dit heb ik ook onder het display van mij 6210Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:40:
Hebben jullie ook last van stof onder het display van je 7650? ze hadden mij verteld dat het display stofdicht was, maar dit blijkt dus absoluut niet het geval!
Verwijderd
wie heeft 'm nu al?
ik wil 'm binnenkort kopen... (net 8850 verkocht)
de moeite of niet? (zit nu maar wat te klooien met 9110)
Verwijderd
Niet, moet je hem echt effe openschroeven!!!Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 13:50:
[...]
dit heb ik ook onder het display van mij 6210iemand enig id hoe ik het eruit kan krijgen zonder open schroeven ?
Kheb een abboverlenging genomen bij D* en krijg em voor 69 pleuro
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
Als je een 8850 gewend bent is de grootte en het gewicht wel even wennen.. (ik had hiervoor een 8310.. maar als je ontdekt wat er allemaal opzit!Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 21:22:
wie heeft 'm nu al?
Verwijderd
434 euro kost dat spulletje dus?
waar heb je'm vandaan? (of mail me ff met het adres, url)
ralph_lifshitz@hotmail.com
Dit is wat ik vond:
Nokia 7650
GSM Netwerk 900/1800 Mhz.
Afmetingen 114 x 56 x 26 mm.
Gewicht 154 gr.
Standbytijd 230 uur
Gesprekstijd 240 min.
Kleurendisplay +
Trilalarm +
Klok + alarm +
IR-poort +
Bluetooth +
Modem +
WAP +
GPRS +
Kalender +
Voice memo +
Voice dial +
Mobile chat +
Berichten MMS +
Muziek -
Extra Features • Digitale Camera (VGA, 640 x 480 pixels) met scherm als beeldzoeker
• Digitaal fotoalbum
• Symbian OS
• 3,6 Mb geheugen
• SMTP, POP3, IMAP4 email
• Joysticknavigatie
• Handvrije luidspreker
Toestel zonder abonnement
(incl. BTW ) EUR 599.32
Nokia 7650
GSM Netwerk 900/1800 Mhz.
Afmetingen 114 x 56 x 26 mm.
Gewicht 154 gr.
Standbytijd 230 uur
Gesprekstijd 240 min.
Kleurendisplay +
Trilalarm +
Klok + alarm +
IR-poort +
Bluetooth +
Modem +
WAP +
GPRS +
Kalender +
Voice memo +
Voice dial +
Mobile chat +
Berichten MMS +
Muziek -
Extra Features • Digitale Camera (VGA, 640 x 480 pixels) met scherm als beeldzoeker
• Digitaal fotoalbum
• Symbian OS
• 3,6 Mb geheugen
• SMTP, POP3, IMAP4 email
• Joysticknavigatie
• Handvrije luidspreker
Toestel zonder abonnement
(incl. BTW ) EUR 599.32
Verwijderd
Ik heb hem met een vodafone abo verlenging gekocht.... dus dan krijg je toch flink wat korting.. ik had hem de eerste dag dat hij uitwas namelijk op 6 september.. toen was hij los nog 709 euro....Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 23:57:
434 euro kost dat spulletje dus?
Ja damn ik heb m nog voor 380 (+abo) en 630 euro
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
maar ik heb enkel een los toestel nodig. dus geen abbo erbij!
dan betaal ik wel meer... ieuw!
net m'n 8850 verkocht. zoek iets nieuws want m'n 9110 wringt in m'n broekzak :-)
de 7650 ziet er vet uit hoor!
net m'n 8850 verkocht. zoek iets nieuws want m'n 9110 wringt in m'n broekzak :-)
Ja ik had dus 1 met abo en 1 los. Die losse kostte me nog 630 euroVerwijderd schreef op 14 November 2002 @ 14:36:
maar ik heb enkel een los toestel nodig. dus geen abbo erbij!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Oh die was voor je vriendin he.. damn das wel veel geld ja.. ik heb mijn 7210 los gekocht, daar was ik 549 voor kwijt, vond ik al ERG veel geld!ErectionJackson schreef op 15 november 2002 @ 09:54:
[...]
