Heeft iemand hier een datum wanneer de Nokia 7650 op de nederlandse markt zal verschijnen, en wat daar dan ongeveer voor neergeteld zal moeten worden?
JUIST! Gaaf ding, terwijl ik het normaal helemaal niet op Nokia heb
zie ik daar een MS OS ????Op dinsdag 26 maart 2002 19:25 schreef Gelsmurf het volgende:
[afbeelding]
Nee is alleen een andere interface van Nokia "OS".Op dinsdag 26 maart 2002 19:27 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
zie ik daar een MS OS ????
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 01-11-2002 20:00 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Symbian OS wordt gebruikt door Nokia, zie www.symbian.com
Hier staat een stukje over het OS dat Symbian heeft ontwikkeld voor de 7650
Hier staat een stukje over het OS dat Symbian heeft ontwikkeld voor de 7650
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Vermoedelijke prijs: 670 euro!
Verwacht in Mei
Afmetingen 114x56x26mm
Gewicht 154gr
Standbytijd 230 uur
Triple band -
WAP +
GPRS +
Bluetooth +
Trilfunctie -
Voice dial +
Extra features geintegreerde camera
Gevonden op http://www.telecomadvies.nl
Verwacht in Mei
Afmetingen 114x56x26mm
Gewicht 154gr
Standbytijd 230 uur
Triple band -
WAP +
GPRS +
Bluetooth +
Trilfunctie -
Voice dial +
Extra features geintegreerde camera
Gevonden op http://www.telecomadvies.nl
kun je beter voor de T68i gaan denk ik.
maar das mijn mening.
maar das mijn mening.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Hij's wel prijzig (maar ongeveer even duur als een T68 met digicam module), maar je hoeft niet meer apart zo'n camera mee te 'zeulen'. Helaas weegt ie wel flink wat (bijna het dubbele van wat ik nu heb....
voor 670 euro heb je ook een hele mooie PDA
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
het toestel is via www.gsmmarkt.nl te pre-orderen,
met een verwachte prijs van maximaal €749
levering wordt verwacht in mei/juni...
met een verwachte prijs van maximaal €749
levering wordt verwacht in mei/juni...
Ik weet alleen dat hij in Finland al te koop is en in Azie ook. Vanaf 26 of 27 juni zijn ze wereldwijd aan het verschepen.Wanneer ze hier in de verkoop komen is niet bekend.
zie deze link voor review
zie deze link voor review
Bennie gek, ben een koe!
Ik heb hem in dat Nokia shoppie in rotterdam gezien, maar DAMN wat is dat ding groot. Denk niet dat ie iets voor mij is, ik wil mijn telefoon gewoon in mijn broekzak kunnen stoppen.
Maar het blijft een mooie gsm..Op donderdag 18 juli 2002 14:10 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb hem in dat Nokia shoppie in rotterdam gezien, maar DAMN wat is dat ding groot. Denk niet dat ie iets voor mij is, ik wil mijn telefoon gewoon in mijn broekzak kunnen stoppen.
nog wat prijzen
......
Jawel, zie deze link naar Nokia.comOp donderdag 18 juli 2002 15:57 schreef Pacjack het volgende:
Heeft ie geen trilfuntie?!
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
Deze is al uit in azie (HK). Dus zal wel over 2/3 maanden hier zijn. Kost onder de 600 euro daaro...
Ik heb 'm al een tijdje tot m'n beschikking om te testen. Hij is zwaar, lelijk, helaas beschadigt het scherm nogal snel. Hij past wel makkelijk in je borstzak. In je broek lijkt me wat minder want hij is redelijk dik.
De batterij gaat razendsnel leeg(er zit een BLB-2 batterij in zoals in een 8310).
Wat wel erg gaaf is het fotograferen en meteen verzenden via email over GPRS. Foto's zijn niet van super kwaliteit maar voor leuke snapshots toch wel redelijk.
