nee, ik wil overstappen van vodafoon naar ben
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
had je je vodafone abbo kosteloos moeten opzeggen.... te laat nu helaas...DiEPVRiESKiP schreef op 19 januari 2003 @ 21:02:
[...]
nee, ik wil overstappen van vodafoon naar ben
Blijkbaar niet, lees de laatste berichten van die andere draad eens...Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 22:39:
[...]
had je je vodafone abbo kosteloos moeten opzeggen.... te laat nu helaas...
Verwijderd
Ja? maar dan neem je toch een abbonement en verlengt het meteen daarna? dan krijg je via cashback een berg geld en je betaald niks meer?
Gelezen, ik was eerst te laat (dacht ik) maar nu kan het door te zeggen dat je het gelezen heb in de folder van 16 januari , opzeggen kan tot 1 feb. dus 7650 HERE I COME!_Richie_ schreef op 19 January 2003 @ 22:41:
[...]
Blijkbaar niet, lees de laatste berichten van die andere draad eens...
Verwijderd
wilde de 7650 nemen, maar zag hem vandaag liggen in de winkel en ik dacht echt O MAN WTF...... GROOOOOOT, gare kleur, wtf?
Heb the real thing niet in mijn handen gehad, hij was slecht leverbaar en bij de rest duur
Ok mijn vragen:
- Past ie in een normale broekzak
- Is die kleur echt zo gaar
- Kan je hem wel normaal bedienen, met die klep uitgeschoven was het helemaal net een knuppel
Maar daar tegenover staan natuurlijk uber vette gadgets.
Ik zag ook de 6610 liggen, klein, gestroomlijnd, lang bellen, ook kleuren en licht...
Is de 7650 een beetje hanteerbaar of is het echt non-stop aan de lader en nooit meer in je broekzak?
Verwijderd
Verwijderd
En hoe dragen jullie hem bij je? In je broekzak of moet ie echt in een jaszak?
Ik liep echt te balen gisteren, dacht dat ik het helemaal zeker wist, blijkt ie toch echt wel HUGE te lijken ipv groter...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 14:04 ]
valt best mee, ik heb hem gewoon in mijn broekzak zitten, gaat best makkelijk wout! kleur is ook best mooi, je moet ervan houden..Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 14:03:
hoe is de kleur van de telefoon zelf? Ik vond de dummy echt raar groen metalic achtig?
En hoe dragen jullie hem bij je? In je broekzak of moet ie echt in een jaszak?
Ik liep echt te balen gisteren, dacht dat ik het helemaal zeker wist, blijkt ie toch echt wel HUGE te lijken ipv groter...
Ik persoonlijk vind hem echt geweldig! en jij ook vast wel, btw Roy heeft er ook 1
Doe de groeten aan Kev
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik ga maandag nog even naar Alkmaar dus duik daar nog wel even een telecom shop in, vraag ik wel even of ik de echte ff mag proberen.
Zie heel fdf morgen weer, doe ze zeker de groeten
Had ook een vraag, wie weet het fijne van het camera gedeelte behalve wat bekend is, ik bedoel mijn vraag: [rml][ nokia 7650] camera: wat zijn de specs (f etc..)[/rml] maar die kan op slot, hier staat ie beter. Paar dingen irriteren mij van die 7650, er zijn te weinig opties! huh? ja! Ik bedoel, ik wil bv mijn telefoonboek/contacten zo viewen dat ik de telnr's er meteen bij zie, maar dat kan niet, en zo zijn er meer dingen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
v 4.39 30-10-02
Die van mij heeft een extra feature, bellen.. nee zonder dollen, die achtergrondkleur kan bij mij op paars, blauw of groen, dat is gewoon standaard en niks Vodafone, ik heb bv Ben.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
best geinig..
WTF? Ik heb die van mij vorige week gekregen, en ik heb v3.16 (15-08-02)Jazzper schreef op 30 januari 2003 @ 14:29:
over die versie, volgens mij heb ik de nieuwste!! haha mooi,
v 4.39 30-10-02
Moet ik dat ook nog gaan laten fixen...
WildPalm.co.uk heeft daar nu ook iets stoers voor: WildSkinz. Ziet er best stoer uit, maar lijkt me niet bevorderlijk voor de bedrijfstijd en stabiliteit.Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 15:44:
met paletteextender kan je nog wat extra kleurtjes krijgen... bijvoorbeeld rood, paars en oranje...
best geinig..
jah zou ik wel doen, maar heb jij hem ook in dat BEn pakket gekregen?epoman schreef op 30 januari 2003 @ 17:56:
[...]