Ja ik had dus 1 met abo en 1 los. Die losse kostte me nog 630 euro
Verwijderd
bestaat er een soort beschermhoesje voor die 7650?
want als ik dat toestel telkens in m'n broekzak wil steken, gaan er krasjes op het schermpje komen.
ik bedoel zoiets (als er standaard op een gsm z'n schermpje zit, zo'n folie)
of miss zo'n plastic folie als een soort kaftpapier (doorzichtig)?
want als ik dat toestel telkens in m'n broekzak wil steken, gaan er krasjes op het schermpje komen.
ik bedoel zoiets (als er standaard op een gsm z'n schermpje zit, zo'n folie)
of miss zo'n plastic folie als een soort kaftpapier (doorzichtig)?
Ik heb er ook 1 aangeschaft, prijs, 269 euro met een BEN abbo
Like this yall...
Ik net 1 op 2dehands.nl voor 400 euro . Die man had hem vrijdag voor 579 gekocht en vond hem niks. Maar kon hem omdat het 1 of andere actie was niet voor een ander ruilen. Ik heb de bon alles alles er netjes bij.
Voor de mensen die de 7650 al gekocht hebben... wat zijn de tot nu toe ervaringen? Met betrekking tot draag comfort en eventuele andere dingen.
If you see me running, try to catch up
Verwijderd
If anyone is interested you can get the 7650 for a decent price here:
http://www.passiontec.de/
They ask 469 EUR for it which seems OK considering this model has just been released. And they HAVE it in stock! So check it out and perhaps they do shipping outside Germany as well. Cheers.
Cris
http://www.passiontec.de/
They ask 469 EUR for it which seems OK considering this model has just been released. And they HAVE it in stock! So check it out and perhaps they do shipping outside Germany as well. Cheers.
Cris
Dit ruikt naar reclame...
Nog een vraagje: is de agenda te synchroniseren met Outlook mbv bluetooth? En voldoet deze als vervanging voor mijn Psion 5MX? Ik gebruik hem alleen als agenda- en adresboek, en eventueel een beetje e-mail/internet.
Nog een vraagje: is de agenda te synchroniseren met Outlook mbv bluetooth? En voldoet deze als vervanging voor mijn Psion 5MX? Ik gebruik hem alleen als agenda- en adresboek, en eventueel een beetje e-mail/internet.
Is er nou echt niemand die mijn vraag kan beantwoorden? Misschien lijk ik ongeduldig, maar ik ben altijd gewend dat er binnen 2 uur zeker wel een reply komt... Volgens mij heb ik gewoon een TE moeilijke vraag gesteld
7650 gebruikers kunnen jullie vertellen welke versie firmware/software nu op je toestel zit?
werkwijze: *#0000#
zelf heb ik: V 3.12 - 18-06-02
werkwijze: *#0000#
zelf heb ik: V 3.12 - 18-06-02
Verwijderd
net van duitsland terug (detmold)
de prijzen varieerden van 579 - 730€
ga hem nu toch maar hier bij me thuis kopen... ronde 600 dacht ik.
ook die firmware dan es posten!
de prijzen varieerden van 579 - 730€
ga hem nu toch maar hier bij me thuis kopen... ronde 600 dacht ik.
ook die firmware dan es posten!
Verwijderd
My friend this ain't any "Werbung". I just live in Germany (I am not German) and I am up to date with shops and prices - that is all. I just wanted to give a good tip where you can buy the 7650 mobile phone for a good price and nothing more.
Man, if yours is the sort of reply you are likely to get around here, I will not post such a tip anymore. After all, I already know it for myself.
Regards,
CRIS
OK, I'm sorry. And about the greeting in your post: you could read this: [FAQ=forumgedrag,#reageren], you can see we Tweakers greet eachother all the time.
Verwijderd
fw:
v 3.16
15-08-02
na 20u (volgens winkel moest dat ongeveer zo)
te hebben opgeladen.... heb ik hem aangezet en gespeelt!
super ding lijkt me in de eerste plaats!
leuk kleurenscherm... leuke geluiden... vette vorm...
binnenkort eens zo'n bluethooth ding aanschaffen en klaar ben ik zo...
v 3.16
15-08-02
na 20u (volgens winkel moest dat ongeveer zo)
te hebben opgeladen.... heb ik hem aangezet en gespeelt!
super ding lijkt me in de eerste plaats!
leuk kleurenscherm... leuke geluiden... vette vorm...
binnenkort eens zo'n bluethooth ding aanschaffen en klaar ben ik zo...
heb er ook 1 gekocht vandaag.
en heb een vraagje.
kan je alleen beltonen via die composer erin krijge ?
heb btw software versie 4.36
11-10-02
en heb een vraagje.
kan je alleen beltonen via die composer erin krijge ?
heb btw software versie 4.36
11-10-02
Heb jij versie 4.36??