Vrees dat het gebruik erg duur is want de datacounters gieren omhoog(blij dat ik dat zelf niet hoef te betalen.
Verder zijn de polyfonische beltonen wel leuk zeker als je een infrarode verbinding kan opzetten met een laptop o.i.d. Ik heb al wat geinige deuntjes gedownload van een site met *.midi bestanden die nu als ringtone werken.
Jammer is wel dat ie geen verwisselbaar geheugen heeft en geen MP3 aankan.
Wat dat betreft kan ik niet wachten totdat ik de SonyEricsson P800 kan testen.
De batterij gaat razendsnel leeg(er zit een BLB-2 batterij in zoals in een 8310).
Wat wel erg gaaf is het fotograferen en meteen verzenden via email over GPRS. Foto's zijn niet van super kwaliteit maar voor leuke snapshots toch wel redelijk.
Vrees dat het gebruik erg duur is want de datacounters gieren omhoog(blij dat ik dat zelf niet hoef te betalen.
Verder zijn de polyfonische beltonen wel leuk zeker als je een infrarode verbinding kan opzetten met een laptop o.i.d. Ik heb al wat geinige deuntjes gedownload van een site met *.midi bestanden die nu als ringtone werken.
Jammer is wel dat ie geen verwisselbaar geheugen heeft en geen MP3 aankan.
Wat dat betreft kan ik niet wachten totdat ik de SonyEricsson P800 kan testen.
Antenne en masten malloot
Verwijderd
Volgens mij kun je na elk telefoongesprek het dan vet geworden scherm weer schoonvegen 
Mooi design, dat wel, maar qua functionaliteit lijkt dit toestel me helemaal niks.
Mooi design, dat wel, maar qua functionaliteit lijkt dit toestel me helemaal niks.
Verwijderd
Ik heb vandaag een dummy gezien van de 7650 en dat viel toch best wel tegen. Er is nogal wat plastic in verwerkt nl en dat maakt het geheel er niet mooier op vind ik.
Ik heb er in Singapore mee mogen spelen, en het toestel valt wat tegen. Het is ook vrij groot... 
Design is mooi, maar imho niet echt over nagedacht qua functionaliteit.
Design is mooi, maar imho niet echt over nagedacht qua functionaliteit.
Verwijderd
Heb hem mogen gebruiken op CeBIT 2002. Heel fijn telefoontje.
De foto's vond ik héél goed voor zo'n apparaatje. Beter dan die SpyCams
Kwa gewicht is het idd iets anders, maar ja. 'k had nog een Alcatel OTE tot vorige week, en die was toch zwaarder
Ik vind het al bij al beter dan een Nokia 9210i. Da's zo'n log ding, maar ja... de 7650 heeft geen toetsenbord
De foto's vond ik héél goed voor zo'n apparaatje. Beter dan die SpyCams
Kwa gewicht is het idd iets anders, maar ja. 'k had nog een Alcatel OTE tot vorige week, en die was toch zwaarder
Ik vind het al bij al beter dan een Nokia 9210i. Da's zo'n log ding, maar ja... de 7650 heeft geen toetsenbord
Ik heb de dummy zaterdag ook in mijn handen gehad en mij was ook al het ontzettend lelijke plastic "Bart Smit" uiterlijk opgevallen. Normaal gesproken zijn dummy's gewoon originele covers met een gewichtje er in, maar ik hoop dat dat in dit geval niet zo was.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:54:
Ik heb vandaag een dummy gezien van de 7650 en dat viel toch best wel tegen. Er is nogal wat plastic in verwerkt nl en dat maakt het geheel er niet mooier op vind ik.
Zo mooi als de 7650 er op plaatjes uit ziet, zo lelijk was die dummy. Ik hoop echt dat dit de eerste niet lijkende dummy van Nokia was.