WTF? Ik heb die van mij vorige week gekregen, en ik heb v3.16 (15-08-02)
Moet ik dat ook nog gaan laten fixen...
IN het BEN pakket zijn ze nl allemaal 4.39
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nope, heb 'm bij Vivacom besteld, icm met D*. Welke gegevens ben ik kwijt na een update?m0nk schreef op 30 januari 2003 @ 17:58:
jah zou ik wel doen, maar heb jij hem ook in dat BEn pakket gekregen?
IN het BEN pakket zijn ze nl allemaal 4.39
5 januari besteld, 22e pas gekregen, maar niemand die iets over levertijden had gezegd... ik word nogal flauw van dat soort acties, zeker wanneer je met een oude versie wordt opgescheept
[ Voor 34% gewijzigd door epoman op 30-01-2003 18:12 ]
Net de MSI Bluetooth adapter gekocht.. PC2Nokia gaat eitje maar de rest nog niet.. aaaaarg wie heeft het werkend?
Verwijderd
Ik heb hier dus ook last van, na 5 dagen ofzo zat er ergens 1 stofje... dat gaat nog wel vond ik, maar ergerde me er wel aan.Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:40:
Hebben jullie ook last van stof onder het display van je 7650? ze hadden mij verteld dat het display stofdicht was, maar dit blijkt dus absoluut niet het geval!
Maar nu, 9 dagen in bezit zit de linkerkant van het schermpje helemaal vol met stof (nouja, niet helemaal vol, maar wel storend veel)
Dit is dus alleen aan de linkerkant..... Het enige wat ik met mn nokia doe is in mn linkerbroekzak houden (hehe, en dat ding kan ook niet erg stoffig zijn
Ik baal hier dus echt wel van, heeft iemnad meer hier ervaring mee? of met ander nokia foons en kan me misschien vertellen wat die eraan heeft gedaan?
En is de 7650 wel zo open te schroeven dattie weer in elkaar kan?
Nu kan ik me persoonlijk slecht voorstellen dat dat stof door de randen van het display binnenkomt, maar er zitten enorme kieren en gaten in een 7650 (de voor- en achterkant sluiten nou niet bepaald naadloos aan boven en onder, zeker niet wanneer het toestel open is, en bij de joystick en softkeys zitten ook enorme gaten).
Ben benieuwd wat ze daar weer voor een excuus voor gaan aandragen... 'sorry, moet je maar in latex gaan rondlopen'? Driekwart van de mensen stopt 'm dagelijks in zijn/haar broekzak/tas, waar nogal wat stof bij het toestel kan komen. Staat in de handleiding dat dat niet mag, maar ze verkopen wel zelf leren tasjes met enorme gaten erin (decoratief). Dat zijn pas stofvangers...
Verwijderd
Ik denk dat ik um maar es ge openschroeven, want ben nou niet echt van plan om voor altijd tegen een steds erger wordende streep stof aan te kijken. Stoor me er echt aan
Verwijderd
iemand al geupgraded?
heb trouwens aardig wat shops afgelopen, was overal uitverkocht en Ben gaat waarschijnlijk niet meer leveren omdat het te duur was..
Verwijderd
Firmware změny 3.16 a 4.39 --> 7650
Nokia Mobile Phones Service Bulletin No.
SB-042/18.12.02
MMS
* Receiving and sending multiple MMS messages simultaneously - outgoing MMS handling in outbox improved.
* When MMS message is sent to email, attachments are shown in remote email client (dependant on email server)
* MMS client sends name suggestions for files in MMS, files appear now with .txt, .jpg, .smil, .amr instead of .dat (final appearance depends on used MMSC).
* Simultaneous usage with WAP improved, if MMS connection has been opened first.
SMS
* Phone can now handle SIM cards with abt. 100 SMS memory places.
* Authenticated SMTP connection is supported.
* Support for older SMTP handshaking improved.
SIM/SIM ATK
* Improved functionality when using SIM ATK with Schlumberger SIM cards.
* Phone checks the captioned characters in Get Input-field before sending (e.g. "p", "w", "?").
GPRS
* Improved returning to service if MS had lost service during active GPRS connection.
* Improved PDP context deactivation.
