoel ik verder niemand mee hoor *kuch*
f.k.a D³
Verwijderd
en je moet dan 2 weken wachten voor de nieuwe voorraad komt ofzo...
Het is inderdaad erg frustrerend om ergens lang op te moeten wachten en dan uiteindelijk ook nog eens teleurgesteld te worden.Op vrijdag 26 april 2002 08:16 schreef CUBiST het volgende:
jullie vinden het zeker normaal dat je een eeuwigheid zit te wachten en je krijgt er dan uiteindelijk misschien geen?
en je moet dan 2 weken wachten voor de nieuwe voorraad komt ofzo...
Mede om het wachten heb ik een PS2 gekocht, de Cube koop ik pas als er echt games voor uitkomen die me interesseren (Mario Kart bijv.).
Even over je icon: die oranje controller is buiten Japan toch niet te krijgen? Of ga je voor import
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
gelukkig maar, dit is wat Marketing Manager Rittnghaus van Nintendo Benelux zei:
'Nintendo will have 500 000 GameCubes avialable for Europe on day one. That's the biggest number in history. Then why would the Netherlands only get 2000? I can assure you, it's complete nonsense. Unless there are twice as many pre-orders for GameCube than there were for Xbox or PS2, the GameCube will be sold out immediately. But I don't think that's the case. Again, it's absolutely not true that the Netherlands will only get 2000 GameCubes.'
heeft iemand al meer info over het reserveren vande GC?
Ik heb em via FRS gereserveerd maar heb ik em dan ook op de dag van de release? Bij welk bedrijf ben ik er zeker van dat ik een GC op 3 mei kan halen?
Verwijderd
ik zou t gewoon klote vinden als t waar is en dat zou ook stom zijn van nintendo? flame ik dan?
ik denk niet dat ik de enige was die er zo over dacht
(ach dat microsoft gebeuren, heb t al aangepast...)
tis gewoon dom als iemand je idee jat, en het dan verkracht!
de geruchten over Mario in real 3D spreken me ook wel aan
met zo'n brilletje op (nee niet groen-rood, dat sucks) gamen en dan van die dingen zien langsvliegen enzo
Ik zou het ook kut vinden, maar dat ene weekje kan ik dan ook nog wel wachten. Zoals ik al zei: De spellen zijn dan nog steeds even leuk. Is trouwens inderdaad geen flame.Op vrijdag 26 april 2002 10:12 schreef CUBiST het volgende:
wie flame ik nou weer in godsnaam... damn zeg bemoei je eens met iets anders...
echt niet te geloven dit...
ik zou t gewoon klote vinden als t waar is en dat zou ook stom zijn van nintendo? flame ik dan?
ik denk niet dat ik de enige was die er zo over dacht
Mario in 3D...ach...randapparatuur bij een console heeft nooit echt goed gewerkt...ik betwijfel dan ook of het dit keer wel zal werken. Maar ik denk in ieder geval dat in Mario Sunshine nog een groot geheim schuilt, wat wel degelijk de rekenkracht van de Cube zeer zal aanspreken. Wait 'till e3
Verwijderd
maar gelukkig is t niet waar...
ehm... duck hunt? de rest was niks, maar duck hunt roeleerde de pannen van het plafondOp vrijdag 26 april 2002 10:17 schreef ilyc het volgende:
[..]
randapparatuur bij een console heeft nooit echt goed gewerkt
Verwijderd
Kijk het hoeft natuurlijk geen grafisch hoogstandje te worden, als het maar ietsies word opgefrisd, iets met celshaded ofzo ent als jet set radio.
Lijkt mij wel cool
Verwijderd
Ik heb m bij Barstmit gekocht en heb een schriftelijke verklaring gekregen van de shopmanager dat ik de GC op 3 mei thuisgestuurd krijgOp vrijdag 26 april 2002 10:11 schreef Mikez het volgende:
nok is met flamen cubist
heeft iemand al meer info over het reserveren vande GC?
Ik heb em via FRS gereserveerd maar heb ik em dan ook op de dag van de release? Bij welk bedrijf ben ik er zeker van dat ik een GC op 3 mei kan halen?
hahaja! en dan met zo'n scope van de snes, dat je vette raketten op die arme eendjes afschiet.Op vrijdag 26 april 2002 12:47 schreef Kaaskoekje het volgende:
Is misschien wel leuk om een spel als duckhunt te remaken.