Verwijderd
Maak je geen zorgen. Dat mobieltje is echt héél tof 
En lelijk is ie niet. Verre van. Maar ja, over kleuren en geuren kunnen we éénmaal niet discussiëren
En lelijk is ie niet. Verre van. Maar ja, over kleuren en geuren kunnen we éénmaal niet discussiëren
Verwijderd
ik had ook een oogje op deze telefoon een maand of 2 terug. Toen ik de dummy vond ik em stukje minder.. toen laats 3 weken geleden goed de dummy bekeken. Gelukkig dat ik em niet gekocht heb! Wat ik het meeste minste vond was het kleur. Leek op zo een goedkoop speelgoed groen kleurtje.
En het is best een groot ding ja.... wat ik nu heb? T68i met communicam!!!
En het is best een groot ding ja.... wat ik nu heb? T68i met communicam!!!
heb dat toestel in hongkong gezien.
kostte omgerekend 600 euro.
maar ik vind het ding te groot heeft wel alles digicam, color display etc maar gewoon te groot.
vind het maar niks.
maar in hognkong was het in eind juni uitgekomen zal denk ik niet zo lang duren voordat hij hier is
kostte omgerekend 600 euro.
maar ik vind het ding te groot heeft wel alles digicam, color display etc maar gewoon te groot.
vind het maar niks.
maar in hognkong was het in eind juni uitgekomen zal denk ik niet zo lang duren voordat hij hier is
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
// off topic
Wat voor werk doen jullie toch maar? Er zijn hier zo mensen die naar Hong Kong, Tokio, Taipei kunnen e.d. ? Ik wil in Tokio gaan werken
Wat voor werk doen jullie toch maar? Er zijn hier zo mensen die naar Hong Kong, Tokio, Taipei kunnen e.d. ? Ik wil in Tokio gaan werken
Verwijderd
Ik vindt het echt een super de supe telefoon. Al mot ik zeggen dat de Sony ericcson ook met ene hele mooie komt, dat wordt nog echt gigantisch twijfelen.
Volgens de heren bij de telefoon winkel komt hij eind september overigens uit.
Volgens de heren bij de telefoon winkel komt hij eind september overigens uit.
Verwijderd
ik heb nu de 7650 ruim 2 weken en da ding bevalt me prima, het display is super! tig keer beter dan de t68(i)
het app. mag dan wel zwaar zijn maar het heeft de functionaliteit van een uitgebreide PDA aanboord. en dan ook nog met een digicam erin.
hij is nu alleen nog in het engels. smsen is dan een beetje irri in het begin maar ik hoop als deze uitkomt in NL dat ik hem kan late updaten met NL software. verder is het polyfonisch geluid wel mooi vergeleken me de i-mode,
ik speel als beltoon gewoon een .wav bestand af. ff rippen van een mp3 berwerken en een kort deuntje via IR in je foon laden.
de foto's met geringe licht omstandigheden zijn heel netjes, waar een spycam al irritant piept dat het te donker is maakt de 7650 toch mooie foto's. de portret functie is wel leuk, "zien wie er beld" alleen jammer is de beperkte 4mb onboard geheugen die niet uitbreidbaar is.
al met al, is dit een leuk toestel als een van de eerste echte "smart phones" die ik voor een mooi prijsje heb kunne bemachtigen (als student)
het app. mag dan wel zwaar zijn maar het heeft de functionaliteit van een uitgebreide PDA aanboord. en dan ook nog met een digicam erin.
hij is nu alleen nog in het engels. smsen is dan een beetje irri in het begin maar ik hoop als deze uitkomt in NL dat ik hem kan late updaten met NL software. verder is het polyfonisch geluid wel mooi vergeleken me de i-mode,
ik speel als beltoon gewoon een .wav bestand af. ff rippen van een mp3 berwerken en een kort deuntje via IR in je foon laden.
de foto's met geringe licht omstandigheden zijn heel netjes, waar een spycam al irritant piept dat het te donker is maakt de 7650 toch mooie foto's. de portret functie is wel leuk, "zien wie er beld" alleen jammer is de beperkte 4mb onboard geheugen die niet uitbreidbaar is.
al met al, is dit een leuk toestel als een van de eerste echte "smart phones" die ik voor een mooi prijsje heb kunne bemachtigen (als student)
Verwijderd
de 7650 is in ieder geval eerder uit dan de P800 en de P800 zal denk ik ook wel snel volgen... eens kijken wie de concurrentie slag gaat winnen!!