* When GPRS "when available" is activated and afterwards cell info is activated, message changed to "Cell info may not always be shown while GPRS connection is active".
WAP
* Improved WapGW response handling in case abort received from network.
* Used language is sent in WAP headers.
* Interoperability with CMG WapGW improved.
Bluetooth
* Bluetooth server functionality improved when sending file during phone call.
* Obex disconnection handling improved when using credit base flow control.
Java
* HTTP POST handling improved for Midlets.
* UTF-8 character encoding support in MIDP added.
* Java download handling improved when install notification is included in jad-file
ALS
* ALS support improved
* Call barring requests can be independently set up on line 1 or 2.
CPHS
* CPHS Network Name Display support added.
* CSP removes Call Waiting setting item when needed.
* Home Zone support implementation updated.
* SIS installation includes now a version check. If Series60 installables with version information has not been updated, a warning note is displayed when installing SIS (full details from Forum Nokia).
* Image upload handling to Club Nokia improved.
* Current consumption optimisation (Light after Key-lock 15 s => 5 s, Ambient Light Sensor default setting to "Minimum").
* IMEI-SV identification value sent to network has been changed to 08 (with SW 03.16 it was 01).
Verwijderd
dit is echt konings: miniGPS.
http://psiloc.com/nokia/eng/minigpsS60/
Kun je je zendmasten zien, werkt super. Heb de trein Groningen-Hoogeveen retour gedaan dit weekend (niet speciaal daarvoor ;-)) maar enfin, 35 zendmasten!!! En hij switched vaak, niet normaal, BEN.
Maargoed, je kan dus je zendmasten uitwisselen en daar komen jullie in (eh.. das engels).
Als we nou ergens alles mergen. Je kan exporteren naar excel... moooi
Laat maar horen. Ik ben om in ieder geval.
Andere vraag, zoals je overal kan lezen krijg je na het openen van een seriele poort via bluetooth een foutmelding waarna die connect. pas de problem. Maaarr.. daarna crasht 'explorer' dus niet iexplore maar explorer.. Je kan de foutmelding laten staan en doorwerken, maar handig is anders. Iemand?
[ Voor 26% gewijzigd door Jazzper op 02-02-2003 21:48 . Reden: meer vragen ]
Weet iemand of het mogelijk is om de nokia 7650 te gebruiken als universele afstandbediening?
de telefoon heeft een ir zender aan boord, dus....
lijkt me dat het mogelijk moet zijn om dit speeltje daar voor in te zetten.
het progje om winamp te besturen staat al ergens genoemd. hier de link:
http://www.compsoc.man.ac.uk/~ashley/bemused/
maar ik wil ook mijn tv en andere dingen kunnen bedienen...
[ Voor 37% gewijzigd door sanderb op 03-02-2003 04:32 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
http://www.gsm-cable.de/Datenkabel_Nokia_7610.htm, dacht dat het niet kon, blijkbaar toch...
Verwijderd
Ik denk dat de IR zender daarvoor niet sterk genoeg is. Die is ervoor bedoeld om een afstand van hooguit enkele tientallen centimeters te overbruggen. Of je moet zo dicht op de tv gaan zitten dat je net zo goed je arm even kunt uitsteken.sanderb schreef op 03 februari 2003 @ 04:12:
weet niet zeker of het al ergens in een van de topic staat...maar..
Weet iemand of het mogelijk is om de nokia 7650 te gebruiken als universele afstandbediening?
de telefoon heeft een ir zender aan boord, dus....
lijkt me dat het mogelijk moet zijn om dit speeltje daar voor in te zetten.
het progje om winamp te besturen staat al ergens genoemd. hier de link:
http://www.compsoc.man.ac.uk/~ashley/bemused/
maar ik wil ook mijn tv en andere dingen kunnen bedienen...
Voor Palm zijn die programma's er wel, dus zal het met Symbian ook wel kunnen. Maar sommige Palm apparaten (Sony Clie's) hebben een extra sterke IR zender, zonder dat is er niet veel aan.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
De zender op zich is vrij sterk en haalt een afstand van ongeveer 2,5 tot 3 meter. Het is echter niet duidelijk of de zender in de telefoon met software van derden is aan te sturen.haas schreef op 03 February 2003 @ 23:01:
[...]