Kijk het hoeft natuurlijk geen grafisch hoogstandje te worden, als het maar ietsies word opgefrisd, iets met celshaded ofzo ent als jet set radio.
Lijkt mij wel cool
en er moet een optie zijn om die hond dood te schieten.
muziekje was wel kick
tiedelietudelietuu
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
in animal crossing zitten 10 NES spellen!! echt wel vet!
nu maar hopen dat het spel ook vet wordt
Net maar even mn kubus besteld bij de intertoys. Nu ik hier weer zit bedenk ik me ineens dat ze geen prijs heeben gezegd daar. Hij is daar toch 219 met mem. card?
Ik heb toch maar van mijn plan afgezien om naar de MM te gaan. Ik wil er wel 1 hebben bij de launch. En als ze er daar echt maar 30 hebben, is de kans dus miniem dat ik er ook een heb.
Ook is er geen kleur besproken... Stond trouwens wel bovenaan de lijst. Dat hebbie he, in zo'n klein dorp...
ik ga zaterdag (morgen dus) ff polsen hoe het met mijn cubeje staat bij de e-plaza in r'dam...
Verwijderd
is trouwens wel nog voor de oude prijs?
USA naam voor Animal Forest+Op vrijdag 26 april 2002 13:56 schreef GolbeZeromus het volgende:
Animal crossing??? Wasda?
f.k.a D³
Mooi, waar ik werk wordt regelmatig naar de makro gegaan.Op vrijdag 26 april 2002 14:34 schreef CUBiST het volgende:
spellen bij makro zijn wel goedkoper 49 euro nog iets... incl. BTW
Beterzzzz!
Verwijderd
/me vraagt meteen aan zijn vader of ie zijn makro pas mag lenenOp vrijdag 26 april 2002 14:34 schreef CUBiST het volgende:
spellen bij makro zijn wel goedkoper 49 euro nog iets... incl. BTW
Verwijderd
Misschien wel een idee om een makro inkoop actieOp vrijdag 26 april 2002 14:48 schreef OrkBozz het volgende:
/me vreest dat hij geen makro-pas heeft
Verwijderd
Beter, gelukkig is mijn vader een trotse bezitter van zo'n pas net als al mijn andere broersOp vrijdag 26 april 2002 14:38 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Mooi, waar ik werk wordt regelmatig naar de makro gegaan.
Beterzzzz!
,
misschien vraag ik er ook maar eentje aan
f.k.a D³
http://www.capcom.co.jp/bio/creatures/vol13/img/640-480.mpg
f.k.a D³
Verwijderd
Op vrijdag 26 april 2002 16:00 schreef D³ het volgende:
Vet Resident Evil filmpje dit, ff een mega-spin met de flamethrower bewerken
http://www.capcom.co.jp/bio/creatures/vol13/img/640-480.mpg
is jouw vader dan ook meteen je broer? freeekyOp vrijdag 26 april 2002 14:51 schreef Kaaskoekje het volgende:
[..]
Beter, gelukkig is mijn vader een trotse bezitter van zo'n pas net als al mijn andere broers
,

Verwijderd
Hm, ik zag net de nieuwe PU in de winkel legen, maar ben abbonee, heb hem nog niet gehad echter, iemand anders wel al?Op vrijdag 26 april 2002 17:31 schreef CUBiST het volgende:
't lijkt stil aan het cubisten front
Verwijderd
Die ene redacteur (volgens mij Jurjen) van de PU is helemaal Nintendo verslaafd nogal logisch dat de PU zeer positief is.Op vrijdag 26 april 2002 18:12 schreef Oord het volgende:
[..]