De nokia 7650 voor 699 euro bij selexion in België.
Verwijderd
Ik heb 2 weken geleden dus een werkende 7650 in mijn handen gehad. Ik moet zeggen, toch wel een leuk spele-dingetje maar toch ook nog een flinke portie plastic. Dat is natuurlijk wel logisch ivm gewicht en prijs. Ik kan best begrijpen dat mensen hem willen hebben, als ik heel veel geld had dan had ik hem er waarschijnlijk ook wel bijgenomen. Toch kan ik me niet voorstellen dat je relaxed rondloopt met een 7650 in je zak ivm grootte.
Verwijderd
P800 gaat het zeker worden... ziet er ook gewoon beter uit. Hier nog een link http://www.ocworkbench.com/2002/nokia/7650review/p6.htm met wat foto's. Nog een link met de p800 in vergelijking met de 7650 -> http://threegmobile.net/gallery/sonyericssonp800/
Verwijderd
ik kan aan een 7650 geraken voor 425 euro, nieuw zonder abbo maar ook zonder waarborg
doe ik het? goede zaak ?
doe ik het? goede zaak ?
Verwijderd
Ergens in de 1ste posts staan de specs.
Klopt het echt dat dit ding geen trilfunctie heeft?!!?
Klopt het echt dat dit ding geen trilfunctie heeft?!!?
Het ding is inderdaad erg lelijk. Veel plastic en de omvang is als een baksteen, erg groot dus. Hij doe me een beetje denken aan de communicator, ook erg dik, maar de 7650 is misschien ietsje korter. Hier in Singapore is'ie op het ogenblik te koop voor rond de S$1200 (iets minder dan 700 Eur), wat ik behoorlijk aan de prijs vind.
Verwijderd
Zo die P800 is vet! Zou veel liever die kopen dat de 7650 maar deP800 is helaas vertraagd?
Ik denk toch als je nu die 7650 koopt je er flink spijt van krijgt als over 2/3 maanden die P800 in de winkel ligt.....Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 10:49:
Zo die P800 is vet! Zou veel liever die kopen dat de 7650 maar deP800 is helaas vertraagd?
Ik was eerst ook helemaal enthosiast over de 7650 (zie dit topic zeg maar
dat klepje met de toetsjes bij de P800 ziet er imo nogal breekbaar uit, 1 keer er stevig tegenaan stoten en hij ligt eraf volgens mij...
Je moet dit klepje niet gebruiken, je kan het er ook aflaten en bellen door de n° te kiezen op het touchscreen.CeeDeeS schreef op 25 september 2002 @ 10:37:
dat klepje met de toetsjes bij de P800 ziet er imo nogal breekbaar uit, 1 keer er stevig tegenaan stoten en hij ligt eraf volgens mij...
Jammer dat de vraag nog steeds niet is beantwoord..............
De Nokia 7650 is bij BelCompany al 2 weken oud.
Het toestel is een hard loper, dus erg schaars
Info over prijzen vind je op de volgende link
http://www.belcompany.nl/...dritems/detail/120059.htm
Bekijk goed wat je er mee wil, bijv foto's versturen heb je GPRS nodig (niet bij Dutchtone), en dit kost per maand weer extra.
De Nokia 7650 is bij BelCompany al 2 weken oud.