Ik denk dat de IR zender daarvoor niet sterk genoeg is. Die is ervoor bedoeld om een afstand van hooguit enkele tientallen centimeters te overbruggen. Of je moet zo dicht op de tv gaan zitten dat je net zo goed je arm even kunt uitsteken.
Voor Palm zijn die programma's er wel, dus zal het met Symbian ook wel kunnen. Maar sommige Palm apparaten (Sony Clie's) hebben een extra sterke IR zender, zonder dat is er niet veel aan.
Verwijderd
stof in 6310i
Ik heb met mijn 7650 het zelfde probleem, en ben al twee keer naar EMTS geweest
Als ik via BlueTooth mijn winamp kan aansturen is al leuk. als nou ook nog iemand iets schrijft voor BSPlayer dan ben ik happyDe zender op zich is vrij sterk en haalt een afstand van ongeveer 2,5 tot 3 meter. Het is echter niet duidelijk of de zender in de telefoon met software van derden is aan te sturen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
allemaal selecteren en deletenGuidoHuis schreef op 07 februari 2003 @ 15:01:
heeft iemand een idee hoe je alle berichten uit je inbox oid verwijdert?
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
van je mailbox of sms?GuidoHuis schreef op 07 februari 2003 @ 15:01:
heeft iemand een idee hoe je alle berichten uit je inbox oid verwijdert?
sms: opties=> markeringen aan/uit=>alle markeren / dan opties=> verwijderen
mail: verwijderen uit gsm en/of server... ff verbinden met mailbox en ze zijn weg!
Verwijderd
Ik heb hem vrijdag gehad van ze, maar ik wachtte er dan ook al 2 weken opVerwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 17:53:
Ik heb hem nu besteld icm die ben actie, met ben vaak, alleen was ie bij sitel.nl niet meer op voorraad en ze doen nogal vaag over wanneer ik hem dan wel krijg. Meer mensen hier last van of die weten hoe lang dit gaat duren?
Verwijderd
klopt het dat ik nu ook een nieuwe simkaart krijg?
ik heb het abbo verlengt ja.
100 SMSjes opslaan zou wel fijn zijn namelijk.
Maar: je 7650 kan je he-le-maal volproppen met SMS tot het geheugen vol is.
... en oranje! :P
Wanneer heb jij hem besteld dan? Ik zit er nou ook al 2 weken op te wachtenEskimootje schreef op 09 februari 2003 @ 17:57:
[...]
Ik heb hem vrijdag gehad van ze, maar ik wachtte er dan ook al 2 weken opdus reken daar maar op.
26 januari besteld en ze doen idd erg vaag over de levering! Dinsdag zeiden ze dat ik hem donderdag zou krijgen maar daar was dus niks van waar
Verwijderd
Ik heb de 28e besteld en de 31e is het geactiveerd.
Hopen dat ik hem vrijdag heb dus.
En in de e-mail staat dat ik wel een nieuwe sim krijg:
Ik wil nml wel een grote SIM hebben, houd ik meer ruimte over op mn gsm zelf om apps te bewarenUw orderstatus is bijgewerkt: 13 - Levering Ben Nokia 7650
Beste klant,
U heeft een Nokia 7650 bij ons besteld. Vanwege de extreem grote vraag, is er enige onduidelijkheid omtrent de levertijd van dit toestel.
Op het moment dat wij meer informatie ontvangen over de levertijd, zullen wij u een mail sturen.
(Danwel u informeren middels ons order status systeem.)
Wij hopen u zo spoedig mogelijk van nieuws te kunnen voorzien en vertrouwen erop,
dat dit binnen afzienbare tijd zal gebeuren.
Indien u de Ben simkaart eerder wilt ontvangen, dan kunt daarvan
melding maken via onze helpdesk.
Met vriendelijke groet,
Sitel.nl
Ik heb iig ook al een hoop gezeurd
Ik denk dat dit er staat, omdat Sitel.nl met veel standaardmailtjes werkt. Dit lijkt mij ook en standaardmail, aangezien die orderstatus boven staat.Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 20:04:
En in de e-mail staat dat ik wel een nieuwe sim krijg:
[...]
Ik wil nml wel een grote SIM hebben, houd ik meer ruimte over op mn gsm zelf om apps te bewaren
Waarom zou je bij een verlenging alvast de SIM moeten krijgen? Je hebt er toch al een? Dit lijkt mij alleen van toepassing op nieuwe abbo's, omdat de looptijd van het nieuwe contract al is ingegaan en je het toestel met SIM nog niet zou hebben ontvangen. Dus je betaalt dan al wel voor je abbo, maar je kunt er nog niets mee. Vandaar dat ze dat aanbieden.