Ik heb volgens mij 3.16
Hmm vraag me af hoe of waar ik hem kan laten uppen naar versie 4.36..
Deze telefoon heb ik al langer als een maand, krijg als goed is volgende week een nieuwe erbij (was een koopje) dus ff kijken welke versie dat is...
Over die beltonen, die kun je zelf midi's of wav's (pas op wav is snel heel groot) op gooien met je IRda poort van je laptop of koop een bluetooth dongletje, ik heb nu beide, en Bluetooth werkt gewoon super lekkerz.. zeker met internetten in de trein nu kan ik mn telefoon in me zak houden en toch het internet op.
Eerst moest ik mn 7650 naast mijn laptop leggen, dat is toch niet zon veilig gevoel...
Ik heb volgens mij 3.16
Deze telefoon heb ik al langer als een maand, krijg als goed is volgende week een nieuwe erbij (was een koopje) dus ff kijken welke versie dat is...
Over die beltonen, die kun je zelf midi's of wav's (pas op wav is snel heel groot) op gooien met je IRda poort van je laptop of koop een bluetooth dongletje, ik heb nu beide, en Bluetooth werkt gewoon super lekkerz.. zeker met internetten in de trein nu kan ik mn telefoon in me zak houden en toch het internet op.
Eerst moest ik mn 7650 naast mijn laptop leggen, dat is toch niet zon veilig gevoel...
Gisteravond eentje gehaald, ook met firmware 4.36....
dank je en gebruik de composer van datasuite 5 om de midi's wat luider te maken, werkt prima en gebruik idd IRda om ze op de tel te krijge.Sur_G schreef op 29 November 2002 @ 22:31:
Heb jij versie 4.36??
Ik heb volgens mij 3.16
Over die beltonen, die kun je zelf midi's of wav's (pas op wav is snel heel groot) op gooien met je IRda poort van je laptop of koop een bluetooth dongletje, ik heb nu beide, en Bluetooth werkt gewoon super lekkerz.. zeker met internetten in de trein nu kan ik mn telefoon in me zak houden en toch het internet op.![]()
en ja ik heb versie 4.36
Updaten van je firmware kan je bij een Nokia Service Points laten doen. d8 ook gratis. Kort geleden nog gevraagd bij mij in de buurt en ze hadden versie 3.16Sur_G schreef op 29 november 2002 @ 22:31:
Heb jij versie 4.36??
Ik heb volgens mij 3.16
Verwijderd
dan ga ik dat ook eens laten doen...
bij een belgisch nokia service point!
want heb ook de 3.16
wat zijn de verschillen met de nieuwe versies van firmware?
bij een belgisch nokia service point!
want heb ook de 3.16
wat zijn de verschillen met de nieuwe versies van firmware?
Meer mogelijkheden!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
NamelijkAMDFreak schreef op 30 November 2002 @ 16:25:
Meer mogelijkheden!
Verwijderd
Een hele mooie telefoon alleen crashgevoelig, wij hebben er 4 van de 10 al teruggehad omdat de browser crashte. Er komt binnenkort een nieuwe sw versie waarbij je door het vasthouden van 3 toetsen het toestel kunt resetten want nu kun je hem alleen maar opsturen om hem door nokia te laten resetten. Verder perfect relaxed ding. Ik wacht alleen nog even.
Met *#7370# kun je je 7650 een harde reset geven, ik weet niet of die code vanaf een bepaalde firmware werkt maar bij mij (met firmware 4.36) werkt ie perfect...
yep heb er ook sinds gisteren eentje, echt wel een toffe gsm had eerst de Panasonic GD87 viel echt zwaar tegen dus toch maar ingeruild, maar weet iemand of de standaar Nokia beltoon RING RING ook ergens te downloaden is dus niet die polyfonische RING RING die er standaard in zit??
For rent
Verwijderd
beetje offtopic maar is het mogelijk om je gsm in te ruilen?!?!?!?!j_v_malsen schreef op 02 december 2002 @ 00:23:
yep heb er ook sinds gisteren eentje, echt wel een toffe gsm had eerst de Panasonic GD87 viel echt zwaar tegen dus toch maar ingeruild, maar weet iemand of de standaar Nokia beltoon RING RING ook ergens te downloaden is dus niet die polyfonische RING RING die er standaard in zit??