Het toestel is een hard loper, dus erg schaars
Info over prijzen vind je op de volgende link
http://www.belcompany.nl/...dritems/detail/120059.htm
Bekijk goed wat je er mee wil, bijv foto's versturen heb je GPRS nodig (niet bij Dutchtone), en dit kost per maand weer extra.
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Ik heb gister die 7650 nog even in m'n handen gehad.. Wat een onding zeg. Vreselijk, veel te groot. Dan mag je er wel wat meer van verwachten, zoals de P800 van SonyEricsson.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Weet je dat de p800 groter en zwaarder is??ErectionJackson schreef op 26 september 2002 @ 13:30:
Ik heb gister die 7650 nog even in m'n handen gehad.. Wat een onding zeg. Vreselijk, veel te groot. Dan mag je er wel wat meer van verwachten, zoals de P800 van SonyEricsson.
7650 114 x 56 x 26 mm, 154g
p800 117 x 59 x 27 mm, 158g
Maar ik geef je gelijk, ik denk dat we van de p800 meer mogen verwachten, maar dit is dan ook meer een pda.
Je koopt zo'n ding en je weet niet hoe je het moet gebruiken??? Dat zou ik voor zo'n bedrag wel even in de winkel vragenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:06:
Ik heb hem nu ook met een GPRS abbonnement maar hoe werkt dat in hemelsnaam??
ErectionJackson schreef op 26 september 2002 @ 13:30:
Nu heb ik dus een werkende versie ipv een dummie in m'n handen gehad en dan is het wel ineens een ander verhaal zeg
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
/me heeft hem al gezien...
toen ik naar feyenoord - juve ging... zag ik de spelers lopen uit hun hotel (allemaal bewaking enzo) en toen zag ik een speler met deze telefoon lopen....
vet mooi ....
toen ik naar feyenoord - juve ging... zag ik de spelers lopen uit hun hotel (allemaal bewaking enzo) en toen zag ik een speler met deze telefoon lopen....
vet mooi ....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2002 12:13 . Reden: foutje.. ]
Offtopic:Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 19:15:
* CeeDeeS heeft hem al gezien...
toen ik naar feyenoord - lazio ging... zag ik de spelers lopen uit hun hotel (allemaal bewaking enzo) en toen zag ik een speler met deze telefoon lopen....
vet mooi ....
feyenoord - lazio?? is dat niet al 2 jaar geleden dat die voor het laatst tegen elkaar speelden? je bedoelt zeker feyenoord - juventus?
* Xion heeft er ook al mee gespeeld 
Kreeg er geen s***** *** van. 
Op de plaatjes lijkt ie mooier dan die is. Hij's nogal fors qua grootte en daar door ook een beetje lomp in gebruik en dat uitschuivende toetsenbord vind ik ook niks.
Dit is wat ik als eerste indruk heb gekregen, maar misschien moet ik em nog eens gaan proberen als we em in de voorraad hebben
(ik werk in een telefoon winkel)
Op de plaatjes lijkt ie mooier dan die is. Hij's nogal fors qua grootte en daar door ook een beetje lomp in gebruik en dat uitschuivende toetsenbord vind ik ook niks.
Dit is wat ik als eerste indruk heb gekregen, maar misschien moet ik em nog eens gaan proberen als we em in de voorraad hebben
(ik werk in een telefoon winkel)
* ErectionJackson heeft m vrijwel gelijk besteld
Ik heb hem nu 2 dagen en kan niet anders zeggen dat ik er dik tevreden mee ben.
OS werkt prima..... De joystick is ook zeer functioneel
Heb er dus ook al Doom op gespeeld
Het enigste waar ik kritiek op heb is het niet uitbreidbaar geheugen, maar daar leer ik wel meeleven.
OS werkt prima..... De joystick is ook zeer functioneel
Heb er dus ook al Doom op gespeeld
Het enigste waar ik kritiek op heb is het niet uitbreidbaar geheugen, maar daar leer ik wel meeleven.
