Op woensdag 24 april 2002 23:13 schreef D³ het volgende:
Mn eerste GC commercial gespot

Commercials voor de N64 kan me nauwelijks herinneren, waren die er wel?
Nog geen Xbox "Life is short" gezien trouwens.
Die life is short commercial is wel erg cool.
De nintendo comercials komen trouwens in bioscopen en zijn HEEL erg sterk en cool gemaakt. Niets te "kiddy" en weet ik veel wat voor vooroordelen mensen hebben
Check ze:
gamecube reclamespot
rogue leader reclamespot
Luigi's mansion, ook geen kiddy reclame :)
super smash
of deze dan!
Tweede reclame filmpje
derde reclame filmpje
Die zijn echt humor

.
Overigens ben ik echt MEGA zwaar verslaafd geweest aan Supermariokart en heb daardoor mijn hart wel bij "Big N" liggen. Ik ben blij dat ze van de "bloed is slecht voor de kinders" ideeen af zijn, al is het natuurlijk jammer dat veel mensen graag partijen in (verkeerde

) hokjes willen duwen. Ik baalde in 1993 namelijk bestwel dat mijn mortal kombat geen bloed had, maar dat je grijs stof uit de kleren van de tegenstander aan het meppen was

. Allemaal goed gekomen.
Ik koop 'm trouwens niet 3 mei, ik wacht het eventjes af (lees: ik heb geen geld, of ik moet een maand niet gaan stappen ofzo en dat is geen optie

), maar ALS ik een nieuwe gameconsole zou kopen, zou ik voor deze gaan, ik hoop dat supermariokart weer in een goede stijl uitgebracht wordt (ik zie SMK64 maar als een slippertje, lang niet zulke bloedstollende "matches", als met SMK wel nachtenlang konden

, maar een blij en (jawel) 'kiddy' spel, waar je sneller reed als je achter lag en waar je niet lekker kon smijten met de karts

). Verder ziet het promofilmpje van Zelda er ERG lekker uit, ook gewoon lekker soepel en snel! Dat is echt beter dan de "met hakken over de sloot 20-25fps" waarmee de N64 zelda het moest doen. Ook de "zelda3" stijl graphics (cartoonish, maar dan met een mooie stijl).
Verder heb ik luigi's mansion ook weleens gezien, maar dat ziet er vrij saai uit. Op de N64 van m'n broertje heb ik daarentegem wel UUUUUUUUUUUREN super mario64 gespeeld. Ik hoop echt van harte dat er weer een spel van die kwaliteit uitkomt! Ik vond dat echt zo'n ontzettend
GOED spel. Wel vrij simpel, maar mooie levels, leuke opdrachten en veel variatie. (en creatief met ruimte omgaan, dus meerdere keren een level terug in). Als ze weer net zo'n goed spel, maar dan met 30 levels ofzo uitbrengen, dan ben ik verkocht

. (dan toch maar een maand niet stappen?

).
Ow en Sonic ziet er ook erg vet uit, dat was altijd wel lachen. Ik heb zelf nooit een megadrive gehad, maar een vriend van me wel, daar heb ik echt megaveel sonic gespeeld

. En dat heeft op de filmpjes wel dezelfde look en sound

.
Qua 3d games ben ik vrij simpel: Goed multiplayer actie FPS'en doe je niet op een console, daar heb je je PC met internet en muis voor. In je eentje is daar geen kont aan, dan heb je de leuke FPS'en voor. Ik ben zelf helemaal plat gegaan door No one live forever op de PC en doordat ik dat m'n broertje liet spelen, heb ik van hem weer Goldeneye als hint gekregen, wat jammer genoeg de coole humor mist, maar wel de stoere "missions" had (punten die je moest afhandelen) en wat ook
flink moeilijk was. Nadeel vond ik allen nog wel de irritante 25fps, die in rechte gangen wel gaat, maar bij het minste beetje rook of drukte of bochtige werk gewoon bruut irritant schokkerig werd

.
het spel zelf is wel geniaal

. En die komt dus ook op de GameCube (wel soepel, neem ik dan maar aan

).
Nog ff de filmpjes:
zelda met cartoon graphics en SNEL lopens
sonic door een level rennend met de *nostalgie* oer sonic geluiden
Bond filmpje 1Bond filmpje 2Bond filmpje 3Bond filmpje 4
Bond filmpje 5Bond filmpje 6
Hoewel de Xbox weer ontzettend gelikte graphics heeft.. Ik kan me de twijfel goed voorstellen, maar de EXTREEM lekker en vooral LANG leuk speelbare spellen van nintendo zelf

. (ook al moet ik zeggen dat ook GT3 op de PS2 me erg aantrekt

).