Ja, je kunt hem inruilen binnen twee weken als je niet tevreden bent met je toestel! Wist ik eerst ook niet, maar ik vond die Panasonic echt niets, dus maar ff langsgegaan of ze geen oplossing hadden voor me, ik kon hem terugbrengen en omruilen tegen een andere!
For rent
4.36 is alleen voor Vodafone Live toestellen. De laatste "echte" versie is dus 3.16.
Hmmm, een apart getweakte Live firmware. Kweet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn.....
Ik heb bij zo'n nokia reparatie bedrijf gewerkt en daar heb ik nog nooit van ghoord.
er zijn zeker verschillende firmwares (simlock, welkomst scherm (van BEN weet ik dat die sowieso hun eigen begin scherm hebben )) maar een nieuwere software versie alleen voor vodafone toestellen ken ik niet...
wat wel kan is dat ze hem nog niet binnen hebben. maar als de software is
gemaakt is die voor alle providers gemaakt...
er zijn zeker verschillende firmwares (simlock, welkomst scherm (van BEN weet ik dat die sowieso hun eigen begin scherm hebben )) maar een nieuwere software versie alleen voor vodafone toestellen ken ik niet...
wat wel kan is dat ze hem nog niet binnen hebben. maar als de software is
gemaakt is die voor alle providers gemaakt...
Ik werk nu bij zo'n reparatiebedrijf, en het is echt zo. Ook bij de communicator hebben ze een dergelijke truc gedaan (versie 4.14 alleen voor Orange klanten). Als je dus 3.16 in je toestel hebt is er voorlopig nog geen nieuwe versie beschikbaar. Of je moet het leuk vinden om tegen het Vodafone logo aan te kijken.
Dat vodafone logo op de achtergrond van je 'live' 7650 is niet meer als een simpel afbeeldingkje, simpel te vervangen door iets leuks dus....
Nee het menu is ook rood. En volgens mij krijg je ook geen randen om afbeeldingen die links zijn in de WAP browserdominator schreef op 02 December 2002 @ 12:11:
Dat vodafone logo op de achtergrond van je 'live' 7650 is niet meer als een simpel afbeeldingkje, simpel te vervangen door iets leuks dus....
Het menu kun je ook als blauw of groen instellen. Rood is dus niet gelinkt aan vodafone ofzo.....
Je kunt het menu niet rood instellen. Maar bovendien ziet het er allemaal anders uit. Speciaal, omdat jij het niet gelooft, voor jou een pic:dominator schreef op 02 december 2002 @ 12:54:
Het menu kun je ook als blauw of groen instellen. Rood is dus niet gelinkt aan vodafone ofzo.....
Jamaar die pic is gewoon van de live homepage...
(niet van de menu's van de foon zelf)
De andere firmware versies hebben ipv rood, paars.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Ik heb een vraagje... kep ook die aanbieding van vodafone:
Profiteer van een fantastisch introductie-aanbod
Wie nu kiest voor Vodafone live! kan voor maar 5 euro per maand onbeperkt MMS'en, e-mailen en live! Sites bezoeken. Deze actie loopt tot 1 februari 2003, onafhankelijk van het moment waarop je wordt aangesloten op Vodafone live!. Hierna zijn de voor jouw Vodafone live! aansluiting geldende voorwaarden van toepassing.
Nu vraag ik mij af.. Ik heb een jabber client geinstalled op mijn 7650 en kan nu ook msn-en.. Zou dat verkeer in die ''onbeperkte'' bundel zitten ? Of moet je daar apart voor betalen ? Weet iemand daar meer van ?
Wie nu kiest voor Vodafone live! kan voor maar 5 euro per maand onbeperkt MMS'en, e-mailen en live! Sites bezoeken. Deze actie loopt tot 1 februari 2003, onafhankelijk van het moment waarop je wordt aangesloten op Vodafone live!. Hierna zijn de voor jouw Vodafone live! aansluiting geldende voorwaarden van toepassing.