Hm, ik zag net de nieuwe PU in de winkel legen, maar ben abbonee, heb hem nog niet gehad echter, iemand anders wel al?Ze zijn wel positief over de kansen van de Cube iig.
f.k.a D³
This space is occupied
Verwijderd
88 niet positief?pff niet overdrijven.Op vrijdag 26 april 2002 22:12 schreef TekkenMaster het volgende:
nou ik vond een 88 voor SSB:M niet echt super positief helemaal niet als monkeybal en wave race hoger hebben
Verwijderd
/me ookOp woensdag 24 april 2002 19:14 schreef ilyc het volgende:
Ben ik blij dat ik een afgelegen winkeltje uitgekozen heb, met een garantie dat ik 'm krijg
en daar ben ik ook zeer zeker blij mee
ik wil duidelijkheid!
Verwijderd
Aanrader voor de mensen die niet precies weten wat Eternal Darkness is (en natuurlijk ook voor degene die wel weten wat het is).
Klik (18.5MB)
Divx 5.1 is vereist, kan je gratis downloaden van www.divx.com
Edit:
Voor de mensen die zijn geinteresseert in Burnout, GameSpot heeft de game gereviewed.
1 woord: zuigt.
GC review (7.3)
Xbox review (7.3)
PS2 review (8.0)
Als je deze game toch gaat kopen dan is de Burnout voor de GC de beste keuze.Burnout is a run-of-the-mill arcade driving game that features spectacular crashes. But after a few hours of playtime, the crashes will begin to grate on the nerves and you're left with a game that can easily be completed in a day. With 14 tracks and just a few hidden cars to unlock, it offers very little in the way of replay value. If you're desperate for a new driving game for your GameCube, rent Burnout and get it out of your system. Because of superior controls and Dolby support, the GameCube version of Burnout is the best available, but it's hard to recommend as a purchase because it fails to do anything that prior games in the genre haven't done already.
IGN's review komt maandag.
tsja die cijfers verschillen bij iedereen...Op zaterdag 27 april 2002 10:22 schreef ds het volgende:
En weer een nieuw Eternal Darkness filmpje. Dit keer een korte review van het Amerikaanse programma 'Extended play'.
Aanrader voor de mensen die niet precies weten wat Eternal Darkness is (en natuurlijk ook voor degene die wel weten wat het is).
Klik (18.5MB)
Divx 5.1 is vereist, kan je gratis downloaden van www.divx.com
Edit:
Voor de mensen die zijn geinteresseert in Burnout, GameSpot heeft de game gereviewed.
GC review (7.3)
Xbox review (7.3)
PS2 review (8.0)
[..]
Als je deze game toch gaat kopen dan is de Burnout voor de GC de beste keuze.
Dit is toch wel helemaal dieptriest zeg. Nu he ik het toch wel helemaal gehad met M$ en elke xbox die ik tegenkom, mag de onderkant van mijn air max classics wel eens ontmoeten.
Stelletje achterlijke Amerikanen. "Als we Nintendo niet kunnen verslaan dan kopen we ze gewoon" zullen ze wel gedacht hebben.
Verwijderd
Ik vind een 7,3 een zeer net cijfer. Ik verwachte toch al geen hoogstandjes van het spel, dus het valt me best mee hoor.Op zaterdag 27 april 2002 10:22 schreef ds het volgende:
GC review (7.3)
Xbox review (7.3)
PS2 review (8.0)
[..]
Als je deze game toch gaat kopen dan is de Burnout voor de GC de beste keuze.
Verwijderd
Sterker nog, het boek verteld nog veel meer van dit soort foute dingen:Op zaterdag 27 april 2002 11:07 schreef Fred_Perry het volgende:
ik lees net dat M$ geprobeerd heeft om Nintendo over te kopen: www.cube-europe.com
Dit is toch wel helemaal dieptriest zeg. Nu he ik het toch wel helemaal gehad met M$ en elke xbox die ik tegenkom, mag de onderkant van mijn air max classics wel eens ontmoeten.
Stelletje achterlijke Amerikanen. "Als we Nintendo niet kunnen verslaan dan kopen we ze gewoon" zullen ze wel gedacht hebben.
paar voorbeelden:
Hoezo arrogant, totaal respectloos. voorbeeldje: Sony's nieuwe console: 'Project 9/11'. Zoiets doe je toch niet?!?!And there's plenty of reason for Microsoft not to like the book. "Any of the insidery stuff they just really didn't want to get out," Takahashi told Salon. "The fact that the initial code name was Project Midway -- they don't want the Japanese people to know that because it will hurt their feelings." The article explains that the Battle of Midway in 1942 was the turning point of the Pacific War. And this is in direct reference to the fact that before the launch of the Xbox, all of the console game makers--Sony, Nintendo, and Sega--were Japanese companies.