We work in the dark....We give what we have....Our doubt is our passion....and our passion is our task....The rest is the madness of art.---@ Henry James @---.
ik heb hem ook gehad en weer afgeschreven terug naar me samsung t100... voor eingelijk 2 hele simpele redenen:
1: toestel was me gewoon te lomp als ik dat ding in me binnenzak steek met uitgaan gaat elke portier vragen wat het is lol
2: nokia heeft nog steeds die f*cking ruis erin, bel maar is iemand op en je hoort gewoon wat storing voor het gesprek, in het gesprek alleen als je er echt op let.. maar toch te storend voor mij..
naja nog 1 1/2 week en dan komt samsung met de S100
1: toestel was me gewoon te lomp als ik dat ding in me binnenzak steek met uitgaan gaat elke portier vragen wat het is lol
2: nokia heeft nog steeds die f*cking ruis erin, bel maar is iemand op en je hoort gewoon wat storing voor het gesprek, in het gesprek alleen als je er echt op let.. maar toch te storend voor mij..
naja nog 1 1/2 week en dan komt samsung met de S100
Verwijderd
Heb hem besteld bij iemand die in china is, daar kan hij hem meenemen voor 300 euro .
wel met engelse software... maar hier in Ned. kan ik er toch ook nederlandse software op laten zetten?
wel met engelse software... maar hier in Ned. kan ik er toch ook nederlandse software op laten zetten?
nope enne waarom in china? loop gewoon een tel winkel in nl binnen..
ik kan je hem zo leveren pin of contant?
ik kan je hem zo leveren pin of contant?
weet iemand waar hij met een abbo van +/- €30 p/m op dit moment het goedkoopst is?
Ben op zoek naar een andere telefoon. Heb nu al een hele tijd de Nokia 8210 super dingetje maar nu een beetje achterhaald. Twijfel tussen de nokia 8310 en de Nokia 7650 (is die niet te groot). Wat zal ik doen.. Ben erg nieuwschierig naar de kwaliteit van de digitale foto's van de 7650 heeft iemand hier ervaring mee zou het erg waarderen als iemand een paar foto;s op het forum kan zetten.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Ignorance is bliss
Ik denk ik schop em ff ivm de review op de frontpage. Ik ben zeer benieuwd naar gebruikers ervaringen. Post ze hier!
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Heb gisteren met de Nokia 7650 gespeeld, moet zeggen valt niet tegen. Alleen de kwaliteit van de foto's kan naar mijn mening beter maar het is niet slecht.
Ik moest er 220 euro voor dokken bij een vodafone 180 2 jaar!
Ik moest er 220 euro voor dokken bij een vodafone 180 2 jaar!
Nou, zo te lezen ben ik er erg over te spreken
Mijn dank is groot voor deze review waardoor mijn ziel het gat in mijn hand weer geopend heeft om dit bedrag uit te geven
dikkiedik schreef op 18 oktober 2002 @ 10:35:
Mijn dank is groot voor deze review waardoor mijn ziel het gat in mijn hand weer geopend heeft om dit bedrag uit te geven
Graag gedaan
Wat vind je het grootste voordeel ten opzichte van de T68i (eventueel met communicam)? En nadeel?
Ik heb de 7650 even in handen gehad, maar het toestel kon me niet boeien. Er was vorig jaar veel ophef over, maar een revolutie op GSM-gebied is het allang niet meer.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
haas schreef op 18 oktober 2002 @ 11:04:
[...]
Wat vind je het grootste voordeel ten opzichte van de T68i (eventueel met communicam)? En nadeel?
Ik heb de 7650 even in handen gehad, maar het toestel kon me niet boeien. Er was vorig jaar veel ophef over, maar een revolutie op GSM-gebied is het allang niet meer.