Nu vraag ik mij af.. Ik heb een jabber client geinstalled op mijn 7650 en kan nu ook msn-en.. Zou dat verkeer in die ''onbeperkte'' bundel zitten ? Of moet je daar apart voor betalen ? Weet iemand daar meer van ?
http://www.xbmcfreak.nl/
Volgens mij houd je 'live' bundel in alle data verkeer die jij via GPRS naar vodafone genereert. (zowel inkomend als uitgaand)
Terug e.d. horen niet bij de live homepagedominator schreef op 02 december 2002 @ 13:21:
Jamaar die pic is gewoon van de live homepage...(niet van de menu's van de foon zelf)
Verwijderd
Hey dudes?
Ik wil graag zo'n Infrarood ding voor m'n 7650 vragen aan de Sint (dat vieren we voor m'n broertje hehe), maar waar kan ik er ééntje halen en hoe duur zijn die dingen? Hoop dat iemand me kan helpen... moet voor 5 december hehe!
Ik wil graag zo'n Infrarood ding voor m'n 7650 vragen aan de Sint (dat vieren we voor m'n broertje hehe), maar waar kan ik er ééntje halen en hoe duur zijn die dingen? Hoop dat iemand me kan helpen... moet voor 5 december hehe!
Je moet gewoon een Bluetooth adapter halen, ik heb er 1 voor zo'n 50 euro gehaald
Verwijderd
Oh da's niet veel. 
Kan ik die bij elke telefoonzaak gewoon halen?
Enne..... ben ik meteen klaar met zo'n adapter?
Ja of bij de lokale computer shop. Dan ben je klaar iddVerwijderd schreef op 03 December 2002 @ 10:23:
Oh da's niet veel.
MSI bluetooth adapter werkt perfect. 43 euro was ik klaar....
Ik denk het wel.Erhnam schreef op 02 December 2002 @ 21:22:
Ik heb een vraagje... kep ook die aanbieding van vodafone:
Welke jabber client overigens?
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Toevallig iemand die weet welke uitgaande mailserver Vodafone gebruikt bij Vodafone LIVE??? Ik wil namelijk d.m.v. GPRS gaan mailen maar dan wel met mijn eigen mailadres van mijn domein en niet met het e-mailadres wat je krijgt bij een LIVE abbo! Het is me wel reeds gelukt om mijn e-mail te laten ophalen uit mijn eigen pop3 box d.m.v. de GPRS verbinding, maar bij het verturen naar mijn een smtp-server krijg ik een foutmelding. Heb deze vraag ook al bij Vodafone neergelegd maar die lui op de helpdesk schijnen daar niet achter te kunnen komen. Ik zou nog steeds worden teruggebeld...
For rent
Heeft er iemand al een leuke site met goede polyfone beltonen ?
http://www.xbmcfreak.nl/
Ik heb gewoon een adresje aangemaakt bij softhome.net. Werkt zonder problemen....j_v_malsen schreef op 04 december 2002 @ 10:10:
Toevallig iemand die weet welke uitgaande mailserver Vodafone gebruikt bij Vodafone LIVE???
Ok weet je dan toevallig ook via welke smtp-server je uitgaande mail naartoe gaat, als ik de uitgaande server pak van bijvoorbeeld concepts-ict (heb ik nog een inbelverbinding) dan werkt het niet, krijg ik een foutmelding bij het maken van een verbinding, dit terwijl het ophalen van mijn popbox zonder problemen verloopt!dominator schreef op 04 december 2002 @ 11:19:
[...]
Ik heb gewoon een adresje aangemaakt bij softhome.net. Werkt zonder problemen....
For rent
Mail.softhome.net (zowel inkomend als uitgaand in dit geval)
Het kan zijn dat concepts hun mail server heeft beveiligd om mail vanaf een andere provider via de mailserver van concepts te versturen....
Het kan zijn dat concepts hun mail server heeft beveiligd om mail vanaf een andere provider via de mailserver van concepts te versturen....
ok gelukt thanx voor de hulp! Nu kan ik lekker mailen vanaf mijn 7650
For rent
Bij dixons nu met ben (enorm 2jr d8 ik) en allerlei rare kortingen al vanaf 49 euro... Is volgens mij echter een tijdelijke aanbieding, maar het toestel zelf is zo niet duur. Het abonnement daarentegen... (ligt er aan hoeveel je belt uiteraard).
nog 3 daagjes en dan ga ik hem waarschijnlijk kopen..