Dus, Microsoft voelt de hitte van de competitie. Hieruit blijkt ook alleen maar dat MS helemaal niet geintesseerd is in het maken van games.As the book describes an internal board meeting, Microsoft's Craig Mundie kicked things off by saying that everyone believed there was a threat to the PC business because of the PlayStation 2. The book even provided direct quotes during the meeting from certain Microsoft employees. "I'm concerned that we're not trying to take money away from Sony, and we're not trying to build a new business for the future," said Dave Riola of Microsoft's WebTV division.
Om een beeld te krijgen: 25 billion = 25 miljard. Bill Gates heeft ongeveer 50 Miljard.Rick]Thompson visited Nintendo's headquarters in Kyoto. He wanted Microsoft to buy Nintendo, which had a market capitalization of $25 billion. It was a price that Microsoft could afford to pay if it really wanted to. With Nintendo on, the P&L on the Xbox would become positive very quickly. Nintendo usually made 50 percent or more of the games on its own consoles, so it reaped profits of $700 million a year or more. By contrast, Ed Fries's plan called for Microsoft to make as little as 17 percent of the games on its console.
Some Nintendo executives seemed interested and the meetings wen on through the winter. The parties met six or seven times. Microsoft wanted Nintendo to drop its GameCube console and get behind the Xbox. But Hiroshi Yamauchi, the aging CEO of Nintendo, didn't lile the idea. By January 2000 the talks were over.
"We said good luck and see you later," Thompson said.
Zeer interessant leesvoer:
http://www.gamers.com/news/1140404
http://www.salon.com/tech/feature/2002/04/25/opening_the_xbox/index.html
http://www.gamers.com/news/1140732
Kzie net bij cube europe dat de plannen voor online er aan zitten te komen. RE komt pas in september in europa uit.
Verwijderd
Ik vind dit altijd zo'n gezeur, dit hoort bij Economie hoor!
Als die billie boy 25 jaar lang brave hendrik had uitgehangen was MS nooit uitgegroeid tot wat het nu is.
Project Midway? Zo van we zullen die Japanners eens even een lesje leren? WalgelijkOp zaterdag 27 april 2002 11:28 schreef ds het volgende:
paar voorbeelden:
[..]
Hoezo arrogant, totaal respectloos. voorbeeldje: Sony's nieuwe console: 'Project 9/11'. Zoiets doe je toch niet?!?!
[..]
Dus, Microsoft voelt de hitte van de competitie. Hieruit blijkt ook alleen maar dat MS helemaal niet geintesseerd is in het maken van games.

Dat commentaar ook:
Volgens mij zijn ze een beetje bang van Sony, de laatste verkoopcijfers uit Japan (overal eigenlijk) bekijken wordt nu nog leuker"I'd love to attack [Sony]," says Bill Gates
"Our goal needs to be to contain Sony," Gates said.
En Yamauchi heeft de takeover tegengehouden dus, nu hij weg is..Ybox in 2005 met Nintendo support?
f.k.a D³
Eigenlijk alleen maar positieve geluiden over de GC. En uiteraard wat leuke fouten zoals we mogen verwachten: Sony maakt winst op de hardware en Nintendo op de software, in Engeland hebben ze blijkbaar ook euro's en de Gameboy wordt ineens door Sony gemaakt
Conclusie is dat Sony nog steeds de grootste is (oa door de gameboy
f.k.a D³
Verwijderd
staat ook wel een leuk artikel over de introductie en de features van de cube!
een paarse GC gereserveerd bij intertoys.. met originele memory card voor 219 euro..
nu nog ff een spel erbij zoeken (denk monkey ball) en maybe een controller extra kopen (wel een echte.. wil geen 3rd party brak dingen) en dan GAAN !!! =)
zou die eerder leverbaar zijn ? rond 1 mei ofzo ? .. even bellen op die dag dan maar
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
kan zijn dat ze inderdaad dat ze 2 of drie dagen eerder te kopen zijn, wegens vroege bevoorrading met feestdagen en weet ik het wat.Op zaterdag 27 april 2002 17:44 schreef yamAUchi het volgende:
jeeeh
een paarse GC gereserveerd bij intertoys.. met originele memory card voor 219 euro..