Voordelen:
<li>de grootte. Het beeldscherm is groter en de telefoon is prettiger te bedienen (ik heb grote handen)
<li>Beter beeldscherm
<li>Sneller menu
<li>Ingebouwde camera met realtime viewfinder en groter geheugen
<li>Installeren van extra programma's mogelijk (bv al die programma's die in de review staan)
<li>Mogelijkheid tot het opnemen van video's
<li>Overzichtelijker menu
<li>betere luidspreker
<li>Ondersteuning voor attachments bij e-mail
Nadelen:
<li>Voelt breekbaarder aan door het grote gewicht
<li>Geen multislide MMS maken (alleen singleslide)
<li>Er staat geen Ericsson op
Verwijderd
heb hem al zien liggen jammer dat ik het geld er niet voor heb. (heb het wel maar neit voor en nokia over) ik heb en j70 goed genoeg voor e dingen nu toch maar ens gaan denken over een ericsson p800
Verwijderd
Mensen die de 7650 al hebben zouden die misschien wat foto's kunnen maken in vergelijking met andere objecten? (hand, andere telefoon, muis) want kan toch niet echt bepalen hoe groot ie nou werkelijk is. Dan het liefs ingeschoven en uitgeschoven.
Bedankt,...
Bedankt,...
Vergeleken met Nokia 8210 (ingeschoven):

Vergeleken met Siemens SL10 (oud model):

Vergeleken met hand (uitgeschoven):

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Als je echt wilt weten hoe die in de hand ligt, moet je in een winkel vragen of je een echte hebben voor je. De dummy voelt compleet anders aan. Erg goedkoop
Die nokia ziet er wel strak uit maar die P800 toch wel iets strakker. Is er al bekend wanneer de p800 uit komt. En wat deze gaat kosten. Ben meer een ericsson fan dan een nokia.
Maar ben de 7650 wel aan het overwegen.
Paradigm: Shift happens.
Verwijderd
Valt nog mee ingeschoven is ie best compact, heb idd een dummy vastgehouden, maar dat was niks. Kan je er ingeschoven mee bellen?B_O_S_S schreef op 01 november 2002 @ 13:25:
Vergeleken met Nokia 8210 (ingeschoven):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 19:49:
[...]
Valt nog mee ingeschoven is ie best compact, heb idd een dummy vastgehouden, maar dat was niks. Kan je er ingeschoven mee bellen?
Toen ik de dummy vast had dacht ik: no way dat ik hier ooit mee rond ga lopen. Nu ik de echte een tijdje heb, waardeer ik het formaat juist heel erg. En ja, je kunt er gewoon mee bellen met een ingeschoven klepje
Verwijderd
Ik zou eerders voor de P800 gaan. Kan alles wat de 7650 kan en veel meer.DareDevil schreef op 01 november 2002 @ 15:57:
Die nokia ziet er wel strak uit maar die P800 toch wel iets strakker. Is er al bekend wanneer de p800 uit komt. En wat deze gaat kosten. Ben meer een ericsson fan dan een nokia.
m'n tante uit hong kong is hier even en heeft de 7650, best geil dingetje.. erg mooi scherm en snelle reactie. m'n t68i kan er wat dat betreft niet aan tippen. (toch ben ik er blijer mee)
Da's knap. Volgens een post in het grote P800 topic had iemand mail gehad dat die dingen pas eind januari 2003 te verwachten zijn......Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 21:50:
[...]
Ik zou eerders voor de P800 gaan. Kan alles wat de 7650 kan en veel meer.
even vergelijking tussen Nokia 7650 en "kleine" broertje 3650
(klein dan doelende op prijs en functie, qua formaat dus blijkbaar niet)

(klein dan doelende op prijs en functie, qua formaat dus blijkbaar niet)

Ik vind die 3650 helemaal niet zo mooi eigenlijk, en die indeling van die knoppen lijkt me ook best irritand , of ligt dit allemaal aan mij?