is die versie van vodafone echt zo bagger of maakt het op het rode menuutje na niks uit en zitten er alleen maar extra dingen op van vodafone + de standaards
is die versie van vodafone echt zo bagger of maakt het op het rode menuutje na niks uit en zitten er alleen maar extra dingen op van vodafone + de standaards
Het enige verschil wat ik zelfs kan ontdekken is het 'live favorieten' menu en het standaard vodafone achtergrondje wat je erbij krijgt (te veranderen uiteraard). Verder zou ik absoluut niet weten wat vodafone 'bagger' aan deze foon heeft gemaakt....
ik koop emdominator schreef op 18 December 2002 @ 22:07:
Het enige verschil wat ik zelfs kan ontdekken is het 'live favorieten' menu en het standaard vodafone achtergrondje wat je erbij krijgt (te veranderen uiteraard). Verder zou ik absoluut niet weten wat vodafone 'bagger' aan deze foon heeft gemaakt....
ik vind 'm maar lelijk, maar smaken verschillen
wel cool dat ie kan fotograferen bij schemerig licht zonder flitser
maar geef mij de 3650 maar, die vind ik mooier en kan meer
heb ik vandaag in mijn fikken gehad, een prototype
jammer dat ie pas eind februari er is (als het al niet langer duurt)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dan ben je een van de weinigen die die 3650 mooi vind denk ik. Maar goed, de specificaties liegen er niet om! En gelukkig voor meneer nokia dat jij hem wel mooi vind uiteraard...
Verwijderd
Ik vind hem ook wel vet hoor!dominator schreef op 19 december 2002 @ 09:03:
Dan ben je een van de weinigen die die 3650 mooi vind denk ik. Maar goed, de specificaties liegen er niet om! En gelukkig voor meneer nokia dat jij hem wel mooi vind uiteraard...
Verwijderd
En waar heb je die in je handen gehad als ik vragen mag?Schaapje_BlaaT schreef op 19 December 2002 @ 02:52:
ik vind 'm maar lelijk, maar smaken verschillen
hehe, bij de prijsuitreiking van de Nokia gameVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 11:44:
[...]
En waar heb je die in je handen gehad als ik vragen mag?
dus niks gelukkig voor meneer nokia, maar gelukkig voor meneer schaapjeblaat
dat ik dat ding voor niks krijg
ik vond 'm op de plaatjes er niet zo mooi uit zien, en de 7650 juist wel, maar nu ik ze allebei in handen gehad heb ben ik toch van mening dat die 3650 de voorkeur verdient, dus ben ik blij dat ze die als prijs van de nokia game weggaven en niet de 7650
o ja, dat formaat viel me nog mee, hij lijkt minder groot door het design misschien, want als je 'm zo zag leek ie kleiner dan de 7650, in elk geval smaller
ik heb mijn huidige koelkast ernaast gehouden en die bleek groter dan de 3650, bovendien zit daar ook nog een antenne op. en met dat ding kan ik nog niet eens een fatsoenlijk SMSje ontvangen (soms krijg ik allemaal asci tekentjes) , laat staan fotograferen en filmen
goeie vooruitgang dus, en net zo gratis als mijn vorige telefoon
ik heb nog steeds nooit betaald voor abonnementen of telefoons
[ Voor 36% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 19-12-2002 14:49 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
iemand verder nog ervaringen met nieuwe firmware op de 7650? tijd om te laten upgraden?
hoe zit dat nu met games en die doom versie?
hoe zit dat nu met games en die doom versie?
Verwijderd
yup na wat zeveren met de opslag is die eindelijk geinstalleerd.
hehe best wel fijn om te spelen!
racespellen ook available?
hehe best wel fijn om te spelen!
racespellen ook available?
kijk hier eensErhnam schreef op 04 December 2002 @ 10:31:
Heeft er iemand al een leuke site met goede polyfone beltonen ?
http://total18.tripod.com/total.htm
hier hebik er een paar vanaf gehaald
http://www.digidots.co.uk/
da's niet goedkoop...Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 17:17:
http://www.bestelmaar.nl/ voor € 350.00 met ben extra abbonement!
er is ook een gameboy emulator voor de 7650 (en de 3650)
kun je fijn gameboy en gameboy color spellen spelen
http://www.wildpalm.co.uk/GoBoy7650.html
kun je fijn gameboy en gameboy color spellen spelen
http://www.wildpalm.co.uk/GoBoy7650.html
Woei vandaag binnengekomen!