nu nog ff een spel erbij zoeken (denk monkey ball) en maybe een controller extra kopen (wel een echte.. wil geen 3rd party brak dingen) en dan GAAN !!! =)
zou die eerder leverbaar zijn ? rond 1 mei ofzo ? .. even bellen op die dag dan maar
Ik zie hier zoveel verschillende prijzen met telkens weer iets anders erbij(Memorycard ,Controller).
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
krijg je er een 3rd party controller + draagtasje + N3 kwartaal abo bij ofzo..
rest van de winkels ontlopen elkaar niet zoveel.. 209/219.. maar je moet iig wel een gratis accessoire kunnen krijgen (officiele memory card / 3rd party controller / tasje / xbox-kapot-sla-hamer etc.)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Oke thnxOp zaterdag 27 april 2002 18:34 schreef yamAUchi het volgende:
het ontloopt elkaar niet zo heel veel.. maar goedkoopst is d8 ik via www.gamez.nl en dan bij de free record shop (206 euro)
krijg je er een 3rd party controller + draagtasje + N3 kwartaal abo bij ofzo..
rest van de winkels ontlopen elkaar niet zoveel.. 209/219.. maar je moet iig wel een gratis accessoire kunnen krijgen (officiele memory card / 3rd party controller / tasje / xbox-kapot-sla-hamer etc.)
Ben nu helemaal overgeslagen dat ik hem moet hebben.
Zie mijn 1 a laatste post in dit topic.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Maar wat ik me nu afvraag... in welk tijdsbestek kunnen ze de cube leveren. Heeft er al iemand ervaringen met wannahaves.nl??
Verwijderd
k*tz**i had ik m daar maar besteld, ik kan nu toch niet meer mijn order cancellen bij Bartsmit.nl ofwel?Op zaterdag 27 april 2002 21:18 schreef Fred_Perry het volgende:
ik zag vandaag op wannahaves dat ze de cube voor €219 verkopen (incl. Starwars en Memory Pack).
Maar wat ik me nu afvraag... in welk tijdsbestek kunnen ze de cube leveren. Heeft er al iemand ervaringen met wannahaves.nl??
hey das wel vet want ik ben nu steeds meer van plan om Rogue Leader erbij te pakkenOp zaterdag 27 april 2002 21:18 schreef Fred_Perry het volgende:
ik zag vandaag op wannahaves dat ze de cube voor €219 verkopen (incl. Starwars en Memory Pack).
wat is dat mooi gek, en die prijs van wannahaves is best te doen dan
maar gewone winkels zullen ook wel zulke aanbiedingen krijgen
PIII 800@804 Mhz
wat doet Smart Bit er dan bij??? en voor welke prijs?Op zaterdag 27 april 2002 21:28 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
k*tz**i had ik m daar maar besteld, ik kan nu toch niet meer mijn order cancellen bij Bartsmit.nl ofwel?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Voor 219 euro heb je een GC met memory card en een kwartaal abbo van de N3Op zaterdag 27 april 2002 21:29 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
wat doet Smart Bit er dan bij??? en voor welke prijs?
Hier de laatste prijsupdate voor de koopjesjagers!
Wannahaves 219,- (+memory card 59 & Star Wars RL!)uitverkocht
Waverace voor 50,- (incl btw/bezorgkosten)
FRS/Consolegamez 206,79 (+extra 3rdparty controller & DVD map)
PSXShop 208,- (+extra 3rdparty controller)
Intertoys 219,- (+memory card 59)
Bart Smit / E-Plaza 219,- (+memory card 59 & kwartaal abo N³)
MediaMarkt 199,-
Free Record Shop 219,- (+extra 3rdparty controller & DVD map)
Dimension Plus 209,- uitverkocht
Gameshop 209,-
Dixons 219,-
Games & Zo 219,-
NEDGames 219,-
Replay 219,-
Wehkamp 219,-
f.k.a D³