Maar houd ons vooral op de hoogte, ik ben benieuwd wat er in de doos zit zodra je het toestel thuisgestuurd hebt gekregen.
Verwijderd
Ik zal het allemaal vertellen en welke interessante apps ik vind
Ik ga dr ook een paar zelf maken alleen nog FF wat tuts zoeken aangezien ik denk dat het niet helemaal standaard C is, die programma's zijn toch C?
€15,-Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 16:28:... en weten jullie wat een nieuwe simkaart kost? Want dan kan ik er meer programma's en foto's inproppen, in de telefoon dan want daar hoeven de berichten niet meer worden opgeslagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Octopuz908 op 10-02-2003 17:36 ]
Status: Uitlevering Nokia 7650
Omschrijving: Nokia7650,Benregelmatig2jaar(mcv)
Beste klant,
Wij beginnen deze week met de uitlevering van de Nokia 7650.
Naar verwachting zult u het toestel ongeveer dinsdag de 18e ontvangen.
Onze excuses voor een eventueel opgelopen vertraging.
Met vriendelijke groet,
Sitel.nl
Verwijderd
Koop ik direct zo'n usb bluetooth aparaat en heb ik weer nieuw speelgoed.
Maar nou vraag ik me af of ik gewoon die 7650 ook met bluetooth kan unlocken en of iemand ook effe weet hoe dat moet? thx.
Misschien is het mogelijk om via bluetooth een app erop te zetten die dan je telefoon unlockt. Ik weet niet of het zo gaat.. nog nooit naar gekeken omdat die van mij niet geunlocked hoeft te zijnVerwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 20:45:
goed, eindelijk hebben mijn gsm-etjes het nu allemaal stuk voor stuk begeven dus het leek me wel grappig om nu de nokia 7650 te gaan aanschaffen.
Koop ik direct zo'n usb bluetooth aparaat en heb ik weer nieuw speelgoed.
Maar nou vraag ik me af of ik gewoon die 7650 ook met bluetooth kan unlocken en of iemand ook effe weet hoe dat moet? thx.
Ik heb bij norrod de MSI PC2PC transceiving key gehaald en probeer nu een verbinding aan te gaan met de telefoon. Uiteindelijk is me dat wel gelukt. Ik heb al wel dingen van de computer naar de telefoon gestuurd. Toen kwam ik er achter dat de computer in een "Public Folder" van de Nokia kijkt, dat is dus de Inbox....
Maar goed, ik wil dus foto's van de map "Afbeeldingen" in de telefoon naar mijn computer sturen... anders heb ik zo weinig aan die foto's... hehe.... Als ik dus die foto's probeer te zenden, dan zegt ie: "Verzenden Mislukt".... terwijl ik wel een paar ben aangegaan met de computer, en de computer ziet ook wel degelijk dat ik iets aan het versturen ben, nou ja aan het proberen, want het icoontje van mijn telefoon wordt groen...
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
-
Verwijderd
> De Nokia 7650 heeft een geheugen van 3.5 -tot 4 MB. Dit geheugenbereik
> is van toepassing op alle functies: Sim geheugen/sounds/MMS/opgeslagen
> foto's/inbox/etc. Wanneer het geheugen maximaal wordt gebruikt kan
> ineens de melding
Geheugen
> vol verwijder gegevens(of iets van die strekking) verschijnen. Wanneer
> je dan niet direct de geheugen capaciteit verminderd bestaat de kans
> dat het toestel 'vast' slaat waardoor je niets meer met het toestel
> kan doen. Dit probleem is al een aantal keer voorgekomen. Zorg er dan
> ook voor dat je
nog
> genoeg 'werk' geheugen overhoud en regelmatig je inbox/opgelagen
> foto's/ sounds/etc. verwijdert uit het geheugen. Wanneer je hier toch
> te laat mee bent en het toestel reageert niet meer
door
> bovenstaand probleem dan kun je het volgende doen:
> -Type *#7370#
> -Voer de veiligheidscode in (Standaard is dit 12345)
> -Wacht 1 a 2 minuten
> -Je krijgt nu de melding Klok instellen
> -Verwijder vervolgens de batterij
> Helaas worden alle gegevens die in het toestel staan, verwijderd. Zorg
> daarom voor een back up van je contacten. LET OP!!