7650 met BEN Vaak 1 jaar voor maar 60 eurootjes
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
waar heb je hem besteld?m0nk schreef op 17 January 2003 @ 15:40:
Woei vandaag binnengekomen!
Verwijderd
Bij gsmtrack.nl is ie daarvoor te krijgen. Zelf ga ik voor de 7650 met Ben extra (€35 pm) en €45 toe
Verwijderd
Aantrekkelijke Nokia 7650 acties:
GSM Track:
- Nokia 7650 (met Ben simlock) i.c.m. 1 jarig Ben Vaak (€22,50/150 belminuten per maand) voor €60,-
- Nokia 7650 (met Ben simlock) i.c.m. 1 jarig Ben Extra (€35,-/300 belminuten per maand) voor €0,- en €45,- terug!
Typhone:
- Nokia 7650 (met Ben simlock) i.c.m. 1 jarig Ben Extra (€35,-/300 belminuten per maand) voor €0,-
GSM Web:
- Nokia 7650 (met Ben simlock) i.c.m. 1 jarig Ben Extra (€35,-/300 belminuten per maand) voor €0,-
GSM Track:
- Nokia 7650 (met Ben simlock) i.c.m. 1 jarig Ben Vaak (€22,50/150 belminuten per maand) voor €60,-
- Nokia 7650 (met Ben simlock) i.c.m. 1 jarig Ben Extra (€35,-/300 belminuten per maand) voor €0,- en €45,- terug!
Typhone:
GSM Web:
Verwijderd
Nou k'heb hem dus gister besteld! I.c.m 2 jarig abo Ben vaak bij T for Telecom..
Wel erg jammer dat Ben k*t leverd en ze niet in volle overvloed bij die winkel in het magazijn ligt.. dus ik moet nog ff w88 tot het gsm'pje ( lees dikke grote gsm) maar me sim kaart heb ik wel alvast (w00t
)
Het enige wat ik wel ff had was in die winkel als je hem dan ook echt wil kopen, dat je hem wel extreem groot vind.. en dan kijk je bijvoorbeeld naar een panasonic.. klein.. compact.. maar snel dacht ik weer NEE kijk die kleuren.. kijk die opties!
must.... buy... nokia
Maar goed ongeveer over 1 week heb ik hem dus binnen (hoop ik dan!)
Wel erg jammer dat Ben k*t leverd en ze niet in volle overvloed bij die winkel in het magazijn ligt.. dus ik moet nog ff w88 tot het gsm'pje ( lees dikke grote gsm) maar me sim kaart heb ik wel alvast (w00t
Het enige wat ik wel ff had was in die winkel als je hem dan ook echt wil kopen, dat je hem wel extreem groot vind.. en dan kijk je bijvoorbeeld naar een panasonic.. klein.. compact.. maar snel dacht ik weer NEE kijk die kleuren.. kijk die opties!
Maar goed ongeveer over 1 week heb ik hem dus binnen (hoop ik dan!)
Verwijderd
ik denk dat die aanbiedingen nu wel overal te krijgen zijn... Ben loopt er namelijk veel reclame voor te maken...
Verwijderd
Is er een mogelijkheid om Webpagina's (zoals dit forum, ...) te openen...
via een speciaal browsertje of zo
dus geen wap pagina's he!
via een speciaal browsertje of zo
dus geen wap pagina's he!
Webviewer. Je kan er niet mee gotten, maar een simpele HTML pagina als pda.tweakers.net is perfect te bekijken.....
Heeft iemand een freeware MSN proggie voor de 7650?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
kan iemand ff een digitaal footootje maken en online zetten? ik wil de kwali wel 's zien
wat voor resolutie zijn die picz die daar uit rollen?
wat voor resolutie zijn die picz die daar uit rollen?
Verwijderd
hier ben ik ook naar opzoek...m0nk schreef op 19 January 2003 @ 16:33:
Heeft iemand een freeware MSN proggie voor de 7650?
heeft er zoiezo iemand een site voor freeware 7650 software??
Verwijderd
hier moet vast wel wat te vinden zijn: http://www.allaboutsymbian.com/phpBB2/viewforum.php?f=8
Check deze sites, een goed beginpunt :
http://my-symbian.com/main/index.php
http://www.allaboutsymbian.com/7650.php
http://my-symbian.com/main/index.php
http://www.allaboutsymbian.com/7650.php