ligt niet aan jou (alleen)Doublehomme schreef op 03 november 2002 @ 23:56:
Ik vind die 3650 helemaal niet zo mooi eigenlijk, en die indeling van die knoppen lijkt me ook best irritand , of ligt dit allemaal aan mij?
ik vind het een oerlelijk ding en volgens mij zuigt de bediening nog harder.
maar goed het is van Nokia en als ze de prijs laag weten te houden is
het een leuke vervanger/opvolger van de huidige 3-serie (3310/3330/3410/3510).
iedereen in 2003 leuk (doelloos) picjes maken van elkaar en vervolgens voor € 0,50 naar elkaar versturen. levert nokia en de providers toch weer leuk wat extra geld op
Verwijderd
Hoe kan ik bij de 7650 in godsnaam gemaakte foto's als achtergrond instellen ???
Ik heb in de handleiding gekeken, maar daar staat het niet! Wat een baggerzooi.
Ik heb in de handleiding gekeken, maar daar staat het niet! Wat een baggerzooi.
Verwijderd
Uhm, beter in de handleiding kijken:+, misschien gewoon wat proberen, leuk bij mij ook altijd:)
gewoon een beetje met je telefoon spelen en dan komt het vanzelf wel (bij mij dan
)
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Ik gebruik em nu ook al weer een tijdje en ik vind em prima!
Nu heb ik nog n vraag:
Mn vriendin wil ook graag MMSen, en wil daarvoor live nemen. Welk toestel is nu echt het beste in jullie opinie?
Voordelen 7650:
-bluetooth!
-Symbian, email client
-goede UI
Wat zijn de voordelen van de andere toestellen?
Nu heb ik nog n vraag:
Mn vriendin wil ook graag MMSen, en wil daarvoor live nemen. Welk toestel is nu echt het beste in jullie opinie?
Voordelen 7650:
-bluetooth!
-Symbian, email client
-goede UI
Wat zijn de voordelen van de andere toestellen?
Tja ik heb voor mijn vriendin ook gewoon een 7650 gehaald, want dan weet je zeker dat je MMSjes er hetzelfde uitzien
De camera van de sharp heeft een te kleine resolutie en de Panasonic heeft weer geen Java..
Ja hoor! Krijg ik er nu een van je?Baviaan schreef op 11 November 2002 @ 14:53:
iemand nog interesse in een 7650?
Verwijderd
Die van Sharp kan trouwens alleen maar Vodafone games downloaden!
Wat een bullshit... ik heb Doom op m'n 7650.
Wat een bullshit... ik heb Doom op m'n 7650.
Verwijderd
Hebben jullie ook last van stof onder het display van je 7650? ze hadden mij verteld dat het display stofdicht was, maar dit blijkt dus absoluut niet het geval!
Helemaal geen last van hierVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:40:
Hebben jullie ook last van stof onder het display van je 7650? ze hadden mij verteld dat het display stofdicht was, maar dit blijkt dus absoluut niet het geval!
Verwijderd
Dan ben jij een mazzelpik!
Mijn vriendin heeft er ook geen last van.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 21:32:
[...]
Dan ben jij een mazzelpik!Ik ken 3 mensen met een 7650 en die hebben allemaal hetzelfde probleem...
Hier ook (misschien nog, klop, klop) niet
Verwijderd
Tja dan heb ik verder ook geen idee hoe het komt.. veel gekkere dingen dan hem in mijn broekzak stoppen doe ik er niet mee...ErectionJackson schreef op 11 November 2002 @ 21:46:
[...]
Mijn vriendin heeft er ook geen last van.
Ja hiero hetzelfde, voor gister nog niets maar toen inneens een heel dun draadje aan de binnenkant van me display. Nu moet dat ding dus open om het weg te halen want het is wel irretant....Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 22:06:
[...]
Tja dan heb ik verder ook geen idee hoe het komt.. veel gekkere dingen dan hem in mijn broekzak stoppen doe ik er niet mee...