> Verwijder de batterij pas na de melding klok instellen. Anders loopt het
> toestel zodanig vast dat het gerepareerd zal moeten worden.
Dus haal er maar beter ook een BT dongle bij als je het toestel aanschaft,
Verwijderd
tis dat ik het toch wel effe zeker wil weten eigenlijk, maar ik heb het nu ook al vaker gehoord ja, gewoon een app erop zetten en dat dan laten doen.Octopuz schreef op 21 February 2003 @ 15:39:
[...]
Misschien is het mogelijk om via bluetooth een app erop te zetten die dan je telefoon unlockt. Ik weet niet of het zo gaat.. nog nooit naar gekeken omdat die van mij niet geunlocked hoeft te zijn
Heeft iemand er ervaring mee?
of via gewoon een kabeltje?
Dit probleem deed zich volgens mij alleen voor met oudere firmware, maar is al een tijdje opgelost met de nieuwe firmware.Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 21:14:
Dit nieuws is wel belangrijk....
> De Nokia 7650 heeft een geheugen van 3.5 -tot 4 MB. Dit geheugenbereik
> is van toepassing op alle functies: Sim geheugen/sounds/MMS/opgeslagen
> foto's/inbox/etc. Wanneer het geheugen maximaal wordt gebruikt kan
> ineens de melding
Geheugen
> vol verwijder gegevens(of iets van die strekking) verschijnen. Wanneer
> je dan niet direct de geheugen capaciteit verminderd bestaat de kans
> dat het toestel 'vast' slaat waardoor je niets meer met het toestel
> kan doen. Dit probleem is al een aantal keer voorgekomen. Zorg er dan
> ook voor dat je
nog
> genoeg 'werk' geheugen overhoud en regelmatig je inbox/opgelagen
> foto's/ sounds/etc. verwijdert uit het geheugen. Wanneer je hier toch
> te laat mee bent en het toestel reageert niet meer
door
> bovenstaand probleem dan kun je het volgende doen:
> -Type *#7370#
> -Voer de veiligheidscode in (Standaard is dit 12345)
> -Wacht 1 a 2 minuten
> -Je krijgt nu de melding Klok instellen
> -Verwijder vervolgens de batterij
> Helaas worden alle gegevens die in het toestel staan, verwijderd. Zorg
> daarom voor een back up van je contacten. LET OP!!
> Verwijder de batterij pas na de melding klok instellen. Anders loopt het
> toestel zodanig vast dat het gerepareerd zal moeten worden.
Dus haal er maar beter ook een BT dongle bij als je het toestel aanschaft,
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Verwijderd
run regeditRedkef schreef op 21 februari 2003 @ 16:11:
Ok, ik heb dus een probleem het met verbinden van de Nokia 7650 via bluetooth aan mijn computer....
Ik heb bij norrod de MSI PC2PC transceiving key gehaald en probeer nu een verbinding aan te gaan met de telefoon. Uiteindelijk is me dat wel gelukt. Ik heb al wel dingen van de computer naar de telefoon gestuurd. Toen kwam ik er achter dat de computer in een "Public Folder" van de Nokia kijkt, dat is dus de Inbox....
Maar goed, ik wil dus foto's van de map "Afbeeldingen" in de telefoon naar mijn computer sturen... anders heb ik zo weinig aan die foto's... hehe.... Als ik dus die foto's probeer te zenden, dan zegt ie: "Verzenden Mislukt".... terwijl ik wel een paar ben aangegaan met de computer, en de computer ziet ook wel degelijk dat ik iets aan het versturen ben, nou ja aan het proberen, want het icoontje van mijn telefoon wordt groen...
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
ga naar HKEY_CURRENT_USER/Software/Widcomm/BTConfig/Services/0004
daar zie je de sleutel AcceptOther, verander deze van 0 naar 1
et voila
Verwijderd
Ik heb er namelijk wel 1 gevonden die realaudio speelt maar daar heb ik erg weinig bestanden van.
Verwijderd
Zoek maar eens naar "Bemused". Hoewel je weinig mp3 kunt spelen op je 4 MB. Verstandig om dan eerst je mp3's flink te verkleinen.Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 20:56:
Zijn er ook programma's voor de 7650 die MP3s kunnen afspelen??
Ik heb er namelijk wel 1 gevonden die realaudio speelt maar daar heb ik erg weinig bestanden van.
Juist. Niet meer, niet minder. Géén MP3-player voor je 7650, dus...Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 21:14:
bemused is toch dat programma waarmee je je winamp kan besturen met bluetooth??
Verwijderd
Maar hoe kan ik WAP instellingen toevoegen?
Bij mij staat er standaard alleen GPRS in en als ik vraag om de instellingen opgestuurd te krijgen bij My T-Mobile krijg ik geen bericht.
En waar is die Bluetooth adapter allemaal te koop?
En dan bedoel ik gewone winkels, niet via internet, dan heb ik hem eerder namelijk
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 11:17 ]
Verwijderd
Wat wil je nou? Een lijst van honderden computerwinkels in Nederland?Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 11:13:
Das minder
Maar hoe kan ik WAP instellingen toevoegen?
Bij mij staat er standaard alleen GPRS in en als ik vraag om de instellingen opgestuurd te krijgen bij My T-Mobile krijg ik geen bericht.
En waar is die Bluetooth adapter allemaal te koop?
En dan bedoel ik gewone winkels, niet via internet, dan heb ik hem eerder namelijk
Verwijderd
met die luidspreker helemaal open is dat best lache.
Verwijderd
Toep. afgesl. jes-c6-ConnectionsEventServer@1...E32USER-CBase 63
wat betekent dat en hoe krijg ik het weg??
ehh..ff bellen met de NOKIA Care Line ofzo??Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 18:01:
Ik heb mn WAP instellingen nu al gevonden, uit mn oude phoon gehaald, je had geen password nodig. Maar nu doet mn WebViewer erg vaag. Als ik een site wil openen krijg ik de melding:
Toep. afgesl. jes-c6-ConnectionsEventServer@1...E32USER-CBase 63
wat betekent dat en hoe krijg ik het weg??
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
dat is toch gewoon een kwestie van bijv wanadoo free aanvragen of hoe zit dat ?
[ Voor 12% gewijzigd door Firecow op 01-03-2003 13:14 ]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Ik vraag me alleen af, of dit toestel een Li-ion batterij heeft of niet. Als er een Nikkel-Cadnium batterij in zit, moet ik deze zeker niet hebben. Op www.gsm.nl staat dat er een li-ion in zit, maar het lijkt me vreemd.
Ik kan trouwens niet de Sony Ericsson P800 krijgen bij Vodafone. Is deze nog niet uit of zo?
Dus wel li-ion, en waarom zou dat zo vreemd zijn? Zit tegenwoordig in bijna elk toestel wel.rechargeable Li-ion Battery
bla bla gelul over alleen nokia laders en niet in vuur gooien enzo
Naar mijn weten kan je die gewoon krijgen hoor met elke abbo die je wil......
Ik kan trouwens niet de Sony Ericsson P800 krijgen bij Vodafone. Is deze nog niet uit of zo?
* AaroN is helemaal weg van de 7650
True..maar denk niet via vodafone zelf, maar wel 1 of andere dealer die ookTha BasZ schreef op 18 maart 2003 @ 13:52:
[...]
Naar mijn weten kan je die gewoon krijgen hoor met elke abbo die je wil...
vodafone abonnementjes verkoopt. Als ik het goed heb, dan testen ze alle
toestellen eerst bij vodafone voordat hij "groen licht" krijgt.
ik doe selecteer alles> send business card> en dan staat er alleen email
als ik ze 1 voor 1 stuur kan het wel via blue tooth enz.
Imperfectionist.
Okay, ik wil dus precies hetzelfde doen.Ra5a schreef op 16 mei 2003 @ 16:49:
Weet iemand hoe ik het volledige teleffonboek in 1x via bluetooth kan versturen?
ik doe selecteer alles> send business card> en dan staat er alleen email
als ik ze 1 voor 1 stuur kan het wel via blue tooth enz.
Mijn complete telefoonboek copieren, zeker omdat er dubbele nummers bij namen staan.
Verder kom ik in de Nokia ook de optie "Kopieren" niet meer tegen waarbij je je simkaart van en naar het geheugen kan kopieren.
American Express vraagbaak
Hoe kopieer ik alle adressen vanuit mijn 7650 naar ofwel PC, ofwel andere simkaart ofwel andere telefoon.....
Want ik wil al die telefoonnummers er uit hebben, ga ze niet handmatig overtikken.
American Express vraagbaak
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...